-
10 januari 2007, 14:37
Mettman, Industriestrasse 14, Frivolity, Algemeen (gesloten)
Partytreff Mettmann
Industriestrasse 14
Mettmann
Telefon: 2104 170125
Für die anderswo Frustrierten: Versucht's doch mal im Partytreff Mettmann, 20 km O von Düsseldorf, am besten wahrscheinlich immer am Samstag, im Internet und in Wirklichkeit gut zu finden. Was da abgeht, ist fast immer fantastisch!
-
-
29 januari 2007, 15:23
Oorspronkelijk geplaatst door
Satropsas
Für die anderswo Frustrierten: Versucht's doch mal im Partytreff Mettmann, 20 km O von Düsseldorf, am besten wahrscheinlich immer am Samstag, im Internet und in Wirklichkeit gut zu finden. Was da abgeht, ist fast immer fantastisch!
Heeft iemand inmiddels ervaring met PT Mettman? Ik moet zeggen dat ik een paar hele geile ervaringen heb opgedaan in PT Dorsten, hoewel de kwaliteit inderdaad wisselt. Je vraagt je iedere keer af wat je te wachten staat. Een alternatief met een een meer constante kwaliteit zou daarom welkom zijn.
-
-
29 januari 2007, 18:17
eeuwigeloper
....Heeft iemand inmiddels ervaring met PT Mettman?....
(Hoort eigenlijk niet in dit topic thuis, maar de mod verzet het eventueel wel..??)
Ik ben daar eind van de zomer een keer geweest.
Het pand, een grote villa, ligt op een industrieterrein, makkelijk te vinden.
De inrchting is vrij basic, er is een simpel hapje, een 3- of 4-tal kamers, een grote badkamer, en op het terras een klein saunatje..
Wat valt er van de party zelf te zeggen..tja...
Toen ik er was waren er een 5 tal dames, 2 redelijk appetijtelijk t.o.v. de overige 3 redelijk op leeftijd zijnde en derhalve ook zo ogende dames, mooier kan ik het ook niet omschrijven...
Echter qua geilheid kunnen onze jonge favootjes in Gt, PHG, yy, Queenies, zelfs Ome Brend's (!) en noem maar op nog heel wat leren van deze dames.
Ze hebben verschillende themadagen, ik was op een dinsdag, het was "schluck-tag", lekker slikken dus.
De enigste die ik nog van naam ken is Sylvia, een echte fetisj-dame vol tattoos en piercings, (ja, oook daaar!), de vriendin van de eigenaar (staat in vol ornaat op de site).
Een megageil vrouwtje wat alle gaatjes het liefst tegelijk gevuld heeft, en daar ook haar best voor doet.
En eentje die bovendien dol is op onze proteientjes, desnoods "entsorgt" ze je wel even tussendoor op de barkruk, heerlijk nat en diep, en alles tovert ze weg in haar gulzige mondje, met de complimenten dat je wel erg naar nog meer smaakt....
Tijdens een sessie met een andere dame kwam ze op het eind erbij en werd ik zeer vakkundig door beiden afgepijpt, daarna verdeelden de dames de buit onderling middels een heel heftige zoenpartij...Bbrrrr zou Hm zeggen...
Als ik in de buurt ben, ga ik er misschien nog wel eens naar toe, een speciale rit maken daarvoor zeker niet, afgezien van de geile sex is er niks te beleven, en dan zit je je vrij snel te vervelen...
Hier de link :http://www.partytreff-mettmann.de/
“Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi
-
-
Mettman Partytreff
Ik was daar op donderdagavond, thema "Analgeile Schluckluder". Club ligt op desolaat industrieterrein, omkleedlokaal is sfeerloos, maar boven is het gezellig, kleinschalig en overzichtelijk. Qua eten prima en met drinken kom je niks tekort. Toen ik binnen kwam om 7 uur waren er een stuk of 8 mannen bezig met 5 vrouwen op 1 bed. Na opfrissen en drankje ging ik kijkje nemen en werd meteen vol gepijpt door mooie blonde godin. Ze trok me snel het bed op, duwde wat lichamen opzij en ging op zijn hondjes voor me zitten en liet zich hard en diep neuken. Onderwijl zat een ander wijf aan mijn ballen te kneden en te zuigen. De blonde begon onder het neuken een brunette (Sylvia) te beffen en zo had ik 2 dames die gillend onder mij klaar kwamen. Het ging zo de hele avond door. Ik moest gemiddeld 3 keer per uur een schot lossen. Toen ik dacht dat ik niet meer kon, werd ik door alle 5 dames tegelijk gepijpt, ze wilden me tot de laatste druppel leeg hebben en ik moest spuiten over tieten en in gezicht en er werd ook geslikt. Maar tot mijn verbazing lag ik na een halfuurtje rust alweer flink te neuken en dat ging zo door tot middernacht. Ik heb een schot of vijftien gelost en de dames kregen maar geen genoeg. Je was nergens veilig, zelfs aan de bar werd er aan je pik gezogen dat het een aard had. En zo verging het ook de andere gasten. Ik heb van mijn leven niet zulke geile wijven meegemaakt en ik ga ook absoluut nooit meer naar de hoeren in Nederland. Heerlijk eten en drinken en supergeile seks voor 100 Euro, dat vind je nergens. Bovendien was iedereen erg aardig en hing er een leuke sfeer. Jammer dat het zo ver weg is, maar herhalingsgevaar is groot.:D
-
-
Contre-le-montre dans Partytreff Mettmann
"Hoe sterk is de eenzame fietser die kromgebogen over zijn stuur tegen de wind... zichzelf een weg baant. Hoe zelfbewust Vinokoerov die hier voor de ogen van het publiek de tijdrit wint... zich kampioen waant. Hoe lacht vergenoegd die kleine Deen zonder mededogen die Valverde verslagen vindt... zelf haast nog stuk gaat."
En alweer een muziekkeus die op de Tour geïnspireerd is, lichtelijk aangepast aan de tijdrit van gisteren. Sphinx Senior draaide een aantal woorden van Boudewijn de Groot vroeger om: "Met rotweer en harde gaan we fietsen met dat kind". Nou ja, het is goed voor je uithoudingsvermogen, en dat had ik ook wel nodig in Partytreff Mettmann. Na een behoorlijk vervelende week waarin computerproblemen een sleutelrol speelden, had deze racebeer er dan ook bijzonder veel zin in. Ik herinnerde me nog een van de vele tips die die Britse IJsbeer in Samya me aan de hand deed: "Lemme tell ye this, if you 'ave never been ter a saturday party in Mettmann, then you really missed out on something." Bijna gooide een nukkig onderdeel in de "airco" van mijn racebeermobiel nog roet in het eten, maar godzijdank had mijn garage in alle vroegte nog even tijd voor een check en een spoedreparatie. Een tijd later zoefde deze racebeer over de A44 langs verschillende afslagen die hier op het forum vrij bekend klinken: Brüggen (GT), Tönisvorst (PHG), Krefeld en Velbert (Nanu). Na een uurtje autobahn en 15 minuten binnenwegen stopte ik op een verlaten industrieterrein zowat voor de deur van mijn doel. Ik belde tegelijk aan met een oudere stamgast die te voet onderweg was (hij woonde slechts een aantal straten verder ). Echter, reeds in handdoek gehuld kwam deze racebeer erachter dat hij het een en ander in zijn racebeermobiel had laten liggen . Gelukkig, thekedame Edith toonde begrip voor de situatie. Sylvia bood me zelfs haar (licht doorschijnende) hemd aan, maar dat hoefde niet. Na wat heen-en-weer geloop kreeg ik de zgn. Schlossführung. Mettmann is een stuk kleiner dan Xanten, maar wel knusser en zelfs nog wat beter uitgerust. Er is een grote Spielwiese die wat van een hemelbed wegheeft, een kleiner hemelbed en nog een wiese die behalve een fikse matras ook een soort gyneacologie-stoel aan de muur heeft. Ook voor de innerlijke mens werd gezorgd. Eigenaar Peter had buiten een grill opgesteld waarop al een grote verzameling vlees werd bereid en binnen stonden nog wat pannen voedsel. Ik weet niet of ze bij GT nog altijd die vleesballetjes serveren die je als squashbal kan gebruiken, maar als dat zo is moeten ze Peter en Volker eens vragen hoe je zoiets EETBAAR krijgt. Wie weet helpt dat.
Zaterdag is in Mettmann de hardcore night. Ipv twee parties door de week hebben ze gewoon één grote die je 120 (tr)euri kost. De bezetting is trouwens bijna elke dag anders. Er zijn dames die alleen in de weekenden komen en er zijn er ook die alleen doordeweeks aanwezig zijn. Vandaag waren aanwezig Sylvia (de reeds genoemde vriendin van de eigenaar), Marina, Petra, Janina en Ute. Akascha moest helaas wegens ziekte afzeggen. In haar plaats kwam Iris later nog binnenvallen. Een mirakel: de eerste party-treff waar ik geen Oostblok-bolwerk aantref. Alleen Janina heeft wat Turks bloed, de rest van de dames is 100% Duits. En hoewel ze allemaal de 30 en in sommige gevallen de 40 al gepasseerd zijn, zien ze er nog verdomd goed uit; vooral Sylvia en Marina zijn echte hardbody's te noemen. Ik zat nog geen tien minuten aan de bar of Sylvia komt pardoes op mijn schoot zitten omdat er een kruk te weinig is. Terwijl ze vrolijk doorgaat met haar geklets tegen twee andere stamgasten, begint ze zich eerst stiekem en daarna stevig tegen me aan te wrijven. Dat wrijven word zacht gestreel en dat gaat over in een stevige FO. Een jonge gast rechts kijkt er naar met ogen als soepborden, maar deze racebeer heeft dankzij Oom Bernds een aardige voorbereiding gehad en nam nog een slok koffie terwijl Sylvia vlijtig verderzoog. Een goede vijf minuten later slikte ze het eindresultaat in, zoog nog even verder en keerde zich toen naar mijn buurman, die zo dom was geweest zichzelf tegen de muur klem te zetten. Ontsnapping was niet mogelijk; ook voor mij niet, want Sylvia wilde alle gaatjes vol hebben, maakt niet uit waarmee. Een goede twintig minuten later had ze alle vier de IJsberen die aan de bar hadden gezeten klaargezogen. Marina en Petra hadden de twee resterende maar snel naar de spielwiese afgevoerd, om ook nog iets van hun "sahne-diät" binnen te krijgen.
Na deze gemene klim van 2e categorie was het even tijd voor een ravitaillering, met dank aan de BBQ-kunsten van Peter. Al na twintig minuten kwamen de dames ons alweer gezelschap houden. "Wit behalten euch im Auge" zei Petra spottend. Ik kwam er trouwens achter dat het weinig gescheeld had of ik was de bezetting van Mettmann al eens eerder tegen het lijf gelopen. Als ik in de omgeving van Roermond ga fietsen, hou ik wel eens korte ravitaillering bij een snackbar in Melick, die o.a. Sylvia ook tot haar klandizie mag rekenen. Kleine wereld toch. Wat later bleek dat het industrieterrein niet geheel verlatern was, want werden we opgeschrikt toen een paard in een nabijgelegen wei ineens luid hinnikte. "War das dein Handy, Peter?" vraagt een stamgast droog. Iedereen schaterde van het lachen.
Na dat korte intermezzo grepen de dames het initiatief (en ons) en sleurden ons weer mee naar binnen. Niet veel later lag ik met Marina op de bank tegenover de grote wiese, terwijl Janina, Petra en Sylvia hun lusten op drie andere IJsberen botvierden. Marina had natuurlijk wel in de gaten dat een tweede keer binnen zo korte tijd wat lastig was, maar ik heb niets dan lof voor haar inzet en geduld. Trouwens, ze was er eigenlijk wel blij. "Dann fickst du mich eben sehr lange durch". Grinnik, nou daar valt ook wel mee te leven. Na een lange demarrage in verschillende versnellingen werd ik door poursuivants Janina, Sylvia en Petra in de kladden gegegrepen, die me alle drie om de beurt flink pijpten. Ik schrok toch even toen Sylvia een klein olieflaconnetje pakte. Ze moet geraden hebben waar ik bang voor was, want ze zei quasi-verontwaardigd "Bei uns keine Öl-vergewaltigung". Het bleek voor haar sterretje bedoeld te zijn "Da sollen zwei finger rein, und veilleicht noch mehr" Intussen was Marina boven mijn gezicht gaan hangen, zodat ik haar kon beffen. Nadat ik ze allebei een tijd verwend had en ze allebei het hoog(s)te-punt van deze Col van de Buitencategorie hadden bereikt, vond ik dat het tijd was voor een pauze. Sylvia ging ook mee en bietste en passant wat koffiesnoepjes van me mee. Als het zo door gaat, zijn bijna alle FKK's en PT's waar ik die dingen boven heb gehaald straks klanten van Albert Heijn
Inmiddels was het merkbaar drukker geworden, en kon deze racebeer in alle rust van een wat langere ravitaillering genieten, zonder gestoord te worden door dames die op een portie proteïnen azen :thefinger Lunch had er nog niet echt ingezeten vandaag. Maar zelfs daar was ik niet echt lang veilig. Sylvia was weer op rooftocht. Ze had al een tweede Hollander te pakken die ook net binnen was en eistte bijna een aantal vingers in beide gaatjes. Om precies te zijn, MIJN vingers moesten in beide gaatjes. Janina raakte er zo opgewonden van dat ze haar slachtoffer dat ook liet doen. Maar dat was niet voldoende, want even later had de IJsbeer zijn hele hand tussen haar benen verstopt. Het paard naast ons zal wel geschrokken zijn van Janina's gegil, want we hebben het een aantal uren niet meer gehoord :D Een korte mededeling aan Thesickboy: de IJsbeer in kwestie had zijn horloge afgedaan voor hij begon, die vervelende alarmtoon wilde hij haar niet aandoen Sylvia had intussen haar slachtoffer klaargezogen en was met mij verdergegaan. Het kostte flink wat moeite, maar ik wist me in te houden tot de demarrage op de wiese, waar ze me zonder aarzelen haar sterretje aanbood. Uiteindelijk wilde ze het of in AV of in haar mondje hebben; het laatste had echter de grote voorkeur. Na een stevige ontploffing ergens achterin haar keel liet ik me even met een grote mok koffie op de bank vallen om de rest van het tumult eens rustig te bekijken. Gedachten die me door het hoofd schoten "Dit zou goed staan als illustratie in het woordenboek bij Gangbang" "Waarvoor heb je nou 18+ films nodig, met zo'n uitzicht?", "Waarom heb ik dit nou niet eerder gedaan?" en "als MINIME ooit eens een herkansing in een PT wil wagen, dan raad ik dit van harte aan, maar kom dan wel op een zaterdag."
Inmiddels was Iris ook op komen draven, die ineens samen met Ute en nog twee IJsberen de hele wiese voor zichzelf had, aangezien de rest alweer aan de volgende ravitaillering was begonnen. Dit keer bleef iedereen wat langer zitten, behalve Sylvia, die al weer vlug met haar aanvallen op de nieuwe gasten begon. Iris en Janina kwamen ook mee helpen, en alras deed het hele tafereel sterk aan de kelder van Oom Bernds denken. Dat gevoel werdt nog versterkt door Ute, die sprekend op Katja lijkt. Alleen haar accent, een modieus brilletje en een glimlach als die van Jamie Lee Curtis verraden de verschillen. Ik kreeg helaas niet zoveel tijd om erover na te denken, want de dames vroegen weer de nodige aandacht. Iris greep me beet toen ik langsliep en gaf een "FO-ondersteboven" weg waarvan het me even zwart voor de ogen werd. Marina greep echter vlug in, want ze wilde op zijn hondjes genomen worden, liefst zo lang mogelijk. Toen ze me eindelijk liet gaan, werd ik weer door een ander aangeklampt; Janina had van Marina gehoord dat deze racebeer aardig kon beffen. De enige reden dat ze niet weer de hele boel bij elkaar gilde was dat ze een andere IJsbeer van wat proteïnes afhielp en dus haar mondje al vol had. Ze was evenwel heel tevreden met de resultaten en liet dat middels wat geknuffel duidelijk merken.
Erg lang kon ik niet van de pauze genieten, want terwijl ik net van Volker weer een koffie in ontvangst nam, kwam Ute naast me aan de bar zitten. We zaten kort wat te kletsen, en al gauw bewees zich de stelling van acteur Nicol Williamson: "Krijg een vrouw aan het lachen en je kunt veel met haar doen." Want ineens liet Ute zich omlaag zakken en gaf een van de allerlangzaamste FO's weg die ik tot nu toe beleefd heb. Ze wilde daarmee heel lang niet ophouden en ik wilde dat eerlijk gezegd ook niet. Ik zat een paar keer heel dicht tegen een abschuss, maar dan ging ze wat ik noem sur-place-pijpen; ze hield Kleine Sphinx alleen maar in haar mond en gebruikte dan alleen haar tong. De oudere stamgast die 's middags tegelijk met mij was binnengekomen glimlachte wetend alsof hij wilde zeggen "Dat is nog niks snotneus." Volker keek licht verbaasd toen Ute plots weer boven de barrand uitkwam "Wo kommst du denn her!?" "Ich war ganz unten" counterde Ute onmiddellijk. Ze trok me mee naar de kleine wiese voor een slotklim van Buitencategorie. Een tijdlang stonden we te zoenen alsof we elkaar nooit meer los wilde laten, waarbij ze zich pesterig tegen me aanwreef. Ze werd er zo nat van dat ze ineens een beetje door haar knieën ging en ik zo in haar glipte "Nicht bewegen" zei ze zachtjes. Ze bleef een seconde of dertig zo staan terwijl alleen haar inwendige spieren bewogen. "Jetzt machen wir besser weiter mit Gummi." Waarna een demarrage volgde waarin ze me alle hoeken van de kamer heeft laten zien. Een van de grootste verrassingen was wel haar onverwachte lenigheid; in missionaris legde ze langzaam maar zeker haar benen bijna achter haar hoofd, wat ze nog best lang kon volhouden. Ook blijkt Ute wel van AV te houden, vooral in doggystyle wilde ze Kleine Sphinx er zo ver mogelijk in. Veel later gaf ze me nog zo'n langzame FO dit keer ging ze door tot ik in haar mond ontplofte. Ze bleef nog zeker een minuut doorzuigen voor ze me bijna onwillig losliet. Pas toen kreeg ik in de gaten dat we aardig wat publiek hadden getrokken. Ik was zo uitgeteld dat ik even bleef kijken hoe Ute twee FT-shows weggaf die Tsarina Katja ook gewaardeerd zou hebben. De eerste ging in vijf minuten voor de bijl; de tweede hield het 9 minuten vol. En dat zonder "handeinsatz". Chapeau Ute, de etappeoverwinning is voor jou
Aan de bar stond Volker al klaar met een hele kan koffie, die ik en Ute's andere slachtoffers helemaal leeggedronken hebben. Ik heb nog een tijdje met een fan van Traumparadies in Troisdorf en Peter zitten kletsen. Peter wilde even weten hoe we Mettmann hadden gevonden. De reden was dat hij de laatste tijd een aantal klanten uit wel erg verre omstreken had gehad: Engeland, Amerika en zelfs een Zuid-Afrikaan. Vroeger heeft hij nogal veel aan werbung in Bild gedaan, maar sinds hij een paar goede recensie op International Sex Guide heeft gekregen, is hij daar mee gestopt. Een jaar adverteren bij een commerciële Site als Bordellführer kost namelijk net zoveel als een superkleine advertentie in Bild: 80 (tr)euri. Na dit informatieve gesprek heb ik afscheid genomen van het team en de overgebleven. Ute imiteerde opnieuw de Hof-dames door me even stevig te omhelzen en goede nacht te wensen. Is hier sprake van herhalingsgevaar!? Hell Yeah! En probeer me niet tegen te houden of ik bega een ongeluk :thefinger
"Maar liever dit nog, dan het bord voor zijn kop van de UCI, want dan rijdt ie alleen maar slechter, nie? .... Maar liever dit nog, dan het bord voor zijn kop van de UCI, want dan rijdt ie alleen maar slechter, nie? .... Maar liever dit nog, dan het bord voor zijn kop van de UCI, want dan rijdt ie alleen maar slechter, nie? .... Maar liever dit nog, dan het bord voor zijn kop van de UCI, want dan rijdt ie alleen maar slechter, nie?"
-
-
Kijk, dit klinkt nu wel als een echte party waar je opgewonden van wordt! Als het waar is wat Sphinx schrijft, ga ik zeker een keer kijken daar in Mettmann.
Doet me een beetje denken aan de (besloten) party die ik vorige week had met deze 2 dames: http://hidebehind.com/231918
Dat zijn de betere ervaringen, met dames die echt helemaal er voor gaan en niet je af open te werken.
-
-
Sphinx
... Een korte mededeling aan Thesickboy: de IJsbeer in kwestie had zijn horloge afgedaan voor hij begon, die vervelende alarmtoon wilde hij haar niet aandoen
Beste racebeer, bedankt voor de tip, TSB is nogal gesteld op zijn Festina...
Mooi verhaal!
:wink:, TSB
Cancel my subscription to the ressurection...
-
-
Waardeloos.
Ik was vandaag ook eens richting deze oorden afgerijsd, onder het mom wie niet waagd die niet wint.
Als een verdwaalde Hollander reed ik door Mettmann heen.
Om bij aankomst nog een auto met een geel nummerbord aan te treffen.
ik belde aan en werd binnen gelaten.
ik betaalde 100 euro en ik klede me om.
Zoals uit vorige recentie was het inderdaat wat kleiner.
En heel sfeervol ingericht.
En dait was helaas het enige positieve.
Maar de dames waren tochb echt aan vervanging toe.
Ware museumstukken trof ik daar aan.
4 oude wijven, c.q 50+ die aan het bijklussen waren.
Er was een thema avond, maar dat werd echt niet waar gemaakt.
Zo aan de dames te zien was het afwerken geblazen.
Na 1 sessie ben ik dan ook vertrokken.
100 euro verknalt aan een paar ouwe wijven.
Eens en nooi meer.
-
-
mettmann partytreff
Ik zal maar even ondersteunen.
Ik was er gisteren, donderdagavond ook. eerste keer.
Zoals gezegd, prachtige club, heel matige dames. Drie vijtigplus dames, veel te zwaar. Ik heb het vervolg niet afgewacht; na half uur, uitsluitend twee cola, geen bezigheid met de dames, gewoon vertroken.
Thekedame vroeg nog waarom ik ging. Mijn antwword: dames bevallen me niet. Ze gaf spontaan een vrijkaartje voor een volgende keer. Die zal er wel niet komen. Er zijn, niet te ver uit de buurt, adressen waar je bijna zeker weet dat het daar best toeven is. Daarom hoef ik niet zondig nog eens mettmaan te bezoeken.Leergeld betaald. Kan mijn ijn lijste van te bezoeken clubs af.
-
-
Toppie toch...
wiliam3
....Ze gaf spontaan een vrijkaartje voor een volgende keer....
Is eigenlijk toch wel toppie hoor.....:D
Want waar doe ze dat nog meer...??
En als je zelf niet meer wil, maak je -bijvoorbeeld- Shinx er ongetwijfeld blij mee... of start een 2° tombola...
:wink:
“Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi
-
-
Silvester
En als je zelf niet meer wil, maak je -bijvoorbeeld- Sphinx er ongetwijfeld blij mee... of start een 2° tombola...
:teuflisch Grinnik. Helemaal waar Silvester. Die zaterdagen in Mettmann daar kom je graag voor terug. Doordeweeks heb ik toch geen tijd.
-
-
20 augustus 2007, 23:33
Alfa Sierra Sierra Hotel: Anderer Samstag, Selber Hardcore-night
"Wenn you wake up in the morning, ye can remember much about the night before. A small reminder of the state you are in, are all the tathered clothes across the floor. And your head still keeps singin', the phone won't stop ringin'. Remember just exactly where ye've been. Coz there ain't no doubt about it. There's no better things ter see then what you've seen."
Wel, zoals Gusto zwaar verslaafd geraakt is aan een weekendje Xanten, en zijn hoogheid Tsaar Igor en gevolg hun residentie in Dorsten houden, zo lijkt deze racebeer enigszins in de ban van Mettmann te raken. Ik ben verdorie nog moe van zaterdag. Edith kwam enigzins buiten adem en hoestend de trap af toen ik aanbelde; ze was een beetje verkouden. Maar ze beloofde, nee zwoer dat ze niet boven het fornuis had gehoest. Petra 1, Petra 2, Marina en Janina waren er al. Silva, Akasha en Ute kwamen iets later, en het leek wel alsof de eerste vier de aankomst van dat "beruchte" drietal voor wilde zijn. Gevolg was dat deze racebeer en een Turkse gast al vlug door Marina en Petra 1 werden "afgevoerd". De Turkse IJsbeer stond behoorlijk op scherp want volgens Petra's horloge duurde het geen drie minuten voordat Marina hem al klaar had gezogen. Nadat we uitgelachen waren over het blij verraste gezicht van de man merkte Petra droogjes op "Also jetz kriegste wohl keine Pickel an deine Brüste mehr!" Waarop we weer allemaal dubbelsloegen. Op aanvraag deden Marina en Petra over mijn eerste ronde wat langer, op voorwaarde dat ik ze ook even verwende, want volgens Marina had ik daar tenminste het geduld voor.
Na deze vrolijke opening zagen we bij terugkomst in de bar dat Silvia ook was gearriveerd. Ute was volgens haar nog vóór haar aangekomen, maar al vrij vlug door een van haar grote fans gearresteerd. We zagen haar dus pas een dik uur later pas aan de bar verschijnen. Al gauw kon Silvia zich niet meer bedwingen en begon drie IJsberen op te geilen die zich op de bank hadden verstopt (blijkbaar (onterecht) denkend dat dat veiliger was dan de bar). Janina kwam ook even meehelpen en alras stelden ze met z'n tweeën de pornofilms compleet in de schaduw. Toen de twee Petra's ook een mondje toestaken werd er en passant een nieuw begrip in de IJsberen-vocabulaire ontdekt: rudelblasen. Net zoals de vorige keer keken de ervaren Mettmann-gangers vanaf de bar en de bank goedkeurend toe, terwijl de nieuwelingen de tong zowat uit de mond hadden hangen. Ik mag er Oom Bernds dankbaar voor zijn dat mij dat laatst niet overkwam. Janina en Marina keken elkaar eens aan en sleurden drie man mee naar de spielwiese die niet aan de actie op de bank deelnamen, waaronder deze racebeer. Janina moest blijkbaar wat energie kwijt, zo wild ging ze tekeer. Marina werd er ook een klein beetje door aangestoken. Uiteindelijk kostte het me nog vrij veel moeite me uit de kluwen los te maken, om even te gaan douchen. Aan het gekreun aan de bar te horen was Silvia nog steeds bezig. Compleet mesjokke die dame. Volgens mij is PT Mettmann de enige plaats waar ze aan voldoende eiwitten kan komen
Een goed kwartier later zat zo'n beetje de hele verzameling dames en IJsberen (op Ute en een stamgast na, die even anderhalf uur onderdoken) aan de bar bij te komen met een aantal kannen koffie, sigaretten en broodjes. Silvia was net als de vorige keer wegens "gebrek aan krukken" (geloof je het zelf) op mijn schoot gaan zitten, en na de pauze begon ze zich al vlug weer te roeren. Eerst pijpte ze mijn linkerbuurman klaar, vervolgens de man rechts naast mij en uiteindelijk was het ook mijn beurt. Dat ik er al twee rondjes op had zitten was geen goed excuus; als Silvia haar zinnen ergens op heeft gezet, heb je minstens een bom nodig om haar tegen te houden, of een ontploffing in haar mondje En als ze haar beloning uiteindelijk heeft en het volgende slachtoffer onder handen neemt, laat ze zichzelf ook het liefst onder handen nemen, hoe meer hoe beter :teuflisch
Nadat ik me eindelijk uit de kluwen had losgeworsteld, was het inmiddels etenstijd. En Edith heeft echt een pluim verdiend voor haar kookkunst. De aardappelschotel was perfekt op temperatuur en die gehaktballetjes die Maya en deze racebeer in de GT eens als pingpongbal hebben gebruikt (dju wat lijkt dat alweer lang geleden zeg), waren meer dan eetbaar. We moeten maar uitkijken dat Edith niet "weggeschnapt" wordt door de concurrentie. Na het eten kwam ik Ute tegen, die eindelijk haar grootste fan had laten gaan. Ze was nog bezig haar haar in model te brengen, maar hield daar mee op toen ik haar tegemoet kwam "Wenn du doch etwas früher gekommen wärst, dann hätte ich gewartet." zei ze quasi-wanhopig. "Vielleicht hättest du daß eher dein größter Fan sagen sollen" counterde ik half-luid, want die fan wankelde ietwat verdwaasd, maar zeer gelukkig uit de douche. Waarop Ute een lachbui kreeg en me maar snel richting de kleine Wiese afvoerde. Daar hebben we elkaar meer dan een uurtje heerlijk beziggehouden. Ik hoor het de PT-haters nog zeggen: [pedant stemmetje] Voor een GFE moet je niet in een PT zijn [/pedant stemmetje] :teuflisch Grinnik, nou blij toe dat jullie überhaupt niet in een PT komen, dan heeft Ute meer tijd voor mij (en haar overige fans natuurlijk). Bij onze terugkomst bleek de hele bezetting pauze te hebben: de dames klitten even aan de bar, Edith droeg het commando aan Volker over en de heren zaten met hun ogen aan de "Leinwand" geplakt, omdat Peter zo vriendelijk was de Bundesliga op te zetten. De Schalke-fans konden juichen, de Dortmunders verbeten hun teleurstelling en de enige HSV-fan vroeg me of ik kon uitleggen wat "Rafael van der Verräter" bezielde. Ik zou het ook niet weten, maar ik zou het me kunnen voorstellen als VDV morgen met een blauw oog op het veld staat, want met Oirsbekenaren moet je niet sollen, zeker niet als ze trainer van HSV zijn
Inmiddels bleken we met een behoorlijk internationaal gezelschap te zijn opgescheept. Behalve Duitsland en Nederland waren ook België (nôtre ami Francophone Patmutin), Frankrijk, Polen, Turkije, Engeland en Italië present. Toen Akasha twee Italianen vroeg of ze van Duisburg of San Luca kwamen, gromde er een quasi-ernstig "Sicilia", om vervolgens hartelijk te lachen om onze verschrikte gezichten. “Stimmt wirklich, aber wir sind harmlos.” Akasha was er niet zo van onder de indruk, maar ach wat wil je: ze schijnt de vechtsport Wing Chun te beoefenen. Ze werden in ieder geval een stukje rustiger toen Silvia zich een tijdje met hen bezighield. Uiteindelijk ontaardde dat in een tweede potje Rudelblasen, waaraan uiteindelijk alle dames meededen. Als deze racebeer volgende maand sinds lange tijd weer eens voet in Dorsten zet, ben ik dus terdege voorbereid. Hoe het precies gegaan is weet ik niet zo goed meer, maar uiteindelijk lag ik bovenop Akasha die een andere IJsbeer netjes entsorgte. Silvia wist me vriendelijk doch dringend van haar af te halen (want nog lastig was, want Akasha liet niet zomaar los) en voor de zoveelste keer klaar te zuigen. Ik heb vanaf de kleine bank tegenover de rest van het tumult liggen aanschouwen, omdat ik even bang was dat mijn benen niet meer wilden functioneren. Maar na een tweede bord aardappelschotel en een halve kan koffie kon ik ieder geval weer normaal lopen. Om te voorkomen dat ze me rond middernacht naar buiten moesten slepen, heb ik de eer met opgeheven hoofd aan mezelf gehouden. Silvia deed me uitgeleide en ruilde nog snel een handvol koffiesnoepjes voor wat Fisherman’s Friends en een paar tongzoenen. In mijn racebeermobiel ging de radio weer vol open en kwam ik uiteindelijk uit bij een vergeten hitje van Jon Anderson en Vangelis:
“You ask me where to begin. Am I so lost in my sin. You ask me where did I fall. I'll say I can't tell you when. But if my spirit is strong, I know it can't be long. No question, I'm not alone. Somehow I’ll find my way home, somehow I’ll find my way home. Somehow I’ll be back in Mettmann. Somehow I’ll be back in Mettmann.” :wink:
Laatst gewijzigd door Sphinx; 21 augustus 2007 om 00:04
-
-
15 oktober 2007, 07:09
Sylvia.....
.....schijnt de topper van PT Mettmann te zijn.
Blijkens RF was ze donderdag nog aanwezig.
Wellicht kan iemand 'n paspoort posten ?
Founding Member
-
-
15 oktober 2007, 11:30
Hollandmale
.....schijnt de topper van PT Mettmann te zijn.
Blijkens RF was ze donderdag nog aanwezig.
Wellicht kan iemand 'n paspoort posten
?
Ik zou zeggen lees het bovenstaande verslag en de kreunpartij :D
Ik ben dol op paspoorten maar bij Partytreffs zijn de ijsberen daar niet zo dol op; in ieder geval vullen ze zoiets nooit in :o.
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
-
-
15 oktober 2007, 11:43
HM vraagt, ... deze racebeer draait:
of moet ik hem weer deleten, Willem?
Naam: Sylvia
Haarkleur/-lengte : Bruin, krullend, halflang
Lengte dame : 1.74
Postuur/Cupmaat : normaal/ A
Nationaliteit/Taal : Duits
Leeftijd : 40-45
Tatoeages/Piercings : drie ringetjes door haar schaamlippen
Service: :teuflisch Nondedju, wat niet!? Oké, serieus: TZ, PZC, beffen, FT, AV
Voordelen: is compleet tabulos
Nadelen: is niet tevreden voor ze iedere gast een keer leeggezogen heeft (en begint dan doodleuk overnieuw :D)
Bijzonderheden: Sylvia is zo'n beetje de Dynamo (hoofdletter leek me op z'n plaats) in Mettmann. Als zij er is gebeurt er altijd iets onverwachts, waar de rest van de bezetting dan weer door wordt aangestoken. Haar specialiteit: FT-shows aan de bar of op de banken.
-
-
9 december 2007, 22:33
Partytreff Back to Mettmann, Industriestr.14 Mettmann.
Zaterdag was het feest bij partytreff Mettmann
Josef was om 14.45 aangekomen, maar om 15.00 uur gingen ze open. Dus maar een stukje gelopen en om 15.00 uur naar binnen; 120 euro betaald.
Snel omgekleed in de kelder kleding opgeborgen in het kastje nummer 15. De kleedruimte zag er sober uit, maar eenmaal boven met een handoek omgeknoopt, weet je niet wat je ziet, alles was in kerst sfeer versierd. En de dames waren ook in een kerstmannen? [vrouwen] pakje of iets dergelijks wat er op leek, maar het was rood en wit.
Er waren 7 dames aanwezig, wat zich later op de avond had uitgebreid naar 15 aktieve dames 1 echtpaartje en 1 vrouw die voor het eten zorgde, 2 man achter de bar en de man van Silvia ,die ook een mooie kerstmuts met een lichtje op had.
Ik heb zelden zo'n geil feest meegemaakt, maar ik niet alleen maar er waren nog 2 Nederlanders uit Gelderland en Limburg en totaal op die dag 75 Duitse IJsberen + 1 Ijsbeer uit Wenen {Oostenrijk}.
Dan moet het er wel erg geil van toegaan als je helemaal uit Oostenrijk komt binnenvliegen met een hotel overnachting, doet de man elk jaar.
Josef heeft al veel meegemaakt maar zoiets als in Mettmann zelden. Wat waren die dames Geil !!!!
Ze waren niet te temmen. Josef heeft zelf de liefde bedreven op de barkruk en collega IJsberen ook naast mij op de grond voor de bar.
De bedden waren ook steeds bezet. De ijsberen waren ook allemaal vrolijk. Iedere ijsbeer werd leeggezogen, daar zorgde Silvia wel voor de vrouw van de eigenaar.
Wat is die Silvia geil, het lijkt wel een Nilfisk stofzuiger van 2000 Watt.
Verder was de kerstman ook aanwezig die de dames omste beurt bij hem op schoot vroeg en ze kregen een leuk kado.
Ook was er een verloting onder de ijsberen je kastnummer diende als lotnummer. En je raadt het al : Josef was de gelukkige
Ik had een agenda gewonnen.
Wat ben ik toch een geluksvogel eerst al een Vrijkaart voor Livingsroom gewonnen en nu die agenda. Ik ga gauw maar een staatslot kopen.
Wat heb ik genoten in Mettmann, de dames waren in hun nopjes misschien kwam het wel door de kerstman met zijn kado's. Wie goed is Goed doet krijgt lekkers dat denkt Josef teminste,daarom had ik 2 dozen met Hollandse aardbeien en 1 bus slagroom meegenomen. Ik heb ze overgens niet meer gezien,maar ja 2 dozen voor 79 IJsberen/15 Dozen dat word vechten om een aardbei. Maar om de vrouwen hoef je niet te vechten die vochten wel om mij.Ik vertrouw er op dat ze de aardbeien en de slagroom vandaag hebben soldaat gemaakt,minder ijsberen/dames meschien net genoeg slagroom? Maar als ze te kort komen dan weet Silvia wel een oplossing {Nilfisk Stofzuiger].
12 uur 's avonds sluitingstijd aangekleed en nog wat gepraat met de eigenaar om 1.00 uur in de auto gestapt en richting het koude kikkerlandje.
Wat is Duitsland Heet en Geil.
Groetjes Josef.:frech005: :snoopysle en nu slapen/dromen.
Laatst gewijzigd door Willem2; 10 december 2007 om 02:27
-
-
11 december 2007, 22:27
Een verlate Sinterklaasverrassing... of een vroeg kerstkado?
"Xmas Party, saturday night, got all that bull shit beat. There's fifteen girls for all these bears and they're crazy from this heat. They'll take you up and down and everywhere in between. Santa and the Elves are in the house, so you better get on your feet. So let's go down... and wash that sugar down. Because there aint no party like the party going on in Mettmann. Better believe that it's gonna be the biggest night of the year."
Josef
maar ik niet alleen maar er waren nog 2 Nederlanders uit Gelderland en Limburg
:teuflisch Grinnik. Josef was deze racebeer zelfs twee dagen te snel af. De Limburger in kwestie... was ik Terwijl Josef en kompanen vanaf drie uur al volop bezig waren, struinde deze racebeer nog over de Essen Motorshow, zette wat pitspoezen en patserbakken op de foto en stond zich te verbazen over enkele rariteiten op wielen, zoals een bierkratje dat plotseling wielen en een motor had gekregen. Rond 17.30 haalde hij zijn racebeermobiel weer op en tufte rustig naar Mettmann, waar hij een halfuurtje later helemaal bovenaan de straat nog net de laatste parkeerplek kon uitkiezen. Na de administratie en omkleden hoorde deze racebeer boven aan de trap eerst het gesmoorde gekreun van Silvia die zich door drie man op een bank liet verwennen en daarna de luide gil van een beertje dat “ergens” in een kluwen van lichamen klaargezogen werd. Situation Normal, All F*ck*d Up dus. Nauwelijk zat deze racebeer op een bank een uit te blazen (je krijgt nog behoorlijk spierpijn van al dat geslenter), of Akascha liet zich al bovenop hem vallen. Voor deze party was de vaste zaterdagkern (Akascha, Ute, Silvia, Marina, Janina en de 2 Petra's) aangevuld met de weekploeg. (Michelle, Moni, Julia, Andrea, Katrin, Iris, Elvira en Nicole) Na wat small-talk vond Akascha dat ik genoeg had zitten lanterfanten (mijn argument dat ik net binnen was werd niet geloofd) en vond dat ik maar eens wat (met haar) moest gaan doen. We hadden geluk; de meeste beren en dames waren op dat moment in de chaos aan de bar te vinden. Alle ruimte dus voor een goed begin van de avond Later kwam deze racebeer Josef en nog wat Nederlanders tijdens de pauze tegen. Volgens Elvira was er een hele "Holländische Ecke" aan het ontstaan. Aan de bar waren Silvia en Iris weer gezellig bezig iedereen leeg te zuigen. Ook deze racebeer kwam in hun klauwen terecht toen hij een koffie bestelde. Geen straf als je het mij (of een van hun andere slachtoffers) zou vragen.
Daarna werd ineens verzamelen geblazen, want de kerstman was arriveerd om eens te controleren of de dames en de staf wel braaf waren geweest. Voordat hij zijn plaats op de troon kon innemen, moest de Noordpoolreiziger trouwens eerst nog een hulpkerstbeer verwijderen, die blijkbaar probeerde de kunst af te kijken :D Wat de dames betreft; het scheelde weinig of de kerstman was door zowel Iris als Silvia aangevallen en Ute klaagde dat hij best wel eens harder mocht slaan met die roe. Zowel Josef als een van de andere Nederlanders vielen in de prijzen bij de tombola, waarbij naast agenda's ook een stationsklok en een kerst-cd met daarin een vrijkaartje verloot werden. Een leuk initiatief was de kans om het lelijkste kado van de komende kerst in te ruilen tegen een korting. De Oostenrijkse beer kreeg nog een DVD van lokale held Hape Kerkeling (Duitse komiek die verrekte goed Nederlands spreekt) omdat hij het verst had moeten reizen. Daarna mochten beren en dames weer terugkeren naar hun vorige bezigheden. Deze racebeer nam even een drinkpauze en werd later door Petra 2 (de grotere, niet de magere) meegenomen naar de kleine wiese en heel lang en heel langzaam weer leeggezogen. Later meende deze racebeer dat hij Josef nog langs zag lopen met een knipperende tong, maar dat kan ook wel komen omdat er nog een soort waas voor z'n ogen lag :betrunken Iets wat nog wel wat vaker voorkwam tijdens een samenzijn met Michelle (dat even werd onderbroken toen Janina naar oorbellen kwam zoeken) en weer wat later nog eens toen ik met Ute aan de bar stond te zoenen te midden van (alweer) een hele kluwen IJsberen die er alles aan deden om zo dicht mogelijk bij Iris en Silvia in de buurt te komen. Op de banken in de gang en de twee spielwieses was het ongeveer even druk, maar we wisten er ons nog tussen te smokkelen. Het was trouwens wel even moeilijk voor beren en dames om zich te concentreren toen een gast die blijkbaar compleet buiten westen gepijpt was ineens begon te snurken Schotzijdank snurkte hij uiteindelijk zichzelf wakker, dus harde maatregelen waren overbodig. Dankzij Ute's orale kwaliteiten bleef de schade beperkt tot alweer het laatste eindschot van de nacht.
Deze racebeer bleef nog even bij Nicole en nog een paar landgenoten plakken. Zoals alle dames verdient ook zij een zeer dikke voldoende voor enthousiasme, al was de pijp bij deze racebeer helaas leeg. Even terzijde, die Telegraaf-onderzoeking van l.m.a.a. is blijkbaar onder een compleet andere doelgroep uitgevoerd, want zowel in Mettmann, als in Hennef en ook in Dorsten en Mönchengladbach heeft deze racebeer vaak genoeg te horen gekregen dat Hollanders het in PT's en FKK's behoorlijk goed doen. Vreemd eigenlijk, waarom wordt deze racebeer dan doorlopend voor Belg of Luxemburger versleten? Akascha maakt het wel heel erg bont; ze dacht zelfs dat ik Fransman was. "Cet Ours Coureur"* denkt dat het te maken heeft met z'n laatste bezoek. (*Noot: vertaling onder voorbehoud. Franse grammatica is nooit een sterk vak van deze racebeer geweest)
Tsja, en toen werd het dan toch sluitingstijd. Ook even zoveel mogelijk dames prettige feestdagen en tot volgend jaar gewenst. (Silvia dreigde dat ik en enkele andere "regulars" er de volgende keer niet zo "genadig" vanaf zouden komen. Ute hield het vriendelijker; ze gaf me gewoon een lange zoen)
En daarmee is het wandeljaar 2007 voor deze racebeer ten einde. Ik wens ook de community hier alvast vele prettige feestdagen in Brüggen, Oedt, Xanten, Hennef, Dorsten, Mettmann, Roermond, Burgholzhausen en al die andere plaatsen waar we zo graag komen. Deze racebeer zet nog eens een plaat van The Kinks op en denkt terug aan al die leuke wandelmomenten.
"Oh Girls, you really got me going. You got me so I don't know what I'm doing. Yeah, you really got me now. You got me so I can't sleep at night. Yeah, you really got me now. You got me so I don't know what I'm doing. Oh yeah, you really got me now. You got me so I can't sleep at night. You really got me. You really got me. You really got me."
Laatst gewijzigd door Sphinx; 11 december 2007 om 23:11
Reden: klokkijkprobleem
-
-
20 januari 2008, 22:52
Het cirkeltje rond
"We walk around in circles singing. Owahoo, I say we walk around, we're practically forever singing. Owahoo, I say my head is filled with things that didn't matter anyway we're singing. Owohoo, I say we walk around, we're practically forever singing. Owahoo, I sahaaayy!!!"
Een nieuw wandeljaar, nieuwe stress op het werk, een nieuw horloge (mijn Sea Pathfinder heeft na vele jaren trouwe dienst de geest gegeven) en nieuwe cd's om naar te luisteren. En toch... beginnen waar je het oude jaar hebt uitgeluid, dat was na een überdrukke week zo'n beetje het idee van deze racbeer. Dus trotseerde de racebeermobiel vier dagen voor zijn grote beurt nog even al het water dat de weergoden over de Autobahn hadden uitgestort. Het ging zelfs zo rap dat deze racebeer dik te vroeg aankwam, en tijd over had om zijn Men without Hats CD af te luisteren (jawel Sickmod, er is veel meer dan alleen Safety Dance :thefinger). Om drie uur gingen de lichten aan en werd deze racebeer samen met twee Russen en een Duitser binnengelaten. De Duitser was binnen welgeteld vier minuten al richting spielwiese verdwenen met Petra 1, de Russen verscholen zich achter bier en cake en keken even de kat uit de boom. Ze waren duidelijk voor het eerst hier en vroegen me of dit nu alles was (op dat moment waren alleen de Petra's en Marina aanwezig). Grinnik, hun pessimisme verdween nadat Petra 1 terugkwam en de ene Rus meepakte, terwijl de andere door Marina werd beslopen. Deze racebeer was inmiddels met Petra 2 aan het bijkletsen, waarna we ons ook maar naar het bed begaven. Na wat wiskundig heen-en-weer geschuif konden we er ook nog bij. Het was heel slim van Petra 2 dat ze een soort grote ketting om haar middel had. Kon ik tijdens dat wilde doggystandje tenminste ergens voldoende grip vinden
Nadat deze racebeer lekker in doggy was klaargekomen liet hij Petra 2 en de net gearriveerde Akasha met twee nieuwe gasten verder stoeien en raakte aan de bar met twee Amerikanen in gesprek. Blimey, alweer een internationaal gezelschap vandaag. De ene Amerikaan was aan zijn laatste dag van de vakantie toe en besloot die in Mettmann af te sluiten, omdat hij op woensdag ook al zo'n geweldige dag had gehad. De ander was aan een soort Europa-tour bezig. Hij was al in Artemis en in Dorsten geweest en dacht erover om Traumland ook nog aan te doen. Toen hij vroeg hoe de situatie hier was, wees zijn landgenoot op Silvia en Petra 2 die aan de bar een paar andere gasten stonden op te geilen. "Watch this." en hij sprong er zo tussen. De andere Amerikaan bleef wat verbaasd staan kijken hoe zijn landgenoot in de kluwen werd meegesleurd, maar toen de hele bende ons op bank als een soort vloedgolf overspoelde en Silvia hem in haar klauwen kreeg, maakte zijn verbazing plaats voor een gelukzalige grijns. Uiteindelijk lagen er zoveel mensen op en rond de grote bank dat deze racebeer bijna een koffiekopje naar zijn hoofd kreeg toen een collegabeer wat te snel overeind kwam, struikelde en in zijn noodlanding het complete servies van het bijzettafeltje lanceerde :sorry[2]: Silvia kwam met het beste medicijn voor de schrik; zichzelf. De uitkomst is niet moeilijk te raden; ontploffing nr. 2 en een korte aanval van duizeligheid. Het zou niet de laatste keer zijn deze avond :betrunken
Deze racebeer zat later met de Amerikanen en een aantal dames aan de bar uit te blazen. En wat me nu pas opviel, de dames kennen hun talen wel. Marina heeft jarenlang in Spanje gewoond en spreekt de taal vloeiend. Akasha kent zowel Turks als Engels (ik schiet elke keer in de lach van haar schattige Cockney-accent ) en Silvia kan zich tegenover Griekse gasten goed verstaanbaar maken. Grinnik, en voor een andere leukerd hem inkopt, Frans spreken ze inderdaad allemaal Hetgeen deze racebeer nog maar eens fijntjes gedemonstreerd kreeg toen hij plotseling door Silvia, Iris en Marina werd aangevallen. Ze pijpten me alledrie even om de beurt, maar uiteindelijk bleef ik bij Marina plakken, die later bovenop me klauterde voor een acrobatisch standje. Uiteindelijk ging ze zo stevig op en neer dat ik haar omdraaide en het in doggy tegen de bar afmaakte Veel kans om op adem te komen kreeg ik niet; ik kwam zelfs bijna adem te kort omdat Ute me in een tonghoudgreep nam en daarna bewees dat ze een lekker langzaam alternatief is voor Silvia. Het was nog geen blowjob van recordlengte (dat record heeft ons aller Babsi uit Hennef nog steeds in handen) maar ze kwam dicht in de buurt. Misschien hadden Petra 2 en een van de Amerikanen er de schuld van; ze bleven maar vragen of ik weer iets kon vertalen. Gaat vrij lastig als Ute je hoofd zo strak tussen haar benen heeft geklemd
Om te voorkomen dat ik helemaal niet meer op mijn benen kon staan, ging deze racebeer maar vlug wat calorieën bijladen. De Amerikanen kwamen er ook weer bij; de een was door het beruchte duo Black & Decker (bijnaampje dat ik voor Silvia en Iris heb verzonnen) in de tang genomen, de ander was bijzonder lang met Petra 2 onder water verdwenen. Hij bekende ons later dat ze hem aan een van z'n leraressen deed denken. Blijkbaar had ie een voldoende op z'n rapport, want ze kwam even vriendelijk afscheid nemen toen ze naar huis ging. Na een uurtje of twee recupereren doken we gedrieën het strijdgewoel weer in. Deze racebeer had kunnen weten dat hij niet ongestraft langs Black & Decker in actie kon lopen. Silvia stak plotseling haar hand uit en trok deze racebeer terug: "wir sind die Borg, ihr werdet entsorgt, widerstand ist zwecklos." Daar zit enige waarheid in, maar het leidde in ieder geval tot een langdurige Stellungskampf waar ook Iris en nog twee gasten bij betrokken werden. Toen ik me eindelijk er toe kon brengen beide dames los te laten (hé, van hun heb ik geen onvertogen woord gehoord) moest ik weer eens aan Tenpole Tudor denken "There is one word in German and I think that said it all: Wunderbar, Wunderbar, Wunderbar. Wunderbar. Wunderbar"
Yep, Ivan Doroshuk had helemaal gelijk, we lopen in een cirkeltje rond, want dezelfde mensen kwamen elkaar weer aan de bar tegen. Het was alleen wel wat rustiger geworden door het late tijdstip. Ute had een van haar grote fans zowat ontvoerd, Akasha maakte het zich op een bank gemakkelijk met een van haar fans en één Amerikaan ging een poging wagen om zijn hotel te bereiken zonder plaatselijke kennis en met een gebrekkige kaart. Ergens hoop ik dat hij Akasha's goede raad om een hotel voor één nacht te nemen dat exact twee straten verderop lag heeft opgevolgd. De ander werd door nog maar eens door Silvia en Iris in de tang genomen. Het duo Black & Decker was daarmee nog niet tevreden en betrok deze racebeer er ook nog een keer bij. Een zoveelste FT was helaas niet meer mogelijk, maar een lang doggystandje (wat een mooi uitzicht op Silvia's kontje ) en nog wat geflikflooi behoorden wel tot de laatste ronde. Na nog een grote kop koffie en een halve zak chips nam deze racebeer afscheid van de overgebleven gasten en dames, wisselde nog snel emailadressen uit met de overgebleven Amerikaan en ging zich omkleden. Buiten regende het nog steeds, en daarmee heeft het de hele weg terug niet opgehouden. Deze racebeer zette nog maar eens Men without Hats aan en paste de tekst van "Living in China" een beetje naar de omstandigheden aan:
"They got a guestbook, they got a new look, the lovely people that are living in Mettmann. They got the answers to all your questions, the lovely people that are living in Mettmann. They got Akasha, Iris and Silvia. The lovely people that are living in Mettmann. What.. would chairman Peter say, if he knew what we was doing to his wife today? What.. did Black & Decker do? They ordered out for horny men and some more Chinese food. Mettmann.. is quite nice. For modern man, no longer boring but a paradise."
Laatst gewijzigd door Sphinx; 20 januari 2008 om 23:10
-
-
26 januari 2008, 11:27
Gaat er vandaag za 26-01 nog iemand naar PT Mettmann. Denk eraan om zelf te gaan, zo leuk zijn een ijbf beertje daar te ontmoeten.
Gr. 2horny4u
-
-
27 januari 2008, 14:28
Gisteren toch maar de stoute schoenen aangetrokken en naar Mettmann afgereisd. Net na 3en aangekomen, ze waren net open dus nog erg rustig. Aanwezig Moni, Michelle en Petra (dun). Later kwamen Sylvia, Ute en Nicole er nog bij. De club is qua inrichting ok. Typisch wat je ervan verwacht (ik althans). Gelijk na mijn 1e colatje begon Michelle "te spelen "a plein publique". Toch maar even een bedje opgezocht, wel zo confortabel. Na saunatje gepakt en toen iedereen "op pad" was bleef Petra over, zij wou ook wat, dus ja wat moet je dan. Dus wij ons ook bij de rest gevoegd. Al snel werden we, nou ja ik ook aangevallen door Sylvia, die toch wel meest aantrekkelijk was, maar ook het meeste "vrij". Het is uiteindelijk een mooi triootje geworden, waar alle drie blij mee waren.
Sylvia ging nog aan de slag met een andere vent, en liet mij fijntjes merken dat ze wou dat ik doorging waar ik opgehouden was met haar, dus ook dit verzoek maar ingewilligd. Daarna moest ik toch echt even stoom afblazen en ging naief als ik was alleen naar de sauna. Daarna "toevallig" Ute er ook bij na vijf minuten. Je voelt 'm al zij wou ook haar beurt in de sauna. Ik leek SInterklaas wel, ik kon geen nee zeggen. Zo had ik 4 dames en 5x sex in 3 uur tijd. Nooit gedacht dat ik dit kon. Al met al een tevreden gevoel over dit bezoek. Club o.k., dames niet de mooiste (dat weet je), maar een aantal toch zeer geil (en dat is ook wat waard). Ik kom er nog wel eens vermoed ik.
Gr. 2horny4u
-
-
30 januari 2008, 12:29
Beste Beren,
Ik ben voornemens morgen PT Mettmann te bezoeken tijdens de "NON-STOP-WEIBERFASTNACHTS-PARTY von 10-24 UHR mit 14 GIRLS".
Nu zal ik niet al om 10 uur voor de deur staan, maar ik hoop toch in de loop van de middag te arriveren. Aangezien ik er toch meerdere uren (min. 6) wil doorbrengen ben ik met name ook benieuwd naar de, naast uiteraard de dames, overige 'verleidingen' (sauna, turks stoombad, etc. etc.) van de club. Welke voormalige bezoeker kan hier iets meer over vertellen?
Bedankt,
Blondie
-
-
30 januari 2008, 18:15
Oké dan
Ervaringen met Weiberfastnacht in Mettmann heeft deze racebeer helaas niet (overigens tot zijn grote verdriet). Maar als het net zo storm loopt als tijdens de Nikolausparty, dan is het misschien erg verstandig om zo vroeg als enigszins mogelijk te gaan, anders konden er wel eens parkeerproblemen ontstaan. De sauna daar is onbekend terrein, die heeft deze racebeer nog niet geprobeerd. Maar een van de Ami's van laatst gaf via email nog feedback; hij vond het niet verkeerd. Tijdens de Nikolausparty werd het uiteindelijk behoorlijk druk; eerlijk waar: iedereen was overal bezig. Want als je in die drukte Black (Silvia) & Decker (Iris), Ute of Nicole mee kan krijgen, dan doe je over de locatie niet zo moeilijk (welnee zeg!) Een plekkie vinden op de matrassen lijkt dan wat deze racebeer betreft veel op werken aan een wiskundevraag: moeilijk en tijdrovend: zeg maar gerust nogal traag. Dus mijn advies: gaat heen en geniet waar maar mogelijk en zolang als het maar kan, "want straks as het te loat is, dan höbste spieët d'r van."
PS: Deze racebeer beseft ten volle dat hij deze post aan elkaar heeft zitten rijmen. Komt omdat hij net een Buut over Oom Bernds van Yardbird op RF hebben zitten lezen. Waarom krijgt ik dit soort invallen nou nooit rond 5 december?
-
-
17 februari 2008, 14:59
Onweerstaanbaar ...
Gisteren voor de derde keer naar Mettmann geweest. De sfeer is er wat relaxter als in Dorsten (de enige andere PT die ik ken). De dames zijn wat ouder (25-40), werken er langer en kennen elkaar goed waardoor er een familiaire sfeer ontstaat. De volgende dames waren er : Silvia, Akasha, Petra, Marina, Petra, Ute, en Iris.
Net als in Dorsten zitten de dames regelmatig aan de bar maar ze nemen dan vaak zelf letterlijk je zaakje in handen. Dat opgeilen is gewoon erg leuk. Ik zat nog maar net aan de bar toen Silvia tegen me aan kwam staan met een T-shirtje aan met daarop de tekst "Try to resist me". Ze sloeg meteen m'n handdoek open en begon te pijpen. Daarna nam Akasha het over en terwijl ik Silvia's gepiercte tietjes en kutje masseerde spoot ik Akasha's mondje vol. Er zijn slechtere manieren om de dag te beginnen.
Even later kropen Petra en Silvia op de bank en trok Silvia me tussen hen in. Terwijl ze allebei stevig van achteren werden geneukt pijpten ze me samen terwijl ik hun tieten kneedde. Ik kwam klaar in Silvia's warme mond maar Petra pijpte me daarna gewoon door en verbaasde zich erover dat ie stijf bleef. Ik niet. Het was opvallend rustig voor een zaterdag en Silvia zei dat Iris later nog zou komen. Omdat wij mannen al behoorlijk leeggezogen waren moesten we wat bewaren voor Iris en zou ze ons alleen stijfpijpen maar mochten we niet klaarkomen. Marina trok m'n handdoek weg en pijpte me een kwartier lang maar het lukte me om niet te komen.
De rest van de avond tot sluitingstijd veel gesext op de banken en het bed met Silvia en Akasha. De dames doen er alles aan om het spannend te maken. Terwijl je door de ene gepijpt wordt, klimt de ander op de leuning zodat je haar kutje kunt likken waarna ze samen je staaf afzuigen. Op 1 maart vieren ze dat Silvia en Peter 5 jaar de zaak runnen. Ik probeer er bij te zijn.
:smile: VJ
Wees lief voor alle meisjes in dit vak.
-
-
18 februari 2008, 10:26
Normaal gezien beantwoord ik liever vragen dan ik ze stel...maar als uitzondering op deze regel:
De bovenstaande verhalen hebben mij meer dan nieuwsgierig gemaakt naar deze tent. De avondparty's zijn door de band té laat om dan nog de lange rit naar huis aan te vangen, daarom richt ik mijn pijl(en) op de Frühstücksparty.
Is er een beertje die ervaring heeft met de service overdag in Mettmann?
Is de veelbesproken en geprezen Sylvia dan ook aanwezig?
Indien ik toch op een weekavond zou gaan, wat is dan de beste avond?
Alvast bedankt voor jullie massale reacties...
TSB
Cancel my subscription to the ressurection...
-
-
18 februari 2008, 19:42
Deze racebeer kan helaas alleen voor de weekenden spreken...
...maar toch een tip Sickmod, check van tevoren even op het net wat de bezetting per week is. Die kan namelijk wel eens per dag compleet anders zijn. Ze hebben trouwens twee sites: www.partytreff-mettmann.de voor degene met een wat strengere virusscanner/spywareoplossing en www.erotainment.eu voor het overige gedeelte.
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten