Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Carla (Roemeens)

Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard Carla (Roemeens)

Naam : Carla

Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels, klein beetje duits

Leeftijd : 19

Haarkleur/-lengte : blond

Lengte dame : 1,60

Postuur/Cupmaat : tenger / kleine a-cup

Tatoeages/Piercings : sinds 2 weken op de rug.

Service: NMC / PZC / TZ / beffen

Voordelen: Leuke en knappe verschijning (type lolita), doet haar best om het je naar de zin te maken op de kamer.

Nadelen: geen

Tijdsduur : 1 uur

Prijs : standaard 75 euris

Extra’s bij het bezoek: Lekker babbelen onder het genot van haar op allerlei lekkere plekken strelen.

Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard Oh, hij past!!! (quote uit: Assepoester)

Gisteravond besloten ditmaal eens niet naar LR te gaan maar door te rijden naar Samya in Keulen. De reacties op dit forum waren positief. En de tijd voor goede voornemens is nog niet aangebroken.

Ik moet zeggen Samya is een hele mooie saunaclub. Wellness in de kelder is redelijk compleet met een finse sauna, biosauna, turks stoombad, voetenbadjes/douches, relaxstoelen en massageruimte. Helaas ontbreekt mijn geliefde whirlpool, voor mij een flinke teleurstelling en groot gemis.... Op de begane grond een fraaie bar, met vele luxe fauteuils/banken. Het eten was goed en de hele avond beschikbaar. Veel kamers op de 1e verdieping en op de tweede verdieping een stille bar en kamers. Op de maandagavond waren er zo'n 20-25 dames aanwezig, vrijwel allemaal topless. Kortom een vrijwel perfecte club, met whirlpool zou die voor mij op afstand de mooiste club zijn die ik tot nogtoe van binnen heb bekeken (YY, GT, VV, PHG en LR).

Kwa damesaanbod viel het voor mij gister wat de looks betreft wat tegen. Na eerst de club verkend te hebben aan de bar geschoven met een bord eten. Ondertussen de dames gadeslaan. De keus was snel gemaakt, Carla dus. Maar eerst bordje leeg, glaasje drinken en de douche opgezocht om me op te frissen. Er waren niet veel ijsberen (max 10) in de bar aanwezig, dus de kans dat mijn keuze voortijdig bezet zou zijn leek me niet zo groot. en anders eerst maar een saunarondje doen.

Na de douche zat Carla op een tweezitsbank. Toevallig stond ze net op toen ik aan kwam lopen en ging zitten. Ai... Carla nam plaats aan de bar en stak een sigaret op. Af en toe oogcontact gemaakt maar dit was geen aanleiding voor haar om naar me toe te komen. Een vriendin merkte dit wel op, zag ik aan de reacties van de vriendin. Liplezend kon ik de vriendin bijna horen zeggen: hij vind je leuk. Nou ja, mijn aandacht voor haar was niet te missen. Zachtjes aangeschoven bij de bar. Vrijwel direct draaide Carla zich om en was voor mij het moment daar. Carla zag er van dichtbij nog leuker uit dan van een afstandje. Na 10 minuutjes praten bleef de kamervraag uit. Dit vind ik altijd wel positief, op mijn gekscherende vraag of alle kamers bezet waren gaf ze lachend antwoord. Dat bleek niet het geval te zijn. Ze haalde een sleutel en we liepen naar de bovenste verdieping. De kamer was relatief klein (3 x 4 m) maar sfeervol ingericht. Ik ontdeed Carla van het enige kledingsstuk dat ze aanhad. Een fraai kaal kutje onthulde zich. Ik kon me nauwelijks bedwingen om dit fraais niet meteen te beproeven. Bij gebrek aan douche op de kamer daar toch maar van afgezien. Na enige tijd speels te hebben gekust en getongd onderwijl haar heerlijke lichaam bevoelend daalde Carla af naar het centrum van mijn geilheid. Mijn geslacht had inmiddels al grootse vormen aangenomen. Carla vroeg zich af of ze niet te nauw was. Ik stelde haar gerust, er zijn zoveel manieren om met elkaar genot te hebben. Achteraf bleek Carla goed te kunnen omgaan met mijn formaat. Maar eerst dus, aangekomen in het centrum, begonnen met een pijpsessie. Dat kon ze heel goed, omdat ook haar mondje nauw is, onderbrak ze de pijpsessie af en toe na enkele minuten. Gelukkig maar, zo kon ik mijn hoogtepunt (ze doet niet aan FT) uitstellen. Carla beweegt haar hoofd, haar hoofd draait bijna als een tol waarbij haar mond afwisslend zuigt en ontspant. Bij ontspanning gaat ze dan weer tekeer met haar tong. Zeldzaam lekker. Na zo'n 15 minuten Carla boven op mij laten plaatsnemen. Ze bevochtigde zichzelf met wat speeksel, condoom er om en ja, langzaam gleed ik naar binnen. Het paste precies zoals assepoester het glazen schoentje paste... Ook in de woman on top positie was Carla weer heel goed. Na enige tijd in de missionaris klaargekomen. Dat is toch een heerlijke positie, onderwijl intensief tongzoenend. Wat een ontlading. Het proefde naar meer.

Na een korte praatsessie gevraagd of Carla nog eens wou pijpen. Geen probleem. En weer moest ik me inhouden om niet binnen 3 minuten te komen. Ditmaal Carla gevraagd naast me te komen liggen, al masturberend en tongend juist binnen het uur een tweede keer klaargekomen.
    Al met al een heel goede ervaring, geen absolute topervaring maar dit ligt niet aan Carla maar aan het gemis van een whirlpool. Sex in het water, het ultieme genot zou ik graag met haar willen meemaken. Ik weet zeker dat ik dan op de valreep mijn top 5 van dit jaar nog zou moeten herzien.
    Samya en Carla, die zien mij spoedig weer terug!

Last Online
    20 juni 2023 @ 17:37
    Discussies
    14
    Thanks
    20

Daumen hoch Carla:hardbodyyyyy

Carla is een bovengemiddeld mooie verschijning.Prachtige lolita look,erg atletisch met mooie,weliswaar erg kleine borstjes.Prachtige tepels daarentegen die het "gebrek aan volume"(ook volgens haarzelf)ruimschoots compenseren.Carla is erg timide in de bararea,valt niet op tussen haar Roemeense landgenotes die frequent dansend op de bar zijn terug te vinden.Onlangs toch eens een poging met haar ondernomen,en tot mijn verrassing blijkt ze erg leuk in de omgang,en bovenal er lekker op de kamer te zijn.Haar kennis van de Engelse taal droeg zeker bij tot een alleraardigste conversatie zonder enige tijdsdruk,een vlot halfuurtje chitchatten over alles en nog wat voor een privéonderhoud meer aangewezen leek.

Servicegewijs:erg leuk en gemotiveerd.Een zeer atletisch lichaam zonder één grammetje vet dat ze volledig in de strijd werpt.Voorzichtige tongkussen die steeds een stapje verder gingen,een volgehouden pijpbeurt van goede komaf en een full throttle sexintermezzo dat m'n volledige goedkeuring krijgt.Deze fraaie dame met een hardbody om u tegen te zeggen is best een bezoekje waard on any given day,no regrets whatsoever.

Kortom:een verborgen parel in Samya die zowel qua looks als service m'n volledig goedkeuring krijgt,thumbs up.

Last Online
    5 april 2025 @ 11:29
    Discussies
    361
    Thanks
    5.169

Standaard

==>bardame in AcaGold en dus op non-actief als DVP dixit haarzelve...==> archief
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten