Haarkleur/-lengte : Donker, halflang, sluik
Lengte dame : ±170
Postuur/Cupmaat : Slank + volle kont / A
Nationaliteit/Taal : Grieks / Duits, Engels
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings : geen
Service: PMC, NMC
Voordelen: mooi, aardig, goede service
Nadelen: geen
Tijdsduur : 20 min.
Prijs : 30 euro
de bouwwerkzaamheden in een aantal gebouwen aan de Vulkanstrasse zijn klaar. Je kan nu zo'n beetje in het hele blok terecht van nummers 15 tot 50 ofzo (weet niet exact de nummers). Een aantal maanden geleden waren nummers 17-19 de best te bezoeken plek met de mooiste meiden. Nu zijn in de panden om de hoek (hoger nummers, 35 - 50 ofzo) ook wel mooie meiden te vinden. deze panden ogen nu heel lux met overal natuursteen op de vloeren en trappen. Ik was er vrij vroeg rond 15u dus het was nog rustig.
Sarah vond ik in het pandje naast het pand 17-19 (op 21 denk ik, van binnen een uitgewoond pand). Ze zat op de begane grond aan het eind van de gang naast een Afrikaanse. Ze keek niet op toen ik langs liep netzomin dat ze naar andere mannen keek dus ik was bang dat haar service niet veel zou voorstellen. Maar ik had haar zien lopen op haar slippers en ze ziet er jong en strak uit met opvallend heerlijke benen en billen, lekker vol. Ze heeft een mediterraan uiterlijk, een mooie gladde olijfkleurige huid, halflang zwart haar en een knap gezichtje.
Na nog wat rondjes te hebben gelopen toch haar eens aangesproken en ze bleek heel vriendelijk. Bij haar naar binnen gegaan. Kon mijn handen niet afhouden van haar heerlijke kont en tilde haar jurkje die net over haar lekkere billen hing metteen omhoog toen de deur was gesloten en zetten mijn mond op dat lekkere vlees :p
Daarna de standaard handelingen uitgevoerd waar ze na het pijpen eerst boven op mij kwam en ik mijn handen in haar zachte volle kont kon zetten. Daarna mijn werkzaamheden afgerond in doggy style.
Ze bleek net te zijn begonnen die dag en zat dus nog niet echt in haar werkkleding. Toen we klaar waren liet ze mijn zien hoe ze eruit zag op hoge hakken en met haar sexy lingerie setje aan mmmmmmmwwwoooW! Erg lekker meisje.