Op 1 september komt de r in de maand en begint de bronstijd. Dat leek me een goed argument om in Babylon een paar hertjes te gaan dekken. Vol bronstige gedachten drukte ik op de bel. Eerste meevaller: de entree was vrij volgens de computer. Tiende keer of zo. Kwam mooi uit, kon er een extra kamertje gemaakt worden. De eerste ronde trof ik nog geen dames van de to do list aan, dus checkte ik de kino en daar was het meteen raak. Naomi en Star lagen samen mooi te wezen. Ik dook snel op Naomi, en Star kon nog net haar schoenen weg grissen, terwijl Naomi's mond zich al op de mijne vast zoog en mijn handen om haar verrukkelijke billen gleden. Toen ik een half uurtje later na een wilde woeste paring van haar af rolde, hadden verschillende toeschouwers zich eraan op staan geilen. Maakt me niks uit, we zijn hier in een bordeel en wat voor een.
Er bleken een paar forum bekenden te zijn, dus viel er wat te socializen. Verder niet heel druk met gasten, genoeg vrije ligstoelen rond de pool. Na links en rechts wat bijgepraat te hebben met deze en gene, op zoek gegaan naar de volgende prooi. Deze vond ik beneden op een ligstoel, al append met een of andere.......who is that, are you cheating on me? Lachend legde Shana haar foon weg, trok me naar zich toe en stak haar lange tong in mijn mond. Hier kwam ook een heftig kamertje van. Ze was wel zo attent om op verzoek de tongpiercing te verwijderen voordat de Franse les begon. Sommige mannen houden daar van, maar ik vind die dingen gewoon niet prettig. Shana moet je type zijn, maar service technisch zit het wel goed bij haar.
Na deze date weer wat met de maten geluld, over thema 1, clubs en vrouwen. En met twee andere Thailand gangers de vakantieplannen doorgenomen, altijd interessant om te ontdekken hoe klein de wereld dan weer is. Emma's avances nog even afgehouden. Een goede voor een trio, maar er zat een extra kamertje in, en dat werd uiteindelijk Roberta. Lieve meid, met goed houvast voor en achter en altijd goed voor een fijne sessie met veel zoenwerk. Zo heb ik ze graag.
Ik moet zeggen dat het wel een aangenaam publiek was deze dag. Geen lallend volk gezien, gewoon nette lui die zich op een beschaafde manier amuseren. Tegen dat er weer leven in de onderste regionen kwam, had Bianca net een date, dus liet ik het maar aan Emma over om een trio partner te kiezen. Een beproefd systeem, dat me al heel wat goed presterende dames heeft doen leren kennen. Ze stelde een lange blondine voor, die ik wel van gezicht kende maar waar ik uit mezelf niet zo gauw op afgestapt zou zijn. Ik heb meer met exotische vrouwen, en blondjes lijken voor mij allemaal op elkaar. Eigenlijk onzin, en ik zal er heus wel eens een goede sessie door gemist hebben, maar dat zit gewoon tussen de oren. Het werd dus Alesia, volgens Emma the best blowjob of Babylon. Ja, dat zeggen ze allemaal haha, maar vooruit, laten we er maar aan beginnen dan. De beste is natuurlijk iets subjectiefs, maar Alesia kwam behoorlijk diep. Haalde op twee vingerkootjes na het schaambeen. De meeste meiden redden dat niet. Na een half uur deepthroaten door de een en tongzoenen met de ander gaf ik me gewonnen, en kon ik wel stellen dat deze eerste september een goed begin was van de bronstijd.
Hoe lang duurt de bronstijd eigenlijk? Bij de herten op de Veluwe een paar maanden heb ik me laten vertellen. Alleen bij mij houdt hij nooit op, maar ik ben dan ook noglangnietuitgewandeld.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.