Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Rebecca (Roemeense)

Last Online
    Vandaag @ 17:20
    Discussies
    94
    Thanks
    5.242

Standaard Rebecca (Roemeense)

Rebecca (Roemeense)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE
    Extra info :

2. Onderstaande 5 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 4 februari 2018),Jooploop ( 4 februari 2018),Manureva ( 4 februari 2018),Mr Bluenose ( 4 februari 2018),Sjeufke ( 4 februari 2018)

Last Online
    Vandaag @ 17:20
    Discussies
    94
    Thanks
    5.242

Standaard

Rebecca, ik spotte haar al gedurende de dag in Babylon en ze sprak mij wel aan. Een mooi blond ondeugend ding vol met positieve energie. De enige 2 nadelen van haar zijn haar slappe borstjes omdat ze moeder van 3 is, maar goed hier kan ik wel doorheen kijken want niet is perfect en haar ontzettend lekkere kont maakt ook weer veel goed.
    Dus haar al gespot en door laten schemeren dat ik wel met haar wilde nadat ik een positief advies kreeg van een jonge beer oet twente.
    In de avond zat ik lekker in de jacuzzi en Rebecca kwam er aan gelopen en vroeg of ze er bij mocht komen zitten `maar natuurlijk meid , komt er lekker bij` dus even heerlijk van haar kunnen genieten in het water en al snel kreeg ik een strak latje.
    Ik zei tegen haar dat ik nog even wilde relaxe en daarna met haar naar de kamer wilde.

Half uurtje later na me eigen opgefrist te hebben spotte ik haar in de bar en zei tegen haar dat het tijd was voor een kamertje.
    Op de kamer aangekomen was het meteen plankgas tongzoenen en het pijpen was ook van goede kwaliteit en de balletjes werden netjes mee genomen.
    Daarna lekker ik doggy klaargekomen.

Heerlijke dame met goed GFE service, dus weer een favoriete dame aan de lange Babylonlijst toegevoegd
    HHG 100%

4. Onderstaande 9 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 4 februari 2018),dauerlutscher ( 8 februari 2018),dennisw (10 februari 2018),duivenmelker ( 4 februari 2018),Jooploop ( 4 februari 2018),Manureva ( 4 februari 2018),Mr Bluenose ( 4 februari 2018),Sjeufke ( 4 februari 2018),yylover ( 4 februari 2018)

Last Online
    27 december 2019 @ 16:08
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

Uit mijn recensie

In de rust greep ik snel mijn kans om nog een Leffe Blond te scoren en daarna van de tweede helft genieten. Tijdens de tweede helft kwam Rebecca me vergezellen en ze bleef tot aan het einde bij me. Ze gaf me ook steeds tongzoenen en hoopte dat ik toch met haar een kamertje zou doen. Ik had helemaal geen plannen om met haar naar een kamer te gaan. Ze ziet er best leuk uit, muv van haar borsten. Ze blijkt overigens al 3 kinderen te hebben en dat verklaard hoogst waarschijnlijk waarom...

Na de wedstrijd wilde ze nog steeds bij me blijven, maar ik wilde naar de sauna, in de hoop zo van haar af te komen. Ze zei dat ze me wel wilde vergezellen en ja, ik kan het haar niet verbieden. Aan de andere kant vond ik het wel leuk dat ze met me mee wilde in de sauna. In Babylon zie ik zelden tot nooit dames in de sauna. Ja, in het verleden een paar keer Jeanette, maar dan houdt het ook wel op.

Rebecca ging dus ook mee in de sauna, maar na een paar minuten werd het haar toch te warm. Voordat ze eruit ging, gaf ze me nog wel een innige tongzoen. Daarna bleef ze buiten de sauna op me wachten. Af en toe kwam ze even binnen om me weer een heerlijke tongzoen te geven en ze bracht me zelfs nog een beker water. Dit ging zo een klein kwartiertje door en ik begon inmiddels wel zin te krijgen. Ik had wel een goed gevoel bij haar, ondanks haar borsten die me niet zo bevielen. Met de rest was weinig mis mee overigens

Na de sauna even douchen en ik vertelde haar dat ik eerst even buiten wilde zitten om goed af te koelen van de sauna. Dat was goed en we gingen op een bankje zitten waar meerdere dames, waaronder Roberta aan het roken waren. Rebecca kwam dichtbij me zitten en begon me steeds te tongzoenen. Ook een leuk gesprekje met haar gehad. Na een minuut of 10 haar aangegeven om naar een kamer te gaan. Bijna alle kamers waren bezet en alleen 2 kamers in de Kino waren nog beschikbaar. Anja die op dat moment ook een klant aan de haak had geslagen, nam de kamer naast ons. Op die kamer ging het er vrij luidruchtig aan toe :D

De sessie met Rebecca was een erg goede sessie. Het tongzoenen was op de kamer net zo goed als in de sauna en tijdens de wedstrijd. Ze gaf me een erg goede blowjob en heb haar ook nog even verwend. Uiteindelijk in ook bij haar in missio afgemaakt en lekker blijven tongzoenen. Na de daad nog eventje met elkaar gesproken. Alles ging lekker relaxt bij haar. Eigenlijk is het best wel een aanrader. De service is erg goed en ze ziet er leuk uit. Over haar borsten moet je even heen stappen, maar dan krijg je een erg goede sessie er voor terug.

Naam: Rebecca
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
    Leeftijd: 25
    Haarkleur: Blond, geverfd
    Lengte dame: 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 43Kg, maat 32/ leeggelopen A-cup

6. Onderstaande 4 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker (16 juni 2018),Manureva (16 juni 2018),Mr Bluenose (16 juni 2018),Schietgraagft (18 juni 2018)

Regels voor berichten