Pagina 69 van 89 EersteEerste ... 195965666768697071727379 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.701 t/m 1.725 van 2215

Discussie: Heaven7, Algemeen

Last Online
    Vandaag @ 21:06
    Discussies
    7
    Thanks
    218

Standaard

Zijn ook veel duitsers die normaal in LR vertoeven, gezellige sfeer en lig continu in zwembad, pff goed heet hier.

Jessie heeft het aan stok met wespen en is het zwembad in gevlucht.

Is idd goed bevallen, is nu mn 3e keer in H7.
    Een relatie van een half uur is lang genoeg, Dekken en Vertrekken

2. Onderstaande 6 leden hebben Graagneuker bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid ( 7 augustus 2018),cheasehead ( 7 augustus 2018),Firehawk ( 7 augustus 2018),JonnyFontane ( 7 augustus 2018),Jooploop ( 8 augustus 2018),Partycrasher ( 7 augustus 2018)

Last Online
    Vandaag @ 21:07
    Discussies
    149
    Thanks
    4.389

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door graagneuker Bekijk bericht
    Zijn ook veel duitsers die normaal in LR vertoeven, gezellige sfeer en lig continu in zwembad, pff goed heet hier.

Jessie heeft het aan stok met wespen en is het zwembad in gevlucht.

Is idd goed bevallen, is nu mn 3e keer in H7.
    Maak er geen bubbelbad van.

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Wordt het weer een dagje wespen vangen voor je?
    Toch bevallen afgelopen zaterdag dat je weer terug bent.

Afgelopen zaterdag met de party waren ze tot 5:00 uur open.
    das nog beter natuurlijk
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Discussies
    456
    Thanks
    1.627

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Maak er geen bubbelbad van.
    nee nee nee daar komt wat achter aan als hij er een bubbelbad van maakt

Last Online
    8 januari 2025 @ 18:50
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

Dan is het zwembad wel geheel voor hem zelf

Last Online
    Vandaag @ 19:59
    Discussies
    135
    Thanks
    6.473

Standaard

Afgelopen zaterdag met een vrijkaartje van de Willemsorde vertrokken naar Willich.
    Ik wist dat er een aantal bekende beren aanwezig zouden zijn.
    De temperatuur was aangenaam warm en de reis richting Willich verliep voorspoedig, op een paar sleurhut rijdende chauffeurs die denken dat ze king of the road zijn na, kwam ik rond 12.00 aan.
    Na een container te hebben verplaats kon ik Jonny's mobiel mooi parkeren.
    Na mijn transformatie tot topless beer( alleen handdoek om) liep ik naar het terras.
    Hier zaten tot mijn verbazing behalve Jooploop en brombeerzuid ook nog RB en Graagneuker.
    Cheesehead was er ook, maar op dit moment, Maya aan het verwennen( of andersom).
    Later zouden DBS en de vuurhavik zich nog bij ons voegen.
    Het werd al gauw gezellig en de flesje bitburger smaakte ook lekker.
    Kaaskop was ondertussen ook terug van de kamer.
    De stroopwafels van Brombeerzuid smaakte goed en we werden regelmatig benaderd door de dames.
    Na zoveel positieve dingen gehoord en gelezen te hebben over Maya werd het toch eens tijd voor eeen nader onderzoekje met haar.
    Mijn studieobject kwam bij me zitten en we deden wat preresearch.
    Het daadwerkelijke onderzoek vond plaats in kamer op de bovenetage, waar het ondanks een ventilator, nog behoorlijk warm was.
    Als dit de testresultaten maar niet beïnvloeden dacht ik.
    Voor het mondeling examen is Maya met de hakken over de sloot en voor de rest was de test/onderzoek geslaagd.
    Tijd voor de nodige afkoeling....
    Het zwembad was redelijk van temperatuur en de sauna was heerlijk warm.
    Dus na een paar rondjes zwemmen, sauna en koude douche was ik weer helemaal het mannetje.
    DBS was ondertussen ook gearriveerd en had een struise Duitse zien rondlopen.
    Hij was er zo over aan het praten dat ik behoorlijk nieuwschierig werd naar zijn prooi.
    Als toverslag verscheen deze deerne in de deuropening en ik besloot snel toe te happen.
    Voor dat DBS zijn moves kon maken stond ik al bij haar en raakte aan de praat met Ina.
    Deze 25 jarige psychologiestudente was nog niet zolang in Heaven 7 na voorheen in VV, PSR en Dolce Vita te hebben gewerkt.
    Na een leuk gesprekje samen naar een kamer getogen voor een nadere kennismaking.
    Ze is niet moeders mooiste, ze heeft ook niet vooraan gestaan met borsten uitdelen, maar service gericht is een topper.
    Van vollebak tongzoenen, pussysliden tot aan een lekkere soppige blowjob aan toe.
    Na een voldoende inspannend half uur was het weer tijd om mijn aan te sluiten bij het zooitje ongeregeld.
    Het wespenzwembad van graag neuker was gesloten, maar de vuurhavik had zijn bad wel opengegooid.
    Ondertussen werden er veel voorbereidingen getroffen voor summernightparty.
    Wat zo dit inhouden vroegen wij ons af......
    Wel zagen we dat de dames zich aan het omkleden gingen en zich transformeerde in normale uitgaansmeiden.
    Ook kwamen er meer gasten binnen in hun dagelijkse kloffie.
    Tegen 23.00 uur werden we verzocht om ons omkleden naar normaal mens en ons tuniek te verruilen voor gewone kleding.
    Ik had geen zin om langer te blijven en had met RB al besloten om naar een bepaald etablissement in Limburg te gaan waar nog al wat Poolse dames komen en wordt gerund door een look A like van een bepaalde BN'er.
    Nadat we ons hadden omgekleed zijn RB en ik met in de achtervolging Graagneuker richting Limburg gegaan.
    Onderweg zijn we graagneuker uit het oog verloren....
    RB en ik hebben ons nog prima vermaakt in dit etablissement.
    Heaven7 is een club die erg ziijn best doet om er iets van te maken.
    Als ze zo doorgaan gaat dat vast en zeker lukken.
    Het is er gemoedelijk, schoon,het eten is goed, personeel vriendelijk en dames zijn ook leuk.
    Al bij al een clubje om voor mij wat vaker te bezoeken, maar wel in gezelschap.

8. Onderstaande 27 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (23 augustus 2018),cheasehead ( 9 augustus 2018),dennisw (15 augustus 2018),Devante ( 9 augustus 2018),Eddy_V (10 augustus 2018),Elmo3108 ( 9 augustus 2018),Firehawk ( 9 augustus 2018),firstme ( 9 augustus 2018),forgetskinnyletsgetfatty ( 9 augustus 2018),Graagneuker (13 augustus 2018),hasta la pasta ( 9 augustus 2018),Hooker lover1 ( 9 augustus 2018),hvdk52 (10 augustus 2018),Jooploop ( 9 augustus 2018),Klatergoud (10 augustus 2018),mentholbear (10 augustus 2018),Mr Bluenose ( 9 augustus 2018),Partycrasher (10 augustus 2018),Patjax ( 9 augustus 2018),rmjhexe ( 9 augustus 2018),schoolmeester (10 augustus 2018),Sjeufke (15 augustus 2018),Smouse ( 9 augustus 2018),Wentelt Eefje (10 augustus 2018),Wijze grijze ( 9 augustus 2018),yylover ( 9 augustus 2018),Zultbroek81 (15 augustus 2018)

Last Online
    6 december 2024 @ 15:23
    Discussies
    3
    Thanks
    3

Standaard

Gisteren deze club bezocht. Het viel toch tegen met het aanbod. Er was maar 1 mooie dvp die aan de GT norm voldoet. Eten aanbod viel ook tegen. Verder veel wespen. Daar werd ook niets aan gedaan. Buiten was het een dooie boel.

10. Onderstaande 3 leden hebben Jort bedankt voor deze bijdrage:

felrops (15 augustus 2018),mentholbear (17 augustus 2018),satanic surfer (15 augustus 2018)

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

Een vluggertje!

Vandaag ff naar H7 geweest, het borrelde met de wetenschap dat ik waarschijnlijk pas weer eind augustus kan gaan clubben!
    Rond 16.30 aangekomen op de vrijwel lege parkerplaats.
    Helen naam de 40.- aan en ik kreeg een berenvel.
    Omgekleed en genoten van het fijne buffet, altijd goed in h7.
    Ik schat een 10 meiden daar en een 10 beren.
    Tijd om te roken, daar zat een bekende en ff later een andere beer.
    Hij ziet dat ik pijp rook en zegt ben jij bbz, tsja wordt tijd dat ik over ga op sigaretten,hehe.
    Een schrijvend lid met een hele lange nickname, kort gezegd niet dun maar dik.
    Altijd leuk om het gezicht achter de nickname te zien.
    Na een tijdej ging hij h7 verlaten en ik kreeg lust.

Had mijn zinnen gezet op Angie maar helaas ze was bezet.
    Ik zie Melanie zitten, das een tijdje geleden!
    Leuke meid, goed op de kamer en ze staat haar mannetje!
    Me naast haar gaan zitten en we zaten al te flirten.
    Op naar een kamer met haar en het spel kon beginnen.
    Eerst wat zoenen en het werd al snel beter, tz en over naar de befaamde duikvlucht.
    Ff later deed ze dat vice versa, ze kan lekker geil pijpen en het tz werd daarna beter.
    Ach ja het werd tijd om te sporten, dus ze zat al snel op mijn bbztje.
    Ze deed haar stinkende best, waar ik haar een beetje met hielp en het verrekte rode condoom ving mijn lichaamsappen op.
    Daarna nog ff over by night met haar gehad en afscheid genomen van haar.

Ff weer wat eten en keek op de horloge, mhh weinig herstel tijd.
    Een paar leuke meiden gezien, maar het zou en moest Angie worden.
    Had ze al gezegd vanavond nog een kamer met jou.
    Toen ik me ff opgefrist had en nog snel een toetje, daar komt ze net aanlopen, ik zeg moest wat zoets hebben, jij was er niet.
    En al snel proefde ze mijn toetje met haar tong in mijn mond.
    Heerlijk die billen vast houdend en bbztje reageerde, ik kom zo naar je toe.
    Voor haar vaste bankje wat staan te tz en strelen, en op naar de kamer.
    Een lekker lichaam zachte lippen, boven en onder en benen waar ik niet vanaf kan blijven ,zo mooi.
    Ik ben niet van de sili's,maar zou begrijpen dat ze die ooit gaat nemen.
    Door het zogen van een kind, hangen ze erg, wel lekker zacht.
    Ze begon me heerlijk te tongzoenen, krop helemaal in mij, haar benen over mij heen.
    ach kan een hoop schrijven over haar, ze is een toppertje, heerlijk slowjob en strelen.
    Een fantasische soft gfe, diverse duikvluchten van mij in diverse standjes en ze zocht steeds bbztje op, waar ze ook niet mijn balletjes vergat.
    Tijd om te neuken en ja weer die kut rode condooms, deze keer had bbztje na een tijdje geen lust meer.
    Maar hoe ze het doet weet ik niet, maar ze pijpte hem in no time ,weer op oorlogs sterkte.
    Het neuken maar laten zijn en aflaten maken op mijn favo manier, dat was zeer goed.
    Ongeveer een uurtje op de kamer en tijd om te douchen.

Daarna nog een kopje koffie en wat met Anna,Lucy en Rebecca bijgekletst.
    Anna zei dat Sissi op vacantie was en nog wat met haar over babylon gehad(lees Emma).
    Lucy zat voor mij op het bankje en had daardoor mooi uitzicht en Rebecca dekte de zijkant.
    Er zijn minder mooie momenten in mijn leven.
    En oja de line up in H7, ik vindt die prachtig, van lang en slank naar wat dikker,zwart en blond, jongere en oudere dvp, dat zijn pas line up's.
    Weer een mooie paar uurtjes in mijn favoriete club.
    En weer als de vliegende brandweer naar huis.

12. Onderstaande 19 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (19 augustus 2018),cheasehead (16 augustus 2018),dennisw (16 augustus 2018),Elmo3108 (16 augustus 2018),fg22 (27 augustus 2018),Firehawk (16 augustus 2018),firstme (16 augustus 2018),forgetskinnyletsgetfatty (16 augustus 2018),Hooker lover1 (24 augustus 2018),jemame (16 augustus 2018),JonnyFontane (15 augustus 2018),Jooploop (16 augustus 2018),Klatergoud (17 augustus 2018),Kwibus2 (20 augustus 2018),mentholbear (17 augustus 2018),Mr Bluenose (15 augustus 2018),Schietgraagft (20 augustus 2018),Sjeufke (15 augustus 2018),Zultbroek81 (17 augustus 2018)

Last Online
    Gisteren @ 23:32
    Discussies
    44
    Thanks
    3.741

Standaard

Woensdag 15 augustus in de 7de hemel.

Woensdagochtend koers gezet naar de 7de hemel, net voor de klok van 12:00 op de bel gedrukt, en tegen betaling de benodigde spullen verkregen. Het hoofddoel van mijn bezoek, was een weerzin met “Cur Mare” Anna, die hier, wat ik uit betrouwbare bron had vernomen, was terug gekeerd. Een kort rondje, levert meteen de attentie op van de donkere Daisy op. Ook woensdag blijkt de dresscode FKK te zijn voor de dames, mwah, er zijn ergere dingen te bedenken. Rondje afgemaakt, veel beren en nog weinig dames. Eerst maar wat chillen. Net na de klok van 12:30, weer een rondje gelopen, en daar stond ik oog in oog met een verbaasde “Cur Mare Anna”. Dat lichaam beet gepakt (genoeg vlees), effe bijkletsen en door naar een kamer. Genoten van haar orale verwenning en dan mijn lusten bot gevierd op die “big butt”. Een aangename sessie van bijna een uur.
    Wat eten en weer chillen, had gezien dat er nog een “chubby girl" aanwezig was. Ze kwam zichzelf al voorstellen, “Nicole”. Volgens eigen zeggen Turks, maar dat zou zo maar ook Bulgaars kunnen zijn. Ja, helaas even geduld, na het eten eerst chillen. Helaas buiten een overkill aan vliegen en wespen. Beetje wisselend buiten en binnen gezeten. Inmiddels alle dames gespot, ongeveer 10 dames “in the house”. Twijfel een beetje, wachten op de “chubby Nicole", of mezelf vergrijpen aan een andere dame. Lang hoefde ik niet te wachten, Nicole kwam me al halen, en gooide haar ronde zachte vormen in de strijd. Tijd om een kamer op te zoeken dus. Een uur later, bezweet en voldaan van de kamer af.
    Nog even wat eten, buiten op het terras nog een kop koffie gedaan, daar kennis gemaakt, met een pijp rokende, brommende beer uit het zuiden.

En toen was het tijd om te gaan.

Heaven 7 tot de volgende keer.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

14. Onderstaande 11 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (16 augustus 2018),cheasehead (17 augustus 2018),Elmo3108 (17 augustus 2018),fg22 (27 augustus 2018),Firehawk (16 augustus 2018),Hooker lover1 (24 augustus 2018),Klatergoud (17 augustus 2018),mentholbear (17 augustus 2018),Mr Bluenose (16 augustus 2018),Wentelt Eefje (17 augustus 2018),Zultbroek81 (17 augustus 2018)

Last Online
    Vandaag @ 19:51
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jort Bekijk bericht
    Gisteren deze club bezocht. Het viel toch tegen met het aanbod. Er was maar 1 mooie dvp die aan de GT norm voldoet. Eten aanbod viel ook tegen. Verder veel wespen. Daar werd ook niets aan gedaan. Buiten was het een dooie boel.
    Met vies weer valt er buiten ook weinig te beleven. Vandaar dat ik ook bv clubs als yin yang, Sixsens en de helaas voor mij heel stuk verder gelegen park sauna Residenz prettig vind, waar een groot deel van de wellness binnen zit.

16. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

JonnyFontane (17 augustus 2018)

Last Online
    18 oktober 2024 @ 15:04
    Discussies
    4
    Thanks
    23

Standaard

Ik ben er onlangs tweemaal geweest, maar heb Raisa niet kunnen spotten....
    Enig idee waar zij uithangt?

Last Online
    6 januari 2025 @ 16:24
    Discussies
    1
    Thanks
    58

Standaard

afgelopen zondag geweest.
    Aangekomen om 19:15 uur.
    8 ijsberen aan het rondzwerven het leek erop dat ze zich aan het vervelen waren.
    6 vrouwen allemaal met dezelfde smaak roemeens CAT: C- heel erg schatzie schatzie ficken geen style geen niveau.
    Eten het leek erop dat het er al 2 dagen lag.
    Sfeer was er niet.

naar 1 uur en 40.- stond ik weer buiten.

19. Onderstaande 3 leden hebben avi bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (23 augustus 2018),mentholbear (31 augustus 2018),Wentelt Eefje (23 augustus 2018)

Last Online
    Gisteren @ 14:14
    Discussies
    3
    Thanks
    1.793

Standaard

Mede dankzij het mooie weer ben ik vorig weekend maar weer eens naar H7 getogen. Het was nog erg warm die dag en de parking was tjok vol. Dat beloofde wat.
    De twee nieuwe dames aan de inkom slaagden er uiteindelijk toch in om zowel de Duitse als de NL versie te doorgronden. Afzien somtijds, dacht ik bij mezelf want de bel bleef maar gaan ……

Omgetoverd tot medepleger de zaak maar eerst eens verkennen. Bij het mooie zwembad waren alle bedjes bezet door medeplegers en enkele dames. Binnen was het erg warm, dus de lounge & bar waren verlaten. Ook het rokersterras was wat rustig.
    Eerst maar even wat gegeten. Smaakte uitstekend, compliment! Ik besloot maar binnen te eten want buiten heersten de wespen in grote aantallen. Men had op een van de tafeltjes een lekkernij voor de diertjes geplaatst in de hoop dat ze uit de buurt van de andere gasten bleven. Maar goed, daarmee zijn de aanvliegroutes nog niet veilig. Erg irritant hoor .

Gezellig met wat oosterburen gesproken en wat club info’s gewisseld. Altijd nuttig. Met een van hen was ik het er ook over eens dat het niet zo leuk is als dames aan een persoon blijven hangen terwijl er verder niets gebeurt. Op zich wel een leuk tafereeltje telkens als je zag dat hierdoor enkele geërgerde gezichten rondwandelden.
    Moet wel zeggen dat de line up ten opzichte van mijn vorige bezoekjes wezenlijk beter was geworden. Club is erg actief op dit gebied kennelijk.

Na verloop van tijd werd het tijd voor actie. Keus genoeg dacht ik zo. Mijn oog viel op een leuke jonge dame die telkens weer ergens anders verscheen. Op zich wel nuttig om niet op een plaats te blijven hangen en we raakten in gesprek. Leuke dame, beetje jong, mooi lang haar en een super slank figuurtje. Jessy heet ze en van het een kwam het ander.
    Met Jessy enthousiast naar boven waar we in een hele warme kamer terecht kwamen. Kan niet anders zeggen dat het een hele gezellige tijd met Jessy is geworden. En ik kan mij voorstellen dat er een herhaling met haar in zit.
    Moet het wel wat koeler zijn de volgende keer. Dit was afzien, maar tevreden .

De tijd verstreek sneller dan ik had verwacht en dus moest ik mij een beetje gaan haasten om op tijd terug te zijn. H7 is een gezellige, kleinere club, met momenteel een prima line up, en een goede verzorging. Hoop dat dit zo blijft, maar ik krijg wel de indruk dat de leiding erg actief is.

Grtz
    K

21. Onderstaande 16 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (26 augustus 2018),brombeerzuid (24 augustus 2018),cheasehead (24 augustus 2018),Elmo3108 (24 augustus 2018),fg22 (27 augustus 2018),Firehawk (24 augustus 2018),firstme (25 augustus 2018),forgetskinnyletsgetfatty (25 augustus 2018),goolfy69 (24 augustus 2018),Hooker lover1 (24 augustus 2018),hvdk52 (24 augustus 2018),Kwakje (25 augustus 2018),mentholbear (31 augustus 2018),Mr Bluenose (24 augustus 2018),phoenix (24 augustus 2018),Wentelt Eefje (24 augustus 2018)

Last Online
    Vandaag @ 21:07
    Discussies
    149
    Thanks
    4.389

Standaard

Gisteren in H7 geweest met dank aan Willem2 voor de vrijkaart.
    Kwam rond 14:00 uur aan en het was rustig, met beren maar ook met vrouwen. Waren maar zo’n 9 vrouwen aanwezig, gelukkig zat er wel wat moois tussen. Aanwezige waren, Susi, Melanie, Gerry, Maja, Isa, Angie, Sabina ( een nieuwe Roemeense, niet die er voorheen ook heeft gewerkt), die Duitse meid (naam vergeten) en een dikkere Bulgaarse.

Ondanks de magere line-up zat er voor mij wel wat tussen waar ik de dag wel mee door kom.
    Ditmaal kwamen gelijk Angie en Susi het proberen, omdat Sisi nog op vakantie is grepen ze hun kans. Aangezien ze niet mijn types zijn, afgewezen. Alleen Susi bleef volhouden maar uiteindelijk kon ik toch vluchten.

Ik had mijn zinnen gezet op Gerry. Van te voren al een beetje oogcontact meegemaakt, maar ze maakt zelf het initiatief niet. Ze zat buiten op de schommelbank en er langs gaan zitten. Ze zag er mooi uit gisteren in haar zwarte lingerie setje. Praten gaat echt zeer moeizaam, kan geen Engels en zo goed als geen Duits. De wespen kwamen ons weer vervelen dus die samen gaan vangen. Daar heb je geen woorden voor nodig, uiteindelijk 7 wespen een verdrinkingsdood gegeven. Daarna naar binnen gegaan want ze kreeg het koud, beetje duidelijk gemaakt of ze de kamer op wou. Dat begreep ze wel en ging een sleutel halen.
    Ondanks dat de communicatie moeizaam is was de kamer heel goed. Lekker zoenen, ook tongzoenen, strelen en knuffelen, daar hou ik wel van. Uiteindelijk over naar pijpen wat ze lekker deed. In eens zegt ze dat we nog maar 1 minuut hebben en dat klopte ook. Ik zeg dan maken we er een uur van, want wou nog wel even neuken met haar en klaarkomen. Zo gezegd zo gedaan. Neuken was ook lekker en houdt je lekker stevig vast.
    Ondanks de taalbarrière toch veel gelachen met haar op de kamer en we kwamen er wel uit. Ze was helemaal ontdooit. Voor de kamer kwam ze nog een beetje afstandelijk over, dat was nu helemaal weg. Goede kamer.

Na de kamer eerst gaan douchen en kijken wat ze te eten hadden. Drumsticks en een of andere varkenslapjes met aardappelen of rijst en nog veel meer. Opperklapekster Piet Plezier zei dat hij misschien ook kwam maar daar hecht ik geen waarde meer aan, komt meestal toch niet. Maar ineens was hij er samen met Anaconda. Dit keer kon hij wel doorlopen. Anaconda had zich omgekleed en was al gelijk op de kamer gedoken. Susi had hem gekaapt.

Heaven7 heeft nu een nieuwe chef en voornamelijk Piet heeft er even mee gepraat. Het bier zit nu inclusief de entreeprijs. Ze gaan wel af van de flessen bier en er gaat nog een tap geplaatst worden.
    Als H7 party’s geeft en ook al was je voor 22:00 uur gekomen als de party begint moest je even goed op de party zelf al het drinken betalen. Dat heeft hij nu ook aangepast. Als je voor de party al aanwezig bent en je betaald gewoon de normale entree dan krijg je een bandje om. Zodra de party begint kun je dan even goed gratis fris en bier krijgen.

Zoals gezegd was het rustig in H7, beetje ouwehoeren met Piet en Anaconda. Ik kwam ook Isa tegen die ik de hele middag niet meer had gezien. Ze werd schijnbaar gepannekoekt. Voor mij persoonlijk de lekkerste die er rondloopt nu. Ze zag er gister weer zo geil uit en vroeg waarom ik al een paar keer niet meer met haar geneukt had. Ik zeg vandaag zit de kans er wel in.
    Ik zat daarna op een bankje bij de gokautomaten met Piet, en Isa kwam er ook aan en ging lekker over mij heen liggen. Zo kon ik lekker over dat mooie bolle kontje aaien. Heerlijk lichaam heeft ze.
    Ze had zo’n geil fishnet achtig setje aan. Pure porno.
    Beetje ouwehoeren met haar en daarna naar de kamer gegaan. Heb al een paar keer met haar gekamerd dus wist wat te verwachten. Weer een lekkere kamer met deze geile meid. Alleen jammer dat ze zo goed als niet doet tongzoenen. Af en toe tik ik het tongetje aan maar verder komt het ook niet. Desalniettemin geeft ze een goede service. Ze is zelf goed actief en doet goed mee.

Terug in de bar was Piet ook verdwenen, hij was aan het pannekoeken en zelf een trio er tussendoor.
    Beetje met Anaconda zitten kletsen later na kwam Piet er weer bij. De nieuwe meid kwam zich nog voorstellen door tegen mij aan te rijden. Was pas een dag in H7 en stelde zich voor al Sabina, Roemeense, 23 jaar. Zwart haar en had wel aardig wat tatoeages. Zag er niet verkeerd uit maar had geen zin meer.
    Zo nog een beetje met Piet en Anaconda de avond doorgebracht en rond 23:30 uur maar eens richting huis gegaan. Het was rustig in H7 maar zaten voor mij wel een paar leuke meiden tussen dus dan kom je wel aan je trekken.

23. Onderstaande 16 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (26 augustus 2018),azis (26 augustus 2018),bredeweg (26 augustus 2018),cheasehead (26 augustus 2018),Elmo3108 (26 augustus 2018),fg22 (27 augustus 2018),goolfy69 (27 augustus 2018),Hooker lover1 (30 augustus 2018),Jooploop (26 augustus 2018),mentholbear (26 augustus 2018),Mr Bluenose (30 augustus 2018),noglangnietuitgewandeld (26 augustus 2018),Partycrasher (26 augustus 2018),Piet Plezier (26 augustus 2018),Wentelt Eefje (26 augustus 2018),Zultbroek81 (27 augustus 2018)

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

helemaal niets meer aan toe te voegen
    Trouwens stelletjes zijn ook welkom
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

25. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (27 augustus 2018),mentholbear (26 augustus 2018)

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    helemaal niets meer aan toe te voegen
    Trouwens stelletjes zijn ook welkom
    Hint hint voor @youmeher?

Heb inderdaad 1x keer eerder stelletje gezien in H7 komt niet vaak voor. Geregeld wel bij Vertigo en Happy gezien.
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 27 augustus 2018 om 00:19

27. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (27 augustus 2018)

Last Online
    26 juni 2021 @ 07:52
    Discussies
    6
    Thanks
    513

Standaard

Zag vandaag dat de prijzen per 1 september omhoog gaan weer
    Het is afgelopen met de €15,- entree, gaat naar €25,-
    Jammer.....

29. Onderstaande leden hebben hotrod68 bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (30 augustus 2018)

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hotrod68 Bekijk bericht
    Zag vandaag dat de prijzen per 1 september omhoog gaan weer
    Het is afgelopen met de €15,- entree, gaat naar €25,-
    Jammer.....
    Inderdaad, summerjam lijkt voorbij te zijn...

31. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

hotrod68 ( 2 september 2018)

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Major Bekijk bericht
    Ik ben er onlangs tweemaal geweest, maar heb Raisa niet kunnen spotten....
    Enig idee waar zij uithangt?
    Vakantie naar thuisland.

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

De 2e donderdag van augustus in de ochtend aangekomen met happy hour.

De club lag er zoals altijd weer netjes bij. En met het mooie weer was het goed vertoeven aan hun zwembad met de vele ligbedjes.

Ik hoopte Raisa of Maya te treffen. Raisa was helaas net met vakantie. 2 keer nu al net gemist. Het lot speelt met ons...
    Maya was er wel, maar ik spotte ook een knappe slanke brunette. M'n nieuwsgierigheid was gewekt. Ze zat alleen de ganse tijd bij een andere gast. Ik dus maar even buiten in de zon ontspannen, sauna, wat eten, en wat werken.

Ineens spotte ik dat hun wegen zich even leken te scheiden. Ik zag m'n kans schoon. Vroeg of ze bezet was. Dat bleek niet het geval, dus even praatje gemaakt en vervolgens uitgenodigd voor een lekker kamertje.
    Vind haar een fraai figuurtje hebben en zou graag nog eens voor d'r terug willen komen. Helaas bleek ze later al te zijn vertrokken uit de hemel... Toch blij haar ontmoet te hebben. Mocht weten waar ze naartoe is vertrokken, dan hou ik me graag aanbevolen...

De rest van de dag volgemaakt met hetzelfde aan eten, werken en wat relaxen. Tussendoor nog met 2 gezellige Nederlandse gasten gesproken.
    Er was nog een kleine blonde dondersteen die ik een volgende wel wilde proberen. Helaas bleek ook zij niet aanwezig te zijn. Soms zit het mee, en soms...

Over de club kan ik kort zijn. Alles weer tip top geregeld. Was alleen nog steeds last van een wespen plaag. En kwa drukte viel het behoorlijk mee ik denk continue tussen de 9 en 13 man aanwezig en zo een 11 dames als ik me niet vergis.
    Al met al weer een leuk dagje uit gehad.

34. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk (31 augustus 2018),Mr Bluenose (31 augustus 2018),Zultbroek81 (31 augustus 2018)

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Wanneer je als bezoeker deze ontwikkeling vast stelt stem je met de voeten, keus genoeg.

Goede SC weten dat we voor ons plezier langs komen. Neemt de teleurstelling of irritatie toe dan blijven regelmatige bezoekers weg.
    Het mes snijdt aan 2 kanten. Hoe meer ijsberen wegtrekken, hoe meer ander type publiek de club probeert te trekken.

De boem boem klanten met sterke drank e.d. zorgen ook voor inkomen. Maar dat trekt weer een bepaalde type dvps. Het type dat niet geïnteresseerd is in ijsberen en waar ijsberen niet ingeinteresseerd zijn en nog meer wegtrekken. Voor je het weet zit je in een neerwaartse spiraal.

Ik zie met lede ogen aan wat er bv nu met Heaven 7 aan de hand is. De club probeert met weekend feestjes waar gasten met normale kleding binnen komen te trekken. Voor je het weet, komen die gasten ook doordeweeks en je knipperde met je ogen en het is Hell numero uno geworden, waar het gedreun van de muziek je trommelvliezen doet scheuren, je een vuurtje kunt stoken met de adem van de gasten, en de engeltjes ver te zoeken zullen zijn...

36. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid ( 3 september 2018),Firehawk ( 9 september 2018),Kwibus2 ( 3 september 2018),Meme Moo (12 september 2018),Partycrasher ( 3 september 2018)

Last Online
    11 december 2024 @ 14:35
    Discussies
    35
    Thanks
    932

Standaard

Dan is er sprake van een SC die zelf toewerkt naar een ander formule.
    Dat brengt nieuwe bezoekers terwijl vaste klanten wegblijven.

38. Onderstaande leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

Uit-Drenthe ( 3 september 2018)

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

Ik zie met lede ogen aan wat er bv nu met Heaven 7 aan de hand is. De club probeert met weekend feestjes waar gasten met normale kleding binnen komen te trekken. Voor je het weet, komen die gasten ook doordeweeks en je knipperde met je ogen en het is Hell numero uno geworden, waar het gedreun van de muziek je trommelvliezen doet scheuren, je een vuurtje kunt stoken met de adem van de gasten, en de engeltjes ver te zoeken zullen zijn...
    Tsja MB: zo denk ik er ook over maar de meeste meiden niet, die vinden het geweldig, de avond cq nacht gaat zo om.
    Wil er niks over kwijt via forum,sorry

Last Online
    Vandaag @ 18:32
    Discussies
    32
    Thanks
    4.129

Standaard

Snuiven en fuiven, vinden veel hoertjes wel fijn
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

41. Onderstaande 2 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid ( 3 september 2018),hasta la pasta ( 3 september 2018)

Last Online
    Gisteren @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Snuiven en fuiven, vinden veel hoertjes wel fijn
    Als ze eenmaal te lang in het vak zitten wel ja
    En Garde

43. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid ( 3 september 2018),Uit-Drenthe ( 3 september 2018)

Pagina 69 van 89 EersteEerste ... 195965666768697071727379 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten