Pagina 67 van 89 EersteEerste ... 175763646566676869707177 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.651 t/m 1.675 van 2215

Discussie: Heaven7, Algemeen

Last Online
    Vandaag @ 19:51
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Goed dat ze zoveel investeren in de club. Echter zolang zij de Rumbul dames behouden, is er weinig kans dat ze de vruchten zullen plukken van de gemaakte investeringen.
    Ik hoop dus dat zo een feest meer heren EN dames trekken. En hopelijk blijven er dan ook dames van andere regionen er. In de meeste clubs is volgend mij een oververtegenwoordiging van Rumbul. En dr zitten er paar best leuke tussen imho.

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

de entree is te duur 40 Euro
    En als je bier drinkt moet je alsnog 3euri per flesje betalen
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

3. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

schoolmeester ( 5 juli 2018)

Last Online
    Vandaag @ 21:04
    Discussies
    121
    Thanks
    15.741

Standaard

Ik heb er geen problemen mee om 40 euro entree te betalen, maar dan moet het bier gratis zijn, PIET heeft helemaal gelijk.
    Ik ga het liefst naar clubs waar je entree betaalt, en dat de rest (eten en drinken ) erbij inzit.

Groet, schoolmeester.

5. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

Piet Plezier ( 5 juli 2018)

Last Online
    8 januari 2025 @ 18:50
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

Koffie en frisdran is ook drinken, moest alleen nog alcoholvrij bier boj de entree prijs zitten.
    Daarom is 40,- te duur

7. Onderstaande leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

Piet Plezier ( 5 juli 2018)

Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Discussies
    456
    Thanks
    1.627

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Goed dat ze zoveel investeren in de club. Echter zolang zij de Rumbul dames behouden, is er weinig kans dat ze de vruchten zullen plukken van de gemaakte investeringen.
    sins wanneer heb jij verstand van club management overgens je tref er niet alleen rumbul dames

Last Online
    1 januari 2025 @ 17:28
    Discussies
    5
    Thanks
    163

Standaard

Vandaag de club bezocht. Om 10:45 uur aangebeld en de parkeeplaats aardig vol. Binnen zeker een 10-tal dames, wat later nog wat opliep. Gelijk spotte ik Victoria die ik van een eerder bezoek al kende. Gelijk mezelf naast haar genesteld en snel volgde de kamergang. Die was prima, Victoria tongzoent lekker en pijpt nat en diep. Gewoon genoten van haar lekkere lijf en borsten.
    Hierna lekker rondkijken en relaxen aan het zwembad. Ondanks de aanwezige beren hingen de dames er enigszins verveeld bij. Sommige komen bij of op je zitten om een kamergang te ontlokken.....ik hield me sterk totdat ik een supermooie slanke meid zag lopen en dit bleek de 23-jarige roemeense Aleksandra te zijn. Is pas 3 dagen in de club en beeldschoon. Met haar de kamer op en helaas zijn haar looks beter dan haar service. Weinig zoenen en een beetje onwennig allemaal. Wel lekker in standje 69 van haar lekkere slanke lijf genoten.
    Om 16 uur richting Nederland, leuk middagje in de Heaven.

10. Onderstaande 11 leden hebben Philoe bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid ( 5 juli 2018),Elmo3108 ( 6 juli 2018),Firehawk ( 5 juli 2018),Husky ( 6 juli 2018),hvdk52 ( 6 juli 2018),Kwakje ( 6 juli 2018),mentholbear ( 6 juli 2018),Mr Bluenose ( 9 juli 2018),phoenix ( 5 juli 2018),schoolmeester ( 6 juli 2018),Wentelt Eefje ( 5 juli 2018)

Last Online
    6 juli 2018 @ 12:50
    Discussies
    0
    Thanks
    0

12. Onderstaande leden hebben lojansen bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 6 juli 2018)

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lojansen Bekijk bericht
    Nou piet en schoolmeester, go go go!!

Geldt het ook als je voor 11:00 met 15 euros binnen bent? Dat lokt weer van die gasten die alleen komen voor het eten en zuipen. En 'ze' zeiden due juist met de prijsverhoging te willen weren...

Last Online
    Vandaag @ 13:17
    Discussies
    8
    Thanks
    274

Standaard

Ik was er vorige week - voor 11 u
    Na de middag stond er op het terras op de tafel vlakbij de buitendeur een soort van champagne-emmer met daarin gewone en alcoholvrije Bitburger. Zelfbediening. Toen die later in de namiddag leeg was heb ik aan de thekedame gewoon een biertje gevraagd (en gekregen). Indien je aan de lopende band gaat staan hijsen zal er waarschijnlijk wel een rem op gezet worden.

Nederlanders en Belgen gaan volgens mij toch echt niet komen alleen om te eten en drinken, daarvoor is de afstand toch wel wat groot. Een lage inkom is leuk, maar uiteindelijk ga je toch naar een club om te neuken, en wanneer er een paar dames zijn die aan mijn wensen (optisch en service) voldoen, dan overpeins ik toch wel eens dat het verschil in entree tussen bv. H7 en Babylon overeenkomt met een (extra) half uurtje bij een dame. Maar de service en de AWL bij Bab zijn dan weer zodanig dat ik vaak toch weer rechts afsla de 61 op...

Het blijft lastig

15. Onderstaande 2 leden hebben Levitrus bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 6 juli 2018),Mr Bluenose ( 9 juli 2018)

Last Online
    Vandaag @ 18:16
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Gisteren was het weer zover om H7 weer eens te bezoeken. Azis zou er ook zijn dus altijd wat aanspraak.

Mooi weer en stonden al aardig wat auto’s op de parkeerplaats. Snel omgekleed en zag wel een paar nieuwe gezichten. Zag dat Helen nu theke vrouw is geworden.
    Lekker naar buiten gegaan waar Azis ook al was. Hij werd daarna door zijn meid gekaapt dus ben op een ligbedje gaan liggen bij het zwembad.

Daar lag Isa ook op het bedje er langs. Op het moment de mooiste meid van H7 samen met Maja maar die was afwezig. Ze begon zelf al met het praatje en zo de hele middag veel lol gehad. Ze was zelf ook aan het zonnen en af en toe het zwembad in. Al kwam ze niet verder dan het trapje want ze kan niet zwemmen. Voor de eerste keer ook maar eens het zwembad in gegaan. Wel verfrissend moet ik zeggen.
    Isa is al donker maar ze wou nog bruiner worden, ook af en toe de beentjes wijd want ze wou van binnen ook bruin worden. :D

De kamer kon natuurlijk niet uitblijven en een kamer opgezocht. Eerst even samen gedoucht waar ik vrouwen douchegel kreeg om mij mee te wassen.
    Toen terug naar de kamer. Verder niet veel op aan te merken, lekker pijpen kan ze en ze heeft een mooi strak lichaam. Zoenen deed ze wel maar zo goed als zonder tong dat vind ik wel minder maar je kunt niet altijd alles hebben.
    Neuken begon in reverse cowgirl wat wel een standje is waar niet veel meiden mee beginnen of zelf aangeven, daarna gewoon cowgirl en toen was ik al klaar. Resterende tijd vol gepraat en daarna gaan douchen. Goede kamer, leuke meid.

Daarna eens gaan eten. Uiteraard met dit weer hadden ze bbq. In plaats van deksels op de bakken waar het eten in zit hebben ze nu een grote plaat gemaakt met scharnieren die omhoog blijft staan als je eten wil pakken. Klein detail maar wel beter en handiger.
    Eten was goed en niets op aan te merken. Azis kwam er ook bij zetten en wat zitten kletsen.

Een meid die ik die middag had gezien kwam mij bekend voor maar kon niet plaatsen waarvan. Ineens drong het tot mij door dat ik haar in van Goch had gezien. Toen ze voorbij kwam haar daar op aangesproken en dat klopte. Ze heet Denisa klein, slank Bulgaartje. Kan zelfs een beetje Nederlands praten. Wel leuk meisje maar had niet de behoefte om met haar naar de kamer te gaan, niet helemaal mijn type. Beetje te breekbaar. Ze begon honderduit te praten. Zij had volgens mij wel behoefte aan een kamer want begon mij flink aan te randen aan de tafel. Azis vond het wel leuk, ze lag op een gegeven moment boven op mijn nek. Van onder begon het toch te groeien dus op zich had ze mij wel geil gemaakt. Ze vroeg om samen te gaan zwemmen. Naar het zwembad gegaan en erin gegaan, mijn stijve was zo verdwenen. Ook deze meid kon niet zwemmen dus haar een beetje als een baby door het water laten dobberen. Toen ik uit het water kwam begon ze aan mijn pik te trekken, haar hier snel mee laten stoppen want in het openbaar ben ik te watje voor. En er lagen nog genoeg mannen rondom het zwembad. De pre-sales waren super ook al was ze niet helemaal mijn type toch naar de kamer gegaan. Tongen als een malle en lekkere seks. Alhoewel ze pijpte veel te hard voor mij. Zoog bijna mijn dop eraf en trok het vel te hard naar achter. Heb dit iets te lang door laten gaan en kon nu niet meer klaarkomen, gezegd rustiger aan te doen maar was al te laat. Hij bleef wel hard en heb haar zo wel flink kunnen neuken maar niet klaargekomen. Mijn pik had even rust nodig.
    Verder gewoon goede kamer.

Terug in de club was Azis voetbal aan het kijken en erbij gaan zitten. Hij kwam al vertellen dat Isa gespeeld boos was. Later kwam Isa er ook bij en zij dat het trouwen volgende week op de party niet meer door ging. Ik kan sowieso niet naar die party volgende week dus helaas. Later kwam ze nog wel op mijn schoot zitten en beetje lachen. Wat een lekker lichaam heeft ze toch.

Er was nu ook verse pizza, volgens mij zelf gemaakt en was echt lekker, werd ook vaker nog bijgevuld.
    Ook 2 Nederlanders tegengekomen die uit Vertigo waren gevlucht, ook was er een Duitse donkere man die wel voor wat stemming zorgde. Hij zou op de tafel gaan dansen met vrouwenschoenen als Rusland zou winnen, op het nippertje wist hij hier van te ontkomen. De sfeer was heel relax en leuk. Veel lol gemaakt en het was niet druk maar voor H7 begrippen wel redelijk voor de zaterdagavond.
    Helaas kan ik er met de party niet bij zijn volgende week, had het graag willen zien wat ze er van zouden maken en de entree voor alleen de party is super laag.
    De kino was trouwens ook al dicht en zijn ze al aan het verbouwen.

Zo hebben Azis en ik het tot 1:00 uur volgehouden voor we huiswaarts gingen. Lekker en leuk dagje gister, wel een beetje verbrand.

17. Onderstaande 14 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (10 juli 2018),brombeerzuid ( 8 juli 2018),cheasehead ( 9 juli 2018),forgetskinnyletsgetfatty ( 8 juli 2018),Husky ( 8 juli 2018),mentholbear ( 8 juli 2018),Mr Bluenose ( 8 juli 2018),Partycrasher ( 9 juli 2018),pret ( 8 juli 2018),Smouse ( 9 juli 2018),VAZKOR (16 juli 2018),Wentelt Eefje ( 8 juli 2018),Wijze grijze ( 8 juli 2018),yylover ( 8 juli 2018)

Last Online
    Gisteren @ 20:52
    Discussies
    2
    Thanks
    19

Standaard

Gisteren naar ongeveer 1 jaar weer eens in de 7e hemel geweest
    Moet zeggen de tent in mooi gemaakt met een buiten zwembad en ook op detail is gelet.
    Was zondag een heerlijk weertje en nu met actietarief voor 11 uur binnen voor 15 euro.
    Er zijn redelijk wat beren op leeftijd die daar komen en voor hun lijkt het wel een beetje een stamkroeg beetje ouwehoeren links en rechts, en de hele dag eten en drinken en zwemmen en sauna en dan voor 15 euro, vermaakt naar huis zonder een wip gemaakt te hebben, ieder zijn ding, maar ik vind in een club dient geneukt te worden
    Eerst maar eens een gebruinde dame aangesproken, heeft een super figuur, lijkt wat op een barbie pop, super mooi figuur, en dikke zoen lippen.
    Maar ze begon al meteen over de prijs.....mmmmm 100 euro per half uur, 50 deed ze niet aan ...moet niet gekker worden denkt ze dat ze de koningin is
    Dus links laten liggen die handel, heb ook een hele mooie slanke dame gepost bij de ingang op de bank, super lang zwart haal, heel mooi slank figuur en mooie kop erop, en een knopje door de lip
    Volgens mij heette ze Alexandra, leuke meid, op de kamer was redelijk goed, diep pijpen, en verschillende standje neuken, alleen jammer dat ze tijdens het pijpen om de haverklap spuugt in een tissue.
    Maar voor 50 euro met een fotomodel neuken heb je ook niet iedere dag das dan weer heel fijn.
    2e ronde met een bulgaartje uit Plovdiv, ze heeft bij Freude en meer clubs gewerkt, beetje opgestoken blond haar, wel een leuk koppie, neuken en pijpen redelijk, maar niet super.
    Dus al met al leuke zondag gehad, voor 115 euro een fijne dag met lekker eten en drank en freibier.
    De neukprijzen zijn wel wat omhoog gegaan 40 euro is nu 50 geworden en de entree normaal 30 of 40 euro, maar nu in de zomer happy hour dus 15 euro tussen 10 en 11 uur.
    Leuke tent met moet zeggen mooie vrouwen ga zo door.

Piepo...

19. Onderstaande 16 leden hebben Piepo777 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (10 juli 2018),BP2 (10 juli 2018),brombeerzuid (10 juli 2018),Elmo3108 (10 juli 2018),Firehawk (10 juli 2018),firstme (10 juli 2018),forgetskinnyletsgetfatty ( 9 juli 2018),mentholbear (10 juli 2018),Mr Bluenose ( 9 juli 2018),noglangnietuitgewandeld (10 juli 2018),phoenix ( 9 juli 2018),schoolmeester (10 juli 2018),Smouse ( 9 juli 2018),VAZKOR (16 juli 2018),Wentelt Eefje (10 juli 2018),wooley (10 juli 2018)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Heaven7 - Voetbalgekte op een dagje relaxen
    23 Juni 2018

=> Vooraf: SixSens - het verjaardagsfeest

FAZIT
    Werkpunten
    * Line-up matig gedurende de dag, naar de avond was het wat beter
    * Zwembad echt wel koud.
    * Blauwgetinte donkere verlichting van de barruimte nodigt niet uit tot gezelligheid en vrolijkheid. Ik vind het deprimerend.
    * De buren kunnen gluren in het buitengedeelte. Als er openbare actie is, kunnen de kantoormedewerkers verderop meegenieten.

Neutraal
    * Binnensauna weeral buiten gebruik of men gewoon besparen in de zomertijd.
    * De inkomprijzen veranderen zo snel dat de beursstatistieken erbij verbleken.
    * Ambiance in de bar weinig soeps

Positief
    * Het eten was goed.
    * Was te laat voor ontbijt maar mocht nog ene bijeen schrapen met hulp van de theke => goede dienstverlening personeel
    * De buitensauna was zelfs uitstekend en aangenaam, handdoeken waren steeds beschikbaar. Wel geen rek voor brillen, die moet je op de schappen met handdoeken leggen of in een zak van je badjas steken.
    * Alles in teken van WK (waar niet...)
    * De relaxruimte is gezelliger en sfeervoller dan de barruimte.
    * Naar het vorderen van de avond toch weer ambiance met voetbalgekte en in de bar met paaldansen et al.
    * Last but not least mijn kamergang met de mooie Isa.

Kamergangen en overall service

=> ISA - De galante dame - 8,5 / 10

Dit was de enige kamergang, dus mede de 'gemiddelde' score voor H7 in de eerste helft van 2018.

Clubverslag

1) Directives, de prijzen en de aankomst

Na mijn sleutels van de Gästezimmer ingediend te hebben, ging ik op weg naar Heaven7 wat een rit van een klein uurtje betekent. Het is al langer zo dat ik na een bezoek aan een andere club waar een feest aan de gang was, nu het geval in SixSens, de volgende dag naar Heaven7 ga om er te ontbijten, te relaxen en eventueel 1 kamergang het clubweekend afsluit. Je zou het bijna een traditie noemen. Hoeveel superweekends heb ik hier al niet in schoonheid afgesloten, ik denk maar aan de langste van allemaal in Mei vorig jaar of aan het RB-feest in Babylon waar ik Adelina kamerde en daarna hier kwam 'uitrusten' in een versierd Heaven7 met het thema van het EK.

Ook nu was de club versierd in het teken van het huidige voetbalfestijn: het WK 2018. Wat me opviel toen ik de parking van de club op reed was dat er maar weinig auto's stonden. Toen het 2 jaar terug nog gratis was tussen 10 en 12 stond het al boordevol met wagens. Ik had voldoende plaats om mijn auto op de parking vooraan te manoeuvreren. Ik zou later te horen krijgen dat de onlangs verhoogde prijzen van deze club alweer benedenwaarts werden geschroefd: tussen 10 en 11 is het nu 15€ (zomeractie!), het volgende uur van 11 tot 12 het dubbele, 30€. Tussen 12 en 20u is het 40€ en tussen 20u en 22u terug 30€. Op vrijdag en Zaterdag is het tussen 0 en 2u ook 30€. Wat een bezoeker betaalt op vrijdag tussen 22u en 0u is onbekend, het kan terug 40€ zijn...of toch 30€? Het is geen doorzichtig prijzenbeleid hier. De dames mogen nu 50€ vragen voor het eerste half uur. Langer doe ik er niet over en hier heb ik maar 1 maal een kamer van een uur gemaakt, op een maand na 5 jaar terug tijdens mijn eerste bezoek. Vergeleken met toen ik er de eerste maal kwam op een hete Julidag in 2013 is de club aardig getransformeerd.

De grote poster met Lena Nitro was het eerste wat je zag als je de club naderde en dan weet je al wat voor plek dit is als je er langs passeert. Nu valt het veel minder op dat dit een welnessbordeel is. Mag het niet meer van de gemeente of zijn ze doodsimpel in ruzie gevallen met Lena Nitro? Ze is immers ook van de site verdwenen.

Ik kwam binnen en overhandigde mijn vrijkaart van dit forum, waarvoor dank! Van de bokkensprongen rond hun inkomprijzen hoefde ik gelukkig niks aan te trekken die dag. De thekes waren echt vriendelijk. Ik kreeg een ijsberenvel en handdoek overhandigd en ging naar mijn locker voor de laatste clubdag van het eerste jaarhelft van 2018.

2) Ontbijt

Ik was al te laat voor het ontbijt en moest snel zijn om toch 2 pistolets te bemachtigen. Ik moest om de confituur en de vruchtensap bedelen en kon de laatste omelet nuttigen. Al bij al heb ik toch goed ontbeten met heel wat koffie. De club was nog niet zo vol en alles was rustig. De line-up stelde over de middag niet zo veel voor, vooral optisch. Ik had me ingesteld op een dag relaxen 'en we zien het verder wel'.

3) Relaxen in de 7de hemel: binnenin

Na het ontbijt ging ik in de mooie sfeervol ingerichte relaxruimte à la 70s. Nog steeds spelen ze er dezelfde serie ontspanningsmuziekjes dat ik toevallig thuis vaak heb opgezet. Dan voel je zich ineens thuis.

Het spijtige is dat de binnensauna buiten gebruik is en dat niet voor het eerst: men verwijst naar de buitensauna. Ik vind dat als je 40€ begint te vragen aan de bezoekers toch alle faciliteiten ter beschikking moet stellen. Zo kan je toch in die bovenruimte blijven voor de wellness en de rust en moet je niet steeds de ganse club door naar buiten en terug.

4) Relaxen in de 7de hemel: de vernieuwingen buiten

Het buitengedeelte is knap vernieuwd: deze had ik nog niet kunnen bewonderen. Nu is dat houten terras enorm uitgebreid en daar ligt een zwembad te prijken met daarachter een nieuwe buitensauna. De eerste buitensauna was verwijderd. Het geheel doet me herinneren aan Planet Happy Garden: een zwembad met een houten vloer er rond en een buitensauna dichtbij. Een belangrijk minpunt van dat zwembad ondervond ik meteen toen ik een teen in het water stak: ijskoud natuurlijk en dat in de zomer. Een beer ging er eens in en kon er niet snel genoeg weer uit. Als grotesk dompelbad zal het alvast wèl dienst kunnen doen *zucht*. Langs het zwembad zijn meer dan voldoende relax stoelen beschikbaar en ik heb er vaak gelegen om een paar hoofdstukken te lezen in mijn E-reader terwijl er af en toe dames aan mijn tenen kwamen kietelen. Olga niet. Ik vond ze wat afstandelijk die dag (niet tegen iedereen).

Ik heb een aantal keren naar tevredenheid gebruik gemaakt van hun sauna versierd met de vlaggen van de deelnemende landen aan dit WK. Jammer dat ze weer niet aan de brillendragers gedacht hebben want ik moest mijn bril op een van de planken leggen waar ze normaal de handdoeken beschikbaar stelden. Dat van de handdoeken is wel weer positief want in SS bijvoorbeeld moet je er speciaal voor naar de theke lopen...why...O why!!!

Vaak waren er nog andere beren bij en de dames maakten gingen er soms ook binnen. Ik had goede conversaties in de saunaruimte zoals ik die de vorige dag had in SS in de Jacuzzi. De temperatuur was in het begin laag doch een ijsbeer had wat aufguss mee en gooide er heel wat water op zodat het goed en aangenaam warm werd. Na de sauna kan je niet anders dan er te douchen in koud water en ga je niet snel verleid worden toch maar de warme te nemen. En zoals eerder geschreven, kun je aan een plons in het erg koude dompelzwembad wagen...

Een nadeel dat door de andere beren werd opgemerkt, was de begluurbaarheid van het buitengedeelte. De hekken waren erg laag, mochten blijkbaar niet hoger gemaakt worden (?) en zodoende kunnen de mensen van de nabijgelegen gebouwen zo in het buitengedeelte van Heaven7 kijken. Op mijn (hopelijk ex-)werkplek kijk ik vanaf mijn workstation naar buiten. Als dat bij een bepaald gebouw hetzelfde is, kunnen die mensen meegenieten van eventuele openbare acties van de dames daar aan het zwembad. Een van de gebouwen is het naast de club liggende hotel voor de DVP's, het is niet hierover dat ik spreek maar de andere gebouwen er rond.

Als je geen problemen mee hebt dat je naakte zelf van heinde en verre zichtbaar is en een sauna + zwembad-als-dompelbad voldoet, kan je in deze club prima relaxen.

5) Mijn Heaven7 clubimpressie 2018, Line-up en de enige kamergang

Het stond in het teken van het voetbal en veel beren waren vooral aan de beeldschermen gekluisterd. De dames liepen er wat verveeld bij. De barruimte zelf vond ik nu echt niet gezellig, gebaad in dat donkere blauwachtige licht. Het oogt modern, ja, tevens is die vorm van koude verlichting nogal deprimerend. Dit kan echt beter: meer en bovenal een andere soort verlichting, met gezelliger warmer en intiemere tinten, wat meer versiering in de bar her en der...kan wonderen doen. Nu? Nee, echt, nee, dit zorgt niet voor een geile atmosfeer, eerder kil.

Op gegeven moment was er een DJ aan het werk op het einde van de barruimte. Die muziek die hij eerst draaide was saai zielloos gebeuk dat weerklonk in een eerder lege dan volle bar. Bovenop het feit van de koude verlichting maakte dat de barruimte eentje is waar je niet lang wil blijven plakken.

Pas in de avond als de Duitsers aan zet kwamen tegen de Zweden leefde de club ineens op. De dames kregen allerhande toeters aangeboden, de slingers werden uitgedeeld, het werd leuk. De ijsberen waren soms gepikeerd van al het getoeter van de grappende dames die nu eindelijk wat in handen kregen om mee te spelen en er de beren mee te plagen.

Ik volgde met het genot van een glas witte wijn de wedstrijd mee in de buitenveranda waar een scherm was en maakte er kennis met Phea, weer een gezicht dat ik op een naam kan plakken. We zagen hoe Duitsland het vooral van geluk moest hebben en terwijl het nog allemaal een doods 0-0 spel bleef, herinnerde ik me ineens dat ik nog een drankkaart had zitten dat al meer dan een half jaar in bezit heb en besloot om eens een wit wijntje bij te drinken (5€ hier) en de redelijk flauwe match te bekijken. Het gezelschap maakt wel goed en Isa zat er in den beginne bij.

Na de match was er meer ambiance in de bar: de DJ draaide nu meer de muziek van de dames en die gingen aan het dansen, zelfs de anders werkloze danspaal zagen ze nu staan en werd volop benut. Ik heb tegen het einde van mijn bezoek wat met hen meegedanst. Een van die dames zag ik wel zitten voor een kamer en keek later in de veranda toe terwijl ze druk in gesprek was met haar vriendin. Dan kwam Isa naast me zitten om te roken en te praten. Ik kreeg het warm... al te warm, zelfs nog warmer dan de Gypsie dame die me eerder die dag diep in de ogen keek als ik in het restaurantgedeelte aan het eten was, de dame die ik toen tevoren heb vastgepakt en zowaar bijna mijn handen heb verbrand aan haar erg hete lijf. Na 4 kamers de vorige dag in SS was zelfs 1 kamer hier al over budget, 2 was simpelweg onverantwoord en ik moest me inhouden, een kwelling. Drie maal kreeg ik het dus moeilijk. Isa was echt een dame die me gemakkelijk overstag had kunnen doen gaan voor een herhaling. Het was nipt...heel nipt...niet. Pfff! Ging ik wel een tweede maal dan was het eerste halfjaar afgerond geweest met een mooi getal: 25 kamers naast een totaal van 20 dames.

Isa...dit was voor mij zowat de enige dame die ik op het oog had, al van bij mijn aankomst in de club toen ze aan de gokmachines zat. Mooi lijf, prachtige lippen, vriendelijk, ik had ze in mijn achterhoofd in mijn tofucklist gezet. Terecht! Alles over Isa staat hier:

=> ISA - De galante dame

Wat betreft de line-up, komende van SS de dag ervoor had ik geen hoge verwachtingen en helaas werd dat bewaarheid. Ik vond niet meteen dames waar ik een wauw-factor bij beleefde op een vijftal na plus Olga maar die laatste leek me te negeren. De paaldansende dame (niet bereikbaar), de hete Gypsie (twijfelgeval qua service), Isa, een vriendin van haar en Melodie waren mijn opties. Er was een dame van de Dominicaanse Republiek aanwezig die me in de verte aan Lily uit SS deed denken. Ik kan zeggen dat ik niet bezorgd hoefde te zijn over teveel keuzestress bij mijn gekrompen budget van die dag. Ergens was ik blij dat het me niet te moeilijk werd gemaakt die dag.

6) Eten en drank

Het eten was redelijk ok: ik had wat kip genomen met meer been en vel dan vlees (helaas), de keuze van groentes was uitgebreid en lekker, de pasta was zeer lekker en ik heb er veel van genomen. Ik werd even door de letterlijk hete dame vergezeld tot ze zag dat ik nogal traag at en verder ging uitkijken.

Het bier was gratis die dag vanwege het WK. Ik heb er niet van mee geprofiteerd en hield het op 1 witte wijn via mijn drankkaart want ik moest nog een hele lange rit aanvangen.

7) Afsluiten en conclusies

Een clubbezoek afsluiten is naar traditie een hele opgave, speciaal nu als er een maand of langer tussen moet zitten tot de volgende maal om het verantwoord te houden. Een laatste sauna, een laatste danspas, een laatste cola, nog even liggen, afscheid nemen van de dame Isa, die mijn dag heeft gemaakt,...you know the drill. Uiteindelijk kon ik me naar de lockerruimte slepen om me tot gewone saaie burger om te kleden en de rit huiswaarts, een goede 2u35', aan te vangen en me weer met energie in de frustrerende sollicitaties te kunnen storten om mijn huidige baas met plezier te kunnen ontslaan.
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 11 juli 2018 om 14:41
    De zwarte wolf

21. Onderstaande 18 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

biged (16 juli 2018),blauwebeer (11 juli 2018),brombeerzuid (11 juli 2018),cheasehead (12 juli 2018),dennisw (14 juli 2018),fg22 (16 juli 2018),Firehawk (11 juli 2018),hvdk52 (11 juli 2018),Laatbloeier (11 juli 2018),mentholbear (16 juli 2018),Mr Bluenose (16 juli 2018),Oudebelg (11 juli 2018),pcenter (12 juli 2018),phoenix (11 juli 2018),Sjeufke (12 juli 2018),Smouse (11 juli 2018),Wentelt Eefje (11 juli 2018),wooley (13 juli 2018)

Last Online
    27 december 2019 @ 16:08
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

Met Firehawk afgesproken om afgelopen zaterdag naar Heaven Seven te gaan. De laatste keer dat ik in Heaven Seven was, is alweer bijna 3 maanden geleden. De nieuwe sauna was toen nog niet gereed en het water van het zwembad was nog erg fris/ Ik was wel benieuwd hoe het in Heaven Seven zou zijn. Rond de klok van 14:30 uur kwam ik aan bij de club. Aan de balie stond Helen. Ze bleek sinds vandaag niet meer als DVP te werken in Heaven Seven en nu dus een carriere begonnen te zijn als thekedame.

Na het betalen van de entree, me snel omgekleed en naar het zwembad. Het was pracht mooi en warm weer en de dames genoten daar zichtbaar van, want enkelen waren lekker aan het zonnen. En van het ijs. Er stonden 3 grote bakken ijs met hoorntjes er naast en dat ging er goed in bij de dames en de gasten.

Firehawk was nog niet gearriveerd en ook Maria had ik nog niet gezien. Isa zat met een paar dames in de schommelstoel bij het zwembad. Ze sprak me gelijk aan en zei dat ze me kende. Ik zei “Dat kan kloppen, van Heaven Seven”. Ze dacht van een andere club, maar ik zei haar dat zij mij en Firehawk Shisha heeft leren roken. Nu kon ze het weer herinneren.

Firehawk was inmiddels ook gearriveerd en niet veel later kwam Maria ook het terras op gelopen. Ik zocht een plekje met Maria in de zon en Firehawk met Isa. Zo hebben we de hele middag vertoeft. Af en toe een duik in het zwembad genomen en ik was nog een keer zo gek om de sauna op te zoeken met dit mooie weer. Ook de dames namen af en toe verkoeling in het water. De meeste dames kunnen niet zwemmen, maar Maria gelukkig wel :D Met haar een paar keer gezwommen. Daarna weer drogen in de zon.

In het begin van de avond met Maria wat gegeten, alvorens we een kamer opzochten. Het eten was uitermate goed in Heaven Seven. Ook positief is dat nu het bier gratis is. Op de bar en buiten op het terras stonden zwarte bakken met ijs met flesje Bitburger daarin.

Maria
    Na het eten een kamer opgezocht met Maria. Kamer 12, een kamer waar we 9 van de 10 keer belanden. Haar favoriete kamer :D Over Maria hoef ik niet veel meer te vertellen. Haar service is gewoon erg goed en daarnaast een erg leuke en relaxte dame om mee te vertoeven.

Maria
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels, Duits en Spaans
    Leeftijd: 25
    Haarkleur/-lengte: Donkerblond, maar nu roodachtig
    Lengte dame: 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 55 Kg, maat 36/ B-cup

Na de kamer Firehawk opgezocht. Die zat op het terras. Daar kwamen we aan de praat met een paar Nederlanders. Firehawk werd intussen lastig gevallen door een dame en haakte af. Met de twee Nederlanders over verschillende clubs gesproken, totdat ik een groepje zag die de sauna in gingen. Ik wist dat 1 van hen Aufguss concentraat bij zich had, dus ben er ook snel naar toegegaan. Met 5 man zaten we in de sauna, waaronder een Somalische Duitser. Het was een gezellige boel, met name door die Somalische Duitser.

Na de sauna kwam ik weer terug aan de tafel waar Firehawk zat met zijn Denisa. Ze wilden gaan zwemmen en ik besloot om het te gaan aanschouwen aan de waterkant. Het was komisch, want die meid kon niet zwemmen en Firehawk raakte op een gegeven moment uit balans, waardoor ze lichtelijk in paniek raakte. Het zwembadje is maar 1,40 á 1,50 meter diep, dus de meeste dames moeten er wel kunnen staan.

Firehawk ging uiteindelijk naar de kamer met z'n meid en ik besloot om nog een biertje te pakken en voetbal te gaan kijken. Rusland – Kroatië en het leek en niet erg spectaculaire wedstrijd te worden. In de rust nog maar eens naar de sauna gegaan. Nu bleek ik er alleen te zijn. Lekker ontspannen. Na de sauna af douchen en nog een duik in het zwembad genomen.

Intussen was de tweede helft begonnen. Het spelbeeld was hetzelfde als in de eerste helft. Inmiddels was Firehawk ook weer terug. Hij vertelde dat hij een zeer goede kamer had gehad met Denisa. Ik vertelde hem dat ik die Isa wel zag zitten, zeker nu ze een fel groen strak setje aan had. Het leek meer op sexy fitness kleding dan lingerie. Uiteraard wilde ik eerst de wedstrijd afkijken en helaas werd het zelfs een verlening. In de verlenging zijn we naar de bar gegaan om wat te drinken en om te kijken waar alle dames waren. Maria en Isa waren in de bar en Isa heb ik op een gegeven moment aangesproken. Met Isa wat gedronken en uiteindelijk de strafschoppenserie gekeken van de wedstrijd op de TV buiten. Mijn Somalische vriend zat daar ook. Hij had een weddenschap met de dames afgesloten en zou gaan dansen op de tafel op een paar schoenen van Maria als Rusland zou winnen. Gelukkig voor hem won uiteindelijk Kroatië.

Isa
    Na het voetbal hebben b]Isa[/b] en ik een kamer opgezocht. Isa is een dame met een zeer mooi strak figuurtje. Op het bed ging Isa gelijk aan de slag. Ze begon me flink stevig te pijpen. Op de een of andere manier was mijn eikel erg gevoelig en kon ik er nog niet zo van genieten. Isa bemerkte dat blijkbaar en vroeg wat er was. Ik dacht, het zal zo wel overgaan en liet haar door pijpen. Tussendoor begon ze ook mijn tepels op te warmen en eraan te kluiven. Dat deed ze voor een eerste keer zeer goed. De meeste dames zijn wat terughoudend hierin, maar Isa gelukkig niet. Geneukt heb ik haar niet, dat komt misschien een volgende keer. Of ze tongzoend weet ik niet, want dat heb ik ook niet geprobeerd bij haar. Aan het eind heeft ze me nog wel een paar zoentjes gegeven om me te laten voelen hoe haar lippen aanvoelden. Deze zijn wat opgespoten. Voor mij hoeft dat niet zo zeer, maar ze voelden wel goed.

Isa
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels
    Leeftijd: 26
    Haarkleur/-lengte: Blond uit een potje
    Lengte dame: 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 50 Kg, maat 36/ B-cup

Na Isa zijn Firehawk en ik niet lang meer gebleven. Rond de klok van 1 hebben we beide de club verlaten. Heaven 7 was weer erg goed vandaag, met 2 goede sessies met 2 heerlijke meiden. Daarnaast was het een erg relaxte dag met voortreffelijk weer.

23. Onderstaande 13 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

biged (16 juli 2018),brombeerzuid (15 juli 2018),cheasehead (16 juli 2018),Elmo3108 (16 juli 2018),fg22 (16 juli 2018),Firehawk (15 juli 2018),hvdk52 (16 juli 2018),Laatbloeier (17 juli 2018),mentholbear (16 juli 2018),Mr Bluenose (16 juli 2018),VAZKOR (16 juli 2018),Wentelt Eefje (16 juli 2018),Wijze grijze (15 juli 2018)

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Iemand nog hun feest van 14/7 meegemaakt?

25. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

hvdk52 (16 juli 2018)

Last Online
    Gisteren @ 23:55
    Discussies
    2
    Thanks
    1.908

Standaard

Ben ook wel benieuwd hoe de party verlopen is.Azis maakt er geen melding van.

Last Online
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hvdk52 Bekijk bericht
    Ben ook wel benieuwd hoe de party verlopen is.Azis maakt er geen melding van.
    Hij was er zaterdag voor een week terug, niet afgelopen zaterdag.

Last Online
    Vandaag @ 17:53
    Discussies
    151
    Thanks
    9.389

Standaard

Voordat ik mijn alter ego Patjax definitief ten grave zou brengen in SS besloot ik hem nog de laatste sacramenten te gunnen. Een aantal gebruikelijke opties kwamen in gedachten, maar ik koos ervoor om voor de niet voor de hand liggende te gaan. Waar ik normaliter voor de grote clubs ga besloot ik om naar Willich te gaan. Met het "vroege vogels" tarief en een reeks aan uitwijkmogelijkheden in de buurt een gevalletje van no harm no foul. Rond 10.40 gearriveerd en nadat ik mezelf getransformeerd had richting terras voor een sigaretje. Op het schommelbankje zat Sara en een blonde dame.

De blonde dame wuifde en vroeg of ze naast me mocht komen zitten. Ze stelde zich voor als Kami en ik wist meteen dat het hier Bianca uit Babylon betrof. Er werd wat gedold en een handje verdween onder de handdoek om de maat te meten van mijn peilstok. Deze reageerde er dusdanig op dat ontkennen verder onmogelijk was. Aangezien ik normaal nooit zo vroeg in de club ben ook meteen de eerste en laatste kans op een "morning fuck". Ik stuurde haar voor de sleutel en toen ze terugkwam meldde net Olga zich op het terras. Ze speelde het "bedrogen" vriendinnetje en het leverde een verbaasde blik bij Kami op.

Het werd een geslaagd uurtje met een volbloed profi die het je naar de zin wil maken en al snel doorheeft waar je voorkeuren liggen zonder er naar te hoeven vragen. Na de financiële plichtpleging afscheid genomen waarbij ik haar zei dat ze me maar op een later tijdstip moest komen opzoeken.

Ik had nog niets gegeten dus even de innerlijke mens aangevuld met een pasta salade en andere rauwkost op het terras. Daar stond een pocket dametje (later vernomen dat het Laura was) haar twerk kwaliteiten ten beste te geven. 100% mijn type, maar haar gedrag deed me twijfelen.

Ik besloot even uit te buiken aan het zwembad. Langs me lag Isa in haar naakte glorie een dutje te doen. Wat een prachtlijf heeft ze toch. Na een tijdje een ronde gelopen en op het rookterras gaan zitten om ook mijn longen te voorzien van hun portie. Olga stak haar hoofd om de hoek, zag me zitten en voor ik het wist lag ze in mijn armen. Ze had te kampen met de naweeën van de vorige avond oftewel een kater. Ik liet haar rustig bijkomen. Op een gegeven moment zei ze dat het beste remedie tegen een kater wat gymnastiek oefeningen waren waarbij ze haar poesje gebruikte. We rookten nog een sigaretje en toen ik vier vingers de lucht instak wist ze dat dit mijn nummer was en ging voor de sleutel.

Hoewel ze weet dat ik van rustige kamers hou deed ze haar bijnaam als "Tiny Tornado" weer alle eer aan. Ik lag amper goed en wel op bed of ze dook op mij. Al tongzoenend volop pussy sliden, ze dook na een minuut of tien verder naar beneden om haar mondelinge kwaliteiten los te laten op dat stukje Patjax dat me altijd in de problemen brengt. Gezien de hitte was de drang tot de daad van mijn kant vrijwel nihil waarop ze het met haar handje heeft afgemaakt.

Na een douche even wat vlees van de BBQ genuttigd. Kami kwam even langs om te zeggen dat ze een paar uurtjes ging slapen. Ze wilde fit zijn voor de party 's avonds. Aangezien ik toch nog moest recupereren en uitbuiken België-Engeland gekeken met een aantal Duitse stammies. Aan het eind van de wedstrijd bleek Kami haar hazenslaapje erop te hebben zitten en ze wierp zich in mijn armen. Wat gepraat en gedold en ze vond het tijd om op inspectie uit te gaan. De reactie verheugde haar en ik zei haar dat ik me even ging opfrissen en we dan op herhaling zouden gaan.

Ditmaal gewapend met iPad en massage olie keerde ik terug. Nog samen een sigaretje gerookt en ze ging voor de sleutel. De massage viel in goede aarde en ze begon enthousiast aan de wederdienst. Gek genoeg gingen mijn gedachten naar alles uit behalve waar we mee bezig waren. Het zorgde ervoor dat bij vlagen de vlaggenstok zijn fierheid verloor. Zij had dit ook in de gaten en stelde voor om een oily HJ te doen. Toen hij weer naar haar tevredenheid was vroeg ze of ik wilde neuken. Ik wist dat dit niet zou werken en vroeg haar om te pijpen. Vol overgave ging ze te werk en net voor het moment suprême schakelde ze over op haar hand. Met bloed, zweet en tranen had ze haar doel bereikt. Toch had ze het verschil met de eerste sessie opgemerkt en vroeg of ze wat verkeerd had gedaan. Ik zei haar dat het aan mij lag. Nog wat nagebabbeld en de kamer verlaten.

Ik friste me op en nam plaats op de schommelbank bij het zwembad. De omgeving in mij opnemend. Eens te meer vroeg ik me af wat ik in godsnaam aan het doen was. Ik was leeg, niet letterlijk maar figuurlijk. Ook de bevestiging voor mij dat ik het clubben wel gezien heb. Nog even afscheid genomen van Kami en me omgekleed. Bij het verlaten vroeg de theke nog of alles naar wens was geweest en toen ze me aankeek zag ik de verbazing op haar gezicht. Ze herkende me van mijn vorig bezoekje en had niet verwacht dat ik nog een keer terug zou keren. Haar gezegd dat alles wederom goed geregeld was.

O ja, de voorbereidingen op de party waren in volle gang. De chips was al geopend en de prijslijst van het drinken was al op de bar geplakt, Frisdrank 0.3l was €3.50, Red Bull €5.00. Er waren inmiddels nog wat dames extra aangekomen, twee nog werkend en een aantal in avondkleding.

29. Onderstaande 17 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (19 juli 2018),biged (21 juli 2018),brombeerzuid (18 juli 2018),cheasehead (25 juli 2018),Elmo3108 (18 juli 2018),Firehawk (18 juli 2018),Giodude ( 1 maart 2020),Husky (19 juli 2018),hvdk52 (18 juli 2018),Megaboob (21 juli 2018),mentholbear (20 juli 2018),Pierke69 ( 7 juni 2022),pret (18 juli 2018),Smouse (18 juli 2018),Wentelt Eefje (18 juli 2018),Wijze grijze (18 juli 2018),Zultbroek81 (22 juli 2018)

Last Online
    6 november 2024 @ 21:07
    Discussies
    5
    Thanks
    354

Standaard

ik was ook afgelopen zaterdagmiddag in Heaven7. Het werd na ruim een jaar weer eens tijd. Ik wilde wel eens zien of de huidige meerprijs naar 40 euro entree gerechtvaardigd is....spoiler-alert: Nee, voor mij niet.

Het was een lekkere middag in de club, het nieuwe zwembadje en terras liggen er mooi bij. Ik neem me altijd voor om lekker een plons te nemen, maar iets weerhoudt mij er altijd van om in mijn nakie de pool in te lopen. Wsl toch omdat ik vaak maar kort verblijf in een club (meestal 3 uurtjes max., incl. 2 kamergangen en voorwerk zullen we maar zeggen), dus ik moet altijd gelijk aan de slag! meiden spotten, even een bodycount doen, peilen wie er een geile blik heeft en dito lichaam...jaja, een ijsbeer gaat niet over 1 nacht ijs!! wow, hoe scherp is die opmerking dan, of was die al eens gemaakt?

Helaas is het aanbod nu hier beperkt en veel jonge tengere of juist wat meer vergane glorie rumbul...dat is niet zo mooi. Een type als Olga is niet aan mij besteed, boerinneke is het, haha. Bij het kijken naar Bel-Eng viel mij 1 dame op, een donkerharige, rondborstige dame, niet de jongste...Vanessa, wat een topsessie heb ik met haar gehad zeg! Ze gaat wsl buurten in PHG...hopelijk kom ik haar nog eens tegen.

wrap-up: voor een 10 euro entree meer en identieke DVP-prijzen zit je in YY of VV, iets meer mijn club, zeker qua line up.

31. Onderstaande 17 leden hebben papi bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (19 juli 2018),blauwebeer (20 juli 2018),brombeerzuid (18 juli 2018),cheasehead (25 juli 2018),Elmo3108 (19 juli 2018),Firehawk (18 juli 2018),Husky (19 juli 2018),Klatergoud (19 juli 2018),mentholbear (20 juli 2018),Piet Plezier (18 juli 2018),rmjhexe (18 juli 2018),schoolmeester (19 juli 2018),Smouse (18 juli 2018),stimpy3 (20 juli 2018),Wentelt Eefje (18 juli 2018),wooley (20 juli 2018),Zultbroek81 (22 juli 2018)

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    de bevestiging voor mij dat ik het clubben wel gezien heb.
    Ik herken dat gevoel een beetje. Wie weet, misschien heb je over een paar maanden ook wel weer zin... Schroom je dan niet om het ijsberen vel weer aan te trekken!

33. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Patjax (21 juli 2018)

Last Online
    Vandaag @ 17:53
    Discussies
    151
    Thanks
    9.389

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ik herken dat gevoel een beetje. Wie weet, misschien heb je over een paar maanden ook wel weer zin... Schroom je dan niet om het ijsberen vel weer aan te trekken!
    Bij leven en welzijn bestaat de kans op een "terugval" altijd. Nu is er echter een periode aangebroken waar ik me op andere zaken ga richten. Life is too short to stay stuck in the alternative reality.

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Bij leven en welzijn bestaat de kans op een "terugval" altijd. Nu is er echter een periode aangebroken waar ik me op andere zaken ga richten. Life is too short to stay stuck in the alternative reality.
    In dat geval wens ik je veel succes met je nieuwe richting en hoop je nooit meer terug te zien

P.S. En blijf niet zoals ik op dit forum hangen. Is dan net als een AA die naar de kroeg blijft gaan voor de gezelligheid

36. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Patjax (20 juli 2018)

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

O ja, de voorbereidingen op de party waren in volle gang. De chips was al geopend en de prijslijst van het drinken was al op de bar geplakt, Frisdrank 0.3l was €3.50, Red Bull €5.00. Er waren inmiddels nog wat dames extra aangekomen, twee nog werkend en een aantal in avondkleding.
    Iemand idee hoe die parties werken? Moet je er dan bv saunaclub bezoeker er uit? Wordt je geacht normale kleding te dragen? Moet je bijbetalen (cermoed van wel gezien dat drank ook geld kost)? Kun je nog steeds kameren en komen daar dan soort van kamer huurpijzen bij kijken ofzo? Is het een soort van swingers idee geworden?

Last Online
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Iemand idee hoe die parties werken? Moet je er dan bv saunaclub bezoeker er uit? Wordt je geacht normale kleding te dragen? Moet je bijbetalen (cermoed van wel gezien dat drank ook geld kost)? Kun je nog steeds kameren en komen daar dan soort van kamer huurpijzen bij kijken ofzo? Is het een soort van swingers idee geworden?
    Ik was er week voor de party en heb het toen nagevraagd.
    Tijdens de party heb je inderdaad je gewone kleren aan. Je mag ook je badjas aanhouden. Je kunt gewoon kameren, dat blijft normaal. De meiden hebben ook andere kleren aan wat mij is verteld. Als je alleen voor de party komt betaal je 9 of 12 euro. Ligt eraan of je vooruit hebt besteld. Kom je overdag geld gewoon de normale entree prijs en kun je ook gewoon tijdens de party aanwezig zijn.
    De party is inderdaad een beetje verwarrend. Ik vroeg het eerst ook aan Isa. En ging toen de theke erbij halen want ze wist het ook niet precies. Toen de theke kwam en ik ging doorvragen ging zij ook weer weg om navraag te doen.

De volgende party ga ik proberen er bij te zijn en zal dan verslag doen.

39. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Smouse (21 juli 2018)

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Ik was er week voor de party en heb het toen nagevraagd.
    Tijdens de party heb je inderdaad je gewone kleren aan. Je mag ook je badjas aanhouden. Je kunt gewoon kameren, dat blijft normaal. De meiden hebben ook andere kleren aan wat mij is verteld. Als je alleen voor de party komt betaal je 9 of 12 euro. Ligt eraan of je vooruit hebt besteld. Kom je overdag geld gewoon de normale entree prijs en kun je ook gewoon tijdens de party aanwezig zijn.
    De party is inderdaad een beetje verwarrend. Ik vroeg het eerst ook aan Isa. En ging toen de theke erbij halen want ze wist het ook niet precies. Toen de theke kwam en ik ging doorvragen ging zij ook weer weg om navraag te doen.

De volgende party ga ik proberen er bij te zijn en zal dan verslag doen.
    Ik heb mijn likes voor vandaag al opgemaakt aan vieze plaatjes van @John. Ik bedoel gepost door @John

Maar bij deze dus alvast bedankt.

Betreft Isa, weet je toevallig of en wanneer ze met vakantie gaat? Zou ook wel eens kennis met haar willen maken

Last Online
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Ik heb mijn likes voor vandaag al opgemaakt aan vieze plaatjes van @John. Ik bedoel gepost door @John

Maar bij deze dus alvast bedankt.

Betreft Isa, weet je toevallig of en wanneer ze met vakantie gaat? Zou ook wel eens kennis met haar willen maken
    Heb verder geen contact met haar dus zou het echt niet weten, sorry.

42. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (21 juli 2018)

Pagina 67 van 89 EersteEerste ... 175763646566676869707177 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten