Pagina 36 van 178 EersteEerste ... 263233343536373839404686136 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 876 t/m 900 van 4427

Discussie: Babylon, Algemeen

Last Online
    27 december 2019 @ 16:08
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

Voor mijn 4e bezoek aan Babylon dit jaar, had ik me voor genomen om met 2 dames te gaan kameren. Christina en Isabella. Beide dames zouden nieuw voor me zijn. Ik had ze al weleens gezien in Babylon en vond ze er beide leuk uitzien. Beide met een leuk koppie, een lekker, beetje romig, lichaam en lekkere kontjes. Daar houd ik wel van. Op de AWL van Babylon zouden ze aanwezig zijn, dus op naar Elsdorf.

Iets na 11:00 kwam ik aan bij de club. Ik bleek zeker niet de enige te zijn, want er stonden al wat auto's geparkeerd op de parkeerplaats. Aanbellen en naar de theke. Ik had een kortingskaart van IJsberenforum, nogmaals hartelijk dank daarvoor, en deze overhandigd. De theke dame was daar kennelijk niet erg blij mee en startte een tirade, die ik niet zal herhalen. Er bleek die dag ook een verjaardag te zijn van een of andere Duitser en daarom was de thekedame niet erg blij met kortingskaarten De kortingskaart werd uiteindelijk wel geaccepteerd, want daar was niets mis mee. Ik klaag wel vaker over de Duitse thekedames die in Babylon werken en ook dit keer werd ik niet erg klantvriendelijk behandeld. Toch eens een keer met Eddy over praten...

Ik vind Babylon een erg mooie en goede club. Goede wellness, het eten is er goed, diverse speciaalbieren zonder meerprijs en natuurlijk de dames. De meesten met erg goede service. Alleen die Duitse oudere dames... Vaak moet je lang wachten aan de bar, als je een drankje wilt bestellen. Ze zijn dan meer met zichzelf bezig dan met klanten. En aan de balie ook niet altijd even klantvriendelijk. Dat het wel kan bewijst Lori. Een leuke Roemeense, die achter de bar vaak werkt. En vandaag was er een andere dame, een beetje een Latijns-Amerikaans uiterlijk. Die deed haar werk ook gewoon goed. En naar mijn idee hoort dat ook zo. Normaal gesproken ben ik dat gewend in Duitsland. Over het algemeen is Duitsland veel klantvriendelijker dan Nederland, maar Babylon maakt daar soms een uitzondering op. Maar goed, niet alles kan perfect zijn, maar ik hoop dat Eddy er wel eens een keer wat aan gaat doen.

Tijdens het afrekenen van de entree , kwam ik Vazkor tegen. Hem begroet, waarbij de thekedame dat niet kon waarderen, maar daar had ik op dat moment dan ook schijt aan. Behandel je mij als klant als oud vuil, behandel ik je niet beter. Vazkor stond op het punt om de club te verlaten. Hij was er de dag ervoor geweest en was blijven slapen in het gebouw naast Babylon en had 's morgens even een ontbijt in babylon.

Snel omkleden en een ontbijtje nuttigen. Spiegelei, roerei, omelet, alles was aanwezig. Een flink ontbijt genuttigd. Valentina en Franceska kwamen me begroeten, toen ik van mijn ontbijt genoot. Met hun daarna nog even gepraat. Leuke meiden, maar ik kwam voor Christina en Isabella. Ik ging na mijn ontbijt de club verkennen om te kijken of ik ze zag. Helaas zag ik ze niet en later kwam ik erachter dat ze er überhaupt niet waren... Ik moest m'n plannen gaan wijzigen.

Iemand die wel aanwezig was, was Vendezz. Al lang niet van en over hem gehoord, maar hij blijkt dus nog steeds te vinden te zijn in de clubs. Met hem die dag regelmatig even bijgepraat. Later op de dag ook kennis gemaakt met Waterrat. Weleens van hem gehoord en recensies van 'm gelezen, maar nu dus in levende lijfe ontmoet. Leuke gast overigens.

Het was die dag erg mooi en warm weer en veel gasten en dames lagen buiten in de zon. Opvallend veel dames die ook gebruik maakten van het zwembad en ik zag zelfs Klara zwemmen. Ik weet dat veel van die dames uit het oosten niet kunnen zwemmen, maar zij klaarblijkelijk wel. Er hing verder een gemoedelijk sfeertje rond om het zwembad. Gasten en dames die het wel naar hun zin hadden. Zo zie ik het graag in een club.

Maar het werd nu wel tijd voor een kamertje. Aan de bar zat ik met Vendezz te kletsen over koetjes en kalfjes en ondertussen was ik de dames aan het observeren. Ik twijfelde tussen Melissa en Georgiana. Beide zeer verschillend en in de laatste seconde toch gekozen voor Melissa

Melissa
    Over Melissa had ik al goede verhalen gehoord en gelezen. Misschien dat dat wel de doorslag gaf dat ik voor haar koos. Ik had een kort gesprekje met haar aan de bar. Eigenlijk iets te kort, want had wel iets langer met haar willen kletsen.

Op de kamer maakte ze haar reputatie waar. Ze kan heerlijk tongzoenen, wat ik ook lekker lang met haar gedaan heb. Haar borsten hangen een beetje, wat mij totaal niet stoorde. Ik vond ze zelfs wel mooi en ze voelen erg lekker aan. Ik heb liever dit soort borsten, dan borsten zoals haar vriendin Anja heeft.

Haar ook nog even verwend, waar ze zo te zien wel van genoot. Neuken heb ik niet gedaan met Melissa, want haar blowjob voelde zo lekker, dat ik haar tot het einde heb door laten gaan.

Melissa is een leuke meid met goede service. Daarnaast is ze de tiende dame die ik ooit in Babylon heb gehad. Babylon is overigens tot nu toe de enige saunaclub, waar ik met meer dan 10 verschillende dames heb gekameerd.

Naam: Melissa
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
    Leeftijd: 28
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,70 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 57Kg, maat 36/ B-cup

Na de kamer met Melissa een rondje sauna, jacuzzi, zwembad, zon en douche gedaan. Het weer was perfect. Ik was alleen mijn sleutel vergeten, wat opgemerkt werd door Rebecca. Ik bedankte haar snel en ging terug naar de douches. Uiteraard hing de sleutel er nog. Daarna een paar Leffe Blond gedronken en wat van de BBQ gegeten. Wat is het leven in Babylon toch mooi

Valentina
    's Avonds tegen een uur of 6 liep ik Valentina tegen het lijf bij de gokkasten. Ze had een blikje Redbull bij zich, maar wilde niet meer en vroeg of ik de rest wilde. Ik nam het blikje in ontvangst en begon een gesprekje met haar. Eigenlijk had ik helemaal geen plannen om vandaag weer een kamertje met haar te gaan doen, maar ze wist me wel goed op te geilen met haar grote puppy ogen, haar tongzoenen en haar heerlijk wulpse kontje. Nadat ik het blikje Redbull op had, zijn we alsnog naar een kamer vertrokken.

Op de kamer weer een leuke sessie met haar gehad. Lekker tongzoenen en weer zo'n geile blowjob van haar, waarbij ze me met die puppy ogen aan blijft kijken. Tijdens het pijpen vroeg ze aan me af ik haar vandaag anaal wilde nemen, maar daar had ik niet zo'n zin in op dat moment. Misschien dat ik dat een andere keer probeer. Dit keer gewoon in missio afgemaakt, zodat ik haar lekker kon blijven zoenen.

Jammer was wel dat ze me na de tijd om “Trinkgeld” en “Chocoladegeld” vroeg. Ik zei haar dat ik de volgende keer wel Chocolade mee zal brengen

Naam: Valentina
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
    Leeftijd: 21
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 45Kg, maat 34/ C-cup

Weer na de kamergang een sauna genomen en daarna uitbubbelen in de jacuzzi. Daar kwam ik aan de praat met 2 Zweden en een Duitser die ik wel vaker in Babylon heb gezien en ook weleens mee heb gesproken. De 2 Zweden waren naar een of andere beurs geweest in Frankfurt en omdat hun boot vanuit Travemunde naar Malmo pas de volgende dag 's morgens vroeg was, hadden ze besloten om Babylon te bezoeken. Het bleek overigens dat ze daardoor zelfs in overtreding waren volgens de Zweedse wet, want het gaan naar een prostituee is daar verboden, maar het ook verboden voor Zweden om in het buitenland naar een prostituee te gaan. Verder vertelden ze dat het zich aanbieden als prostituee niet strafbaar is. In Frankrijk, Ierland, Noorwegen en IJsland schijnt dat ook het geval te zijn... Dus het verkopen en aanbieden van prostitutie is legaal, maar het gebruik daarvan maken is illegaal. Erg krom. Dat is net zo krom als dat het exploiteren en dealen van drugs zoals Cocaïne en Heroïne legaal zou zijn, maar het gebruik er van strafbaar... Raar land dat Zweden (en Frankrijk, Ierland, Noorwegen en IJsland). Een land waar ik niet snel zal komen met al die feministen. Boycotten zou ik zeggen. Geen Volvo's meer rijden, Ikea mijden, etc. Zelfde geldt voor Renault, Peugeot, Citroën, Total, Michelin, Ryan Air, Noorse Zalm en wat er ook maar uit IJsland mag komen.

Ik heb erg lang in de jacuzzi met de heren gesproken en de tijd helemaal vergeten. Toen ik de bar binnen kwam, was de Champions League finale reeds een kwartier begonnen. Gelukkig was er nog een plaatsje vrij op de voorste rij naast Tanja, die blijkbaar ook van voetbal houdt :D

Een aantal dames, aangevoerd door met name Klara konden het niet waarderen dat veel gasten voetbal gingen kijken en uit protest gingen ze met hun blote kontjes voor de TV staan dansen. Ik vond het wel vermakelijk, maar een paar gasten konen dit niet echt waarderen. Ja, dan moet je maar geen voetbal kijken in een saunaclub en lekker thuis blijven. Dit kun je verwachten van de dames. Eén van de gasten was zelfs zo pissig dat ie Klara een pets op haar achterwerk gaf, wat zeker niet door haar werd gewaardeerd. Een andere gast haalde zelfs den Ed erbij. Toen die kwam, vloog spontaan de helft van de dames weg. Klara en een paar andere dames durfden ze confrontatie wel aan met den Ed, die overigens gelukkig niet boos werd en op speelse wijze de dames weg kreeg bij de TV. Respect aan Klara!!! Het was een leuke voorstelling door haar en al die jankers, ga lekker uithuilen bij je moeder of je vrouw.

Rebecca
    In de rust greep ik snel mijn kans om nog een Leffe Blond te scoren en daarna van de tweede helft genieten. Tijdens de tweede helft kwam Rebecca me vergezellen en ze bleef tot aan het einde bij me. Ze gaf me ook steeds tongzoenen en hoopte dat ik toch met haar een kamertje zou doen. Ik had helemaal geen plannen om met haar naar een kamer te gaan. Ze ziet er best leuk uit, muv van haar borsten. Ze blijkt overigens al 3 kinderen te hebben en dat verklaard hoogst waarschijnlijk waarom...

Na de wedstrijd wilde ze nog steeds bij me blijven, maar ik wilde naar de sauna, in de hoop zo van haar af te komen. Ze zei dat ze me wel wilde vergezellen en ja, ik kan het haar niet verbieden. Aan de andere kant vond ik het wel leuk dat ze met me mee wilde in de sauna. In Babylon zie ik zelden tot nooit dames in de sauna. Ja, in het verleden een paar keer Jeanette, maar dan houdt het ook wel op.

Rebecca ging dus ook mee in de sauna, maar na een paar minuten werd het haar toch te warm. Voordat ze eruit ging, gaf ze me nog wel een innige tongzoen. Daarna bleef ze buiten de sauna op me wachten. Af en toe kwam ze even binnen om me weer een heerlijke tongzoen te geven en ze bracht me zelfs nog een beker water. Dit ging zo een klein kwartiertje door en ik begon inmiddels wel zin te krijgen. Ik had wel een goed gevoel bij haar, ondanks haar borsten die me niet zo bevielen. Met de rest was weinig mis mee overigens

Na de sauna even douchen en ik vertelde haar dat ik eerst even buiten wilde zitten om goed af te koelen van de sauna. Dat was goed en we gingen op een bankje zitten waar meerdere dames, waaronder Roberta aan het roken waren. Rebecca kwam dichtbij me zitten en begon me steeds te tongzoenen. Ook een leuk gesprekje met haar gehad. Na een minuut of 10 haar aangegeven om naar een kamer te gaan. Bijna alle kamers waren bezet en alleen 2 kamers in de Kino waren nog beschikbaar. Anja die op dat moment ook een klant aan de haak had geslagen, nam de kamer naast ons. Op die kamer ging het er vrij luidruchtig aan toe :D

De sessie met Rebecca was een erg goede sessie. Het tongzoenen was op de kamer net zo goed als in de sauna en tijdens de wedstrijd. Ze gaf me een erg goede blowjob en heb haar ook nog even verwend. Uiteindelijk in ook bij haar in missio afgemaakt en lekker blijven tongzoenen. Na de daad nog eventje met elkaar gesproken. Alles ging lekker relaxt bij haar. Eigenlijk is het best wel een aanrader. De service is erg goed en ze ziet er leuk uit. Over haar borsten moet je even heen stappen, maar dan krijg je een erg goede sessie er voor terug.

Naam: Rebecca
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
    Leeftijd: 25
    Haarkleur: Blond, geverfd
    Lengte dame: 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 43Kg, maat 32/ leeggelopen A-cup

Weer een geslaagde dag in Babylon, goed weer, 3 goede sessie (1 dame met silis en 2 met “hangtieten”), goed eten en drinken (vooral de Leffe Blond ging er goed in vandaag ;p ), erg goede wellness en 's avonds een leuke voetbalpartij. Alleen sommige Duitse thekedames die er “werken”... Lui en soms zelfs onbeschoft... De volgende keer ga ik er zeker wat van zeggen en haal ik den Ed erbij. Als klant hoef ik dat niet te pikken, toch? Nog nooit meegemaakt in welke andere saunaclub dan ook. Gelukkig dat de rest in Babylon erg goed is.

Voor de statistieken, Babylon is de eerste saunaclub waar ik met meer dan 10 verschillende dames heb gekamerd. 11 om precies te zijn tijdens 17 clubbezoeken.

2. Onderstaande 18 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (16 juni 2018),biged (16 juni 2018),brombeerzuid (15 juni 2018),ButtinSky (15 juni 2018),Chauffie (15 juni 2018),cheasehead (16 juni 2018),claudius (16 juni 2018),duivenmelker (16 juni 2018),Elmo3108 (16 juni 2018),Husky (16 juni 2018),Jooploop (16 juni 2018),Manureva (16 juni 2018),Mr Bluenose (16 juni 2018),Schietgraagft (18 juni 2018),simonr (20 juni 2018),waterrat (20 juni 2018),Wijze grijze (15 juni 2018),yylover (16 juni 2018)

Last Online
    Vandaag @ 17:54
    Discussies
    2
    Thanks
    82

Standaard

Ik lees dat je bij Babylon kunt overnachten. Hoe werkt dat precies ? Boek je een kamer vooraf of bij binnenkomst en wat zijn de kosten?

Last Online
    7 januari 2025 @ 22:10
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald11 Bekijk bericht
    Ik lees dat je bij Babylon kunt overnachten. Hoe werkt dat precies ? Boek je een kamer vooraf of bij binnenkomst en wat zijn de kosten?
    Je loopt naar de theke, betaalt 50 euro en krijgt een sleutel. Kamers zijn in het gebouw naast de club. Je mag de volgende ochtend meeontbijten

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

5. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

goolfy69 (16 juni 2018),Ronald11 (16 juni 2018)

Last Online
    Vandaag @ 18:16
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Na mijn vruchteloze bezoekje aan ACA Gold afgelopen vrijdag, gister naar Babylon gegaan.
    Was er pas tegen het einde van de middag en was goed druk maar niet te druk.
    Eenmaal binnen kwam ik Franceska al tegen, even zoenen en knuffelen maar ze moest naar de kamer.

Omgekleed en wat gaan drinken. Ben een tijdje niet geweest en zag veel nieuwe gezichten, zat zeker mooi spul tussen.
    Ik heb het gister bij meiden gehouden die ik al kon. De eerste was Valentina die naar mij toekwam. Pas 1x mee gekamerd in het verleden maar nu durfde ze weer nu Susi niet meer in Babylon is. Leuk lief meisje, lekker zacht en een heerlijk, strak, bol kontje. Haar siliconen vind ik trouwens ook wel lekker om in te kneden. Beetje praten bij de bar en uiteindelijk naar buiten gegaan bij het zwembad op een ligbedje. Beetje praten en friemelen en toen maar eens een kamer opgezocht. Op de kamer eerst lekker knuffelen en tongen, daarna het pijpen en neuken. Niets mis mee, echt een leuk meisje.

Daarna gaan eten waar ik met een Brabander in gesprek kwam en wat heb doorgesproken. Daarna gaan relaxen op een stoel. Duurde niet lang of Tanja kwam weer proberen om mij te verleiden. Had haar die dag al gezegd dat het waarschijnlijk niets zo worden vandaag maar ze kwam nog een keer proberen. Ik hield stand maar ze bleef bij mij liggen. Beetje praten en ze begon aan mijn pik te zitten wat zijn effect had. Ik begon weer terug te denken aan Tanja’s lekkere pijpkunsten en dacht ja daar heb ik eigenlijk wel weer zin in. Heeft ze het toch voor elkaar gekregen om mij naar de kamer te krijgen, wel gezegd dat het maar bij een half uur blijft.
    Op de kamer eerst beetje tongen en strelen waar ze daarna zich op mijn pik ging richten.
    Eerst alles heel rustig en langzaam maar het tempo werd langzaamaan verhoogd. Heerlijk heeft ze mij klaar gepijpt. Resterende tijd nog even wat gepraat.

Toen ik terug was weer even wat gegeten. Nog een beetje met Valentina en Franceska liggen klieren.
    Melanie is ook weer terug in Babylon, nog even mee gepraat maar geen kamer meer, vond het wel goed zo.
    Ik was wel moe en besloten om maar naar huis te gaan. Volgende keer toch maar eens proberen om met de nieuwe meiden kennis te maken, zat wel wat moois tussen.

7. Onderstaande 14 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (17 juni 2018),biged (17 juni 2018),cheasehead (18 juni 2018),duivenmelker (17 juni 2018),Hooker lover1 (17 juni 2018),jansenroy (17 juni 2018),Jooploop (17 juni 2018),Manureva (18 juni 2018),mentholbear (25 juni 2018),Mr Bluenose (17 juni 2018),Schietgraagft (18 juni 2018),Sjeufke (17 juni 2018),VAZKOR (18 juni 2018),Wijze grijze (17 juni 2018)

Last Online
    23 mei 2023 @ 12:50
    Discussies
    0
    Thanks
    15

Standaard En weer een dagje Babylon

Donderdag 7 Juni, Ik had een mogelijkheid om weer een dag in Babylon door te brengen - in mijn eerste verslag van vorig jaar schreef ik over een beer die mij waarschuwde dat als je eenmaal bent gweest, dat er verslaving in de lucht hangt - bij deze de definitieve bevestiging.

Het is altijd weer een pokke-eind rijden vanuit de randstad, maar ik heb het er voor over - ik had het zwembad al gezien in februari, maar het was toen te koud om ook maar 1 stap buiten te zetten met alleen een handdoek om. Enfin, ik kwam rond half twaalf binnen en er stond geen ontvangstcomite klaar, het zag eruit alsof de dames zelf bezig waren omzichzelf op de dag voor te bereiden. Nadat ik mezelf van handdoek had voorizen heb ik en koffie en twee broodjes gepakt en ben naar de tuin gelopen.

Antonia

Op de bank onder het zonnescherm zaten aan aantal dames in de schaduw en de eerste vroege klanten lagen al naast het zwembad in de zon.
    Ik ben tussen twee dames op de hoekbank in gaan zitten om mijn koffie te drinken en de broodjes te eten. Ik bleek naast Antonia te zitten en die liet er geen gras over groeien. Terwijl ik mijn eerste broodje pakte en naar hun namen vroeg, begon zij met haar handen te verkennen wat er onder mijn handdoek zat verstopt. Ondanks dat ik aangaf mijn ontbijt eerst even te willen verorberen, ging ze vrolijk door om me op te warmen. Ik mocht rustig mijn ontbijtje afmaken, maar ze gaf aan dat zij me ondertussen onder handen ging nemen. Ik heb kort getwijfeld, maar was ook enorm geil en dat won het (zoals wel vaker de laattse tijd :-) van de twijfel. Zo zat ik dus op de bank mijn broodjes te eten, koffie te drinken en met Antonia over me heen gebogen, mijn handdoek wegeslagen. De dame aan mijn andere zijde ging ook het gesprek met me aan en vertelde dat ze me nog kende van vorig jaar. Het bleek Inna te zijn en we spraken over de nieuwe tuin, de sex die we in de sauna hebben gehad en ook het feit dat zij recentelijk een paar goede recensies had gekregen hier op het forum. Antonia was mij ondertussen aan het pijpen en idat voelde wel als een bijzondere ervaring - ontspannen op een bank je ontbijtje doen in de openlucht, een geprek met een dame waar de je goeie sex mee hebt gehad terwijl je door een andere dame word gepijpt. Na het ontbijt wilde ik een sigaretje, en terwijl Inna mij een vuurtje gaf pijpte Antonia door. Ze doet dat lekker; diep en nat en af en toe een handje om de ballen.
    Na de sigaret hebben we een kamer opgezocht - het werd de kamer direct achter de bank. Omdat Antonia me al zo had opgewarmd kostte het mij moeite om niet te snel klaar te komen toen we eenmaal begonnen. Ik heb het kunnen vertragen door haar cowgirl style te laten rijden, dat matigt het tempo een beetje. We zijn in missio geeindigd - binnen het half uur, maar als ik de handelingen op de bank erbij reken dan zijn we wel langer dan dat bezig geweest.

Melissa
    Na het aftikken van Antonia's diensten heb een korte sauna gepakt, gevolgd door een koude douche en ben in de Jacuzzi gaan zitten. Vanuit de Jacuzzi zag ik een lange dame voorbij schrijden. Ze liep niet, ze schreed. Geen enkele tattoo te bekennen, redelijk grote borsten, lang & slank, en een enorme bos krullend, donker haar. Ze kwam naast het bad zitten om met me te praten. Nu gaat dat lastig omdat dat water zo'n enorme herrie maakt dat ik iemand niet boven het geluid van het water uit hoor spreken, vooral niet als die persoon drie meter verderop vanaf een bankje tegen je zit te praten. Ik besloot eruit te stappen omdat ik deze kans niet wilde missen.
    Naast haar op het bankje stelden we ons aan elkaar voor, en verder dan onze namen kwamen we niet, want ze begon meteen te tongzoenen. Melissa zoent zacht en vol overgave - ik wist meteen dat ik naar een kamer wilde met haar en dat hebben we dan ook direct gedaan. Het werd een vol uur met alle posities, standjes en locaties die we konden verzinnen. Erg aangenaam, ongehaast en ontzettend geil. Melissa is erg op haar dienstverlening gesteld en doet enorm haar best, definitief herhalingsgevaar voor mij.

Antonia

Terug van de kamer heb ik nog een saunaatje gepakt, dan een douche en buiten met een colaatje in de schaduw op een bedje aan het zwembad gaan liggen. Het voelde een beetje als vakantie in een resort - met als afwijkende parameter de naakte dames die voorbij paraderen of in het zwembad liggen te dollen. Ik had de hele dag wel kunnen kijken naar het schouwspel. Toch hield ik het voor gezien na een en ben binnen gaan zitten om tennis te kijken. Ik bleek naast Antonia te zitten die zich leek te vervelen. Er speelde een Roemeense tennisspeelster en we volgden de live wedstrijd. Ze bleek ook goed in het multitasken, want tijdens het kijken naar de wedstrijd zat ze weer met haar hand op mijn handdoek te proberen mijn lul op te warmen voor een tweede ronde met haar. En dat deed ze goed. Tijdens het kijken kreeg ze me volledig hard, handje op de handdoek, handje eronder - ze hing tegen me aan en wreef met haar tieten tegen me aan - ik wilde maar 1 ding toen de derde game op TV begon en dat was haar ervan langs geven. Ik gaf aan verder te willen gaan en ze begon me te pijpen op de bank. Omdat ik al op oorlogssterkte was vroeg ik of ze op de bank op mijn lul wilde klimmen om erop te rijden - sex en plein publique is niet iets dat ik eerder heb gedaan in Babylon, maar de situatie was er nu wel naar om het wel te doen. Terwijl de wedstrijd op TV doorging, en terwijl mensen door de ruimte naar de tuin liepen neukte zij me cowgirl style. We hebben nog weer gewisseld naar missio, maar mijn opwinding in combinatie met de spanning van publieke sex zorgde ervoor dat ik het weer niet lang volhield. Ik moet zeggen dat het sexen in publiek mij naar meer smaakt.

Jenna

Na wat gegeten te hebben zag ik Melissa naast een petite dametje staan. Melissa stelde me voor aan haar en ze bleek Jenna te heten. Ze spreekt nauwelijks Duits of Engels - Jenna gaf aan dat ze het liefst Engels spreekt, maar ik zag een aantal keer blikken op haar gezicht die lieten blijken dat ze geen idee had waar ik over sprak. Haar voorkomen maakte echter dat ik naar een kamer met haar wilde. Ze is erg jong, puntgave huid en heeft voor haar figuur redelijk grote tieten en een open, nieuwsgierige blik. Met haar heb ik ook een uur doorgebracht - twee keer klaargekomen, de tweede keer moet moeite omdat de kamer erg warm was. We zweetten beide alsof we in de sauna zaten - en Jenna was tijdens het neuken met doekjes in de weer om het zweet van onze beide voorhoofden te vegen. Aan het eind hebben we liggen uitpuffen terwijl zij met mijn slappe lul aan het spelen was - we heeft wel gevoel voor humor

Het was voor mij de laatste ronde en ik heb de douches en daarna de auto opgezocht - de lange rit is niet enorm vervelend met zoveel leuke dingen achter de rug. Tijd om de volgende dag in te plannen !

9. Onderstaande 22 leden hebben simonr bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (20 juni 2018),biged (21 juni 2018),cheasehead (20 juni 2018),duivenmelker (20 juni 2018),Eddy_V (20 juni 2018),Elmo3108 (20 juni 2018),Firehawk (25 juni 2018),firstme (20 juni 2018),Hooker lover1 (20 juni 2018),Jooploop (20 juni 2018),mechelen (20 juni 2018),mentholbear (25 juni 2018),Mr Bluenose (20 juni 2018),Orlando F (20 juni 2018),pret (22 juni 2018),Schietgraagft (20 juni 2018),Sjeufke (20 juni 2018),spirou (20 juni 2018),VAZKOR (20 juni 2018),waterrat (20 juni 2018),Wentelt Eefje (20 juni 2018),Wijze grijze (20 juni 2018)

Last Online
    Vandaag @ 19:07
    Discussies
    46
    Thanks
    4.825

Standaard

Maandag 18 juni.

Dit gaat toch echt mijn favoriete dag worden in deze club.

Line up ; natuurlijk niet zoveel dames, maar kwalitatief nog steeds top.

Sfeer; zoals ik het graag heb. Zeer relaxed. Niet al teveel beren en geen gehaast of gestress onder het personeel, en vooral.... geen overvloedig alcohol.
    Zelfs de (normaal norse) thekedame was uiterst vriendelijk deze dag.
    Een nieuwe enorme TV in de serre, en met Valentina op mijn schoot wat naar het voetbal zitten te kijken, al boeit dit mij niet echt. Nog een plusje, vanwege het vele voetbal, geen luide muziek in de bar

Wel jammer, de jacuzzi werd opnieuw gevuld en was de hele dag niet beschikbaar.

Een uurtje gekamerd met Mara, was weer helemaal top.
    In de avond een keuze gemaakt voor een optic fick. Bloedmooie Lora, nog zeer jong en onervaren, ze zal nog veel moeten leren.

Kortom, een maandag in Babylon is zo gek nog niet.

Groetjes

11. Onderstaande 17 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (20 juni 2018),biged (21 juni 2018),cheasehead (20 juni 2018),duivenmelker (21 juni 2018),Eddy_V (21 juni 2018),Elmo3108 (21 juni 2018),Hooker lover1 (20 juni 2018),jansenroy (21 juni 2018),JonnyFontane (20 juni 2018),Jooploop (20 juni 2018),Klatergoud (21 juni 2018),le_belge (22 juni 2018),Manureva (24 juni 2018),Mr Bluenose (22 juni 2018),Schietgraagft (21 juni 2018),Sjeufke (20 juni 2018),VAZKOR (21 juni 2018)

Last Online
    Vandaag @ 14:31
    Discussies
    173
    Thanks
    2.812

Standaard

Foute topic, kan gewist worden.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

Last Online
    Vandaag @ 13:23
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Maandag 18 juni.

Dit gaat toch echt mijn favoriete dag worden in deze club.

....

Kortom, een maandag in Babylon is zo gek nog niet.

Groetjes
    Nog even en dit wordt de drukste dag van de week.
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

Last Online
    18 oktober 2024 @ 23:56
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855

Standaard

Was er ook op maandag , en dit is ook voor mij een favoriete dag , vroeger was het vooral op donderdag . Nu is het vooral afhankelijk van een goed alibi .

YYlover even gesproken in de kelder , die herkende me nog , wat een geheugen heeft die man , kwam juist terug van een fantastische kamer met mijn Mila en hij trok naar beneden voor een kamer met Mara .

Bij binnenkomst rond 11h30 in dit paradijs stond mijn clubliefje me al op te wachten voor een zoen, mijn printje van de kortingskaart afgegeven (dank u Willem en Eddy) en in ruil een sleutel en 2 handdoeken ontvangen .
    Vlug douchen en Mila opzoeken aan de bar een innige kus volgde na wat gefriemel vertrokken we al vlug naar kamer 13 .

Wat zich daar afspeelde was weer fantastisch , ben nu nog aan het nagenieten , als ik erop aan terug denk .
    Volop tongzoenen , elkaars lichaam verkennen , wat pijpen , mijn tepels laten bewerken door Mila met haar tanden en nagels ,ze zijn nu nog gevoelig .
    Mila was 6 dagen niet in de club geweest en vol verlangen
    Ik zocht haar grotje op met mijn tong en mond en bewerkte haar clitoris volop met speeksel en mijn tong draaide rondjes , ze kreunde van genot , zakte wat dieper met mijn tong en drong in haar kontgaatje waarbij ik veel speeksel gebruikte en daarna met een vinger in haar kontgaatje binnendrong ze krulde van genot , met mijn duim drong ik in haar grotje ;
    Daarna zocht mijn tong haar clitoris terug op en afwisselend zuigen en rondjes draaien en gelijktijdig met beide vingers op en neer in beide gaatjes kronkelde ze en kreunde ze van genot .
    Met geduld en passie bouwde ik het langzaam op tot dat ze het niet meer kon uithouden
    Ze kreeg een hevig orgasme , waarbij ze met gans haar lichaam schokte en het uitgilde van genot
    Ze moest even bekomen , ik glunderde van mijn gedane arbeid en zij glunderde ook
    . Toen was het haar beurt om me te verwennen ze gaf me een zalige blowjob , pussyglijden , elkaar aflebberen , en terug pussyglijden waarna ze een condoom nam en op me kwam om me te berijden het was zalig .
    Wilde haar ook nog anaal nemen en in doggy overgegaan ze is een topper voor het anale werk waarbij ze zelf er ook kan van genieten en bonkte volop in haar kont , kon het orgasme nog even uitstellen .
    Uiteindelijk gewisseld naar missionaris waarbij we elkaar heil konden aankijken en onze lippen elkaar beroerden en ze mijn tepels met haar vingers en nagels kon bewerken en dan maar volop pompen totdat het orgasme zat aan te komen en wat een orgasme ik schreeuwde het uit van genot en bleef maar schokken en sidderen terwijl ik het rubbertje vulde diep in haar grotje .
    Ik had even tijd nodig om te bekomen , het was een tijd geleden dat ik nog zo intens was klaar gekomen . Mila was in de wolken over mijn kunsten en ze zei me , je bent ongelooflijk .

De honger begon me te kwellen , wilde nog wat ontbijt het was al bijna 13uur .
    Vlug naar boven waarbij ik YYlover passeerde en afgerekend met mijn clublief met een zeer dikke fooi .
    Er was nog een beetje spek en roerei over en met een koffie erbij liet ik het me smaken ,
    Valentina zat aan de bar en ze wist me te vertellen dat ze me gehoord had , wat een geschreeuw was dat , ze was blijkbaar toen in kamer 14 en kon meegenieten van mijn genotskreten .

Mila kwam er al vlug bijzitten , den Eddy begroet alsook Roberta die altijd super vriendelijk is , Mila een sigaretje laten roken in het rokerskot ,waar men het nieuw groot scherm probeerden in te stellen voor de voetbal straks ., je kan nu op drie plaatsen voetbal kijken , in de kelder , in de loungeruimte , en in het rokerskot , wat een luxe .

Even later trokken we naar boven in de kino ruimte , wat friemelen en zoenden op ons gemak ,na een halfuur was het tijd voor wat meer , had zin voor ons gebruikelijke trio maar nu kwam de vraag met wie ?
    Bibi en Johanna stonden op mijn verlanglijstje ze waren er vorige week maandag, maar vandaag niet , dan maar gekozen voor Roberta , het was goed maar niet top zoals met (Maya , Claudia of Gabriella ) uiteindelijk klaar gekomen in het mondje van Mila .wel een uur bezig geweest met likken , beffen afwisselend blowjob en vingeren bij Mila , Roberta is geen liefhebber van het vingeren maar voor de rest ook top..

Hierna samen met Mila gebruik gemaakt van de barbecue , het eten was lekker ,
    Een wit wijntje besteld voor Mila en terug naar kamer 13 in de kelder , in het voorbijgaan liep Jenny in mijn armen gevraagd als ze geen zin had in een trio met een wijntje erbij , ze zag dit niet zitten .,
    Dan maar alleen met Mila op kamer , maar ik was al teveel afgemat , wel lange tijd op kamer geweest en Mila deed haar uiterste best maar het vat was af voorlopig
    Het was stilletjes tijd voor het voetbal omstreeks 17u , afgesproken met Mila dat ze op mijn schoot samen naar het voetbal zou kijken .

Nestelde me in het rokerskot voor het nieuwe grote scherm samen met Eddy en YYlover met Valentina op zijn schoot en maar wachten op mijn Mila ,na 25 min kwam ze tevoorschijn en liep me staal voorbij naar een man die in een zetel in het tuintje zat .
    Ze kwam zich even later verontschuldigen deze man zit al 2 uur op mij te wachten en ze vroeg als ik het goedvond ,Ik was wel een beetje ontgoocheld , maar ja nu ik minder kom moet ze haar andere klanten ook verzorgen. Valentina die naast me zat keek maar raar op en ze zag mijn ontgoocheling ze probeerde me te troosten maar ik had voorlopig geen interesse , even later verdween Mila op kamer .
    De sigarettenrook begon me te vervelen en ik ging nu kijken in de lounge naar het voetbal , plots liepen 2 mooie dames voorbij naar de Welness het was nog 2 min match en ik er achteraan pakte hun vast vroeg hun namen en vroeg of ze geen zin hadden in een trio .
    Ze keken verrast op , het waren Kira en Lora die al regelmatig samen optrokken vooral Lora is een zeer mooie dame, vlug een kamer binnen , samen op bed , vroeg aan Lora om op mij te komen zitten zodat ik haar kon beffen en likken , aan haar kreuntjes te horen genoot ze toch een beetje .
    Kira was ondertussen bezig met me te pijpen , ze moet dit zeer goed kunnen want een 15 min later kwam ik klaar en spoot ik een laatste lading op mijn buik .Kira had zich op tijd teruggetrokken .
    Vlug afgerekend met Lora die ontvangde voor beide dames , douchen de 2 wijntjes voor Mila afrekenen en weg naar huis , hoorde nog juist dat de Belgen een doelpunt hadden gescoord als ik naar de deur liep , de rest van de match zal ik wel volgen met de radio in de auto want mijn alibi loopt teneinde .

15. Onderstaande 19 leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (22 juni 2018),biged (21 juni 2018),blauwebeer (21 juni 2018),buttlover (21 juni 2018),cheasehead (21 juni 2018),dennisw (23 juni 2018),Eddy_V (24 juni 2018),Hooker lover1 (23 juni 2018),Klatergoud (22 juni 2018),Manureva (24 juni 2018),mentholbear (25 juni 2018),Mr Bluenose (22 juni 2018),pret (22 juni 2018),Schietgraagft (22 juni 2018),Sjeufke (21 juni 2018),stoetel (24 juni 2018),Wentelt Eefje (21 juni 2018),Wijze grijze (21 juni 2018),yylover (21 juni 2018)

Last Online
    Vandaag @ 16:26
    Discussies
    4
    Thanks
    2

Standaard

Heeft er toevalig iemand een kortingskaartje voor Babylon, wil deze cliub binnenkort eens bezoeken.

Last Online
    Vandaag @ 19:59
    Discussies
    135
    Thanks
    6.473

Standaard

Meedoen met de tombola...........

Last Online
    18 juli 2023 @ 23:53
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robertje07 Bekijk bericht
    Heeft er toevalig iemand een kortingskaartje voor Babylon, wil deze cliub binnenkort eens bezoeken.
    Als je alleen maar naar een club kunt met een vrij- of kortingskaartje, dan moet je ernstig gaan uitkijken naar een andere hobby. De entree is maar een klein deel van je uitgavenpatroon op zo’n dag.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

19. Onderstaande 6 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker (24 juni 2018),JonnyFontane (23 juni 2018),pret (24 juni 2018),schoolmeester (24 juni 2018),stimpy3 (24 juni 2018),stoetel (24 juni 2018)

Last Online
    30 oktober 2020 @ 12:07
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Als je alleen maar naar een club kunt met een vrij- of kortingskaartje, dan moet je ernstig gaan uitkijken naar een andere hobby. De entree is maar een klein deel van je uitgavenpatroon op zo’n dag.
    De entree is een grapje vergeleken met de kosten van het dagverloop

21. Onderstaande leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

pietpotent44 (24 juni 2018)

Last Online
    Vandaag @ 20:02
    Discussies
    55
    Thanks
    4.399

Standaard

Ik vond dat wel het prettige van een club als van gogh (danwel heaven7, hoewel ik die te laat heb ontdekt): clubs met 30-euro entree, dicht bij de nederlandse grens. Dan kun je op zich voor een of twee half-uurs wipjes binnengaan, en ben je alsnog maar 80 of 130 kwijt (plus brandstofkosten). Op die manier kun je wel eens een keertje 'extra' gaan. Met de duurdere (en betere) clubs ga je toch voor een hele avond, en dan wordt het vaak ook meteen duurder omdat het niet bij een of twee sessies blijft ;-)

23. Onderstaande 2 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (24 juni 2018),mentholbear (25 juni 2018)

Last Online
    8 januari 2025 @ 18:50
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

Ga anders naar acag of h7 of anders ss met 40,- entree.

25. Onderstaande leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (25 juni 2018)

Last Online
    Vandaag @ 17:47
    Discussies
    48
    Thanks
    5.026

Standaard

Ik ga daar over 1-2 maanden ook mijn debuut maken.
    Mocht je met de auto gaan, en op de route langs Breda of Eindhoven komen, dan betaal ik je entree wel als ik mee mag rijden.

27. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (25 juni 2018)

Last Online
    28 november 2024 @ 08:18
    Discussies
    0
    Thanks
    67

Standaard

1

29. Onderstaande leden hebben stoetel bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (24 juni 2018)

Last Online
    4 december 2024 @ 08:11
    Discussies
    4
    Thanks
    25

Standaard

Afgelopen vrijdag nog eens een bezoekje gebracht aan Babylon. Aangekomen iets voor 12uur. De zomer is officieel begonnen maar het weer was meer wat je ergens begin april kan verwachten. Het zonnetje scheen en vanuit de saunaruimte leek het aangenaam om buiten te vertoeven doch de wind maakte dat het redelijk fris was. Binnen was er evenwel genoeg te beleven
    Op basis van de AWL en en ruwe telling ter plaatse denk ik dat er een kleine 40 dames aanwezig waren om de ijsberen te plezieren. De AWL geeft een indivcatie de dagen voordien maar heb wel het gevoel dat je op de dag zelf aan maximul 70% van de aangekondigede dames komt. Een greep uit de aanwezige dames: Aisha, Anja, Bella, Betty, Claudia, Dolli, Kira, Lea, Lulu, Mara, Melissa, Micky, Tanja, Star, Sascha en nog een aantal dames die ik helaas niet allemaal bij naam ken. Het werd een ontspannen dagje met af en toe een kamertje tussen het genieten van de omgeving/ dames, de sauna en hapje op tijd en stond.

Eerste kamer
    De eerste kamer van de dag werd er eentje die al een hele tijd op mijn to do lijstje stond. Een kamer met de charmante Dolli. Dolli zat deze keer in de zetels achterin het gelijkvloers tegen de muur aan de kant van het zwembad. Dolli heeft een natuurlijk en mooi lichaam waarmee je bij mij altijd een puntje extra kan krijgen. Een beetje gebabbeld waar het opvalt dat ze zeer goed engels spreekt. Dat maakt het voor mij altijd net dat ietsje gemakkelijker gezien mijn kennis van het Duits zeer maar dan ook zeer beperkt is. Daarna naar de kamer vertrokken ergens op het gelijkvloers. Een heerlijk half uurtje met haar gehad. Als ze haar schoenen uitdoet is ze een stukje kleiner maar als ze op het bed stond ik ik gewoon op de grond moest ik toch wat op de tippen van mijn tenen gaan staan op haar lekker te kunnen kussen. Dolli heeft een lekker lijfje met lekkere tietjes en een heerlijke smile op haar lief gezichtje. Na wat getongzoend te hebben kropen we beide op het bed om verder te knuffelen en tongentjes uit te wisselen. Daarna zakte ze af naar beneden waar ze me heerlijk pijpte terwijl ik wat met haar poesje kan spelen. Ik werd er gewoon helemaal door en door geil van. Daarna mijn pik naar haar grotje geleid en met één standje afgewerkt maar heerlijk klaargekomen toch. Een kamertje waarvan er nog mogen volgen wat mij betreft.

Tweede kamer
    Na een rustperiode met een saunaatje, een hapje eten en een tasje koffie met een stukje taart was ik helemaal klaar voor een volgende sessie. Het werd er een met een vrouw uit een heel andere poele dat de eerste kamer namelijk een kamer met Kira. Kira is een rondborstige dame met lang zwart haar en mooie bruine ogen. Kira spreekt zeer goed Engels en geen Duits. Na wat small talk in de zeteltjes had ik wel zin om eens te proberen of er wat meer in zat dus stelde ik voor om wat plezier te gaan maken. Ze hieldt zich een beetje voor de domme en vroeg wat ik juist bedoelde. Ik gaf aan dat ze best wel wist waar ik heen wilde en gaf haar een kus eb tongkus die ze spontaan beantwoorde. Ze gaf aan dat ze begreep wat ik bedoelde maar gaf aan : "ok but not here". We zijn dan maar naar een kamer getrokken. Op de kamer ging het spelletje verder nadat het bed was opgemaakt. Lekker kussen en tongkussen, gevolgd door een heerlijke orale verwenning waarbij ze de ballen zeker niet vergat en me helemaal gek maakt door zachtjes haar nagels te gebruiken. Het was zo heerlijk dat ik hier wel even mee zou kunnen doorgaan hebben. Uiteindelijk toch maar het kamer ritueel (voor zover zoiets bestaat) verder gezet. Beetje vreemd dat ze vroeg om zelf het condoom om te doen. Ik weet niet of het daardoor was maar de sex was minder. Uiteindelijk binnen het half uur de kamer afgerond. Het was best een fijne kamer maar wat mij betreft niet direct een herhalingsgevaar.

Na mijn tweede kamer terug wat gegeten en nog even in het bubbelbad geweest. Ik had best nog wel zijn in een derde kamer maar op één of andere manier kon ik niet direct kiezen. Er waren anders best nog wel wat opties die ik in overweging nam: Melissa (leuke dame maar misschien teveel van hetzelfde type als Kira), Mickey (een dame die er best geil uitziet maar iets houd me toch keer op keer tegen), Lulu (lekkere dame maar jammer van de tatoo's en gevoel dat ze wat chagerijning rondloopt, Mara (leuk maar vorige keer al gehad en voorgenomen om het bij nieuwe dames te houden deze keer)., Aisha (goede keuze maar dan kon ik ze niet meer vinden). Ondertussen was ik al bijna twee uur besluitloos. Na nog wat gegeten te hebben besloten om de dag toch maar af te sluiten hoewel ik eerder dacht wat langer te blijven.

31. Onderstaande 10 leden hebben focussbe bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (24 juni 2018),biged (25 juni 2018),buttlover (25 juni 2018),duivenmelker (25 juni 2018),Elmo3108 (24 juni 2018),Hooker lover1 (25 juni 2018),Manureva (24 juni 2018),Mr Bluenose (24 juni 2018),Schietgraagft (25 juni 2018),Wentelt Eefje (24 juni 2018)

Last Online
    Vandaag @ 19:51
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Ga anders naar acag of h7 of anders ss met 40,- entree.
    Of Villa vertigo met 35 happy hour. Verder is er ook nog By Night. Ik weet alleen niet of ze nog af en toe 10 euro acties hebben.
    Zelf een poosje geleden door een kortingskaartje bij partytreff xanten gekomen. Normaal 120, toen met korting 60 euro. Dat is inclusief 6 keer 20 minuten sessies. Je mag sessies/credits ook flexibel combineren. Dus bv 3x 20 minuten en 1x 60 minuten. Of een trio, wat je voor 20 minuten 2 credits kost.

33. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (26 juni 2018),Mr Bluenose (25 juni 2018)

Last Online
    Vandaag @ 19:51
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Ach, we hebben allemaal een verschillend budget, stamina, etc. Dan kan entree op een half uur kamertje op een dag al de helft schelen.

Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

In Apr was ik nog eens in GT en daar beviel het me toch beter. Zowel de DVP's als de klanten leken betere manieren te hebben. De service van Jenna was best OK, maar de meeste dames gedroegen zich toch wat basse classe, evenals de klanten.

Het is ook allemaal wat rommeling, zoals het ontbijtbuffet bijvoorbeeld. En wat te denken van het niet DVP-personeel? Geen bewaking op de parking, lelijke en zelfs onverzorgde tekendamen, douche niet al te proper. Dat is bij SS, YY, VV en GT toch allemaal van een iets hoger niveau.[/QUOTE]

Hallo beefbaas,
    möglicherweise hast Du bei deinem Besuch einen schlechten Tag gehabt. Denn deine 5 negativen Punkte kann ich nicht in der
    Komplexität nachvollziehen und will auch nicht weiter kommentieren.
    Das YY kenne ich nicht, aber in den anderen aufgeführten Clubs klemmt es auch bei mindestens 2 Punkten. Das GT ist vielleicht
    ausgenommen, doch im 2. Satz "Schatz, ficken" ist auch nicht die gehobene Kommunikation.
    Gib dem Babylon zu späterer Zeit noch einmal die Chance, ich glaube dann wird dein Urteil anders aussehen.

vanKees

36. Onderstaande 3 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker (25 juni 2018),Manureva (26 juni 2018),Schietgraagft (26 juni 2018)

Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Discussies
    456
    Thanks
    1.627

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door befbaas Bekijk bericht
    Ik ben 15 juni nog eens naar de Babylon geweest. In de vroege jaren 90 was het de eerste FKK die ik bezocht. Wat is er veel veranderd, zeg. Toen had je vooral Duitse, Turkse, Poolse , Thaise en Filipina DVP's. Ik dacht dat het 30 DM entree was en 80 voor een kamergang, maar ik weet niet meer of het voor een vol of voor een half uur was. Het was in elk geval relatief duurder dan 10 jaar later in YY en GT, maar de dames waren ongelooflijk top. Eten was er niet en alcohol ook niet, enkel koffie en fris. Het interieur is jarenlang hetzelfde gebleven tot de grote verbouwingen van enkele jaren geleden en die eigenlijk pas afgerond zijn. Hetgeen echter het meest veranderd is, zijn de klanten. Er was toen nog geen internet en zowat alle DVP's en clubs in Duitsland adverteerden in Happy WE. Daardoor kwamen er uiteraard vooral Duitsers, enkele Belgen die in Duitsland woonden, zoals ondergetekende, en heel af en toe een Hollander. In Keulen had Babylon trouwens een zusterclub, de "Wiago".
    Geen alcohol betekende toch dat iedereen zich wat rustiger gedroeg alhoewel sex en plein publique bijna doorlopend was, maar alles gebeurde met en zekere flair.

Mijn bezoek vorige week viel dus wat tegen. In Apr was ik nog eens in GT en daar beviel het me toch beter. Zowel de DVP's als de klanten leken betere manieren te hebben. De service van Jenna was best OK, maar de meeste dames gedroegen zich toch wat basse classe, evenals de klanten.

Het is ook allemaal wat rommeling, zoals het ontbijtbuffet bijvoorbeeld. En wat te denken van het niet DVP-personeel? Geen bewaking op de parking, lelijke en zelfs onverzorgde tekendamen, douche niet al te proper. Dat is bij SS, YY, VV en GT toch allemaal van een iets hoger niveau.
    in babylon is er camera toezicht op de parkeerplaats

Last Online
    30 oktober 2020 @ 12:07
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138

Standaard

Befbaas heeft uiteraard recht op zijn eigen mening/waarneming.
    Het ontbijt buffet ervaarde ik nog nooit als rommelig,heb er steeds goed kunnen eten.
    De centrale eettafel ervaart de ene als gezelligheid,terwijl de andere eerder geïrriteerd blijkt.
    Tip,in de zomermaanden kan je ongestoord op het nieuwe buiten gedeelte eten.

Wat de douches betreft,nog nooit waren deze in een onhygiënische toestand als ik er was.
    Had ik steeds geluk,of had jij gewoon pech....wie zal het zeggen.

Ik had nog nooit ergernis met de theke dames,toegegeven....het zijn niet meer de jongste en dus zijn het zeker geen blitse schoonheden meer.Wanneer we zelf op leeftijd zijn,zullen we dat allicht ook niet meer zijn.
    Een theke moet haar job doen,niet meer of minder.

Niveau cliënteel,ik zie dikwijls gekende gezichten uit andere clubs die je als beter omschrijft.
    Misschien wordt er in Babylon net iets meer gedronken,en staat de muziek wat luider.

Dames,zijn naakt en niet verlegen voor wat publiekelijke actie.
    Dat hoort nu eenmaal bij Babylon,het als basse classe omschrijven is kort door de bocht.

Voor alle duidelijkheid/objectiviteit,is Babylon niet mijn stamclub.
    Een gekende Nederlandse club die dichter bij huis ligt,ervaar ik als net iets beter...
    Toch kom ik ook graag in Babylon,zou er anders zeker geen extra kilometers voor gaan rijden.
    Bekijk het eens vanuit een andere invalshoek en geef het nog eens een kans,je zal zien dat je hier best lol kan hebben

39. Onderstaande 9 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker (25 juni 2018),jansenroy (25 juni 2018),lekkersfan (25 juni 2018),Manureva (26 juni 2018),mechelen (25 juni 2018),mentholbear (26 juni 2018),Mr Bluenose (25 juni 2018),Pompiedoe (25 juni 2018),Schietgraagft (26 juni 2018)

Last Online
    26 juni 2021 @ 07:52
    Discussies
    6
    Thanks
    513

Standaard

Heerlijk rustige maandag in Babylon. Niet erg veel dames op AWL en ook in club erg rustig qua dames en ijsberen.
    Was al tijdje geleden (jaartje) dat ik hier geweest was. Mooi geworden met het zwembad en sauna.
    Eten was ok, maar denk dat het sterkste punt van deze club toch wel de dames zijn.
    Keuze viel op Melissa, dan ook maar 2 maal met haar , top dame super service
    Al met al mooi dagje geworden.

41. Onderstaande 5 leden hebben hotrod68 bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (25 juni 2018),duivenmelker (25 juni 2018),Hooker lover1 (25 juni 2018),jansenroy (25 juni 2018),Schietgraagft (26 juni 2018)

Last Online
    19 december 2024 @ 09:01
    Discussies
    2
    Thanks
    2.965

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1 Bekijk bericht
    Befbaas heeft uiteraard recht op zijn eigen mening/waarneming.
    Het ontbijt buffet ervaarde ik nog nooit als rommelig,heb er steeds goed kunnen eten.
    De centrale eettafel ervaart de ene als gezelligheid,terwijl de andere eerder geïrriteerd blijkt.
    Tip,in de zomermaanden kan je ongestoord op het nieuwe buiten gedeelte eten.

Wat de douches betreft,nog nooit waren deze in een onhygiënische toestand als ik er was.
    Had ik steeds geluk,of had jij gewoon pech....wie zal het zeggen.

Ik had nog nooit ergernis met de theke dames,toegegeven....het zijn niet meer de jongste en dus zijn het zeker geen blitse schoonheden meer.Wanneer we zelf op leeftijd zijn,zullen we dat allicht ook niet meer zijn.
    Een theke moet haar job doen,niet meer of minder.

Niveau cliënteel,ik zie dikwijls gekende gezichten uit andere clubs die je als beter omschrijft.
    Misschien wordt er in Babylon net iets meer gedronken,en staat de muziek wat luider.

Dames,zijn naakt en niet verlegen voor wat publiekelijke actie.
    Dat hoort nu eenmaal bij Babylon,het als basse classe omschrijven is kort door de bocht.

Voor alle duidelijkheid/objectiviteit,is Babylon niet mijn stamclub.
    Een gekende Nederlandse club die dichter bij huis ligt,ervaar ik als net iets beter...
    Toch kom ik ook graag in Babylon,zou er anders zeker geen extra kilometers voor gaan rijden.
    Bekijk het eens vanuit een andere invalshoek en geef het nog eens een kans,je zal zien dat je hier best lol kan hebben
    Volledig mee eens. Ook mijn stamclub bevindt zich dichterbij, maar na twee bezoekjes in Bab is deze plaats een aangename plaats om eens iets anders te bezoeken. Ik zal trouwens donderdag er nogmaals zijn.

En zoals HL1 zegt heeft iedereen zijn eigen mening en zijn eigen visies. Daar is niets mis mee. Het concept, de ruimtelijke indeling, de sfeer, de aanpak, enz.... van Bab is anders dan bv SS, of van een andere saunaclub. Het is dan ook logisch dat dit ook anders ervaren wordt. Voor mij werkt het allebei goed tot uitstekend en de stoorelementen van Befbaas zijn ook voor mij geen issue, maar ikzelf had dan weer meer moeite met het concept in GT...zo zie je maar, ieder zijn eigen ding.

43. Onderstaande 5 leden hebben Schietgraagft bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker (26 juni 2018),Hooker lover1 (26 juni 2018),Husky (26 juni 2018),jansenroy (26 juni 2018),le_belge (26 juni 2018)

Pagina 36 van 178 EersteEerste ... 263233343536373839404686136 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten