Pagina 45 van 178 EersteEerste ... 354142434445464748495595145 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.101 t/m 1.125 van 4426

Discussie: Babylon, Algemeen

Last Online
    Vandaag @ 14:16
    Discussies
    168
    Thanks
    6.030

Standaard

Mosseltjes voor de mosseltjes!

Deze week kreeg ik een kortingskaart n.a.v. mijn overwinning in De Beste recensie van de maand. Dank aan iedereen die mij genomineerd heeft, de rolexen zijn onderweg. Nu, ik was sowieso van plan naar Bab te gaan, nog wat genieten van de laatste (?) zomerse dagen. Ja de opwarming van de aarde heeft ook z'n goede kanten... en als het poolijs smelt is het niet Duitsland dat als eerste onderloopt...

Iedereen weet wel waar Babylon voor staat : gemoedelijke sfeer, degelijke wellness en naakte deernes. Keus genoeg : Dolli, Amira, Roberta, Karla etc etc. En ik koos eerst een jonge dame die ik al eens gezien had maar nog niet gegrepen : Alma.

Alma is een jonge meid van 20, een beetje steviger dan al de rest. Dik kan je haar nu ook niet noemen maar ik vermoed dat dat wel wat anders is als ze een stuk of 3 nakomelingen geworpen heeft. Afin, kamer 15 alweer, en Alma doet wat ik graag heb : tongzoenen. Helaas slechts 5 minuten, want toen had ze er geen zin meer in blijkbaar. Tja, dan eiste ik wel een goede pijpbeurt... en dat deed ze dan ook. Neuken was eerst wat moeilijk : dame gebruikt géén flutchi wat eerder positief is maar haar ingang was nogal smal blijkbaar... Na een tweede poging lukte het dan toch en ik heb me maar laten klaarrijden. Geen slechte sessie, maar ook niet echt goed wegens het abrupt weigeren van te kussen. Kosten 50 euro.

https://www.ijsberenforum.com/forum/...344#post630344

De culinaire paragraaf : in de vooravond werden er zowaar mosselen geserveerd! Dat je daarvoor naar Duitsland moet rijden... En lekker, ook de dames lustten er wel pap van.
    Ondertussen kwam baas Eddy met een ruiker bloemen iemand van het keukenpersoneel in de euh bloemen zetten en werd er een flesje bubbels gekraakt. Ja goed personeel is moeilijk vindbaar en moet je dus soigneren, ook dit is wel typisch voor Bab.

Ik kwam natuurlijk ook voor de mosseltjes en 't was tijd voor ronde twee. Isabella, nog eentje die ik wel al eens gezien had. Deze keer eiste ik wel deftig tongwerk… en dat was ook het geval. Uitstekend tongen, minuten aan een stuk. Ook pijpen was weer dik ok en ook zij kreeg me klaargereden. Kosten opnieuw 50 euro maar hier is het herhalingsgevaar wél hoog.

https://www.ijsberenforum.com/forum/...la-(Roemeense)

En toen was het al avond : nog snel een Leffe binnengeslagen en daarna naar huis. Dank aan Ijsberenforum én Babylon voor de Rabatkaart!

2. Onderstaande 23 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (13 oktober 2018),biged (13 oktober 2018),brombeerzuid (12 oktober 2018),cheasehead (13 oktober 2018),dennisw (14 oktober 2018),duivenmelker (12 oktober 2018),Eddy_V (13 oktober 2018),eikels (21 oktober 2018),Elmo3108 (12 oktober 2018),Giodude (21 oktober 2018),hasta la pasta (12 oktober 2018),jansenroy (13 oktober 2018),Jooploop (12 oktober 2018),Klatergoud (13 oktober 2018),lampekap (15 oktober 2018),Manureva (14 oktober 2018),Patjax (20 oktober 2018),pret (12 oktober 2018),Schietgraagft (15 oktober 2018),Sjeufke (12 oktober 2018),VAZKOR (16 oktober 2018),Wentelt Eefje (13 oktober 2018),yylover (13 oktober 2018)

Last Online
    Vandaag @ 11:20
    Discussies
    151
    Thanks
    9.387

Standaard

#Carpe Diem Revisited

#kijken waar het schip strandt

Er was een week aan vooraf gegaan waarin de betrekkelijkheid van het leven zich weer eens in al zijn facetten openbaarde. Het totaal onverwachte heengaan van twee leeftijdsgenoten in familie en vriendenkring en een mindere week qua gezondheid maakten me weer eens te meer duidelijk dat ik ondanks mijn eigen situatie ten volle moet genieten. Toen ik op zaterdagochtend opstond voelde ik me beter dan ik had verwacht. Daaraan gekoppeld dat ook de temperaturen voor begin oktober uitzonderlijk waren deden me besluiten om de gok te wagen en af te zakken naar Elsdorf. Het zou uiteindelijk één van mijn meest opmerkelijke clubbezoekjes ooit worden.

#watskeburt in a nutshell
    * Monika dacht vals te kunnen spelen door zelf met een green lollypop op de proppen te komen
    * Tanja had besloten dat ik haar husband for a day zou zijn.
    * Rond zevenen kroop alle energie uit mijn lichaam en daarbij opgeteld kwam een barstende hoofdpijn opzetten
    * Het gevolg was dat ik alle stadia van Tanja's gekte over me heen kreeg
    * Rond half tien knapte ik een beetje op
    * Wat bijgepraat met Firehawk en Azis
    * Tijdens een afscheidsrondje werd ik betoverd door Bella
    * Nog wat nagebabbeld met Firehawk en Azis
    * Monika probeerde nog minimaal €50 te cashen at the Patjax ATM maar kon haar weerstaan

#facts of the day
    * Waar bij eerdere bezoekjes de AWL redelijk goed klopte, sloeg die ditmaal behoorlijk de plank mis.
    * Bepaalde onderdelen van het eten waren behoorlijk aan de zoute kant.
    * Temperatuur bubbelbad nog steeds aan de lage kant
    * Waar is een men's room als je hem nodig hebt

#De kamergangen oftewel #de expliciete behangrol versie

1&2: Tanja - #De lieve fee #look mama how deep i can go #miss claimgedrag #de boze feeks

Toen ik weer naar binnen wilde gaan kwam net Tanja naar buiten. Ze vroeg of ik iets wilde drinken en bij terugkomst namen we plaats op de lounge set onder de overkapping. Ondanks haar matige taalbeheersing viel het gesprek nooit stil en was het bij vlagen zelfs zeer persoonlijk. Zonder dat we er erg in hadden was er inmiddels al ruimschoots een uur verstreken. We besloten nog een sigaretje te roken alvorens we aan het intiemere deel zouden beginnen.

Terwijl zij ons inschreef pakte ik de accessoires en daalden we af naar beneden. Op de kamer liet ze er geen gras over groeien. Haar tongetje baande zich een weg in mijn mond en haar handje daalde af richting middelste regionen alwaar het gevoelvol heen en weer streelde. Ze bekeek ondeugend wat haar handenarbeid teweeg had gebracht. Langzaam daalde haar mondje af om zich te laven aan de vruchten van haar arbeid. Er volgde een heerlijke, sensuele blowjob waarbij ook de appeltjes des levens niet vergeten werden. Ze veranderde van positie waardoor ze er nog beter een schepje bovenop kon doen. Verwoede pogingen om hem helemaal te laten verdwijnen strandden op een paar centimeter terwijl ze me met een geile blik aankeek.

Ik moest haar afremmen om te voorkomen dat hij het loodje zou leggen. Ze vleide zich tegen me aan. Haar tongetje verdween weer in mijn mond terwijl ze met haar handje al teasend en edgend verderging. Onschuldig keek ze me aan om zich daarna weer te laten afzakken voor een mondelinge reprise. Al snel stond de druk weer dusdanig op de ketel en om te voorkomen dat ze haar mondje zou branden gingen we over tot de daad. Niks geen flutschi op haar muschi maar een beetje spuug en in missio volgde er een rustige vrijpartij die ook haar richting kookpunt bracht gezien de wijze waarop ze hartstochtelijk doch liefdevol op mijn lip beet. Tempo werd beetje bij beetje opgevoerd totdat de opgebouwde druk vrijelijk zijn weg vond in zijn rubberen vangnet. Nadat we even bijgekomen waren het restant van het uurtje volgemaakt met haar een massage te geven.

Ze was van mening dat dit geslaagde uurtje opgevolgd moest worden en vond dat dit over een uur moest plaatsvinden. Ik zei haar dat ik eerst wat zou chillen in het bubbelbad en wat zou gaan eten. Ze vond alles best zolang ik er maar rekening mee hield dat ik over een uur paraat stond om op herhaling te gaan. Ik begon te lachen en zij zei dat ze het serieus meende. Terwijl ik in het bubbelbad zat kwam ze tot twee keer toe voorbij om eventjes op haar horloge te wijzen en duidelijk te maken dat ze op me wachtte. Na het eten ging ik een ommetje en trof bij het zwembad de Thaise connectie aan. Even bijbabbelen en daar kwam Tanja kordaat aangelopen met één vinger wijzend naar haar horloge. Het is inmiddels 70 minuten geleden na de eerste kamergang. Ze zet zich even bij ons om dan resoluut mijn hand te pakken. Ontsnappen is onmogelijk en ik laat me meesleuren door die kleine opdonder.

Op de kamer vindt ze dat ik voor straf haar eerst een massage moet geven. Ik heb er geen enkele moeite mee, omdat het me de kans geeft nog een beetje uit te buiken voordat er gerollebold gaat worden. Na een kleine twintig minuten zegt ze dat het mijn beurt is voor een massage. In haar geval gaat het om een mondelinge versie van één bepaald lichaamsdeel. Een kunstje dat ze zeer goed beheerst en zonder inspraak te dulden al voor haarzelf heeft uitgemaakt dat ze dit doorzet tot het einde. Gedurende 30 minuten is het puur genieten geblazen totdat ze haar doel heeft bereikt. Volgens haar is 10 minuten genoeg om te herstellen voor we er een vervolg aan geven. Ik zeg haar lachend dat dit echt niet genoeg is en toch wel minstens anderhalf uur hersteltijd nodig heb. Met enige tegenzin en een pruillip neemt ze genoegen met mijn uitleg.

3: Bella - #Ciao Bella #miss Haribo #Pippi Langkous stockings #look mama what i can do with two hands and my mouth

Bij mijn vorige bezoekjes had ze telkens toch wel mijn aandacht getrokken. Dat mooie en guitige gezichtje en haar korte geblondeerde haartjes. Daarnaast is het meest in het oog springende haar Pippi Langkous achtige kousen, roze en zwart gestreept. Eerder op de dag was er al wat non verbaal contact geweest toen ze haar tasje vulde met de kleine zakjes Haribo die in een schaal op de inschrijftafel lagen. Eigenlijk was ik een afscheidsrondje aan het maken en toen ik in het achterste bargedeelte aankwam keek ze me ondeugend aan. Ik refereerde aan de Haribo en vroeg of ze nog steeds op jacht was naar snoep. Ze zei dat ze nog steeds "hongerig" was maar ditmaal "für Schwanz".

Ze nodigde me uit om bij haar te komen zitten en er volgde al snel een leuk en zeer grappig gesprekje waarbij ze een keer stiekem onder de handdoek keek en mij mededeelde dat de mijne perfect voldeed om haar honger te stillen. Toch bleef de kamervraag uit en zelf had ik voordat ik aan mijn ronde begon ook geen intentie voor een kamergang. Het gevoel dat er zeker een klik was tussen ons gekoppeld met een groeiend verlangen om Bella ook op een intiemere manier te leren kennen deden me besluiten om een balletje op te gooien. Dit vond Bella wel een goed idee en we lieten het bankje achter ons om het te verruilen voor een bed beneden.

Op de kamer begonnen met haar een massage te geven. Altijd ideaal om een dame wat beter te leren kennen en het zorgt voor een ontspannen sfeer. Hierna nam ze langzaam de touwtjes of beter gezegd de tepels in handen en nadat ze daarmee gespeeld had verdween er een handje naar de middelste regionen om aan de voorbereiding van haar "maaltijd" te beginnen. Het duurde niet lang of haar inspanningen hadden het gewenste effect bereikt en baande ze zich een weg naar beneden. Een heerlijke zeer gevarieerde orale verwenning vond plaats waarbij ze ook geregeld haar handjes gebruikte op een zeer aangename wijze.

De vergelijking die mij hierbij te binnen schiet is die dat mijn edele delen net een slagroomspuitzak waren. De balletjes werden met één handje liefdevol gekneed, de ander ging langzaam heen en weer en haar mondje omsloot de eikel waarbij haar tongetje zich niet onbetuigd liet.

Dit zorgde ervoor dat de "room" zich langzaam een weg naar buiten probeerde te banen. Door je op te richten weten de dames hoe laat het is en ze nam een tandje terug. Ze hield me op het randje en het was werkelijk een genot zoals ze dat deed. Beetje bij beetje voerde ze toch weer de druk op en het was onvermijdelijk om mij niet over te geven. Ze ging door tot ook de laatste druppel eruit gelikt was. Vol trots wees ze me erop dat de spuitzak volkomen schoon was. Er waren nog een kleine tien minuten van het uur over die we al knuffelend en napratend vol hebben gemaakt.

#end of the road
    Voor het eerst liet mijn fysieke toestand me in de steek. Een overschatting van mijn kant? Misschien wel. De dag erop was het al half acht in de avond voordat ik het gevoel had dat ik weer tot iets in staat was. Heb ik spijt dat ik ben gegaan? Nee, uiteindelijk drie goede kamers gehad en ik neem Tanja niets kwalijk. Zij had geen weet van mijn situatie en het is ook niet iets waar je te koop mee loopt. Het zou het verstandigste zijn om het clubben de komende weken achterwege te laten. Of dat ook gaat lukken is weer een heel ander verhaal.
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

4. Onderstaande 23 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (20 oktober 2018),biged (16 oktober 2018),cheasehead (16 oktober 2018),duivenmelker (16 oktober 2018),fervent (16 oktober 2018),Firehawk (16 oktober 2018),firstme (16 oktober 2018),Giodude (21 oktober 2018),hasta la pasta (16 oktober 2018),jansenroy (16 oktober 2018),Jooploop (16 oktober 2018),Klatergoud (16 oktober 2018),lampekap (16 oktober 2018),mentholbear (19 oktober 2018),Mr Bluenose (16 oktober 2018),Nulnulzeseneenhalf (18 oktober 2018),pret (16 oktober 2018),Schietgraagft (16 oktober 2018),Sjeufke (17 oktober 2018),Ultiem_Genieter (16 oktober 2018),VAZKOR (16 oktober 2018),Wijze grijze (16 oktober 2018),yylover (16 oktober 2018)

Last Online
    Vandaag @ 10:53
    Discussies
    4
    Thanks
    25

Standaard

"Zij had geen weet van mijn situatie en het is ook niet iets waar je te koop mee loopt".

Misschien is het beter wel je probleem aan de dames te vertellen, heb het zelf gedaan (prostaatkanker zie bijdrage in alg ijsberenforum) en de meeste reageren daar zeer positief op. Heb trouwens overal mijn ziekte bekend gemaakt en gaan mensen misschien eerst wat afwijkende reageren, doch de meeste komen achteraf een praatje doen of kennen wel iemand met hetzelfde probleem, kort gezegd stop het niet weg maar praat erover...je hebt er trouwens niet om gevraagd.

6. Onderstaande 6 leden hebben bref-jefke bedankt voor deze bijdrage:

biged (16 oktober 2018),blauwebeer (16 oktober 2018),brombeerzuid (17 oktober 2018),Patjax (16 oktober 2018),Sjeufke (16 oktober 2018),Wentelt Eefje (16 oktober 2018)

Last Online
    Discussies
    151
    Thanks
    9.387

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bref-jefke Bekijk bericht
    Misschien is het beter wel je probleem aan de dames te vertellen, heb het zelf gedaan (prostaatkanker zie bijdrage in alg ijsberenforum) en de meeste reageren daar zeer positief op. Heb trouwens overal mijn ziekte bekend gemaakt en gaan mensen misschien eerst wat afwijkende reageren, doch de meeste komen achteraf een praatje doen of kennen wel iemand met hetzelfde probleem, kort gezegd stop het niet weg maar praat erover...je hebt er trouwens niet om gevraagd.
    Recentelijk in een andere club was één dame wel op de hoogte van mijn situatie en de wijze waarop ze me benaderde was anders dan voorheen. Misschien niet bewust maar ze hield er ter dege wel rekening mee in haar doen en laten. Later op de avond een vaste dame wel het verhaal verteld en hoewel ze me een hart onder de riem stak gaf ze nadrukkelijk aan dat ze het liever niet had geweten. Haar stemming om te werken was verdwenen.

Ik heb er zeker geen moeite mee om er voor uit te komen. Ik heb het zelf bekend gemaakt op het ijsberenfeestje van de zomer in SS. Naar de dames toe vind ik het echter een ander verhaal. Ik ga juist naar de club om er even afstand van te kunnen nemen en er niet mee geconfronteerd te worden.
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

8. Onderstaande 8 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker (16 oktober 2018),Giodude ( 1 september 2019),jansenroy (16 oktober 2018),Kwibus2 (20 oktober 2018),Mr Bluenose (19 oktober 2018),Schietgraagft (17 oktober 2018),Sjeufke (17 oktober 2018),Wentelt Eefje (16 oktober 2018)

Last Online
    Vandaag @ 10:53
    Discussies
    4
    Thanks
    25

Standaard

En toch.. wanneer ik met een dame die ik niet ken, kennis maak leg ik mijn probleem uit..zeg hen steeds dat het leven onder de gordel dood is en helaas is dat ook zo.. De meeste gaan daar in mee zonder er een probleem van te maken.
    De dames zijn dan wel profesioneel ingesteld doch vele van hen zoals je wel zult weten, hebben een goed geheugen...en ik vind het wel aangenaam dat men vraagt hoe het ermee gaat.

In Babylon zijn vele dames op de hoogte zoals Daria, Eugenia, Denisa, Claudia (die ook voor het ogenblik ook moeilijk heeft) Karla, Mara, Mariana, Bianca, Sacha, Valentina en nog enkele andere zelfs in een andere club Flori (die al dan niet gestopt zou zijn) wist het. Het levert geen voordeel op tussen klant en dame maar toch... dat klein beetje menselijk contact doet veel met een mens.

10. Onderstaande 2 leden hebben bref-jefke bedankt voor deze bijdrage:

Kwibus2 (20 oktober 2018),Mr Bluenose (19 oktober 2018)

Last Online
    8 januari 2025 @ 18:50
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Recentelijk in een andere club was één dame wel op de hoogte van mijn situatie en de wijze waarop ze me benaderde was anders dan voorheen. Misschien niet bewust maar ze hield er ter dege wel rekening mee in haar doen en laten. Later op de avond een vaste dame wel het verhaal verteld en hoewel ze me een hart onder de riem stak gaf ze nadrukkelijk aan dat ze het liever niet had geweten. Haar stemming om te werken was verdwenen.

Ik heb er zeker geen moeite mee om er voor uit te komen. Ik heb het zelf bekend gemaakt op het ijsberenfeestje van de zomer in SS. Naar de dames toe vind ik het echter een ander verhaal. Ik ga juist naar de club om er even afstand van te kunnen nemen en er niet mee geconfronteerd te worden.
    Ik zeg altijd: waar is niks!
    Weet er het fijne niet van, maar de vaste dames gaan er bij mij, goed mee om!

12. Onderstaande leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker (20 oktober 2018)

Last Online
    Vandaag @ 12:00
    Discussies
    290
    Thanks
    30.280

Standaard

Op de 4e donderdag van vorige maand richting Elsdorf getrokken. Dat ging echter niet zonder slag of stoot. Google Maps was helemaal van slag door de werkzaamheden. Sloeg op de heenreis verkeerd af, om een eind verder weer om te keren. En blijkbaar is een ijsbeer dommer dan een ezel, althans deze, want ook op de terug weg kreeg ik met hetzelfde probleem te maken.

Afijn, na wat rondjes toch op de parking van de club aangekomen. Wel handig dat tankstation, want wanneer ik die invoer, wordt ik niet door straatjes van het stadje geleid, maar via een grote weg. En vervolgens is het vanaf het benzinestation enkele meters naar de achtergelegen parkeerterrein. Vind ik nu toch net wat prettiger dan aan de straatkant voor de club.

Na met kortingskaartje van een ander forum, waarvoor dank aan club en forum, entree betaald te hebben kreeg ik m'n 2 lapjes stof om mee af te drogen en te bedekken. Nou dacht het niet! Deze koukleum had mooi een badjas meegenomen.

Eenmaal opgefrist ging ik even een hapje doen in naast de bar. Werd ik door de theke op m'n vingers getikt voor het gebruik van m'n mobieltje. Dat terwijl ik door de dag heen meerdere heren met hun mobieltje in de club zag spelen.
    Blijkbaar deed ik het net wat te opzichtig...
    STRIKE 1!

Jammer maar helaas, dan maar even wat tijdschriften gaan halen uit m'n auto zei ik tegen de theke. En ik liep richting uitgang. Er werd net aangebeld door een heer en ik liep hem voor binnentreden en wou naar buiten. Werd door de theke teruggefloten. Wat zouden de buren wel niet denken als ze me zo in badjas zagen...
    STRIKE 2!!

Gelukkig zou er geen 3e bij krijgen, anders zou ik vast eruit gekicked zijn...
    Dus als de wiedeweerga omkleden, boekjes halen, en weer omkleden.

De tent was intussen ook aardig druk. Dat bleek enerzijds aan de gebrekkige welkomst comité van slechts 3 dames. Anderzijde ging de theke een rondje om figuurlijk de beschikbare dames een draai om de oren te geven. Deurbel betekent verzamelen bij de theke. Ik blijf het wel een mooi gebruik vinden. Ideaal zeg maar het vlees te kunnen keuren...

Maar goed, de dag was nog jong. En hoewel ik niet tot in de late uurtjes zou wachten met kameren, waren een hoop dames nog in opstart modus. Ontbijten, roken, opmaken, etc. Liep even het terrasje op en krijg nou wat... werd uit het niets geroepen dat ik iemand een massage moest geven. Ikke kijken kijken, verrek, dat is die dolle mina Melanie die ik onlangs elders tegen kwam. Toen wilde ze ook een massage. Gelukkig ontfermde ze zich over een beer, dus ik kreega even uitstel om zelf ook een beetje te kunnen ontspannen.
    Aangezien het toen nog mooi weer was, lekker in de tuin aan het zwembad even liggen bakken onder de zon met een tijdschriftje.

Hopt er ineens naast me een deugniet tevoorschijn. Zij op me zitten en wilde weten wat ik aan het lezen was. Nou, een artikel waaruit oa bleek dat een kip nog weken zonder kop kan leven...
    Even kort zitten keuvelen met Valentina, want dame wou de kamer op. Maar ik was nog niet zo ver, cq ik wilde eigenlijk eerst even zien dat er zoal in tha house zou zijn. Dus gezegd dat ik even bij wil komen van de trip. Okay, en ze vervolgde haar weg naar de volgende.

Door de dag heen wat gelezen, sauna genomen, lekker bubbelen in de jacuzzi, wat liggen zonnen... Een ideaal dagje babylon. Ook straks voor de frissere periode lijkt me hun wellness hoekje een ideaal plekje om als koukleum me te verstoppen. Alleen jammer van hun handy verbod...
    En dat de jetstreams van de jucuzzi het niet meer doen. Er waren alleen bubbels.

Ik vind deze tent samen met Sixsens wel een typische ijsberen SC. Gezellige sfeer hangt er van pannenkoekers tot stamgasten. En de service van een redelijk deel van de dames is over het algemeen dik in orde. En genoeg keuze om meerdere rondes te maken.
    Ook de voorzieningen zijn op orde met mondwatertje, watertap in de wellness, buffet was okay maar blijkbaar hebben ze soms ook nog A la carte. (Telkens neem ik me voor om eens een keer hun A la carte te proberen, maar het komt er nooit van.)
    Prettige club die in van alles voorziet. Ook voor degenen die van openbare actie houden. 1 vd weinige SC waar ik dit zie.

Maar goed, mijn beurt was het nog niet, want ik werd geclaimd door Melanie van een massage. En er volgde zowat een termin list. Een Mexicaanse dame wilde ook wel, maar ze had net een klant. Dus toen drong een Bulgaarse voor...

Na al het noeste arbeid, werd het onderhande tijd om zelf even te genieten van al het moois wat de club te bieden heeft. En nee, nu bedoel ik eens niet de jacuzzi...
    Ik rondjes lopen en wat snoepgoed uitdelen, terwijl ik m'n ogen de kost gaf. Paar opties gezien, maar die waren bezig.
    Duikt daar ineens weer die deugniet op. Niet 1 van mijn opties die ik gespot had. Maar goed, Valentina wilde ook een lollie. En niet 1 maar 4! 2 voor haar en 2 voor haar vriendin. Nou vooruit dan maar.
    Als bedankje pakte ze vol op m'n bek met een volle tongzoen twister en liep weg.
    Wow, dat was nog es een visitekaartje!! Gauw riep ik haar terug. Ho Ho, waar gaat dat zo snel heen madame? Ik had nog wel een andere lollie voor d'r. Die vond ze interessanter dan de 4 in d'r handjes.
    Ikke dus eerst gauw even opfrissen, terwijl zij de overige lollies ging veiligstellen.
    Niet veel later zie ik haar bij het dansboekje staan met 1 lollie vakkundig al bijna weggewerkt.
    Hup, tijd erop en de trapjes af. Onderwijl dumpte ze haar bijna vergane lollie zo in de mond van een (waarschijnlijk haar bekende) gast. Wtf!? dachten hij en ik, en moesten lachen. Wat een deugniet die Valentina.
    Op de kamer volgde een geweldige sessie.

Eenmaal terug liep ik terug naar m'n ligstoel en verdraaid. Ik had m'n handdoek en tijdschrift laten liggen als soort van ik kom er nog voor terug. Maar die waren helaas onvindbaar. Dus voorzichtig met je spullen laten rondslingeren.

Later op de avond nog een laatste hap opgeschept en daarna huiswaarts.
    Met die omweg erbij...

14. Onderstaande 22 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (20 oktober 2018),biged (19 oktober 2018),brombeerzuid (19 oktober 2018),buttlover (19 oktober 2018),cheasehead (19 oktober 2018),duivenmelker (19 oktober 2018),Elmo3108 (19 oktober 2018),fervent (19 oktober 2018),Firehawk (19 oktober 2018),jansenroy (19 oktober 2018),Jooploop (19 oktober 2018),Klatergoud (19 oktober 2018),lampekap (20 oktober 2018),le_belge (19 oktober 2018),mechelen (19 oktober 2018),Mr Bluenose (19 oktober 2018),Patjax (20 oktober 2018),pret (19 oktober 2018),Schietgraagft (19 oktober 2018),schoolmeester (20 oktober 2018),Sjeufke (19 oktober 2018),Wijze grijze (19 oktober 2018)

Last Online
    6 september 2024 @ 19:22
    Discussies
    14
    Thanks
    118

Standaard

Vervolg van een zonnige dag.

Na Melissa eerst weer even op adem komen. Wat gedronken. Lekker wat eten en in de zon bij het zwembad nog wat genieten. Een wat gedateerde dame kwam haar geluk beproeven. Alleen ik had andere plannen en helaas voor haar, daar speelde ze geen rol in. Na een uurtje werd het om weer eens wat rond te gaan lopen. Ik zag een hele grote tatoevlinder met opgepompte borsten. Maar dat was niet Mn doel. Even in de cinema kijken. Daar werd druk gewerkt. De bedden links als zowel rechts waren in gebruik. Er werd volop gezoend gelikt en vooral genoten. Een dame met bril was vol overtuiging bezig met verwennen en ik dacht die onthou ik voor een later momentje. Nog maar een drankje genomen en wat rond gekeken. Hè daar zat bella. Maar was ook niet Mn doel. Maar opeens.... wie is dat. Slank, leuke borsten, naturel en een voorzichtige lach. Ze was met een soepje bezig en Ik dacht laat ik eens naast haar gaan zitten. De soep was heet dus ik was niet gelijk in gesprek. Maar al snel wist ik haar naam. Mariana... daar had ik dus ook over gelezen. Na wat gekletst te hebben vroeg ze of zin had om met haar naar kamer te gaan. Nou dat wilde ik wel. Dus ze zij wacht even ik kijk even waar terecht kunnen. Ze kwam terug en een kamer in de kelder was voor ons beschikbaar. Lakentje op bed en ze kwam voorzichtig in Mn zone. Voorzichtig zoenen wat over ging in lekker tong worstelen. Heerlijke vrouw. Ik speelde met haar borsten. En kuste haar lichaam. Al snel zakte ik naar onder en met Mn tong werkte ik lekker aan de sfeer. We kwamen in 69. Dit. Ging lekker. Ze nam het iniatief over. Diepe halen, korte likjes voorzichtig bijtend werd bij mij Mn lust opgewekt. Tijd voor een diepte onderzoek. Ook zij ging er voor liggen. Maar omdat de eerste druk van de ketel was, mocht ze bovenop beginnen. heel ritmisch met haar borsten dansend om haar heen ging ze van start. Ik kon haar heerlijke billen lekker vast pakken en het ritme wat sturen. Tijd voor een volgend standje. Ze stak haar billen omhoog maar daar kan ik niet echt van genieten. Gewoon lekker los gaan en haar aankijken dat is meer Mn ding. Geen probleem. Ze liet me lekker genieten en speelde het el goed mee. Het tempo ging omhoog. Ook zij klemde en nam het ritme over. En met een diepe stoot kwam ik klaar. Nog wat na kussen en de tijd was alweer om. Bij de lockers haar de gevraagde beloning gegeven. Hè daar liep de dame met de bril ook. Straks toch maar eens een gesprekje met haar beginnen.

Maar eerst nagenieten... Melissa, Mariana.... 2 snoepjes en de dag was zeker nog niet om.

Na weer wat lekkers gegeten te hebben. Heerlijk naar het zwembad gegaan. De zon scheen en het was lekker warm. Op de bedjes lagen beren maar ook wat mooie meiden. Ook die genoten van de zon. Op hun rug spelend met de wind kijken of er een prooi te vinden was. Met de beentjes licht gespreid zodat de haarloze zone goed zichtbaar was. Ook op het bankje was het druk. De rokers!! Daar werd dus gerookt, en hoe ook. Bij het teruglopen naar binnen zag ik dat een puddingbuks zich net aan het leegschieten was. Alsof er gerookt werd. Zo werd dit opgevangen en weer uitgeblazen. Gelijk achter de deur zat ze weer. Ze had een bril op en was druk met haar telefoon. Ze had geen vrolijke uitstraling.... dus twijfelde. Nog maar even een rondje rond gelopen en wat drinken aan de bar. Alleen het bleef maar door Mn hoofd spelen. Ze was heerlijk aan het zoenen in de kino die ochtend. Nog eens naar achter gelopen. Daar zat bella.... was ook een succesje geweest. Zal ik met haar, of toch een bril met bril uurtje doen. Ze lachte nog steeds niet. Keek zelfs nors. Wat kan mij het schelen.... hallo ik ben lampekap... is deze plaats vrij... maar natuurlijk zei ze. Ik ben Alisia. Een leuk gesprekje volgde. Ze had geen haast nog even wat drinken. Totdat ze vroeg ga je mee. Ik gaf aan dat ik haar in de kino aan het werk had gezien en vroeg of dat haar standaard was. Ze zei... absoluut. Het kussen was heel overtuigend. En ze kwam naar me toe en gaf me een heerlijke tongzoen. Ik zeg maar zo.... ik twijfelde toch al niet maar ik was om. Ze ging even kijken welke kamer er vrij was.. dat had ik allang gezien de kamer naast onze stoel. Dus ze kwam snel terug met een lakentje. We begonnen met een heerlijke vrijpartij. Daarna zakte ik af maar ze draaiende gelijk in 69. Allebei flink aan het werk zeg ik maar. Ze werd zowaar vochtig en leek het ook lekker te vinden. Ikzelf moest me behoorlijk inhouden. Weer verder met zoenen en verstrengeld in elkaars armen. Nu zakte zij naar beneden en de puddingbuks stond fier overeind. Niks werd overgeslagen. Het was alleen maar genieten. Ik wilde haar. En dat was geen probleem. Ze kwam boven me en hij gleed zo naar binnen. Haar iets hangende borsten danste op en neer. Ik kreeg ze aangeboden. Wat een prachtig speelgoed! We gingen verder in misio. We zoende, waren verbonden, het leek Mn vriendin wel en het tempo ging omhoog. Er was geen weg meer terug. Op het diepste punt vulde de cd zich. Na wat gerust te hebben bleef ze kussen en strelen. Gevoelig momentje werd dat. Het ging over in een massage tot de tijd zei dat het af ging lopen. Bij de lockers kreeg zei haar beloning en ik nog een heerlijke kus. De dag was zover zeer goed geweest. Maar nog niet voorbij

Tijd voor het diner. Energie opdoen. Nog wat drinken en een beetje van het moois genieten. De dames waren druk doende en de beren werden aangeschoten. Tenminste sommige. Maar dat is het spel. Tegenover alisia zat vaak een andere schoonheid. Die heette Amalia. Dat had ik die dag al gevraagd. Ook die had ik in de kino gezien alleen toen was ze aan het pannekoeken. Maar op een gegeven moment zag ik de beer naar huis gaan. Dus ik pakte een glaasje en schoof naast haar aan. Omdat ik een Nederlander was, vond zei dat ze een prinses was. Gelukkig was Alex er niet bij dan. Zullen we maar zeggen. Ze kwam met haar benen naar me toe en als een vriendinnetje ging het gesprek verder. Maar ik dacht wij gaan dus niet pannekoeken. Ik vertelde dat ik net van een kamer was dus dat het niks ging worden zo snel. Alleen haar handen zaten onder Mn handdoek en ze vertelde me dat dit niet waar was. Toch wilde ik nog wachten en ze gaf aan dat het prima was. Ze ging niet weg. Ze bleef de prinses uithangen. Maar dan eentje die zich totaal niet geremd voelde. Ze zakte af en ik kreeg een koninklijke pijpbeurt. En we hadden best wel bekijks. Het duurde even voor ik het door had. Toch maar naar een kamer. Daar ging ze gewoon verder waar we gestopt waren. Alleen of ik nog ging schieten. Ze deed erg haar best. En ik raakte behoorlijk opgewonden. Het zal toch niet. Misio blijft toch mijn favoriet. Dan kan je zien wat je doe en heb het enigsinds in eigenhand. Alleen ik had niet op Amalia gerekend. Haar benen klemde om me heen. En ze nam het ritme over. Daar ging ik in mee. Dit ging op werken lijken. Alleen dan met plezier. Ik perste er nog wat uit. En het voelde goed. Het half uur vloog om.

Na afloop eerst het zweet eraf spoelen. Wat eten en nog tijd voor een bakkie.
    Nog een rondje gelopen. Melissa, mariana, alisia en Amalia. Ik zag ze niet. Hard aan het werk waarschijnlijk. Maar ik had een fantastische dag. Tijd om het paradijs te verlaten. Met een glimlach op Mn gezicht de reis naar huis gemaakt. Het is toch zo’n 2 uurtjes sturen.

Tot de volgende keer zou ik zeggen...

16. Onderstaande 10 leden hebben lampekap bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (20 oktober 2018),biged (20 oktober 2018),duivenmelker (20 oktober 2018),forgetskinnyletsgetfatty (20 oktober 2018),jansenroy (20 oktober 2018),Klatergoud (20 oktober 2018),le_belge (20 oktober 2018),mechelen (20 oktober 2018),Patjax (20 oktober 2018),Schietgraagft (22 oktober 2018),Wijze grijze (20 oktober 2018)

Last Online
    11 december 2024 @ 14:35
    Discussies
    35
    Thanks
    932

Standaard

Een vriend van mij werd op een heel bijzondere manier geconfronteerd met prostaatkanker.
    Hij maakte een televisieprogramma over dat een onderwerp en werd bij een van de bezoeken aan medici geconfronteerd met de symptomen.
    Die kende hij al te goed uit eigen ervaring.
    Onmiddellijk een afspraak gemaakt om zijn vermoeden te laten bevestigen of ontkennen.
    Hij bleek inderdaad prostaat kanker te hebben in een vroeg stadium.
    Alles is goed gekomen.

18. Onderstaande 3 leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (20 oktober 2018),lampekap (20 oktober 2018),Patjax (20 oktober 2018)

Last Online
    Discussies
    151
    Thanks
    9.387

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Een vriend van mij werd op een heel bijzondere manier geconfronteerd met prostaatkanker.
    Hij maakte een televisieprogramma over dat een onderwerp en werd bij een van de bezoeken aan medici geconfronteerd met de symptomen.
    Die kende hij al te goed uit eigen ervaring.
    Onmiddellijk een afspraak gemaakt om zijn vermoeden te laten bevestigen of ontkennen.
    Hij bleek inderdaad prostaat kanker te hebben in een vroeg stadium.
    Alles is goed gekomen.
    Bij mij is het niet de prostaat maar de slokdarm variant. Gelukkig is mij de mogelijke operatie die daarbij behoort gespaard gebleven. De wijze van behandeling is nog redelijk nieuw, nl dmv laser waarbij enkel en alleen het getroffen gebied wordt behandeld. Hoewel de bijeffecten daarmee behoorlijk lager zijn als bij de andere varianten roept het toch reacties van het lichaam op. De aanvankelijk prognose van 10-15% overlevingskans voor 1-5 jaar is inmiddels gelukkig heel wat rooskleuriger. De groei is gestopt en er heeft zich geen verspreiding tot andere plekken voorgedaan. Inmiddels is er sprake van 50/50 kans op volledig herstel.

20. Onderstaande 15 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

bref-jefke (21 oktober 2018),brombeerzuid (20 oktober 2018),Elmo3108 (20 oktober 2018),Firehawk (21 oktober 2018),Giodude (21 oktober 2018),Kwant (20 oktober 2018),Kwibus2 (20 oktober 2018),Meme Moo (21 oktober 2018),noglangnietuitgewandeld (20 oktober 2018),Nulnulzeseneenhalf (20 oktober 2018),Schietgraagft (22 oktober 2018),snaal88 (21 oktober 2018),stimpy3 (20 oktober 2018),Wijze grijze (20 oktober 2018),yylover (20 oktober 2018)

Last Online
    Vandaag @ 14:28
    Discussies
    121
    Thanks
    15.736

Standaard

Respect voor je openheid hier op dit forum.
    Ik wens je een goed en spoedig herstel.

Groet, schoolmeester.

22. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

Patjax (20 oktober 2018)

Last Online
    Vandaag @ 13:47
    Discussies
    46
    Thanks
    4.824

Standaard

Bij mij is het niet de prostaat maar de slokdarm variant. Gelukkig is mij de mogelijke operatie die daarbij behoort gespaard gebleven. De wijze van behandeling is nog redelijk nieuw, nl dmv laser waarbij enkel en alleen het getroffen gebied wordt behandeld. Hoewel de bijeffecten daarmee behoorlijk lager zijn als bij de andere varianten roept het toch reacties van het lichaam op. De aanvankelijk prognose van 10-15% overlevingskans voor 1-5 jaar is inmiddels gelukkig heel wat rooskleuriger. De groei is gestopt en er heeft zich geen verspreiding tot andere plekken voorgedaan. Inmiddels is er sprake van 50/50 kans op volledig herstel.
    Mooi om dit te lezen, Patjax. Ook namens mij, een voorspoedig herstel gewenst !

24. Onderstaande 3 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

eikels (21 oktober 2018),Manureva (20 oktober 2018),Patjax (20 oktober 2018)

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

@patjax

Beterschap en geniet van het leven en niet alleen van het clubleven!
    Een goede raad: vrienden die je energie geven, zijn echte vrienden, vrienden die alleen maar energie kosten, zijn geen vrienden!!!!

26. Onderstaande leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

Patjax (20 oktober 2018)

Last Online
    11 december 2024 @ 14:35
    Discussies
    35
    Thanks
    932

Standaard

Mooi dat de medici wetenschap zich steeds verder ontwikkelt.
    Ben blij voor je dat het voor jou op tijd komt.

Mijn beste motormaat heb ik er 6 jaar geleden door verloren.
    Het is gek maar ik denk nog steeds aan hem, met veel plezier overigens.

Ik heb er begrip voor dat je selectief omgaat met het bekend maken.
    Dat zou ik ook doen wanneer het mij zou treffen.
    Hopelijk is de behandeling niet te belastend.

Vanuit een killer wordend Antwerpen waar ik wat nepdiamanten probeer te slijten van harte beterschap gewenst.
    Eens zien of de truuk deze keer lukt zonder dat ik de Gazet van Antwerpen van maandag er mee haal.

28. Onderstaande 2 leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (20 oktober 2018),Patjax (20 oktober 2018)

Last Online
    Vandaag @ 10:19
    Discussies
    15
    Thanks
    11.703

Standaard

Op onbekend terrein

Met de wetenschap dat mijn favoriete leenvrouw Bella in Roemenië van een welverdiende vakantie genoot arriveerde in Babylon. Ook nu was er geen ontvangstcomité. De teller stond nog niet op een veelvoud van 10 dus ik moest gewoon de volle mep betalen.
    Volgens de AWL zouden er meer dan 50 dames hun opwachting maken. Evenals bij het vorig bezoek bleek dit cijfer in de loop van de dag bijgesteld te worden tot ongeveer 40.
    Gina stond niet op de eerste lijst. Helaas ontbrak Elli ook. Mijn hoop was gevestigd op Naomi en Rose. Zij bleken echter bij de meisjes te behoren die er niet waren ondanks dat ze op de lijst stonden.

Michelle was de eerste die mij probeerde te verleiden toen ik in de bar bezig was met het eten van een dikke knakworst. Ik bood haar een stukje aan maar zij wilde liever een andere worst in haar mond krijgen. Ik maakte haar duidelijk dat ik dat niet van plan was.

Liggend in de kino kreeg ik gezelschap van een mooi geschapen dame die zich voorstelde als Pamela. Tot mijn verrassing bleek ze uit Bulgarije te komen. Ik moest meteen denken aan mijn mindere ervaring met de blonde Bulgaarse Pamela in SS. Deze Babylonische Pamela heeft echter lang zwart haar. Haar lichaam is ook veel mooier en vrij van plakplaatjes. Toen ik enkele woordjes in het Bulgaars tegen Pamela zei wilde ze meer van me weten. Al pratende kreeg ik van haar te horen dat haar landgenote Gina inmiddels in België werkte. Pamela ging op mij zitten en in no time was mijn pielemans in gevechtsklare toestand. Haar aanbod om in de kino te neuken sloeg ik af. Ze stelde voor om dan een andere kamer in de buurt van de kino te nemen. De kamers in de kino zelf wilde ik niet. Na een korte inspectie gaf ze aan dat ze een kamer gevonden had. In de kamer gekomen hoorde ik liefdesgeluidjes die niet van Pamela afkomstig waren. Het bleek dat deze kamer (ik geloof kamer 4) uit twee gedeelten bestond met in elk een bed. Mijn eerste gedachte was om een andere kamer te zoeken maar mijn verstand was al te ver in mijn piemel gezakt.
    Ik ben uiteindelijk 30 minuten met Pamela op de kamer geweest. Pamela kan zich goed verstaanbaar maken in het Engels waardoor een goed gesprek mogelijk is. Tongzoenen doet ze ook, zij het niet erg actief. Toen ik met een vinger in de buurt van haar liefdesmossel kwam gaf ze aan dat vingeren niet mocht tenzij ik 10 euro betaalde. Neuken met een rood condoom en gel ging goed. Er was voldoende frictie waardoor een zaadlozing niet lang op zich liet wachten.
    Gedurende de rest van de dag heeft Pamela steeds vriendelijk naar mij gelachen. Een herhaling zit er echter niet in. Daarvoor mis ik teveel een GFE-gevoel.

Na een douche en een verfrissing was het tijd voor een life-show. De gehele loungeruimte was gevuld met ijsberen en DVP’s. Hoofdrolspeler was een iets oudere ijsbeer met een Jezus-uiterlijk. De vrouwelijke acteurs waren de witte Bibi en de zwarte Katja. Laatgenoemde houdt blijkbaar van openbare actie want bij mijn vorig bezoek was ze op de bank voor de bar ook bezig om iemand grondig te pijpen.
    Bibi en Katja maakten het niet alleen de ijsbeer naar zijn zin maar wisten de aanwezige toeschouwers ook zeer te boeien. Diverse standjes passeerden de revue waarbij het Duitse blonde, raspaard en de Rwandese, zwarte parel ook niet vies waren van elkaar.
    Opgewarmd door de liveshow was het tijd om zelf ook weer in actie te komen.

Op het forum had ik goede recensies gelezen over o.a. Mara en Dolli. Hoewel vooral Dolli erg vriendelijk is, hebben beide dames mij nog nooit aangesproken. Ik hou wel van dames die mij via een gesprek willen verleiden. Dit lukte uiteindelijk Emma.
    De vorige keer had ik haar in de kino een massagebeurt gegeven en nu kwam ze me weer opzoeken. Ze vlijde zich tegen mij aan. Ik begon haar nek te masseren. Dit beantwoordde ze met een liefdevolle kus.
    Zij had echter niet gezien dat aan de andere kant inmiddels een beeldschone, dame met blond haar was gaan zitten. Ik moest persé weten wat haar naam was. Ik liet Emma weten dat ik dat even moest vragen. Emma nam hier geen aanstoot aan. Het bleek te gaan om de Roemeense Kellie. Op de AWL lijst heeft ze nog geen foto. Haar lieftallige gezicht zal ook wel niet op de foto komen maar haar prachtlichaam verdient zeker een hele fotoserie.
    Het gestreel en gekus met Emma vroeg om een vervolg. Dit vond plaats in een kamer in de kelder. Omdat ik geen pottenkijkers wilde hebben hing Emma een doek voor het raam dat zicht gaf op de gang.
    De eerste tien minuten hebben we alleen maar ge(tong)zoend. Vervolgens heb ik haar poesje bewerkt met duidelijk merkbaar effect, Flutschi bleek dan ook niet nodig. Na aanbrengen van een blauw condoom (Emma heeft ze in diverse kleuren) nam ze plaats in cowride. Ondanks haar 37 jaar is haar vagina nog erg strak. Het paste allemaal precies. De neukpartij werd afgesloten in missio.
    Na even uitgerust te hebben heb ik haar op verzoek nog gemasseerd. Emma is geen klokkijkster. Ik liet haar weten dat ze geslaagd was. Ik heb haar verteld wie normaal mijn vaste keuzes zijn. Emma hoopt dat ze nu ook in de top drie staat. Ik heb haar niks toegezegd maar wel laten weten dat er een vervolg in zal zitten.
    Laatst gewijzigd door Agronymus1; 21 oktober 2018 om 11:36 Reden: Kelly verandert in Kellie

30. Onderstaande 17 leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

biged (21 oktober 2018),brombeerzuid (21 oktober 2018),cheasehead (21 oktober 2018),duivenmelker (21 oktober 2018),Giodude (21 oktober 2018),jansenroy (21 oktober 2018),Jooploop (21 oktober 2018),Klatergoud (21 oktober 2018),lampekap (22 oktober 2018),Manureva (23 oktober 2018),mentholbear (22 oktober 2018),Mr Bluenose (21 oktober 2018),Patjax (21 oktober 2018),satanic surfer (21 oktober 2018),Schietgraagft (22 oktober 2018),swazontneuf (21 oktober 2018),Wijze grijze (21 oktober 2018)

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

Volgens mij vissen we in het zelfde water, ok Pamela ken ik niet en optie's extra wat eigenlijk normaal is, dus niet mijn type.
    Ik kan je Dolli aanraden,goed op de kamer en heb er altijd een hoop lol mee.
    Emma, is een van mijn favorieten, geeft goede service en is niet kleinzerig.
    Ze weet zich aardig staande te houden tussen al dat jongere grut, ja moet wel daardoor meer jagen.
    Nog een tip voor jou Agronymus1: Melissa
    Oh Oh, welke keuzes a.s zaterdag

32. Onderstaande 9 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (21 oktober 2018),cheasehead (21 oktober 2018),jansenroy (21 oktober 2018),Jooploop (21 oktober 2018),lampekap (22 oktober 2018),Manureva (23 oktober 2018),Mr Bluenose (27 oktober 2018),Schietgraagft (22 oktober 2018),swazontneuf (21 oktober 2018)

Last Online
    26 november 2024 @ 08:49
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262

Standaard

Woensdag 17 oktober 2018

De woensdag nog eens in Babylon geraakt. rond 16h00 de deurbel ingedrukt. Het was behoorlijk druk in deze tent.
    Snel de kleren uitgedaan om nog te kunnen genieten van de laatste zonnestralen in de tuin.
    De oppervlakte waar de stralen nog schenen was beperkt maar ik had geluk er was nog een ligstoel vrij in de zon.

Snel mij er opgelegd en kon ik wegdromend nog lekker genieten van de zon.
    Maar dat duurde niet lang want opeens zat ik midden in een fotosessie

Eerst met een dame die maar niet begreep hoe ze een uitdagende pose moest aannemen tot grote ergernis van de huisfotograaf.
    Met de tweede dame lukte het al iets beter.
    En ik kon gewoon blijven liggen en genieten van deze beeldschone dame en haar uitdagende poses.
    Mijn keuze stress was verdwenen van haar diensten wou en zou ik proeven.
    Na de sessie vroeg ik haar naam Kellie riep ze en kwam op mijn ligstoel zitten hengelend naar een kamertje.
    Ik zei later wil ik met jou kameren maar nu nog even genieten van de zon. Was geen probleem en we namen afscheid.

Na het avondeten ben ik dan op zoek gegaan naar mijn afspraak ze zat op de bank in het nieuwe gedeelte.
    Tijdens ons gesprek vernam ik dat ze pas sinds een week vertoeft in Babylon.

We vetrokken na een tijdje naar een kamer in de kelder. Kellie is nu al mijn derde dame die ik uitnodig tijdens mijn laatste bezoeken. Dames die nieuw zijn in Babylon.
    De vorige twee Kira en Alexis waren zeer goed meegevallen.

Van deze drie dames was de sessie met Kellie de minste van de drie.
    En toch moet ik opletten want ik wil haar niet te kort doen. Ze deed niets verkeerd haar blowjob was zelfs zeer aangenaam ook het neuken was best ok.
    Het verschil zat in de terughoudendheid die ze in haar handelingen heeft ingebouwd en vooral bij het tongzoenen. Maar absoluut geen spijt gehad dat ik haar heb uitgenodigd.
    Wat een prachtlichaam heeft deze meid

Om 22h00 mijn alibi respecterend Babylon voldaan verlaten.

34. Onderstaande 18 leden hebben biged bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (21 oktober 2018),Bergtester (24 december 2018),brombeerzuid (21 oktober 2018),cheasehead (21 oktober 2018),duivenmelker (21 oktober 2018),Giodude (21 oktober 2018),jansenroy (21 oktober 2018),Jooploop (21 oktober 2018),lampekap (21 oktober 2018),Manureva (23 oktober 2018),mechelen (21 oktober 2018),mentholbear (21 oktober 2018),Mr Bluenose (21 oktober 2018),Patjax (21 oktober 2018),pret (21 oktober 2018),satanic surfer (21 oktober 2018),Schietgraagft (22 oktober 2018),Wijze grijze (21 oktober 2018)

Last Online
    Vandaag @ 14:20
    Discussies
    149
    Thanks
    4.387

Standaard

Gisteren een gezellig dagje in Babylon gehad. Kwam net na 15:00 uur aan, parkeerplaats aan de achterzijde helemaal vol. Maar langs de weg gezet.
    Binnen verwelkomt door Valentina, even mijn naam doorgegeven voor het feestje en snel omkleden.

Zag toch wel weer wat nieuwe vrouwengezichten. Even bijpraten met de bende veelplegers die er waren voor het feestje. De Banaan zelf ook even gefeliciteerd.
    Er werd flink gekamerd wat ik opmerkte, sommige meiden heb ik amper gezien, die werden flink geboekt.

Toen ik met Cheesehead een rondje maakte werd ik gevat door een klapekster. Lekker wijf, kwam mij bekend voor maar wou gelijk naar de kamer. Afgewezen en ze vroeg waarom, ik zei omdat je gelijk naar de kamer wil en je niet eens voorstelt. Toen wou ze toch wel even met mij gaan zitten, vond het een geil wijf dus ging er op in. In het welness gedeelte op een bedje gaan liggen en ze probeerde je wel goed geil te krijgen. Ze zei dat ze Rachel heet, 21 jaar. Eerst zei ze dat ze Turks was maar uiteraard gelogen want bleek gewoon een Roemeense te zijn. Ze was pas een week in Babylon en voorheen zat ze in Samya, en daar kon ik haar dus van. Alarmbellen begonnen wel een beetje te rinkelen want Samya service is niet echt om over naar huis te schrijven, dus eerst aangegeven wat ik graag wou. Dit zou verder geen probleem zijn. Haar het voordeel van de twijfel gegeven dus met haar een kamer opgezocht. Begon gelijk te tongen dus dat was zeker positief. Wel iets gehaast en moest haar wat afremmen. Pijpen was goed en neuken was heel geil met haar waar ze goed meedeed en lekker aan haar poesje zat. Toen we klaar waren vroeg ze ook nog of het goed was. Was verder ook een goede kamer alleen ietsje te gehaast, dit haar ook zo gezegd. In Samya was het meestal direct naar de kamer en na een 5 minuten was je al klaar op de kamer. Haar duidelijk gemaakt dat het in Babylon zo niet werkt maar ze heeft zich al goed aangepast. Eventjes de tijd geven en dan komt het wel goed denk ik.

Terug in de bar eens gaan eten, kon ook weer a la carte bestellen. Eventjes een glimp van Alexis opgevangen, kwam nog heel eventjes buurten maar ze moest weer naar de kamer. Ze zou later nog een keer terugkomen. Lora was gedurende dag een beetje voor sfeer aan het zorgen. De hele dag was ze aan het klieren. Op een gegeven moment wou ze ook de paal in dus ik haar omhoog geholpen en via haar kont haar omhoog geduwd. Ik dacht ze blijft daar wel hangen en komt met een trucje omlaag. Maar toen ik haar losliet kwam ze als een baksteen naar onder. Ook hier heb ik weer een stomp voor gekregen.

Later kwam er ook nog de taart en vlaai van de Banaan. Er was weer goed voor ons gezorgd. Daarna kwam Alexis langs en na een praatje met haar naar de kamer gegaan. Dit is echt een unieke meid heb 2 uur gekamerd met haar. Helemaal niet de bedoeling maar het pakte zo uit. Deze meid is echt top en maakt het je helemaal naar de zin op de kamer. Ze heeft ook echt de hele dag onderhand gekamerd. Toen ik klaar was stond Azis al te wachten voor zijn kamer met haar en daarna had ze al weer een volgende klant.

Toen Azis klaar was met Alexis was het net voor 00:00 uur en vele waren al naar huis ook de meiden. Nog een beetje wat zitten ouwehoeren aan de tafel, waar een donkere meid en Maja nog hun eigen feestje bouwde op house muziek. Schijnbaar hadden die 2 ook een mooi showtje gegeven die avond maar had ik helaas gemist. Was wel een leuk gezicht hoe ze daar aan het dansen waren.
    Na een paar bakken koffie maar eens besloten om naar huis te gaan. Azis en ik stonden op de parkeerplaats nog wat na te praten en er ging ook een meid naar huis met haar auto. Azis en ik een beetje kijken wie het was maar we konden het niet goed zien. Ik dacht Alexis en Azis iemand anders. In eens komt deze meid naar ons toegelopen en was inderdaad Alexis. Met haar erbij nog een tijd staan kletsen. Gezellige meid wat ze uiteraard niet had hoeven doen. Ze weet hoe klantenbinding werkt.
    Uiteindelijk moe en voldaan naar huis gereden.
    Laatst gewijzigd door Firehawk; 21 oktober 2018 om 18:30

36. Onderstaande 18 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (23 oktober 2018),biged (21 oktober 2018),brombeerzuid (21 oktober 2018),cheasehead (21 oktober 2018),duivenmelker (21 oktober 2018),Elmo3108 (21 oktober 2018),hvdk52 (23 oktober 2018),jansenroy (22 oktober 2018),Jooploop (21 oktober 2018),Klatergoud (22 oktober 2018),lampekap (22 oktober 2018),le_belge (21 oktober 2018),Manureva (23 oktober 2018),Mr Bluenose (21 oktober 2018),Patjax (21 oktober 2018),Schietgraagft (22 oktober 2018),VAZKOR (21 oktober 2018),Wijze grijze (21 oktober 2018)

Last Online
    6 januari 2025 @ 20:39
    Discussies
    23
    Thanks
    685

Standaard

Woensdag 17 oktober stipt om 11 uur mijn kortingkaart van een ander forum ingeleverd. Zonder problemen natuurlijk. Eerst maar eens lekker douchen en daarna een bak koffie. Ik vind het leuk om te zien hoe de club ontwaakt: de meiden ontbijten, roken de eerste sigaretten en drinken wat voordat ze aan het werk gaan.
    Zo niet Kaschida: zij kwam gelijk vol enthousiasme bij mij zitten om zich voor te stellen en een kamergang voor te stellen. Ik heb maar gelijk gezegd dat een kamergang met haar er niet van ging komen. Maar gedurende de dag heeft ze toch klanten. Ze loopt veel rond en klampt zo nu en dan eens iemand aan. Misschien dat die ijsbeer niet durft te weigeren of zo. Maar mij niet gezien.
    Ik was ongeveer 10 weken niet in Babylon geweest en het viel mij op dat er veel nieuwe gezichten waren. Op veel momenten waren er flink meer meiden dan ijsberen. Ik zag ook aardig wat meiden sip kijken aan het eind van de dag: als er zoveel keus is, zijn er ook meisjes die geen geld verdienen en wel 75 euro entree moeten betalen. Ergens moet er wel een verhouding zijn tussen de hoeveelheid meiden en de bezoekers. Eddy streeft er naar 100 meiden dagelijks aanwezig. Dat een deel nauwelijks iets verdient interesseert hem niet: op sommige dagen staan de meiden te klagen bij de theke dat er geen 'customers' zijn en dat wel alle meiden entree moeten betalen. Dat gaat uiteindelijk niet goed zo. Maar momenteel komen er veel nieuwe meiden naar Babylon omdat het in andere clubs nog slechter loopt. Tot zo ver mijn beschouwingen.

Het was een prachtige dag in Babylon. Overal naakte meiden, maar de hele dag geen line-up gezien als de bel ging. Dat lijkt in onbruik te raken. Wel veel openlijke activiteit: op een gegeven moment waren alle plekjes on de kino bezet met zoenende, beffende, pijpende en neukende stelletjes. Ik ging net naar kamer 1 en heb even staan kijken. Mooi om te zien.

De eerste sessie van de dag was met Dolly. Ik vind zulke naturel meisjes aantrekkelijk. Ik heb al aardig wat sessies met haar achter de rug, dus we weten van elkaar wat we lekker vinden. Ze kwam al vrij snel klaar toen ik haar befte. Het lakentje had een grote natte plek, zo nat was ze. Bij het neuken was er geen glijmiddel nodig. Dat is wel erg lekker neuken: een strak kutje dat wel lekker nat is. Ik kwam al vrij snel en na wat napraten heb ik haar het normale bedrag voor een uur gegeven. Het blijft een lief meisje.
    Na deze sessie ben ik uitgebreid de welles in gegaan: jacuzzi en sauna verschillende keren bezocht en tussendoor aan het zwembad gelegen. Het zou één van de laatste warme dagen van het jaar moeten zijn. Het was best druk rond het zwembad. Het is ok wel een jachtterrein voor de meiden. Sommigen pakken het slim aan: gaan bij een ijsbeer liggen en geilen hem langzaam zo op dat het tot een kamergang komt. Bij mij gebeurde dat niet: ik ging zelf op jacht naar een 2e kamergang en het werd Simona. Ik had de recensies over haar even gecheckt en die waren positief. Dus ik waagde de gok. Het was allemaal goed, zonder bijzonder te zijn. Ik denk dat de wederzijdse klik ontbrak. Nog wel lekker klaargekomen in missio. Voor mij geen herhalingsgevaar.
    Daarna kwam ik Mara tegen. Iedere keer als ik haar zie en zij beschikbaar is, kom ik net van de kamer en moet dus even rusten. Als ik dan weer aan een volgende kamer toe ben, is zij steeds bezet. Zo gaan het voortdurend. Ook vandaag is het weer niet van een kamergang met haar gekomen. Volgende keer weer proberen.

Het eten was wat mij betreft prima: ik weet dat ik niet in een sterrenrestaurant ben. Ik vind het al mooi dat het gewoon klaarstaat en ik het gewoon kan nemen als ik wil.

Voor de derde sessie koos ik Sonja. Zij is nieuw in Babylon maar heeft jaren in PSR gewerkt. Ook daar heette ze Sonja. Ik ben daar jaren niet geweest. Leuke vrouw om te zien met en prettige energie. Ook op de kamer was de sfeer prettig: zij heeft er echt zin in en weet wat een man lekker vindt. Komt zelf ook lekker klaar en geniet van het hele spel. Na de sessie kwam ze de rest van de dag nog zo nu en dan een praatje maken. Ik vond het heerlijk. Aan te raden dus.

Na de derde sessie is er altijd de twijfel om nog te blijven of om naar huis te gaan. Vandaag wed het duidelijk blijven. Weer eens aan het zwembad gezien de verrichtingen van de meiden en de fotograaf gezien. Poseren valt nog niet mee. Nog even in de jacuzzi gezeten en een leffe dubbel gedronken. Tja, we zijn niet voor niets in deze sundenpuhl.

Toen ik even bij de gokautomaten beneden zat, kwam er een klein meisje voorbij dat onder de tattoos zat en ook enkele piercings heeft. Ik houd daar niet van, maar op de één of andere manier had ze wel wat. Over 20 minuten ben ik vrij zei ze en ik zei: ik wacht hier op je. Na 20 munten zei ze: ik moet nog wel even douchen. Na het douchen kwam ze aangelopen en zoende mij gelijk vol op mijn bek: precies zoals ik het lekker vind. Toch nog maar even gaan zitten samen, maar al heel snel naar een kamer vertrokken. Het werd een spetterende sessie. Zoenen, strelen, pijpen, beffen, klaarkomen(zij) en ik ook maar dan wat later. De kamer rook naar heftige sex en wij ook. We waren uitgeput en blij. We hadden niet op de klok gekeken, maar achteraf bleek het maar een half uur te zijn geweest. Dat je daar zoveel plezier in kan hebben. Oh ja: het was Denisa.

Ik was opnieuw te uitgeput om nog Mara naar de kamer te gaan. Nog een biertje gedronken en de normale kleding weer aangetrokken. Het was heerlijk.

38. Onderstaande 20 leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (23 oktober 2018),biged (21 oktober 2018),brombeerzuid (21 oktober 2018),cheasehead (21 oktober 2018),Devante (21 oktober 2018),duivenmelker (21 oktober 2018),hvdk52 (23 oktober 2018),jansenroy (22 oktober 2018),Jooploop (21 oktober 2018),Klatergoud (22 oktober 2018),lampekap (22 oktober 2018),le_belge (21 oktober 2018),Manureva (23 oktober 2018),mentholbear (22 oktober 2018),Mr Bluenose (21 oktober 2018),Patjax (21 oktober 2018),satanic surfer (21 oktober 2018),Schietgraagft (22 oktober 2018),VAZKOR (21 oktober 2018),Wijze grijze (21 oktober 2018)

Last Online
    Vandaag @ 14:26
    Discussies
    15
    Thanks
    25

Standaard

Was ich gut fand: Die Atmosphäre erinnert mehr an eine private Party. Da steht dann halt ein Tisch mit Buffet im Weg, irgendwo an der Seite ist etwas Salat aufgebaut, ein Stehtisch zum Essen daneben und überall Gedränge, weil das Essen in der engsten Ecke steht. Irgendwie hat das Charme. Das Essen ist ja auch reichhaltig, wird ständig nachgeliefert und schmeckt - außerdem gibt es ja noch a la carte zusätzlich. Nicht schlecht! Da am Samstag ja auch noch Geburtstag gefeiert wurde, war die Stimmung höchst ausgelassen und wenn ein Club sich traut, David Hasselhoff mit Looking for Freedom zu spielen, hat der bei mir schon ne Menge Pluspunkte. Die Musik bewerte ich äußerst positiv insgesamt. Laut, aber eben vernünftig und nicht diese Drecks-Techno-House-Kacke die woanders mittlerweile läuft, damit sich die Südländer von Hasselhoff und Helene Fischer da auch nicht gestört fühlen. Da ist mir das Babylon lieber. Hauptsächlich Deutsche und Holländische Gäste, die meisten ehemalige PHG und LR Fans.
    Fußball lief und die Sitze stehen perfekt und sind bequem. Wegen der lauten Musik hört man den TV Kommentar leider kaum - ist ja alles im selben Raum.

Auch positiv: Außenbereich und Wellness-Bereich. Tip Top! Ich gewöhne mich echt an das Drumherum. ABER:

Leider werde ich wohl eher nicht regelmäßig ins Babylon fahren. Zwei Gründe:

1. FKK. Keine Bademäntel. Alle nackt. Das hat mehrere Nachteile: Die Männer tragen Handtuch und somit die meisten schwitzend ihren auch vor Ort weiter trainierten Bierbauch offen vor sich her. Das sorgt im engen Raum mit Gedrängel an Bar und Buffet auch für ungewünschten Körperkontakt mit den männlichen Gästen - was ich als äußern unangenehm empfinde. Urgs.
    Außerdem sehe ich zu viel von den Frauen, was für viele Frauen eher nachteilig ist - viele im Babylon machen nackt keine gute Figur. Außerdem ist FKK weniger erotisch, als ein tolles Outfit.

2. Die Frauen. Ich bin offenbar sehr anspruchsvoll geworden oder habe einfach einen anderen Geschmack als die anderen Männer in dem Laden, aber die meisten Frauen würde ich als absolut unbuchbar bezeichnen. Da haben einige eine Heimat gefunden, die wohl woanders nicht mehr viel verdienen würden. Ich bin extra an einem Samstag gekommen an dem fast die vollständige Besetzung da war. Von den anwesenden Frauen waren 2 da, die ich OK fand. Mit einer war ich auch im Zimmer - alles gut - aber die Zimmer an sich sehen schon ziemlich Scheiße aus. Durchgefickte Betten, nicht sauber, nicht schön - eklig. Und direkt im Bar-Bereich. Das ist nichts für mich. Ich will vernünftige saubere Zimmer.

Schade. Schönere Frauen und bessere Zimmer würde ich mir wünschen. Dann wäre das Babylon auch für mich öfter eine Reise wert. Aber der Laden läuft auch ohne mich ganz gut

40. Onderstaande 13 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (23 oktober 2018),hvdk52 (23 oktober 2018),Klatergoud (22 oktober 2018),Manureva (23 oktober 2018),mechelen (21 oktober 2018),Mr Bluenose (21 oktober 2018),peterp095 (21 oktober 2018),pret (21 oktober 2018),satanic surfer (21 oktober 2018),Sjeufke (22 oktober 2018),stimpy3 (22 oktober 2018),VAZKOR (21 oktober 2018),Wijze grijze (21 oktober 2018)

Last Online
    27 december 2019 @ 16:08
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

5 dagen Babylon in oktober. Dag 1, met twee Kuschelmäuse in Babylon

Vrijdag 5 oktober vierde SU10027 zijn verjaardag in Babylon. Hij bleek niet de enige te wezen, want er bleek nog iemand zijn verjaardag te vieren. Hierdoor was het erg druk in Babylon en dat was al te merken op de parking. Toen ik rond de klok van 13:00 uur aankwam, was er geen parkeerplek meer vrij, dus maar buiten de poort geparkeerd. Gelukkig was er geen wachtrij bij de theke, maar die stond daar om 11:00 uur zeker

Partycrasher kwam ik al gelijk tegen bij de ingang. Met hem even bijgepraat en daarna me gaan omkleden. Ik wilde eigenlijk wel wat eten, maar het ontbijt was net geweest en er lag nog niet veel ander eten, dus maar begonnen met een Leffe Blond. Ik ben een tijdje bij de vriendengroep van Partycrasher gaan zitten en daar ook nog een Leffe Blond gedronken. Daarna wat gaan eten en een saunaatje gepakt.

Het werd tijd om naar een dame opzoek te gaan. Door de drukte waren veel dames op kamer of zaten met een gast op de bank. Ik had mij vooraf voorgenomen om in elk geval met Isabella te gaan kameren, maar die kon ik zo gauw niet vinden. Valentina met haar heerlijke bolle kontje kwam me even begroeten met een zoentje en ik kneep even lekker in die kadetjes van haar. Ook haar vriendin Franceska kwam me even begroetten met een paar zoenen. Beide dames gaf ik aan dit weekend niet met hun te kameren. Franceska is dat wel gewend van mij, want ik heb nog nooit een kamer met haar gedaan en toch komt ze me altijd begroeten en maakt ze even een praatje. Met Valentina heb ik al wat kamertjes gehad en die waren erg goed, maar dit weekend had ik wat andere dames op het oog. Ook Valentina maakte er geen probleem van. Haar moment komt wel weer een keer

Maar ik kon nog niet de juiste dame vinden. Ik twijfelde nog even aan Alina, een erg mooi meid, maar ze bleek al bezet toen ik haar zag zitten in een sofa's. Zo liep ik dus een tijdje te ijsberen door de club. Buiten kwam ik nog even aan de praat met Inna. Leuke meid, maar niet mijn type dame. Eenmaal binnen liep ik Roberta tegen het lijf. Met haar had ik de vorige keer een erg goede sessie en dacht, waarom niet.

Roberta
    Roberta kwam net van de kamer en had net afgerekend met haar klant toen ik haar tegen kwam. Ze zei dat ze zich even ging opfrissen en me daarna zou opzoeken. Ik vertelde haar dat ik buiten zat, zodat ze niet de hele club moest afzoeken. Na een tijdje kwam Roberta en ze ging naast me zitten. We hebben even met elkaar gesproken en tussendoor wat tongzoenen. Gelukkig is haar Duits tegenwoordig een stuk beter dan pakweg 2 jaar geleden, want toen was het bijna alleen tongzoenen met haar, wat overigens zeker geen straf is. Ze zoent heerlijk.

Na een tijdje een kamer opgezocht beneden in de kelder. De kamers boven op de verdieping vind ik niets, muv kamer 1. Op de kamer ging het heerlijk verder met tongzoenen. De seks met Roberta was ook erg lekker, met een kinky twist dit keer

Daarna nog even met gesproken, waarbij ze me nog wat foto's van haar liet zien op haar telefoon. Ze is voornemens om een tattoo te laten zetten op haar arm en ik heb haar gezegd dat dat erg jammer zou zijn. Ze is nu zo lekker naturel. Geen cosmetische ingrepen, geen tatoos of piercings en weinig make up. Het zou erg jammer zijn als dat verloren zou gaan :(

Robertaschurkt tegen het predicaat “uitstekend” aan. Ze is een wat introvert meisje, maar als je haar wat beter kent, komt ze wat meer los. Een volgende keer sluit ik niet uit dat het toch een “uitstekend” gaat worden.

Naam: Roberta
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
    Leeftijd: 21
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,62 mtr
    Postuur/Cupmaat: Normaal, 50kg, maat 36/ B-cup

Pret was inmiddels ook gearriveerd. Met hem een tijdje gesproken. Later op de avond heb ik 'm Karla nog aanbevolen, waarin hij wel interesse had. En het bleek een schot in de roos, want hij was zeer content met de sessie. Ik had ook niet anders verwacht, want Karla is niet alleen een goed uitziende dame, maar ook een dame met zeer goede service. Waarom ik zelf al heel lang niet meer met haar heb gekamerd, durf ik niet te zeggen. Zal binnenkort wel weer een keer gebeuren.

Omdat er vandaag 2 verjaardagen waren en het behoorlijk druk was, is er in Babylon geen a la carte eten. Ik heb het vermoeden dat ze dat niet meer doen met dit soort evenementen. De keuken zal het niet aankunnen om 60 á 70 of misschien wel meer gasten individueel te bedienen. Het “standaard” eten is niet slecht, maar het a la carte maakt Babylon wel specialer. Een paar schnitzeltjes, wat salade en frietjes gegeten. Hier was ik wel aan toe, want had tot dan toe de gehele dag nog niets gegeten. Na het eten even wat gerelaxt in de sauna en de jacuzzi om vervolgens weer op jacht te gaan.

Isabella
    Op jacht naar Isabella uiteraard, want zij stond hoog op mijn lijstje. In mei dit jaar wilde ik al eens met haar kameren, maar dat ging toen helaas niet door, omdat ze wel op de AWL van Babylon stond, maar niet aanwezig was. Nu was ze gelukkig wel aanwezig. Ik heb veel positieve dingen over haar gehoord en was dus erg benieuwd.

Ik kwam haar tegen bij de TV achter in de bar. Ze zat in 1 van de sofa's en ben naast haar gaan zitten. Een leuk gesprekje volgde, gevolgd door wat (tong)zoenen en friemelen. Het voelde gelijk goed met haar en ik kreeg een kleine déjà vu met de eerdere sessie van vandaag met Roberta, ook zo'n zoenwonder.

Wat een erg groot pluspunt, of eigenlijk twee, aan Isabella is, zijn haar borsten. Een lekkere hand vol en gelukkig puur natuur.

Op de kamer was het dik in orde met Isabella. Het (tong)zoenen ging heerlijk verder. Na een tijdje haar eerst verwend, waarbij ze blijkbaar zeer genoot. Haar grotje van plezier werd er behoorlijk vochtig van. Toen was het mijn beurt. Ze gaf me een heerlijke blowjob en uiteindelijk gefinisht in missio. Herhalingsgevaar is zeker aanwezig, maar er loopt zoveel leuks in Babylon...

Naam: Isabella
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
    Lengte dame: 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat: Normaal, 52kg, maat 36/ B-cup

Zo, de kamertjes zaten er op voor vandaag. 2 goede kamers gehad met 2 dames die Het werd eerst tijd voor een Leffe Blond en bij 1 zou het niet blijven die dag, want ik had een kamer gereserveerd om te overnachten. Kost €50,-- en dan krijg je een kamer met een 2-persoonsbed (helaas zonder Imp ) en wastafel. Douche en toilet zijn gemeenschappelijk met 2 andere kamers. 's Morgens kun je ontbijten in je gewone kleren tussen de naakte Imps. In mijn geval met een handdoek, want bleef de volgende dag ook in Babylon.

's Avonds zat ik een tijdje met Pret in de sofa's bij de TV. Een gast zat schijn tegenover ons met een meid te vozen en te (tong)zoenen. Een tweede meid die ernaast zat werd ook in het spel betrokken en dit tafereel duurde om en nabij een half uur. Toen had de gast er wel genoeg van, stond op en verliet de dames. Die waren het er uiteraard niet mee eens, maar de gast had daar lak aan. Ook Pret en ik zeiden er wat van en de gast hield lachend z'n schouders op en liep weg. Het was gewoon een ongelikte beer. Met huterig gedrag. Kijk, aan dat soort gasten kan ik me mateloos aan ergeren. Dit soort gasten mogen ze van mij weigeren in een club. Die maken het voor ons kapot, want als dat vaker gebeurt bij de dames, zal de presales sterk afnemen en wordt het er niet gezelliger op. Anderzijds, wat minder erg is, is dat de dames onderling ook met elkaar praten, dus zo'n gast krijgt bij de dames ook een stempel, waardoor er uiteindelijk geen dame meer op 'm af zal stappen.

Na dit tafereel was ik even toe aan ontspanning en zocht de sauna weer op, gevolgd door een jacuzzi en weer een Leffe aan de bar genomen. Daar kwam ik Pret weer tegen en heb met hem een tijdje staan kletsen. Achter mij bleek Georgiana te zitten. Voor de grap sloeg ze me in een keer op m'n billen. Ik keek om en zag haar lachen. Voor de gein stak ik mijn achterwerk naar haar, waarop ze er nog een paar keer een paar kletsen opgaf. Dit keer een stuk harder Georgiana is een dame die ik zeker nog op mijn lijstje heb staan, evenals haar zusje Mary. Een erg mooi meisje om te zien met een beetje een arrogante blik, maar heb het vermoeden dat ze dat niet is.

De rest van de avond voornamelijk met Valentina, Franceska en Alexis doorgebracht. Aan alle drie de dames wat friemelen tussendoor, maar heb vooraf wel aangegeven dat ik geen kamer meer zou maken. Met Alexis zelfs nog een potje liggen tongzoenen, maar haar had ik eerder op de dag al gezegd dat ik de volgende dag een kamertje mee zou maken. Uiteraard probeerde ze me nog die avond een kamer op te krijgen, maar ik wist gewoon door alle Leffe, dat dat niet meer wat ging worden. Uiteraard maakte ze er geen probleem van en ging er ook niet over doorzeuren, zoals sommige dames dat kunnen. Onder het genot van nog een paar Leffes een paar leuke laatste uurtjes gehad. Na 23:00 uur werd het toch erg rustig in Babylon en de dames voelden ook wel dat de dag voorbij was en probeerden maar een beetje lol te trappen om de tijd door te komen. Erg gezellig.

Om iets voor 1 uur zocht ik mijn kamertje op. Ik voelde wel, dat ik iets te veel Leffes had gedronken, maar ik sliep er wel goed door

42. Onderstaande 21 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (23 oktober 2018),biged (22 oktober 2018),brombeerzuid (22 oktober 2018),cheasehead (22 oktober 2018),duivenmelker (23 oktober 2018),fervent (22 oktober 2018),Firehawk (22 oktober 2018),hvdk52 (23 oktober 2018),jansenroy (23 oktober 2018),Jooploop (22 oktober 2018),Klatergoud (23 oktober 2018),le_belge (23 oktober 2018),Lupus (22 oktober 2018),Manureva (23 oktober 2018),mechelen (23 oktober 2018),mentholbear (23 oktober 2018),Mr Bluenose (25 oktober 2018),Patjax (24 oktober 2018),pret (23 oktober 2018),Schietgraagft (24 oktober 2018),Wijze grijze (22 oktober 2018)

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

5 dagen Babylon in oktober. Dag 2, met twee rookvrije toppers in Babylon

De volgende ochtend (zaterdag 6 oktober) werd ik al om een uur of 6 wakker met een lichte kater. Ik dronk wat water en heb zo nog tot een uur of 10 liggen dommelen in bed. Toen voelde ik me gelukkig al een stuk beter.

Ik ging weer om 10:30 uur naar de club om mijn sleutel in te leveren en om opnieuw entree te betalen. Dit keer met een kortingskaart van Ijsberenforum, waarvoor nogmaals dank. Ik was de eerste betalende bezoeker en ben ook bewust voor 11 uur gegaan, want wilde niet in een file komen, zoals je dat nogal eens hebt in Babylon in het eerste uur. Veel dames waren verbaasd dat ik al in de club was. Sommigen heb ik uitgelegd dat ik vannacht hier had geslapen en dat ik nu weer de club bezocht.

Ik nam eerst maar eens een stevig ontbijtje, een broodje zalm en daarna wat roereieren. Ik zat bommetje vol, maar had gelukkig geen last meer van een kater. Als eerste even een sauna genomen en gedoucht en daarna weer terug in de bar. Daar trof ik NLNU. Met hem een tijdje gesproken. Hij vertelde dat hij in de meeste clubs meestal vaste dames heeft, zo ook in Babylon. Opvallend en erg leuk om te horen, was dat Roberta 1 van die dames is in Babylon. Ook 1 van mijn favoriete dames.

Alexis
    Ik had Alexis de vorige dag een kamertje beloofd en wilde die gaan inlossen. Ik zag haar binnenkomen samen met Franceska. Ook in een spijkerbroek ziet ze er fantastisch uit. Hoe natuurlijker een dame oogt, hoe mooier ik het vaak vind. Ik groette haar met een zoen en zei dat ik op haar zou wachten hier in de bar. Na ruim een uur was ze er nog niet en ben ik poolshoogte gaan nemen in de kelder. Daar bleken de dames nog steeds bezig te zijn met omkleden, de make up en hun haar. Vooral Alexis was flink bezig op het herentoilet in de kelder en had niet meer de uitstraling van een herentoilet, maar meer van een kapsalon Ze was bijna klaar zei ze en zou me dan opzoeken. Nog een klein half uurtje heeft het toch nog geduurd, voordat ze de bar in kwam. Ik moet zeggen dat het resultaat er zeer goed uitzag. Ze had precies genoeg make up op en haar haren had ze er heel verzorgt uitzien. Ze begroette me gelijk met een paar heerlijk tongzoenen. We hebben eventjes zo liggen tongzoenen en friemelen bij de grote tafel. Toen vroeg ze wat ik wilde. Eerst wat eten, want ze had zelf ook nog niet gegeten, of eerst een kamertje. Ik liet haar de keus, want als ze honger had, moest ze eerst wat eten. Ze vond het geen probleem om eerst een kamer te gaan doen en daarna eten, dus maar gelijk een kamer opgezocht.

Op de kamer ging het tongzoenen lekker verder. Haar poesje probeerde ik te verwennen met mijn vingers, waarbij ze gewillig haar benen spreidde. Na een tijdje kwam ze boven op me liggen, zodat ik haar heerlijk kontje kon strelen en masseren tijdens het tongzoenen. Alexis is 1 van de best zoenende dames die ik tot nu toe nog gehad heb. Alexis daalde vervolgens sensueel af naar beneden en gaf daarbij zoentjes over mijn hele lichaam. Eén keer aangekomen bij haar grote doel, begon ze die heerlijk te verwennen met een blowjob. Ze deed zelfs deeptroath! Een paar maanden geleden moest ik haar nog aanwijzingen geven hoe ze moest pijpen.... A quick learner, this girl Uiteindelijk in missio gefinisht en daarna nog wat geknuffeld met haar.

Naam: Alexis
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
    Leeftijd: 23
    Haarkleur: blond
    Lengte dame: 1,63 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 56Kg, maat 36/ B-cup

Patjax (Tafkap) bleek ook in the house te zijn. Met hem een tijdje opgetrokken. Ik kreeg ook nog een berichtje van Firehawk. Hij zou eerst niet komen en later wel weer, maar later rond 6 uur. 's Avonds toen Firehawk er was een leuke tijd gehad met hem en Patjax (Tafkap) en uiteraard met de Imps in Babylon, vooral met de al eerder genoemde Bulgaarse dames, maar ook weer met Georgiana, die mij dit keer de weg versperde. Ze stond bij de koffieautomaat en ging extra met haar achterwerk zo ver naar achteren, dat niemand er meer langs kon. Ze stond daar met haar handen op het blad waar de koffieautomaat stond en met haar kontje bijna in de rug van een andere gast. Toen ze even de andere kant op keek, gleed ik onder haar door om er toch langs te gaan en pakte haar even goed bij haar borsten. Dat was zeker geen #Metoo momentje voor haar, want ze liet het allemaal toe. Toen ik er onder door was, hield ik één van haar borsten nog even vast om nog even in te kneden. Die Georgiana heeft echt lekkere fijne borstjes Met deze dame ga ik zeker in de toekomst nog een kamer mee maken. Het leuke aan haar was ook dat ze niet gelijk begon te jagen na mijn actie.

Dolli
    Ik vond het weer tijd worden voor een kamer. En Dolli had ik al een paar keer deze dag zien lopen, maar steeds was ze bezet. Dolli is geen dame die jaagt op gasten, maar een dame die passief blijft wachten. Ze doet toch iets heel goed, want ze was heel vaak bezet. Ik liep haar bij toeval tegen het lijf, op een moment dat ze beschikbaar was. Gelijk met haar meegelopen naar haar vaste plek, bij de TV achterin de bar. Daar even wat bijgepraat met haar en toen naar een kamer.

Ja, wat moet ik nog over Dolli zeggen. Haar service is gewoon erg goed. Zelfs dit keer nog iets gedaan, waarvan ik dacht dat ze het helemaal niet zou doen. Wat dat is, houd ik even voor mezelf, maar het was wel erg verrassend Zo zie je maar, wanneer je vaker met dezelfde meid gaat en je een betere klik krijgt, ontdooit zo'n meid vaak wat meer en laat ze zich meer gaan. Daarnaast is Dolli een erg mooie slanke meid. En een meid waar je respect voor moet hebben, want heb je dat niet, zul je dat gelijk merken. Ze is niet op haar mondje gevallen Gelukkig ben ik iemand die de dames altijd met respect behandeld en daardoor weinig problemen heeft. Alleen met dames die mij wat minder respecteren heb ik problemen, maar daar hoort Dolli zeker niet bij.

Naam: Dolli
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
    Leeftijd: 25
    Haarkleur/-lengte: Bruin
    Lengte dame: 1,63 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 48 kg, maat 34 / A-cup

Na de kamer met Dolli had ik eigenlijk de knollen wel op. 2 dagen erg veel plezier gehad in Babylon. Ik ben nog even gebleven, omdat Firehawk een kamertje ging doen met Alexis. Ik wilde graag weten wat hij van haar vond en toen ie terugkwam vroeg ik hem cynisch dat ze zeker was tegengevallen. Hij dacht dat ik het niet prettig vond dat ie met “mijn meisje” had gekamerd, maar we bevinden ons in een hoerentent, dus geen enkele dame is de mijne of van wie dan ook. Raar dat er gasten zijn die dat wel denken.... Die kunnen naar mijn mening beter een vriendin buiten de club gaan zoeken, trouwen en de rest van hun leven gezellig op de bank gaan zitten met hun geliefde Ik heb veel respekt voor iedereen, maar ik respekteer zeker niet in een club dat een gast een dame voor zichzelf opeist, tenzij ie ermee pannekoekt Ik moest dus ook hartelijk lachen om de opmerking van Firehawk en vertelde hem dat ik wel wist dat Alexis meer dan top zou zijn En dat kon hij zeer goed beamen. Ik durf zelfs te beweren dat deze sessie met Alexis voor Frehawk één van zijn beste sessies van dit jaar was

Zoals gezegd een erg leuk weekend gehad in Babylon. 4 leuke dames gehad en erg veel lol met wat andere dames en een aantal gasten.

Nog 1 dingetje, ik vind dat Babylon vrij veel Duitse dames op 't moment heeft. Dit weekend telde ik er 5. Kaschida (zeer zeker niet mijn type (50+) en een behoorlijke jaagster, hoewel ik zelf helemaal geen last van haar heb), Adina (ook een wat oudere dame (35+), die er niet onaardig uitziet, schijnt ook Roemeens te spreken, dus of ze echt een Duitse is.....?), Tamara, (die ik nogal arrogant vind overkomen, “mit die Nase hoog”, zoals de Duitsers zouden zeggen), haar vriendinnetjes Michaela (iets minder arrogant) en nog een andere Duitse dame, waarvan ik de naam niet weet (tenminste, ik vermoed dat ze ook Duits is, want ze zat veel bij Tamara en Michaela, ze had blond haar en kleine borsten, misschien dat het Melina was?) en als laatste Elina. Die laatste vind ik nog de spontaanste. Als ik al met een Duitse dame een kamer zou doen, zal het waarschijnlijk met haar zijn of met Bibi, die ik ook wel spontaan over vind komen, maar die er dat weekend niet was.

44. Onderstaande 18 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

buttlover (24 oktober 2018),cheasehead (23 oktober 2018),claudius (24 oktober 2018),Elmo3108 (24 oktober 2018),Firehawk (23 oktober 2018),hvdk52 (23 oktober 2018),jansenroy (23 oktober 2018),Jooploop (23 oktober 2018),Klatergoud (26 oktober 2018),le_belge (23 oktober 2018),Lupus (23 oktober 2018),Manureva (23 oktober 2018),mentholbear (26 oktober 2018),Mr Bluenose (25 oktober 2018),Patjax (24 oktober 2018),pret (23 oktober 2018),Schietgraagft (24 oktober 2018),Wijze grijze (23 oktober 2018)

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

5 dagen Babylon in oktober. Dag 3, Oktoberfest op de laatste nazomerse dag in Babylon

Eigenlijk had ik helemaal geen plannen om een club te gaan bezoeken, maar omdat het deze zaterdag (net als vorig weekend) een erg mooie zonnige dag zou worden met temperaturen rondom de 25 graden, toch besloten om weer af te reizen naar Babylon. Op dit moment toch de club waar ik het graagst kom, vooral vanwege de dames, die erg goede service bieden, het Leffe bier en de wellness (verwarmd buitenbad, jacuzzi en sauna).

Iets na 11 uur kwam ik aan bij de club. Gelukkig geen wachtrijen. Misschien had dat te maken met de Oktoberfestactie in babylon. Als je in traditionele Duitse kleding zou komen, zou je de helft van de entree nog maar moeten betalen.

Niet echt iets voor ons Nederlanders en Belgen en ik vermoed dat er daardoor erg weinig Nederlanders aanwezig waren. Maar ook de Duitsers hadden er kennelijk weinig zin in, want heb er niet één gezien in traditionele kleding. De enigen die tradionele kleding droegen, was de bardame en een aantal dames van de keuken. Zij droegen een typisch Duitse Dirndl.

Dat er weinig Nederlanders waren, bleek wel tijdens de voetbalwedstrijd, Nederland tegen Duitsland. Ik bleek de enige Hollander te zijn, die aan het kijken was tussen een 20-tal Duitsers. En die Duitsers waren behoorlijk stil. Er heerste even geen (oktober)feeststemming meer, toen Nederland uiteindelijk met 3-0 won Ik was de enige die kon juichen, wat ik uiteraard ook zeker deed Een Duitser naast me was erg sportief en feliciteerde me aan het eind van de wedstrijd. Heel erg slecht vond ik de Duitsers niet spelen. Vooral in de eerste helft waren ze soms erg dreigend en gevaarlijk.

Valentina
    Maar ik kwam uiteraard niet alleen voor het voetbal naar Babylon. Ik kwam Valentina samen met Gina tegen bij de bar. Ik had net m'n ontbijtje op een bestelde wat te drinken. Valentina kwam gelijk naar me toe, want ze wist nog heel goed wat ik haar de vorige keer had beloofd Ze liet er geen gras over groeien en kwam gelijk met de opmerking “Hé, du hast mir versprochen Heute aufs Zimmer zu gehen mit mir ”, waarbij ze een grote lach op haar gezicht had Een kamer met Valentina is zeker geen straf en beloofd is beloofd

We hadden weer kamer 1. Persoonlijk vind ik dit de mooiste kamer in Babylon, met aan de wand een grote spiegel en boven het bed ook één. Zeker een groot voordeel met Valentina, want zo kun je haar mooi observeren als ze je een blowjob geeft. Heerlijk hoe dat lekkere kontje van haar bol staat als ze je pijpt. Ik heb haar daarom ook lekker lang laten pijpen om heerlijk van dat uitzicht te kunnen genieten. Afgemaakt heb ik het in doggy. De eerste keer geloof ik bij Valentina en dat is eigenlijk wel vreemd. Vreemd, omdat ze het perfecte kontje heeft voor doggy.... Heerlijk om dat kontje mee te zien bewegen op het ritme, lekker in kneden, ik moest me echt concentreren om niet binnen een paar seconden te komen Ik heb het toch nog een tijdje weten te rekken, maar uiteindelijk moest ik me gewonnen geven. Met een paar flinke laatste stoten, waarbij Valentina moeite had om te blijven staan, kwam ik heftig klaar. Daarna nog even uitblazen op het bed en met Valentina nog wat nagepraat en gezoend.

Naam: Valentina
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
    Lengte dame: 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 45Kg, maat 34/ C-cup (silicone )

Na de kamer met Valentina de sauna opgezocht en daarna een duik in het zwembad genomen. Na het zwemmen een ligbedje gepakt en een hele tijd in de zon genoten van het mooie weer. Ik voelde dat ik behoorlijk moe was en dat kwam niet alleen door de kamer met Valentina, maar van de hele week. Een erg drukke en stressvolle week gehad en de vermoeidheid kwam er nu uit. Ik heb zeker in totaal 3 uurtjes liggen dommelen, met tussendoor even een drinkpause.

Ik werd ook 2 keer “lastig” gevallen door een dame die ik al heel lang niet meer gezien had, Rebecca. Ze heet nu overigens Simone in Babylon, waarschijnlijk omdat er op dit moment al een andere Rebekka rondloopt. Met Simona had ik een maand of 5 geleden een sessie mee. Was niet helemaal de bedoeling, maar ze bleef me “lastig vallen” en uiteindelijk ben ik voor haar gezwicht De kamer was toen goed, niets op aan te merken en voor een keertje was het leuk. Ze is niet helemaal mijn type. Te mager en een paar lege theezakjes... Ik heb liever de Roberta's, Valentina's, Isabella's of Alexis's van Babylon en als uitzondering Dolli, die ook erg slank is, met een leuk koppie en een paar kleine, maar fijne borstjes.

Niet op de AWL, maar toch aanwezig, waren Franceska en Alexis. Alexis had het behoorlijk druk die dag, want heb haar nauwelijks gezien. Alleen een keer in de kelder. Toen ze me zag sprong ze letterlijk in mijn armen, met haar benen om mijn middel. Ik had vandaag geen plannen om het haar te kameren, dus vond het niet zo erg dat ze continu bezet was. Met Franceska had ik wel plannen, want net als bij Valentina, had ik Franceska de vorige keer ook een kamer beloofd. Dat zou alleen wat anders lopen vandaag, want toen ik haar rond een uur of 10 's avonds opzocht in de rust van de voetbalwedstrijd, bleek ze een beetje down te zijn :( Ze wilde even alleen zijn met haar Bulgaarse vriendinnen, dus heb haar gezegd, als ze me wil opzoeken ik bij de TV zou zitten. Toen de wedstrijd was afgelopen, was Franceska nog niet langs geweest en ben ik haar maar weer gaan opzoeken. Ze zat alleen aan de bar en ik begroette haar met een zoen op de mond Ze leek nog niet erg vrolijk. Ik vroeg hoe het met haar was, maar ze gaf aan dat ze nog steeds een beetje down was. Ik stelde haar voor om, als ze geen zin had, volgende week een kamer te gaan doen, waar ze ook mee instemde. Dat waardeer ik erg van haar, want als een dame geen zin heeft, wordt het vaak een stuk minder op de kamer. Niet elke dame zou dat doen een gaat toch voor de eurootjes :( Eigenlijk was ik er zelf ook wel blij om, want ik had al 2 kamers gedaan en voelde mezelf ook niet meer erg goed, wat mede komt door mijn zware week.

Georgiana
    Met Georgiana had ik vorige keer een paar keer lol in de bar en ik was eigenlijk wel benieuwd naar haar. En eigenlijk niet alleen naar haar, maar ook naar haar kleine zusje Mary, een erg mooi meisje. Vandaag had ik beide al in actie gezien met een Nederlander bij het zwembad. Dat ging overigens bijna nog mis, toen hij Georgiana in doggy op een ligbedje nam. Het bedje kantelde, waardoor hij bijna de plomp in viel. De dames lagen in een deuk, evenals het overige publiek

Georgiana kwam ik tegen aan de bar. Terwijl ik wat drinken bestelde, begon ze me te betasten onder mijn handdoek. Ik liet het gewillig toe en een kort praatje volgde, waarbij ik haar heerlijke borsten betaste. Ze vertelde me, dat ze op de kamer nog veel meer lekkers in peto had. Voordat we naar de kamer gingen, wilde ik wel eerst even haar tongzoenkwaliteiten testen en ze slaagde hiervoor met vlag en wimpel.

Dus, naar de kamer, waar we verder gingen, waarmee we in de bar bezig waren. Georgiana kan lekker tongzoenen, hoewel ze wel een lichte tabakssmaak in haar mond had :( Gelukkig stoorde het niet heel veel. Daarna gaf ze me een heerlijke blowjob, wat al snel overging in 69. Ze heeft een heerlijk sappig poesje, die ze mij uitnodigend aanbood. Ze heeft behoorlijk lange schaamlippen waar heerlijk mee kunt spelen Uiteindelijk het karwei afgemaakt in missio, waarbij ze mijn tepels goed wist te bewerken en waarbij ik haar nog een paar keer heerlijk kon tongzoenen.

Een vervolg zal er zeker komen, want we hebben het nog even over haar zusje gehad. Georgiana vertelde me dat haar zusje Mary nog erg weinig Duits en Engels spreekt. Begrijpen doet ze het wel een beetje. Ik heb Georgiana voorgesteld om de volgende keer een triootje te doen met haar zusje. Normaal doe ik niet snel een triootje, maar op die manier heb ik de taalbarriére opgelost en hoe ze bezig waren met die Nederlander bij het zwembad, heb ik er wel vertrouwen in Daarnaast heeft zowel Georgiana als Mary een erg lekker lichaam. Slank, maar met een erg mooi figuur en lekker kontje.

Naam: Georgiana
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Engels
    Leeftijd: 27
    Lengte dame: 1,62 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 51Kg, maat 36/ B-cup

Na de kamer met Georgiana heb ik alleen nog wat gerelaxt in Babylon, omdat Franceska uiteindelijk geen zin had. Heb nog een tijdje gesproken met een oudere Duitse stamgast. Grappig was wel dat hij de dames die hij goed vond ik juist minder vond en ik juist weer dames goed vond die hij weer minder vond Op ieder potje past een deksel, zullen we maar zeggen. Eén dame die hij goed vond en waar ik zelf ook wel interesse in heb, is de Duitse Elina. Volgens hem, zou het een echte nymfomane zijn Tijdens de voetbalwedstrijd zat hij ook op één van de sofa's, maar viel blijkbaar inslaap, waarschijnlijk vanwege het droevige spel van Duitsland. Hij lag op een gegeven moment te slapen met z'n mond wijd open en dat vonden de dames wel grappig. Vooral toen Isabella zijn lippen begon te bewegen met haar vingers. Het duurde een poosje voor ie het door had Iets later lag hij weer te slapen, waarop Roberta een servetje in zijn mond stopte. Echt hilarisch hoe ie reageerde

Roberta mag zich nu overigens ook scharen bij de tattoobabes. Ze heeft een kleine tattoo laten zetten op haar hand, onder haar pink. Ze vertelde me dat ze er nog één wil laten zetten op haar andere hand. Hopelijk blijft het daarbij, anders zal ze haar girl-next-door-look verliezen en dat zou jammer zijn. Roberta is op haar mooist als ze er lekker naturel uitziet.

Aan het eind van de avond nog even met Dolli gesproken. Persoonlijk vind ik haar één van de leukste dames in Babylon. Met haar kun je altijd een goed gesprek voeren, maar uiteraard ook op de kamer heeft ze de juiste kwaliteiten Rond 12 uur nam ik afscheid van haar en heb ik de club verlaten.

Het was weer een uitermate mooie nazomerse dag in Babylon. Van het Oktoberfest was weinig te merken, alleen de bardame en wat keukenpersoneel waren in klederdracht en af en toe wat Duitse muziek, maar dat is wel vaker zo in Babylon. Het eten vond ik dit keer wat minder in Babylon. Geen a la carte en dit keer geen frietjes. Wel hadden ze een lekker toetje. Wat het precies was weet ik niet, maar iets crème-achtigs met vanille en nootjes. Hopelijk hebben ze de volgende keer wel weer a la carte. Dat maakt Babylon toch wat specialer.

Wat ook minder was, waren sommige nieuwe dames. Heb het vermoeden dat ze uit Samya komen, althans gezien hun reacties. Onder andere kwam Kellie naar me toe, toen ik een biertje aan het drinken was aan de bar. Haar eerste vraag was “Was machst du?”. Ik zei, ik drink een biertje. Haar tweede vraag was “Hast du Lust?”. Ik zei, nog niet, want kom net van de kamer. En weg was ze... Dat zal 'm nooit worden, hoewel het wel een erg mooie meid is. Wel iets te veel make-up.

Oja, NLNU, de donkere dames missen je Eén van hen kwam ik tegen, volgens mij Star en ze vroeg waar mijn vriend was. Ik vermoed dat het Katja was, slanke dame, met kroezerig lang haar. Ik ben niet zo van de donkere dames, maar zij ziet er nog wel redelijk goed uit.

46. Onderstaande 17 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

biged (28 oktober 2018),brombeerzuid (24 oktober 2018),cheasehead (24 oktober 2018),fervent (24 oktober 2018),Firehawk (24 oktober 2018),jansenroy (24 oktober 2018),Jooploop (24 oktober 2018),Klatergoud (26 oktober 2018),le_belge (24 oktober 2018),Manureva (24 oktober 2018),mentholbear (26 oktober 2018),Mr Bluenose (25 oktober 2018),Patjax (24 oktober 2018),pret (24 oktober 2018),Schietgraagft (25 oktober 2018),Sjeufke (24 oktober 2018),Wijze grijze (24 oktober 2018)

Last Online
    17 juni 2024 @ 11:30
    Discussies
    2
    Thanks
    1.223

Standaard

Gisteren sinds ‘lange’ tijd weer eens een bezoek gebracht aan Babylon. Op de aanwezigheidslijst had ik van te voren gezien dat er 57 dames aanwezig zouden zijn waarvan een groot aantal mij niet bekend voorkwam, alle reden dus om dit vrouwelijk schoon eens van dichterbij te bewonderen. Het werd een bijzondere middag, in vele opzichten, met een vechtpartij tussen twee dames onderling en vervolgens geüniformeerde politie-agenten binnen in Babylon aan toe (zie hieronder)…

Laat ik beginnen met de positieve kanten van mijn bezoek. Het eten is hier altijd prima verzorgd. Ik was er rond 13.00 uur en heb eerst genoten van een heerlijke lunch. Ze hadden zelfs een soort van ‘kaasplankje’ met allemaal verschillende soorten kazen. Met een glas rode wijn erbij waande ik mij als ‘God in Frankrijk’….

Maar goed, uiteindelijk is het lekkere eten een fijne bijkomstigheid, ik kom daar in principe natuurlijk niet voor. Er lopen een aantal zeer mooie, nieuwe, jonge, slanke dames rond in Babylon die echt een lust voor het oog zijn. Ik heb 2 kamergangen gemaakt. De eerste met een dame die zich voorstelde als Mary. Ze vertelde me dat ze het zusje is van Georgina. Dit stond ook op de aanwezigheidslijst. Ze heeft een goddelijk lichaam, prachtige borsten en een heerlijk kontje. Over de kamergang kan ik kort zijn: deze is voldoende. Ze zoent heerlijk en ook haar orale kwaliteiten zijn prima. Ook doet ze goed actief mee.
    Wat de presales en de kamergang uiteindelijk toch minder maken en waarom het geen ‘ruim voldoende’ is, is dat ze nagenoeg (nog) geen Engels of Duits spreekt, alleen nog maar Roemeens. Ik maak juist ook altijd graag een praatje, maar dat zit er met haar nog niet in. Maar optisch gezien is ze prachtig en staat ze zonder twijfel in de top 3.

Degene die optisch gezien naar mijn smaak veruit met stip op 1 staat, is Ana. Ze werkt pas twee dagen in Babylon, nadat ze eerst 3 jaar in Samya heeft gewerkt onder de naam ‘Fransceska’, zo vertelde ze me. Zij heeft echt een killerbody met heerlijke borsten, prachtige ogen, een zeer mooie glimlach en een fluweelzachte, puntgave, huid. Haar Engels is ook goed en je kunt er een goed gesprek mee voeren. Ze komt een beetje timide over en is niet in voor publieke actie.
    Helaas vond ik deze kamergang minder dan die met Ana. Ze tongzoent niet, alleen wat oppervlakkige kusjes en ze is nogal passief op de kamer. Ik had verwacht dat zij na 3 jaar Samya al een ervaren rot in het vak zou zijn en de klappen van de zweep zou kennen, maar ze kwam over als iemand die pas 2 dagen in het vak zit. Toch jammer.
    Haar killerbody maakte een heleboel goed, wat een stunner. Als je puur voor een ‘optic fuck’ wilt gaan, twijfel niet. Desalniettemin zal ik niet zo snel nog een kamergang met haar maken, ik miste het tongzoenen en een pro-actievere opstelling.

Daarnaast kwam ik tot mijn verrassing ook Aischa hier weer tegen. Ze heeft het eventjes geprobeerd bij Samya, maar heeft besloten om toch terug te keren naar Babylon. Ik had er al twee kamergangen opzitten toen ik haar sprak en had geen zin / energie meer voor een derde ronde. Daarnaast ook nog een zeer mooie paaldansact van Gina aanschouwt. Jemig zeg, wat die griet wel allemaal niet kan met een paal….

Al met al een prima bezoek en ik hoop er binnenkort zeker weer terug te keren. Toch wil ik jullie een tweetal zaken niet onthouden die mij ook in negatieve zin opvielen. Het was namelijk niet alleen maar ‘rozengeur en maneschijn’.

Ten eerste staat de muziek af en toe zo knetterhard dat het letterlijk onmogelijk is om een gesprek te voeren met degene die naast je staat of zit. Dit merk je vooral vooraan bij de bar / het eetgedeelte. Ook de dames zelf deden hun beklag hier over, maar als ‘dj Eddy’ een paar glazen opheeft en het gezellig heeft, dan wil de volume nog weleens naar een niveau stijgen dat je oren ervan gaan suizen. Na een paar nummers gaat het weer even goed en wordt het volume teruggeschroefd naar een acceptabel niveau, maar als Eddy het weer op zijn heupen krijgt, schiet de volumeknop weer door het dak. Zo hard hoeft van mij echt niet.

Ten tweede wil ik ook het volgende voorval met jullie delen. Ik was er rond 13.00 uur en had honger dus heb eerst maar eens met een bord eten voor me, rustig zittend, de omgeving geobserveerd. Het viel me na een tijdje al op dat er maar een paar dames actief aan het werk waren (oogcontact maken, langslopen, een praatje maken etc.), maar het overgrote deel zat in groepjes bij elkaar in heftige gesprekken verwikkeld, zonder ook maar oog te hebben voor de mensen / mannen om zich heen. Het leek wel alsof er een soort van spanning heerste.
    Enfin, om een lang verhaal kort te houden: zo rond 19.00 uur barstte de bom en heeft er een ordinair handgemeen plaatsgevonden tussen een Roemeense dame en een donkere dame (heb ik zelf overigens niet waargenomen, ik zat ergens anders). Ik heb maar één kant van het verhaal gehoord en ik wil niet speculeren wat er nu heeft plaatsgevonden, dus dat ga ik hier ook niet doen. Feit is wel (dat heb ik namelijk zelf gezien) dat de Roemeense dame in kwestie in tranen en tuiten was en er (uiteraard) een hoop consternatie was. Alle dames stoven ineens weg. De Roemeense dame ging haar verhaal doen bij Eddy en ze wilde aangifte van mishandeling doen, maar Eddy wilde zich hier klaarblijkelijk niet in mengen. Vervolgens heeft de Roemeense dame zelf de politie gebeld, met als gevolg dat er een kwartier later ineens geuniformeerde politie-agenten binnen aan de balie stonden. Jullie zullen niet verbaasd zijn dat de stemming in Babylon toen al naar een dieptepunt was gezakt, dus voor mij ook een mooi moment om afscheid te nemen van dit lustoord. Ik weet dus niet hoe het is afgelopen.

Desalniettemin was mijn bezoek zeer de moeite waard. Er lopen momenteel een paar echte stunners rond en mij zien ze er snel weer. Bovenstaand voorval heeft voor mij de pret niet bedorven. Ik hoop alleen wel dat de rust snel weerkeert…
    Laatst gewijzigd door Viscamessi; 26 oktober 2018 om 10:05

48. Onderstaande 18 leden hebben Viscamessi bedankt voor deze bijdrage:

biged (28 oktober 2018),brombeerzuid (26 oktober 2018),cheasehead (26 oktober 2018),Devante (26 oktober 2018),Eddy_V (26 oktober 2018),Elmo3108 (26 oktober 2018),Firehawk (26 oktober 2018),Jooploop (26 oktober 2018),Klatergoud (26 oktober 2018),le_belge (26 oktober 2018),mentholbear (26 oktober 2018),Mr Bluenose (27 oktober 2018),Patjax (28 oktober 2018),pret (26 oktober 2018),Schietgraagft (26 oktober 2018),stimpy3 (26 oktober 2018),swazontneuf (26 oktober 2018),yylover (26 oktober 2018)

Last Online
    Vandaag @ 14:23
    Discussies
    135
    Thanks
    6.473

Standaard

Een bitchfight is altijd leuk om te zien.
    Hoe gemeen die vrouwen kunnen zijn.
    Maar voor de sfeer is het vaak minder.

Pagina 45 van 178 EersteEerste ... 354142434445464748495595145 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten