pret (15 augustus 2018)
Laatst gewijzigd door Partycrasher; 15 augustus 2018 om 03:18
De mmatregelen van de grote leider Erdogan beginnen hun effect hebben. De Turkse lira is al behoorlijk in waarde gestegen.
Erdogan vertrouwt op Allah, dan komt alles goed natuurlijk.
Ben benieuwd hoe Allah de Lira gaat redden.
Voorlopig vraagt de grote heerser alle Turken hun goud en buitenlandse valuta in te wisselen voor waardeloze Lira's.
Zijn Turken echt zo dom dat ze aan dat verzoek gaan voldoen?
Dit gaat Erdogan niet winnen, hij daagt de VS uit met een nog veel dommere president.
Zodra zijn kiezers doorhebben dat Erdogan hen naar de ondergang leidt breekt er oproer los.
Lira zakt in elkaar, inflatie giert de pan uit. De staatsleningen kunnen niet terugbetaald worden.
Griekenland 2 is in de maak alleen treft het buiten Spanje de EU lidstaten niet.
Dinsdag hebben die achterlijken hun jaarlijkse Offerfeest. Ze moeten dit jaar de hele Turkse elite offeren aan Allah. Alleen dan zal ik ze weer respecteren.
Man uit Sittard ontkent beledigen president Erdogan
De man uit Sittard die wordt vervolgd omdat hij de Turkse president Erdogan zou hebben beledigd, ontkent dat hij kwetsende e-mails heeft gestuurd naar de Turkse ambassade in Den Haag. Dat bleek vandaag tijdens een regiezitting bij de rechtbank in Den Haag.
Het Openbaar Ministerie vervolgt de 64-jarige man voor het beledigen van een bevriend staatshoofd. Hij zou in 2016 in e-mails aan de Turkse ambassade Erdogan 'geitenneuker' hebben genoemd en hem hebben vergeleken met Hitler. De ambassade deed aangifte van belediging. Het e-mailadres leidde naar de inwoner van Sittard.
https://nos.nl/artikel/2246473-man-u...t-erdogan.html
Zou die kerel ook worden vervolgd als hij Trump voor Hitler had uitgemaakt? Waarschijnlijk niet waarmee maar weer eens bewezen is dat het OM links en partijdig is, net zoals de rechters in dit land.
Die Recep Tayyip Erdoğan vergelijken met die Adolf Hitler gebeurt alleen maar door mensen die onterecht iets tegen Turken hebben. Want die twee politici lijken in de verste verte niet op elkaar. Desondanks verdient die man geen onvoorwaardelijke straf, omdat hij voor de rest geen valse beschuldigingen heeft geuit.
Erdogan: rechter moet over lot van Amerikaanse dominee Brunson beslissen
De Turkse president Recep Tayyip Erdogan heeft dinsdagavond (Amerikaanse tijd) gezegd dat een rechter moet beslissen over het lot van een Amerikaanse dominee die wordt verdacht van betrokkenheid bij terrorisme. De gevangenschap van de geestelijke heeft tot een diplomatiek en economisch conflict tussen Turkije en de Verenigde Staten geleid.
De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, Mikeo Pompeo, zei maandag te hopen dat Andrew Brunson later deze maand zal worden vrijgelaten. De predikant staat sinds afgelopen juli onder huisarrest, daarvoor zat hij 21 maanden lang in de cel.
"Dit is een gerechtelijke kwestie. Brunson is aangehouden op verdenking van deelname aan terrorisme gerelateerde misdrijven", zei Erdogan dinsdag in New York, waar hij de algemene vergadering van de Verenigde Naties bijwoonde. "Op 12 oktober is er weer een hoorzitting en we weten niet wat de rechtbank zal besluiten. Politici zullen niets te zeggen hebben over het vonnis."
De Turkse president benadrukte dat hij niet de bevoegdheid heeft de vrijlating van Brunson te gelasten. "Onze gerechtelijke macht is onafhankelijk. Laten we afwachten wat de rechter beslist."
Als Brunson schuldig wordt bevonden, hangt hem een celstraf tot 35 jaar boven het hoofd. De Amerikaanse
dominee ontkent alle aantijgingen tegen hem.
De zaak tegen Brunson heeft tot een hoog opgelopen diplomatiek en economisch conflict tussen Ankara en Washington geleid. De Amerikaanse president Donald Trump verdubbelde in augustus de heffingen op aluminium- en staalimport uit Turkije als strafmaatregel.
Turkse lira raakte in vrije val door Amerikaanse sancties
Het conflict met de VS en zorgen over het financiële beleid van de regering-Erdogan hebben ervoor gezorgd dat de Turkse lira in de afgelopen weken bijna 40 procent van zijn waarde ten opzichte van de Amerikaanse dollar heeft verloren. Een recente ingreep van de Turkse centrale bank wist de munt weer iets te stabiliseren.
Volgens Erdogan vallen de economische problemen van Turkije mee. "De zaak-Brunson is in de verste verte niet verbonden met de economie van Turkije. De huidige economische uitdagingen worden meer overdreven dan nodig is en Turkije zal deze uitdagingen het hoofd bieden met zijn eigen middelen."
Bron: nu.nl
Volgens mij zitten alle onafhankelijke rechters in Turkije zelf ook in de gevangenis...
Het gaat goed met ons!
Het is algemeen bekend dat er na de fake coup vele rechters (maar ook militairen, politiefunctionarissen, journalisten, enz.) uit hun ambt zijn gezet, misschien ook wel eventjes in het gevang hebben gezeten. Dat ze nu nog in de gevangenis zitten is natuurlijk een beetje gechargeerd, maar dat is iets wat ik en jouw baas gemeen hebben, altijd overdrijven of doordraven (maar ik ben me ervan bewust).
Bottom line, als je niet voor Erdogan bent lig je eruit, dus hoezo onafhankelijk...
Het gaat goed met ons!
Het kan aan mij liggen, maar doodmoe word ik van beren die met hun politieke en/of geloofsovertuiging te koop lopen op het forum.
Pluk de dag of een bloemetje
Ja, benoemd voor het leven en geselecteerd door een commissie van voornamelijk juristen.
Overigens wel grappig als Erdogan laat zien minder te weten over economie dan een gemiddelde middelbare school scholier...en "shock horror" de resultaten zijn niet zoals hij ze wil, maar zoals iedereen met hersenen had voorspeld.
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) met Tapatalk
deket (26 september 2018),pret (26 september 2018),Wentelt Eefje (26 september 2018)
Let OP !!!
Zaterdag bezoekt Erdogan Keulen/Köln. Grote delen van de stad zullen worden afgesloten o.a. de ringweg rondom Keulen.
Dit zal leiden tot grote verkeersopstoppingen.
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
pret (26 september 2018)
Ja maar jongen toch....dit is geen hoerenforum! Hier gaat het over matrassen, pannenkoeken, over kleding van militairen, over Hookerlover enz. enz.....
Maar een ding staat vast:
Schermafbeelding 2018-09-15 om 23.13.03.jpg
Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke
schoolmeester (28 september 2018)