Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Weergegeven resultaten: 126 t/m 129 van 129
    Last Online
    1 november 2011 @ 11:38
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

selber schuld wer mich damals nicht wollte

Last Online
    28 juni 2024 @ 18:06
    Discussies
    1
    Thanks
    375

Standaard

Willi, alternativ könntest Du ja Deinem "Hausmeister"-Titel mal alle Ehre machen, und DU wechselst die Seiten ........................., dann biste auch wieder auf Jeanette-Melanies ihrer

Viele Grüße
    Sunny (der sich die VV evtl. dann mal nach Karneval auch mal endlich "live" ansehen wird)

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

gisteren ook maar eens een kijkje gaan nemen in vv.de weg kwam me zeer bekend voor voor gt/yy reed ik blindelings naar een ander warm plekje vlakbij.
    van buiten zag het er netjes uit,er word duidelijk nog gesleuteld aan de finishing touch.leuke ontvangst met vriendelijke uitleg.kleedkamers ook netjes alleen de douches,nauwelijks ruimte om je af te drogen.
    het pand is behoorlijk groot maar door de 2 afgescheiden bars is er toch een andere wat ome sfeer.heb 3 gt dames ontmoet die het hier maar weer voor gezien hielden.damesaanbod was redelijk heb diverse optiks gezien maar die waren zo bezet.ook een bioscoop is er maar de activiteit die er in gt is is hier niet te vinden.
    eten was verder prima.ook een snelle bediening en genoeg personeel voor schoonmaak.
    credo mooie zaak maar een andere sfeer als in gt/yy.

Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard eens moet de eerste keer zijn

Gisteren voor de eerste keer eens wezen kijken in VV. Ik parkeerde mijn auto op het terrein en liep naar de voordeur,
    maar tot mijn grote verbazing zag ik dat ik naar de andere kant moest om binnen te komen, heel apart.....

Na wel 5x te hebben gebeld ( ik wilde bijna weggaan) werd er eindelijk open gedaan door een verzorgde aardige vrouw.

Binnenin ziet er naar mijn bescheiden mening erg mooi en verzorgd uit.
    Kan niet anders zeggen dan dat ze werkelijk hun best gedaan hebben om deze beginnende club er pikobello uit te laten zien.
    Daarin zijn ze wat mij betreft geslaagd. Hier en daar nog wat laatste puntjes op de i, maar goed ze zijn voor 99% klaar.

Kwa dames vond ik het gisteren wat magertjes, maar heb uiteindelijk toch 2 dames weten te strikken voor een (honds) dolle rit met Rex.........

Eerste meid was een Poolse, meen dat ze Micky heette, vond haar kwaliteiten aan de magere kant, snel afraffelen en zorgen dat je snel komt, zodat ze het liefst zo snel mogelijk weer van je af is.................

Tweede dame was een oude bekende uit PHG, die in VV onder een andere naam werkt.
    Ik vond haar altijd al een leuke en lekkere meid, maar gek genoeg had ik in PHG nooit zin in haar.
    Gisteren dacht ik hier anders over en heb een goeie ervaring met haar gehad.

Later op de avond nog wat zitten babbelen met Stephan, die me het een en ander uitlegde over zijn aanpak voor de toekomst van VV;
    zeer interessant gesprek gehad.

Al met al een niet onverdienstelijke avond geweest in VV en ik verwacht er zeker nog wel een keer te komen.......................:wink:
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten