Pagina 11 van 46 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 251 t/m 275 van 1134

Discussie: Samya, Algemeen

Last Online
    19 maart 2019 @ 19:20
    Discussies
    5
    Thanks
    132

Standaard

Visit of Saturday, March 31st.

Thalys leaving Paris at 11:47 am and arriving in Cologne at 15:15 pm.
    In the U16 leading to Michaelshoven, I realize that the weather conditions are better than expected, the sun shines on the banks of the Rhein : it motivates me more to join the small butts.

Arrived at the club at 4 pm, the ideal time to start the visit.
    I ask for a locker in the room on the right, in which there is more space.

While waiting to receive my effects, I consult the register : Isabella is back.
    It can not be a namesake because she is used to drawing a heart next to her artist name.
    She will be the most requested lady this Saturday.

I could not identify the ladies whose names often appear : Ebbe, Mina (the latter chaining sessions whose durations are less than half an hour).

After taking a shower, I go to the restaurant area, Mandy greets me.
    I see : Beatrice, Denisa, Iren, Madalina (skeleton), Raissa (unrecognizable with so much makeup), Vanessa.

Having consulted the calendar of the Bundesliga, I know that the local team plays during the afternoon.
    I go up to the kino, finding that most of the guys are overthere, to see their fetish team to be rolled six to zero.
    In this context, it is a safe bet that many ladies are stashed in their locker room.

I ask Bianca, the whimsical theke dancing a lesbian slow with Johanna, if Lilly, the priority of the day, is scheduled.
    She answers : "yes, but later".
    A few minutes later, Patricia smiles and caresses me in passing : it is a first.
    This puts my order of priority in question.
    Before I could say "phew", she was harpooned by a guy.
    I wait at the reception, one of them is free, because it is the only place where the heat is not suffocating.

During this waiting, I take the opportunity to listen to the ladies chat, to memorize the nicks of them.
    I also consult the register when an interesting ladies write on it.
    I now know who are: Avia, Lori and Mary.

Lilly ends up hiring.
    I hurry to solicit her, knowing how popular she has become.

This is our second session, which will be better than the first, yet of quality.
    She is more playful.
    Varied and enduring blowjob.
    Arches as possible during the doggystyle.
    She is also enduring during cowgirl.
    What energy when it was her turn to go back and forth !
    To reoffend.

While I'm eating, Bibi comes to greet me.
    She is accompanied by Isabella (always dyed blonde), which makes me a kiss, and that I gratify a "back".
    Later, I see them in the main area : Bibi stares at me, and seems to probe Isabella about me.
    Bibi the MILF could be on my shopping list of the year . And I would rediscover Isabella.

I go to the kino, hope of contemplating exhibitionists.
    I only see drunks guys the Bayern Munchen team to explode that of Borussia Dortmund : six to zero.
    I settle there and fight against sleep : I want to see the little buttocks to wiggle.
    Going down, I see that the ladies do not still show their talents as dancers.
    It is, however, 10:30 pm.

Cristina (would have to try one day) and Valentina greet me.
    The latter is reserved for the Turkish mafia who organizes its weekly business committee party.
    A member of security tries somehow to install the VIP square.
    Valentina, more and more haughty as the years go by, takes pleasure in making "police".
    The mustaches crew disappear, and she finds herself on the sofa, looking bored.

Other ladies have hired : Anna.ro, Lavinia, Warsa.
    I may have identified Kim, whom Lilly claims to be the cousin.
    They will eventually try to persuade us that this is a village party.

While I'm eating baklava, Andar handed me one of the oriental pastries, the one in the shape of a heart.
    She says that I promised her : a session every time I visit the club, the wedding and the kids.
    I tell her that the reproductions will be sold in Thailand to finance her lifestyle.
    With that, she says that I have no heart, while touching me the left nipple (it tickles me) ... in order to steal my locker key !
    She shows it as a hunting trophy (while it's her ass is one).
    I try to get her back, but she put one of her fingers in the ring of the key ring.
    We give ourselves in public since there follows a scene of struggle, during which we simulate a bestial doggystyle.
    My lower brain is getting up and informing me that the stock has regenerated.

I leave without saying a word, and head to the shower to prepare me.
    On the way, Patricia smiles at me again : she troubles me.
    As a few hours earlier, I adopt the same process : the first one that will be available will be sexplored.

Returning from the locker room, I open the door of the bar and see Patricia slumped on the gaming table.
    I put my arms around her waist, and smiles at her when she turns around.
    She tells me that she is going from surprise to surprise with me, on this day : Catalina informed her of my desire to discover her talents, and I enjoy frightening her.

We decide to continue chatting at the reception, because the sound volume of the music is already too high.
    I remind her of our first conversation, a few years earlier, when she arrived, during which she seemed uncomfortable.
    She told me that I was wrong, and that she was openminded about the process.
    During this contact, she is smiling and tactile.
    She will be so during the session.

Best session during this visit : She is Great.
    Tummy tenderly lip and then add her tongue.
    Caresses with the tips of the fingers making the excitement rise.
    Superb varied blowjob (especially when it makes up his tongue along Junior) and enduring.
    She has velvet cupping in her Bermuda triangle, she contracts the muscles of her vagina to give more pleasure, especially during cowgirl (also enduring).
    Eye contact, whatever the position.
    It makes me grow my war scream, like that of a virgin in a brothel.
    Mandatory recidivism and Priority at the next visit.

I meet Catalina, who asks about the level of complicity during the session with "her sister".
    I tell her about my happiness.
    She answers me : "It is normal that she is sweet and kind, she is my little sister".
    Moreover, I would be good both "sisters", one after the other, because they do not trio.

Cold shower imposed.
    Back in the locker room, I meet no-ijsberen French-speaking Belgians (no one is perfect), which is the first visit in FKK.
    I inform them about the procedures of the club (so they have decreed to keep their wrist watches).

It's 1:30 am, small butts dance finally.
    Shortly after, the DJ broadcasts "Şemmame" interpreted by Brahim Tatlıses, the hymn devolving to the farandole of the mustaches crew.
    Andrea the receptionist is asking for ladies and guys to do this.
    Usually, it is the bald Turk who takes the initiative.
    This time, he is on the podium to make his own farandole, monopolizing four ladies.
    A few minutes later, the room is armored, impossible to circulate.
    You must go through the corridor leading to the cagibis, to access either the reception or the restaurant area.
    Before leaving the bar, I see Andar, who has a burial head.

I'm going to collapse in the rest room.
    I am awake once by a guy who drunk too much, who smashes a long chair in two collapsing on it.
    He leaves screaming in an unidentified language.
    Upon discovering the feat, a security guard (the same who tried very well to install a VIP area a few hours earlier) takes the head with both hands, thinking : "Once again !".
    I am woken up a second time by an ear sodomy : even with imperative earplugs, the sound volume of the music is too loud.

I leave the club at 5 am, saying to Aida, my favorite receptionist : "Este o'placere sa-ti revad. Te iubescla nebunie".

Long live to the small butts !
    I live only for that !
    Laatst gewijzigd door French Lover; 4 april 2018 om 18:59

2. Onderstaande 7 leden hebben French Lover bedankt voor deze bijdrage:

Bergtester ( 4 april 2018),cheasehead ( 8 april 2018),delaplace1 (27 april 2018),Manureva ( 4 april 2018),Mr Bluenose ( 1 mei 2018),Patjax ( 4 april 2018),Wijze grijze ( 4 april 2018)

Last Online
    Discussies
    5
    Thanks
    132

Standaard

Visit of Saturday, April 14th.

My priority targets are Patricia & Catalina (in that order).
    Blanka, the whimsical theke, informs me of their absence (she does not want anymore that the customers consult the register).

At dinner on the terrace (finally a summer taste !) with the four fantastics, I have the opportunity to greet Cristina (who has the advantage to speak French) and Andar.

Lilly, who had informed me of her possible absence, appears.
    I join her, while she is eating, she welcomes me coldly.
    So I let her relax while she eats.
    So, I hesitate between the various potentials raised, especially that I have not yet discovered the talents of Cristina.

Back in the room, Lilly finally makes signs of openness.
    After a brief exchange , I take her to a room.

This is our third and best session (also best of the night).

Blowjob with variations of rhythm and deep throat.
    Flexible : arches, as it should, during the doggystyle.
    Missionary and enduring cowgirl.
    Eye contact.
    Inquire about my pleasure several times during the act.

Night cravings while I enjoy the terrace ... that's so nice.
    Rest of the warrior in kino (no action in this one) since there is more room in the rest room.

For the second session, I hesitate between Andar, Cristina and Vanessa (who came to greet me while I was at the kino).

Warsa (gypsie type), Valentina's partner, then comes to sit on my lap.
    It's been five years since we had fun rubbing each other.
    I had a doubt about its quality of service, because there are only two comments about it on the forums.
    One of my trip friends devoted himself, a few hours earlier, to perform her assessment skills : she is consistent.
    I just want her to suck my dick, which she does well besides.

My trip friends tested and enjoyed : Ariana, Beatrice, Bibi (for two of them), Francesca, Katea.

I saw : Anna(.ro), Hannah(.bu), Isabella, Lavinia, (Giant) Lori, Mandy.
    They also talked with / saw : Blanka (the cat), Denisa, Francisa, Johanna, Myriam, Raluca, Samira.

It was a nice visit. Next Saturday, May 5th !
    Laatst gewijzigd door French Lover; 23 april 2018 om 16:38

4. Onderstaande 6 leden hebben French Lover bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead ( 1 mei 2018),delaplace1 (27 april 2018),Manureva (10 mei 2018),mechelen (23 april 2018),Mr Bluenose ( 1 mei 2018),Patjax (23 april 2018)

Last Online
    31 maart 2019 @ 19:54
    Discussies
    0
    Thanks
    252

Standaard

Zaterdag 28 april 2018
    Samya

Eerste keer naar Samya, hiervoor een hele dag gereserveerd.
    Om 12 uur met de auto op de parking geland.
    Mijn collega ijsbeer VanKees stond me al op te w8ten aan de deur.
    Bij de theke het vrijkaartje afgegeven en deze werd zonder problemen geaccepteerd, dank aan Willem2 en IJsbeer Forum.
    Na het omkleden een rondgang door de club gemaakt om een eerste indruk te krijgen.
    Daarna snel naar het buffet om iets te eten.
    Overdag was het heerlijk rustig en heb ik gebruik gemaakt van de sauna.
    Alleen jammer dat er nergens een jacuzzi was.
    Na de sauna was boven im Kino inmiddels de wedstrijd van FC Koln voor klasse behoud begonnen. Helaas hebben ze het niet gered.
    Het avondeten was klaar en zag er goed uit, het smaakte prima.
    Voor de sauna was me een slanke blondine opgevallen en ze was zeer gewild want ik heb haar zelden rustig zien zitten behalve tijdens een snelle rookpauze van haar.
    Daar de tijd begon te dringen, het zou volgens VanKees na 8 uur druk worden.
    En gelukkig daar kwam ze en na een leuke kennismaking met de Russische Katarina naar de kamer geweest.
    Conclusie 110% tevreden, wat een heerlijke meid, helaas de rest van de avond vol geboekt.
    Normaal ben ik niet een ijsbeer die tot na middernacht in een club te vinden is.
    Hier zijn meerdere oorzaken voor op te noemen maar de muziek keuze en manier van draaien is vaak niets voor mij.
    Samya & DJ het was jullie schuld dat ik zondag morgen om 6 uur pas in mijn eigen bed lag, Super.

