Haarkleur/-lengte : Zwart / lang
Lengte dame : 1.75m
Postuur/Cupmaat : Slank / B (echt)
Nationaliteit/Taal : Bulgaars /Duits en Engels
Leeftijd : 27
Tatoeages/Piercings : Tatoeages met allerlei rare symbolen
Service: GV/FO/ZK/FT/AV
Voordelen: Errruuugg geile dame voor wie ervan houdt
Nadelen: Geen overtuigende service
Tijdsduur :30 min
Prijs : € 50
Extra’s bij het bezoek:-

Na een saunaatje lag ik even wat te relaxen in de kelder bij het binnenzwembad toen ik opeens bij m'n lurven werd gepakt door een erg geile brunette die kleine Forza in de houdgreep nam en meteen begon te tongzoenen. Nadat ik haar even rustig aan had gemaand kwam ze bij (lees: op) me liggen en begon ze wat te strelen. Na verloop van tijd maar een kamer opgezocht. Daar werd me toch even een programma voorgeschreven en gedicteerd alsof ze wilde zeggen "ik zal jou wel eens laten zien hoe er hier gepijpt en geneukt wordt" Vervolgens werd ik gedwongen om onzedelijke, orale handelingen te verrichten, waarbij ze zich klaarvingerende terwijl ze boven mijn gezicht hing Nog even stevig geneukt, maar het was allemaal niet zo mijn cup-of-tea. en na overhandiging van de € 50 afscheid genomen.
Nog geen 1/2 uur nadat we van de kamer waren en Big30, Sonny en ik relaxed op een chaise longue lagen bij te komen van onze sessies, kwam ze voor onze neus nog een paaldansact opvoeren. Sonny kan dan lekker droog kijken...was wel amusant om te zien.

:wink::wink: