Ik zat met een stel Limburgers en een aantal Bulgaarse meiden te eten in de kantine toen mijn aandacht ineens verre van verslapte. Cindy kwam namelijk binnen in een mooi strak blauw jurkje. Normaal gesproken kun je het niet maken (al vind ik het zelf) om redelijk ongegeneerd een mooie meid te gaan zitten aangapen. Maar ach, de ambiance in een bordeel is in zekere zin sowieso wat ongewoon, dus deed ik het toch. Ik verdraaide bijna mijn nek toen ze achter ons ging zitten eten.
Toen ik haar beneden zag zitten twijfelde ik geen moment, liep naar toe, gaf haar een handkus en kroop tegen haar aan. Alleen al door haar uiterlijk kon het me geen reet schelen of ik tegen een sof sessie zou aanlopen. Al heel snel werd me duidelijk dat ik naast een rustige, lieve meid/dame was gaan zitten. Na een minuut of 10 zijn we vertrokken naar een kamer in het oude gedeelte. Ik moest haar helpen om haar jurkje uit te doen. Wat een straf.
De sessie begon heel rustig. Wat knuffelen, voorzichtig TZ, en kroelen en voelen in standje relax. Aan mij viel de beurt te eer (na een grondige poetsbeurt) om als eerste oraal onder handen genomen te worden. Met redelijk wat handinzet vond ik het snel genoeg en ging op revanche uit. Ze liet zich het beffen vrij rustig ondergaan. Weer naast haar gaan liggen op zoek wat beter zoen werk. En warempel, dit ging ergens op lijken, niet heel diep, maar wel met redelijk wat speeksel. Best apart. Het neuken begon heel rustig, maar versnelde gaandeweg. Omdat het de tweede date van de dag was, kostte het de nodige moeite om de finish te halen en werd er nog een tandje bijgeschakeld. BOEMMMMMMMMMMM .. .. . . . . . ...... . .... . ....
Na wat verder kroelen en aanrommelen zijn we nog aan de tweede ronde begonnen. Cindy kwam echt losser (..). Het zoenen werd nu echt goed. Een derde orgasme van de dag zat er niet meer in, maar . . .
Wordt vervolgd.