Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Joanna (Roemeense)

Last Online
    Gisteren @ 07:56
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Rotes Gesicht Joanna (Roemeense)

Paspoort in SFL-stijl:

flag-of-Romania.png

Naam: Joanna
    Talen: Roemeens / Engels
    Leeftijd: 24 of 25, maar met haar kraaienpootjes ziet ze er toch ouder uit
    Roken: Neen

De uiterlijke kenmerken:
    Haarkleur/-lengte: Lichtbruine lange haren
    Lengte dame: 1m70
    Postuur en Kont: Slank met een mooie gevulde en ronde kont
    Cupmaat: C-cup (met sili's, maar het is een goeie boobjob want ze voelen tamelijk naturelle aan)
    Body-Art: rechter onderarm volledig en in flank een Arabisch geschriftje
    Bijzonderheden betreft uiterlijk: Mooi licht gebruind lichaam... mooie kont en mooie benen. Zelf de sili-tieten kon ik uitzonderlijk gewijs eens waarderen. Alleen lijkt ze in haar snoet veel ouder. Rimpeltjes rond mond en ogen. En dat terwijl ze niet rookt en nooit gerookt heeft. Dan heb ik al de eer gehad met kettingrokende wijven van 30 jaar die nog geen enkel rimpeltje hebben

De technische fiche:

Diensten & service:
    Combi GFE & PSE, TZ, vingeren, pijpen, ballen likken en kneden, bescheiden droogneuken, NMC, rukken met happy end!

Standaardhandelingen:
    Tongzoenen:
    Pijpen:
    Neuken:

Randassortiment:
    Droogneuken:

Ingesteldheid:
    Motivatie en inzet:
    Zin voor initiatief:
    Spontaniteit en omgang:

Aaibaarheidsfactoren:
    Prijshantering en transparantie op voorhand:
    Correctheid + waarmaken beloftes:
    Netheid & persoonlijke hygiëne:
    Vriendelijkheid & elementaire beleefdheid:
    Lieftallig- en schattigheidfactor:
    SFL's niveau van de alom gekende "klik" met deze DVP:

Prijs : 100/uur
    Score op uiterlijk 6.5/10
    Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 6.6/10
    Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 5%

De verslaggeving:

Voordelen:
    Mooi lichaam, vlotte babbel, sterk in TZ. Het gaf me wel een kick dat ze mijn bezwete lichaam aflikte.

Nadelen:
    Geen techniek of feeling bij het neuken. Geen aftersales of interactie wanneer ik haar nadien nog eens tegenkwam.

De betaalde tijd:
    Na een presales van kennismaking en tegen elkander aan schuren, gingen we de kamer op. De start was sterk. Want ze nam me direct op de mond. Heel passioneel TZ en mijn pik stond al meteen recht op. Net voor haar was ik nog in de sauna geweest en ik had me afgespoeld met koud water en zonder zeep. En ondertussen zweette ik terug als een os. Dat weerhield haar niet om mijn hele bovenlijf van aan mijn hals tot aan mijn lul af te likken. Dit was wel kicken. Dus wij op het bed... Opnieuw zoenen, stelen, likken en knuffelen en een beetje droogneuken. Tot zover het GFE gedeelte. Daarna werd het PSE... Ze ging opnieuw pijpen en deed enkele keren deeptroath. Ook mijn ballen nam ze ter mond. Terwijl ze me aan het pijpen was greep ik naar haar kut, wat makkelijk was daar haar kont omhoog stak in mijn richting. Ze had zo'n dikke malse kut... Alleen spijtig dat ze droog was en niet nat te krijgen was. En om te beffen had ik op dat moment geen zin! Na een poosje gaf ik aan om te neuken. Het rubber ging om mijn kleper en gehurk kwam ze boven op mij zitten met haar rug naar mij. Als een wildebras ging ze op en neer op mijn pik... Veel te wild, te snel en zonder gevoel of enige vorm van technische finesse. Mijn stijve pik ging halfstok hangen en op die manier konden we niet meer verder neuken. Ze kwam vervolgens opnieuw tegen mij liggen en we zoenen opnieuw... Zeer traag en nat. En terwijl rukte ze mijn pik af. Na amper 5 minuten spoot ik een klodder kwark in haar vuistje.

Verdere opmerkingen:
    Maar zelden heb ik zulke contrasten gezien bij DVP's. Ze heeft sterke punten en ze heeft zwakke punten... En niets ligt er echt tussenin. Dat maakt van haar een middelmatigheid. Meestal zijn de DVP's op alle vlakken middelmatig, of op alle vlakken sterk of zwak. Heel soms is er één discepline als uitzondering op de regel.... Maar bij deze Joanna loopt alles ver uiteen. Alsof er geen samenhang is en ik in één sessie met 3 verschillende mokkels was. Zeer moeilijk te bevatten en te omschrijven. Je kan er ook geen lijn op trekken of het nu PSE of GFE was... Terwijl ze geen van beide in ruime mate vertegenwoordigde. Mijn tip aan haar en mogelijke klanten die voor haar zullen opteren: laat de PSE achterwege en laat de GFE domineren.... Op voorwaarde dat ze rustig leert neuken. Voor de rest is ze wel een aangename verschijning, lang niet dom en vlot in een gesprek.

Naar SFL’s normen:
    Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

2. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

delaplace1 (25 september 2018),Mr Bluenose (20 september 2017),Sjeufke (20 september 2017),sofaking (20 september 2017)

Last Online
    Vandaag @ 18:51
    Discussies
    319
    Thanks
    18.696

Standaard

Je bent je stempel vergeten.

4. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

delaplace1 (25 september 2018)

Last Online
    Gisteren @ 07:56
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Je bent je stempel vergeten.
    Nee man... Enkel toppers en subtoppers krijgen die stempel. Simpelweg omdat zij die verdienen daar ik zeker ben dat andere ijsberen hier ook tevreden zullen over zijn. De gewone goeie of de middelmatige zijn niet stabiel genoeg om er zeker van te zijn dat andere ijsberen hen ook met zekerheid als dusdanig beschouwen. Alles wat onvoldoende is en onder de 5/10 zit krijgt dan weer een rejected stamp
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

6. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

delaplace1 (25 september 2018),pret (21 september 2017)

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:11
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Een jonge dame was heel mooi net voor me met haar borsten aan het dansen (verbeterd - maar ze lijken oke van afstand) blootgesteld en dit greep mijn aandacht. Ik heb haar uitgenodigd om me te genieten voor een drankje en een praatje en ze was blij om dit te doen. Ze was Joanna uit Roemenië en sprak vrij goed Engels en we hadden een prettig prettig praten en ik heb de indruk dat ze een interessant vooruitzicht zou zijn in de kamer. Uit naar de kamer gingen we en haar kussen was behoorlijk fatsoenlijk en sensueel en haar blowjob was ook nogal aangenaam, zonder overdreven memorabel te zijn. Ze was redelijk reageer toen ik haar kutje likte en leek de aandacht te genieten! Sex was ook leuk in 3 posities en ze wilde graag dat ik een goede tijd had. Na het afronden was er geen haast om de kamer te verlaten en we hadden nog een praatje en het lijkt erop dat ze het concept van herhaalde zaken waardeert en hoe het gaat om het krijgen van het. Ik zou een herhaling in de toekomst overwegen, maar er zijn veel anderen die ik eerst zou willen proberen.

A young lady was dancing quite nicely just in front of me with her breasts (enhanced – but they looked ok from a distance) exposed and this grabbed my attention. I invited her to enjoy me for a drink and a chat and she was happy to do so. She was Joanna from Romania and spoke pretty good English and we had a nice pleasant chat together and I got the impression that she would be an interesting prospect in the room. Off to the room we went and her kissing was pretty decent and sensual and her blowjob was also quite enjoyable without being overly memorable. She was quite responsive when I started to lick her pussy and seemed to enjoy the attention! Sex was also pretty enjoyable in 3 positions and she was keen to ensure that I was having a good time. After finishing there was no rush to exit the room and we had another chat and it seems to be that she appreciates the concept of repeat business and how to go about getting it. I would consider a repeat in the future but there are plenty of others that I would wish to try first.

8. Onderstaande leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

delaplace1 (25 september 2018)

Last Online
    Gisteren @ 21:50
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Joanna (Samya) - Ze weet hoe het moet en dat doet ze goed
    Bij deze recensie

Ja, die titel is dom, don't ask...

DVP-Cataloog: #karpatischeberggeit #babe

Bijzonderheden en karakterschets (SFL heeft reeds alles goed beschreven)

Een prachtige elegante dame, erg beleefd en dringt zich niet op bij de kennismaking. Op kamer was ze een prachtige verschijning: glooiend lichaam, geweldige mooie borsten, niet klein, niet te groot en voelen lekker aan. Ze ziet er in haar gezicht wat ouder uit met kraaienpootjes rond de ogen. Ze is erg knap en heeft mooie ogen en prachtige lippen.

Presales

Deze was kort, we stelden ons aan elkaar voor en Joanna vroeg wat ik graag had op kamer. Op dat moment betrok ik Inès erbij die naast haar zat en liet het haar uitleggen in hun taal. Ze moet dat goed gedaan hebben want ze was super op kamer. Inès zag nog mijn twijfel en verzekerde me dat Joanna erg goed was. Ik waagde het erop. Het oordeel van Inès vertrouwde ik: topdame!

Kamer 5

idem kamer 8, spiegels ook langs zijkant en licht regelbaar.

Kamersessie

Haar lijf mag er wezen, ik vroeg haar haar borsten over m'n gezicht en m'n lichaam te wrijven. Een boobmassage is iets wat ik steeds vaker vraag de laatste tijd. Joanna heeft prachtige borsten! Er werd weer veel gestreeld en ik verkende haar mooie lijf. Het bijzonderste is dat ze zeer goed een dominante rol kan spelen en meesteres is in de totale verleiding in mijn rollenspel. Dat deed ze zelfs beter dan Beatrix die het allemaal wat te snel deed, Joanna deed het traag en gestaag en de erotische spanning steeg naar niet te houden niveaus. Het condoom werd omgedaan en we neukten. De seks met Joanna was van het beste die dag: traag en gestaag werd de spanning naar het orgasme opgebouwd. Bij het klaarkomen wou ze al terugtrekken maar ik duwde haar kont weer tegen me aan en pompte wat door tot alle druppels eruit waren. Of geen want met 5 orgasmes die voorgingen kon er moeilijk veel uit komen en ze vroeg of ik echt gekomen was. Zeker weten bij zo'n mooie stoot van een wijf! Ik was nog steeds geil, helaas was de tijd om en met deze sessie van een half uur het budget overschreden.

Afhandeling en betaling

Ik was toch al een beetje verzadigd aan het raken. De dame wachtte in de buurt van de trap en overhandigde haar 50€. Nee, hier gaan de dames niet meer mee tot aan de lockers.

Aftersales

Er waren geen gelegenheden meer daarvoor.

Fazit en Score

Ik was erg tevreden van Joanna! Ze is wat profi dat wel maar ze weet hoe het moet en dat doet ze goed! Optisch beviel ze me helemaal en ik zou zonder twijfel opnieuw met haar gaan. Samya heeft er voor mij een vaste waarde bij.

Score: 9,0 / 10
    De zwarte wolf

10. Onderstaande 4 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

delaplace1 (25 september 2018),Mr Bluenose (17 juni 2018),Partycrasher (15 juni 2018),Sjeng1960 (20 juni 2018)

Last Online
    21 augustus 2024 @ 23:38
    Discussies
    5
    Thanks
    658

Standaard Joanna (Roemeense)

Samya, saturday 22nd, september 2018

For my second set, I choose to spend some good time with Joanna.
    She is romanian, she is quite tall, arround 1.70 m, and she has long blond hair. She has nice silicon breasts, and a very interesting ass.
    When we meet, we start to chat a little bit in english, and I tell her what I'm expecting : I want to take the time, and to make it very slow.
    Oh my god, she did it very well, and it was absolutly amasing !

What a good feeling : her blowjob is sweet and wonderfull ; she give her best at the mirrors game ; and to fuck her is a real pleasure.
    She made me come for the second time in the evening, and that means a lot.
    She is easy, and we also had very good fun speaking spanish together.
    We laugh at the people who are unable to speak any bits of foreign tongues.
    She told me she was in Germany for two years, and she improved her English here.
    For sure, I would be very pleased to have others rooms with Joanna.
    I've got a tongue like a razor
    A sweet switchblade knife
    And I can do you favors
    But then you'll do whatever I like

Rocket Queen

12. Onderstaande 3 leden hebben delaplace1 bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (29 september 2018),Mr Bluenose ( 6 oktober 2018),VAZKOR (26 september 2018)

Last Online
    Discussies
    5
    Thanks
    658

Standaard Samya, saturday october 20th 2018

Rodenkirchen : It is 22:30 when I get in Samya main room: wow!

An atmosphere of madness: music in the background and lots of pretty sexy girls who dance in the middle of the crowd and on the central stage!

I come face to face with Joanna: Bingo.
    Room number 7... Luck is on my side.
    Dream session: an hour of wonderfull sex !
    This girl is a real hit.

I spent a great evening at Samya.
    Laatst gewijzigd door delaplace1; 26 oktober 2018 om 19:51 Reden: Samya
    And I can do you favors

Rocket Queen

14. Onderstaande 2 leden hebben delaplace1 bedankt voor deze bijdrage:

French Lover (26 oktober 2018),Mr Bluenose (17 november 2018)

Last Online
    Discussies
    5
    Thanks
    658

Standaard Samya, Saturday, November 3rd, 2018

Suddenly, Joanna appears: "Hey, what's up ?" she asks me cheerfully, as soon as she sees me.
    It is a real pleasure to talk a little with Joanna, and without delay, I decide to get to a room with her upstairs.
    "What a delight !"
    I spent an hour at once very intense, and full of sensuality with her : rare !

An hour of pure magic.

"Happiness is a woman called Joanna"

Samya: I love it!
    And I can do you favors

Rocket Queen

16. Onderstaande 2 leden hebben delaplace1 bedankt voor deze bijdrage:

French Lover (23 november 2018),Mr Bluenose (17 november 2018)

Regels voor berichten