Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 31 van 31
    Last Online
    22 maart 2017 @ 12:44
    Discussies
    23
    Thanks
    12

Standaard Tri(o)logie?

Enkele weken geleden eens met collegawandelaars Wico en Rplover afgesproken voor een buffetje bij de Continental en daarna een wandelingetje door Skw. Na het nuttigen van wat etenswaren en uiteraard ook een paar drankjes erbij richting Skw gewandeld voor de gebruikelijke verkenningsrondjes. We waren nog maar net in de Schippersstraat toen Tanja ons riep op haar eerste werkdag haar verlof.

Tanja was in een gekke en wilde bui, en stelde een trio voor met Rplover en Sub. Deze twee heren ijn ook de beroersten niet en gingen dus op het voorstel van deze knappe verschijning in. Wij met tweëen naar binnen. Na de gebruikelijke zakelijke stappen geregeld te hebben namen we alle drie plaats op bed en voelde Tanja vier handen over haar lichaam gaan, maar zij moest haar aandacht verdelen, en wij moesten het het veelal met slechts 1 hand van Tanja stellen.

Na een tijdje begon Tanja te pijpen en ik was de eerste die haar mondje mocht voelen, ondertussen zat ze met 1 hand aan mijn tepels te friemelen, en met de andere hield ze Rplover op oorlogssterkte. Na verloop van tijd de rollen omgedraaid. Toen we weer wat verder gevorderd waren, ging Rplover met zijn rug tegen het hoofdeind van het bed zitten, Tanja kroop er voor om hem nog wat verder te verwennen met haar mondje, en ik kroop daar weer achter om Tanja op zijn hondjes te penetreren. Toen ik heb ik zo het jasje volgeschoten terwijl ik met mijn duim ook haar kontgaatje ook nog wat bewerkte.

Na nog wat uitgerust, en nagenoten te hebben werd mij verzocht te vertrekken, want Rplover wilde ook nog even in zijn eentje wat verder van Tanja genieten.

Het is nu aan Rplover om deel twee van deze recensie te schrijven. Wie weet volgt er ook nog een deel drie.

Grz Sub

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln enkele weken geleden?

Sub sub sub, ons Tanja is nog maar 12 dagen terug :D
    Toch niet teveel onder de indruk he? :teuflisch
    Enfin, na u professioneel buitengewerkt te hebben (waarvoor mijn oprechte spijt hoor, maar ik moest haar nog wat vragen ) moest ik terug de bedrand op, kwestie van mijn aanzicht van enkele minuten terug voor ogen te houden, maar dan zonder een pompende sub achter Tanja
    Ze rijkte me het flesje poppers aan, waardoor ik steeds dieper wegzakte, op het bed en in gedachten. Wat poppers al niet kunnen doen met een man...
    Ik vind het bij Tanja altijd een prachtig gezicht als ze met haar amper 40 kilootjes boven op je gaat zitten en je probeert te temmen. Wat haar nog wonderwel lukt ook.
    Rodeotime dus, en als alle Meiden deze techniek moesten beheersen zoals ons Tanja, hoorde je mij nooit klagen

Ze heeft het verder afgewerkt in een softe sm bui, en knabbelend, bijtend, plagend en spelend overal aan trekkend waar maar aan te trekken valt, met de nodige poppers erbij.
    Tanja is een lieve Meid, en met een vleugje soft SM vind ik ze steeds op haar best.
    Zo ook heeft ze me afgewerkt, en als jij het prettig vindt jouw dumpie overal in te steken, Sub, vind ik het zalig dat ze dat bij mij doen.
    En zo heb ik het condoompje lekker gevuld, en weet nu eindelijk ook waar ik eigenlijk voor gekomen was.
    Tanja gaat me op tijd en stond terugzien, maar ik zal mijn tijd moeten verdelen tussen haar en wel 10 andere lekkere Meiden daar in 't skw, om dan nog maar van YY te zwijgen.
    Beloofd alvast weer een heerlijk 2008 te worden, en Tanja maakt daar -gelukkig voor mij- deel van uit.

:wink:

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden die Meiden toch

Vandaag nog eens lekker gaan uitwaaien met Wico, roept Tanja me toch binnen.
    Foutje in mijn laatste belevenis bij haar, naar haar eigen zeggen.
    Die 40 kilotjes zijn droog gewogen, als ze nat gewogen wordt moet het 45 kilo zijn.
    Daaruit besluit ik dus dat ze, toen de sub er was, 40 kilo woog, en toen ik ze voor me alleen had, 45 kilo :teuflisch
    Neen, alle gekheid op een stokje, Tanja weegt dus 45 kilo, maar nog steeds goed te heffen voor deze 'gespierde fietspomp' :D
    Wat een opmerkzaamheid trouwens, ken maar weinig Meiden die zo goed meelezen, en ons op onze fouten wijzen

:wink:

Last Online
    18 februari 2022 @ 18:11
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Ausrufezeichen

Vandaag kwam ik mooie Tanja tegen om 14u30 op de Oude Leeuwenrui toen zij onderweg was naar de Schippersstraat en dus nog moest beginnen vandaag. :p

Tja, en dan maar klagen de dames dat zij niet veel te doen hebben.

wico :wink:

Last Online
    18 februari 2022 @ 18:11
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Frage Ook Tanja vraagt naar rplover !

rplover,

NOG iemand die naar JOU gevraagd heeft! :p

Wat doe jij trouwens dat de dames steeds naar JOU vragen?

wico

Last Online
    10 november 2012 @ 22:01
    Discussies
    22
    Thanks
    57

Standaard

Tanja werkt niet veel meer.

Ze is steeds op zondag te vinden maar dan op Schippersstraat 37/1.

Met vriendelijke groet!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten