Dank je Knabbel voor je bericht!
luctor et ejaculator!
Omdat ik er al even niet meer geweest ben toch nog maar weer eens mijn brandende vraag: werkt Elena nog in de huiskamer?
Bij voorbaat dank voor je reactie!
luctor et ejaculator!
Thnx Boy69!
luctor et ejaculator!
Soms moet je eerst weer eens ouderwets op je bek gaan om je realiteitsbesef terug te krijgen.
Ooit was Elena ( toen nog Elisa ) in haar Villa Vertigo-tijd mijn onbetwiste muze. Potverdomme, wat heb ik van haar genoten!!
Daarna nog eens een weerzien in Duisburg, waarbij de eerste haarscheurtjes in mijn adoratie een feit werden. Daarna een hele tijd niet gezien, en haar afgelopen weekend dan maar eens opgezocht in Kaarst, waar totale deceptie mijn deel werd: van de prachtige meid van weleer was nagenoeg niets meer terug te vinden/voelen. Niet qua fysieke welbevalligheid, en zeker ook niet qua wat ooit een innemende persoonlijkheid was...
Ik zal het kort houden: ondanks alle alarmbellen toch voor een uur geboekt ( want wie weet komt het nog...). Algehele laconieke profi-attitude
, pijpen alleen met condoom
, tussendoor moest ze nog een plasje doen van een minuur of 10
, en nadat bleek dat er van mijn kant na al deze dieptepunten geen hoogtepunt meer in zat stelde ze voor de kamer dan maar voortijdig te verlaten
. Ik was er zo klaar mee dat we dat dan ook gedaan hebben.
Bij het verlaten van het pand vroeg Andreea met wie ik was geweest, en begon bij het horen van de naam Elena stevig door te vragen. Ik heb haar dan maar waarheidsgetrouw verteld wat mijn ervaringen waren. Ze keek niet blij...
luctor et ejaculator!
Wentelt Eefje (27 januari 2016)
ik heb een hele andere ervaring met haar
Spontaan en goedlachs in de bar.
onlangs leuke sessie met haar gehad, van PMC absoluut geen sprake.
Herhalingsgevaar absoluut aanwezig
Laatst gewijzigd door Willem2; 1 februari 2016 om 09:28 Reden: tf
het lijk mijn ook stug dat elisa onder de maat werk leverdt werk toch al wel 2 jaar in verschillende sauna clubs en is ingewerk in het duisburgsenniet door mijn overgens ik heb namelijk een totaal anderen smaak als boy69
![]()
Werkt deze dame nog steeds in de lr of vort ergens anders?
Elena is in Holiday.
holiday op de vulkaanstrasse![]()
ik heb haar vorige week niet aan de vulkaan gezien ook niet in haus69 waar ze vroeger zat.
„Ein Deutscher, ist ein Mensch, der keine Lüge aussprechen kann, ohne sie selbst zu glauben.“
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Terug in LR
Wie weet of ze nog werkt in LR of toch weer in Duisburg?
Alvast thnx voor de info.
luctor et ejaculator!
Ben me niet helemaal zeker, maar dit zou wel eens Elisa kunnen zijn, sinds een maand in YY
Manureva (27 april 2017)
>> YY
Werkt ze al geruime tijd Knabbel!
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.
Knabbel bedoelt een andere dame dan jij gignnl.
gignnl bedoelt deze dame en die loopt al een tijdje in YY rond. Heeft een gignnl stempel:
https://www.ijsberenforum.com/forum/...Roemeense)#top
Knabbel (10 augustus 2018)