Kinga was zaterdag ook aanwezig. Ik heb zelf weer een leuke tijd gehad met Rebekka.
Bachatero ( 3 juni 2018),indo ijsbeer ( 3 juni 2018),Mr Bluenose ( 3 juni 2018),Sjeufke ( 3 juni 2018)
Donderdag 31/05: na een half dagje werk vertrokken naar SS en rond 13u15 aangekomen. De parking stond goed vol, maar ook niet dusdanig druk, totdat ik natuurlijk mn ijsberenpak had aangedaan en me op het terras bevond...pfff...op het overdekt terras was het pokkenwarm, niet genoeg verluchting en daarbuiten waren en nog maar weinig stoelen niet bezet om rustig even van mn sigaretje te genieten...dus dan toch maar in het overdekt gebleven...
Kwakje had al twee uitstekende sessie met Eva gehad, en aangezien ze eigenlijk bij de eerste ontmoeting zelf naar me toe kwam maar er niet verder op ingegaan was, wou ik dan vandaag eens testen of er een klik was....helaas is het er niet van gekomen hoewel ik dan toch zelf (onduidelijke) pogingen genoeg heb genomen....maar ook omdat ik ondertussen anderen beloftes had gegeven....en daar hou ik me dan meestal ook wel aan.
Eva zat op haar standaardplaats, ik begroette haar en ging verder naar de bar. Daar moest ik even wachten om een colaatje te bestellen....tegen de tijd dat ik die had, was Eva opnieuw verdwenen. Tja, ik had haar beter duidelijk gemaakt dat ik graag bij haar was komen zitten...maar bon geen nood, ze zou wel terugkomen...Even later kwam ze ook terug maar was ze in gezelschap van een voluptueuzere dame en liepen ze naar boven...tja, tegen de tijd dat ik mn cola had uitgedronken, was ik ze natuurlijk weer kwijt...terug gaan rond lopen, en toen haar in de dameskleedkamer gespot...dan maar naar boven gegaan en gaan kijken of er nog iets te eten was...daar kwam ik Victoria tegen....tja......de eerste belofte dus: ze ging nog even iets eten, ik zou een sigaretje gaan roken en we zouden mekaar op mekaar wachten op het terras....
Het terras dus op...en daar kwam ik Simona tegen...we zien mekaar niet zo vaak, maar de vorige kamer en de aftersales met haar waren me zo goed bevallen...en ook het feit dat ze spontaan op stond en in mn armen kwam liggen....tja.....de tweede belofte: ik zou haar tegen 16u ontmoeten, een impulsieve beslissing...maar toch
Simona vertrok vanaf dat Victoria op het terras was en ze liet ons alleen...Niet veel later vertrokken naar kamer 4, ik was in eerste instantie tevreden dat we niet naar een te koude airco kamer ginnen. Maar die kamer was niet te doen, geen raam...geen airco dus....de seks was dan wel weer goed, wat meestal of eigenlijk tot nu al altijd het geval was met Victoria.
Na een uurtje de kamer verlaten en ik zag Simona naar boven komen met een ijsbeer...ik keek even hoe laat het was: hmmm... 15u15....misschien dat ik mn belofte van 16u niet moet nakomen....
Eva kwam ik na het douchen opnieuw tegen, haar voor de derde maal tegen gehouden en gezegd dat ik naar haar op zoek was...Ja, dat had ze opgemerkt zei ze, maar de vorige keren was ze nog met andere dingen bezig...nu heeft ze tijd...maar ik vertelde haar dat ik al met iemand had afgesproken om 16u. Een volgende keer dus....
Nog rustig van de jacuzzi genietend, zag ik Simona haar plots komen douchen...ik keek even naar de klok: 15u32....amai, dat was dan ook een zeer vlugge kamer....
Vijf minuten later lagen in één van de zeteltjes op het terras...om dan om 16u richting kamer te vertrekken...eentje met airco deze keer....
De sessie was meer dan ok, eigenlijk hetgeen je mag verwachten van Simona, maar dan toch even iets rustiger en intenser dan de laatste keer.
De laatste tien minuten nog wat gebabbeld en ook hier na een uurtje vertrokken.
Het was ondertussen 17u en tijd om te vertrekken. Nog vlug een sigaretje gerookt, daar kennis gemaakt met blonde Dania of Daria of zoiets...haar had ik op 11 mei ook al opgemerkt maar toen met lichtrozig haar, ze blijkt half Russisch en half Roemeens te zien,...
En opnieuw even Eva gezien, ze zat aan de andere tafel naast ons,...nu was er dus wel oogcontact, en ze keek een beetje sip....ze wist natuurlijk al van me dat ik omstreeks 17u moest vertrekken, maar ondertussen had ik dan wel al de belofte - verdorie hé: nu deed ik het weer - gemaakt voor een kamer bij mn volgend bezoek...
Tja, ik en mn beloftes......
Rond 17u15 huiswaarts vertrokken
Agronymus1 ( 4 juni 2018),Bachatero ( 4 juni 2018),Befke ( 4 juni 2018),brombeerzuid ( 4 juni 2018),cheasehead ( 4 juni 2018),Eddy_V ( 5 juni 2018),Flyerke ( 4 juni 2018),Hooker lover1 ( 4 juni 2018),Husky ( 4 juni 2018),jansenroy ( 4 juni 2018),Kwakje (12 juni 2018),le_belge ( 4 juni 2018),Mr Bluenose ( 4 juni 2018),Patjax ( 4 juni 2018),sofaking ( 4 juni 2018),Wentelt Eefje ( 4 juni 2018),Wijze grijze ( 4 juni 2018)
Die blonde dania of Daria die je vermeld,is Tania!
En daar heb je best wat aan gemist,toppertje!
goolfy69 ( 4 juni 2018),jansenroy ( 4 juni 2018),Schietgraagft ( 4 juni 2018)
Verdikke hé....ik was de eerste keer al niet zeker, en ze stond me fysiek al aan....maar ja, dat komt er dus van als je liever voor de Bulgaarse certitudes gaat ipv iets nieuws...
Thanks voor de info...ik zal de volgende keer de certitudes links laten liggen......beloof ik
Hooker lover1 ( 4 juni 2018)
jansenroy ( 4 juni 2018)
Drie dagen drielandenpunt Vaals, dag 1 (Sixsens)
In het weekend van hemelvaart drie dagen in Vaals verbleven. Het doel was om 3 verschillende clubs te gaan bezoeken, maar het liep iets anders.
De eerste dag maar eens begonnen met Sixsens. Sixsens is altijd een club om goed te vertoeven. Of het nu mooi of slecht weer is. Het weer was die dag erg bewolkt en relatief koud, dus buiten gaan zitten, was geen optie. Om iets na 11 uur was ik aanwezig. Volgens mij was ik de eerste klant, want ik zag verder alleen personeel rond lopen. Me gauw omkleden en naar het restaurant. Door de kok een paar eieren laten bakken, tot twee keer toe. Ik had wel honger. Daarna eerst een rondje sauna en jacuzzi om vervolgens naar de bar te gaan. Het was uiteraard nog erg rustig.
Ik kwam aan de praat met een paar bekende Bulgaarse dames, zoals Andrea, Domenika en Laura. De meeste dames weten dat ik altijd voor Dani kom en omdat Dani er nu niet is, had ik verwacht dat ze als bijen op de honing af zouden komen, maar dat viel gelukkig mee. Alleen Andrea was redelijk fanatiek om me op de kamer te krijgen, maar werd daarbij niet vervelend. Met Andrea wel een tijdje gesproken, maar ze is niet echt mijn type. Ik weet van anderen dat haar service zeer goed moet zijn, daar ligt het niet aan. Domenika is een rustig meisje. Ook met haar even een leuk praatje gemaakt en hetzelfde geldt voor Laura.
Eigenlijk had ik plannen om vandaag met Vicky te gaan en heel misschien daarna nog met Stacey. Beide dames had ik nog niet gezien en besloot nog maar een rondje sauna en jacuzzi te gaan doen. Na de sauna de bar weer opgezocht, waar Stacey inmiddels was gearriveerd. Ze droeg dit keer een kinky zwarte “lak”body. Stond haar erg goed. Met haar een tijdje bijgepraat. Haar nog gevraagd of Vicky er was, maar die bleek die dag vrij te zijn. Morgen en overmorgen zou ze er wel zijn. Dat betekend dat ik zaterdag zeker terug zou komen in Sixsens, want ik was erg benieuwd naar Vicky. Ik beloofde Stacey dat ik zeker een kamer met haar zou maken dit weekend, maar wist nog niet of het vandaag zou worden of zaterdag. Wel had ik dan graag dat ze dan haar “wetlook” catsuite zou aantrekken dan. Dat was geen probleem.
's Avonds nog met verschillende onbekende dames gesproken, die het probeerden bij mij. Geen van allen op een onaangename of agressieve wijze, zoals ik dat weleens hoor van andere gasten die Sixsens regelmatig bezoeken. Ach, we houden het er maar op dat die gasten niet veel gewend zijn...
Een opvallend duo vond ik 2 Duitse dames. De één van een jaar of 30 en de ander leek wel 50+. Ze leken wel moeder en dochter. De dochter had nog wel regelmatig een kamertje en zag er niet verkeerd uit. De moeder heb ik beide dagen niet naar een kamer zien gaan, maar ik was natuurlijk ook niet continu in de bar.
Daniela
Een paar weken geleden, tijdens de verjaardag van “De Vulkaan” en “Aachen61”, viel mijn oog op een dame met kastanje roodachtig haar. Ik kan me herinneren dat ik toen nog tegen Dani zei dat die meid me erg bekend voorkwam, maar heb er daarna geen aandacht aan besteed, te meer omdat ik te druk was met Dani uiteraard, maar ook vanwege de verjaardag en aanwezige gasten. Vandaag bleek deze dame er weer te zijn en nu was ik wel erg nieuwsgierig. Ze zat bij het verhoogde “bed”, nabij de danspaal en ik knopte een praatje aan met haar. Ik vertelde haar ook dat ik alleen een vraag had en vroeg haar of ze in het verleden in Dortmund had gewerkt en dat bleek inderdaad zo te zijn. Ik vroeg of ze toen Daniela heette en ook dat klopte. Ze nodigde me uit om naast haar te komen zitten, wat ik dus ook deed. We hadden een leuk gesprek met elkaar en het viel me op dat ze erg veel praatte. Ik kan me nog herinneren in Dortmund dat ze een stuk stiller was destijds. Waarschijnlijk, omdat ze de taal nog niet goed kende toen. Nu wel. Ze vertelde me dat ze na Dortmund oa naar Samya en Babylon is gegaan. Ze vroeg uiteraard of ik met haar naar kamer wilde, maar ik zei haar dat ik eerst even wat wilde eten. Daarna zou ik terugkomen om met haar naar een kamer te gaan. Ze gaf aan zelf ook wel honger te hebben en vroeg of ze me mocht vergezellen. Daar had ik uiteraard geen problemen mee. In het restaurant tijdens het eten, hebben we ons gesprek gecontinueerd. Daarna nog even een drankje in de bar genomen en toen een kamer opgezocht.
Daniela is trouwens niet veel veranderd in de loop der jaren. In 2014 heb ik haar een paar keer meegemaakt in Dortmund, totdat ze na een paar maanden verdween. Met haar toen altijd goede sessies gehad en ze was destijds na Lidja en Annamaria toch wel een favoriete dame om mee op kamer te gaan. Een voordeel bij Daniela is dat ze niet rookt en dat maakt het zoenen erg lekker. En lekker zoenen kan deze meid. Zelf genoot ze ook van de seks, wat te merken was toen ik haar verwende. Het leek erop dat ze het niet speelde, maar alleen zij zal het weten Pijpen, neuken, alles deed ze goed. En dat voor een dame uit een Pauschalclub... Zoals ik in het verleden al vaker heb gezegd, in die Pauschalclubs (Bochum, Dortmund en Münster) liepen destijds enkele hele goede dames rond. Dames met saunaclub+ sevice. Daniela hoort zeker bij die categorie.
Erg leuk om weer een oude bekende ontmoet te hebben uit de Pauschalclubtijd, vooral zo'n goede dame als Daniela. De seks met haar was altijd goed, maar nu kon ik ook nog eens een goed gesprek met haar voeren. Later op de avond nog even kort met haar gesproken, dus ook de aftersales zijn goed bij deze meid.
Naam: Daniela
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 28
Haarkleur: Kastanje rood/bruin
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 55Kg, maat 36/ A-cup
Na de kamer met Daniela nog een saunaatje gedaan, gevolgd door een jacuzzi. Daarna de bar nog even opgezocht. Daar met Stacey, Domenika en Laura nog gesproken. Laura had blijkbaar nog niet veel kamers gehad en probeerde het voorzichtig bij mij. Omdat ik nog 2 dagen te gaan had, wilde ik me vandaag wat sparen. Gelukkig zag ik dat Laura even later meer geluk had bij een andere gast. Dat gunde ik haar wel, want het is een aardige meid.
Rond de klok van 1 heb ik de club verlaten. Over 2 dagen zou ik er weer komen.
Agronymus1 ( 5 juni 2018),biged ( 6 juni 2018),brombeerzuid ( 5 juni 2018),cheasehead ( 6 juni 2018),Firehawk ( 6 juni 2018),forgetskinnyletsgetfatty ( 6 juni 2018),Hooker lover1 ( 6 juni 2018),Husky ( 6 juni 2018),jansenroy ( 6 juni 2018),Jooploop ( 6 juni 2018),le_belge ( 6 juni 2018),Mr Bluenose ( 6 juni 2018),Partycrasher ( 9 juni 2018),Patjax ( 6 juni 2018),Schietgraagft ( 6 juni 2018),Sjeufke (10 juli 2018),sofaking ( 5 juni 2018),Wijze grijze ( 5 juni 2018)
Dinsdag 5 juni, een dag die ik met gratis toegang in SixSens doorbracht. Eén van mijn beste dagen in een saunaclub.
Exact om elf uur ging het stalen hek open en overhandigde ik een identiteitskaart aan de thekedame. Die glimlachte en inspecteerde de kaart en feliciteerde me daarna. Vlot werd me een polsbandje omgedaan en een passende badjas werd om de hoek vandaan gehaald. Die badjas en een handdoek werd me overhandigd en mij werd viel spass toegewenst.
Onderweg naar de club kreeg ik al een appje die mijn date bevestigde. Ze zou ongeveer kwart over twaalf er zijn. In de tussentijd een goede maat de club rondgeleid en Sophia en Eva begroet. Bekenden uit Babylon zullen we maar zeggen.
Bij de eetruimte aangekomen spiegeleieren besteld en bij de brunch kennisgemaakt met ene Tamara een Duitse. Mijn maat leek haar wel leuk te vinden.
In de rooktent werd na het eten de kennismaking tussen mijn maat en Tamara nog voortgezet vanuit twee tien meter uiteen liggende banken. Nadat Tamara de ruimte verlaten had zei een collega beer dat Tamara op Freiercafé goede reviews kreeg. In de bar in de kelder kwam mijn maat weer in gesprek met Tamara. Ik heb ze maar gelaten en ben ik de rooktent op mijn date gaan wachten in gezelschap van en kleine heel rondborstige Belgische en een grote ook zeer rondborstige Duitse walküre. Verwoede pogingen om me te verleiden die onmiddellijk stopten toen mijn date zich meldde. Violetta kwam een kus geven en zei dat ze eerst even wat ging eten. Prima meisje.
Een kwartier later heb ik haar weer mogen kussen in de rooktent en even later lagen we in een klein kamertje weliswaar met douche een uurtje van elkaar te genieten. Na het verlaten spraken we meteen af voor om drie uur. Mijn maat had het ook vreselijk naar zijn zin gehad met Tamara zo vertelde hij me nadat ik hem weer gevonden had. Hij had ook inmiddels persoonlijk de sauna en het zwembad geïnspecteerd en die waren zeer in orde bevonden door hem. In de kelderbar werd mij mijn kauwgom ontnomen, schijnt verboden te zijn. Resulteerde dat ik in de buurt van personeel niet meer kauwde maar kauwgom wel degelijk in mijn mond houd. Om iets voor drieën in gezelschap van Eva , Sophia en Violetta een sigaret genoten in de rooktent. Een poging tot kwartet werd nog lacherig geboden onder het motto dat er dan allemaal blauwogige mensen (behalve Eva) op de kamer zouden zijn. Toen we de rookruimte verlieten begonnen nog twee onbekende dames te baby’en en als ik ergens een hekel aan heb…….. Violetta pikt dat op en begon meteen te prikken met baby dit en baby zus. Ik beloofde haar straf en dat resulteerde in een kamer op de bovenste verdieping omdat ze dan hoopte dat ik tegen die tijd zo buiten adem was dat de straf vergeten zou zijn. Geweldige kamer gemaakt met deze geweldige dame. Samen afgedoucht en ze ging meteen naar huis.
Mijn maat en ik hebben nog even het eten afgewacht en hebben daar ook een lekker bordje van opgeschept en weggestoken. Daarna de klamotten maar weer aangedaan want beter zou het niet meer gaan worden en de thuisreis aanvaard.
Samenvattend: (voor degene voor wie het nog niet kort genoeg was)
- Theke: vriendelijk en snel van begrip;
- Wellness: van horen zeggen uit betrouwbare bron uitstekend.
- Bediening: snel en vriendelijk en zeer opmerkzaam.
- Eten en drinken: prima voor elkaar;
- Dames: te veel voor een dinsdag maar leuke en heel leuke en ook vervelende opdringerig pusherige.
- De club: Ik ga het er steeds leuker vinden. Komt hoofdzakelijk door één dame, haar naam staat in de tekst hierboven.
Groet en Respekt!!!
De Shyman (GVR)
Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug
Agronymus1 ( 7 juni 2018),Bachatero ( 6 juni 2018),Befke ( 7 juni 2018),biged (10 juni 2018),cheasehead ( 6 juni 2018),Eddy_V ( 6 juni 2018),Firehawk ( 6 juni 2018),Flyerke ( 6 juni 2018),forgetskinnyletsgetfatty ( 7 juni 2018),Hooker lover1 ( 6 juni 2018),Husky ( 6 juni 2018),jansenroy ( 6 juni 2018),Mr Bluenose ( 7 juni 2018),Partycrasher ( 9 juni 2018),Patjax ( 6 juni 2018),peterp095 ( 6 juni 2018),Schietgraagft ( 7 juni 2018),Sjeufke ( 6 juni 2018),Wijze grijze ( 6 juni 2018)
Tijd voor een update. 4 mei was de laatste 'view' van het zesde zintuig alweer.
Elke week wel een keer answesend geweest. In het weekend van 26 en 27 mei was de kat van huis. Een weekend met goed weer, dus lekker bakken in de zon en een (plastic) balletje slaan. Dat weekend dan ook uitstekend benut met pupil PoarNeemn.
Alle bezoekjes beginnen al met digitale presales. Al dagen toeleven naar een bezoekje aan de club.
Enfin, op 11 mei ook nog een keer 'vreemd' geweest met Vivian. De tweede kamer met deze deerne. Evenals de eerste succesvol. Dame met een tongpiercing, die er leuke dingen mee kan doen. GFE, maar zeker ook een flink portie PSE. Zeker voor herhaling vatbaar. Deze dag vanzelfsprekend met een spetterende kamer afgesloten met Violetta.
De 18de mei koos ik voor wat langere tijd met Violetta. Het weer was goed. BBQ, zwembad, balletje slaan en de nodige versnaperingen. Genieten pur sang. We moesten wel even wachten op kamer 11, want die is populair. Maar dan heb je ook wat. Je kan elkaar goed achterna zitten.
Het weekend van 26 en 27 mei twee keer ingecheckt bij Sixsens. Al was dat op voorhand niet de bedoeling. Met PoarNeemn het idee geopperd om zaterdag naar Sixsens te gaan en zondag naar Babylon. Maar dat liep anders. De kat kwam iets eerder naar huis zondag. Dan ligt Sixsens vanwege de reistijd meer voor de hand. Bovendien kreeg ik zaterdag van the Queen een 'Bab-verbod'. Niet dat ik daar nou echt gevolg aan zou hebben gegeven, maar zoals geschreven, het kwam beter uit. Op beide dagen 'slechts' één kamer gemaakt.
Alleen jammer dat op zondag het weer ons in de steek liet als gevolg van onweer en stevige buien. Het mag de pret niet drukken op de kamer, want daar is het ook niet droog.
Op 1 juni kon ik blijven tot in de late uurtjes. Er is altijd een reservering met the Queen, alleen weet ik nooit hoe laat. Ik laat dat altijd aan haar over. Feit was ook dat Kinga zich present had gemeld. Dus dat werd even tactisch de kamers verdelen over de dag. Kinga verscheen pas tegen 5 uur. Zo voor het grijpen, maar ik was net van de kamer met Violetta. Er moest een recuperatietijd worden ingelast. Daarna lukte het niet meer om Kinga aan de haak te slaan. Risico van het spel!
Sinds een aantal bezoekjes had ik regelmatig contact met een 'forgetskinnyletsgetfatty' dame, die schuil gaat onder de pseudo Ana. Alles behalve een skinny dame, maar er was een grote klik. Met Ana naar een kamer in de nok met zicht op boventerras. Twee zwaargewichten op een krakend bed. Daar hebben we veel lol over gehad. Ana, een heerlijke GFE meid met uitstekende service en een ruim pretpakket.
Na dit potje boksen in de categorie zwaargewichten een uurtje achterover gehangen op het terras waar een bekende zich kostelijk amuseerde met Sofi (niet te verwarren met Sofia). Dikke vriendin met Tania. Tania kwam later naast mij zitten en dat werd nog een heel interessant gesprek. Totaal geen Zimmer of Schüssel. Dat scoort bij mij. Voor een van de volgende bezoeken aan Sixsens zou deze dame wel eens een kamergenote kunnen zijn.
Sofia staat al enkele maanden op de wishlist als duo-act, maar dat liep steeds mis. Op 1 juni een afspraak gemaakt om half 10. Ruim op tijd present gemeld en mij genesteld tussen Sofia en Violetta.......dat had ik beter niet kunnen doen. Die geplande duo-act viel helemaal in het water. De ene draait hier aan, de ander zit weer op een plek waar je dat eigenlijk helemaal niet wilt hebben. Dus, ik was al weer omgekocht......trio! Ik wilde in ieder geval een kamer met een raam. Die was niet vrij en het werd een kwartiertje wachten op het overdekt terras. Sofia praat normaal met 300 woorden per minuut, maar deze dag zat ze dik op de 500. Op dat moment had ik het liefst wat in die mond gestopt...... . Op de kamer in ieder geval wel. Wat een rust! Violetta en Sofia zijn goed op elkaar ingespeeld én kennen mij, dus dat werd weer een toppie-room.
De afgelopen bezoekjes is mij opgevallen dat ik veel dezelfde gezichten tegenkom op verschillende dagen van de week. Ik ben dus niet de enige. Altijd wel gezellig om de tijd te doden.
Werktechnisch gezien liggen de vrijdagen voor de hand om een club te bezoeken. Dat lukt deze week niet. Aan de The Queen de keuze: di, wo of do middag. Het werd woensdag 6 juni. Wellicht wel de zonnigste dag van deze week. Half 1 ingecheckt en niet veel later lag ik op een bedje voor de bar tussen Violetta en Sofia. Eva lag een paar bedjes verderop. De zonnebrand stond al klaar en ik werd van top tot teen beschermd tegen de zon. Veel aangenamer dan het zelf te doen. De dames zaten aan de salitos. Mezelf tegoed gedaan aan een paar bellen wijn. Zo verstreek de tijd al snel richting half 4.
Sofia was aan het uitdagen met: Heute sex im Mund. Tja, wetende dat ze die service niet in haar pakket heeft, zei ik oké! No cure no pay! Daar trapte ze niet in.......helaas. Dus verdween ik met Violetta naar room 3b voor een potje Kuscheln en zo. Na de kamer nog wat zitten te tutten op het terras....... .
Sjeuf moest thuis nog wat Zuster Klivia gaan spelen en ging rond 19 uur richting gebreide broek!
Illusion Plopp!
Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke
Agronymus1 ( 7 juni 2018),Bachatero ( 7 juni 2018),Befke ( 7 juni 2018),biged ( 7 juni 2018),brombeerzuid ( 7 juni 2018),Champollion ( 7 juni 2018),De Shyman ( 7 juni 2018),dennisw ( 9 juni 2018),Eddy_V ( 7 juni 2018),Flyerke ( 7 juni 2018),forgetskinnyletsgetfatty ( 7 juni 2018),Graagneuker (15 juni 2018),hasta la pasta ( 9 juni 2018),Hooker lover1 ( 7 juni 2018),jansenroy ( 7 juni 2018),le_belge ( 7 juni 2018),mechelen ( 7 juni 2018),Mr Bluenose ( 7 juni 2018),Partycrasher ( 9 juni 2018),Patjax ( 9 juni 2018),Schietgraagft ( 7 juni 2018),swazontneuf ( 8 juni 2018),Wentelt Eefje ( 8 juni 2018),Wijze grijze ( 7 juni 2018)
SixSens donderdag 7 juni 2018
Het zonnetje scheen, ideaal weer om naar het zuidoosten af te reizen. Onderweg verdrongen de wolken steeds meer de zon, de temperatuur was aangenaam, maar ja, die zon.
Net na de klok van 13:00 op de bel gedrukt van mijn “stamclub”. 40 euro afgetikt bij Michelle, en door, zag mijn oog het goed: zie ik daar Lola aan het zwembad liggen, maar wie zijn die mannen in die witte jassen, als een zwerm eksters om Lola heen? Na de transformatie, mezelf ook maar bij de zwerm mannen in witte jassen gevoegd.
Oh My God. De bende van bierverslaafde beren was in the house, onder aanvoering van "de banaan".
Dit groepje beren, had iemand speciaal meegenomen om voor hun bier te halen, ben zijn naam effe kwijt, maar hij blonk uit in ernstig plichtsverzuim.
Zoek je verkoeling in het water, staat er opeens een klein meisje met vlechtjes, en big boobs, zichzelf van haar te kleding te ontdoen, voor Linn zelf het water in kan springen, wordt ze al geholpen door een behulpzame beer. En wie had het geluk, bij wie ze in de armen viel, ja sommige mensen hebben altijd prijs. Hoe kom ik nu weer van die kleefteef af. Misschien door eens toe te geven aan haar lusten, een kamer opzoeken, no way. We gaan eerst maar eens kijken op het dakterras, het is tenslotte de temperatuur om het buitensex seizoen te openen. Zo gezegd zo gedaan, entreegeld gevraagd aan de toeschouwers, en nee, niet gevraagd om ze mee wouden doen. Iets meer dan een uur later, Linn een donatie gegeven, om mij vandaag verder met rust te laten.
Na benodigde wasbeurt, "per toeval" een favoriete dame tegen het lijf gelopen, en meteen maar een afspraak gemaakt voor een later tijdstip.
Effe chillen, inmiddels laten ook enkele regendruppels zich zien. Dus maar in de sishalounge plaats genomen. Wat te eten gescoord, en weer chillen, beetje dumpert kijken, je ken dat wel.
Een dame neemt plaats bij mij op de bank, ik jaag haar niet weg, ze is tenslotte de dame met wie een afspraak heb staan. Beetje spielerij onder handdoek op de bank, tot er een geschikte kamer vrij kwam. Het werd kamer 2, met veel spiegels en een raam. Wat kan ik er aan toevoegen, de sessies met Lola, zijn van hoog geil niveau, we voelen elkaar steeds beter aan, waardoor de sessie nog beter wordt. Met een glimlach, Lola een donatie gegeven voor haar diensten.
Het is pas 20:30 maar de voldoening heerst. De Duitse Tamara loopt vrij rond, maar nu een sessie met haar, kan alleen maar tegenvallen. Duitse Tamara staat dus voor een volgende keer op het lijstje.
Het was een geslaagde dag.
SixSens tot de volgende keer.
Grtz forgetskinnyletsgetfatty
Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)
Bachatero ( 9 juni 2018),biged ( 9 juni 2018),dennisw ( 9 juni 2018),Eddy_V ( 9 juni 2018),goolfy69 ( 9 juni 2018),Hooker lover1 (10 juni 2018),jansenroy ( 9 juni 2018),le_belge ( 9 juni 2018),Mr Bluenose ( 9 juni 2018),Partycrasher ( 9 juni 2018),Patjax ( 9 juni 2018),rolo ( 9 juni 2018),Schietgraagft (11 juni 2018),Sjeufke ( 9 juni 2018),sofaking ( 8 juni 2018),Wijze grijze ( 9 juni 2018)
Gisteren weer een zalige dag beleefd in mijn favoriete club.
Rond 12u aangekomen na een 2 u durende rit met zelfs wat regen onderweg.
Me omgekleed en naar de bar zoals altijd een lekker pintje gedronken om
vervolgens van een lekker ontbijt te genieten, tijdens het ontbijt kwam ik
de mooie Roemeense Eva tegen die vriendelijk good morning zei
Daarna ging ik even het terras polsen maar door de bewolking was er
nauwelijks iemand te bespeuren,in het zwembad lagen enkele plastieken
ballen die er doelloos rond dreven en smeekten dat Eddy v snel zou terugkeren
Terug in de bar had ik Eva in het vizier,ze kwam langs wat gepraat,en en mijn eerste
kamertje gemaakt met deze schone,ik had nog nooit met Eva geweest maar het
was een schot in de roos,zalig vewend geweest.
Daarna genoten van de welness en wat later in de bar trof ik Violetta aan op haar bankje
waar ze meestal zit,naast haar gaan zitten en een aangename babbel volgde, slimme dame,
ook de sleutel laten halen en mijn 2e superkamertje gehad met deze zalige meid
Ondertussen waren de weergoden al wat bijgedraaid en kon de zon wat gaten branden in
de wolken dus op het terras wat luieren in een ligzetel
Later in de bar zaten Violetta Eva en Sofia (3 vriendinnen) bij elkaar in de bar dus met Sofia wat
Gedold en ook met deze schone een geweldige kamer gehad.
Na het avondeten nog een uurtje gebleven,ik twijfelde of ik nog met een dame zou gaan
maar het was goed geweest,en dat is zacht uitgedrukt,,,,,,,,
Grts F
Bachatero (10 juni 2018),biged (10 juni 2018),blauwebeer ( 9 juni 2018),Eddy_V ( 9 juni 2018),forgetskinnyletsgetfatty ( 9 juni 2018),jansenroy (10 juni 2018),le_belge (10 juni 2018),Mr Bluenose (10 juni 2018),Patjax ( 9 juni 2018),Schietgraagft (11 juni 2018),Sjeufke ( 9 juni 2018),sofaking ( 9 juni 2018),yylover (10 juni 2018)
@Flyerke, dat noemen ze nou 3 op een rij
Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke
De derde dag zou weer Sixsens worden. Ondanks dat Dani er niet was, blijft het een mooie, maar vooral ook complete club. Dit keer kwam ik net iets voor 14:00 uur in de club. Entree is dan nog €40,--. Ja, ik blijf een Hollander ;P Op deze zaterdag was het net als de dag ervoor een stralend mooie dag. De buitenbar was open en later op de dag ook de BBQ. Dit keer was ik erg benieuwd naar de hamburgers en ik moet zeggen dat ze stukken beter smaakten dan die kleffe dingen van MacDonalds. Over het eten heb ik altijd weinig klagen in Sixsens. Dat is gewoon goed in Sixsens. Brombeerzuid was deze dag ook van de partij. Met hem regelmatig gesproken. Fijne en rustig vent om te treffen in een club.
Stacey was uiteraard ook van de partij. Ze had zich gehuld in de wetlook catsuit, zoals ik gevraagd had op Donderdag. En dat, terwijl het erg warm weer was. Ik zei tegen haar, dat ze ook wel wat anders mocht aantrekken en later op de avond als we een kamer zouden nemen de catsuit weer aan. De catsuit bleek helaas ook een beetje kapot te zijn en ze besloot daarom om toch van kleding te wisselen. Met haar die dag nog regelmatig even gesproken.
Vicky
Ik was een paar biertjes aan het drinken samen met Brombeerzuid aan de buiten bar. Ik zag dat Vicky ook het buitenterras op kwam. Ze keek mijn kant op, lachte vriendelijk en zwaaide even naar me. Waarschijnlijk had Stacey tegen haar gezegd dat ik wel interesse in haar had, wat Stacey later ook bevestigde Vicky stond al langer op mijn verlanglijstje, maar ze is vaak bezet en wanneer ik met Dani ben komt het er niet van... Nu wilde ik mijn kans wel grijpen, want ik vind haar een erg mooie meid en van horen zeggen zou ze goede service verlenen.
Ik nam afscheid van Brombeerzuid, na mijn laatse biertje en zocht Vicky op, die inmiddels beneden aan de bar was gaan zitten. Aan de bar hebben we even kort met elkaar gesproken. Daarna wilde ze een sigaretje roken en omdat het nu nog rustig was in het rookhok, heb ik haar vergezeld. Daarna nog even babbelen aan de bar. Grappig is dat ze me vertelde dat ze ook een tijdje gestopt was met roken, maar uiteindelijk toch weer is begonnen. Jammer en ik hoop dat ze in de toekomst er alsnog mee stopt. Nu rookt ze naar mijn mening te veel, maar dat vind ik van heel veel dames, inclusief Dani.
Desalniettemin is het een mooie en vooral leuke meid. Ik denk kwa uiterlijk de mooiste Bulgaarse dame in een saunaclub, waarmee ik ooit op kamer ben geweest. En ook op de kamer stelde ze me absoluut niet teleur. Een erg leuke sessie gehad met haar. Lekker rustig en relaxt. En er heeft niemand gelogen over haar service. Die is gewoon erg goed. Het benaderd een GFE en ik denk als ik vaker met haar een kamer zou nemen dat het een echte GFE gaat worden.
Grappig was wel dat ze altijd dacht dat zij mijn type niet was, omdat ik altijd met Dani ga en Dani toch een heel ander postuur heeft dan zij. Wat ik erg mooi aan Vicky vind is haar gezicht en hoewel ze geen grote kont heeft, bevalt mij haar kontje wel degelijk. Die is toch wel lekker gevormd en die tattoo maakt het ook wel spannend ;D Verder gewoon een erg lekker figuurtje, niet te mager, maar gewoon goed. Leuke kleine maar mooie borstjes. Wie kan dat nu niet waarderen?
Vicky is voor mij zeker voor herhaling vatbaar, zeker als Dani er niet is. Ze is zeker één van de beste dames die ik tot nu toe heb gehad in Sixsens. En het is gewoon een erg lieve en zachte meid. Eigenlijk iets te zacht naar mijn mening, want later op de avond, kwam ik haar tegen in de lockerroom met een klant. Ze bleek met die klant 50 minuten op de kamer te zijn geweest en vroeg om €100,-- als hij het ermee eens was. Ze zei zelfs, als hij er niet mee eens was, dat €50,-- ook wel goed was... Nee meisje, je mag best wel op je strepen staan! Zeker met een kamergang van 50 minuten! Als het 35 was, zou ik zeggen ok, maar 50 minuten? Gelukkig was het een goede gozer en betaalde hij waar zij recht op had. Deed ie dat niet, had ik er nog wat van gezegd ook. Als een dame verdiend waar ze recht op heeft, dan moet ze dat ook krijgen. Vicky, laat in die gevallen iets meer je tanden zien. Je bent het meer dan waard!
Naam: Vicky
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits en Engels
Leeftijd: 26
Haarkleur: Blond met een potje
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 47Kg, maat 36/ B-cup
Na de kamergang met Vicky even bijkomen in de sauna en de jacuzzi. Daarna de buitenbar weer opgezocht en een paar biertjes gedronken en van het mooie weer genieten. Het zwembad ben ik niet in geweest, maar dat zal ik de volgende keer zeker wel doen.
's Avonds in de bar kwam ik overigens nog aan de praat met een leuke Kroatische dame. Een dame met een voor mij ideaal figuurtje. Een lekkere kont, iets romig, maar wel alles lekker strak en een paar flinke borsten. Het enige nadeel aan haar waren haar opgespoten lippen. Het was niet overdreven, maar toch. Ik heb het liever puur natuur. Met haar wel een leuk gesprek gehad, maar ik had helaas voor haar al afgesproken met Stacey. Stacey had mij donderdag al een paar keer gezelschap gehouden en ik had haar beloofd om zeker vandaag een kamer met haar te gaan doen. En dan moet je dat ook doen, vind ik. Maar mocht ik de volgende keer deze Kroatische dame weer treffen in Sixsens, dan sluit ik een kamergang niet uit met haar.
Stacey
Zoals gezegd, had ik Stacey beloofd dat ik of donderdag of zaterdag een kamer met haar zou gaan doen. Ik heb donderdags een leuke tijd met haar gehad en zaterdags ook voordat we naar een kamer gingen, dus ze verdiend het gewoon. Zoals beloofd nam ze haar catsuit mee op de kamer en trok die aan. Erg geil om haar te zien in deze catsuie. Ze is misschien niet meer de slanke Stacey van vroeger, maar haar kontje zag er bijzonder geil uit in die catsuit. Alleen al als ik naar haar keek, kreeg ik spontaan een erectie. Ze heeft de hele tijd die catsuit aangehouden en ik heb een fantastische, een kinky sessie met haar gehad. Een aantal elementen die ik weleens met Dani doe, hebben we ook gedaan. Een erg geile sessie en daarnaast is Stacey gewoon een erg leuke en veelzijdige meid. Een echte aanrader en van veel markten thuis. Ook is zij een respectvolle meid, zeker richting Dani. Dat viel me al op tijdens gesprekken die ik met haar had op de donderdag en de zaterdag. Ze is niet een meid die probeert klantjes af te pakken van andere dames, tenminste ze probeerde het niet bij mij om mij af te pakken van Dani. En dat vind ik lovenswaardig. Ik ken ook dames, die daar geen moeite mee hebben...
Naam: Stacey
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 26
Haarkleur: Blond met een potje
Lengte dame: 1,57 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 50Kg, maat 36/ B-cup
Na de kamer met Stacey uiteraard even bijkomen in de sauna en lekker relaxen in de jacuzzi. Hoe mooi kan het leven zijn En zeker na twee fantastische kamergangen met twee bijzonder leuke meiden, zoals Vicky en Stacey. De Bulgaarse dames in Sixsens zijn gewoon van topklasse. Zelfs de dames waarmee ik nog nooit heb gekamerd, blijven vriendelijk en aardig, zoals Laura en Domenika. Wie weet dat er ooit nog een kamergang komt met één van die dames Met beide dames overigens aan het eind van de avond nog even gesproken, oa over chocolade en ik heb ze beloofd de volgende keer chocolade mee te brengen
Het was weer een fantastische dag in Sixsens, met 2 zeer goede kamergangen. Rond de klok van 3 uur heb ik de club verlaten. Die drie dagen drielandenpunt Vaals zijn me goed bevallen. Dit moet ik vaker doen. Misschien over een paar maanden als Dani weer terug is.
Drie dagen drielandenpunt Vaals, dag 1 (Sixsens)
Drie dagen drielandenpunt Vaals, dag 2 (Babylon)
Bachatero (10 juni 2018),Befke (11 juni 2018),biged (11 juni 2018),brombeerzuid (11 juni 2018),Firehawk (11 juni 2018),Flyerke (10 juni 2018),Hooker lover1 (10 juni 2018),jansenroy (10 juni 2018),le_belge (10 juni 2018),Mr Bluenose (10 juni 2018),Patjax (12 juni 2018),Schietgraagft (11 juni 2018),Sjeufke (10 juni 2018),sofaking (10 juni 2018),Wijze grijze (10 juni 2018)
Afgelopen zaterdag voor het eerst in een jaar of zo, weer eens naar sixsense. Opgelegd door een bureaucratisch dingetje dat betekende dat ik beter niet in Duitsland kon gaan rijden (volkomen onschuldig overigens), en YY vind ik al jaren niks. Mijn favoriete club zal het niet worden, maar op het moment allicht een stukje beter dan bij mijn vorige bezoeken (zoals me vlak na binnenkomst al werd beloofd door een bekend Waals gezicht).
Om maar eens positief te beginnen: die “pool party” op zaterdagen (en vrijdagen) beviel me wel. Een DJ buiten die niet al te luid draait en er vanaf de middag al iets van sfeer in brengt. Voornamelijk een loungend club med sfeertje… maar dat is beter dan geen sfeer. In de avond gaat het binnen dan verder met een DJ, wat op dat moment wat onnodig voelde. Volgens de wat vaker aanwezige bezoekers leidde dit alles wel tot een opmerkelijk dagje, met meiden die weinig geldbelust waren… en ook veelvuldig vroeg leken te vertrekken (het was niet heel druk in de bar toen ik vertrok).
Over de hele dag best wat dames aanwezig en ook wat aantrekkelijker dan ik van mijn vorige bezoeken kan herinneren. Al moet gezegd worden dat deze voornamelijk over zijn gekomen uit clubs als Samya, LR of in het algemeen nieuw zijn. Van de ex-babylon clan heb ik weinig gezien deze zaterdag. Hoe dan ook was er best wat te kameren te vinden.
Qua bezoekers veel locals en de nodige bekende Limburgers, Vlamingen en Walen die acte de presence gaven (geen Nederlanders gezien😉. In de avond ook opvallend veel Roemenen, waar veel van de nieuwere dames zo hun ideeën over hadden. Ook opvallende aanwezigheid van stamgasten van andere clubs, die ook hier probeerde zo veel mogelijk te frunniken en door de dames van de stamclub voornamelijk werden genegeerd.
Tja, de randzaken maar even verder trekken. Ondanks de zon werd de bbq netjes in de hoek gelaten en hadden we het dus met wat spare ribs (matig) te doen en bonnetjes voor een steak (goed voor een club, matig voor een restaurant). Ontbijt had lekker warme broodjes en ik zag die Italiaans lullende kok nog wat eitjes bakken, al blijft het voor niet stammies onduidelijk dat dit mogelijk is. Beetje jammer. Ik weet niet precies wat er met de pizza gebeurde: of deze was in een kwartier op, of deze kwam pas na middernacht binnen; ik kwam rond kwart voor twaalf van de kamer en heb er niets van gezien. Jongens en meisjes in de bediening prima in de voorziening (niet zo goed als een GT, maar zeker meer aanwezig dan in Babylon of Aca gold).
Goh, wellness. Die hebben ze kennelijk nog steeds. Ben er in een boog omheen gelopen en het zwembadgedeelte was vol met handdoek-leggende types die Duits noch Nederlands spraken, maar dat zelf waarschijnlijk anders zien. Gezien de handdoeken cultureel in ieder geval moffen.
Tussen het voetbal, de formule 1 en het tennis (letterlijk 1 Roemeense die de prestatie van Halep opmerkte) door ook nog wat kamertjes gedaan. Kamers met de nieuwe dames Kimmie en Bianca; beiden al enige ervaring in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk… met de eerste vooral wat beginners stapjes en de tweede wat langdurigere oefening. Zoals ik desgevraagd ter plaatse al merkte: een eenduidige aanbeveling durf ik niet te geven, hoewel ze beide sympathiek waren met redelijke service. Niet speciaal iets mis mee… maar een half uurtje was genoeg en een herhaling zie ik met beiden niet gebeuren.
Ik hing zo na zonsondergang nog even in de bar met een nul-punt-nulletje, maar zag mezelf niet zo snel meer iets doen toen een wat aangeschoten Waal me een elleboog gaf en wees naar de twee “Samya zusjes” die de bar in kwamen gelopen (qua looks beiden makkelijk in de top 5 die dag). Beiden de hele dag bezet geweest zonder in de openbare gedeeltes van die dag bijzonder vrolijk voor de dag te komen, en toen ik enigszins cynisch vroeg “nog een zus”, werd bevestigd dat dit waar kon zijn voor klanten die dat graag willen. Ik was dus redelijk snel naast Blondie gaan zitten en even uitgewisseld wie er nou lang niet in Samya was geweest enzo en dat ik haar vriendinnetje wel had gezien (met haar andere vriendinnetje, dat nu geen vriendinnetje meer is… schoolplein enzo). Toen ze na een paar minuten vroeg: “n-facem dragoste?” antwoorde ik niet eens, want in principe is komt kameren met Blondie maar zelden serieus te sprake. De wijze waarop ze wat bij me kwam zitten om het een en ander te bebabbelen, liet zien dat ze ook niet echt een antwoord had verwacht. Enige tijd later (minuten, geen uren) stelde ze wat stelliger dat ze bereid was de liefde te gaan bedrijven en eerlijk gezegd is ze altijd eerlijk over waar ze op een gegeven dag zin in heeft… vandaag was dat geld verdienen meldde ze op weg naar de kamer, dus ze wilde “lief” voor me zijn (wat ik op de kamer regelmatig naar mijn hoofd kreeg als ik haar op de kast kreeg).
Op de kamer zoals beloofd weinig terughoudendheid en zoals ze wel eens eerder heeft laten zien: als ze wil tongzoenen, is het vol en goed. Geen alibi gedoe… deze keer ook tamelijk eindeloos, ook ver na de seks was afgelopen, met alleen af en toe bakkeleien wiens kwijl er nou van onze gezichten liep (voor de duidelijkheid: dat van haar dus). Zoals altijd kan ik het bijzonder goed vinden met dit tienertje en met het goede zoenen was de rest van de service ook prima (zonder het te kunnen halen bij de echte toppers). Ik had het misschien net bij een half uurtje kunnen houden, maar nog een tijdje liggen kleppen en zoenen kwam tamelijk natuurlijk tot stand. Bij vertrek van de kamer werd me nog even medegedeeld om mijn kop te houden tegen anderen omdat ze “normaal niet zoent” en dat ik er bij een volgende keer ook maar niet vanuit moest gaan. Vandaar het “Blondie” gedoe, al is het tamelijk simpel te achterhalen over wie ik het heb. Wel met tamelijk riante afstand de leukste kamer die ik in SS heb gehad.
Vlak hierna hongerig vertrokken en in net iets meer dan 2 uur terug naar de ontwikkelde wereld getuft.
Agronymus1 (13 juni 2018),Bachatero (12 juni 2018),Befke (12 juni 2018),brombeerzuid (11 juni 2018),Champollion (12 juni 2018),Flyerke (12 juni 2018),forgetskinnyletsgetfatty (12 juni 2018),hasta la pasta (12 juni 2018),jansenroy (12 juni 2018),le_belge (12 juni 2018),mechelen (11 juni 2018),Mr Bluenose (12 juni 2018),Patjax (12 juni 2018),peterp095 (12 juni 2018),Schietgraagft (13 juni 2018),Sjeufke (12 juni 2018),WA (12 juni 2018),Wijze grijze (11 juni 2018)
Betreffende ontbijt : de kok bakt nooit spontaan eieren, wel spiegel en/of roerei op verzoek van de klant.
Betreffende pizza's, die zijn vaak vlugger op dan een 14jarige onervaren knaap klaarkomt.
Betreffende TZ, vaak, en ik wil niet insinueren in dit specifiek geval, zeggen de meiden dit tegen de klant om de man belangrijk te laten voelen, de Hier uitermate populaire Tania deed dit bij mij ook, de 1ste maal dat ik met haar kamerde in de LR, een hele tijd geleden.
Zijn dus vaak klantenbindingtrukjes, dat moet ik jou als doorgewinterde, ervaren ijsbeer toch niet meer vertellen.?
creamontop (12 juni 2018),jansenroy (12 juni 2018),pret (12 juni 2018),sofaking (12 juni 2018)
Je gaat toch niet serieus op VJ reageren?
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.
Eddy_V (12 juni 2018),Hooker lover1 (16 juni 2018),Jack42 (12 juni 2018)
Je gaat toch niet serieus op deket reageren ?
Die Tania is me d’r eentje..!
Laatst nog eens op een zonnige woensdag de middag en avond doorgebracht.
Vanwege de hitte deden veel dames geen moeite om hun make-up aan te brengen.
Dat geeft altijd weer een amusant en somtijds schokkend beeld.
Een aantal dames blijven ook puur natuur tot de natuurlijke schoonheden behoren. Een aantal blijven met of zonder tot de minder bedeelde schoonheden behoren en dan heb je de groep waar de naakte waarheid tot schokkende beelden leidt
Over die laatste twee groepen zal ik uit respect voor hun vak niet in detail treden, tot de eerste groep behoren in ieder geval Tania en beide Vicky’s die aanwezig waren. Roemeense Vicky af en toe bij het water maar die dag niet tot een waterspartelstoeipartij te verleiden (ze vond het water te koud en ik moest bekennen dat dit tov de buitentemperatuur inderdaad tegenviel). Een kamergang was daarentegen stomendheet!
Kolere, ik was vergeten hoe zij in 69 te keer kan gaan. De Duitse term „französisch beidseitig“ doet dan nog het meeste recht aan deze activiteiten.
Hierdoor zo afgepeigerd dat ik opnieuw mn protégé moest teleurstellen. Een volgende keer dan misschien het bunny kontje.
Maar ik beloof niets... zoveel favorietjes geeft alleen maar keuzestress als ik op voorhand plannen maak, laat staan beloftes doe aan appetijtelijke dames..
next visit...next choice..!
En Garde
Agronymus1 (13 juni 2018),Bachatero (12 juni 2018),Befke (12 juni 2018),biged (13 juni 2018),Flyerke (12 juni 2018),jansenroy (12 juni 2018),le_belge (12 juni 2018),Mr Bluenose (12 juni 2018),pret (12 juni 2018),Schietgraagft (13 juni 2018)
Is er wat meer info over die "Samya zusjes"? Artiesten namen en zo.... Misschien vergis ik me, en zijn het niet dezelfde, maar zie nu al een aantal weekenden op rij twee blonde meiden die slechts oog hebben voor één klant. Één daarvan heeft op beide onderarmen een kruis getatoeerd (zie plaatje). De andere lijkt behoorlijk op Krina die tot begin juni vorig in LR werkte.
met vroegpensioen
Fuck Eddy, heb jij Tania nu ook al besmeurd met jouw sperma?
Arm kind
Brianboitano, dat meisje is niet die Krina van LR
Die tattoo staat op haar bovenarmen en volgens mij heet ze Rina (niet 100% zeker), dat andere meisje is inderdaad niet de Krina van LR en heet Kim (niet te verwarren met Kimmie).
@Deket, natuurlijk weet ik dat meiden soms maar wat zeggen... maar dit blondje ken ik al lang en heb haar verschillende service buien regelmatig ondervonden. Ik heb wel eens uren onbetaald met haar op de bank gehangen, onder het mom van "fara sarute nu fac nimic" en dat had ze kennelijk liever (dat ze bij me bleef hangen had te maken met andere klanten waar ze al helemaal geen zin in had).
WA (12 juni 2018)
Heel oplettend VJ (tattoo's) en bedankt voor de info.
@ Deket, Dat het Krina niet is had ik zelf al wel vastgesteld. Naast dat er nog steeds heel summier contact is heeft ze bij een aantal ijsberen zo'n indruk gemaakt dat ze onmogelijk anoniem weer in NRW of de Benelux weer aan de slag kan.
met vroegpensioen
Een van de blondjes van deket maar idd zij klaagde en zeurde al dat de verdiensten tegenvielen. Nog maar de vraag of dat terug in Keulen wel zo zal zijn.
Die meiden denken vaak dat het gras op een ander groener is, lees : dat ze in een andere club meer kunnen poen scheppen
creamontop (18 juni 2018)
Weet er iemand of croatische Daniëlle, volgende zaterdag in ss zal zijn ? Werkt daar sporadisch en woont al 9j in Duitsland .