Oorspronkelijk geplaatst door
peterisheter
Na een lange pauze van saunaclubs de draad opgepikt, na het einde van mijn vakantie gedacht er een leuke dag van te maken.
Om het zekere voor het onzekere te nemen gekozen voor een goede club met goede recenties, Babylon dus....
Ook in het verleden ging ik vaak naar deze club en zelden teleurgesteld in de prestaties van de dames, echter vandaag was het helaas anders.
Rond het middaguur aangekomen en eerst de inwendige mens versterkt met een soepje en een stukje kipfilet van de BBQ (eten is prima daar).
Daarna even een rondje gemaakt door deze tent, hetzelfde als een paar jaar geleden.
Was echter nog nooit in Babylon geweest met goed weer, dus leuk om het zwembad te zien, met bedjes waar je lekker op kan relaxen.
Na diverse jagertjes te hebben afgewimpeld viel mijn oog op
Antonia (Moldavie) een geweldig mooi lijf en mooie ogen, op haar af gestapt en al vrij snel een kamertje opgezocht, omdat de druk er flink op zat :-)
Kussen was voorzichtigjes, pijpen was wel lekker, maar best veel handwerk tussendoor. Omdat ik niet te snel wilde komen overgegaan op de klassieke standjes en op haar borsten klaargekomen. Niet geweldige sessie, maar ging er mee door, missie om de druk omlaag te krijgen was gelukt ;-) Maar bij het afrekenen moest ik 75 euro betalen voor een half uur ipv de gebruikelijke 50 euro, met de beargumentatie dat ik op haar borsten was klaargekomen.... Dit ben ik niet gewend, nog nooit heeft iemand me daar extra gerekend voor op het lijf klaar te komen.... waar moet je dan in godsnaam klaarkomen? Maar goed om de goede vrede te bewaren maar gewoon betaald...
Met een beetje het gevoel dat ik nu op twee manieren was genaaid weer aan het zwembad gaan liggen en me voorgenomen een volgende keer beter te communiceren, want ik wil gewoon niet meer dan 50 euro per keer spenderen.
Na een tijdje zag ik de vriendelijke
Zara (Turks), na een tijdje oogcontact zoeken (zij lag aan de andere kant van het zwembad) naar haar gezwaaid en toen kwam ze uiteraard snel een kijkje nemen bij mij.
Ze is pas 3 weken in de club en spreekt slecht duits, dus communiceren was wel een probleem, maar ik had gewoon een goed gevoel bij haar, dus al snel een kamertje opgezocht.
Met wat hand en voetwerk duidelijk gemaakt dat ik max half uur wilde voor max 50 euro, na een redelijke sessie (we hadden wel een klik) vroeg ze of ik nog wat wilde drinken waarmee ik instemde.
Prompt loopt ze de kamer uit en komt na een tijdje terug in de kamer met een cola, ik keek op de klok en we waren al 35 minuten op de kamer, waarop ik zei dat de tijd op was en wees naar mijn horloge.
Ze begon toen een hele discussie (ik verstond er niet veel van) en zei dat ik te lang op de kamer was en bij moest betalen. Deze discussie duurde 10 minuten, waardoor we na 45 minuten weer boven waren. Bij het afrekenen gaf ik haar 50 euro zoals afgesproken, maar mevrouw wilde 100 euro.... hele discussie bij de balie, wat een ellende.... heb het vertikt die 100 te betalen, ik kreeg hulp van de gastdame gelukkig.
Mijn dag was nu officieel verpest en ik denk niet dat ik nog eens naar deze tent terug ga.
Ik kwam nog 2 leuke gezellige brabanders tegen naderhand en bij hun wat stoom afgeblazen van hetgeen ik had meegemaakt, nadat ik hun had aangesproken met de vraag of dit tegenwoordig de nieuwe standaard is in Babylon.
Eigenlijk konden zij mijn verhaal niet beamen en waren zeer tevreden over Babylon. Nog wat met hun gekletst en ervaringen uitgewisseld.... was leuk, bedankt jongens als jullie dit lezen!
Volgende keer eens naar SixSense!