Pagina 59 van 89 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.451 t/m 1.475 van 2215

Discussie: Heaven7, Algemeen

Last Online
    23 december 2024 @ 12:53
    Discussies
    4
    Thanks
    233

Standaard

Het zonnetje schijnt en dat was een goed excuus om weer eens in de 7e hemel te gaan kijken.

Wat een goede line-up voor een maandag ... niet veel dames... een stuk of 12 , maar allemaal fris en fruitig. De sauna stond op standje hoog en het eten was ...lekker... meestal heb ik wel wat te zeuren, maar vandaag was het gewoon helemaal goed.

2. Onderstaande 3 leden hebben pau bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (19 maart 2018),Elmo3108 (19 maart 2018),mentholbear (23 maart 2018)

Last Online
    9 januari 2025 @ 00:00
    Discussies
    29
    Thanks
    1.216

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door altijdwakker Bekijk bericht
    En wie is daar bijgekomen? Alina uit Living Room (Kaarst). Geweldig gevoel voor humor en geilheid, een magneet. Naar eigen zeggen LR verlaten omdat ze alle mannen in LR zo onderhand wel "gehad" heeft....
    Als dit soort geile sletten naar de 7 komen, dan kan het wat worden!

4. Onderstaande leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

Smouse (19 maart 2018)

Last Online
    Vandaag @ 19:47
    Discussies
    40
    Thanks
    757

Standaard

In de zevende hemel

Twee weken geleden stond ik om half twee voor de poorten van de hemel. Het was het eerste bezoek aan deze club van me dit jaar. De theke was nieuw, een gypsy-type, leuk gezicht, vrolijke dame.

Even de club geïnspecteerd. Ik herkende maar een paar bekende dames (Bianca, Victoria), een hoop nieuwe gezichten voor me onder de ca. 20 DVP. Waaronder enkele zeer slanke. Er zat ook een kleine slanke blonde bij waarvan ik het zo had geloofd als me ergens buiten de club was gezegd dat ze 15 was. Verder waren er drie zwarte dames aanwezig.

Buiten lag het zwembadje klaar te zijn. Ik schat 5 bij 2 meter. Hoe dan ook, de club blijft investeren en het valt te zien: het is schoon en er loopt zeker 8 man personeel rond. Ook het eten vond ik prima verzorgd. Keuze uit vele gerechten, o.a. vis, diverse soorten vlees en pasta met twee verschillende sauzen (gehakt of carbonara).

De dames:

Ik besloot om bij een leuk uitziende dame met opgestoken donkerblond haar en in blauwe lingerie gekleed te gaan zitten. Het bleek Sissy te zijn. Een Bulgaarse die vrijwel geen woord geen-Bulgaars spreekt. Naar de kamer dan maar. Het was een gemiddelde sessie, niet goed, niet slecht. Sissy vond ik te terughoudend in het tongzoenen. Het pijpen deed ze prima. De werkelijke passie kwam pas los toen ik haar befte. Na een tijdje begon ze er echt zin in te krijgen en bewoog mee en drukte op een gegeven moment mijn hoofd stevig tegen haar natte poes aan, opgewonden kreetjes slakend.

Voordeel is dat ze aan het begin de kamer niet uitgaat voor de opfrisbeurt, geen glijmiddel gebruikt, goed pijpt en volgens mij een lief meisje is. Nadeel is dat er vrijwel geen communicatie mogelijk is. En ze heeft twee kleine hangborstjes.

Na een lekkere sauna, rust in de lounge een mixdrank en wat eten kwam een leuke dame naast me zitten. Het bleek Maria te zijn. Een romige dame en daar hou ik wel van. Ik had goede dingen over haar gelezen en mijn keuze was snel gemaakt. Op de kamer werd ik niet teleurgesteld. Ik ga voor haar terugkomen! Wat een heerlijke dame. Geil, sensueel en daarnaast nog een vlotte communicatie in het Engels. Ze vertrekt een dezer dagen voor Pasen naar Roemenië om pas half april weer terug te komen.

Om 19.00 verliet ik uiterst tevreden het pand

6. Onderstaande 11 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (19 maart 2018),brombeerzuid (19 maart 2018),Elmo3108 (20 maart 2018),Firehawk (20 maart 2018),Klatergoud (20 maart 2018),Kwakje (24 maart 2018),mentholbear (23 maart 2018),pret (20 maart 2018),schoolmeester (20 maart 2018),Sjeufke (20 maart 2018),Smouse (19 maart 2018)

Last Online
    20 juli 2022 @ 19:59
    Discussies
    2
    Thanks
    1

Standaard

Met dank aan het vrijkaartje hier op forum gekregen, de auto ingestapt naar heaven. Helaas ooit mijn favo club is qua facilitair omhoog gegaan maar het vrouwelijke schoon veel kwaliteit ingeleverd. Doe mij maar die oude gezellige club van 5 bij 5 heerijke sfeer en dames. Er waren zo 15 stuks meiden aanwezig. Ieder heeft zijn eigen smaak maar voor mij was het van bedroevend niveau. Mij zien ze niet meer terug. Ps; kamertje gehad met raisa, enigste die ergens op leek.

8. Onderstaande 3 leden hebben kingz bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (26 maart 2018),mentholbear ( 1 april 2018),pietpotent44 (26 maart 2018)

Last Online
    Gisteren @ 23:32
    Discussies
    44
    Thanks
    3.741

Standaard

Vond laatst weer een vrijkaartje voor de 7de hemel in het postvak. Die magneet in het postvak, die de vrijkaartjes voor deze club aantrekt, doet wel heel goed zijn werk. H7, IJBF en W2 bedankt.

Zaterdagavond 17 maart koers gezet naar Willich, net na 19:00 op de bel gedrukt. Ontvangst bij de theke, die net het dat ene woordje niet verstond, en meteen kreeg ik al bijna een complete uitleg over het concept en rondleiding door de club. Het kaartje werd vlot geaccepteerd en op door naar de transformatie.

Even een rondje in de club, zitplaatsje gezocht, niet veel later zit Sissy al op schoot. Had geen To-Do lijstje gemaakt, dus liet me verrassen, ja en Sissy gaf me wel een goed gevoel. Op de kamer wel een hoog tempo, door overal net iets langer de tijd voor nemen, had ze een uur kunnen krijgen, nu was het met een 30 minuten klaar. Oordeel: voldoende, hhg: ja 75%.

Even wat eten, zoals altijd een ruime keus door slimme combinatiemogelijkheden. Effe relaxen, en schouwen wat er nog meer rondhuppelt. Een dame met een grote tattoo op haar bilpartij en rug trekt de aandacht; “cur mare” Anna is weer in the house. Haarkleur veranderd naar een lichtere tint. De vorige sessies met haar waren goed bevallen, nieuwe poging vandaag, helaas werd het niveau van de vorige keren niet gehaald, 30 minuten was lang genoeg, en meer was het me niet waard.

Nog even wat drinken en tegen de klok van 22:00 het pand verlaten.

H7 tot de volgende keer.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

10. Onderstaande 6 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (26 maart 2018),Firehawk (26 maart 2018),Liefje (26 maart 2018),mentholbear ( 1 april 2018),Wijze grijze (26 maart 2018),yylover (26 maart 2018)

Last Online
    8 januari 2025 @ 18:50
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

Sissy, leuke meid die helaas geen woord engels,duits kan.
    Zou ze dat kunnen en ook begrijpen, maakt ze langere kamers.
    Kussen goed, bj heel goed, laat zich gewillig likken en daarna komt de diesel los.
    Kon ze maar duits verstaan, dan gaat het allemaal wat makelijker.
    Helaas, maar kan me goed vinden in je beoordeling.
    Anna ja Anna, als ze haar dag heeft, dan sloop ze je.

12. Onderstaande leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

forgetskinnyletsgetfatty (26 maart 2018)

Last Online
    Gisteren @ 23:32
    Discussies
    44
    Thanks
    3.741

Standaard

@BBZ

Ja, Sissy krijgt bij mij zeker een 2de kans, had echt wel het gevoel dat ze veel meer kan bieden als wat er nu uitkwam.

En "cur mare" Anna, had haar dag niet.

Blijkbaar zijn we elkaar net misgelopen die zaterdagavond.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

14. Onderstaande leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (26 maart 2018)

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

Tsja,ik was er erg laat,na het debacle in phg.
    Die Sissy maakt haar kamertjes wel.
    De taal is de barriere, maar ze leert snel.
    Er zit erg veel in dat meisje,althans ik niet geloof dat ze pas 19 is.
    De top sessie die avond was Martina, geile gmilf

16. Onderstaande 6 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (27 maart 2018),firstme (27 maart 2018),Husky (28 maart 2018),mentholbear ( 3 april 2018),Sjeufke (26 maart 2018),wooley ( 1 april 2018)

Last Online
    Vandaag @ 20:41
    Discussies
    55
    Thanks
    4.399

Standaard

Afgelopen vrijdag -na een bezoekje aan Xanten- een bezoekje gebracht aan Heaven 7. Dacht dat ik hier al eens geweest was, maar toen ik eenmaal binnen was, ontdekte ik meteen dat dat niet het geval was. Prima. Anyway, voor de nieuwkomers, om een idee te geven: H7 is een wat kleinere club, knus ingericht, doet een beetje denken aan Haus Panthera/Acapulco gold in Ratingen. 30 euro afgerekend bij de theke (jonge duitse alternatief uitziende dame met kort donker haar waar ik ook best graag mee had willen kameren ), daarna een rondleiding gekregen van een van de dames.

Drank is zelf inschenken aan de bar (dat scheelt de bar een hoop tijd), alleen voor alcoholisch spul moet je de bar inschakelen, die dat op je drankkaart verrekent (die je eerst bij de theke moet inkopen voor in blokken van 10 of 20 euro). Heb nooit zo'n behoefte aan drank omdat ik nog een stuk moet terugrijden, maar goed. Eten is prima; combinatie van aardappelpartjes/spaghetti, dit keer gegrilde shaslick spiezen en gefrituurde kabeljauw oid. Salades zijn zelf samen te stellen uit sla/tomaat/ui/olijf/feta/ plus dressing.

Wat betreft de dames: 10-15 dames aanwezig, geen echte 'stunners', wel een paar dames die best aantrekkelijk waren maar waar ik me niet toe over kon zetten om mee te gaan presalen of wat dan ook. Na een gesprekje met een duitse stamgast (die ook niet helemaal nuchter meer was, omdat-ie wel erg druk door de tent heen stuiterde), mezelf laten verleiden om te gaan kameren met Raisa.

Op kamer: prettige verrassing dat ze best enthousiast zoende/tongzoende; pmc was prima, neuken (cowgirl) was in eerste instantie 'voorzichtig', na voorloop van tijd overgegaan in missio, wat best lekker knus was. Ik zat net te twijfelen om te verlengen naar een uurtje, tot Raisa opeens verzuchtte dat er zo te langzaam geneukt werd en dat het zo niet opschoot. Dat gooide wel ff een domper op de feestvreugde, waardoor kleine stimpy het ook liet afweten. Er moest klaargekomen worden, dus ze ging stevig lopen rijden in cowgirl, blasen, etc. Uiteindelijk met wat handwerk klaargekomen. Jammer, want dit begon als een best aardige sessie, maar liep ergens op tweederde in de soep.

Hierna even gedoucht, en nog een paar rondjes gegeten, wat uitgebuikt op de relaxruimte op de 1e etage; om tien uur besloten dat het mooi genoeg was geweest. Er kwamen toen net 3-4 'südlander' binnen die van het happy hour wilden profiteren; niet zo'n succes, want ik zag in het kwarier daarvoor minstens 3 dames in normale kloffie door het gebouw rondlopen op weg naar buiten.

Al met al: ik zag dit als een 'second best' voor van Gogh, zeker qua inkom. Keuken is stukken beter dan van Gogh (niet dat dat moeilijk is ) , dames zitten qua optik op een vergelijkbaar niveau, maar IMO betere 'service'. Bied best potentie.

18. Onderstaande 9 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 3 april 2018),brombeerzuid ( 3 april 2018),cheasehead ( 7 april 2018),Firehawk ( 3 april 2018),mentholbear ( 3 april 2018),Mr Bluenose ( 3 april 2018),pret ( 3 april 2018),Smouse ( 3 april 2018),Wijze grijze ( 3 april 2018)

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

@ Stimpy3

Mooi beschreven hoe het daar is!
    En ja ik schreef laatst al, dat ik maar weinig uurtjes maak daar, dat het leek dat ze ingesteld zijn in 1/2 uurtjes.
    Die daar de meeste uurtjes maken zijn Maria, Daisy, Victoria, Maya,olga en Helen!
    Je had beter met Sissy kunnen gaan, als ze er was.
    Maar goed Raisa, ze zal wel moe geweest zijn, na 22.00 gaan al een hoop dvp's in de rust stand!

20. Onderstaande 2 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 3 april 2018),stimpy3 ( 3 april 2018)

Last Online
    Gisteren @ 14:14
    Discussies
    3
    Thanks
    1.793

Standaard

Op zo’n verregende dag maar weer eens naar H7 getogen en mij direct na aankomst gedoucht, omgekleed en de bar betreden. En net zoals voorgaande keren vond ik de LU niet meevallen. Er liepen wel leuke figuurtjes, snuitjes rond, maar ik vond het allemaal niet echt bijzonder. Het heeft dan ook nog enige tijd geduurd voordat ik een keuze had gemaakt. Maar goed, misschien ben ik wat verwend geraakt inmiddels? Of trekt het SC gebeuren mij (momenteel) wat minder aan? Kan maar zo zijn, mede ingegeven door de dagelijkse drukte. Stretss, weet u wel …..

Eerst maar even wat eten. Smaakte goed, volop keuze, biertje erbij …. Wat wil een mens nog meer ….?
    Beetje met de dames gepraat die je links en rechts tegen komt, ook wel hangend in de bankjes en aan de bar. Op enig moment raakte ik in een gesprekje met Isa. Een Roemeense, rood geverfd haar op een staart, leuk koppie wel, errugh slank en een A/B cupje. Isa trok mij aan omdat ze heel open, maar ook eerlijk over kwam. Dus die date was snel gefixed.
    Op kamer een prima sessie gehad, ondanks het feit dat Isa niet zoende. Jammer, maar wel een hele leuke dame. En voor herhaling vatbaar wel.

Maar door omstandigheden kon ik niet langer blijven dus de dame van mijn tweede keuze moet het nog maar even tegoed houden. En na een moeizame reis richting de grens, was ik nog tijdig op mijn afspraak.
    H7 tot de volgende keer.

Grtz
    K

22. Onderstaande 6 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead ( 7 april 2018),Elmo3108 ( 7 april 2018),Firehawk ( 5 april 2018),hvdk52 ( 6 april 2018),mentholbear ( 6 april 2018),Mr Bluenose ( 5 april 2018)

Last Online
    26 juni 2021 @ 07:52
    Discussies
    6
    Thanks
    513

Standaard

Gisteren mijn vrijkaartje genuttigd (met dank nog aan dit forum) en weer een heerlijke middag gehad met mijn favorite girl Maja.
    Sauna was goed op temperatuur, eten weer super en zeer divers (toetjes en warme wafels met jam en chocolade) en het gezelschap weer geweldig.
    Kan niets anders zeggen dat dit een top club is voor mij.

24. Onderstaande 6 leden hebben hotrod68 bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid ( 5 april 2018),cheasehead ( 7 april 2018),Elmo3108 ( 7 april 2018),hvdk52 ( 6 april 2018),mentholbear ( 6 april 2018),Smouse ( 5 april 2018)

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

Ff bij h7 geweest een sessie van een uur met Victoria.
    Het zweet liep van onze lijven af .topsessie de beste ooit met haar!
    Kreeg daarna zin in julia dus door naar bynight.

26. Onderstaande 3 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

blauwebeer ( 7 april 2018),cheasehead ( 7 april 2018),mentholbear ( 8 april 2018)

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

In opwelling naar By Night!

Fijn gebruik gemaakt van wat plotselinge vrije tijd.
    Ik las op het forum dat Julia weer in By Night was.
    Ach dacht ik kortingskaartje uitgeprint en hop naar By Night.

Althans dat dacht ik, want net voor ik wilde gaan, ping apje van Kaasie.
    Waar ben je?
    Ik zeg, stap net in auto voor te gaan clubben.
    Hij: ik ben tot 15.00 nog in H7.
    Ok dan kom ik naar je toe,zodat we nog een uurtje konden bijkletsen.
    Om 14.15 aangekomen in H7, daar stond Maya, ze zegt Kaasie zit op het terras.
    Ze weet ook alles!
    Snel douchen omkleden en wat te eten pakken, dat weer zeer goed was,
    Ik vindt voor die prijs, is het eten top.

He, daar zat Kaasie, lekker te smikkelen.
    En heel wat besproken, hij was ook in By night geweest daags ervoor en ja bevestigde Julia ook daar is en mee gekamert.
    Ach ff wat samen met hem na het eten wat roken en daar zat Victoria, gelijk met haar afgesproken voor een kamertje.
    Er waren diverse dvp's op vacantie, maar evengoed 10/15 meiden daar.
    Ook enkel nieuwe, waar eentje van met lange blonde haren(beetje paars erin)mij wel kon bevallen.
    Samen met Kaasie wat liggen te dollen met die meiden,waar ook een bekende ijsbeer zat.
    Althans van gezicht, met hem in gesprek gekomen ,nadat Kaasie naar huis was.
    Die ijsbeer was spritzer himzelf, en ja hij vermoede al dat ik bbz was.
    Ff wat gesproken met hem over het een en ander.
    Was leuk om je te ontmoeten kerel!

Opfrissen en op zoek naar Victoria, die kwam net van de kamer af.
    Zag dat ze ging roken en mij naast haar gaan zitten en vrij snel lagen we in elkanders armen.
    Ze zegt vandaag zijn de Hollanders in de meerderheid, ja spritzer zat er en een andere Gast.
    Die lag of lagen samen met een voor mij onbekende meid.

Nouja, Victoria en mijzelf, trokken ons terug ,voor een voorzetting op de kamer,hehe.
    Nou en dat was er in om in te lijsten.
    Goed tz, handen overal aan haar, zij aan mij en heerlijk zoals het verliep.
    Een goede bj volgde, weer tz , daarna aan haar heerlijk zachte borsten, die goed verwend.
    Jaja, een duikvlucht tussen haar benen, goed nat werd ze, ze genoot.
    Standje 69 volgde, man wat een heerlijke poesje heeft ze, die kont argh.
    Diep heel diep pijpte ze mij, goed nat, das haar specialiteit.
    Kom neuken zegt ze en ze wist nog van de vorige keer, nadat ik haar toen hard op zijn hondjes genomen had.
    Dat het de volgende keer op haar manier moest, nouja ik ben de moeilijkste niet dus ,allë.
    Het werd dus lepeltje lepeltje, zo lenig als ze is draaide ze haar hoofd om , zodat ze we konden tongen.
    Gelukkig is er een van ons twee lenig!
    On top volgde, waar ze al slijdend me bereed, ze genoot ervan en ik nog meer.
    Heerlijk haar lichaam zo zien te bewegen!
    Maar wat is de laatste tijd met bbz aan de hand!
    Hij neukt er lang op los, we houden het maar op, van oefening baart kunst.
    Over op doggy, op een rustig tempo haar maar geneukt.
    Pffff, ben het niet gewend en zo lui als ik ben, het haar met een hj combi bj laten afmaken.
    Man oh man, de beste sessie ooit met haar, het zweet liep over onze lijven heen.
    Topsessie met haar en na een klein uurtje de kamer verlaten.

Weer ff wat eten achter bij het restaurant op het terras.
    Het ziet er prachtig uit, het nieuwe zwembad en ook de sauna is daar naar toe verplaatst.
    Ze zijn goed bezig in H7.
    En daar was Raisa in het nakie aan het zonnen op een bankje, wat een mooi uitzicht.
    Ach dacht ik, had het kind maar wat meer vet op de ribben, dan wist ik het wel.
    Ik zat daar en ja, het budget voor By night was er doorheen, althans zo goed als.
    Dacht aankleden en ff bijpinnen, nee die Julia bleef mij maar door het hoofd spoken, en ik zag op dat moment, geen goed alternatief, na de speterende sessie met Victoria.
    De nieuwe proberen , nee, Martina, ach de volgende keer, dus aankleden en hop naar By night!

28. Onderstaande 7 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

blauwebeer ( 8 april 2018),Bluebear ( 8 april 2018),Firehawk ( 8 april 2018),hvdk52 ( 9 april 2018),Kwakje ( 8 april 2018),mentholbear ( 8 april 2018),Mr Bluenose ( 8 april 2018)

Last Online
    Vandaag @ 18:16
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Ze zegt vandaag zijn de Hollanders in de meerderheid, ja spritzer zat er en een andere Gast.
    Die lag of lagen samen met een voor mij onbekende meid.
    Haha hebben we elkaar toch gezien want dat was ik. En die meid was Isa, daar ben ik later na nog mee naar de kamer geweest. En was goed. Super lekker lichaam heeft ze. Die meid met dat lange blonde haar met dat roze erin en had een zwart wit setje aan die heb ik ook gezien. Hoe ze heet weet ik niet maar vond haar ook wel wat hebben. Alleen heb ik later na niet meer gezien.

30. Onderstaande 3 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid ( 8 april 2018),mentholbear ( 8 april 2018),Mr Bluenose ( 8 april 2018)

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

Haha hebben we elkaar toch gezien want dat was ik.
    Na je live report van h7 dacht ik al, dat kon Firehawk wel een kunnen zijn.
    Jammer, hadden we nog wat kunnen kletsen!

32. Onderstaande leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk ( 8 april 2018)

Last Online
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Volgende keer komt dat wel goed. Is niet de laatste keer dat ik naar h7 ga.

Last Online
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Gisteren met het mooie weertje besloten om naar H7 te gaan. Kwam net na 15:00 uur aan en er was nog voldoende plek op de parkeerplaats. Omgekleed en eerst een rondje gaan lopen.
    Onder de overkapping kwam ik Spritzer tegen en een tijdje mee gepraat. Zag al wat nieuwe gezichten en eentje was Isa wat Spritzer mij kon vertellen. Mooie strakke, slanke meid, met bruin haar en onderaan wat roze/paars erin. En een beetje opgevulde lippen.

Als of ze het al kon merken toen ze terug kwam, kwam ze tussen mij en Spritzer in liggen. En had ik mooi zicht over dat lekkere lichaam en af en toe moesten mijn handjes het ook testen. Ook Victoria zat buiten en daar kwam dan wat moest Brombeerzuid bij zitten. Beetje zo zitten lachen buiten en iedereen ging naar binnen.

Ook Maja was naar buiten gekomen en toen ik alleen was werd ik gesommeerd om naar haar toe te komen. Gezellig op de schommelbank gezeten en toen ergens in de zon gaan zitten. Beetje bij gekletst en veel van de andere meiden waren plezier aan het maken bij het zwembad, wat nu klaar is. De nieuwe buitensauna stond er ook al maar die was nog niet helemaal af. De oude buitensauna was al weg en daar zou dan iets gemaakt worden voor het barbecueën in de zomer.
    Het zag er al leuk uit zo bij het zwembad en zal tijdens de zomer alleen maar leuker worden.
    Maar goed ik was dus met Maja bezig en toen ze onder mijn badjas polshoogte ging nemen was het tijd om naar de kamer te gaan. Met Maja niks op aan te merken en altijd goed.

Na de kamer en gedoucht te hebben eens gaan kijken wat ze te eten hebben. Lag genoeg en vooral de crispy chicken die ze hadden was lekker. Maja kwam er ook bijzitten maar ze had een klant gezien die ze graag wou hebben dus is daar achteraan gegaan.

Gedurende de tijd een beetje liggen kletsen en buiten genieten van het mooie weer.
    Besloten om even een rondje te gaan lopen kwam ik Isa naakt tegen op de trap. Ze zegt ik kom er zo aan. Ik had daar helemaal niet om gevraagd maar daar zeg ik geen nee tegen.  Ik ging buiten onder de overkapping zitten en na een tijd kwam ze eraan. Ze vraagt of ik bezet ben, ik zei nee, en ze zegt hou dan even de plaats vrij langs je ik kom er aan. Na een minuutje kwam ze terug en ging tegen mij aan liggen. Nu officieel voorgesteld aan elkaar en een praatje gemaakt. Leuke vlotte meid en neemt geen blad voor de mond, echt geen gekke doos. Sinds 2 weken in H7 en blijft volgende week ook nog en dan misschien ergens anders heen maar was nog niet zeker. Ze nam de tijd en na zo een tijdje gedold te hebben vroeg ze of ik zin had om met haar naar de kamer te gaan. Dit had ik wel en ze ging een sleutel halen.
    Op de kamer kon het feest gelijk beginnen. Was voor mij de eerste keer op de kamer met haar en we moesten nog een beetje aan elkaar wennen. Eerst beetje overal zoenen ook op de mond maar geen tong. Ik vroeg of ze ook deed tongen en kreeg toen gelijk die lap in mijn gezicht dat hoefde ook weer niet. En we konden er wel om lachen. Daarna werd er wel getongt maar voorzichtig. Toen ze mij ging pijpen draaide ze zich zo zodat ik lekker haar lichaam kon strelen en die lekkere kont. Hele strakke, slanke meid maar toch een zachte huid. Pijpen deed ze goed en lekker geil. Daarna gaan neuken en was goed, een paar posities gedaan en doen keihard in doggy genomen wat ze aanspoorde. Daarna nog even uithijgen en wat gekletst. We moesten nog een beetje aan elkaar wennen maar was een goede kamer. Mocht ze nog langer blijven zal ik waarschijnlijk nog wel een keer met haar herhalen.
    Leuke en lekkere meid.

Na gedoucht te hebben even bijtanken en relaxen. Op een gegeven moment riep Victoria mij en wou weten hoe ze films kon downloaden op haar telefoon. Zo een hele tijd zitten kletsen en het werd snel laat. Rond 23:30 uur begon iedereen langzaamaan wel naar huis gegaan en ben toen ook gegaan. Even afscheid genomen en naar huis gegaan.

Ik had niet veel verwachtingen gister. Maar heb mij goed vermaakt. Ik zie het wel leuke club worden voor de zomer. Liggend aan het zwembad met een meid langs of op je. Ik zie het wel zitten. :D

35. Onderstaande 16 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

blauwebeer ( 8 april 2018),Bluebear ( 8 april 2018),brombeerzuid ( 8 april 2018),cheasehead ( 8 april 2018),CVARIA ( 8 april 2018),delaplace1 ( 8 april 2018),Elmo3108 ( 9 april 2018),Husky ( 9 april 2018),hvdk52 ( 9 april 2018),Klatergoud ( 9 april 2018),Partycrasher (10 april 2018),Piet Plezier ( 8 april 2018),pret ( 9 april 2018),Smouse ( 8 april 2018),VAZKOR (10 april 2018),yylover ( 8 april 2018)

Last Online
    24 juni 2019 @ 20:54
    Discussies
    14
    Thanks
    289

Standaard

Wat is by night?

37. Onderstaande leden hebben geert5 bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid ( 8 april 2018)

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert5 Bekijk bericht
    Wat is by night?
    Een andere club in Oedt.

Last Online
    Vandaag @ 14:12
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Discussies
    55
    Thanks
    12.977

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert5 Bekijk bericht
    Wat is by night?
    Vast langs de Happy garden.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:55
    Discussies
    0
    Thanks
    11

Standaard

Ik vermoed dat het nog wat rustiger wordt binnenkort. Nou ja, dan is er in elk geval een ligbedje bij het zwembad vrij voor mij.

41. Onderstaande 2 leden hebben Spritzer bedankt voor deze bijdrage:

hvdk52 ( 9 april 2018),Mr Bluenose ( 9 april 2018)

Last Online
    Vandaag @ 19:27
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard

En net nu Blauwebeer zijn Steven terug richting Willich wilde wenden ...

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

Erg dom van ze, 40,00 na 12.00.
    Denk dat ze er van terug komen.
    Van de zomer zal het wel loslopen, maar van de winter is 40,00 gewoon teveel.
    30,00 van 10.00 en 12.00 is nog erg scherp geprijst.
    Maar 40.00 vergeleken met SS of YY en het vrij bier, is te hoog.
    Maar goed 9 van de 10 keer ben ik er altijd vroeg.
    Maar bij SS ook.

44. Onderstaande 3 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk ( 9 april 2018),hvdk52 ( 9 april 2018),Mr Bluenose ( 9 april 2018)

Last Online
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spritzer Bekijk bericht
    Ik vermoed dat het nog wat rustiger wordt binnenkort. Nou ja, dan is er in elk geval een ligbedje bij het zwembad vrij voor mij.
    Gvd, we hadden het er nog over zaterdag. het domste wat ze nu kunnen doen is de prijs verhogen.
    Ik snap dat de verbouwingen een hoop geld kost, maar laat de tent eerst eens wat meer vollopen.

Ik moet het nog even laten bezinken.

Maar is het in het weekend bijvoorbeeld zaterdag ook vanaf 20:00 uur €30 of pas vanaf 00:00 uur?

46. Onderstaande 2 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid ( 9 april 2018),stimpy3 (10 april 2018)

Pagina 59 van 89 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten