Pagina 44 van 178 EersteEerste ... 344041424344454647485494144 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.076 t/m 1.100 van 4426

Discussie: Babylon, Algemeen

Last Online
    Vandaag @ 15:05
    Discussies
    290
    Thanks
    30.283

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cheasehead Bekijk bericht
    Mijn hoop was vandaag gevestigd op de Duitse Michaela die op de AWL stond.
    Ik hoopte dat ze niet volgeboekt zou zijn en rond 12u heb ik haar gespot en meteen een afspraak voor de avond gemaakt wat gelukkig kon.

In de avond was het dus tijd voor Michaela en met haar heb ik een zeer goede kamer beleefd en moe en voldaan verliet ik de kamer.
    Wat netjes dat die dame zich er aan houdt. Elders in het verleden af en toe meegemaakt dat dames afspraken niet na kwamen

2. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker (19 september 2018),Sjeufke (19 september 2018),stimpy3 (19 september 2018)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:51
    Discussies
    17
    Thanks
    2.035

Standaard

gisteren, vrijdag 221 september 2018 in Babylon geweest, was vroeg maar mocht desondanks al naar binnen. Het eten was goed, ben niet echt een buble of sauna man en het was regenachtig met af en toe een opklaring us ook niet echt het zwembad in geweest. Het moet mij van het hart, het was een topdag, heel veel vrouwen aanwezig ook aardig wat nieuwe best wel appetijtelijke jonge hindes dames erbij gekomen. Velen tamelijk bereikbaar, Tamara was er wel maar die was nogal aan het pannenkoeken, ooit hgaat het wel weer eens lukken maar ik ben nogal een halve uurtjes man, dus dan ben ik bij sommigen niet de eerste in de rij en ik snap dat heel goed. Was met Alma nieuwe dame, net nieuw in het vak, ik had wat met haar, die ogen, en ze deed braaf wat ik zei dus we hebben een lekker half uurtje gehad, h\gaat het wel leren denk ik. Amira, mooie dame, zeer kamerwaardig maar bij mij ontbrak de klik (en dat kan ook heel geod aan mij liggen) een beetje, ga het nog wel eens proberen en kan haar aan anderen van harte aanbevelen, want ze geeft goede service en is een knapperd om te zien! Maar ja het aanbod is groot dus dat gaat wel even duren denk ik. Sacha, eindelijk mee geweest, echt een ontdekking voor mij, HEERLIJK, service, kundigheid, mooi, alles erop en eraan top dame ! Bianca, daar zijn geen woorden voor 100 % waar, wat een wereld dame, wereld topper, daar ga ik nog heel veel plezier mee hebben hoop ik, echt een heerlijke klik met haar, ik ga nog veel ontdekken met haar hoop ik, wat mij betreft komt daar nooit een einde aan. Ze is lief mooi, aantrekkelijk, sexy, heeft een hart van goud, ergens las ik in haar profiel dat ze er vooral op gericht is het de man zo goed mogelijk naar zijn zin te maken, nou dat klopt als een bus, en ze heeft er ook de skills en de stamina en het gevoel voor. Als iemand dit leest als een lofrede dan klopt dat volkomen.
    Alles bij elkaar ontzettend naar mijn zin gehad in Babylon, voorlopig ga ik niet meer terug naar GT, of naar SixSense heb hier wel mijn stekkie gevonden.
    Overigens is Isa (Golden Time)mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...

4. Onderstaande 17 leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (23 september 2018),biged (23 september 2018),cheasehead (22 september 2018),duivenmelker (22 september 2018),Firehawk (23 september 2018),Jooploop (22 september 2018),Klatergoud (23 september 2018),Manureva (23 september 2018),mechelen (23 september 2018),Mr Bluenose (23 september 2018),Patjax (26 september 2018),Schietgraagft (24 september 2018),Sjeufke (22 september 2018),swazontneuf (23 september 2018),waterrat (22 september 2018),Wentelt Eefje (23 september 2018),Wijze grijze (22 september 2018)

Last Online
    Vandaag @ 14:11
    Discussies
    39
    Thanks
    813

Daumen hoch BBL doordeweekse nazomerdag

Op een mooie doordeweekse nazomerdag naar BBL getogen. Na de gebruikelijke douche naar buiten om even lekker een biertje in het zonnetje te drinken. En tevens mijn ogen te laten genieten van het lekkers er allemaal is.

Voor een doordeweekse dag geen slechte line-up en ook best veel beren. Pas later (einde middag) viel me op dat er op eens heel veel beren vertrokken, denk dat het hier gaat om de groep ‘schijnheiligen’ die als alibi werk hebben en dus tijdig huiswaarts moeten keren, hahaha

Afijn ik ging na een half uurtje nog maar eens een biertje halen, waarbij ik open stond om een contact te leggen voor een rondje kameren. Aan de bar kwam ik Carla tegen. Een mooie blonde dame die netjes op verzoek haar naam noemde, maar niet meer dan dat. Dat vertrouwde ik niet helemaal (onterecht want ik lees nu op forums dat ze wel OKE is).
    Asia legde een veel beter contact, toen ze me zag lachte ze, kwam naar me toe en verwelkomde me met een paar dikke zoenen. Tja, na mijn eerste kennismaking een paar weken geleden was dit natuurlijk meteen raak. Toen was het nog een beetje gehaast vanwege de drukte maar nu kon ik rustig even kletsen met haar voor we naar de kamer gingen. Op de kamer fijne service gehad van dit vrolijke meisje (dacht 19 jaartjes jong).

Bij mijn volgende biertje en buitenkomst was mijn handdoek over de ligstoel opgeruimd. Prima, dat had ik zelf eigenlijk moeten doen. Later zag ik dat nog een keer door de Thekefrau gedaan worden. Geen handdoekje leggen, nogmaals dit is een prima beleid.

Inmiddels had ik Lora gespot. Een nieuw meisje met een leuke lach. Mooi slank en gebruind uiterlijk, met diverse tattoos en wat kralen en kettingen. Nog geen half uur later kwam ik haar binnen tegen en heb prettig kennis gemaakt. Het voelde goed en op de vraag of ze TZ werd positief geantwoord. Het volgende half uur was dus gemaakt en daar heb ik geen enkele kritiek over. Zelf geeft ze met recht aan dat haar blowjob haar specialiteit is.

Inmiddels liep het tegen etenstijd. En hoewel het eten eigenlijk de hele middag aanwezig is, houd ik het normale ritme van eten aan. Het buffet bij BBL is altijd zonder meer goed te noemen. Ik eet niet te veel want dan neemt verdere lust af.

Na wat koffie kwam ik buiten op de rokersbank te zitten en viel mijn oog op 2 mooie jonge meiden. Het bleken de nichtjes Ella en Ewelien te zijn. Beiden nieuw in deze club en wat mij betreft een aanwinst. Er zaten nog een paar zitplaatsen tussen deze dames en mij, maar er werd wel vriendelijk contact gemaakt, zeker met Ella die aan mijn kant zat. Toen hun sigaretje op was en Ewelien naar binnen vertrok kwam Ella bij me zitten. Een alleraardigst meisje en ik was al snel verkocht. Op de kamer was de service boven gemiddeld goed, zeker voor een zo knap en nog jong meisje (20).

Na deze kamergang nog even buiten uitgerust met een kopje koffie. Had een heerlijke dag gehad en was me mentaal aan het voorbereiden aan de terugreis. De overgang van dit paradijsje BLL naar een lange autorit is groot, dus nog maar even genieten. Zie ik daar Ewelien naar de saunaruimte gaan, omdat het voor haar buiten te fris werd. Ik dacht er even achteraan te lopen om dan door te gaan naar de kleedruimte. In de saunaruimte even gestopt en een paar woordjes met Ewelien gesproken. Wat een prachtige body heeft dit meisje, echt onweerstaanbaar. Heb mezelf dan ook maar getrakteerd op een extra halfuurtje met dit bloedmooie meisje (22). Had al van haar gelezen op de AWL, en met 3 van de 5 sterren wist ik dat het geen servicekanon is. Maar haar prachtige uiterlijk maakt voor mij veel goed. Service was idd maar magertjes, te weinig inzet. Uiteindelijk zelf een handje geholpen om deze laatste kamergang goed af te sluiten.

Na deze ronde ben ik uitgeput en voldaan vertrokken. Het was een heerlijk bezoek zo doordeweeks, wat een genot!
    Laatst gewijzigd door Johnsonxxx; 23 september 2018 om 11:22

6. Onderstaande 26 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (28 september 2018),biged (27 september 2018),Bluebear (23 september 2018),brombeerzuid (23 september 2018),cheasehead (23 september 2018),duivenmelker (23 september 2018),Elmo3108 (23 september 2018),Firehawk (23 september 2018),firstme (23 september 2018),Goedemorgenallemaal (23 september 2018),hasta la pasta (24 september 2018),Jooploop (23 september 2018),Klatergoud (23 september 2018),Manureva (23 september 2018),mechelen (23 september 2018),mentholbear (25 september 2018),Mr Bluenose (23 september 2018),noglangnietuitgewandeld (23 september 2018),Patjax (26 september 2018),pret (23 september 2018),Schietgraagft (24 september 2018),swazontneuf (23 september 2018),Viscamessi (24 september 2018),Wentelt Eefje (23 september 2018),Wijze grijze (23 september 2018),yylover (23 september 2018)

Last Online
    Vandaag @ 15:07
    Discussies
    149
    Thanks
    4.387

Standaard

Sinds Juni niet meer in Babylon geweest dus het werd weer eens tijd. Gisteren in de middag aangekomen en het was heel druk. Zelfs op de parkeerplaats was geen plaats meer. Moest hem langs de parkeerplaats tussen de vrachtwagens parkeren.
    Eenmaal binnen en omgekleed waren er toch al wat bekende binnen, Patjax, Sjeufke, Hastalapasta en NLNU waren er ook.
    Veel vrouwen ook en na mijn lange afwezigheid voor mij veel nieuwe gezichten.
    Maar ook bekende en Valentina kwam me al begroeten. Ik zei nog tegen Patjax, vandaag geen Valentina wil iets anders proberen.
    Tijdje met Patkax bijgepraat en we gingen ieder onze eigen weg.

Valentina had me weer te pakken en begon mij te zoenen en op te geilen. Lekker aan dat bolle kontje gezeten en aan die sillicoontjes. Zwak als dat ik ben moest ik mij overgeven en naar de kamer. Ze had mij goed geil gemaakt. Heb vaker met haar gekamerd en ook deze keer was het weer gewoon goed, lekker tongzoenen, pijpen en gefinisht in doggy. Wel zag ik dat ze 5 minuten van de tijd had afgesmokkeld maar de kamer was goed dus is haar vergeven.

Even opfrissen en maar eens gaan eten. Eten vond ik te doen maar niet helemaal waardig voor een €60 club. Je kon niet bestellen, er was alleen buffet. Lag wel het een en ander maar schijnbaar was ik vaak te laat en was de schnitzel en friet koud. Ik heb geen honger geleden maar verwacht van Babylon toch iets meer.

Tussen de tijd door een beetje ouwehoeren. Ook begonnen er wat meiden showtjes te geven wat wel leuk was om te zien. Patjax en ik genoten er wel van hoe geil ze aan het dansen waren. Vooral Aisha ging goed los. Lekker wijf vind ik het maar volgens mij had ze niet veel zin meer om te kameren want was voornamelijk aan het drinken en dansen.
    Franceska kwam ook weer eens buurten en nu ik geen contact meer heb met Susi, zou ik haar wel eens willen proberen. Ze kwam me geregeld opgeilen maar wou niet met me naar de kamer vanwege Susi die niet eens meer werkt in Babylon. Dus ik moest opzoek naar wat anders lekkers.

Dat liet niet lang op zich wachten. Ik stond met Patjax meiden te spotten en zei tegen hem dat ik die meid ook wel wat vond hebben. Ze merkte het op en kwam gelijk naar ons toe. Een mooie volbloed zigneuner. Donkere huid, slank, wel wat tatoeages, mooi gezichtje met volle lippen. Bulgaarse en stelde zich voor als Lora wat ik verstond maar later terug gekeken maar ze heet Lola. Leuke meid maar het kennismaken ging een beetje apart. Want ze ging ineens weg, ik dacht dan niet en Patjax was verbaasd. Ik ga er niet achteraan rennen. Ik stond even met Patjax onder de overkapping en toen ik weer naar binnen wou trok ze mij naar binnen. Beetje zoenen en strelen, praten was wat lastig want haar Duits en Engels is matig. Ze was pas een week in Babylon zei ze en kwam van een club uit Wenen. Het liep wat beter en ze wou naar de kamer, ik zei is goed maar ze wou eerst nog even roken. Daarna gingen we naar binnen en bleef ze bij mij aan de tafel staan. Ik dacht dat ze naar de kamer wou dus vroeg het nog maar eens. En daar gingen we. Ik had haar niks gevraagd over wat ze deed maar het voelde goed en in Babylon komt het meestal wel goed. Gelukkig was het ook zo. Eenmaal op de kamer toen we begonnen deed ze volop tongzoenen echt super en ondertussen aan mijn pik zitten. Pijpen ook heerlijk en de ballen werden ook niet overgeslagen. Ze vroeg of ik wou neuken, ik zei door maar rustig aan, we maken er een uur van. Hier wou ik even van genieten. Afgewisseld met zoenen, strelen, knuffelen en pijpen uiteindelijk gaan neuken. Zij eerst bovenop en ook al voel je er niet zoveel van is het wel geil als ze zelf bovenop je zo van voor naar achter gaat over je pik, dat ze je echt aan het berijden is. Daarna ging ze op haar buik liggen en ik bovenop haar, wou het nog uitstellen maar in dit standje was ik binnen een paar stoten klaar. Heerlijk was het maar haar en ze was ook helemaal los gekomen, veel gelachen met haar en nog een tijdje nageknuffeld en gezoend. Altijd leuk een nieuwe meid te leren kennen en dat het dan super is op de kamer. Ik hoop dat zij blijft.

Terug in de bar nog even wat eten en zag dat de meeste veelplegers al waren vertrokken. Hastalapasta ging ook net naar huis. Nog een koffie gepakt en ook besloten eens naar huis te gaan.
    Ik zag Lola met 2 kerels bezig dus ik zwaaide haar gedag om haar niet te storen maar ze kwam naar mij toe om nog een afscheidzoen te geven en gedag te zeggen. Leuk van haar en zo kom je terug.
    Toen ik mij om het kleden was kwam Patjax ook terug van de kamer helemaal gesloopt, dacht dat hij naar huis was. Even nagepraat en toen richting huis gegaan rond 22:00 uur.
    Heb mij weer goed vermaakt in Babylon.

8. Onderstaande 29 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (28 september 2018),Bluebear (24 september 2018),brombeerzuid (23 september 2018),cheasehead (23 september 2018),duivenmelker (23 september 2018),Elmo3108 (23 september 2018),fervent (23 september 2018),Goedemorgenallemaal (25 september 2018),hasta la pasta (23 september 2018),jansenroy (23 september 2018),JonnyFontane (23 september 2018),Jooploop (23 september 2018),Klatergoud (24 september 2018),le_belge (23 september 2018),Manureva (23 september 2018),mechelen (23 september 2018),mentholbear (25 september 2018),Mr Bluenose (23 september 2018),noglangnietuitgewandeld (23 september 2018),Patjax (26 september 2018),pret (23 september 2018),Schietgraagft (24 september 2018),swazontneuf (23 september 2018),VAZKOR (23 september 2018),Viscamessi (24 september 2018),waterrat (24 september 2018),Wentelt Eefje (23 september 2018),Wijze grijze (23 september 2018),yylover (23 september 2018)

Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Zwei Sommertage Anfang September in Babylon.
    In keinem anderen Club gefiel es mir dieses Jahr, ‚chillige‘ Sonnentage zu geniessen wie im Babylon. Nackedeis mit Pool im Garten, gute Verpflegung zur Stärkung vor und zwischen den Zimmergängen.
    Bei den letzten beiden Besuchen hatte ich auch zwei gute Zimmer zum Einen mit Roxana und mit Bianca.
    Roxana, Sie ist eine hübsche, junge Maid. Ihre ruhige Art, einen Traumkörper und für mich immer ein Lächeln – warum gehe ich nicht mit Ihr?
    An dem Nachmittag saß Sie alleine auf der Couch und ich wollte Sie etwas näher kennenlernen. Karla gesellte sich zu uns und anscheinend sprach Sie
    gut über mich, denn Roxana ruckte näher zu mir ums sich an mich zu kuscheln. Als Wir wieder alleine waren hatte ich im weiteren
    Gespräch ein gutes Gefühl sodaß ich mich vor dem Zimmer noch kurz duschte und mit Ihr ein Kellerzimmer aufsuchte.
    Ruhig und langsam kamen Wir Uns näher, verspielte und vorsichtige erste Küsschen, die sich zu Küsse steigerten. Gerne läßt Roxana sich führen.
    Genießt und weiß auch mit einem sanften BJ die Stimmung anzuheizen. Schöner langsamer Sex in verschiedenen
    Positionen brachte unser beider Blut in Wallung und Sie registrierte mein ‚Kommen‘ mit einem Lächeln. Ich war sehr angenehm überrascht über dieses
    schöne, gute Zimmer mit Roxana.
    Bijlage 30990

Bianca, eine Frau die weiß was Sie will und auch was Mann wünscht. Nachdem unsere bisherigen Kontakte nur aus Massage für Sie bestand
    war es jetzt Zeit, einmal unsere anderen Fähigkeiten spielen zu lassen. Doch unser Zimmer startete ganz anders, da ich bestimmte was
    und wie es ablaufen sollte. Kurzzeitig war Ihr das nicht so recht aber als Bianca merkte dass es zu unser Beider Vergnügen wurde, lies Sie
    sich fallen und Wir hatten einen intensiven, langen Sex.
    Zum Schluß war ich aber egoistisch und habe nur mich über den Berg geschubst.
    Bijlage 30989

Babylon + Frauen, ich komme wieder.

vanKees

10. Onderstaande 13 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (28 september 2018),biged (27 september 2018),cheasehead (26 september 2018),duivenmelker (26 september 2018),Klatergoud (26 september 2018),lekkersfan (27 september 2018),le_belge (26 september 2018),Manureva (29 september 2018),mentholbear (26 september 2018),Mr Bluenose (26 september 2018),Schietgraagft (26 september 2018),swazontneuf (26 september 2018),Wentelt Eefje (26 september 2018)

Last Online
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

*Amor’s* Einladung am 15.09. in den „Sündenpfuhl“

Schon um 11.02 gab es den ersten Stau, an der Rezeption, denn viele EisBären sind C.‘s Einladung gefolgt um mit Ihm seinen
    Freudentag -- im wahrsten Sinne des Wortes -- zu feiern.
    Gutes Wetter, gute Stimmung, viele willige Frauen die Uns zeitweise die erotischen Wünsche und Träume erfüllen wollten waren auch
    anwesend. 40?, bestimmt.
    Wie auf Bestellung war Cupido’s polnischer Traum auch anwesend, so konnte der Tag für Ihn fast perfekt werden. War es so?
    Gesellige Runden, geschäftigte Damen die später auch zweimal für Zimmerstau sorgten. Schon bei meiner Ankunft sah ich zwei Neue,
    die einen hübschen, ersten Eindruck machten. Auch wenn Sie sich etwas verloren fühlten angesichts der Menge paarungswilliger Freier.
    Im Verlauf des Tages die Beiden immer wieder im Doppelpack gesehen, erste kleine Annährungsversuche die mit meinem Puffkumpel
    am späteren Nachmittag draußen auf der Pool-Couch zum richtigen Kennenlernen führten.

Meine Partnerin, Ewelin?
    https://www.imgbox.de/users/public/i...OgiQzA9lAn.jpg
    21J. mit den großen Tattoos an Arm und Hüfte, war die Wortführerin und versprach sehr viel im Vorfeld.
    Ich hörte, aber das Gehörte erreichte nicht das Gehirn, da ich mich wohl zu arg von den schönen Titten und dem Körper ablenken lies.
    Den Zimmergang beschreibe ich kurz mit: kleinem Laufhaus-Service. Gut, ihr erster Tag aber ich gebe Ewelin wenig Chancen, dass Sie sich
    dem Babylon Highstandard noch anpasst.
    Was bei mir in einem kurzen 30 Minuten Zimmer endete und für den Rest des Tages/Abend zu einer Unlust auf Sex führte.

Da hat Amor’s Pfeil mich an dem Tag wohl an der falschen Stelle getroffen.

Zeitgleich ging mein Puff-Buddy mit Ella, er sagte nur O.K. aber keine Wiederholung in Sicht. Ihr traue ich es aber noch eher zu,
    da Sie im Verlaufe des Abends mehr ‚auftaute‘ und auch den Kontakt immer wieder suchte.
    https://www.imgbox.de/users/public/i...SclZO1NGj3.jpg

Mal sehen was aus den Beiden wird.
    Ein Danke für die Einladung an Cupido und dem Babylon.

vanKees
    Laatst gewijzigd door vanKees; 26 september 2018 om 13:10

12. Onderstaande 13 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (28 september 2018),biged (27 september 2018),cheasehead (26 september 2018),duivenmelker (27 september 2018),fervent (26 september 2018),lekkersfan (27 september 2018),le_belge (26 september 2018),Manureva (29 september 2018),mentholbear (26 september 2018),noglangnietuitgewandeld (26 september 2018),schoolmeester (27 september 2018),swazontneuf (26 september 2018),Wentelt Eefje (26 september 2018)

Last Online
    Vandaag @ 11:20
    Discussies
    151
    Thanks
    9.387

Standaard

Carpe Diem

Leef, alsof het je laatste dag is
    Leef, alsof de morgen niet bestaat
    Leef, alsof het nooit echt af is
    Leef, pak alles wat je kan

Na een aantal weken van behandelingen met de nodige up en downs voelde ik me zaterdagochtend beter als verwacht. De vooruitzichten zijn beter als enige maanden geleden. Toch is het me meer dan ooit duidelijk dat je moet genieten wanneer je de mogelijkheid hebt. Hoeren en snoeren zit nu eenmaal in mijn DNA dus de clubs snel in mijn hoofd de revue laten passeren. Mijn bezoekjes aan Babylon in augustus waren me dusdanig goed bevallen dat ik ervoor koos om wederom richting Elsdorf te rijden in plaats van mij ergens anders in het ongewisse te storten. Iets voor 13.00 uur drukte ik op de bel en de poort van de naakte waarheid opende zich.

Highlights of the day
    * Het aangename gezelschap van Sjeufke, Hasta la pasta, Nlnu en Firehawk
    * Het dollen met Bianca, Monika en enkele andere dames
    * Aisha die zeer uitdagend op de bar aan het dansen was
    * Gina die daarop volgend losging in/aan de paal
    * Een aantal dames creëerden een Samya Late Night sfeertje
    * LU herbergde een groter aantal lolita-achtige dametjes dan bij voorgaande bezoekjes

Down Low
    * Watertemperatuur van de jacuzzi was aan de lage kant
    * Ook in Babylon lopen drietjes rond. (Nahme, Herkunft, Zimmer)

Kamergang 1: Antonia
    Een zeer geslaagde eerste kennismaking. Haar gedrag doet vermoeden dat het een PSE-dametje is, maar het werd een slow GFE-sessie waarbij ze zeer goed de rol van het lieftallige vriendinnetje wist aan te nemen. Hoewel ik geen fan ben van poesjes met flaporen is het herhalingsgevaar groot. Uitgebreider verslag volgt in haar eigen topic.

Kamergang 2: Monika
    Monika is een dametje waar ik een zwak voor heb. Ze mist de fijne finesse en fluwelen touch maar haar enthousiasme, de lol die we samen hebben en de chemie zorgen er voor dat ik haar moeilijk kan weerstaan. Herhalingsgevaar is daardoor altijd aanwezig.

Conclusie
    Na een afwezigheid van 5 weken in de clubs genoten van een heerlijk dagje. Een aantal dames rammelen nadrukkelijk aan de poort om nader kennis mee te maken. Geen idee wanneer mijn lichaam een volgend clubbezoekje aankan, maar voor mij is al duidelijk dat dit wederom in Elsdorf zal plaatsvinden. Er valt nog veel te ontdekken in Babylon.
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

14. Onderstaande 23 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (28 september 2018),biged (29 september 2018),cheasehead (28 september 2018),Dino-007 (28 september 2018),duivenmelker (27 september 2018),Eddy_V (27 september 2018),Elmo3108 (28 september 2018),Firehawk (28 september 2018),Giodude ( 1 september 2019),hasta la pasta (27 september 2018),jansenroy (28 september 2018),Johnsonxxx (29 september 2018),JonnyFontane (27 september 2018),Jooploop (27 september 2018),Manureva (29 september 2018),mechelen (27 september 2018),mentholbear (28 september 2018),pret (27 september 2018),Schietgraagft (28 september 2018),Sjeufke (27 september 2018),swazontneuf (28 september 2018),Wentelt Eefje (28 september 2018),yylover (27 september 2018)

Last Online
    Vandaag @ 14:23
    Discussies
    135
    Thanks
    6.473

Standaard

Blij dat weer wat beter gaat met Patjax.
    Alles kumt goe.....zoals de Brabanders zeggen.

16. Onderstaande 2 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead (29 september 2018),Patjax (20 oktober 2018)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Babylon - weekendje bab: de routine slaat weer toe
    15 en 16 September 2018

Ik reïntroduceer de sterren om de ervaring van de kamergang gedurende de dag te omschrijven, dat is hoe dan ook geen damesscore. Eenzelfde ervaring met eenzelfde dame op een andere dag kan helemaal anders ervaren worden: matig, nog beter, slecht,...er bestaat totaal geen objectiviteit in dit verhaal. Damesscores blijf ik wèl bijhouden in mijn excel-lijst.

Fazit

- Zaterdag: 2 verjaardagen, weeral zo druk; Zondag rustiger met beren en toch voldoende goede dames.
    - Line-up pover bij eerste indruk bij aankomst de Zaterdag, beterde gedurende de dag, was best ok Zondag.
    - Geen à la carte op verjaardagen (Zaterdag dus), wèl op andere dagen zoals Zondag. Zelf niet gebruikt.
    - Eten: 2x pasta, Zaterdag iets minder, Zondag weer beter (spaghetti bolognese)
    - Wellness ok wie immer, zwembad bleef verwarmd.
    - Ambiance was goed, weer nieuwe gezichten en veel bekenden gezien
    - Muziek kent meer variatie, wordt bij de avond wel erg luid gezet
    - De kamers: 2, 3 en 6 boven en, bij hoger muziekvolume, deze op gelijkvloers, zijn te mijden. De kelderverdieping verdient absolute voorkeur bij deze prikkelbare ijsbeer.
    - Kamergangen: de middelmaat regeerde.
    - Openbare actie niet uitzonderlijk, hier

CLUBVERSLAG
    Anreise - aankomst

De rit Zaterdag verliep voorspoedig en ik kwam op ideale reistijd onder 3u reistijd in de club aan even voor half twee om er de allerlaatste parkeerplaats achter de club te veroveren. Ik vertrok de volgende dag weer véééél te laat naar huis rond 23:30 met zeer vlot verkeer: wist ik veel dat het autoloze Zondag was in eigen land, niemand heeft me er wat over gezegd.

De theke Anita begroette me vriendelijk(!) en streepte m'n forumnaam van de lijst van de jarige Cupido. Gefeliciteerd! De volgende dag bleef ik met een kortingkaart van het ander forum.

Wellness

Wellness en zwembad op beide dagen zeer ok en zwembad bleef langer verwarmd. Lezen ze mee? Het is wel positief! Jammer dat de rustige stand van de jacuzzi nog niet aan staat, dan. De bubbels zijn zeer stevig en een klets in je gezicht is soms je deel. Het is leuk dat in deze club de dames mee gaan in de wellness, dat is elders niet snel het geval. De zwembad-attributen als overmaatse flamingo's, bootjes, ballen, waterpistooltjes,...allemaal weg. Eddy_V, waar bleef je toch met je strandballen? Veel goede gesprekken ontwikkelden zich in sauna en jacuzzi op beide dagen.

De wellness wordt al rond half een afgesloten, laatste tijd.

Eten, restaurant

Op drukke dagen te weinig plek om ergens rustig te zitten eten, een restaurantgedeelte kennen ze hier niet of je moet tussen de rokers zitten op de veranda, wat ik dan ook deed. Ik at 2x pasta gezien ze dat hier goed doen. Ik betrap me er nu wel op dat steeds weer te doen: geen vlees, behalve de vleselijke lusten blussen. De pasta smaakte me Zaterdag wat minder goed, Zondag was het spaghetti bolognese, dat was terug uitstekend.

Wie het heeft gemerkt: er is geen à la carte Zaterdag, vermoedelijk omdat het bereiden van de gerechten het keukenpersoneel teveel tijd vergt tijdens de drukste dag van de week en de wachttijden te zeer oplopen. Op andere dagen is de menukaart terug op de tafel, zo ook Zondag. Voor een keertje liet ik die netjes liggen.

Ontbijt op Zondag was kariger voor een keertje, ik had nauwelijks honger en bleef toch in de club rondhangen.

Eerste indrukken, club ambiance en sfeer gedurende de dagen

Zaterdag

Dito vorige keer: erg druk. Voor de eerste maal gemerkt dat de high school lockers in de kelderverdieping en de oude grote lockers van vroeger, die nu vooral door de dames worden gebruikt, ter beschikking werden gesteld bij meer volk. Ik zag weer dezelfde gezichten terug als vorige maand alsof het geen 5 weken geleden was dat ik hier terug kwam, waaronder: uieraard de jarige zelf nl. Cupido en ik feliciteerde hem aan het zwembad, dan Taylor, Graagneuker, Seksenfun, Johan35 en nog anderen. Ik kwam na lange tijd weer Marcus69 tegen en maakte voor de eerste maal kennis met Shakir, het was aangenaam praten met eenieder! Er was gezelligheid troef: zo ging de dag weer snel.

Michelle, Erika en Gina hengelden voortdurend naar een kamertje, vooral de eerste heeft al een paar maal bot gevangen sinds deze zomer. Ik ga niet steeds snel achter elkaar met dezelfden op kamer en dat moeten ze eens geweten hebben. Michelle wil ik wel speciaal bedanken voor de hitte die ze uitstraalde bij haar omhelzing nadat ik net buiten uit het zwembad gekropen was.

Na 22u30 is alles rustiger en gauw is de tent erg leeg als gewoonlijk.

Zondag

Op Zondag was het rustiger qua beren en kwam ik nauwelijks bekenden tegen. Die dag had ik ineens een inzakking van energie, werd erg moe en ik kon niks meer uitrichten en was zelfs niet meer zo geil als anders: mijn libido was plotseling verdwenen! Ik heb me terug getrokken in de wellness, zwom vaker en doezelde weg in de kino terwijl twee chocomausen met elkaar zaten te praten met nijdige blikken op mij gericht. Wie gaat er nu dutten in een bordeel vol hete wijven? Ik!

Michelle, Erika en Gina bleven doorhengelen en de tweede was de gelukkige aanhouder die won. Het was bijna raak geweest met Antonia die dag. Het lukt hen nog wel al is dat niet voor morgen.

Op het laatste was ik in de jacuzzi zeker 1u aan het luisteren naar het verhaal van een medebelg die het allemaal groots ziet met een vergelijkende (betalende) app van alle neukgelegenheden ter wereld en die Hooker Lover 1 qua kamerprestaties ver voorbijsteekt tot de 2 nieuwe jonge deernes van de club voor de nodige afleiding zorgden.

Ik zat vaker bij de Bulgaarse dames (Valentina, Franceska, Gina, Laura,.... Wat ze elkaar allemaal vertelden, daar snapte ik geen bal van. Ze nodigden me gewoon af en toe uit om bij hen te komen zitten. Ik wist naar gewoonte weer niet wat ik moest inbrengen.

Ik had mijn massagetoestel mee en dat had veel aandacht gedurende het weekend, vooral Zondag. Op gegeven moment vroeg Franceska om een massage met dat ding en in de barruimte in de rode zetels tov de bar gaf ik haar die met olie die zij bij zich had. Naast me kwam Gina een andere dame masseren zodat we zij aan zij bezig waren. Ik kon zo een en ander afkijken van Gina die me voor toonde hoe ze met haar handen stevig masseerde. Zij deed dat natuurlijk beter dan ik. Een dame van de bar bediening was erg gefascineerd door dit toestel en ik heb haar tegen het einde van mijn bezoek het toestelletje cadeau gedaan. Was ze even blij!

Line-up en kamergangen

Mijn eerste indruk van de line-up Zaterdag: kwantitatief pover. Veel dames waren mogelijk op kamer op dat moment. Het aantal was groter naar de avond toe. Ook kwalitatief was ik minder onder de indruk, dit weekend. Plots minder -of zelfs géén- zin hebben als je de club eenmaal hebt betreden omdat het nu plots allemaal voor het grijpen is: wie heeft dat al eens ervaren?

Dames die me opvielen waren:

* Aranca die heeft toch een bijzonder professionele uitstraling!

* Johanna de Nederlandse dame die ik weer heb gemist. Zij was er op Zondag, ze komt niet vaak: een echte hobbyhoer.

* Gina werkt duidelijk aan haar figuur en zit weer strakker in het vel.

* 2 jonge veulens Ella & Ewelin die veel met elkaar optrokken en vaak bij de jacuzzi waren of buiten.

* Shokomausen: een drietal at least ondermeer Star, Vanessa en Naomi.

* Mooiste dames: Ewelin, Aranca, Laura, Franceska, Denisa, Alexis, Ella

Op Zondag was de line-up behoorlijk, deze dag is lang niet meer zo rustig als 3 jaar terug toen ik met Kitty op kamer ging.

Dames met wie ik kamerde:

Deze keer regeerde voor mij de middelmaat. Ik was ook minder bedreven dit weekend maar maakte toch weer 7 kamers...of juist daardoor alsof ik voor mezelf wat wou bewijzen: per dag 1 kamer meer dan voorzien om niet met een teleurstelling weg te hoeven.

Zaterdag:

1) Monica: 13 * 666 - Down: Een middelmatige sessie met extra-vraag als sfeerbederver am ende. No more! :(

2) Valentina: Het mooie knuffelhertje - Up: deed de vorige sessie wat vergeten - knuffeldame, niet de top maar beter

3) Ewelin: Stupid me - Wederom down, de slechtste kamer 2018 in de club dankzij de kamertype (2)

4) Adina: Toverfee - De beste van de dag, onverwacht van de meest fake uitziende 'Fantasy Fair' dame.

Zondag:

5 en 7) LORA - Sunday Girl: 2x gekamerd - de eerste en laatste sessie van de dag, de dame die deze heeft gered.

6) Erika - Bad Moment - Op mijn meest vermoeide slechtste punt van de dag dus dat moest gewoon mislukken: erg down.

Fazit:

Ik was minder in vorm dit weekend dan anders. Dan bestaat de neiging om net méér kamers te maken om te mindere te vergeten en dat is gevaarlijk: bij gevoel van niet in vorm te zijn en dat gebeurt stomweg pas als je er bent, kamer je best één vaste waarde. Soit, it sucks als je ver moet rijden en je wil er je dag vol opwinding van maken. Lichtpunt is dat geen dames werden gepusht of verbaal bedreigd op welke wijze dan ook.

Einde

Op Zaterdag was het pas aan het teruglopen na 23u30. De volgende dag was dat nog 1u eerder. Zondag is de club trouwens om 24 dicht, niet om 1u! Als gewoonlijk dronk ik nog een laatste biertje, nam een laatste zwem, jacuzzi, sauna,... op beide dagen. Ik werd Zondag bijna weer door Ewelin verleid voor een herhaling maar ik kon me (met moeite) inhouden en liet een andere beer in de jacuzzi van haar aanwezigheid genieten.

Al zou ik willen zeggen 'tot gauw', het kan zijn dat dit 'gauw' enkele maanden in beslag zal nemen, althans tot in December. Ik heb al een paar maanden na elkaar in deze club geweest en wil wel eens terug naar een andere club als Yinyang, PHG of elders waar ik dit jaar nog niet ben geweest, dat ter afwisseling. Ik merkte op dat de 'routineduivel' terug toesloeg, of heet dat 'clubmoeheid'? Zou zomaar kunnen.
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 29 september 2018 om 21:52
    De zwarte wolf

18. Onderstaande 23 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (30 september 2018),biged (30 september 2018),bredeweg (30 september 2018),cheasehead (30 september 2018),claudius (30 september 2018),deket ( 7 oktober 2018),duivenmelker (30 september 2018),Eddy_V (30 september 2018),Elmo3108 (29 september 2018),fervent (29 september 2018),Firehawk (19 oktober 2018),Johnsonxxx (30 september 2018),Jooploop (30 september 2018),Klatergoud (30 september 2018),Manureva (30 september 2018),mentholbear (30 september 2018),Mr Bluenose (29 september 2018),saralai (16 oktober 2018),Schietgraagft ( 2 oktober 2018),shady (30 september 2018),Sjeufke (29 september 2018),waterrat (30 september 2018),Wentelt Eefje (30 september 2018)

Last Online
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Vazkor,
    also hat Dich es mit Ewelin (als schlechtestes Zimmer im Babylon) auch
    erwischt.
    Auch fand ich die halbe Stunde auf keinen Fall 50€ wert, vor allem wenn 'Mann'
    weiß welche gute Zimmer im Babylon möglich sind.
    Auch wenn es noch eine andere Stimme gibt, ab gestern -- ich war selbst
    vor Ort und habe nachgefragt --ist Ewelin
    Babylon-Geschichte!!!!
    Das war unterste Laufhaus-Leistung

Dafür hatte ich gestern mit Bianca wieder eine geile Stunde und was selten passiert,ich hatte in dieser Zeit eine 2.Runde.
    Bianca kann's!!!

vanKees

20. Onderstaande 4 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

goei1163 ( 3 oktober 2018),Husky ( 1 oktober 2018),Manureva (30 september 2018),VAZKOR ( 1 oktober 2018)

Last Online
    17 januari 2023 @ 16:01
    Discussies
    10
    Thanks
    2.152

Standaard

Gister maar eens weer een dagje naar Babylon
    Ik zat begin van de week nog te twijfelen om naar bb te gaan of naar yy maar kwam er achter dat in jij
    Een party was en dan is het niet veel daar maar in Duitsland was het ook een feest dag en dacht dan zal het wel druk zijn maar toch maar voor bb gekozen ondanks dat ik zo wat om de hoek van yy was
    Voor een afspraak maar had de awl gezien en daar stonden er meer als genoeg op en ook nog eens een aantal favorieten maar je weet het nooit of het klopt of ze op komen dagen
    rond de klok van 11 uur arriveerde ik op de parkeerplaats en het was nog rustig daar en moest nog even wachten wand was nog iets te voeg toen ik aan wilde lopen zag ik al een bekende dame
    moest even goed kijken wand met kleren aan is het toch net wat anders en werd vriendelijk begroet door Nora en eenmaal binnen door de theke Tina toen maar eens snel gaan om kleden en maar eens wat gaan eten en wat me op viel was dat er al veel dames waren zo vroeg en ook een paar zag die
    ik al even niet meer gezien had en ook weer terug waren op het ouden nest na wat wellness maar
    eens wat gaan eten wat natuurlijk ook weer goed was net als altijd en ik liep naar de lokker om
    even wat te kijken en daar kwam ik een bekende tegen die ik al even niet meer gezien had dus even wat bij gepraat en ik wilde deze dag eigenlijk wel 3 keer gaan dus was het wel tijd voor de eerste ronde

ik zat nog wat te twijfelen voor wij ik als eerste zou gaan maar toen maar bij me eerste besluit
    gebleven en dat werd Isabella is er maar soms en dan meestal voor een aantal weken om dan weer na huis te gaan en heb er al een aantal keer me gekamert en ook altijd goed en een mooi natuurlijke meid dus ik maar eens naar haar toe ze zat aan de bar en even wat bij gepraat en daar naar de kamer te gaan en waar we op bed belande eerst even lekker gezoend en tongzoenen waar naar een tijdje naar bende ging en het pijp werk begon wat ook weer goed was daar na nog even haar verwend wat ook altijd leuk is waar na het neuk werk begon en dat is ook altijd goed met haar en daar na werd alles weer schoon gemaakt en te vrede de kamer verlaten

daar na zag ik weer de bekende en die had het druk met dame en die gaf niet op heel de dag
    waar na we wat rond gelopen hadden en nog wat gedronken hadden was het voor mij al weer bijna tijd voor ronde 2 en me maar eens klaar gemaakt en even op de uit kijk gaan staan hoopte dat het niet te lang duurde wand nora was aan het pannenkoeken maar mooi op tijd klaar ik zag haar
    lopen en maar eens eerst even wat gaan roken en nog wat bij gepraat daar na naar de kamer wat ook gewoon weer goed was en een leuk kamertje was
    na terug komst was ik er eigenlijk wel klaar mee even maar eerst wat eten helaas niet van de kaart
    maar gewoon van het buffet wat ook wel goed was maar helaas lauw dus dat was wel minder en redelijk weinig keuzen maar goed was nog altijd beter als de laatste keer in yy dus maar braaf een
    keer gegaan en daar na nog eens wat gaan bubbelen en ik keek op de klok en dacht als ik nog een keer wil gaan moet ik wel opschieten wand wilde rond 9 uur thuis zijn voor het voetbal kon achter af beter langer zijn gebleven maar goed mijn

3 de keuzen was niet zo moeilijk maar zat eerst wat te twijfelen maar kon het niet laten om voor Bianca te gaan ze zat niet op haar plaatje maar ik liep het rook hok in en daar zat zij ook eerst even wat zitten praten en roken om daarna naar de kamer
    te gaan een maal daar was het gewoon weer leuk eerst wat elkaar plagen en zo en toen even wat knuffelen en tongzoen en daarna ging ze naar beneden om heerlijk van haar pijp beurt te genieten
    toch wel een van de beste vind ik en toen was het mij beurt weer en na een tijdje op neuken over gegaan wat ook hele maal goed was maar om een af andere reden wilde het even niet meer lukken
    maar geen probleem wand zij weet er wel raad mee en op de duur toch nog gekomen
    wand ze weet gewoon op een of andere manier de laatste druppels er toch uit te krijgen
    de resteerden tijd nog wat na gepraat en veel gelachen samen en te vrede de kamer verlaten

toen was het helaas tijd voor mij even afscheid genomen van de bekende beer en nog wat gedronken
    en wat het toch echt tijd om afscheid te neme van deze mooi dag toen vroeg Tina als ik ziek
    was om dat ik rond 8 uur het pand ging verlaten zij ze normaal zijn jullie altijd pas laad weg
    wat me wel op viel heel de dag was dat het toch rustig was met mannen ondanks de feest dag
    in Duitsland en dat er erg veel vrouwen waren 57 stuks en dat ze toch wel in de meerderheid waren
    en dat je ook wel merkte aan sommige dames dat ze daar niet echt heel blij mee waren en sommige
    ook niet veel kamers hebben gemaakt en dat waren toch wel de beteren die er rond loopte die het deze dag niet zo druk hadden

22. Onderstaande 21 leden hebben Jooploop bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 6 oktober 2018),biged ( 5 oktober 2018),Bosco ( 5 oktober 2018),brombeerzuid ( 4 oktober 2018),cheasehead ( 5 oktober 2018),deket ( 7 oktober 2018),duivenmelker ( 5 oktober 2018),Eddy_V ( 4 oktober 2018),fervent ( 4 oktober 2018),Firehawk (19 oktober 2018),gignnl ( 5 oktober 2018),Husky ( 5 oktober 2018),Klatergoud ( 8 oktober 2018),Manureva ( 6 oktober 2018),mechelen ( 4 oktober 2018),Meme Moo ( 6 oktober 2018),Mr Bluenose (12 oktober 2018),Patjax (20 oktober 2018),Sjeufke ( 5 oktober 2018),Wentelt Eefje ( 5 oktober 2018),yylover ( 5 oktober 2018)

Last Online
    Vandaag @ 10:19
    Discussies
    15
    Thanks
    11.703

Standaard

Genieten op werelddierendag
    Door een drukke zakelijke agenda had ik de geplande bezoekjes aan een saunaclub in september helaas moeten afzeggen.
    Het budget voor plezier was daardoor iets ruimer dan normaal. Werelddierendag leek me de uitgelezen datum om naar Babylon te gaan om daar een genoeglijke tijd te hebben met de vrouwelijke exemplaren van het zoogdier met de naam homo sapiens.
    De AWL beloofde veel goeds. Liefst 57 dames zouden deze dag hun diensten aanbieden.
    Bij de aankomst om 13.00 uur waren er al vrij veel dames aanwezig. Ik had voor mezelf een lijstje gemaakt met daarop de namen van Gina, Bella, Elli, Rose en Naomi.
    Gina en Bella zijn vaste waarden voor mij. Met de zusters Elli en Rose wilde ik een trio doen. Elli is veel knapper dan Rose maar Rose biedt een extra service aan waarin ik zeer geïnteresseerd ben. Met Naomi hoopte ik een vervolg te kunnen geven aan de zeer goede sessie die ik eerder met de zwarte parel Kelly heb gehad.
    Helaas bleken Elli, Rose en Naomi te schitteren door afwezigheid. Zij waren niet de enige die geen acte de présence gaven want op een update van de AWL lijst gedurende de dag zelf stonden nog maar 47 dvp.
    Onder de aanwezigen waren ook enkele dames die ik nog nooit in Babylon gezien had. Een van deze was een Duitse, volslanke, blonde dame met een bril en een navelpiercing die samen met een vriendin van haar (ook Duits) samen met mij de lunch verorberde. Melanie gaf aan sinds twee weken in Babylon te werken.
    Een opvallende verschijning was een iets oudere dame met lichtbruine ogen en lang blond haar dat aan de uiteinden lichtblauw geverfd was.
    Tijdens het eten kwam Gina voorbij gelopen. Ik werd hartelijk begroet. We spraken af om elkaar een half uur later op te zoeken, Gina wilde zelf ook iets eten en daarna nog een sigaretje roken. Dit gaf mij de gelegenheid om even van de wellness gebruik te maken.
    Op het afgesproken tijdstip vroeg ik Gina om een kamer in de kelder op te zoeken. Helaas waren deze allemaal bezet. De kamers in de kino zijn te gehorig en daarmee voor mij geen optie. De gelijkvloerse kamers hebben het nadeel dat men zeer goed de muziek hoort die meestal niet mijn smaak is. Uiteindelijk belanden we noodgedwongen in een kamer die grenst aan de uitgang richting wellness.

Bij de inleidende schermutselingen werd er in de bar een nummer van mijn favoriete artiest Joe Cocker gedraaid waardoor de stemming er meteen goed inzat.
    Uiteindelijk heb ik zestig minuten met Gina doorgebracht. Na een maand elkaar niet gezien te hebben was er een hoop te bespreken. O.a. via het forum wist ik al veel van het verleden van Gina. Van hetgeen ik nog te horen heb gekregen werd ik niet vrolijk. Dit werkte blijkbaar ook door op mijn jongeheer. Ondanks de goede inspanningen van Gina weigerde hij tot een eruptie te komen.
    Op het einde van het kamertje deelde Gina mee dat ze op korte termijn ging verkassen naar PHG. Ze hoopte daar betere zaken te kunnen doen. Gelet op de AWL die vaker al 50 dames telt kan ik me voorstellen dat er veel concurrentie is in Babylon. Met haar kwaliteiten zou het voor Gina mijn inziens toch echter mogelijk moeten zijn om een goede boterham te kunnen verdienen.

Bij het betalen gaf ik Gina nog een klein cadeautje. Jooploop had de dag ervoor aan haar gevraagd of ze er morgen zou zijn. Het positieve bericht had hij mij doorgestuurd. Omdat er niets zo veranderlijk is als een DVP had ik uit voorzorg echter nog niet haar naam op het cadeautje gezet en een begeleidende briefje in zowel het Bulgaars, het Roemeens en het Nederlands gemaakt. Het laatste om de dvp’s ook nog iets te leren.

Ik beloofde Gina om haar in PHG te komen bezoeken. Als mijn informatie juist is zal ik daar dan ook een andere leenliefde aantreffen, zijnde de Bulgaarse Elli waarmee ik menig kamertje in YY heb gemaakt.

Na een verfrissende douche was het tijd om even te rusten in de kino. Hier kwam echter weinig van terecht. Op de trap werd mij de weg versperd door de Roemeense Emma. Ze spreidde wijdbeens haar benen waarop ik onder haar doorkroop. Dit had ze niet verwacht. Ze vroeg of ze mij mocht vergezellen. Ik liet weten dat ik er net een uur op had zitten. Toen vroeg ze of ik haar wilde masseren. Dit wilde ik wel doen. Emma blijkt 37 jaar te zijn. Ze is erg vriendelijk. Helaas wordt haar gezicht ontsierd door een wrat.
    Emma bedankte mij voor de massage en hoopte dat er toch een vervolg inzat. Ik gaf aan dat ik plannen had met een andere dame.

Terug in de bar werden de aanwezigen getrakteerd op een pijp- en likshow van een iets forsere zwarte dame. Helaas was dit de enige openbare seks gedurende mijn aanwezigheid.
    In de loungeruimte zat Bella op haar vaste plek. Van een afstand zag ik dat ze naar mij keek en ook haar benen iets spreidde. Ik vatte dit op als een uitnodiging en zocht haar op.
    Op de vraag om een kamer op te zoeken vroeg ze of haar vriendin ook mee mocht voor een trio. Ik liet haar weten dat ik aan haar al voldoende had. Op de kamer vertelde zij mij later dat ze vaker aan mannen vraagt om een trio. Op deze manier wil ze haar vriendin helpen die nog vrij nieuw is en nog niet veel kamers maakt.
    Evenals Gina begon Bella ook over het grote aantal dames dat momenteel in Babylon hun kost proberen te verdienen. Ondanks dat Bella veel vaste klanten heeft is het voor haar toch steeds hard werken.
    Bella was in een opperbeste stemming. Zij gaat binnenkort namelijk voor twee weken naar haar thuisland. Bella woont in een streek met veel beren. Toen ik haar vertelde over een recent voorval met een (doodgeschoten) beer die in Nederland in het nieuws is gekomen gaf zij aan dat dit bij haar in de buurt is.
    Toen ik met Bella op de kamer was, bleek de chemie zijn werk gedaan te hebben. Binnen no time was mijn pielemans in gevechtstoestand. Ik stelde Bella voor om meteen te neuken. Zij was verbaasd omdat er nog geen tien minuten verstreken waren. Na de mededeling dat ik 60 minuten met haar wilde doorbrengen werd er een condoom aangebracht en ook iets flutschi. Op mijn vraag waarom gaf ze aan dat ze nauw geschapen is.
    We begonnen in cowride hetgeen mij een prachtig uitzicht bood op haar mooi gevormde borstjes. Al snel werd er naar missionaris gewisseld. In eerste instantie hield Bella haar knieën omhoog waardoor het niet zo gemakkelijk was om hard te stoten. Na een opmerking paste ze haar houding aan. Na enige inspanning kon ik mijn zaad lozen.
    De rest van de tijd heeft Bella me gemasseerd. Bella is aangenaam gezelschap. Soms is de conversatie iets moeilijk. Bella heeft op school Roemeens, Hongaars (ze behoort tot de Hongaarse minderheid in Roemenië) en ook Frans geleerd maar helaas geen Engels of Duits. Toen ik dit hoorde ben ik overgeschakeld op Frans i.p.v. Engels. Haar kennis van het Frans blijkt echter ook maar zeer beperkt te zijn.
    Bella werd ook beloond met een kleine fooi.

In de doucheruimte kwam ik Inna tegen. Deze had een dildo met een paardenstaart in haar hand waarmee ze ijsberen lichte tikjes gaf. Eerder op de dag had Inna tegen mij gezegd dat ze vandaag met mij seks wilde hebben. Dat is er uiteindelijk niet van gekomen.

Uitgaande van de toekomstplannen van Gina en Bella voor de komende tijd zullen beide bij mijn volgend bezoek niet aanwezig zijn in Babylon. Dit betekent dat ik mij op onbekend terrein moet begeven. Ik heb echter een groot vertrouwen in de chemie dus het zal wel goed komen.

24. Onderstaande 22 leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

biged ( 6 oktober 2018),brombeerzuid ( 6 oktober 2018),Chauffie ( 6 oktober 2018),cheasehead ( 7 oktober 2018),deket ( 7 oktober 2018),duivenmelker ( 6 oktober 2018),Eddy_V ( 7 oktober 2018),Elmo3108 ( 6 oktober 2018),jansenroy ( 7 oktober 2018),Jooploop ( 6 oktober 2018),Klatergoud ( 8 oktober 2018),le_belge ( 7 oktober 2018),Manureva ( 7 oktober 2018),mentholbear ( 6 oktober 2018),Mr Bluenose (12 oktober 2018),Patjax (20 oktober 2018),Schietgraagft ( 9 oktober 2018),Sjeufke ( 6 oktober 2018),Viscamessi ( 9 oktober 2018),Wentelt Eefje ( 7 oktober 2018),Wijze grijze ( 6 oktober 2018),yylover ( 6 oktober 2018)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Vakantie! Eindelijk tijd om een kleine schrijfachterstand van meer dan een maand weg te werken vanaf een mooie locatie ergens in ons mooie kikkerlandje

Een aantal keren in Lemiers geweest in de maand september, doch op zaterdag 21 september ff vreemd gegaan in Babylon. Zonder toestemming Niet verder vertellen
    Overigens was dit bezoek wel gepland, want er waren ook wat bekenden aangemeld voor de small talk tussendoor.
    Tegen half 1 aangebeld, omgekleed en gestart met een bak koffie en een broodje.

Karla op de playlist van Bab.....dat is dan meteen een zekerheidje, mits Karla ook zin en tijd heeft. Dat is nog nimmer een probleem geweest, zo ook deze 21ste september niet. Hoefde haar zelfs niet te tackelen, ze kwam langs, trok me mee het terras op waar we aan het eerste opwarmertje begonnen.
    Met Karla is er een vast ritueel ontstaan in de loop der jaren: presalen, daarna een kamer met nog meer kolen op het vuur, een clitwasje, een wit plafond en als afsluiter een walking massage, die je na 5 dagen nog steeds voelt. Topwijffie met retegoeie service. En ook nog eens the perfect body. Wie wil die nou niet in huis hebben.

Na de sloopkamer van Karla kwam ik in gesprek met Hasta la Pasta. We besloten ons geld uit te geven aan twee bellen vino. Dat werd een hele bottle! We moesten tenslotte ook op de kleintjes letten. HLP en ik kwamen tot de conclusie, hoe meer flessen je drinkt, des te goedkoper het wordt . Die fles lekker op ons gemak leeg getetterd met een hoop slap geouwehoer.
    Na dat half flesje vino kon de maag wat vulling gebruiken. Na een prima maaltijd werd het tijd voor de volgende ronde.

Van stalkster Emma had ik deze keer geen last. Sterker nog, ze leek ons te mijden. Hoeft ook weer niet, maar het is wel lekker rustig.
    Voor de twee ronde had ik geen specifieke dame in gedachten. Heb zelfs nog even getwijfeld of er wel een tweede ronde zou komen. Ik had me eigenlijk voorgenomen een onbekende dame te insemineren. Althans een dame waar ik nog nooit mee op kamer ben geweest. Zo had ik Diana en Roxana wel op het netvlies. Het vervelende is dat die meiden zo bij elkaar geklit liggen. Dan pas ik er voor. Sascha was ongrijpbaar, evenals Amira en Mara. Dolli en Alesia op kamer, dat werd 'm ook niet.
    Na een paar rondjes had ik het wel gezien en heb me toen bij Antonia en Daria op het terras gezet. Even uithuilen bij de meiden. Die zagen hun kans schoon voor een trio. No way! Het was nog moeilijk om ze van die illusie te ontdoen. Niettemin wist Daria het klokkenspel zo te bespelen, dat Sjeuf voor een duokamer wel overstag ging.

Eén keer eerder met Daria gekamerd. Ze was toen pas net begonnen in dit vak, kan ik mij nog herinneren. Toen niet slecht, maar moest nog wel wat 'verfijnen'.
    Ook deze kamer was zeker niet slecht. TZ en de wip waren goed. Bij het blasen kwamen te vaak de tandjes aan mijn yoghurtbus. Wellicht dat sommige collega's dat lekker vinden, maar ik dus niet. Het blasen kort gehouden. Een goede 7 zullen we maar zeggen.

Vrij snel na de kamer met Daria afscheid genomen van de stapmaten. Het was mooi geweest!

Illusion Plopp
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

26. Onderstaande 17 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

biged ( 6 oktober 2018),cheasehead ( 7 oktober 2018),duivenmelker ( 6 oktober 2018),Elmo3108 ( 6 oktober 2018),jansenroy ( 7 oktober 2018),Jooploop ( 6 oktober 2018),Klatergoud ( 8 oktober 2018),le_belge ( 7 oktober 2018),Manureva ( 7 oktober 2018),Mr Bluenose (12 oktober 2018),noglangnietuitgewandeld ( 6 oktober 2018),Patjax (20 oktober 2018),Schietgraagft ( 9 oktober 2018),shady ( 7 oktober 2018),Ultiem_Genieter ( 6 oktober 2018),VAZKOR ( 7 oktober 2018),Wijze grijze ( 6 oktober 2018)

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

@Agronymus. Zou kleine pittige Gina de PHG afraden. Die verveelt zich daar doorheen de dag dood. Die club ligt naar ik hoor op zijn gat.
    In Babylon komt ze meer tot haar recht om voor ambiance te zorgen door oa dat paaldansen waar ze zeer goed in is en graag doet. Die meiden denken altijd in een andere toko meer te kunnen verdienen

28. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 7 oktober 2018)

Last Online
    Gisteren @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    @Agronymus. Zou kleine pittige Gina de PHG afraden. Die verveelt zich daar doorheen de dag dood. Die club ligt naar ik hoor op zijn gat.
    In Babylon komt ze meer tot haar recht om voor ambiance te zorgen door oa dat paaldansen waar ze zeer goed in is en graag doet. Die meiden denken altijd in een andere toko meer te kunnen verdienen
    En op vrijdag waren de plannen alweer veranderd. Rupsjenooitgenoeg had nou de naam 7 heaven in haar hoofd..
    Dvp’s en plannen... nooit op vooruitlopen totdat ze werkelijk uitgevoerd worden!

De vorige keer was 5 september , een dag waarop met Toetebel was afgesproken om te carpoolen vanaf Venlo. Een gezellige rit die iets langer duurde op de heenweg doordat ik niet goed oplette bij de omleiding. Ipv de borden te volgen keek ik naar mijn navi maar die wist niet dat er een extra afrit gecreëerd was. Een maand later trapte ik daar niet in en de extra omrij tijd blijkt dan nog geen 5 minuten te zijn.
    Met Toetebel grotendeels de dag buiten doorgebracht waarbij ons waterratje plezier kwam maken in het zwembad met de PSV-bal en met andere ballen die zij onder water wist te vinden. Later nog een stoeipartij met haar ergens binnen en mn oude botten en spieren laten masseren door Milenka. Tevens kennis gemaakt met een vriendelijke Vlaming die nog niet bekend was met het forum en Babylon nog pas sinds kort kende. Het bezoek werd rond 21 uur afgesloten met een paaldans act van Gina waarbij de sympathieke schoolmeester haar nog extra beloonde. En zo hoort het!

Na mijn laatste bezoek op 5 september precies een maand later opnieuw naar Babylon gereden.
    Beide dagen waren zonovergoten en 5/9 was zelfs nog gewoon heet en zou normaliter één van de laatste warme dagen van het jaar zijn. Maar 2018 is niet normaal en zo zou zelfs 5/10 een dagje terras en zwembad worden.
    In de ochtend eerst nog wat privé dingetjes afgehandeld in de buurt en om 13 uur het parkeerterrein opgereden. En meteen er weer afgereden ook want het was al propvol. Twee verjaardagsfeestjes waarvan er mij 1 bekend was bleken al vroeg veel bezoekers te trekken. Doordat er tegenwoordig zoveel dames in Babylon zijn, kan de club het hebben. Alleen het aantal kamers is te klein waardoor er vaak korte wachttijden op kamers waren.
    De gezellige bende van ellende was al vroeg aanwezig en gedurende dag veel bekenden gezien en bijgekletst met ijsberen waar ik normaal niet zovaak contact mee heb. Leuke intermezzo’s.
    Als er geen escape naar buiten is, is Babylon voor mij niet meer de club om een dag door te brengen. Al vanaf vroeg in de middag gaat de muziek op een volume waarbij normale mensen de club de rug zouden keren. Maar ijsberen zijn geen normale mensen en zo was het dus bommetje vol en een zeer gezellige boel. Het muziekvolume werd pas na 19 uur ondragelijk, waardoor een 2e escape naar een kamer de enige uitweg was.
    samen met sas en pret stond ik te kijken hoe de banaan binnen enkele minuten een pak slaag zou krijgen van een dame die met een hartstochtelijke en uiteraard kansloze pre-sales bezig was. Uiteindelijk viel de schade mee en kreeg hij slechts een handtas en enkele Roemeense scheldwoorden naar zijn oren geworpen
    Na dit amusante intermezzo gaf pret mij een goede tip: als je verrast wilt worden moet op je een bankje gaan zitten waar een roze handdoek op ligt.. en aangezien ik wel van verrassingen hou nam ik de uitdaging aan (hoe een dame desnoods afgewezen moest worden had ik tenslotte net geleerd van de banaan!). Na een 30 seconden komt een pittige dame met brilletje aangelopen... ja haar Gina had me weer gevonden! Kon slechter en ondanks dat ze al een zeer goeie dag had gedraaid had zij er nog geen genoeg van.
    Alle kamers vol op kamer 1 na, dachten wij. Maar daar lag weer een griet die zich niet had ingeschreven. Dus beneden wachten en het werd een kamer achter de cinema. Dat was voor mij echt de laatste keer dat ik genoegen neem met een kamer boven. Ze zijn heet (of koud in de winter) lawaaiig en benauwd en het stinkt.
    Nadat die nadelen uit mijn hoofs waren nog maar eens een overgegeven aan Gina haar kwaliteiten om mij na een lange dag toch weer in staat van paraatheid te krijgen. En dat is aan haar wel toevertrouwd.
    Opnieuw een uurtje met van allerlei standjes en in hoeken en gaten.
    Geen zwembad stoeipartijen deze keer want Gina heeft sinds een paar dagen permanente make-up wenkbrauwen en die mogen dan natuurlijk niet in aanraking met water komen om infecties tegen te gaan.
    Staat haar erg goed!

Later nog wat met de Partycrasher en pret gekletst in de gang bij de lockers wat de enige plaats in het pand was waar je elkaar nog kon verstaan. Altijd leuk om deze prettig gestoorde kerels in een club tegen te komen.
    Het was weer een prima Babylon dagje en wie weet eind oktober nog een keer want er komen kennelijk nog wat verjaardags aankondigingen en de goden lijken de weersvoorspellingen voor de hele maand oktober gunstig gezind te zijn.
    En Garde

30. Onderstaande 24 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 7 oktober 2018),biged ( 7 oktober 2018),Cat ( 7 oktober 2018),cheasehead ( 7 oktober 2018),deket ( 8 oktober 2018),duivenmelker ( 7 oktober 2018),Elmo3108 ( 7 oktober 2018),hasta la pasta ( 7 oktober 2018),Husky ( 7 oktober 2018),jansenroy ( 7 oktober 2018),Jooploop ( 7 oktober 2018),Klatergoud ( 8 oktober 2018),le_belge ( 7 oktober 2018),Manureva ( 7 oktober 2018),mentholbear ( 7 oktober 2018),Mr Bluenose (12 oktober 2018),Partycrasher ( 7 oktober 2018),Patjax (20 oktober 2018),pret ( 7 oktober 2018),Schietgraagft ( 9 oktober 2018),schoolmeester ( 7 oktober 2018),shady ( 7 oktober 2018),VAZKOR ( 8 oktober 2018),Wentelt Eefje ( 7 oktober 2018)

Last Online
    Vandaag @ 15:58
    Discussies
    55
    Thanks
    4.398

Standaard

Afgelopen donderdag een ad-hoc bezoekje gebracht aan Babylon. Veel te laat vertrokken (dat heb je met ad-hoc-bezoekjes), dus ik stond om 20:50 bij het BFT-tankstation (om weer eens te ontdekken dat je voor goedkope diesel echt niet naar duitsland hoeft; 1.339 per liter ligt maar een of twee cent onder de goedkope tankstations in nederland). Tien minuten later had ik een volle tank en had ik de 60 euro entree betaald om zo de babylon-handdoek om kunnen doen. Buiten zag ik relatief weinig geparkeerde auto's, en dat klopte redelijk met de bezetting binnen; het was niet superdruk, met ongeveer 15 ijsberen, en snel geschat ongeveer 20-25 dames. Rondje gemaakt, en hoewel ik verschillende dames zag die me wel appetijtelijk leken, had ik bij een aantal van hen een ietwat huiverig gevoel: 'was dat niet die dame waar ik een vorige keer ook ook maar een matige sessie bij had gehad'?

(achtergrond: ik heb babylon een tijdje links laten liggen omdat het met al die 'verjaardagsfeestjes' vaak veel te druk was met al dan niet dronken beren, en het dan vaak ook lastig wordt om leuke dames te vinden (of om uberhaupt een kamer te kunnen maken omdat d'r wachttijden zijn). Daarnaast vond ik dat de ervaringen die ik daar had langzaamaan minder begonnen te worden -- voor een deel door gewenning, maar ook voor een deel omdat ook in Babylon het 'servicevirus' langzaam begint toe te slaan, wat ervoor zorgt dat de dames meer bezig zijn met geld naar binnen harken dan goede sex leveren.)

Anway, terug naar Babylon: Direct na het binnnekomen werd ik al aangesproken door een blonde roemeense (1m70, halflang donkerblond/bruin steil haar, B/C cup die een klein beetje hangt maar niet overmatig, geen naam want vergeten en die vraag je maar aan een van de beren die van alle dames hun prive kennen), die over 'zimmer' begint en 'trio' begint te emmeren. Nou was het een leuke dame, maar zo snel ga ik niet op kamer, en trio's al helemaal niet. Desondanks flirt ik een beetje met 'r maar hou ik wel de boot af, en terwijl ik een tik op haar bil geef zeg ik dat ik eerst even wat wil eten.

Helaas was het ondertussen al 10 over 9, dus toen ik bij de theke vroeg of de keuken nog open was, was het 'helaas, tot 21:00'. Nou ja, dan het maar doen met wat er in de warmhoudbakken ligt. Dat viel dit keer een beetje tegen; wokkelpasta met gehakt, bloemkool als groente, blanco tagliatelli en de bijbehorende saus met flinke stukken vlees. Bordje tagliatelli en saus genomen, wat gegeten, nog een rondje gemaakt. Ik had geen haast om te kameren; m'n plan was om een kamertje te doen, en dan weer naar huis te rijden. Na een minuut of tien doelloos rondlopen weer bij de eerdere dame gaan zitten, die er ook geen gras over liet groeien. Beetje zoenen, knuffelen, en vooruit, laten we dan toch maar een kamer doen.

Op de kamer is het al snel van 'hoelang wil je blijven', en 'weet je zeker dat je geen trio wilt' (yep, dat wil ik niet), en waarbij ik de sessieduur in het midden laat, maar wel zeg dat ik graag wat langzame sex wil hebben. OK, en we beginnen met wat gezoen, tepelzuigen, wat licht vingeren, waarbij ze aangeeft dat beffen wel prima is. Daarna een tijdje standje 69, waarna ze een massage wil. Dat mondt uit in een stevige vingersessie. Als ik haar omdraai wordt het tijd om eens ouderwets te gaan neuken in missio, wat ook prima gaat. Cowgirl en doggie zijn ook fijne standjes, en het gaat allemaal prettig. Na een minuut of 50 klaargekomen, haar nog een sigaret laten roken en daarna afgerekend. Prima beurt, niks mis mee.

Daarna nog een saunatje genomen en naar huis gereden. Misschien toch nog eens richting Babylon gaan, over een paar maanden.

32. Onderstaande 18 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (13 oktober 2018),biged ( 8 oktober 2018),brombeerzuid ( 8 oktober 2018),cheasehead ( 8 oktober 2018),duivenmelker ( 8 oktober 2018),Eddy_V ( 8 oktober 2018),Elmo3108 ( 8 oktober 2018),Giodude (21 oktober 2018),jansenroy ( 8 oktober 2018),Klatergoud ( 8 oktober 2018),Manureva (14 oktober 2018),mechelen ( 8 oktober 2018),Mr Bluenose (12 oktober 2018),Patjax (20 oktober 2018),Schietgraagft ( 9 oktober 2018),VAZKOR ( 8 oktober 2018),Wentelt Eefje ( 8 oktober 2018),Wijze grijze ( 8 oktober 2018)

Last Online
    6 september 2024 @ 19:22
    Discussies
    14
    Thanks
    118

Standaard

Met een kortingskaartje op zak ben ik naar Babylon afgereisd. Het was een mooie zomerse dag en ik had er zin in.
    Ik had me op het forum goed ingelezen. Het enige lastige is van hoe ga je de juiste dames vinden. Ze hebben niet veel aan, dus ook geen ruimte voor een naambordje ofzo iets. Sommige hebben een tatoeage en die zijn ook duidelijk te herkennen. Maar de echte naturelle vrouwtjes ga je dus niet zomaar vinden. Dan moet je dus echt eerst het gesprek aangaan. Alleen hoe pak je dit aan zonder dat je gelijk als wedervraag ...kamer krijg.
    De hele reis, en dat was toch wel 2 uurtjes sturen, heb ik daar over nagedacht en kwam tot de conclusie dat ik best wel wat vrouwen teleur moest gaan stellen. Nu maar hopen dat ze dit niet erg vonden.
    Zo rond de klok van 11 uur kwam ik aan in laten we zeggen het paradijs. Bij de balie zag het er fruitig uit... 3 snoepjes stonden te wachten om te helpen met de begroeting. Heel galant. Snel de kleding in de toch wat krappe locker opgeborgen en een frisse douche genomen. De haartjes weer in model gebracht en de handdoek omgeslagen. Gelukkig had ik de vorige keer les gehad in handdoek vast maken, dus hij gleed niet gelijk bij de eerste passen weer af.
    Het was nog vroeg... eerst een rondje gelopen en mezelf een kopje thee in geschonken. Op een stoel plaats genomen en kijken wat er gebeurde. De dames druppelende binnen en de 1 zag er nog mooier uit dan de andere. Pfff dat zou lastig worden vandaag. De zon scheen volop dus buiten verder met de thee. Nog maar een bakkie. Ik naar binnen en voor de bar stond een prachtige vrouw. Helemaal alleen! Wie zou het zijn. Heb ik over haar gelezen?... wie zal het zeggen.... Melissa..... oeps! Alleen maar lovende kritieken! Dus die kamer vraag mocht van mij gelijk komen. Nou en die kwam ook vrij snel. Melissa wilde wat graag. Wij naar boven. Een grote kamer met een groot bed. Aan de andere kant van de wand nog een bed. En je kon omlopen. Dat heb ik dus niet gedaan. Heerlijk kussen met Melissa.. ze was er voor in. Al snel zakte ze af naar beneden en werd Mn verlengstuk in rechte stijve positie gebracht. Rustig aan......maar dat ging niet. Al snel lag ik in 69 druk bezig het fruit te likken. Maar wat ging ze tekeer.... of wat was ik geil... dat kan ook. Dit ging niet lang duren. Nog even lekker kussen... Ze mocht echt niet bovenop komen....ik moest en zou het werk doen. Ze ging er goed voor liggen met de benen iets omhoog maar wel goed gespreid. Kaal.... open en snel een likje vet erbij. Ik mocht los. Met een grote glimlach keek ze me aan en stuurde me naar de ingang. Al snel was ik op tempo. Melissa deed heerlijk mee en stootte lekker terug. Ik kuste haar nek en rook haar geur.. dit ging niet lang meer duren. Melissa wist dit ook. Ze pakte me stevig vast klemde me met haar benen en nam het ritme over. Onze tongen vonden elkaar en raakte verstrengeld. Hij verliet Mn mond en ging naar Mn oor. Ondertussen ging het ritme door. Ze beet zachtjes in Mn oorlel ze zei lieve woordjes.... en ik kwam. Diep in haar liet ik Mn nazaten ontsnappen. Dit was zo intens. Het hulpgereedschap ving alles mooi op. Nog even wat nahijgen en zoenen en het werd tijd om ons onder de andere gasten te begeven. Tenminste dat vond Melissa. Van mij mocht het nog wel wat langer duren. Bij de lockers heb ik haar vorstelijk beloond. Dat waardeerde ze en met een vluchtige kus gingen we ieder ons eigen weg. Ik heb haar de hele dag niet meer gezien.

Dit was een goed begin van de dag....

34. Onderstaande 20 leden hebben lampekap bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (13 oktober 2018),biged ( 9 oktober 2018),brombeerzuid ( 8 oktober 2018),duivenmelker ( 9 oktober 2018),Eddy_V ( 9 oktober 2018),Elmo3108 ( 8 oktober 2018),jansenroy ( 8 oktober 2018),le_belge ( 8 oktober 2018),Manureva (14 oktober 2018),mechelen ( 8 oktober 2018),Mooiejoke ( 9 oktober 2018),Mr Bluenose (12 oktober 2018),mynasch ( 9 oktober 2018),Patjax (20 oktober 2018),pret ( 8 oktober 2018),Schietgraagft ( 9 oktober 2018),Sjeufke ( 8 oktober 2018),Wentelt Eefje ( 9 oktober 2018),Wijze grijze ( 8 oktober 2018),yylover (11 oktober 2018)

Last Online
    Vandaag @ 15:07
    Discussies
    149
    Thanks
    4.387

Standaard

Zaterdag eigenlijk niet van plan naar Babylon te gaan omdat ik in de middag een verjaardag had en dan te laat zou aankomen in babylon.
    Maar had toch wel zin gekregen en wist dat Azis en Patjax er zouden zijn. Rond 17:00 uur was het een mooie tijd om hem te smeren op te verjaardag en naar Babylon te karren. Net voor 18:00 uur was ik er al.

Het was niet zo druk als 2 weken terug maar alsnog genoeg volk en meiden. Ook nog wat andere bekende beren gezien. Beetje met Patjax en Azis bij praten. Beetje met de Bulgaartjes liggen klieren vooral Franceska. We hebben nog nooit met elkaar gekamerd vanwege Susi maar nu was het moment aangebroken dat ze wel wou. Al ging dat weer niet zonder slag en stoot, er stond een handafdruk in mijn rug en ze heeft mij gebeten in mijn nek. Dit mag de pret niet drukken en ik zou eigenlijk eerst met Lora naar de kamer gaan maar die was een beetje wazig. Daar zou ik mee naar de kamer gaan na het eten maar toen had ze een afspraak, na een tijd komt ze dat ze haar afspraak kwijt is maar maakte niet echt aanstalde om naar de kamer te gaan en was toen weer verdwenen.
    Toen ik Franceska weer tegenkwam maar besloten om direct naar de kamer te gaan want stond wel op springen. Eenmaal op de kamer beland was het toch een beetje raar met haar omdat we elkaar al zo lang kennen en nooit gekamerd hebben met elkaar. Daarbij noemt ze mij altijd haar broer en dit ging door op de kamer waarbij ze zei, nu kun je eindelijk je zusje neuken. Gelijk maar gevraagd om het er niet over te hebben, voel me daar niet zo prettig bij. 
    Eindelijk beginnen en in het begin wel wat onwennig maar de kamer is goed verlopen. Ze deed lekker tongen, pijpen vond ik ook niks mee en daarna lekker geneukt. Eindelijk kon ik eens tegen de lekkere kont aanketsen.
    Toen we klaar maken nog een paar broer/zus opmerkingen want ze kon het niet laten. Blijft vaak echt een kind maar kan er wel mee lachen.

Terug in de club even bijkomen, gelukkig kon je weer eten bestellen. Zo weer een tijdje met Azis en Patjax gepraat. Op een gegeven moment stonden Azis en ik alleen en zijn schatje Alexis kwam erbij. Azis had er al een kamertje mee gehad en ze begon zich een beetje op mij te richten. Een leuke meid maar niet helemaal mijn type op het eerste gezicht. Maar ze bleef een beetje volhouden en wou mij zoenen maar draaide een beetje weg want anders moet ik naar de kamer.  Uiteindelijk gooide ze haar kont in de strijd en werd toch best geil en dat merkte ze. Ze wou me weer zoenen en ik liet het gaan. Het was volle bak tongen aan de tafel. Ik was verkocht en ready to go. Verbaasd was ze dat ik naar de kamer wou. Als je tongen toe laat vind ik niet dat je een kamer kunt weigeren. Dus met Alexis naar de kamer. Wat een goede service heeft deze meid zeg. Tongen zo lang dat ik kramp in mijn kaken kreeg. Pijpen was ook goed met deepthroat erbij. De ballen werden ook niet overgeslagen. Echt super deze meid, van knuffelen hield ze ook en kroop helemaal in je. Neuken was ook niets op aan te merken waar ze haar kontje lekker omhoog stak. Echt genoten van deze meid en ga zeker op herhaling.

Terug in de club aangekomen, het was al iets na 23:00 uur was het al vrij rustig. Aardig wat meiden gingen er al van door. Nog even wat nagepraat en net voor middernacht zijn we ook richting huis gegaan. Heb mij weer goed geamuseerd in Babylon.

36. Onderstaande 25 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (10 oktober 2018),biged (10 oktober 2018),brombeerzuid ( 9 oktober 2018),cheasehead ( 9 oktober 2018),claudius (10 oktober 2018),duivenmelker ( 9 oktober 2018),Eddy_V ( 9 oktober 2018),Elmo3108 ( 9 oktober 2018),fervent ( 9 oktober 2018),Giodude (21 oktober 2018),jansenroy ( 9 oktober 2018),Jooploop ( 9 oktober 2018),Klatergoud (11 oktober 2018),lampekap ( 9 oktober 2018),le_belge ( 9 oktober 2018),Manureva (14 oktober 2018),mentholbear ( 9 oktober 2018),Mr Bluenose (12 oktober 2018),Patjax (20 oktober 2018),pret ( 9 oktober 2018),Schietgraagft (11 oktober 2018),Sjeufke ( 9 oktober 2018),VAZKOR (10 oktober 2018),Wentelt Eefje ( 9 oktober 2018),Wijze grijze ( 9 oktober 2018)

Last Online
    Discussies
    118
    Thanks
    91

38. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (14 oktober 2018),Mr Bluenose (12 oktober 2018)

Last Online
    6 september 2024 @ 19:22
    Discussies
    14
    Thanks
    118

Standaard

Vervolg van een zonnige dag na Melissa

Na Melissa eerst weer even op adem komen. Wat gedronken. Lekker wat eten en in de zon bij het zwembad nog wat genieten. Een wat gedateerde dame kwam haar geluk beproeven. Alleen ik had andere plannen en helaas voor haar, daar speelde ze geen rol in. Na een uurtje werd het om weer eens wat rond te gaan lopen. Ik zag een hele grote tatoevlinder met opgepompte borsten. Maar dat was niet Mn doel. Even in de cinema kijken. Daar werd druk gewerkt. De bedden links als zowel rechts waren in gebruik. Er werd volop gezoend gelikt en vooral genoten. Een dame met bril was vol overtuiging bezig met verwennen en ik dacht die onthou ik voor een later momentje. Nog maar een drankje genomen en wat rond gekeken. Hè daar zat bella. Maar was ook niet Mn doel. Maar opeens.... wie is dat. Slank, leuke borsten, naturel en een voorzichtige lach. Ze was met een soepje bezig en Ik dacht laat ik eens naast haar gaan zitten. De soep was heet dus ik was niet gelijk in gesprek. Maar al snel wist ik haar naam. Mariana... daar had ik dus ook over gelezen. Na wat gekletst te hebben vroeg ze of zin had om met haar naar kamer te gaan. Nou dat wilde ik wel. Dus ze zij wacht even ik kijk even waar terecht kunnen. Ze kwam terug en een kamer in de kelder was voor ons beschikbaar. Lakentje op bed en ze kwam voorzichtig in Mn zone. Voorzichtig zoenen wat over ging in lekker tong worstelen. Heerlijke vrouw. Ik speelde met haar borsten. En kuste haar lichaam. Al snel zakte ik naar onder en met Mn tong werkte ik lekker aan de sfeer. We kwamen in 69. Dit. Ging lekker. Ze nam het iniatief over. Diepe halen, korte likjes voorzichtig bijtend werd bij mij Mn lust opgewekt. Tijd voor een diepte onderzoek. Ook zij ging er voor liggen. Maar omdat de eerste druk van de ketel was, mocht ze bovenop beginnen. heel ritmisch met haar borsten dansend om haar heen ging ze van start. Ik kon haar heerlijke billen lekker vast pakken en het ritme wat sturen. Tijd voor een volgend standje. Ze stak haar billen omhoog maar daar kan ik niet echt van genieten. Gewoon lekker los gaan en haar aankijken dat is meer Mn ding. Geen probleem. Ze liet me lekker genieten en speelde het el goed mee. Het tempo ging omhoog. Ook zij klemde en nam het ritme over. En met een diepe stoot kwam ik klaar. Nog wat na kussen en de tijd was alweer om. Bij de lockers haar de gevraagde beloning gegeven. Hè daar liep de dame met de bril ook. Straks toch maar eens een gesprekje met haar beginnen.

Maar eerst nagenieten... Melissa, Mariana.... 2 snoepjes en de dag was zeker nog niet om.

40. Onderstaande 17 leden hebben lampekap bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (13 oktober 2018),biged (11 oktober 2018),brombeerzuid (11 oktober 2018),cheasehead (11 oktober 2018),duivenmelker (12 oktober 2018),Firehawk (11 oktober 2018),jansenroy (11 oktober 2018),Klatergoud (11 oktober 2018),le_belge (11 oktober 2018),Manureva (14 oktober 2018),mentholbear (12 oktober 2018),Mr Bluenose (12 oktober 2018),Patjax (20 oktober 2018),pret (11 oktober 2018),Schietgraagft (11 oktober 2018),Sjeufke (11 oktober 2018),Wentelt Eefje (11 oktober 2018)

Last Online
    Gisteren @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    Danke für die Warnung!
    Ich wünsche euch viel Vergnügen während ich Spaß mache am wärmsten Freitag in Oktober in Lemiers
    En Garde

Last Online
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Danke für die Warnung!
    Ich wünsche euch viel Vergnügen während ich Spaß mache am wärmsten Freitag in Oktober in Lemiers
    Hallo Eddy_V,
    wenn 5 Holländer oder Belgier, natürlich uns Deutsche eingeschlossen dem Bier wohlgesinnt sind im Babylon dann
    ist es mindestens das gleiche Ergebnis.
    Selbst dieses Jahr in den Sommermonaten am Pool erlebt

vanKees

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:51
    Discussies
    17
    Thanks
    2.035

Standaard

Iemand enig idee wat dat inhoudt dat oktober fest ? Zit te denken a.s. zondag te gaan maar als er dan al twee dagen gefeest is wordt de AWL nog kleiner dan die nu al is denk ik ?
    Overigens is Isa (Golden Time)mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...

Last Online
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

lekkersfan,
    ich hab Dir mal den Auszug aus dem Babylonforum kopiert.
    ...Oktoberfest 2018
    von Freitag, dem 12.10.2018 bis Sonntag, dem 14.10.2018...

Nicht zwei Tage, sondern das ganze Wochenende Freitag bis Sonntag!!

vanKees

Last Online
    27 december 2019 @ 16:08
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    Dan zullen er weinig Nederlanders en Belgen dit weekend in Babylon zijn

Pagina 44 van 178 EersteEerste ... 344041424344454647485494144 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten