Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Denisa (Roemeense)

Last Online
    23 januari 2025 @ 23:42
    Discussies
    15
    Thanks
    6

Daumen hoch Denisa (Roemeense)

Naam :Amalia

Nationaliteit / taal : Roemeense / beperkte talenkennis /Engels en inmiddels redelijk Duits

Leeftijd : 21 jaar

Haarkleur/lengte : Blond Lang haar

Lengte : 1.72m

Postuur / Cupmaat : Normaal tot wat voller / B/C-cup

Tatoeage /Piercing : navel en neus

Service : PZC, NMC, zoenen redelijk, FT, aftrekken, beffen

Die blonde, ze zegt 21jr. heb ik laatst 2 uurtjes stevig aangepakt .
    Iets van Marina ofzoiets noemde ze zich.

Voor en na het eten, waarbij ik haar geduldig liet wachten toen ik weer even kracht aan het bijtanken wahr mit rindfleisch und kartoffeln!
    Ze was vers 1 dag uit Roemenie zei ze ! Ze beginnen met z;n 3-en elke avond om 18u.

Lekker vers en dat kon je merken, zware GFE gehad .

Maar had daarvoor al 2 sessies gehad van elk 1 uur met Duiste Anja en Domenica en al 4 verder.

She broke the record with another 4 times for a groand total of 8! :zauberkis :ass: :thefinger

btw
    Een van de twee donkerharige vriendinnen is echt wel n lekker klein schatje met prachtige billen en was ook terecht al behoorlijk populair op haar 2e avond in PHG!
    Laatst gewijzigd door Big30; 16 januari 2008 om 02:56
    FT-beer!

Last Online
    Vandaag @ 20:43
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nami Bekijk bericht
    Iets van Marina of zoiets noemde ze zich.
    Ik denk dat ze zei Amalia ! Vrijdag jl. was samen met haar 2 kleine zwartharige vriendinnetjes haar eerste dag in PHG.

:wink::wink:
    Laatst gewijzigd door Big30; 11 januari 2008 om 01:34
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    23 januari 2025 @ 23:42
    Discussies
    15
    Thanks
    6

Blinzeln Amalia

Tja nu je het zegt! Kon waarschijnlijk niet meer zo helder nadenken en luisteren, was immers half doof
    FT-beer!

Last Online
    23 januari 2025 @ 23:01
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard Drei Clubs in zwei Tagen, Teil 3: PHG

Meine Alternative zu Bianca war den ganzen Tag über schon die Rumänin Amalia - seit einer Woche im PHG. Sie hatte am Samstag sehr, sehr ordentlich zu tun, doch gegen 22.30 Uhr habe ich sie dann endlich erwischt Den Steckbrief spare ich mir, weil es den schon gibt. Nur soviel: Amalia ist ein absoluter Kracher Der Service ließ null Wünsche offen: Es gibt neun von zehn möglichen Punkten (kleiner Abzug nur für den leichten Babyspeck). Ansonsten: Amalia spricht übrigens auch bereits richtig gut Deutsch.

Manni1A
    Laatst gewijzigd door Big30; 13 januari 2008 om 15:16

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manni1a Bekijk bericht
    Meine Alternative zu Bianca war den ganzen Tag über schon die Rumänin Amalia - seit einer Woche im PHG.

Manni1A
    Samstag war schon ihr letzte Tag im Happy :o, aber ... Dienstag ist Sie nicht-so-weit-von-Happy wieder da !!

Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    23 januari 2025 @ 23:01
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Samstag war schon ihr letzte Tag im Happy :o, aber ... Dienstag ist Sie nicht-so-weit-von-Happy wieder da !!

Big30
    Oh weh.... wenn schon die Rumäninnen in die Villa wechseln.....

wer ist denn dann noch im Happy?

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Daumen hoch

En inderdaad ze gaf hedenavond acte de presence in de Villa! Haar naam is nu weer eens veranderd en in VV heet ze Denisa.

Ik sprak minimaal 2 IJsbeertjes die zeer te spreken waren over de kamer prestaties van deze dame .
    Er was er zelfs een die haar een cijfer grenzend aan uitmuntend gaf .

Last Online
    6 augustus 2017 @ 19:56
    Discussies
    16
    Thanks
    0

Standaard Denisa

Voor de tweede keer met deze blonde Roemeense een kamer bezocht (vorige week zaterdag in phg kennisgemaakt). Ik vind haar een leuke ,lieve en gezellige meid, die mij vanaf dat ik binnenkwam gezelschap heeft gehouden. Over haar kamerprestaties ben ik eigenlijk iets minder tevreden, maar dat kan ook aan mij liggen. Voor mij scoort ze een ruime voldoende!!!:p

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Denisa, de eerste voor Sonny in 2008

Ik was al geruime tijd binnen in VV voordat ik dan uiteindelijk de eerste kamer gang ging maken van het nieuwe jaar. De dame in kwestie was de Roemeense Denisa. Ik had deze mooie jonge blonde dame al in het begin van de avond waargenonem en toen al direct als Sonny meisje geklasificeerd. Uiteindelijk was het Denisa zelf welke mij wist de strikken om de laatste 1,5uur van deze openingsdag door te brengen op kamer 20.

Op de kamer ontstond er al een geweldige klik tussen Denisa en mij. Ik heb gewoon een fantastische GFE sessie met haar mogen beleven. Schijnbaar is het management van VV nog niet ingewerkt met het verwijderen van laatblijvers op de kamer. We waren zo met elkaar bezig dat we schrokken dat het reeds 01:15uur was geworden. Denisa had zichtbaar geen zin om de kamer af te gaan en had volgens mij het liefst met mij op de kamer willen blijven (en de meter maar tellen:p) Ik kan niets anders zeggen dat ik dit jaar op een wonderbaarlijke manier ben ontmaagd Denisa heeft voor mij gewoon een dikke 9 gescoord. Dit meisje is zeker herhalingsgevaarlijk.

P.S. Knabbel.....deze Denisa is zeker ook iets voor jou

Sonny:wink:
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 17 januari 2008 om 00:54 Reden: tf

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Een meisje valt in slaap tijdens massage

Vorige woensdag toen ik in VV was ben ik op herhaling geweest met Denisa.
    Eerst samen met haar vriendin Diana geruime tijd van de voor sales mogen genieten teneinde tegen een uur of acht naar de kamer te verdwijnen. Zoals ook op de openingsdag hadden we kamer 20.

Ik stel voor Denisa eerst eens lekker los te masseren. Ik haal me Ipod nog even op voor wat sfeer muziek. Dit laatste had ik nu niet moeten doen.
    Ik vraag me nog steeds af, was de massage nu zo saai of heel ontspannen.
    Wat gebeurde er, na ruim een half uur masseren hoor ik een steeds diepere ademhaling van Denisa. Ik was uitgemasseerd en in de dame niks geen beweging meer. Ik wacht nog ff, maar niets hoor, madam ligt gewoon te slapen.

Ik ga de kamer af en haal Diana en Big30 erbij om het te laten zien.
    Denisa nog steeds in diepe slaap. Ik laat Diana bij Denisa achter en ga zelf even buurten bij collega beren.

Na verloop van tijd toch even checken op kamer 20. Ik kom binnen, Diana zit met mijn Ipod muziek te luisteren en Denisa nog steeds in diepe rust.
    Diana vond het wel welletjes en maakte haar wakker.

Nadat ze goed en wel wakker was geworden zijn we toch nog aan de sex toegekomen.

Tja, toch ook dat een keer meegemaakt.

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Reden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Ik was uitgemasseerd en in de dame niks geen beweging meer. Ik wacht nog ff, maar niets hoor, madam ligt gewoon te slapen.

Ik ga de kamer af en haal Diana en Big30 erbij om het te laten zien.
    Denisa nog steeds in diepe slaap.

Ach vond dat ze er wel lief bij lag !
    Trouwens zou het kunnen dat je wellicht over hypnotische gaven beschikt :D:D:D. Of is het toch je onvolprezen massagekunst !

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten