Paspoort in SFL-stijl:
flag-of-Romania.png
Naam: Joanna
Talen: Roemeens / Engels
Leeftijd: 24 of 25, maar met haar kraaienpootjes ziet ze er toch ouder uit
Roken: Neen
De uiterlijke kenmerken:
Haarkleur/-lengte: Lichtbruine lange haren
Lengte dame: 1m70
Postuur en Kont: Slank met een mooie gevulde en ronde kont
Cupmaat: C-cup (met sili's, maar het is een goeie boobjob want ze voelen tamelijk naturelle aan)
Body-Art: rechter onderarm volledig en in flank een Arabisch geschriftje
Bijzonderheden betreft uiterlijk: Mooi licht gebruind lichaam... mooie kont en mooie benen. Zelf de sili-tieten kon ik uitzonderlijk gewijs eens waarderen. Alleen lijkt ze in haar snoet veel ouder. Rimpeltjes rond mond en ogen. En dat terwijl ze niet rookt en nooit gerookt heeft. Dan heb ik al de eer gehad met kettingrokende wijven van 30 jaar die nog geen enkel rimpeltje hebben
De technische fiche:
Diensten & service:
Combi GFE & PSE, TZ, vingeren, pijpen, ballen likken en kneden, bescheiden droogneuken, NMC, rukken met happy end!
Standaardhandelingen:
Tongzoenen:
Pijpen:
Neuken:
Randassortiment:
Droogneuken:
Ingesteldheid:
Motivatie en inzet:
Zin voor initiatief:
Spontaniteit en omgang:
Aaibaarheidsfactoren:
Prijshantering en transparantie op voorhand:
Correctheid + waarmaken beloftes:
Netheid & persoonlijke hygiëne:
Vriendelijkheid & elementaire beleefdheid:
Lieftallig- en schattigheidfactor:
SFL's niveau van de alom gekende "klik" met deze DVP:
Prijs : 100/uur
Score op uiterlijk 6.5/10
Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 6.6/10
Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 5%
De verslaggeving:
Voordelen:
Mooi lichaam, vlotte babbel, sterk in TZ. Het gaf me wel een kick dat ze mijn bezwete lichaam aflikte.
Nadelen:
Geen techniek of feeling bij het neuken. Geen aftersales of interactie wanneer ik haar nadien nog eens tegenkwam.
De betaalde tijd:
Na een presales van kennismaking en tegen elkander aan schuren, gingen we de kamer op. De start was sterk. Want ze nam me direct op de mond. Heel passioneel TZ en mijn pik stond al meteen recht op. Net voor haar was ik nog in de sauna geweest en ik had me afgespoeld met koud water en zonder zeep. En ondertussen zweette ik terug als een os. Dat weerhield haar niet om mijn hele bovenlijf van aan mijn hals tot aan mijn lul af te likken. Dit was wel kicken. Dus wij op het bed... Opnieuw zoenen, stelen, likken en knuffelen en een beetje droogneuken. Tot zover het GFE gedeelte. Daarna werd het PSE... Ze ging opnieuw pijpen en deed enkele keren deeptroath. Ook mijn ballen nam ze ter mond. Terwijl ze me aan het pijpen was greep ik naar haar kut, wat makkelijk was daar haar kont omhoog stak in mijn richting. Ze had zo'n dikke malse kut... Alleen spijtig dat ze droog was en niet nat te krijgen was. En om te beffen had ik op dat moment geen zin! Na een poosje gaf ik aan om te neuken. Het rubber ging om mijn kleper en gehurk kwam ze boven op mij zitten met haar rug naar mij. Als een wildebras ging ze op en neer op mijn pik... Veel te wild, te snel en zonder gevoel of enige vorm van technische finesse. Mijn stijve pik ging halfstok hangen en op die manier konden we niet meer verder neuken. Ze kwam vervolgens opnieuw tegen mij liggen en we zoenen opnieuw... Zeer traag en nat. En terwijl rukte ze mijn pik af. Na amper 5 minuten spoot ik een klodder kwark in haar vuistje.
Verdere opmerkingen:
Maar zelden heb ik zulke contrasten gezien bij DVP's. Ze heeft sterke punten en ze heeft zwakke punten... En niets ligt er echt tussenin. Dat maakt van haar een middelmatigheid. Meestal zijn de DVP's op alle vlakken middelmatig, of op alle vlakken sterk of zwak. Heel soms is er één discepline als uitzondering op de regel.... Maar bij deze Joanna loopt alles ver uiteen. Alsof er geen samenhang is en ik in één sessie met 3 verschillende mokkels was. Zeer moeilijk te bevatten en te omschrijven. Je kan er ook geen lijn op trekken of het nu PSE of GFE was... Terwijl ze geen van beide in ruime mate vertegenwoordigde. Mijn tip aan haar en mogelijke klanten die voor haar zullen opteren: laat de PSE achterwege en laat de GFE domineren.... Op voorwaarde dat ze rustig leert neuken. Voor de rest is ze wel een aangename verschijning, lang niet dom en vlot in een gesprek.
Naar SFL’s normen:
Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht