Sommige beren brullen niet zo :D. Ik ben er eens twee keer geweest op een week, toen werd er ook niet geschreven, maar het was vollen bak .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man
En altijd maar weer hetzelfde schrijven over dezelfde dames schiet ook niet echt op
Laatst gewijzigd door Willem2; 25 januari 2008 om 17:58
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
w8 tot aanstaande donderdag... dan hoop ik opnieuw van de vruchten te proeven...
't was weer vollen bak gisteren avond.
Een tellend ijsbeertje kwam na wat rekenwerk tot ongeveer 50 aanwezige dames en een veelvoud aan beren. Wilde ze nu maar even blijven stilstaan, dan was het telwerk wat makkelijker :green_smi
Rustig aan dupke.
Pak de volgende lijst :
https://www.ijsberenforum.com/forum/fo...asc&sort=title oftewel de alfabetische lijst en speel die film nog eens af welke dames je allemaal gezien hebt . En daarna pas tellen ............
Maar het zijn inderdaad net vlooien :D
:wink:
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Een aanwezig medebeertje produceerde deze presentielijst* :
- 25x Duits: Jen, Kathy (ex-Kelly-PHG, topless-A, donker), Alifia (D-Por), Nora, Marie (HM's Playboy-model), Mia (ex-Aliya-Bernds), Nadine (blond, buurmeisje-looks), Tina (ex-Lena-PHG), Peggy, Steffi, Nicky, Melissa, Joline (bril), Nancy (ex-Nadine-GT), Sherin, Adrianna (D-Joeg) + vriendin, Sunny (vriendin van Nancy, Noordafrikaans), Joy, Jacqueline + Alya, Ashley (D-Fra), Sonja (D-Rus, brunette),
Sophie (brunette, groter), Cindy (D-Jam)
- 13x Hongaars: Suzy, Janet (ex-GT), Anita, Erika, Kitty (bril, ex-GT/PHG), Christina, Kira, Cindy,
Celina, Alina, Katrina (ex-Jeanet-A'wpn), Tia (terug !), Vivian
- 4x Pools: Magda (ex-Claudia II), Aisha (ex-Isabella-LR), Monika (bril, blond), Veronika (blond)
- 3x NL: Jasmine (negerinnetje) + 2 nieuwe
- 2x Roemeens: Mercedes + Gina (tweeling)
- 2x Lithouws: Emma + Sara
- 2x Lets: Daina (t/m 27-01), Yula
- 2x Braziliaans: Malou + vriendin
- 1x Tjechisch: Jessie
- 1x Italiaans: Myriam
Plus nog enkele onbekende dames, kwa gezicht en/of naam.
*Conclusie: de YY-dames verkassen kennelijk niet naar VV .
Founding Member
Hebben jullie een vermoeden hoe het midden volgende week zal zijn (ivm carnaval)?
Ik dacht aan een bezoekje op dinsdag of woensdag. Het weekend sla ik met opzet over vanwege de carnavlsdrukte. Of zal het juist uitgestorven zijn?
Aangekomen om 13.00 uur, vertrokken om 20.30 uur; de dag is omgevlogen.
Na een verkwikkende douche en de brunch (met een uitgebreide 'talk' met een mede-beer) om 14.30 uur in de bar beland. Toen ik uit de douche kwam aan de kino werd ik overvallen door Sara.
Na een drankje in de bar naar de HWP, die niet hot was, eerder fris. Alles was net gereinigd en het water warmt niet zo snel op. Daarna direct in de sauna gekropen om op te warmen. Net als iedereen dat in de sauna opmerkte, 'te fris'. Wat daar de reden van was?
Na de sauna en het koude dompelbad (dat koud was) terug naar de bar. Daar een tijd aan de praat geraakt met Magda. Een mens moet een keuze maken, en soms de verkeerde, achteraf bekeken, maar niet mee op kamer geweest vandaag.
Later nog een geprek gehad met een Belgische mede-ijsbeer. Hij had net een sessie met een lieve rustige GFE-biedster: Daina . Ze zat inmiddels al vrolijk te babbelen met een andere ijsbeer. Ik hield haar in het oog, maar het bleek serieus. Toch ging ik wat dichterbij zitten. Maar toen kwam Isabella bij mij zitten, waarmee ik op kamer ging. Daina zag ik pas terug bij het avondeten (vrij!). Maar toen moest ik nadien naar huis en kon ik dus niet aan kameren meer denken (enfin, het zou het me alleen maar moeilijker gemaakt hebben :smile.
Tijdens het avondeten (om eens niet-chronologisch te vertellen) nog gedag gezegd tegen Suzy (waarmee ik al één keer een hele geile sessie heb gehad, maar blijkbaar is de recensie erover ontsnapt -allicht een vergetelheidje geweest van me ). Oh ja, Suzy, daar zeg je wat, klik dit dan ook maar effe aan.
Aan tafel getafeld met hete Sonja. Lekker gegrapt. Voor het eerst opgemerkt dat zij bijna perfect Nederlands verstaat! Ik vertelde haar nog dat ik haar zogezegde zus had gezien in LR.
Ja, ze is weer terug, na een maand vakantie.
Na de sessie met Isabella weer de sauna in, na nog even in de bar geweest te zijn. Daar heb ik een leuk gesprek gehad met Myriam. Ze komt normaal altijd van donderdag tot en met zondag.
Na het koude dompelbad gewenkt door Stephanie om mee te broebelen :smile:.
Tussen alle 'drukke' bezigheden door nog even verpoosd met Nadia aan de poels. Een plezierig gesprekje mee gehad. Toen ik echter vernam dat ze niet tongzoent heb ik haar verteld dat ik het dan al een heel stuk minder vind. Ze trachtte me nog even te overtuigen dat ook zonder tz de sessie met haar bijzonder zou zijn. Dat kan natuurlijk eventueel altijd wel zo zijn. Maar vandaag wou ik dit niet nagaan :smile:.
Ook Alifia had ik in de namiddag opgemerkt. Toen ik even bij de lockers kwam, was zij er ook net, om af te rekenen met een ijsbeer. Het bleef vandaag bij een leuk weerzientje en een lekker kusje :smile:.
Als afsluiter vanavond nog een prachtige erotische act mogen beleven door Joy. Ik vind er geen topic van . Prachtmeid, ongeveer 23 jaar schat ik ze, lange benen, mooi gevormde C-cup, 1,72 m, blond haar tot op de schouders, slank, mooie bips, strakke buik, altijd glimlachen, vriendelijk, lief...). Tijdens de act forceerde ze wat heerlijke standjes op de podiumvloer. De man moest je er wel bijdenken. Erg gedurfd. Ik wou er wel gaan onderliggen . Ook haar bh moest uit hmmm .
De dag was véél te kort, morgen weer vroeg uit de veren.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man
en morgen leuke YY dag op het programma