Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 33 van 33
    Last Online
    Vandaag @ 00:56
    Discussies
    56
    Thanks
    150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Bedankt voor alle moeite die jullie doen om het forum "als goede huisvaders" te beheren.
    Hier kan ik me nou eens helemaal in vinden. Alvast beste wensen aan allen die dit forum maken tot wat het nu is.

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Beste ijsberen,

Zoals jullie zien bevat de homepage nu een shoutbox. Als je deel wilt nemen aan de shoutbox, dien je je overnieuw daar te registreren met je gebruikersnaam van het forum. Je gebruiker/wachtwoord combinatie van het forum werkt niet bij de shoutbox. Dit n.a.v. een vraag van een gebruiker!

Succes!
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    6 november 2023 @ 17:22
    Discussies
    41
    Thanks
    74

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky Bekijk bericht
    mm, ik heb de discussie met afsplitsing met Hookers.nl nooit meegemaakt maar ik heb toch begrepen dat er toen grote kritiek was dat Hookers.nl koos voor toelaten adverteerders, waar ik overigens zowel bij Hookers.nl als hier geen problemen mee heb. Of men nu de adverteerder gezocht heeft of de adverteerders de site zochten heeft mijn inziens daar niets mee te maken.

Maar rijst mij toch de vraag waarom men hier nu opeens over de moeilijke punt is heen gestapt en waarom er dus nu 2 sites zijn wat niet handig is voor de lezers en liefhebbers want eerlijk is eerlijk veel mensen weten niet van het bestaan van beide sites af of kiezen vanwege bepaalde ruzies van enkele personen vroeger?

Ik vind dat totaal niet belangrijk en kijk naar de site voor info, en dan moet ik eerlijk zijn hoe sympathiek ik men hier het forum ook vind overkomen, de meeste recensies haal ik toch bij hookers.nl, ik heb verwoed geprobeerd leven te blazen hier met name in de rubrieken Zuid-Holland en Utrecht, maar als ik geen nieuwe recensies zie komen en aantal pageviews bij een dame van bij 65x zie staan tegenover 20.000x bij hookers.nl dan zakt mij de moed wel in de schoenen.

ps dit is geen post om ruzie te maken, maar mijn visie zo vanaf de zijlijn en ben geen insider in de problematie en wrijving tussen de 2 sites, we beoefenen toch allemaal dezelfde hobby zou ik zeggen

groet, Franky

Hallo Franky,

dit is geen ruzie maken hoor... zoals ikhet begrijp lopen met 7000 leden de kosten ook de pan uit voor de hobbisten onder de admins/mods.. vandaar ook zoeken naar inkomsten. Het gaat er echter om op welke wijze dit gebeurt... inmenging van adverteerders op recensies is ongewenst en dit forum moet vooral voor de schrijvers zelf blijven.. vandaar het gebaar terug door middel van de tombola.

Dat dit forum enigzins gericht is op duitsland daar heb je gelijk in, de 'traditionele' gebieden (privehuizen en ramen in nederland) blijven hier enigzins achter.. zeker in vergelijking met het andere forum.

Reden voor de meesten om naar de saunaclubs uit te wijken is toch wel het verschil in service wat er gemiddeld toch wel is met ramen en privehuizen. Maar iedereen heeft zo zijn voorkeuren.

Geef vooral de moed niet op, wellicht dat je met je recensies ook wel een kaart wint.... :smile:

Last Online
    2 september 2024 @ 20:20
    Discussies
    2
    Thanks
    16

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Beste ijsberen,

Zoals jullie zien bevat de homepage nu een shoutbox. Als je deel wilt nemen aan de shoutbox, dien je je overnieuw daar te registreren met je gebruikersnaam van het forum. Je gebruiker/wachtwoord combinatie van het forum werkt niet bij de shoutbox. Dit n.a.v. een vraag van een gebruiker!

Succes!
    Ook ik had al problemen vanavond, ik dacht al dat ik mijn wachtwoord was vergeten

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky Bekijk bericht
    mm, ik heb de discussie met afsplitsing met Hookers.nl nooit meegemaakt maar ik heb toch begrepen dat er toen grote kritiek was dat Hookers.nl koos voor toelaten adverteerders, waar ik overigens zowel bij Hookers.nl als hier geen problemen mee heb.
    ...
    Het advertentiebeleid alleen was NIET de enige reden. Er waren ook plannen om Hookersleden te laten betalen voor extra privileges. En ook andere redenen om een nieuwe site te starten.

Vrij vertaald komt het er op neer dat Hookers meer bedrijfsmatig werd/wordt aangestuurd, met gratis input (recensies) van de leden, en IJBF als reactie daarop is ontstaan. Nl. van, voor en door IJsberen.

De details weet ik niet en hoef ik ook niet te weten.

...
    waarom er dus nu 2 sites zijn wat niet handig is voor de lezers en liefhebbers want eerlijk is eerlijk veel mensen weten niet van het bestaan van beide sites af of kiezen vanwege bepaalde ruzies van enkele personen vroeger?
    ...
    Tja. Er zijn ook meerdere TV kanalen, kranten, radiokanalen en waarom dus geen meerdere wandelsites? Het zou misschien wel handiger zijn om 1 site te hoeven bijhouden, maar in de praktijk is 2 (of zelfs meer) sites bijhouden echt niet zo lastig.

Daarnaast denk ik dat de cultuur op IJBF duidelijk losser is dan op Hookers, en mij bevalt dat wel. Laat onverlet dat ik ook Hookers lees, en daar ook nog wel post.

IJBF is ook van origine vooral gericht op Duitse saunaclubs, maar dat wil niet zeggen dat alleen Duitsland interessant is voor de lezers.

Zelf ben ik nu bezig om ook Thailand wat meer te promoten, dus als jij nou NL gebieden blijft promoten met je fraaie recensies dan groeit de impact van IJBF vanzelf.:D

Last Online
    27 januari 2013 @ 21:40
    Discussies
    142
    Thanks
    0

Standaard

Je kan IJBF niet vergelijken met hookers, als hier een ander discussie-cultuur is. Ook hebben de 2 foren verschillende zwartepuntjes. IJBF bij de Duitse clubs en hookers meer algemeen in NL.

Verder is hookers wat commercieel. En IJBF is dat niet.

De starters van IJBF zijn Willem2, Zero en ik gewest, een Nederlander, een Belg en een Duitser, alle ex-hookers-mods. (ik ben dat lid met de ID=1) en we hadden dat niet gedoen om money te verdienen, het is alleen een hobby. Ik had me als admin 2 maanden geleden wegens ziekte gestopt.

De reden voor de start van IJBF was, dat veele leden (niet alleen we 3) niet meer tevreden met hookers gewest zijn. Het is onnodig dat leden betalen moeten.

Met randy ben ik totaal d'accord.

greets neukie

Last Online
    2 november 2024 @ 16:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Voor de volledigheid kan je in de "Gezondheids"-pagina misschien ook een link naar sensoa toevoegen ?

http://www.sensoa.be/
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

Last Online
    Vandaag @ 22:36
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Voor de volledigheid kan je in de "Gezondheids"-pagina misschien ook een link naar sensoa toevoegen ?

http://www.sensoa.be/
    Ik denk dat wij daar niet te beroerd voor zijn om dit aan te passen/ aan te vullen.

:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten