Beste ijsberen,
Zoals jullie zien bevat de homepage nu een shoutbox. Als je deel wilt nemen aan de shoutbox, dien je je overnieuw daar te registreren met je gebruikersnaam van het forum. Je gebruiker/wachtwoord combinatie van het forum werkt niet bij de shoutbox. Dit n.a.v. een vraag van een gebruiker!
Succes!
Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.
Hallo Franky,
dit is geen ruzie maken hoor... zoals ikhet begrijp lopen met 7000 leden de kosten ook de pan uit voor de hobbisten onder de admins/mods.. vandaar ook zoeken naar inkomsten. Het gaat er echter om op welke wijze dit gebeurt... inmenging van adverteerders op recensies is ongewenst en dit forum moet vooral voor de schrijvers zelf blijven.. vandaar het gebaar terug door middel van de tombola.
Dat dit forum enigzins gericht is op duitsland daar heb je gelijk in, de 'traditionele' gebieden (privehuizen en ramen in nederland) blijven hier enigzins achter.. zeker in vergelijking met het andere forum.
Reden voor de meesten om naar de saunaclubs uit te wijken is toch wel het verschil in service wat er gemiddeld toch wel is met ramen en privehuizen. Maar iedereen heeft zo zijn voorkeuren.
Geef vooral de moed niet op, wellicht dat je met je recensies ook wel een kaart wint.... :smile:
Het advertentiebeleid alleen was NIET de enige reden. Er waren ook plannen om Hookersleden te laten betalen voor extra privileges. En ook andere redenen om een nieuwe site te starten.
Vrij vertaald komt het er op neer dat Hookers meer bedrijfsmatig werd/wordt aangestuurd, met gratis input (recensies) van de leden, en IJBF als reactie daarop is ontstaan. Nl. van, voor en door IJsberen.
De details weet ik niet en hoef ik ook niet te weten.
Tja. Er zijn ook meerdere TV kanalen, kranten, radiokanalen en waarom dus geen meerdere wandelsites? Het zou misschien wel handiger zijn om 1 site te hoeven bijhouden, maar in de praktijk is 2 (of zelfs meer) sites bijhouden echt niet zo lastig....
waarom er dus nu 2 sites zijn wat niet handig is voor de lezers en liefhebbers want eerlijk is eerlijk veel mensen weten niet van het bestaan van beide sites af of kiezen vanwege bepaalde ruzies van enkele personen vroeger?
...
Daarnaast denk ik dat de cultuur op IJBF duidelijk losser is dan op Hookers, en mij bevalt dat wel. Laat onverlet dat ik ook Hookers lees, en daar ook nog wel post.
IJBF is ook van origine vooral gericht op Duitse saunaclubs, maar dat wil niet zeggen dat alleen Duitsland interessant is voor de lezers.
Zelf ben ik nu bezig om ook Thailand wat meer te promoten, dus als jij nou NL gebieden blijft promoten met je fraaie recensies dan groeit de impact van IJBF vanzelf.:D
Je kan IJBF niet vergelijken met hookers, als hier een ander discussie-cultuur is. Ook hebben de 2 foren verschillende zwartepuntjes. IJBF bij de Duitse clubs en hookers meer algemeen in NL.
Verder is hookers wat commercieel. En IJBF is dat niet.
De starters van IJBF zijn Willem2, Zero en ik gewest, een Nederlander, een Belg en een Duitser, alle ex-hookers-mods. (ik ben dat lid met de ID=1) en we hadden dat niet gedoen om money te verdienen, het is alleen een hobby. Ik had me als admin 2 maanden geleden wegens ziekte gestopt.
De reden voor de start van IJBF was, dat veele leden (niet alleen we 3) niet meer tevreden met hookers gewest zijn. Het is onnodig dat leden betalen moeten.
Met randy ben ik totaal d'accord.
greets neukie
Voor de volledigheid kan je in de "Gezondheids"-pagina misschien ook een link naar sensoa toevoegen ?
http://www.sensoa.be/
Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA