Gister weer in VG...
Gister weer in VG...
Oudebelg (26 februari 2016),Sjeufke (26 februari 2016),swazontneuf (29 februari 2016)
Heerlijk half uurtje gehad met Ellen.
Toen ik haar zag in de gang (in de YY) zijn we eerst kort even in de bios gaan zitten. Ff wat kletsen en voelen enzo.
Daarna een kamertje opgezocht.
Heerlijk halfuurtje.
Fantastische dame wat mij betreft ...
Dank Ellen,
E.
Sjeufke ( 1 juli 2016)
Weet er iemand of deze Ellen recent aanwezig is? Ik zou een bezoekje willen plannen maar de aanwezigheid van Ellen is voor mij altijd een troef.
Ellen was afgelopen dinsdag aanwezig en de weken ervoor ook zéér regelmatig.
Loopt nu vaak rond in het gezelschap van Anni, ook afkomstig van Van Goch, zullen elkaar dus wel kennen van die club.
Alweer seizoen 9 en het gaat nog steeds goed met ons...
Ik vind Ellen een fijne en nette kamer dame. Altijd heel vriendelijk. Ook al sla je haar een keertje over. Ellen is zekerheid voor goede date.
hmmm Ik vond Ellen ene fijne en nette dame.altijd op zoek naar een klant die ze nog beter kan uitmelken, je dan niet mer ziet staan en hallo zegt als het haar uitkomt, iemand die je plotsklaps na zoveel wippen niet meer ziet staan en geen tijd meer heeft...( ik meot dit echt ook neerschrijven...zal ik niet gauw doen, maar wel bij haar)
Daar heb ik toch andere ervaringen mee. In mijn beginjaren in Goch enkele malen tot tevredenheid mee gekamerd. Daarna enkele jaren niet mee gekamerd wegens andere favorietjes. Desondanks was ze meestal de spontaanste gedurende de dag. Ook als Theke was ze altijd zeer hulpvaardig en altijd in voor wat geintjes.
Onlangs in YY weer een kamertje mee gemaakt. Meteen een uurtje van gemaakt want haar service is nog steeds top.
Weet er iemand waar Ellen tegenwoordig ergens werkt?
Ellen gistermiddag gespot bij saunaclub Yin Yang, ze zat op de hoek van de bar, schijnt haar vaste plekje te zijn.
Ze heeft al een paar jaar silliconen, dat is de reden dat ik niet meer met haar op de kamer ga.
Maar het is wel een lieve vrouw met goede service.
Groet, schoolmeester.
blauwebeer (22 oktober 2018),laplagne (22 oktober 2018),phoenix (22 oktober 2018)