Alles bij elkaar een top dag en leuke tijd gehad.
    Samya en vooral Katarina dit doen we snel nog eens.

6. Onderstaande 12 leden hebben Bearke bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 1 mei 2018),cheasehead ( 1 mei 2018),Firehawk ( 2 mei 2018),French Lover ( 4 mei 2018),gignnl ( 6 mei 2018),Manureva (10 mei 2018),mechelen ( 2 mei 2018),Mr Bluenose ( 1 mei 2018),Patjax ( 5 mei 2018),vanKees ( 1 mei 2018),VAZKOR ( 1 mei 2018),yylover ( 2 mei 2018)

Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard Samya, 28.04.

Am 28.04 mit einem Puffkumpel zu seinem Samya Erstbesuch gegen 12.00 verabredet.
    Ihm im Eingangsbereich abgepasst, er bekam von der ED die ersten Infos zum Club,
    ihn zum Schrank begleitet und dann mit ihm oben auf die erste Zigarette verabredet.
    Mit zweitem Frühstück in den Raucherbereich und Wir konnten die letzten Neuigkeiten über
    austauschen.
    Danach ihm das Haus gezeigt, den zeitlichen Ablauf im Samya nähergebracht und er wollte
    erstmal in den Wellnessbereich. In der Zwischenzeit die FC-Kumpels mit den ersten Kölsch
    begrüßt, Baerke war sofort in der Gesprächsrunde mitaufgenommen. Das Fußballspiel
    interessierte ihn nicht und ging alleine auf die Pirsch. Halbzeit, Schußpfiff. Nach dem Spiel
    hatte ich das gute Gefühl,dass er mit schon ein, zwei Frauen näher im Kontakt war. Gestärkt
    nach dem Abendbuffet war Baerke schon wieder nicht zu sehen. Und dann wußte ich, dass er's
    drauf hat. "Du, kennst Du Die"? "Ja klar, das Ist Katea (Katharina nennt Sie sich in den
    letzten zwei Monaten), Sie küsst nicht so richtig aber sonst gut. Zwei Stunden später kam ein
    breitgrinsender Puffkumpel zurück. Zwei Daumen hoch!
    Ich war selbst mit der zurückgekehrten Stela, mit die schönste Frau dort, der Service im Zimmer
    ist gut aber der letzte Kick fehlt.
    Den Wechsel zwischen ruhigen Tagesclub zum abendlich, nächtlichen Dance and Fuck Club
    hatte ihn so gefallen, dass er erst gegen 4, oder war es schon 5 Uhr
    nachhause fuhr.
    Kumpel, Wir sehen Uns wieder...im SAMYA!!

vanKees

8. Onderstaande 7 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Bearke ( 5 mei 2018),Bergtester ( 5 mei 2018),cheasehead ( 5 mei 2018),Firehawk ( 5 mei 2018),Manureva (10 mei 2018),Mr Bluenose ( 6 mei 2018),Patjax (10 mei 2018)

Last Online
    Gisteren @ 18:04
    Discussies
    94
    Thanks
    5.242

Standaard

Zaterdag 5 mei

Op weg naar weer een dag in de hoerentent, zoals Partycrasher het zegt “het natuurlijke habitat voor de hoerenlopers”
    Helaas kon Jooploop door omstandigheden niet mee naar Samya waar hij nog een vrijkaart van had liggen. Deze heeft hij gedoneerd aan mij en werd moeiteloos geaccepteerd door de theke dame.
    Mijn dank hier voor richting Jooploop en natuurlijk het ijsberenforum.
    Rond half 12 was ik in Samya, aka “de betonnen jungel”.
    Het was eigenlijk geen weer om naar Samya te gaan aangezien er een mooie tuin ontbreekt, maar goed toch heb ik via de binnenplaats beneden en boven wat zonnestralen kunnen opvangen.

Het was nog vrij tam in de club, maar dat had ik wel verwacht. Wel waren er toch al een redelijk aantal dames aanwezig. De meeste van hen stonden nog in de slaapmodus.
    Nadat ik een paar keer een rondje sauna had gedaan en de zon aanbeden had liep ik door de bar ruimte en werd ik bij mijn berenvel naar bedenken getrokken om op de bank naast Wendy te gaan zitten. Had een leuk gesprekje gehad waarbij ze me maat haar grote bruine puppy ogen bleef aankijken. Op zich had ik wel zin in een kamertje ondanks dat het niet helemaal mijn type was, maar mijn natuurlijke beren instinkt gaaf aan dat het wel oké zat met haar.
    Zeis overigens niet Italiaans, want ik had haar al snel ontmaskert tot Roemeense, omdat ik een klein beetje Roemeens babbel.
    Op de kamer gingen de kleertjes uit en deze dame heeft een wat gevulder lichaam dan die slanke Roemeense dennen, maar op zich niet storend.
    Eenmaal op bed nam mevrouw mijn plasser in haar mondje en begon ze met haar mondelinge examen. Waar ze bij mij voor is gezakt want er kwam te veel handwerk aan te pas en de plasser ging verdween maar minimaal in haar mondje.
    Op naar het neuk werk wat op zich wel oké was maar ze wilde geen doggy , maar wel heerlijk klaargekomen in missio, omdat ik zo geil was.
    Eindconclusie; leuk en aardig vrouwtje in de bar maar op de kamer niet zo geweldig en achteraf hoorde ik van Firehawk dat hij dezelfde ervaring met haar heeft gehad.

Wat ik wel heb geleerd in Samya dat je pas om 5 a 6 uur je eerste kamertje moet pakken mits er nog niks aanwezig is wat je wil hebben. Om 5 a 6 uur beginnen de dames in grote getallen binnen te druppelen en komen de echte beauty’s ook tevoorschijn.
    Wijze les voor mijn volgende bezoek aan de club.
    Rond een uurtje of 6 heerlijk gegeten en er was voldoende keuze uit het buffet en van de BBQ.
    Tijdens het eten ook een tijdje leuk gezelschap gehad van wat dames en als toetje heb ik 3 ijsco’s op.
    Ook heb ik nog kennis kunnen maken met een Engelse stamgast die iedere maand speciaal vanuit Engeland naar Samya komt gevolgen, omdat ze in Engeland niet van zulk soort clubs hebben.
    En zo voel je toch dat je wat bevoorrecht bent met al die Duitse clubs niet al te ver uit de buurt.

Rond een uurtje of 7 arriveerde Firehawk in het pand en samen hebben we eerst nog wat gegeten, maar voor mij een kleine portie, omdat ik ervoor al had gegeten.
    Samen nog even wat herinneringen naar bovengehaald van het geslaagde verjaardagsfeest een week er voor in Sixsense.
    Daarna zijn we wat in de barruimte gaan rond gaan kijken.
    De line-up was erg gevarieerd en voor ieder wat wils behalve dat een geen zwarte parels waren.
    Ik had een paar dames als optie aangevinkt, maar zoals mijn clubervaring is loopt het toch altijd weer anders en zo nu dus ook.
    Ik spotte een leuke slank dennetje en zei tegen Firehawk dat ik even een speeddate ging doen met haar. Haar naam is Monika en komt uit Roemenië en is pas 2 weken in de club en ook pas 2 weken in het vak. Monika is een hele aardige en lieve dame en met haar lang een gesprek gehad zonder dat ze naar een kamertje vroeg. Toen zelf maar een kamertje voorgesteld met de belofte als ik er klaar voor was ik naar haar toe kom.
    Eerst nog even in de douche en nog even op mijn gemak wat gedronken en toen was het tijd voor Monika.
    Op de kamer gingen de kleertjes uit en er kwam een heel mooi lichaam tevoorschijn. Een mooi kippenkontje en geen grammetje vet en een setje leuke tietjes ( ik schat een grote a-cup of kleine b)
    Ze is nog heerlijk onervaren en onbedorven en het voelt net of je met je vriendinnetje voor de eerste keer naar de kamer gaat. Me eigen op het bed gepositioneerd en ze begon heerlijk aan mijn plasser te lurken. Ondanks mijn gematigde verwachtingen, omdat ze nieuw is in het vak vond ik het pijpwerk toch best goed oftewel een natuur talentje.
    Daarna ging ze mij berijden met haar heerlijke strakke body en ik had een heel mooi uitzicht.
    Daarna nog missio en doggy en vervolgens heerlijk klaargekomen en samen even wat nagebabbeld.
    Kortom een kamer waar ik lage verwachtingen bij had met een girl next door die zich ontpopte tot een prima kamertje, maar het is nog lang geen service kanon zo eerlijk moet ik ook wel weer zijn.

Inmiddels in de barruimte terug gekomen waar het er op zijn Samya’s aan toe ging en de club was getransformeerd tot ware disco met mooie meiden die op het podium aan het dansen waren.
    Wel vond tegenover de vorige keer dat ik er was dat de party maar moeilijk opgang kwam.
    Samen met Firehawk nog naar de mooie madammetjes gekeken die er rond liepen en op eens was ik hem kwijt, hij bleek even met zijn kitspuit aan de gang te zijn geweest op de kamer.
    Nadat hij weer terug was en ik half verkracht werd in de bar door een opdringerige dame vond ik het wel welletjes geweest en maakte ik een afscheidsrondje.
    Toen ik bij Firehawk aangekomen was bleek die opdringerige madam op zijn schoot te zitten en ze wilde niet dat ik van hem afscheid kon nemen omdat ze boos op mij was haha.

Om kwart voor 12 het pand verlaten en terug naar huis gereden.
    Wel wil ik nog even met jullie delen dat er rond een uur of 3 in de middag 2 macho’s in de club waren gearriveerd die met geld liepen te wapperen en een bankje hadden afgehuurd met een grote fles alcohol er bij.
    Het grappige was dat de ene er net uitzag als een pipo, hij liep met een badjas rond en daaronder had hij witte sokken aan met badslippers hetgeen waar ik en een Duitse beer erg om moesten lachen.
    Ze hadden ook een knappe Russin gestrikt (Katy,Kathalina), maar naar dat 1 van die pipo’s onreglementair handtastelijk werd vertrok ze als een raket bij die 2 vandaan.
    Tja je kunt niet alles komen met geld.
    Later in de avond hadden beide genoeg gezopen en gooide ze wel een 3 tal glazen kapot.
    De Roemeense schoonmaak ploeg had de handen vol aan die 2 pipo’s

Kortom een leuk en geslaagd dagje in Samya met enkele obstakels en verschiet je kruid niet te vroeg in Samya , want tegen de avond loopt er zoveel leuks rond.

10. Onderstaande 13 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

biged (13 mei 2018),Firehawk ( 6 mei 2018),gignnl ( 6 mei 2018),Jooploop ( 6 mei 2018),Manureva (10 mei 2018),Mr Bluenose ( 6 mei 2018),mynasch ( 7 mei 2018),Partycrasher ( 6 mei 2018),Patjax (10 mei 2018),pret ( 6 mei 2018),Sjeufke ( 6 mei 2018),swazontneuf ( 6 mei 2018),yylover ( 6 mei 2018)

Last Online
    Vandaag @ 00:15
    Discussies
    149
    Thanks
    4.387

Standaard

Gisteren dus in Samya geweest. Pas laat vertrokken, want Samya komt ook pas laat op gang.
    De weg er naar toe ging moeizaam. Bij Mönchengladbach schoot het niet op. Wat er was weet ik niet, misschien iets met voetbal.
    Eindelijk na 19:00 uur aangekomen. Zag dat ze de glazen deur naar het club gedeelte hadden vervangen voor een dichte deur. Deze hield ook aanzienlijk meer geluid tegen.

In het bar gedeelte aangekomen kwam ik d’n Cheesehead gelijk tegen. Ik had honger dus eerst even schaften. Eten is altijd lekker in Samya. Er waren op zich genoeg meiden maar veel nieuwe gezichten voor mij en optisch was het een beetje achteruit gegaan vond ik persoonlijk. Al liep er nog genoeg moois rond. Vooral later kwam er nog wat moois bij.
    Na het eten nog een ijsje genomen die je daar zo kunt pakken.

Daarna weer eens rond gaan lopen, de sfeer was nog een beetje mat. Uiteindelijk ging Cheesehead naar de kamer. Niet lang daarna wenkte een meisje mij. Zag er wel goed uit dus er langs gaan zitten. Ze kwam mij direct omhelzen en stelde zich voor als Olivia. Mooie slanke jonge meid met blond krullend haar. Ze was pas een paar dagen in Samya.
    Beetje praten en ze voeg of ik naar de kamer wou. Dat ligt eraan. In Samya vraag ik eerst wat ze doen. Ik vroeg of ze deed zoenen maar dat deed ze niet. Helaas ging de kamer dan niet door. Blij was ze niet maar daar kan ik ook niets aan doen.

Na een tijdje kwam ik met Andar in gesprek. Ze had mijn sleutel afgepakt en ik kon hem nergens vinden. Kwa uiterlijk is ze niet helemaal mijn type en Cheesehead vond haar net een “bouwvakker”.
    Maar goed met de meiden die er waren zag ik het niet zo rooskleurig in en weet dat Andar goede service geeft. Ze was mij al af aan het likken, dus laat ik het maar proberen.
    De kamer met haar was niets op aan te merken. Gelijk te zoenen en tongen, wil het je helemaal naar wens maken. Pijpen kan ze ook heel lekker, eet hem helemaal op. Nog even geneukt en lekker in missio klaar gekomen. Even nog lekker kletsen wat je met haar ook goed kan. De kamer was heel goed.

Terug in de bar werd Cheesehead aangerand door een meid. Uiteindelijk kreeg hij haar van zich af. Hij ging nog even een rondje maken en dan naar huis. Daarna kwam die meid op mij zitten, op zich wel een mooi meid en zei dat ze Raluca heet. Kon amper afscheid nemen van Cheesehead want ze duwde hem weg. :D Toen Cheesehead weg was en ik zei tegen haar dat ik net van de kamer was, toen was ze vliegensvlug weg.

Nog een beetje gaan eten. Het partysfeertje viel een beetje tegen. Af en toe was er maar een meid aan het dansen. Ik dacht laten we het hier maar bij houden. Vorige week in Sixsense was duur genoeg geweest. Ben zo rond 00:30 uur vertrokken. Het viel mij een klein beetje tegen in Samya maar kan een momentopname zijn en hopelijk de is het de volgende keer weer beter.

12. Onderstaande 10 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

biged (13 mei 2018),cheasehead ( 6 mei 2018),Jooploop ( 6 mei 2018),Manureva (10 mei 2018),Mr Bluenose ( 6 mei 2018),Partycrasher ( 6 mei 2018),Patjax (10 mei 2018),pret ( 6 mei 2018),Sjeufke ( 7 mei 2018),yylover ( 6 mei 2018)

Last Online
    9 januari 2025 @ 20:56
    Discussies
    18
    Thanks
    0

Standaard

Vorig week zaterdag 2 dramatische sessies gehad in ACA Gold. Iets wat me daar nooit is voorgekomen. De lineup en aantal dames viel ook flink tegen.
    Dus gisteren Samya bezocht in de hoop daar minstens 1 vaste DVP tegen te komen.
    Om 3 uur ingecheckt. Er waren al redelijk (schat 25+) dames aanwezig. En gelijk ook een paar stunners gezien. Aantal beren viel nog mee. Helaas nog geen van de dames waar ik op hoopte.
    Ff naar het restaurant voor een erg late brunch. Toen ik naar een plek zocht zag ik van achter de lange blonde haren van 1 van dames waar ik op hoopte. Toen ik voorbij liep bleek het helaas iemand anders te zijn. Dus enigszins teleurgesteld achterin gaan zitten. En jawel recht tegenover me zat ze!
    Ze lachtte en en vroeg hoe het was. Ik antwoordde en at nonchalant verder. We spraken af na haar rookpauze door te kletsen.
    Gina was vanmorgen vroeg geland in Keulen van een lange vakantie en had kort kunnen slapen.
    Na de gebruikelijke beleefdheden de kamer opgezocht. Ze had 1½ maand geen sex gehad en dat was goed te merken. Het werd 2½ uur durende heerlijke GFE sessie, waarbij ze stevig klaarkwam. Iets wat maar zelden gebeurt sinds ik haar met haar kamer.
    Tijd om mijn energiepeil weer aan te vullen, maar het avondeten was pas rond half 7 klaar. Voldoende keuze. Kip, vis, runderstoof. Het zag er allemaal goed uit. De Thaise kip smaakte goed.
    Er waren inmiddels meer beren bijgekomen. Een goede balans op dat moment.
    Ff rustig op de bank zittend, lachte de volgende keuze me al toe. Ze bleef op een afstand kijken en ik wachtte koeltjes af. Flory kwam naast me zitten. Ze had me natuurlijk erg gemist. En dat hebben we in de daarop volgende 3 uur goed kunnen maken
    Het feest in de bar was nu op volle gang. Door de kleine knusse ruimte was het gezellig druk. Er waren veel dames aanwezig en iets meer beren.
    Ik zat te genieten van de dansende dames op de podium. Met name Beyoncé kan er wat. Mooie meid met prachtige billen...en dat weet ze maar al te goed.
    Rond 1 uur begon het weer te kriebelen tussen mijn benen en Mirella was de volgende slachtoffer. Nieuwe meid voor mij. Niet echt mijn type. Stevige postuur een flinke D-cup.
    Ik had gedacht dat mijn avond in teleurstelling zo aflopen. Mirella was niet echt "loslippig". Maar dat veranderde na een tijdje. Ik voelde flink wat nattigheid. En haar tong werd steeds losser.
    Tegen sluitingstijd de kamer voldaan verlaten.
    Met een lege zak en portemonnee de club verlaten. Het was een lange rit, maar zeker de moeite waard.
    Helaas heeft de club geen tuin, wat het minder aantrekkelijk maakt voor de zomer. Maar de lineup is me tot nu toe niet tegengevallen. Net als de service van de diverse dames.
    ...dus binnenkort weer op bezoek

14. Onderstaande 7 leden hebben MrCoconut bedankt voor deze bijdrage:

biged (13 mei 2018),cheasehead (12 mei 2018),lollypopman (13 mei 2018),Manureva (13 mei 2018),Mr Bluenose (12 mei 2018),saralai (12 mei 2018),Wijze grijze (11 mei 2018)

Last Online
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Wenn die Köchin im Samya gute Laune hat dann zaubert Sie uns Gästen wie
    dieses Mal als Extra einen überbackenen Kartoffelauflauf, Eiersalat und noch viele kleine
    Leckereien wie Kartoffelpuffer. Lecker!
    Die Sonne schien und so verbrachte ich einige Zeit auf dem Balkon um zu relaxen und zu lesen,
    ich genoß die Ruhe.
    Im Samya-Stadion sah ich zweimal ein hübsche Schwarzhaarige ohne Höschen aber bis auf ein
    kurzes Winken hielt sich unser Kennenlernen in Grenzen. In der Pause war Sie in einem Gespräch,
    nach dem Spiel nicht zu sehen. Wer steht denn da an der Kaffeebar?
    .Ayla, Halbtürkin. Merhaba. Hier aufgewachsen, deshalb versteht Sie türkisch und war überrascht
    dass ich ein paar Worte rede.
    Läuuuuft! Schön gebräunt, sportliche Figur, etwa 162cm, kleine B-Titten. Lacht gerne.
    Nach einiger Zeit wußte ich, mit Ihr wird es gut. Mich zum Duschen vverabschiedet und um ein
    Zimmer im 1.Stock gebeten.
    Oben in der 6 – Nomen ist Omen – bat Sie um 2 Minuten um sich auch noch kurz frisch zu machen.
    Jetzt weiß ich warum ich Sie im Kino zweimal ohne Höschen sah. Sie rennt so in die Damendusche,
    Sie achtet sehr auf Sauberkeit bei sich, fordert es aber auch bei dem Gast. Prima!
    Bald darauf war Sie da und entkleidete sich komplett, wo 2 spitze A/B Titten zum
    Vorschein kamen, die linke Brustwarze frisch gepierst.
    Dann aufs Bett, erst gestreichelt und ihren und meinen Körper mit Händen erkundet,
    da sagte Sie: „Du darfst mich auch küssen“!! Das Zimmer lief, im Verlauf fragte Ayla
    ob alles gut ist und was ich will. Mit ihr kam ich den Flow ohne viel reden und bei einer
    Stunde Zimmerzeit kommt auch keine große Hektik auf. Mit ihr ist das volle Programm des
    normalen Sex möglich, schöner Blow mit Einbeziehen der Kugeln, mein Lecken überraschte
    Sie und ihre Reaktion darauf. Reiter, Doggie ihre Lieblingsposition, Abschluß bei mir dann
    In der Missio-Position.
    Haben Wir etwas überzogen? Ich weiß es nicht und Sie war mit dem Hunni happy.
    Schön war es, dass im Barraum später Sie mich immer wieder mal anlächelte und
    Augenkontakt hielt.
    Es wird nicht lange dauern bis ich wieder im Samya und den ‚Girls‘ bin.

vanKees

16. Onderstaande 5 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead (16 mei 2018),Mr Bluenose (16 mei 2018),mynasch (16 mei 2018),Patjax (16 mei 2018),Wentelt Eefje (16 mei 2018)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Verslag van dinsdag 24 april 2018: https://www.ijsberenforum.com/forum/...508#post610508
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Vazkor heeft een zeer leuke tijd in Samya
    24 Mei 2018

Het valt me niet mee, de tussenperiode waarin ik mijn werkplek wens te verlaten om elders aan de slag te gaan. Nood aan veranderen geeft ook stress omwille van de verandering zelf en in deze contreien maakt men er een hobby van alles moeilijk te maken. Met de moed der wanhoop, strompel ik door de vacaturemap en onmogelijkheden. Ik sla ze met een smak dicht: ik heb nood aan (te dure) afleiding: ik wil verdomme hoeren neuken en wel NU!!! Waarom is hoerenneuker nou geen jobfunctie? :D De afleiding die ik eerder in Mondial, in deze club en later in Babylon vond resulteerde in een doorslaand succes zonder zwakke momenten als vorige maand in SixSens. Het sloeg een gat in het budget maar ik heb terug redens om niet af te laten. Ik dank de dames ervoor...alweer.

Vooraf

=> Vazkor krijgt een aangename verrassing in Mondial

Fazit

1) Werkpunten

- Zeer heet afgestelde douches, je moest het op de koudste stand zetten en dan nog.

2) Neutraal

- Eten kan ik niets van zeggen want ik heb daar niet gegeten.
    - Nauwe parking! Er was een personeelslid die hielp met het parkeren in het laatste vrije plaatsje achteraan.

3) Positief

- Hier kan je je wel volledig terugtrekken in de wellness en dan wel in de afzonderlijke rustruimte binnen de wellness.
    - Turkse stoomcabine en Sauna erg goed
    - Ondanks dat het door de week is toch redelijk wat ambiance in de bar met dansende dames op leuke muziek.
    - Line-up beperkter dan in het weekend doch genoeg keuze, vooral optisch.
    - Voordeel in de week: drukte viel mee en toch voldoende pitspoezen om te stengelen.
    - Roken is apart op daartoe gereserveerd deel van buitenterras, bereikbaar vanuit restaurant.

Kamergangen en overall service

Een goede sessie met Ramona en uitstekende sessie met Joanna. De line-up was beter dan verwacht voor een 'saaie' donderdagnamiddag.

=> RAMONA - Herhaling met het mooie jonge vriendinnetje - 7,5 / 10
    => JOANNA - Ze weet hoe het moet en dat doet ze goed - 9,0 / 10

GEMIDDELDE SERVICE-SCORE DAMES: 8,25 / 10

Ook dit is een hogere score dan ik dacht te mogen geven voor een doordeweeks Samya anno 2018. Ik weet het is bijna verdacht en nee, ik heb er geen centjes voor gekregen om te boffen lol.

CLUBVERSLAG

1) Directives, het hotel en iets bijzonders

De rit van Mondial naar Samya is een klein half uur en ik kwam rond 22u aan bij de club. Vertwijfeld draaide ik de parking op en wou net achteruit terugrijden toen de security annex parkeerhulp naar me zwaaide en me een klein plaatsje toewees tussen 2 grote hoerensloepen. Lichtjes zwetend wrong ik mijn vehikel erin met de neus van voor (ik parkeer altijd achterwaarts). Ik nam mezelf voor de club bij sluitingstijd te verlaten zodat ik niet de zelfde moeite heb me eruit te manoeuvreren.

Het vrijkaartje van het ander forum werd vlot geaccepteerd en ik werd vriendelijk begroet als kennen ze me hier zelfs al is het een goed 10 maanden geleden! Ik nam het grizzlyberenvel en handdoek in handen en ging naar beneden omkleden.

2) Rust: wellnessruimte

Ik douchte me en merkte dat de douches behoorlijk heet stonden. Dat belooft als dit ook voor de dames geld, de sessie met Beatrix zat nog in mijn hoofd. Ik zet de douche op de koudste knop en dan nog was het water erg warm en werd je huid verbrand. Ik trok m'n berenvel terug aan en ging naar de kino, vele trappen omhoog. Ondertussen vond ik het jammer dat de doorsnee brillendrager dat kleinood in een pocket van z'n badjas moet stoppen bij de douches. Het is nog niet gebeurd dat een andere rakker ermee weg is met bril en al. Zeg nooit nooit natuurlijk...

3) Kino

Ofwel is de werking ervan aan het uitwerken want de duizeligheid en overweldigende sensaties waren hier minder aan de orde. Ik heb reeds verteld over dat bijzonders in mijn verslag van Mondial. Onmiddellijk na aankomst was ik naar de kino getogen: een mooie grote kino met meer kleine schermen gemonteerd dan ik van m'n eerste keer kan herinneren. Ineens dacht ik terug aan de grote sekskino in een favoriete 3D shooter Duke Nukem 3D (allereerste level in deze game). De Samyakino is eveneens groot en een vleugje nostalgie overviel me: de student Vazkor die het spel speelde wist nog niet dat hij nog volop zou genieten van het neuken van vele, vele mooie babes en dat hij in grote sekskinos zou zitten dromen om vervolgens te worden tegengehouden door zo'n babe terwijl zijn 22 jaar oudere zelf zijn weg zocht naar de bar beneden. Waar een mens allemaal niet aan terugdenkt in een Turkse hoerentent.

Spijtig genoeg ben ik niet met haar geweest, twee andere dames eisten mijn volle aandacht op. Eerst ging ik relaxen in de wellness.

4) Wellness & relax

Een verademing en een voorbeeld voor veel andere clubs is de inrichting van de wellness in Samya: afgeschermd van de baractiviteiten en met daarbinnen een aparte rustruime met sfeervolle decoratieve verlichting op het donkere plafond. Hier kwam ik regelmatig rusten. De ligbedden hebben een zacht watermatras en een soort kussentje. De muur aan die kant is bewerkt met een erg mooie steensoort. De sauna en hamam zijn goed op temperatuur en heb er vooral gedurende de nacht gebruik van gemaakt.

5) Barruimte en ambiance

Na wat rust ging ik nu de bar in en zag dat het rustiger was. De laatste keren arriveerde ik er steeds laat op de Zaterdagavond in Samya als alles in volle gang is. Wat een verschil nu: er waren minder gasten en minder dames aanwezig. De dames zagen er doorgaans erg mooi uit. Later op de avond en gedurende de nacht zou er veel meer ambiance volgen en werd er goed gedanst op de typische Zuidoost-europese muziek gewisseld met Duitse muziek. Ik werd door dames uitgenodigd om mee te dansen, hopend op een kamertje natuurlijk, een trio dan nog wel. Nu had ik niet veel zin in dansen en trio's dus liep ik verder om naar het buitenterras te gaan.

6) Restaurant, terras en eerste dame

Ik kan helaas niets zeggen over het eten, ik was al voldaan in Mondial. Ik heb er zelfs geen aandacht besteed aan het aanbod, het zag er op eerste zicht hetzelfde menu uit als in Mondial met een groot aanbod groentes. Vanuit het restaurant kan je via een draaideur op een buitenterras dat grenst met de straatkant. Ik zag er Inès zitten. Helaas was ze niet beschikbaar voor mij. Ik vermoed dat het niet haar dagje was, ze deed geen pogingen om me op kamer te krijgen en leek eerder passief te reageren. Ze schoof veel later wel haar vriendin Joanna naar voor die zich eerder aan me had voorgesteld met de belofte dat ze zeer goed zal zijn. Op datzelfde terras zag ik een dame die me erg bekend voorkwam. Ze draaide zich naar me om en keek me lang aan. Ze herkende me eveneens...en dan viel de euro: Anna! Alleen hier heet ze Ramona. We knikten elkaar toe en ik ging terug naar het restaurant. Ramona volgde me en sprak me aan dat ze me nog kende en dat ze nu anders heet. We gaven elkaar een kus en ik ging verder naar de bar waar ik een cola haalde en ging zitten. Ramona volgde me nog steeds. Ondertussen overzag ik de line-up nog eens en er waren meer dames. Ramona ging naast me zitten en keek me weer zo aan. Ze wilde weer met me op kamer en ik reageerde verwonderd of ze weer een extra ging vragen. Deze keer niet, zei ze. De service an sich was niet verkeerd, deze dame geeft GFE-service en ik gaf in voor een 2de keer. Ze blijft een mooie meid met lange zwarte haren, mooie lieve ogen en dat ontwapenende lachje en mooie zachte grote borsten. Ergens doet ze me aan Mila denken uit Babylon qua uitstraling.

=> RAMONA - Herhaling met het mooie jonge vriendinnetje

7) Meer ambiance

Na de sessie met Ramona ging ik m'n vel verbranden onder de douches en maakte ik gebruik van de wellness en de rustruimte waar een ijsbeer tot zichzelf kan komen. Tijdens m'n saunabeurt raakte ik in gesprek met een Franstalige Belg die hier vaak komt.

Terug in de bar merkte ik op dat de ambiance nu in volle gang was. Op donderdagavond is het eveneens een damsmariekesfeest in deze club waar ze dansen zowel op als naast het podium. Er waren meer dames en ijsberen binnen zonder dat het een grote drukte werd. Een tweede kamergang werd gezocht en werd aangesproken door een dame die er op eerste zicht wat ouder uitzag: Joanna. Later speelde ze samen met Inès aan een speeltafel aan de ingang. Vertwijfeld vroeg ik aan haar of ze me nog kende en ze knikte. Ik liet ze maar met rust, ze had iets afstandelijks die dag. Wat later zaten ze weer in de bar zelf en werd ik door Joanna opnieuw aangesproken. Ik liet Inès haar uitleggen wat ik graag had op kamer en die zei me dat haar vriendin dat zeker goed zal doen. Dit trok me over de streep want Inès vertrouw ik wel. En terecht, het werd de een na beste kamer van de dag! Het niveau aan energie en nymfomaan enthousiasme van Beatrix had ze niet maar wat ze deed was super en ze zag er erg sexy uit. In haar gezicht oogde ze ouder (30?) maar dat lijf, die borsten, die mooie lippen...wow! Ik dronk ze in met mijn ogen.

=> JOANNA - Ze weet hoe het moet en dat doet ze goed

8) Een cadeau voor een dame en einde

Na de zeer goede sessie was ik eindelijk in een staat dat als ietsje meer verzadigd' kan worden aangeduid. Ik ging weer naar de sauna en rustruime, vervolgens naar de bar voor een laatste biertje zonder alcohol. Een dame met kort blond haar stond me vaak aan te kijken en sprak me soms aan: Beatrice. Het is de dag van de Beatrices, lijkt het wel. Ze ging plots naast me zitten en vroeg ineens een massage. Die gaf ik haar en haalde na een basale massage met de hand mijn massagetoestel uit de lockers erbij en gaf haar nog meer massage. Ze was gefrustreerd en het moest allemaal veel beter en harder van haar en ze speelde dan zelf met het toestel waar ze duidelijk verzot op was. Ik gaf het haar cadeau nadat ze er over doorzeurde want ze was er gek van. Het ding kostte me amper 10€ op de eroticabeurs en ocharme het schaap lijkt wel rugproblemen te hebben dus waarom niet. Ik gaf haar nog de doos mee en toonde waar de batterijen zaten. Toen was het 3u: sluitingstijd en tijd hotelwaarts te rijden. Ik douchte me een laatste maal onder de veel te hete douchestralen en verliet de club na een kus van een uiterst dankbare Beatrice. De parking was leeg dus kon ik probleemloos de parking verlaten zonder ongelukken en voldaan reed ik naar het hotel een vijftiental minuten verder.

Volgende keer moet ik er toch maar weer 2 van kopen. Ik hoop dat ze er nog lang van kan genieten. Mijn ervaring met Mickey (SS) vorig jaar vertelt me namelijk dat die dingen niet lang meegaan als je er te hardhandig mee omgaat...

Ter afsluiting een populair nummertje bij de dames, de ondertitels zeggen voldoende waarom, zeg maar: bani, bani bani :D

=> Word vervolgd in Babylon...
    De zwarte wolf

19. Onderstaande 10 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (17 juni 2018),biged (24 juli 2018),blauwebeer (16 juni 2018),hvdk52 (16 juni 2018),Johnsonxxx (16 juni 2018),Laatbloeier (19 juni 2018),Manureva ( 5 juli 2018),Mr Bluenose (15 juni 2018),Partycrasher (15 juni 2018),pogastovino ( 2 juli 2018)

Last Online
    Gisteren @ 07:21
    Discussies
    15
    Thanks
    11.703

Standaard

Ik heb nog een vrijkaartje voor Samya dat geldig is tot 30 juni a.s. Door omstandigheden kan ik dat zelf niet gebruiken. Wie het wil hebben moet mij een PM sturen.

Last Online
    Gisteren @ 07:21
    Discussies
    15
    Thanks
    11.703

Standaard

Twee ijsberen hebben gevraagd om het kaartje. De eerste die reageerde heeft het kaartje inmiddels toegestuurd gekregen. Ik heb hem verzocht om ook een verslag van zijn bezoek te plaatsen op dit forum.

Last Online
    Gisteren @ 12:18
    Discussies
    39
    Thanks
    813

Standaard Samya op zaterdag

Met het vrijkaartje van Patjax op zak (dank), weer naar Keulen gereden. Voor mij best een verre rit, te meer ik over Venlo moest rijden wegens wegwerkzaamheden op de A3 in Duitsland(met bijbehorende vertraging). Na ruim 2 uur kachelen rond 4 uur 's middags aangekomen. Er waren nog 2 plekjes vrij op de Parking. Vrijkaartje werd moeiteloos geaccepteerd.

Omgekleed, gedoucht en maar eens kennis genomen van de aanwezige dames, toch zeker een stuk of 20-30. Helaas moest ik vaststellen dat er weinig soeps rondliep, op 1 enkele dame na, met flinke siliconen (ben ik geen liefhebber van). Vervolgens boven tijdje in kino gezeten, om de binnenkomst van dames naar de omkleedruimte te kunnen volgen. Helaas geen buitengedeelte in deze club, voor de zomers dus toch een nadeel.

Nog steeds geen dames waar ik echt enthousiast van werd. Mine, die ik ken, en bij een eerder bezoek mijn eerste ronde maakte, was er nu niet. De aanwezige dames waren veel van het stevigere formaat, en dat is niet mijn smaak.

Rond 6 uur werd het eten/buffet geopend en dat is best goed. Hier dus ook een lekker hapje van gegeten. Inmiddels was het al bijna 8 uur en werd het wat drukker. Ik had nog steeds geen kamer gescoord. Maar er kwamen nu wel wat nieuwe dames bij, die er ook veel beter uitzagen.

Mijn oog viel op een zekere Carina (naam ben ik niet helemaal zeker van), ze is 22 jr, werkt bijna 1 jr bij deze club zei ze me. Roemeens, half lang geblondeerd (donker blond) haar. Mooi figuurtje met mooie ronde billen. Vrolijk en knap gezichtje. Ik wenkte haar toen ze bij haar collega's in het restaurant zat. Ze kwam meteen en nam me meteen mee naar de kamer. Sessie was best goed, geen TZ, maar wel lieve kusjes. Ouderwetse blowjob (mits ik me netjes zou gedragen, dwz niet klaarkomen), kon haar jonge poesje lekker bewerken met mijn vingers (ook voorzichtig naar binnen). In missio afgemaakt. Ze vertelde me dat er in 2 shifts wordt gewerkt in het weekend. De dames die om 8 uur beginnen werken tot sluitingstijd. De dames die vanaf de opening aanwezig zijn gaan eerder weg. De mooiere dames zijn dus vanaf 8 uur aanwezig, is mijn conclusie.

Inmiddels was het 9 uur en een stuk drukker geworden. Na het suikerfeest kwamen er ineens vele baardmannen binnen. Het aantal meiden was ook toegenomen, maar het was door de drukte allemaal niet meer te overzien. Zag nu wel enkele stunners lopen, maar voordat je door de drukte in de buurt kon komen waren ze alweer bezet of verdwenen. Nog wel even met Katarina gesproken. Toen ze me vertelde dat ze Russisch is heb ik haar verder genegeerd. Ik vertrouw helemaal niets wat uit Rusland komt, maar als ik achteraf op dit forum over haar lees had ik het in dit geval waarschijnlijk mis.

Nog een koffie gedronken en afgetaaid. Mixed feelings, Samya begint pas te leven rond 8 uur 's avonds en met ruim 2 uur reistijd wil ik het niet al te laat maken. Voor overdag is het aanbod echt een stuk minder en er is geen buitengedeelte om lekker in het zonnetje te relaxen. Na 8 uur is er zeker een rijke keuze aan mooie jonge dames.

23. Onderstaande 6 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (17 juni 2018),cheasehead (19 juni 2018),Manureva ( 5 juli 2018),Mr Bluenose (17 juni 2018),VAZKOR (17 juni 2018),Wijze grijze (17 juni 2018)

Last Online
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Meine Geburtstagstour durch die NRW-Clubs TAG 3

Samstag, Tag 3 der Feierei.
    Heute war das Samya auserkoren, die Party-Location für weiteren Spaß mit
    Frauen und Kumpels zu sein.
    Mit Hakan’s Erlaubnis durfte ich eine gewisse Anzahl Leute einladen, die Gruppe
    bekam einige kleine Vergünstigungen und ich als ‚Purzel-Kind‘ ein aufs Haus
    gehendes halbstündiges Freizimmer (dazu später noch mehr).
    Pünktlich eingecheckt. Das kurze Wellnessprogramm ist jetzt schon fast Ritual,
    kurzer Plausch mit der Köchin und Bestellung meines Eierfrühstückes. Wie immer
    deftiger Männerteller. Bratkartoffel und Fleischküchchen als Vorgeschmack auf
    „junge Hühnerbrüste und –körper“ (ach wie sexistisch).
    Dem Sonnengott für 3 Stunden gehuldigt, unterbrochen mit kurzen weiblichen
    Intermezzis die dem Vorgeplänkel für einen möglichen Liebesdienst vorausgingen.
    Eingenickt, verschwitzt und durstig aufgewacht. Utensilien eingepackt und runter
    um mich neu aufzuhübschen.
    Ahh, die ersten Gäste auch schon eingetroffen. Auf die erste Kölschrunde (und nicht
    die letzte) auf der Terrasse verabredet und huschhuschhusch saßen Wir zu fünft
    beim Bier und in netter, wechselnder Damengesellschaft. Ab 18.00 Uhr wußte ich dass
    etliche meiner Favo-DL`s nicht kommen werden, so hieß es für mich nocheinmal
    neu umzuschauen. Raluca, die sonst zu quirlig umeinanderspringt ähnlich einem
    Flummi, machte einen traurigen Eindruck und als Sie auf meinem Schoß saß sprudelte es
    nur so aus ihr heraus. Wieder Problemtag! Aber da wollte Sie nicht weiter stören ….
    …upps. Eine neue Raluca???
    Nachdem Einer nach dem Anderen sich mit seiner Holden aufs Zimmer verzog oder von
    da zurückkam war es Zeit, auch mich dem *Laster* zu ergeben.
    Raluca ist gut auf dem Zimmer. Schöner fester Body mit echten, festen B-Titten und einen knackigen
    Popo. Nach groß Küssen war mir nicht (ihre Worte, ich küsse nicht mal meine Mutter) wegen ihren
    anderen guten Fähigkeiten habe ich Sie nochmal auf meinen Schoß beordert.
    „Du holst Wasser und reservierst Zimmer oben für Uns. Ich gehe derweil duschen“.
    „Ja Chef“. So mag ich es.
    Mein Tag, also wollte ich pascha-like verwöhnt werden. Die ersten 5 Minuten war ein bißchen
    Ausloten Wer das sagen hat. Sie hat schnell kapituliert und sich ganzheitlich um meinen
    #Adoniskörper# gekümmert. Kurz das Feuchttuch gezückt und schon hatte sie sich
    meinen *In-den-Ruin-Treiber* gesetzeskonform einverleibt und nach aller Regel der
    Kunst verwöhnt.
    In Reiter, Löffelchen und zum Ende in Missio schubste ich mich selber über den Berg.
    Hahaha, war ich stolz. Für 3 Sekunden. „Bist Du schon fertig? Schade“. Die Kleene
    wollte mehr. Bis dahin wirklich gute Zeit.
    Und jetzt kommt’s: Holt Raluca doch sofort das Handy raus und begann ihre SMS
    zu lesen. Auch mein Einwand dass ich das nicht will störte Sie nicht. Widerwillig dann
    doch und startete die Erklärung warum. Interessiert mich nicht, ich zahle für volle
    Stunde. Weiteres Palaver, ich bin aufgestanden und ihr deutlich gemacht dass ich gehe.
    Wie dumm viele DL’s sind, ich zahlte und da hat Sie wohl eingesehen welchen Bock
    Sie geschossen hat.
    Angesäuert aber nach 3 weiteren Kölsch habe ich mich wieder im Partymodus befunden,
    hatte noch viel Spaß mit all meinen ‚weiblichen und männlichen Gästen‘!
    Danke Samya, danke Kumpels. Raluca….??

vanKees

25. Onderstaande 3 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Manureva ( 5 juli 2018),Mr Bluenose (29 juni 2018),Wentelt Eefje (30 juni 2018)

Last Online
    7 januari 2025 @ 22:10
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard Schade...alles ist vorbei

Het voelt alweer een tijd geleden, maar ik was Agronymus1 nog een verslagje verschuldigd. Dankzij deze heer mocht ik mijn waardepapiertjes in de knip houden en kwam ik met goedkoop printerpapier naar binnen. Dank aan Agronymus, forum en club!

God, hoe lang geleden was dit dan... laten we zeggen dat Duistland nog onderdeel van het WK was; toen ik aankwam althans, later niet meer. Ik kan moeilijk zeggen dat het weer de hoogste tijd was, want eigenlijk kom ik best regelmatig in Samya... al vraag ik me af en toe af waarom. Service technisch is het in het algemeen de laatste jaren toch van "wisselend" afgegleden naar "vooral matig". Niet dat er geen goede meiden rondlopen… alleen ook heel veel prutsers. Een terugblik laat zien dat het er waarschijnlijk aan ligt dat ik de laatste jaren meestal wel een favorietje ter plaatse heb gehad (van Isabella, naar Mary, naar Katea). Tussen de prutsende probeerseltjes vind je dan ook een handvol nieuwe pareltjes - met onwaarschijnlijke sessies - die binnen no time verdwenen waren… dit soort tienertjes vind je toch relatief vaak in Samya, houdt het clubben de moeite waard.

Goh, even terug naar het heden. Voor we richting kutjes en piemeltjes gaan, eerst maar wat algemene info. Het eten krijgt vaak een dike duim omhoog, maar zelf ben ik er inmiddels tamelijk klaar mee. Afwisseling is niet de sterke kant van Samya en deze dag heb ik twee halve bordjes van het een of ander gehaald, toen vond ik het wel best. Drankjes van achter de bar worden de laatste tijd eigenlijk alleen door Duitsers geschonken (ook een Duitse aan de ontvangstbalie) en zijn de standaard die ze al een paar jaar hebben. Beneden bij de wellness stinkt het ten alle tijden, geen idee of het de klanten zijn die in de rondte pissen of de wierook op de wc…hoe dan ook, wellness is niet de beste reden om naar Samya te gaan.

Dan de meisjes. Midden in de week toch zo een 50 tot 60, met misschien 10% Bulgaars, twee donkere dames en de rest Roemeens. Best wat leuke smoeltjes en lekkere lijfjes (stuk beter dan sixsense om maar wat te noemen), maar op de kamer valt het meestal toch tegen. Al zijn er een paar wel een probeerseltje waard.

Op het moment is de grootste reden om te gaan te omschrijven als “Kimmie en friends”. Kameren is hierbij geenzins een gegeven, maar nagenoeg altijd wel lachen (ik ga in de vroege middag meestal dan ook elders een kamertje of twee doen). Op deze dag zat ze vanaf de middag vastgeplakt aan een alcoholkopende Duitse mooibooi en zat een kamer er nooit echt in, al vond ze het wel de moeite waard om me vanuit zijn armen een paar keer mede te delen dat hem veel beperktere service ten deel zou vallen dan mij (onder de veronderstelling dat hij dit in het Roemeens niet zou begrijpen… ietwat risicovol schat ik in). Ik weet niet wat schattiger is; dat ze denkt dat ik dit belangrijk vind of dat ze denkt dat ik het geloof (mooibooi weet je wel). Dat werd in ieder geval niets buiten wat plukken hier en daar. Grote zus zag er goed uit, maar straalt vergeleken met vroeger zo weinig uit… en tegen de avond verdween ze zoals wel vaker (lange boeking, of gewoon geen zin meer); anders had ik dat misschien weer eens gedaan.

Dan maar eens wat nieuws proberen, dacht ik… maar daar kwam ik snel van terug na een paar matige pogingen tot conversatie (inmiddels dj herrie) die alleen leidden tot zeer matige service beloftes/beperkingen. Uiteindelijk dan maar gegaan voor een goed aangeschreven dame die er al een paar maanden rondloopt (ik heb elders zeker 5 goede verhalen over haar gelezen). Valeria claimt Italiaans te zijn en ik heb haar nog niet op een Roemeense misstap kunnen betrappen. Midden 20, blond, slank en doet haar best erg vriendelijk te zijn… ik vond het 10x niks. Op de kamer zijn er wel wat tongzoentjes en ze is constant bezig te communiceren over wat ik zou willen en wat we nu gingen doen enz… heel vriendelijk allemaal, maar voor mij was alle spontaniteit afwezig. Het lijkt alsof ze bij elke actie controlle wil hebben… bij elke aanraking moest het steeds net iets anders. Ik was er echt binnen 10 minuten klaar mee. Zal wel aan mij liggen.

Tja veel meer valt er niet te zeggen. Is het nodig om snel terug te gaan? Niet echt, maar zal er deze maand vast weer eens belanden.

27. Onderstaande 7 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 5 juli 2018),French Lover ( 5 juli 2018),JonnyFontane ( 4 juli 2018),Manureva ( 5 juli 2018),Mr Bluenose ( 4 juli 2018),Piet Plezier ( 4 juli 2018),pret ( 4 juli 2018)

Last Online
    Discussies
    5
    Thanks
    132

Standaard

Visit of Saturday, June 30th.
    Arrival around 16 hours, at the same time as Lilly, who snubs me.

Hot shower mandatory because no cold water (and until closing). The club was a giant sauna.
    Also scalded by all the little butts seen (especially those seen from the central station to Michaelshoven), I quickly wanted to "business".
    Too bad for the football match.

I wanted to make a session with one of the following cubs, in order of priority: Patricia, Vanessa, Andar, Cristina, Bibi, Catalina (Lilly having received a red card).

After consulting the register (which has the gift of irritating this bitch Bianca ), it was indicated that Patricia was in the room.
    When she came back, she informed me that her lucky cub was rebooking for several hours.
    She will be absent from today, and should not return until mid-august, or september.
    She will return with Catalina, who will be on vacation from the beginning of August.

I did not see Andar, neither Cristina, nor Vanessa.
    I kept watching Bibi, who was not in place either, or it was me who was driving her away, I do not know, impossible to ask her to go to her room.

Catalina finally appeared ... behind the bar, which she had to hold for ten minutes, the time that the bartender could eat.
    I was so upbeat that I equated that with a bogus excuse not to go to the room with me.
    She must have understood that, and as I walked away from the zinc and approached Beatrice, she called out, "Wait a few minutes, and then you could talk to me !"
    When her service bar ended, she joined me on the sofas.
    I told her that I did not want to talk , but fuck.
    She did not ask for directions to zimmer.
    There was no way to get to the room until the chubby Ilona finished bawling with her Teutonic cub because they were blocking the hallway.
    It was rather a good fuck, even if it only kissed the lips, and the blowjob was worse than usual.
    Question jerks, she has participated well, has shown flexibility, and listening to chain positions.

Re-hot shower and dinner (accompanied by seasonal fruits and oriental pastries).

During the evening and the night, I saw:
    - skeletor Madalina, though less than before, smiling
    - Raissa, who kept the kino bears in the Uruguay-Portugal match, but did not perform.
    - Lilly, who had suddenly remembered that we knew each other. It's my turn to snub her.
    - Iren "the head of the job" topless walking, with his silicone boobs pointing like shells, and chaining sessions (just like Ines and Katea)

To complete the line-up: Anna.ro, Giovanna, Hannah.bu, Kim, Lavinia, Valentina, Warsa.

Strongly the next visit (Saturday, July 21st) !

29. Onderstaande 3 leden hebben French Lover bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead ( 8 juli 2018),Manureva ( 5 juli 2018),Mr Bluenose ( 5 juli 2018)

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:11
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Mijn eerste bezoek aan Samya van het jaar en het was hoffelijkheid van een gratis toegangskaart van dit fantastische forum (veel dank jongens het wordt altijd op prijs gesteld). Ik arriveerde rond 1545 op de vrijdagmiddag, de zon scheen, World Cup Football was op de televisie (Frankrijk tegen Uruguay en België tegen Brazilië), de meisjes zagen er goed uit en de Kolsch was koud en verfrissend - wat kan een man nog meer vragen voor?

Aanvankelijk legde ik mezelf boven op met een biertje om de eerste helft van de wedstrijd in Frankrijk te bekijken, een regelmatige voorraad verse Kolsch kwam om de paar minuten bij de zeer behulpzame barbuurman met een Kolsch-kroon! Toen ik halverwege naar beneden ging, zag ik wie er was en herkende ik een paar bekende gezichten, maar niets dat me uit de tweede helft van de wedstrijd zou trekken, dus na het laatste fluitsignaal keerde ik terug naar de bar en deponeerde mezelf in de hoek om te kijken naar het komen en gaan.

Al snel kreeg ik gezelschap van 2 meisjes waarvan ik de Roxanna herkende (eigenlijk was Roxandra - mijnheer Coconut had gelijk in zijn post op haar draad) met wie ik bij mijn vorige bezoek een vreselijke kamer had. Ze herinnerde zich me niet, dus ik verfrist haar geheugen en ze vroeg of we het konden herhalen - ik probeerde haar diplomatiek te vertellen dat er meer kans was dat ik naar de maan zou vliegen met een braadworst. Haar vriendin Avia (die zei dat ze pas twee weken in de club had gezeten, vroeg naar haar kansen, maar het feit dat ze een partnerschap had met Roxandra maakte me af (schuldig door associatie) ook al was ze redelijk aantrekkelijk met mooie ontblote borsten.

Later werd ik vergezeld door Joanna (een andere vorige kamer voor mij) die op haar normale plaats zat met Moldavische Illona. Ik hou van Joanna's houding en haar vriendelijke bediening liet me snel zeggen dat ze de sleutel moest halen. In de kamer had ik een heel leuke ervaring met een goede gevarieerde BJ, lekker zoenen en wat energieke seks. Precies wat nodig was om de dag te beginnen en de spinnenwebben weg te blazen?

Na een tijdje Gyros was het tijd om wat meer te ontspannen en naar de wedstrijd België v Brazilië te kijken en natuurlijk nog een biertje of twee te nemen. Na de wedstrijd dacht ik aan mijn opties toen ik werd vergezeld door Caterina, een mooie 24-jarige petite Rus met een mooi gezicht, B-cupborst en mooi gekruld blond haar. Ze sprak zeer goed Engels en was blij om te praten over een aantal onderwerpen voordat de beslissing werd genomen om door te gaan naar de kamer. Alle kamers boven waren druk dus we hebben gekozen voor één op de begane grond (dit zijn niet mijn favorieten). In de kamer was kussen licht en ook haar pijpbeurt, ik vroeg haar om haar variatie aan te passen en ze deed dit heel mooi. Seks met haar bovenop was energiek en toen we van positie wisselden, bood ze me veel aanmoediging om haar hard te neuken. Na afloop vroeg ze me om haar een beetje te masseren omdat ze een beetje gespannen was en ik denk dat ze mijn inspanningen waardeerde. Al met al een zeer bevredigende kamer en een die ik geneigd zou zijn om te herhalen. Ze is bevriend met de Hongaarse Vanessa en later was ze ook graag naar de kamer gegaan, maar ik was verzadigd en blij om te wachten op de volgende gelegenheid toen ik Babylon de volgende dag bezocht.

Terug in de bar werd ik benaderd door Mina (Bulgaars - leuk genoeg om naar te kijken maar ze rook alsof ze 20 Marlboro had gerookt - waarschijnlijk had ze dat wel) en Sabina (Moldavisch) met haar jachtpartner ook uit Moldavië en hoewel ze allebei interessant leken vooruitzichten ik weigerde en maakte mijn weg te voet terug naar Rodenkirchen Banhof voor de reis terug naar Keulen en mijn hotel (Gay Pride was op voor het weekend, dus de plaats was erg druk met een grote verscheidenheid aan interessante jongens en meisjes)! Nog een heel leuk bezoek aan deze club en hoewel de line-up pas echt begint te schitteren na 1800 is het altijd de reis waard. Nogmaals bedankt voor het gratis ticket.

__________________________________________________ __________________________________________________ _______________________________________

My first visit to Samya of the year and it was courtesy of a Free Entry Card from this fantastic forum (many thanks guys it is always appreciated). I arrived about 1545 on the Friday afternoon, the sun was shining, World Cup Football was on the Television (France v Uruguay and Belgium v Brazil), the girls were looking good and the Kolsch was cold and refreshing – what more can a man ask for?

Initially I deposited myself upstairs with a beer to watch the first half of the France game, a regular resupply of fresh Kolsch came every few minutes or so from the very helpful bar fellow with a Kolsch Crown! At half time I popped downstairs to see who was about and I recognized a few familiar faces but nothing that was going to pull me away from the second half of the game so after the final whistle I returned to the Bar and deposited myself in the corner to watch the comings and goings.

Soon I was joined by 2 girls one of whom I recognized as Roxanna (actually Roxandra – Mr Coconut was correct in his post on her thread) with whom I had a terrible room on my last visit. She did not remember me so I refreshed her memory and she asked if we could repeat – I tried to diplomatically tell her that there was more chance of my flying to the moon on a Bratwurst. Her friend Avia (who said she had only been in the club for 2 weeks asked about her chances but the fact that she was partnered with Roxandra put me off (guilty by association) even though she was fairly attractive with nice exposed breasts.

Later I was joined by Joanna (another previous room for me) who was sat in her normal place with Moldovan Illona. I like Joanna’s attitude and her gentle ministrations soon had me telling her to get the key. In the room I had a very nice experience with a good varied BJ, nice kissing and some energetic sex. Just what was needed to start the day and blow away the cobwebs?

After a spot of Gyros it was time to relax a bit more and watch the Belgium v Brazil game and of course to take another beer or two. After the match I was thinking about my options when I was joined by Caterina a nice 24 year old petite Russian with a pretty face, B Cup Breasts and nicely curled blonde hair. She spoke very good English and was happy to converse on a number of subjects before the decision was made to progress to the room. All the rooms upstairs were busy so we opted for one on the ground floor (these are not my favorites). In the room kissing was light and so was her blowjob, I asked her to adjust her variation and she did this very nicely. Sex with her on top was energetic and when we swapped positions she was offering plenty of encouragement for me to fuck her hard. After finishing she asked me to massage her for a bit as she was a bit tense and I think she appreciated my efforts. All in all a very satisfactory room and one that I would be inclined to repeat. She is friends with Hungarian Vanessa and later she was also keen to go to the room but I was sated and happy to wait for the next opportunity when I visited Babylon the following day.

Back in the bar I was approached by Mina (Bulgarian – nice enough to look at but she smelt as if she had just smoked 20 Marlboro – she probably had) and Sabina (Moldovan) with her hunting partner also from Moldova and whilst both appeared interesting prospects I declined and made my way on foot back to Rodenkirchen Banhof for the trip back to Cologne and my hotel (Gay Pride was on for the weekend so the place was very busy with a wide variety of interesting looking boys and girls)! Another very nice visit to this club and although the line up does not really start to look impressive until after 1800 it is always worth the trip. Thanks again for the free ticket.

31. Onderstaande 6 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead (13 juli 2018),French Lover (16 juli 2018),Manureva (23 juli 2018),Patjax (10 juli 2018),pret ( 9 juli 2018),Wentelt Eefje (10 juli 2018)

Last Online
    Gisteren @ 20:08
    Discussies
    135
    Thanks
    6.473

Standaard

Zaterdag 14 juli was het dan zover.
    JonnyFontane zou zijn debuut maken in Samya.
    Met de vuurhavik afgesproken om te carpoolen, en als mijn wingman te fungeren tijdens dit debuut.
    Na een voorspoedige rit kwamen wij aan in dt Keulse oord van bederf( of plezier).
    Het vrijkaartje werd zonder enige probleem geaccepteerd en we kleden ons om, in de nogal krappe kleedruimte.
    Aangezien de hoge temperaturen besloten om alleen een handdoek te dragen.
    Firehawk liet mij het wellness gedeelte zien en het zag er allemaal keurig uit.
    Tijd voor een hapje en een drankje, aangezien ik om drie uur een hamburger van een grote Amerikaanse keten in mijn muil had geduwd, had ondergetekende honger als een paard.
    We namen een drankje en begaven ons naar het eetgedeelte....
    De döner smaakte erg goed alsmede de diverse salades.
    We hadden een strategisch plekje ingenomen zodat we alle klapeksters naar het rookterras zagen lopen.
    Er liep mooi spul rond in deze club en het duurde ook niet lang voordat ik een paar Pino's zag.
    Na het eten even een sigaret gerookt, een besloten om even de wellnes te proberen.
    De sauna was zeer goed om temperatuur, het stoombad iets te heet.
    Maar ja het was buiten ook erg warm geweest.
    Al gauw liep de reuzel op plaatsen waar het niet gewenst was.
    Na deze korte break naar boven getogen alwaar ik mijn wingman aantrof met zijn tweede bord eten.
    Ik schoof aan met een lekker stuk fruit.
    Tegenover ons zal een klapekster die mij wel bekoorde.
    Na wat over en weer geflirt een plaatsje aan het podium gevonden voor wat smalltalk.
    Een tien minuten later een kamertje opgezocht voor wat playtime.
    Man man wat viel zij tegen.....
    Pijpen met condoom(kan ik nog mee leven), niet kussen, niet beffen, borsten mochten alleen aangeraakt worden en vinger met glijmiddel. Nou ja vingere, ik mocht erover wrijven.
    En ze begon ook nog om extra geld te zeuren.
    Ik ben haar naam vergeten, maar herhalingsgevaar op schaal van JonnyFontane is een 1.
    Maar dat ook alleen omdat ze lekker strak was.
    Na haar t geld gegeven snel een douche genomen en weer naar de bar gegaan , waar mijn wingman zat te genieten van al dat moois.
    Het sfeertje begon langzaam aan los te komen.
    We zaten buiten aan een tafeltje toen we gezelschap kregen van Lisa( zie mijn paspoortje van haar) en een vriendin.
    Na wat gekeuveld en gegrapt te hebben besloten om met deze Russische naar de kamer te gaan.
    Aangezien ik mijn les had gehad en duidelijkheid van hoe en wat van mijn wingman, eerst duidelijke afspraken gemaakt.
    Op de kamer vroeg ze netjes hoelang ik wou blijven.
    Ik zei een half uur, maar liet de optie open om te verlengen.
    Dit was geen probleem.
    Al staand begonnen we te kussen en elkaars lichaam te verkennen.
    Haar poesje voelde lekker aan en binnen no time lagen we in 69 op bed.
    Ze pijpte me zachtjes en met afwisseling......heerlijk.
    Nadat het rubber was gemonteerd, kwam ze reverse cowgirl op mij zitten.
    Haar poesje bewoog zich heerlijk om mijn pik.
    Na een tijdje omgedraaid in normaal cowgirl.....
    Ze beweegde als een professionele amazone.......
    Tijd om de rollen om te draaien en zelf aan het werk te gaan.
    Haar heerlijk in missio geneukt en het afgemaakt in doggystyle.
    Moe maar voldaan de kamer verlaten en het financiële afgehandeld met een extraatje voor deze leuke dame.
    Mijn wingman was ondertussen naar de kamer vertrokken, en ik raakte buiten aan de praat met een vriendelijke Duitser uit Hamburg.
    Met hem wat zitten praten over het saunaclub gebeuren.
    De vuurhavik was ondertussen ook weer geland, na zijn kamergang.
    Nog wat in de bar gekeken naar de dames en sfeer geproefd.
    Ik zei tegen Firehawk, we kunnen beter gaan anders kom ik weer te veel in de verleiding.
    Rond de klok van middernacht de tent verlaten waarbij we vriendelijk werden uitgezwaaid.
    Ergo conclusio...
    Samya is een erg mooie club met goede faciliteiten.
    Het ontbreekt aan grote buitenruimte, wat vooral met deze temperaturen het binnen erg benauwd maken door de grote drukte.
    De maaltijden zijn goed verzorgd, en het personeel erg vriendelijk.
    De dames zijn er in grote getale, maar ze hebben allemaal een eigen prijsbeleid.
    Upsellen hoort erbij.
    Maar voor alles geld vragen, dan kan ik net zo goed naar de ramen gaan.
    Samya is een club voor mij waar ik niet snel zal weder keren.
    Al bij al een leuke avond gehad met èèn slechte en èèn goede kamer.

Was getekend,

JonnyFontane

33. Onderstaande 12 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (17 juli 2018),cheasehead (16 juli 2018),Firehawk (17 juli 2018),French Lover (16 juli 2018),gignnl (17 juli 2018),Manureva (23 juli 2018),mentholbear (17 juli 2018),Mr Bluenose (16 juli 2018),Partycrasher (16 juli 2018),Patjax (16 juli 2018),pret (17 juli 2018),yylover (16 juli 2018)

Last Online
    18 juli 2024 @ 10:53
    Discussies
    75
    Thanks
    7.650

Standaard

Visit of Saturday, July 7th :

Pleasant visit with several french-speaking friends . A large french colony was also present which gave a south accent and a good atmosphere in the club .

Very good lin-up with about sixty girls .

I did a nice session with the pretty italian girl Valeria.

Valeria (italian) :

Profile : 25 yo, 1.70 m, curly blond hair, nice and elegant silhouette.

Service : Very nice session with this "bellissima raggaza" !!! I could appreciate her beautiful body .... gfe profile, sensuality and sweetness : what a nice discovery !

Appreciation : 9 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 100 %.

Tot ziens …

35. Onderstaande 7 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

Bergtester (14 augustus 2018),biged (24 juli 2018),cheasehead ( 6 augustus 2018),delaplace1 (24 juli 2018),French Lover (28 juli 2018),Mr Bluenose (24 juli 2018),Wentelt Eefje (24 juli 2018)

Last Online
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Zum Viertelfinale am Samstag den 07.07. war wieder Samya angesagt.
    Mußte meinen serbischen Puffkumpel doch ärgern und gegen ihn wetten und für Kroatien stimmen.
    Das Wetter war bombig und so war es entschiedene Sache, das Spiel auf der Terrasse anzuschauen.
    Wen sehe ich den da? An(i)ca, ich kenne Sie aus einem anderen Club. Jetzt 24J, schöne große D-Titten, ca. 165cm, mit schönem
    Lächeln in einem schönen Gesicht. Etwas über schulterlange schwarze Haare. Ca. 60kg, frauliche, griffige Figur.Spricht gutes Deutsch
    und noch weitere 6? Sprachen. Manchmal ein bißchen launisch, nicht schrecken lassen,
    ist ne Liebe.
    Sie freut sich mich zu sehen und da ich schon stundenlang viele hübsche Frauen um mich habe will ich jetzt ‚zimmern‘.
    Gemeinsam noch eine Zigarette draußen geraucht, die neuesten Infos ausgetauscht. Ich zum duschen, An(i)ca schaute nach einem
    Zimmer oben. Die 4, gut, mit Fenster und schön groß.
    Ein Knutschmoster wird Sie wohl nie werden, aber es gibt leichte Zungenküsse. Hungrig nach meinem ‚Pula‘ taucht Sie ab. Bläst mit Druck,
    will dann aber auch geniessen bevor Sie auf mir reitend das Tempo bestimmt. Langsam beginnend nimmt Sie ihn tief, mag aber lieber Doggie und Löffelchen.
    Bei den Temperaturen auch die nicht so anstrengenden Stellungen. Sie will dass ich aktiver werde (viele würden das als abspritzorientiert nennen),
    es stört Sie nicht dass ich noch lange nicht komme. Wechsel in die Missio wo An(i)ca die Beine so weit spreitzt wie selten eine andere DL. Sie will
    dass ich tief und schnell mit ihr Sex habe. Leichte Küsse gibt es zwischendurch auch, aha, und Wir Beide leicht verschwitzt nimmt Sie meinen Absch(l)uß lächelnd wahr.
    Schmusesex ist nicht ihres aber wer eine sportlich-aktive Nummer schieben will ist bei Ihr richtig.
    Korrekte Abrechnung 100460 und das Versprechen, dass Wir Uns nach dem Fußballspiel noch einmal zum Quatschen treffen.
    Das Fußballergebnis versüßte noch dazu den Abend -- Hrvatska osvojila/Kroatien gewann—
    und mit den Kumpels den Rest des Abends abgehangen. Mit An(i)ca wurde es nichts mehr, war gut beschäftigt. Naja, das nächste Mal wieder.
    Samya und die Mädels, immer wieder gut. Bis bald!

vanKees

Nachtrag zu An(i)ca: Sie wollte dieses Wochenende zum 28.07. wieder zurück sein.

37. Onderstaande 4 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead ( 6 augustus 2018),French Lover (28 juli 2018),Mr Bluenose (25 juli 2018),Wentelt Eefje (25 juli 2018)

Last Online
    Discussies
    5
    Thanks
    132

Standaard

Saturday, July 21st, from 4 pm until closing.
    Free admission with the "4 + 1 action".

After the ablutions, I went hunting to catch my prey : Vanessa.
    Once captured, head to the room.
    Her service is good, no complaints, but it is painful to be jealous.
    Moreover, between the blowjob and the fuck, she asked me what would be the duration of the session.
    I swept it a "no now". Afterwards, it puffs me up. I put her on "pause".
    For amateurs : absent in August.

Madalina was smiling all night, she had to burn herself. She smiled at me a few times. Such a change in behavior at first was strange.
    We put our hands on the buttocks, especially when she passed me in the farandole of the mustache. She even danced on the podium.
    We chatted. I asked her if she felt better in the new version of her body. She told me to have become aware of being skinny.

Catalina has come many times to excite me with her erotic games.
    Bandito Dracului Junior woke up.
    Good room. I love playing with her big tits and her little ass.
    For amateurs : also absent in August.

Andar & Lilly were also possessive.
    I had to remind them that we were not married.

Gülbahar & Hanna have made several quartets.
    Katea did not stop going up and coming back from the room, making several jealous ladies (the words were not soft).
    Also seen : Beatrice, Bibi, Giovanna, Ines, Mary, Roxalana and lots of little asses in the names of unknown artists.
    There was something to do.

39. Onderstaande 4 leden hebben French Lover bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead ( 6 augustus 2018),mechelen (29 juli 2018),Mr Bluenose (15 augustus 2018),Sjeufke (29 juli 2018)

Last Online
    Vandaag @ 00:37
    Discussies
    55
    Thanks
    4.398

Standaard

Gisteren een avondje samya gedaan. Net over vieren vertrokken uit de randstad, om tegen achten in Samya te arriveren. Klein detail wat later relevant is: Ik loop al tijden wat te hoesten, op een zodanige manier dat ik daar ook pijn van in m'n ribben van krijg. Halverwege een 50 mg tramadol-capsule genomen om dat wat te verminderen.

Anyway, ik stond al een tijdje droog, en ik had eigenlijk trek om Lily een uurtje uit te wonen. Niks zo vervelend als een uursessie na een vijftien minuten te moeten afbreken omdat je voortijdig bent klaargekomen, dus het eerste wat ik deed was mezelf verslingeren aan de eerste de beste schone deerne om wat zaad te lozen. Helaas: de eerste dame die ik trof had grote borsten die ook net even iets te stevig hingen. Jammer, daar ging kleine stimpy niet in mee. Sex was ook niet al te super, beetje plichtmatig.

Daarna even gepauzeerd, wat gegeten en in de kino op de 4e wat zitten uitbuiken. Op de schermen aan de zijkant stond porno aan, maar op het hoodsherm stond 'normale' TV (blijkbaar in afwachting van voetbal later). Daar zitten gaf een aardig beeld van de aanwezige dames, die een voor een langskwamen om zichzelf op te poederen, Monik (een knappe tengere lichte brunette met een A/B-cup) zag me daar zitten en wierp me een kushandje toe. Lily kwam ook even langs, herkende me nog van de vorige keer en kwam nog even buurten. Meteen al gezegd dat ik nog met haar wilde kameren, maar dat werd niet helemaal duidelijk.

Voor ik met haar op kamer wilde gaan wilde ik eerst even een kwakje bij een andere dvp lozen; gelukkig zag Monik me buiten staan, en trok me resoluut mee richting kamer. Prima. Eenmaal op kamer en zonder BH/slip vroeg ze me of ik haar wilde beffen; daar had ik natuurlijk geen enkel bezwaar tegen. Na een minuut of wat goede 69 begon het neuken; eerst zij bovenop, daar de gebruikelijke standjes (missio, doggy, etc0. Haar stevig uitgewoond, eerst een half uur, toen verlengd met nog een half uur. Dat uitwonen viel met de hitte nog niet mee; halverwege haalde Monik dan ook een cola en een alcoholvrij biertje om een beetje bij te komen, Ook hier zat klaarkomen er niet in, en dat lag duidelijk niet aan de dame. Dat was apart, maar op zich ook wel weer prettig, om een uur lang met een knappe meid te kunnen vozen zonder dat je de boel moet afbreken.

Hierna wat gedronken, om meteen Lily maar aan te spreken voor de volgende kamer. Waar Monik niet of nauwelijks zoende, is Lily niet vies van lang en diep tongzoenen; sowieso had Lily geen moeite met knussere sex. Maar ook hier zat klaarkomen er niet in, en toen viel het kwartje: het zou wel eens kunnen dat die tramadol het klaarkomen een stuk lastiger maakt. Dat thuis nog eens nagezocht, en inderdaad, het is -naast als stevige pijnstiller- ook redelijk effectief tegen 'premature ejaculation'. (linkje).

Ongeveer om middernacht naar huis gegaan met een prima gevoel; twee prima sessies van een uur gehad, is toch niet iets wat je iedere keer hebt.

41. Onderstaande 7 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead ( 6 augustus 2018),French Lover ( 7 augustus 2018),Hooker lover1 ( 4 augustus 2018),Mr Bluenose (15 augustus 2018),Sjeufke ( 5 augustus 2018),Wentelt Eefje ( 5 augustus 2018),Wijze grijze ( 4 augustus 2018)

Last Online
    Discussies
    5
    Thanks
    132

Standaard

Visit on Saturday, August 4 th, from 18:30 until closing.

Quality and quantity line-up.
    Fewer ladies & guys than two weeks ago.
    There was therefore more room on the seats, completely replaced.
    One of the benches was squatted, because of its strategic position : in the passage, near the slot machine, in front of the toilet.
    The bears were lying there, raised buttocks: guaranteed effect.

As usual, Katea was in great demand.
    I could contemplate the silhouette of Kim, naked, climbing the stairs leading from the reception to the locker room, with my head just inches from her great ass...
    Madalina became Madalina again : she pulled the face all night.

Also seen : Beatrice, Giovanna, Johanna, Lavinia, Raissa, Stella

Not seen : Anna.ro, Catalina, Gülbahar, Hannah.bg, Ilona, ​​Ines, Iren, Mandy, Marina, Patricia, Valentina (actually working in Six Sens), Vanessa, Warsa.

Good sessions with already practiced ladies : Lilly (becoming more possessive: "Why do you go with other girls ?" ), then Andar.

Why not expand my hunting chart at the next visit Saturday, with prey such as Bibi or Cristina ...

It is a real sauna club : it was too hot in all common areas.
    The air conditioning worked well in room 4, unlike that of room 2.
    Choice between "hot water" and "very hot water" in four of the five showers.
    Freshness only on the first floor terrace, during the night.

The food was good.

The members of the Heavy Arms Brigade looked funnies when they had to pass, urgently, through the turnstile to the terrace on the ground floor, to put an end to the muddle between alcoholic two clans.

Hakan and some staff members greeted me when I left.
    I can not wait to return.
    Laatst gewijzigd door French Lover; 7 augustus 2018 om 21:29

43. Onderstaande 4 leden hebben French Lover bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead (14 augustus 2018),Hooker lover1 (10 augustus 2018),Mr Bluenose (14 augustus 2018),Wentelt Eefje ( 9 augustus 2018)

Last Online
    Discussies
    5
    Thanks
    132

Standaard

Visit on Saturday, August 11 th, from 16:30 until closing.

During the first hours, ladies go to the office to present their administrative documents. And go back quickly to their locker room.
    As a result, few of them are in the bar, on the terraces, or in the kino.

At the reception, I consult the register to identify the names of ladies, such as Feria, Mina (chaining sessions of ten minutes), Sandra.
    Katea also continues the sessions.

I navigate between the different parts of the club.
    In kino, a cute lady, just put his pretty little ass on Bandito Dracului Junior.
    The upper brain regains control and asks her to introduce herself.
    But she does not understand anything.
    I zap her.
    I will learn from one of my new friends that this is Rosalinda. He appreciated her talents.

Discovery of Lavinia , 29 years old (including 3 in the club).
    Lip Kisses (but not lip service either).
    Good blowjob.
    Good fuck.
    For information, the air conditioning of room 8 is out of order.

I go down again : the club begins to fill. Quality line-up (less than last Saturday).

Lilly explains that she abused the solarium (check made: she is covered with sunburn).
    And refuses to be touched. Which is convenient for our favorite hobby.
    She insists to be boarded. I answer that she must suffer from sunstroke.

Andar's fiddling, but no room with her this time.
    Stella now knows that guys from Prestige claim her.
    To complete the line-up : Beatrice, Denisa, Francesca, Iren, Isa, Johanna, Kim, Lori, Madalina, Marina, Samira.

Sharing experiences with new friends.
    They enjoyed Flori, Mina (PSE trash, messy ) and Mirela.

On the terrace of the first floor, voices escape from the window of room 1, in which this orgy.
    A lady mouths more than the other participants, but no pleasure.
    She tries to explain to the three that they will have to pay each 50 Euros to be sucked.
    These three comics were convinced they could get a group prize.
    They probably too much.

I collapse in the rest room, until closing.
    A nice visit. Hurry the next one.
    Laatst gewijzigd door French Lover; 13 augustus 2018 om 23:52

45. Onderstaande 6 leden hebben French Lover bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead (14 augustus 2018),delaplace1 (14 augustus 2018),Hooker lover1 (14 augustus 2018),Mr Bluenose (14 augustus 2018),Sjeufke (13 augustus 2018),Wentelt Eefje (14 augustus 2018)

Last Online
    19 juli 2024 @ 14:56
    Discussies
    2
    Thanks
    89

Standaard

Met een vrijkaartje kon ik in Samya binnen (dank Willem).
    Het was een kort bezoekje en ik liet me verleiden door de Roemeense Helena. Meisje met lang zwart haar. ik ben misschien 10 minuten op de kamer geweest. Onmiddelijk rubbertje errond en onmiddelijk neuken. Intimiteit bijna nul. Slechte ervaring.
    Het begint toch fors achteruit te gaan in de saunaclubs. Voor dit soort service kun je evengoed naar de ramen gaan.

47. Onderstaande 7 leden hebben Marcus69 bedankt voor deze bijdrage:

French Lover (15 augustus 2018),JonnyFontane (15 augustus 2018),Mr Bluenose (15 augustus 2018),pret (15 augustus 2018),satanic surfer (15 augustus 2018),stimpy3 (15 augustus 2018),VAZKOR (22 september 2018)

Pagina 11 van 46 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten