ZO DUS OOK.....
HOE KRIJG JE DE MOOISTE VROUWEN IN BED?
- Hoe pik je een vrouw in de supermarkt op?
Je tikt haar op de schouder en zegt: "Sorry dat ik je aanspreek. Ik zag je lopen en vind je een heel leuke uitstraling hebben." Daarbij probeer ik spontaan over te komen en haar een veilig gevoel te geven, bijvoorbeeld door vriendelijk te lachen.
- Met hoeveel dames ga jij gemiddeld naar bed?
Ik heb drie, vier dates per week, daarvan eindig ik meestal met twee in bed. Ik pik ze niet op in het uitgaansleven. Daar zijn al zoveel mannen actief. Dan zie je een vrouw denken: heb je er weer een! Bovendien zijn ze vaak met vriendinnen uit en kunnen ze niet met jou mee. Mijn dates ontmoet ik vooral op straat en op het internet. Internet dating is het makkelijkst wat er is, net of je een pizza bestelt.
(seks)chatten?
Chatten werkt niet. je belandt vaak ook in spelletjes als "ik laat mijn foto misschien zien wanneer ik jouw foto heb gezien". Je bent continu bezig om haar te 'winnen'. Weet je haar te vermaken dan houdt ze het chatgesprek open, verveel je haar dan gooit ze jou uit de chat. Het draait allemaal om controle. Wanneer zij de controle over jou heeft, ben je geen uitdaging meer en heeft ze jou al binnen. Een vrouw wil een man die de touwtjes in handen heeft.
nog tips:
Laat merken dat je haar bijzonder vindt door haar aandacht te schenken, maar niet door openlijk complimentjes te geven
Geef geen geld aan haar uit, betaal hooguit een kop koffie
Probeer geen indruk te maken, je kunt jezelf nog beter voordoen als putjesschepper
Praat niet over auto's, voetbal en politiek, en stel je mannelijkheid niet voorop
Laat haar niet teveel alcohol drinken
Suggereer subtiel dat je ervaring hebt met vrouwen, bijvoorbeeld: "Mijn ervaring met vrouwen is dat ze onderling erg jaloers zijn"
Zorg dat je altijd een aantal leuke vragen paraat hebt, bijvoorbeeld: "Wat is de meest romantische plek waar je ooit bent geweest?"
Werk volgens tijdslimieten. Ga binnen vijf minuten nadat je haar hebt aangesproken ergens wat drinken, verander van locatie. En als je dan ergens met haar zit, pak dan binnen tien minuten haar hand. Dwing jezelf om progressie te boeken in het verleiden
en nu... proberen maar 
nog veel raadgevingen nodig.... http://www.datingdoctors.nl/penthous...wen-in-bed.php
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man