Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 204
    Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Pfeil FKK Freudenberg, Algemeen (2008)

Het resultaat van Miss IJsbeer 2007 is bekend!

Neem snel een kijkje: https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ed=1#post60100

TSB
    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    3 mei 2014 @ 19:10
    Discussies
    31
    Thanks
    0

Standaard Freude39 im alten Jahr (aus RTC-Hopping)

Kürzlich war ich wieder einmal in der Freude 39.
    Was heißt wieder einmal, mein letzter Besuch war im März ???
    Ich habe also Teile des Umbaus nicht mitbekommen, insbesondere die neuen Spinde nicht, wobei sich aber leider an der dusche nichts geändert hat.

Den Table Dance Tisch kannte ich schon, meine ich, auch den zugesperrten rechten Gang. Aber dass man das Kino jetzt nur noch von hinten betreten kann?
    Und dass sich immer mehr Frauen hinten im Bereich des alten F38 bzw. hinter den letzten Großraum-VZ aufhalten?

Ich erreichte die Freude gegen 20 Uhr, War schon vorher am überlegen, ob ich die Happy Hour nutzen solle, aber mir war dann doch das Risiko zu hoch, dass die Netten das Gebäude vorzeitig verlassen.

Trotzdem war es sehr übersichtlich: Vielleicht gut 20 Frauen und ebenso viele Gäste, darunter etliche aus >AA8O was mich schon etwas überraschte dennoch denke diese Leute haben andere Möglichkeiten.

Wie dem auch sei, wenig bekannte Gesichter angetroffen: Doreen die Hübsche, Nana die Großbusige, Ewa die Tabulose, …..ich glaube das wars. Viele hübsche junge schlanke großbusige dunkelhaarige Frauen, zu viele desselben Typs, fand ich nicht so gut. Rumäninnen? Ich weiß es nicht.
    Die BC Couch blieb frei den ganzen Abend.

Leider keine Kathrin, auf die ich mich eigentlich sehr gefreut hatte. Mir war mehr nach Kuscheln zumute.

Nachdem ich nun eine ganze Weile das Geschehen beobachtet hatte, machte ich dann doch mal einen, für mich sonst unüblichen, Rundgang. Hinten links (also im Südwesten) vor der verschlossenen Tür zur F38 viel mir eine nette großbusige Blondine auf, aber ich machte erst mal meine Runde und wartete auf bekannte Gesichter. Da sich aber nichts tat, außer dass Doreen in weißen Fickmichstiefeln viel zu tun hatte, währenddessen sich Nana mit ihrem Handy langweile, ging ich dann nochmals zu Anna.
    Sie ist schon ein halbes Jahr dort, kein Wunder dass ich sie nicht kannte: blond, KG 40, 90D natur, Ende 30, ZK, FO, kein AV

Wir unterhielten uns erst eine ganze Weile, es ist ihr erster derartiger Job, dann besuchten wir gemeinsam das gegenüberliegende VZ, welches sozusagen von ihr ständig in Beschlag genommen wird.

Sehr schmusig, sehr viel streicheln, sehr viel fummeln, ein ausgesprochen geiles ZA ihrerseits, tief eindringen war leider nicht möglich, da es ihr wohl Schmerzen bereitete.

Irgendwann fragte ich nach der Zeit, wenn man sich gut versteht vergeht die Zeit ja im Fluge, und nach ihrer Berechnung waren 2 Stunden vergangen. Riesenschreck, mein Zeitgefühl sagte etwas ganz anderes; aber die spätere Kontrolle am Spind (auch selten: die Bezahlung sollte auf Zimmer erfolgen, sie vertraute mir also dass ich nicht zwischenzeitlich abhaute) ergab dass es gut 105 Minuten waren, unter der Berücksichtigung der erhaltenen und nicht berechneten Extras war das also okay, aber ich verjagte ich dennoch, denn so falsch hatte ich schon lange nicht mehr gelegen.
    Danach kein abrupter Abbruch, wir blieben noch eine ganz Weile auf Zimmer und unterhielten uns.

Ich saß dann noch eine Weile vorne, aß etwas (es gab leider nur Salat, aber der schmeckte durchaus, also nix zu meckern), mangels überzeugender Alternativen ging ich dann noch eine Stunde zu Anna. Diesmal zeitlich limitiert. Trotzdem gab es hinterher ihrerseits eine erhebliche Überziehung, es war noch Kuscheln angesagt, später stieß sogar Ewa noch dazu, mit der wir dann noch eine ganze Weile gesprochen haben.

Fazit:
    Ich kann das noch nicht so richtig beurteilen. Im Vergleich zu dem Erlebnis am nächsten Tag im PT Iserlohn war das PreisLeistungsverhältnis eigentlich schlecht. Andererseits habe ich das Gefühl, einen sehr netten Menschen nicht das letzte Mal getroffen zu haben. Mal sehen, was daraus wird.
    Gruß, Laursone

Klar nennen wir die Gedanken, die den gleichen Grad von Konfusion haben wie unsere eigenen. (Marcel Proust)
    Jeukt jouw neus ook zoals mijn neus jeukt

Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaccoone Bekijk bericht
    ..... zal de eerste Duitse club zijn die ik ga bezoeken dit jaar en wel op 25 januari. Ik ga dan met een paar MATEN en de kans is groot dat we s'avonds het licht moeten uit doen....
    Groet, Jaccoone
    Als je daar nog eens het licht uit gaat doen dan wordt het nog donkerder :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    14 oktober 2015 @ 13:18
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Als je daar nog eens het licht uit gaat doen dan wordt het nog donkerder :D
    Ja, je hebt gelijk. Waarschijnlijk moeten we bij sluitingstijd het licht áán doen...:D
    Groet, Jaccoone
    ik weet niet wat ik moet hier, zonder de dames van plezier

Last Online
    25 november 2022 @ 22:50
    Discussies
    28
    Thanks
    0

Standaard wauw !!! oftewel oude wijn in nieuwe zakken

Een nieuwe website in de lucht!!

http://www.fkk-freudenberg.de/

Nou ja, de entree dan he.
    Oogt traditioneel niet uitnodigend en zeker niet informatief.
    Een verademing die goedbedoelde huisvlijt in vergelijking met al die gelikte presentaties van de concurentie.

Voordeel is wel dat reeds voor februari 08 de aankondiging van het kerstfeest 07 in Freude is verwijderd.

Ga waarschijnlijk morgen ff kijken. :wink:

Last Online
    3 mei 2014 @ 19:10
    Discussies
    31
    Thanks
    0

Standaard

Diese Website ist einfach nur dumm.
    Sogar die Anfahrt ist falsch beschrieben: nur wenn man von Osten kommt, gibt es dei Abfahrt "Freudenberg"; von Westen kommend muss man die Abfahrt "Hamme" nehmen.
    Gruß, Laursone

Klar nennen wir die Gedanken, die den gleichen Grad von Konfusion haben wie unsere eigenen. (Marcel Proust)
    Jeukt jouw neus ook zoals mijn neus jeukt

Last Online
    24 januari 2022 @ 19:16
    Discussies
    8
    Thanks
    4

Standaard Oude wijn in nieuwe zakken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soarer Bekijk bericht
    Een nieuwe website in de lucht!!
    Men had beter de huisfotograaf van Neby of Babylon uitgenodigd om het geheel met wat mooie foto's op te smukken in plaats van die oeroude troep vanonder het stof vandaan te halen.

GZ :p

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    0

Reden renovatie met behoud van stijl

Ben blij dat jullie hadden gesignaleerd dat er tijdens de "Umbau" met de Kerst het een en ander is gewijzigd, mij zou het blanco niet zijn opgevallen. Met behoud van alle authentieke elementen zullen we maar zeggen.

Wat weer dik in orde was afgelopen vrijdag was het dames aanbod.
    In aantal zo overweldigend dat enkelen, duidelijk niet met de situatie tevreden, reeds voor 14.00 uur vertrokken om het geluk elders te beproeven. "Die haben einfach kein Geduld" stelde Mickey in ons traditionele onderonsje.
    Uiteindelijk me met ruim 40 vrouwen tevreden moeten stellen. Ook voor een tot het uiterste geladen soarer weer veel te veel.

3 ronden met Olsa (toen ze fris gedouched na de eerste ronde afscheid kwam nemen heb ik haar gelijk maar weer een ijsberenhol ingesleept) Mickey :thefinger en Theresia . Van de laatste een waarschuwend (TMM) paspoortje aangemaakt.

Hoop dat TSB nog een gaatje in zijn agenda heeft, want bij Mickey steekt een oud euvel weer de kop op, tongzoenen in een moordend tempo. Dit beertje krijgt het er niet uit, gaat in alle enthousiasme mee, dus als de meester nog ff voor een herhalingscursusje tijd kan vrijmaken....

Goede daad van de dag: Theresia was zo blij met haar 50 dat ze gelijk wegrende met de mededeling "ik zit op mijn tax, weekend" :o

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soarer Bekijk bericht
    ..
    Hoop dat TSB nog een gaatje in zijn agenda heeft, want bij Mickey steekt een oud euvel weer de kop op, tongzoenen in een moordend tempo. Dit beertje krijgt het er niet uit, gaat in alle enthousiasme mee, dus als de meester nog ff voor een herhalingscursusje tijd kan vrijmaken....

Voor een zacht prijsje kom ik het zelfs bij je thuis demonstreren..

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Voor een zacht prijsje kom ik het zelfs bij je thuis demonstreren..:

Euh, nou ja...tja....euh dank voor het aanbod dan maar.
    Het is toch hopenlijk niet wat ik denk toch ? :green_smi

Goh, in dat geval moet je je paspoortje maar ff aanvullen.

:wink: van soarer, ruimdenkend maar zelfs niet voor TSB :D

Last Online
    5 augustus 2024 @ 22:41
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard vraagje

Heren,

Misschien een stomme vraag, maar als jullie de mogelijkheid hadden om van 's morgens tot in de middag ergens naar toe te kunnen gaan, met een goed gevulde beurs, werd het dan Freude, Amnesia, GT, VV of ....
    freude lijkt mij een super gave club, weet het echter nog niet.

groetjes,

PP

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pp1961 Bekijk bericht
    Heren,

Misschien een stomme vraag, maar als jullie de mogelijkheid hadden om van 's morgens tot in de middag ergens naar toe te kunnen gaan, met een goed gevulde beurs, werd het dan Freude, Amnesia, GT, VV of ....
    freude lijkt mij een super gave club, weet het echter nog niet.

groetjes,

PP
    Dan lijkt mij de beste keuze Freude. (Amnesia ben ik nog nooit geweest).
    Freude blinkt uit doordat in deze club juist overdags veel dames zijn.

GT of PHG of VV leeft meestal pas laat in de middag op kwa dames.

Veel plezier.

Sonny:wink:

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Bedankt Sonny, is deze club een beetje al la Bernds?

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Bedankt Sonny, is deze club een beetje al la Bernds?
    Nee, ik vind Freude niet al la Bernds. Het kan daar wel en het gebeurt daar ook dat er inleidende schermutselingen plaatsvinden in de vrije ruimte, maar Bernds is veel kleinschaliger en meer een huiskamer gevoel. Freude is toch meer fkk-club in het algemeen. Vrij groot, wel donker van binnen, maar ik ben in Freude nog nooit door de dames teleurgesteld geweest. Ik ga er juist de laaste tijd vaker naar toe vanwege het aanbod dames en met name de service welke zij verrichten. Bijna altijd van Top nivo.

Veel plezier,

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Nee, ik vind Freude niet al la Bernds. Het kan daar wel en het gebeurt daar ook dat er inleidende schermutselingen plaatsvinden in de vrije ruimte, maar Bernds is veel kleinschaliger en meer een huiskamer gevoel. Freude is toch meer fkk-club in het algemeen. Vrij groot, wel donker van binnen, maar ik ben in Freude nog nooit door de dames teleurgesteld geweest. Ik ga er juist de laaste tijd vaker naar toe vanwege het aanbod dames en met name de service welke zij verrichten. Bijna altijd van Top nivo.

Veel plezier,

Dit kan ik in ieder geval bijtreden. Een klein beetje uit je doppen kijken en Freude kan dan bijzonder leuk worden...

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Bedankt beide voor deze antwoorden. Wat ik mis is eigenlijk een opsomming net zoals van de andere clubs. Wat ik bedoel is hoe is de parkeerplaats, de entree, kleedruimte, de rest van de ruimte enz. Of heb ik niet goed gekeken?

gr.

PP

Last Online
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Bedankt beide voor deze antwoorden. Wat ik mis is eigenlijk een opsomming net zoals van de andere clubs. Wat ik bedoel is hoe is de parkeerplaats, de entree, kleedruimte, de rest van de ruimte enz. Of heb ik niet goed gekeken?

gr.

PP
    Nee, je hebt inderdaad niet echt goed gekeken....:D

Afgelopen vrijdag ben ik er ook weer eens geweest en had twee Freudemaagden ( ) bij me. Was, zoals Soarer (die ik daar ontmoette) al zei, qua aanbod van dames weer geweldig.
    Wat ik opvallend genoeg, niet goed vond, was het eten. Dat heb ik hier nog niet zo slecht meegemaakt. Het viel me al op, dat de dames in de rij stonden toen het warme eten werd ververst, toen ik wilde eten, was het op en werd het ook niet meer bijgevuld. :(
    Bovendien vind ik dat ze ook wat aan de luchtkwaliteit moeten doen, het is binnen soms gewoon benauwd.

Maar goed, ik kwam voor de dames en wat dat betreft was het weer geweldig!
    Eindelijk kans gezien om Noy weer eens te "spreken" en daar heb ik totaal zo'n 3½ uur voor uitgetrokken..
    Verder kennis gemaakt met een poolse dame, genaamd Sandra. Werkte daar, volgens eigen zeggen, pas 4 dagen, maar had wel al ergens anders gewerkt, ik ben helaas vergeten waar. Trouwens, ik ben het meeste van haar alweer vergeten, ze heeft bepaald geen goede indruk op mij gemaakt.. :(
    Gelukkig had ik Noy, die er uiteindelijk voor gezorgd heeft, dat ik met een super tevreden gevoel weer naar huis ben gegaan.
    Groet, Jaccoone

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Toch even Jaccoone tegenspreken, je hebt wél goed gekeken, er is van Freude inderdaad nog geen FAQ.
    Met een aantal mods wordt er op dit moment aan gewerkt en binnen een x-aantal dagen zal hij online staan.

mvg,
    TSB

Last Online
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Toch even Jaccoone tegenspreken.......

mvg,
    TSB
    Hoe durf je! :thefinger

Je hebt natuurlijk gelijk, dat er geen faq is, maar wat ik bedoelde, is dat alles wat de vragensteller wil weten, al overal in de diverse berichten is te vinden.
    Groet, Jaccoone

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaccoone Bekijk bericht
    Hoe durf je! :thefinger
    Wat een lef, hé!

Omdat ijsberen van nature luie beren zijn maken we toch maar werk van die FAQ

Last Online
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Wat een lef, hé!

Omdat ijsberen van nature luie beren zijn maken we toch maar werk van die FAQ

Nooit gedacht aan een heropvoedings-kamp voor IJsberen? :D

Maar zonder gekheid, mocht je nog praktische hulp nodig hebben, laat je het maar weten. Ik ben eventueel bereid het nodige veldwerk te doen...
    Groet, Jaccoone

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard mijn bezoek 31 januari

Nadat ik wat info had gekregen, hiervoor trouwens mijn dank, ben ik toch maar het pokken end richting Bochum gereden.
    Toen ik mijn auto voor de deur parkeerde dacht ik "oh jee".
    Ik belde aan en met dat ik de deur openmaakte stond ik naar mijn gevoel in het pikke donker.
    Jezus wat is het daar donker als je vanuit het daglicht naar binnen loopt.
    Enfin, eerst maar eens mijn ogen de tijd gegeven om te wennen, en met en met zag ik al de eerste hertjes voorbij lopen. Ik kreeg de badjas en handoek in mijn handen geduwd, en liep naar de receptie. Ik was vroeg dus mijn 30 euro's betaald en kreeg een sleutel. Wat ik fijn vind is dat de sleutel voor het kastje in de kleedruimte, maar ook voor een klein kastje boven is. je kunt daar waardevolle spullen opbergen. Je hoeft dan ook niet helemaal naar beneden om af te rekenen. Naar beneden en omgekleed, hierna op verkenning.
    Wat is het groot daar, een grote ruimte met 2 en 3 zitters, het lijkt een grote woonkamer. Een ruimte verder de "afwerk kamers", hier is echter niks mis mee.
    De hertjes zitten op de bank, en de rest gaat vanzelf. Er is genoeg te eten, fijn dat alle fris in kleine flesjes zo uit de koelkast te pakken is.
    Ik vond het persoonlijk geweldig. Voor iedere smaak zijn er dames.

Last Online
    23 januari 2015 @ 10:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Reden Bachus vermeden...

Gisteravond de creeps gekregen, een bezoekje aan een van de clubs nabij de grens zag ik niet zo zitten.
    Aangezien door het carnaval veel lieden behoorlijk aan Bacchus offeren, geeft Bacchus hun de moed om eens een uitstapje naar onze favoriete holen te maken.
    En daar wordt de stemming vaak niet beter op.

Dus gekozen voor veilig terrein: Freude.

Zoals te verwachten was het er erg rustig, ik schat net na negenen zo'n 20 dames en een 12-tal ijsberen...
    Enkele bekende dames, Eva, Natasa, Doreen nog kunnen spotten.
    Verveling alom dus, voor het eerst heb ik dan ook -maar liefst- 5 dames tegelijkertijd mogen aanschouwen op het podium, tja, wat moesten ze anders...??

Al snel had Olga mij gevonden en gestrikt, dus hebben we ons op de bekende steamy way een hele tijd vermaakt op onze spiegelkamer.

Nadien een lekker saunatje gepikt, rond half twaalf waren er nog zo'n 10 dames, en een stuk of 6 ijsberen.

De voedertrog was ook al lang opgeruimd, dus maar de wandelslippers uitgedaan en huiswaarts gekeerd.

Zelden zo'n stille autobahn meegemaakt, dus de terugreis werd in recordtijd beeindigt..

“Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

We plaatsten een FAQ op het forum betreffende Freude. Neem hier een kijkje:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=9903

TSB

Last Online
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard afgelopen donderdag....

Was ik weer eens in Bochum, met een, inmiddels ook aan Freude verslaafd, wandelmaatje.
    Heerlijk genoten van mijn Thaise vriendinnetje, Noy, voor wie ik (bijna) speciaal naar Bochum kom.
    Het eten was weer terug op het niveau, wat ik in Bochum gewend ben, gewoon prima dus! De laatste keer zal wel een uitzondering geweest zijn...

Ik heb nog een vraagje voor de collegaberen: Ik heb kennis gemaakt ( ) met een Pools meisje, genaamd Sandra (althans, zo noemde ze zich) vrij groot, donker half-lang haar, een redelijke c-cup, een jaar of 23. Ze zat voor Freudiaanse begrippen, nogal veel te animeren, maar maakt het op de kamer niet echt waar. Zoenen was matig, zonder tong, pijpen stelde niks voor en neuken mocht niet te hard. Zou zelfs in GT het gemiddelde niveau nog niet halen! :D
    Komt iemand deze dame bekend voor?
    Groet, Jaccoone

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten