Pagina 59 van 227 EersteEerste ... 94955565758596061626369109159 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.451 t/m 1.475 van 5671
    Last Online
    13 oktober 2022 @ 01:28
    Discussies
    3
    Thanks
    157

Standaard

Ik ga meteen de kamer af en betaal niet, simpel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kmisjezo Bekijk bericht
    Zondag 18 november
    Weer een dagje SS, om 13 uur binnen. Het was nog vrij rustig. Na een bezoek aan de wellnes, mij rustig neer gezet in de bar.
    Maar dan krijg je snel gezelschap van een Bulgaarse schone. De dame beviel mij, dus een kamer volgde, maar...... wat ze mij niet vertelde dat ze ongesteld was, dus wilde ze alleen maar pijpen, beffen kon ook niet natuurlijk, wat niet mijn bedoeling was. Dus, na een half uur de kamer verlaten. En 50 Euro afgerekend.
    Dit is mij al meerdere malen overkomen, ik begrijp dat de dames ongesteld zijn, maar hier over niets vermelden voor je de kamer opgaat. Ik overleg wel telkens wat hun service is. Je kan toch ook niet telkens vragen aan de dame, ben jij ongesteld.
    De meeste dames hebben op vier weken een week dat ze ongesteld zijn, hun werk gaat door, maar de klant krijgt dan niet de service die hij verwacht.
    Gelukkig heb ik later toch nog een uur goed seks gehad, met de Roemeense Lara.
    Ik weet niet of SS mijn volgende bestemming zal zijn.

Last Online
    13 december 2022 @ 14:17
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129

Standaard

Afgelopen zondag was ik weer eens in SS. Ik was moe van pas ziek te zijn geweest dus heb voornamelijk gerelaxed en maar kamergang gemaakt. Dat was heerlijke slow sex.
    Het eten vond ik deze keer zeer lekker, vooral de pastasalade en de kippenvleugels.
    Ik kom alweer enkele jaren in deze club en ben blij dat ze pas alweer hun zesjarige jubileum vierden.
    Een heerlijke club maar ik moet toch eens vermelden dat de zeepdispensers al te lang gammel cq kapot zijn en dat deze keer het water uit de douches veel te heet was. Voor de rest ben ik dik tevreden.

3. Onderstaande 2 leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

Johan35 (22 november 2018),Mr Bluenose (21 november 2018)

Last Online
    Vandaag @ 19:51
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kmisjezo Bekijk bericht
    Ik overleg wel telkens wat hun service is. Je kan toch ook niet telkens vragen aan de dame, ben jij ongesteld.
    .
    Je zou kunnen vragen of ze problemen heeft met bepaalde sexuele handelingen die jij lekker vind. Handelingen waar dr poes bij betrokken wordt, zoals beffen, cowgirl, etc. Als ze zegt dat het allemaal geen probleem is en op de kamer blijkt dat het allemaal niet kan omdat ze ongesteld is, kun je naar mijn inziens onbetaald de kamer verlaten. Zij komt dan immers niet dr afspraken na.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    en dat deze keer het water uit de douches veel te heet was. Voor de rest ben ik dik tevreden.
    Vorige week dinsdag stonden ze wat mij betreft ook wat te heet. Gelukkig hebben ze ernaast nog een douche waar je temperatuur kunt instellen. Alleen daar dan weer geen zeep...

Last Online
    6 november 2024 @ 21:49
    Discussies
    4
    Thanks
    860

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Vorige week dinsdag stonden ze wat mij betreft ook wat te heet. Gelukkig hebben ze ernaast nog een douche waar je temperatuur kunt instellen. Alleen daar dan weer geen zeep...
    Of meerdere douches tegelijk laten lopen. Dan wordt het water ook wat minder heet. Wel een gedoe om steeds al die knoppen in te drukken.

Misschien een idee om met meerdere dvp´s te gaan douchen...

6. Onderstaande 4 leden hebben Cat bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (21 november 2018),jansenroy (22 november 2018),le_belge (21 november 2018),mentholbear ( 8 december 2018)

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Jongens,Jongens. Er zijn veel landen en sommigen nog niet zo heel gek ver weg waar mensen water buiten moeten gaan halen soms km ver.
    Zijn wij niet te verwend. Het lijkt wel een mietjesgeneratie.
    Geniet gewoon van al de mooie meiden en maak je niet druk om bijzaken.
    Indertijd had je een veelschrijver die na uren in trein en bus zich nu nog steeds naar ik hoor zit vol te vreten alsof hij een week geen eten krijgt en dan schreef over het fruit dat niet op zijn plaats lag. Wil men zo worden.
    Vind dat men al niet veel in Sixsens moet betalen voor al wat ze aanbieden. Infrastructuur eten drinken welkers etc

8. Onderstaande 5 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

Eric vb (22 november 2018),haantje (14 december 2018),jansenroy (22 november 2018),lekkersfan (28 november 2018),schoolmeester (22 november 2018)

Last Online
    Gisteren @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Jongens,Jongens. Er zijn veel landen en sommigen nog niet zo heel gek ver weg waar mensen water buiten moeten gaan halen soms km ver.
    Zijn wij niet te verwend
    Jij hebt makkelijk praten, jij douchet je nooit (raar werkwoord overigens douchen.. ik douche, jij douchet, hij douchet ??)
    Maar als iemand zich afvraagt waarom ik altijd rondjes ren in de douche op -1 dan heeft Cat daarop het antwoord gegeven
    En Garde

10. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Cat (22 november 2018),Nulnulzeseneenhalf (22 november 2018)

Last Online
    Vandaag @ 21:19
    Discussies
    121
    Thanks
    15.742

Standaard

Ijsberen kunnen niet zo goed meer tegen de kou als vroeger, ik denk dat dit verband houdt met de opwarming van de aarde.

Groet, schoolmeester.

12. Onderstaande 3 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

deket (22 november 2018),mentholbear ( 8 december 2018),Nulnulzeseneenhalf (22 november 2018)

Last Online
    6 november 2024 @ 21:49
    Discussies
    4
    Thanks
    860

Standaard

Geniet gewoon van al de mooie meiden en maak je niet druk om bijzaken.
    Anderlecht is tegenwoordig toch ook een bijzaak in het voetbal

14. Onderstaande leden hebben Cat bedankt voor deze bijdrage:

deket (22 november 2018)

Last Online
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

@Eddy. Douche me bij aankomst , nadat ik thuis ren.bad.nam en altijd na een sessie. Moet wel aangezien ik niet meer zo slank ben en dus vlugger zweet. Maar kan wel tegen een beetje koud water. Dat is bovendien gezond

Last Online
    Gisteren @ 13:01
    Discussies
    28
    Thanks
    2.317

Standaard

Ren jij rondjes in de douche bij SS Eddy? Ik kom morgen kijken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Jij hebt makkelijk praten, jij douchet je nooit (raar werkwoord overigens douchen.. ik douche, jij douchet, hij douchet ??)
    Maar als iemand zich afvraagt waarom ik altijd rondjes ren in de douche op -1 dan heeft Cat daarop het antwoord gegeven

Last Online
    Vandaag @ 21:41
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

SIXSENS - Stoom afblazen in de Sexy Hot Babes Club
    19 November 2018

Op het moment van schrijven ben ik reeds 2 weken aan het werk op een nieuwe plaats. Daarnaast waren nog een aantal grote veranderingen aan de gang deze maand. Dit alles brengt uiteraard nogal wat acclimatisatiestress met zich mee voor iemand die graag alles bij het oude houdt. Na enige dagen bleek het allemaal mee te vallen en begint het geluk te dagen dat ik hier heb gekregen. Dat moet natuurlijk gevierd en tevens werd zo heel wat stoom afgeblazen want er lopen nogal wat mooie meiden rond, zowel op het nieuwe werk als in de fitness waar ze weer eens een hele lading knappe studentes rondlopen hebben. Dan spreekt de keuze voor Sixens vanzelf! het is dit jaar al niet voor het eerst dat ik in deze club 'stoom afblaas' zoals in April dit jaar het geval was.

FAZIT

1) Werkpunten / negatief: Nope
    2) neutraal: Nope
    3) Positief: Line-up, kamersessies, wellness, eten, ambiance, DJ, gezelschap,....allemaal super!

Kamergangen en overall service

De verkregen service tijdens dit bezoek was in mijn ervaring van topniveau. Daar speelt zeker en vast de factoren in mee die ik in mijn inleiding heb opgesomd die ervoor zorgden dat een goed potjes seks met de hertjes van de club tot een noodzakelijkheid maakten. De scores zijn uiterst subjectieve belevingsscores van de sessies van deze dag.

1) Elena - Een fijne herhaling
    2) Simona - Top favoriet van de dag
    3) Daniela - Funbags

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SIXSENS SESSIES:

CLUBVERSLAG
    1) Anreise - aankomst

a) Rit ernaartoe en parking:
    De rit ernaartoe verliep vlot. Ik heb deze keer over Antwerpen gereden en won daar bijna een half uur mee omdat Brussel redelijk verstopt zat. Ik kwam er om 13u aan, ruim op tijd voor de happy hour en om gelijk met Deket de club te betreden. De parking is al goed gevuld gezien het uur van aankomst.

De rit terug naar huis had dan weer wat hindernissen: bandenspanningsproblemen en misrijden waardoor dat een volle 3 uur rijden en vloeken was.

b) Ontvangst:
    Een hartelijk ontvangst door de theke en Willy de baas van de club zelf, een toffe kerel. Ik denk dat ik hem nu voor het eerst zag na meer dan 5 jaar de club te hebben bezocht. Ik kon zien dat hij en Deket goed bevriend zijn.

c) In de lockerruimte:
    In de lockerruimte hangt overal de melding dat je zeer goed moet opletten die goed af te sluiten want er zijn er die met het systeem sukkelen. Het is zeker nodig met het sluitsysteem dat ze hanteren mocht dit niet van de eerste maal lukken. Rustig omgekleed om dan te douchen en de club te verkennen.

d) Meer:
    Aan de trappen bij de lockers staat Elena met een andere dame -ik vergeet haar naam weer- de beren op te wachten. Wie nog een etage lager gaat wordt opgewacht door nog andere dames bij de ingang van de kino. Wie daar geen zin in heeft, neemt maar de andere trappen door eerst doorheen het restaurant te gaan. Om naar de lockers te gaan, moet je wel langs deze dames gaan...hoewel, wie wil nu zo'n mooi ontvangst omzeilen?

2) Eerste indrukken, club ambiance en sfeer gedurende de dag

a) Algemene sfeer:
    Gezellig druk maar ook niet te druk. Heel veel mooie dames naar mijn smaak deze dag en een aantal ijsberen die ik ken van overal al eens te hebben ontmoet: ja de wereld wordt kleiner! Dit maakt de gezelligheid des te groter. De DJ in de avond was een stuk beter dan ik me kan herinneren met al dat mislukt gescratch. Dit was deze keer niet het geval. Er werd helaas niet gedanst door dames of toch niet veel op de momenten dat ik in de barruimte vertoefde.

b) Drukte beren en eerste indruk line-up gedurende de dag:
    Ik vond het meevallen met het aantal ijsberen. De line-up was heel erg goed en ik had heel wat keuzestress te verwerken gekregen. Als ik langer had gebleven, waren daar minstens nog 2 sessies meer geweest: ik denk maar aan Miruna, Selena, Tamara, Isa,...

c) Club interieur en eventuele veranderingen:
    Ik zag geen noemenswaardige veranderingen tenzij aan de kant van de turkse stoomcabine misschien.

3) Wellness

Op de wellness is van mijn part niets aan te merken, steeds top: sauna's en jacuzzi goed op temperatuur, de turkse stoomcabine iets te heet naar mijn gevoel. Het zwembad was met 28° dixit de chef goed verwarmd maar niemand (of althans weinig) ijsberen waren zinnens de term die letterlijke betekenis te geven en de koude te trotseren om in een verwarmd zwembad te zwemmen...

Ik heb weer veel fijne tijd doorgebracht daar en goede gesprekken gehad in het wellness gedeelte. Altijd gezellig met maten als Bokito, Graagneuker en Cupido.

4) Restaurant/Eten

Ik heb een kort ontbijt genomen samen met Deket, Toetebel en Cupido. Een croque, croissant en wat cornflakes en koffie.

Het avondeten was biefstuk (met de bekende 2 bonnetjes voor 2 biefstukken) en pepersaus, (zeer veel) groenten en frieten in gezelschap van Bokito en Graagneuker en veel mooie boekbare babes rondom ons!

5) Contacten

Als je vaak naar clubs gaat, ontmoet je dezelfde mensen en de meesten van deze heb ik reeds vernoemd. Naast hen zag ik neverenough terug en iemand van wie Deket later zei dat het brulkoning was. In de jacuzzi had ik weer fijne gesprekken met beren die ik enkel kende van hen eerder te hebben gezien in deze club en alleen hier. Zo leek het of er geen 5 maanden waren verlopen. Dat dit al van Juni geleden is!

6) Line-Up

De line-up ervoer als ik zoals 'om te smullen': wat een hoop prachtige dames liepen er hier weer rond ondanks dat er dames waren die er al langer rondlopen en me graag opnieuw claimden zodra ze me zagen langslopen zoals Mickey, Miruna, Simona, Elena, Gabrieli, Daria (was of leek op de Maya met wie ik een slechte kamer deelde in April), Selena, en nog meer dames.

Andere dames die zeker een optie waren: Isa die Deket me voorstelde, Sofia met de opvallende ogen en stoute slet-houding, Kinga de mooie poolse klassedame, de beeldschone Roemse Vicky, de andere Bulgaarse Vicky, de vriendin van Elena die haar aan de trap vergezelde en natuurlijk de bij velen onpopulaire Bulgaarse Pamela...behalve bij mij want ik was bijna weer overstag gegaan, wat een lekker sletje!

De topper van de club was er anwesend: Lily. Ook nu liep ik haar al de tijd mis. Toen ik haar zocht was ze er niet en vice versa. Toen ik haar eindelijk wist te ontmoeten, was ze net zinnens te stoppen voor de dag omdat ze moegestoeid was en me niet wilde teleurstellen. Mooi dat ze zo eerlijk is, een volgende keer moet het toch echt eens van komen. Ik wou haar als derde dame maar een andere, Daniela werd mijn laatste dame van de dag.

Daria mooi in zwart Galakleed gehuld probeerde me nog te verleiden maar ik was gewoon te sceptisch omdat ik twijfelde of het niet om Maya betrof met wie ik in April geen goede sessie beleefde na positieve presales. Dames met twijfelachtige faam, veranderen hier al eens van naam, heb ik begrepen. Nog zo een TMM is de Monaco-dame. Deket was zo vriendelijk me haar aan te wijzen. Ze trok me al niet aan, dus denk niet dat ik er al voor zou zijn gevallen anyway.

Ja, er waren heel wat dames die mijn aandacht wisten te vangen, teveel :(. Er waren anderen die de line-up mat vonden. Huh!? Ik niet, echt niet en ik had heel wat stress weg te neuken die dag en hoewel ik deze soort line-up in het verleden toen ik meer ging wellicht ook 'matig' gevonden zou hebben, was het dit keer anders. Dat bewijst maar weer eens dat je een club bezoek dag op dag helemaal anders kan beleven.

7) Kamergangen

1) De eerste dame met wie ik ging: Elena. Ik ben voor haar gevallen omwille van haar next-door-look, ze zag er toch 'normaler' uit dan de rest. Ze behoort opnieuw tot de lookalike categorie, deze keer van een andere vrouw die ik recent ken en bij die hoop studentes hoort dat ze onlangs in de fitness hebben binnengesmeten . Het was meer dan drie jaar geleden dat ik nog met haar heb gekamerd (cfr 28 Maart 2015) en ik vind ze echt veranderd bij toen. Meer hier:

=> Elena - Een fijne herhaling

2) De tweede dame zag ik al snel in de bar bij een eerste inspectie en we begroetten elkaar. Daarna zag ik dit pocket bulgaartje Simona terug nadat ze zich had gewassen en opgefrist na een kamertje en even in de 65° sauna kroop om me van daaruit te teasen en te verleiden. Wat een heerlijk lijfje! Ik had eigenlijk wel uitgekeken om weer met haar te gaan en ook met Emma maar die was er helaas niet. Deket probeerde me met Isa te binden. Hoe aantrekkelijk die dame ook was, en ze staat effectief op m'n todolijst, Simona trok me meer aan op dat eigenste moment en ik stapte recht op haar af. De dame naast haar zag dat het me menens was en stond haar plek af. Meer hier:

=> Simona - Top favoriet van de dag

3) Ik was gewoon te geil en later op de avond zocht ik nog een derde dame en dacht daarbij vooral aan Lily. Die hield de boot af omdat ze naar huis wou en zoals ik eerder schreef viel ik in de handen en op de mooie zachte grote boezem van Daniela:

=> Daniela - Funbags

8) Einde van de clubdag

Nog een laatste dit en laatste dat, je kent het al: jacuzzi, sauna, pintje, eens zoeken of ik nog een dame kon scoren? Mirnuna, Selana,... toch afgehouden. Dan maar naar de kino om onder de aandacht van Graagneuker uitgebreide aftersales te hebben (in a way) van mijn laatste dame Daniela. Man wat heeft die grote lekker zachte tieten! Ik zwaaide nog naar Daniela en die zwaaide terug. Zo eindigde mijn dag in SixSens precies zoals de vorige keer in Juni: met een heerlijke enthousiaste Latina van de Dominikaanse Republiek. Ik moet er eens op reis, ze maken er echt mijn type dames.

Ik kan er weer met vernieuwde energie ertegenaan!

SixSens, hartstikke bedankt!

9 ) Afsluitende video

Babes, babes, babes...

De zwarte wolf

18. Onderstaande 26 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Befke (23 november 2018),biged (23 november 2018),BrulKoning (23 november 2018),buttlover (23 november 2018),Cat (22 november 2018),cheasehead (25 november 2018),deket (23 november 2018),Eddy_V (22 november 2018),Eric vb (22 november 2018),Flyerke (24 november 2018),forgetskinnyletsgetfatty (24 november 2018),Giodude (23 november 2018),haantje (22 november 2018),Huubhuubbarbatruuk (22 november 2018),jansenroy (22 november 2018),JonnyFontane (23 november 2018),Manureva (25 november 2018),mechelen (25 november 2018),Megaboob (23 november 2018),mentholbear (23 november 2018),Mr Bluenose (22 november 2018),Patjax (25 november 2018),Schietgraagft (23 november 2018),Sjeufke (23 november 2018),sofaking (22 november 2018),waterrat (26 november 2018)

Last Online
    10 augustus 2022 @ 09:50
    Discussies
    4
    Thanks
    227

Standaard

Vazkor, helaas was ik niet aanwezig!! Momenteel erg druk met werk, ik hoop december weer een bezoekje of twee te kunnen brengen en me ordinair te laten misbruiken door de dames. Ik zal in het meetingtopic een berichtje plaatsen, lijkt me sowieso wel leuk om andere ijsberen te ontmoeten.

Last Online
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Denk dat Vazkor mij niet goed verstond. Waarschijnlijk omdat Vicky de bloedmooie 21jarige Roemeense mij permanent poogde te versmachten maar ik bedoelde dus de BRILijsbeer en niet BRUL.

21. Onderstaande 3 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

Brilbeer (24 november 2018),BrulKoning (24 november 2018),VAZKOR (25 november 2018)

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard Kort verslag verjaardagsparty 23/11

Vorig jaar nog bescheiden op een dinsdag samen met de famous Mr Bluenose de verjaardag gevierd. Ondanks dat hij het helaas momenteel in Verweggistan te druk heeft met zijn werk om de wereldvrede te bewerkstelligen, had ik dit jaar opnieuw het plan opgevat om mijzelf er in een club aan te herinneren dat ik definitief geen 30-iger meer ben (en ook geen 40-iger by the way).
    Op een vrijdag deze keer, het lukte mij niet om het anders te plannen.
    Niet ideaal voor degenen die van ver komen en/of een normale werkdag hebben. Leuk dat er toch flink wat ijsberen uit alle windstreken van het land (en buitenland) naar het zonnige zuiden waren afgereisd, waarvan sommigen zelfs met trein en bus. Nog knap dat ze er gekomen zijn als je weet dat enkele buschauffeurs zelf in de club zaten!

Dank allemaal voor jullie komst, ook al zullen de dames (of het bier in het geval van de Banaan) toch de primaire reden van het bezoek aan Sixsens zijn geweest
    En ook gelijk dank aan Sixsens voor hun leuke bijdrages aan deze voor mij zeer geslaagde dag.

Plannen zijn er om van af te wijken.
    Een dag of 10 geleden had ik met paar dames die mij na aan het hart (en andere lichaamsdelen) liggen, al afgesproken dat ik hen graag als birthday present zou willen uitpakken. Hiervan in de top 3 in willekeurige volgorde (om de lieve vrede te bewaren):
    Roemeense Vicky, Bulgaarse Simona en Zulu-Queen Lilly (je kan mij niet van afkomst discriminatie betichten!)
    Het zou anders uitpakken.
    Lilly moest zich verontschuldigen vanwege activiteiten elders en Simona was klaarblijkelijk ook verhinderd. Budgetair zou mij dit echter extra ruimte geven voor het ontdekken van nieuwe sterren en niet de minste, waarover later meer.

Tegen 12 uur arriveerde ik in het bonte gezelschap van Partycrasher en Kevinnl.
    De vriendelijke jongedame achter de receptie was al op de hoogte en zou de vlaaien voor na het avondeten koel zetten. Nog niet binnen of Ricardo komt me feliciteren. Hij had zich niet aangemeld maar ik vreesde al dat hij zou komen Sixsens had zich er logistiek dan ook op voorbereid (gebrouwd).

De dagstart bestond zoals gebruikelijk uit croissant en omelet met kersenmarmelade, waarbij telkens andere ijsberen aansloten die ook net binnen kwamen, zodat ik al iets van 1.5 uur in het restaurantje zat alvorens naar beneden af te dalen.
    Een klein grappig Hongaars meisje zat bij de banaan en Dhr N. die hun strategische vaste plek aan de bar reeds hadden ingenomen. Guitige ogen en een beetje dezelfde brutale zelfverzekerde uitstalling als Sonja vroeger had. Zij zou zeker en vast het alternatief voor Simona gaan worden. Qua lengte en omvang even klein, superslank en klein a-cupje ipv siliconen. Maar ik moest mij excuseren, want daar kwam Vicky binnengelopen!
    Haar kan ik natuurlijk niet negeren en na een zoen en wederzijdse felicitaties (hadden beiden even ervoor op dezelfde dag onze verjaardag) stonden we binnen een minuut aan de receptie om daarna in een jacuzzikamer te verdwijnen: partytime

16uur, de zon schijnt en het zwembad lonkt.
    Met Johan35 de stoute schoenen aangetrokken om buiten een duik te gaan nemen. Het rolluik werd opgerold, ondanks dat dit handmatig moest gebeuren vanwege een mankement aan het motoriek. Het water zou 29 graden zijn. Een heerlijk gevoel om dan buiten in het warme water te genieten van de gezonde buitenlucht. Even later durfde PC het ook aan en zo hebben we een halfuurtje rondgedobberd en gezwaaid naar overvliegende passagiersvliegtuigen, waarvan inzittenden met grote ogen getuige waren van dit tafereel in het fraaie Limburgse landschap.
    Helemaal geweldig was het toen een dame (zij heeft denk ik de leiding over de housekeeping maar haar naam is mij nog onbekend) drie extra grote handdoeken kwam brengen, zodat het verschil van 29 naar 7 graden minder hard aan kwam.
    Zo’n gebaar van deze altijd sympathieke dame is naar mijn gevoel toch ook weer typisch voor de Limburgse/Sixsens gastvrijheid!

Tijd voor de lekkere trek.
    Opwarmend aan de bar viel mijn oog op een zonnebankgebruind stuk in een sexy groen niemendalletje met een prachtige weelderige blonde haardos. Ik had haar niet eerder gezien en met haar op het eerste oog wat forsere omvang niet direct mijn type, maar toch had zij iets wat mij intrigeerde. En ik gebruik die woorden niet vaak, maar eerlijk gezegd was het haar sletterige voorkomen dat mij in haar aantrek, al zou het maar een eenmalige optick fuck worden. En nadat zij JeanK had trachten te verleidden, waardoor ik haar wulpse vormen nog beter in mij op kon nemen, was zij plotsklaps verdwenen.
    Aan de mannen om mij heen liet ik weten behoorlijk onder de indruk te zijn van deze sletterige snol en dat ik die lekkere kont van dat mooie snoetje graag eens in mijn handen wilde hebben. Maar ja, foetsie.
    Dan maar eten tenzij ik haar onderweg nog tegen zou komen. En zowaar, zij loopt de trap af terwijl ik bijna boven ben, maar zwijgend en neerkijkend loopt zij mij voorbij, waarbij ik het gevoel kreeg dat zij mij opzettelijk negeerde, zoals zij ook in de bar aan mij voorbij gelopen was.
    Het is aan het adequate ingrijpen van Johan35 te danken dat er toch contact gelegd zou worden. Hij hield haar tegen en ineens ontwaakte zij uit haar dagdromen en reageerde lachend op mijn uitnodiging om even kennis te maken.
    Dilaria (Delaria?) is haar naam, Duitse van Turkse komaf. Nog geen topic over haar gevonden, die zal vast al ergens bij een andere club zijn aangemaakt maar ik had geen behoefte aan gesprekken over haar werkverleden.
    Alleen een kamer in de kelder was beschikbaar, maar what the fuck, dit zou toch geen GFE uurtje gaan worden of wel dan?!
    Het niemendalletje is al uit voor ik er erg in had, haar schoenen met 18cm stiletto hakken ook en ineens is zij nog maar 1.60 ofzo. Nog staande pak ik haar lekkere kont in mijn handen en begint zij mij te tongen waar ik niet van terug had! Haar flinke b of waarschijnlijk c-cup (ik kom normaal niet boven de a-cupjes) glijden door mijn handen en haar tepels smaken naar meer.
    Op bed een stevige pijpbeurt waar menig dame nog wat van kan leren afgewisseld met gepassioneerd zoenen, waarbij ik op zoek ga naar haar venusheuveltje..
    69, diverse standjes en uiteindelijk tot een heerlijke explosie gekomen, wat een leuk en lekker stuk, PSE en GFE in één.
    Later op de avond zou vanKees er de Duitse vertaling aan geven: „eine versaute Schlampe“
    Vergeef mij mijn/zijn woorden

Na het avondeten werden de vlaaien op het terras gezet, zodat we die daar in betrekkelijke rust konden eten met de meeste gasten, voor zover die niet elders in het pand verplichtingen hadden en met een aantal dames die ook wel wat lekkers lustten. Sorry Rob45, volgend jaar bij leven en welzijn ook vlaaien in de middag!
    Het kleine Hongaarse deugnietje had ik ook mee naar het terras gevraagd en nadat zij nog wat bijgekletst had met JonnyFontane maakte zij aanstalten om weer naar beneden te gaan.
    Mijn gesprek met Licky Luke, dat zoals meestal over dingen ging die niets met de saunaclubs te maken hebben, moest ik zeer onbeleefd doch onmiddellijk afbreken om die kleine tegen te kunnen houden. We hadden het net over focus leggen...
    Nogmaals mijn excuses en de lunchafspraak volgt spoedig!

Met een rijstevlaai op die kleine af. Dit zou onder andere omstandigheden of op een andere plaats een weinig succesvolle verleidingstactiek zijn geweest. Maar dit is Sixsens en daar heersen andere wetten en spelregels op het vlak van veroveren voor puur fysieke doeleinden !
    Sandra bleek haar naam. En ineens viel het kwartje, want even daarvoor had JonnyFontane mij verteld dat hij zo’n goede kamer met ene Sandra had gehad, een Hongaarse. De versiertruc met de rijstevlaai werkte wonderwel: samen aten we de punt op terwijl we nader kennismaakten.
    Een kamer helaas alweer in de kelder, doordat alle kamers bezet. Wachttijden waren er eigenlijk al de hele middag vanaf een uur of drie en die zouden er blijven tot het moment van vertrek.
    Halfuur of uurtje wat denk je, werd mij gevraagd.. die guitige ogen, dat lekkere kleine kontje... ik tilde haar op en zei dat ik niets meer dacht en zeker wist dat het een uurtje zou gaan worden. En wat een uurtje !
    Niets was te gek, super 69 en oh wat wilde ze het graag hard in allerlei standjes.
    Na de 2 eerdere toppers deze dag, alweer een verrassend goede en leuke dame met wie ik beslist nog vaker zou willen stoeien.

Rondje in de bar.
    Links en rechts een praatje met oa Cat, Oohlord, jansenroy, Su10028, wijntje erbij. Gevlucht naar het terras vanwege de veel te harde muziek. Dit heb ik al een tijdje niet meer meegemaakt. En zelfs toen één van de gasten aan de DJ vroeg of het iets minder kon omdat onze oren pijn deden werd het niet minder. “De bezoekers willen dat” was zijn reactie... nou ja, het zal wel. Ik zal er wel te oud voor worden, was tenslotte net jarig geweest. Op terras nog wat zitten dollen met pret, SAS en hookerlover1 die weer het hoogste woord had over alle wandaden die hij vandaag weer gepleegd had en die hij nog voornemens was te plegen. Dames die op deze vrijdag nog klagen over gebrek aan klandizie kunnen beter op zoek naar ander werk

Terugreis afgesproken zodat Kevinnl de laatste trein zou halen: Half twaalf in de bar verzamelen en om kwart voor twaalf in de auto zitten is het plan.
    Sandra zit in de bar en als ik tegen 23uur naast haar sta, legt zij haar hoofd tegen mijn borst en staan we als een verliefd stelletje te zwijmelen.
    Ik zie lachende gezichten van ijsberen die weten hoe laat het is.. maar zij had nog een kamer tegoed van de banaan. Dwz zoiets had hij haar eerder op de dag gezegd. Dus als ik hem zie staan, til ik Sandra op en ga haar als een pakketje bij hem afleveren.
    Maar hij geeft niet thuis, waardoor ik ook eens het gevoel heb wat een pakketjesbezorger de hele dag moet hebben als hij zijn doosjes niet kwijt kan!
    Goede raad is duur, dus ik neem haar dan maar zelf mee!

We hebben niet zoveel tijd meer om op tijd klaar te staan voor vertrek.
    De kino is de enige ruimte die beschikbaar is. Normaal niet meer zo mijn hobby, maar vooruit dan maar. In 69 ziet toch niemand op wij zij ligt..
    Ik hoor een bekende ijsberenstem tegen een dame in de kino zeggen dat hij helaas zo moet vertrekken omdat hij met een vriend meerijdt. Even duw ik het heerlijke poesje van Sandra omhoog en roep: “nee hoor, je hebt nog een half uur!”.
    Hilariteit alom en Sandra in een deuk. Het kost enkele seconden om mij daarna weer in volle oorlogssterkte te krijgen en in doggy en missio mag ik haar nog een keer zo hard als ik maar wil (of beter gezegd “kan”) nemen. Zij doet er alles aan om te laten voelen dat ze het zelf ook lekker vind en eerlijk gezegd... ik denk dat ook werkelijk zo is..
    In cowgirl komt zij vervolgens bovenop mij zitten en haalt nog één keer alles uit de kast om mij nog een keer tot een hoogtepunt te brengen. Vanuit m’n tenen en badend in het zweet kom ik opnieuw in haar klaar waarna zij enkele minuten zo boven op mij blijft liggen en de laatste druppeltjes met haar sterke kutspiertjes er uit weet te persen. Tongzoenend en lachend liggen we in elkaar. Het rubbertje bleek nog verrassend vol te zitten na deze laatste ronde van de dag.
    HHG 100% en het enige nadeel is haar artiestennaam waardoor ik nog lang het vreselijke Ronnie Tober liedje in m'n hoofd hield...: “breng die rozen naar Sandra!”

Stoppen op het hoogtepunt.
    Exact 12 uur na aankomst vertrokken wij weer zodat Kevinnl op tijd in Eindhoven de laatste trein naar het westen zou halen.
    Ik heb mij uitstekend vermaakt met alle verhalen, grappen en wetenswaardigheden van de ijsberen, de prima faciliteiten en verzorging van Sixsens en met het voortreffelijke gezelschap van mijn kamerdames.

Ps overbodige mededeling dat het mij weer niet is gelukt om het verslag kort te houden!
    En Garde

23. Onderstaande 47 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (26 november 2018),Bachatero (25 november 2018),Befke (26 november 2018),biged (28 november 2018),brombeerzuid (25 november 2018),BrulKoning (26 november 2018),Cat (25 november 2018),cavediver ( 1 december 2018),cheasehead (25 november 2018),Eric vb (25 november 2018),Flyerke (25 november 2018),forgetskinnyletsgetfatty (26 november 2018),gignnl (26 november 2018),Giodude (25 november 2018),haantje (14 december 2018),hasta la pasta (29 november 2018),jansenroy (26 november 2018),Johan35 (26 november 2018),JonnyFontane (25 november 2018),Jooploop (25 november 2018),Lesyeux (25 november 2018),licky luke (28 november 2018),Manureva (25 november 2018),mechelen (25 november 2018),Meme Moo (25 november 2018),mentholbear (26 november 2018),Mooiejoke ( 1 december 2018),Mr Bluenose (25 november 2018),Nulnulzeseneenhalf (25 november 2018),orangeunique (26 november 2018),papi (27 november 2018),Partycrasher (25 november 2018),Patjax (25 november 2018),pistoleeke (26 november 2018),pret (25 november 2018),rob45 (25 november 2018),Schietgraagft (26 november 2018),Scrotum (25 november 2018),Sjeufke (27 december 2018),snaal88 (25 november 2018),sofaking (25 november 2018),Spandex (25 november 2018),Sphinx (26 november 2018),vanKees (25 november 2018),VAZKOR (25 november 2018),waterrat (26 november 2018),yylover (25 november 2018)

Last Online
    Vandaag @ 18:07
    Discussies
    112
    Thanks
    1.425

Standaard After Eddy-V: Another day in Paradise

"She calls out to the man on the street 'Sir, can you help me?
    It's cold and I've nowhere to sleep, Is there somewhere you can tell me?'
    He walks on, doesn't look back. He pretends he can't hear her
    Starts to whistle as he crosses the street. Seems embarrassed to be there

Oh think twice, it's another day for you and me in paradise
    Oh think twice, 'cause it's just another day for you,
    You and me in paradise ( think about it)."

Helaas is het (alweer) niet gelukt een vrijdag bezoekje aan een club af te leggen, dus helaas moest deze racebeer Eddy_v's feestje laten lopen en kijken of Sixsens zaterdag nog overeind stond nadat een hele bende bekende ijsberen er doorheen was gewandeld. Tip trouwens voor Eddy_v, je kan bij Sandra ook hier aan denken natuurlijk:

Het had dan weer wel zijn voordelen, want rond 16 u kan je normaal al nauwelijks meer parkeren, nu viel dat heel erg mee. De muziekkeus van de dag komt al bij de eerste uren binnen als ik een paar keer door een paar jagertjes wordt aangesproken en zelf zie hoe ze ook anderen aanspreken. Sommige doelwitten zeggen bij het eerste hallo al meteen "later", anderen proberen het a la Phil Collins' lied over daklozen door weg te kijken. Ik praat even tegen een zekere Selena/Selenia (naam wordt veel gebruikt in de club zo merk ik) en ben niet in een kamergang geïnteresseerd. Niet omdat ze niet aardig is maar omdat ik dankzij haar een leuke gekleurde dame die ik wel eens in Babylon heb gespot voor mn neus zie weglopen

Grind the wheels of time to a stop

Maar, gek genoeg zou ik haar eigenlijk dankbaar moeten zijn, want daardoor begint de dag heel goed. Ik loop nl. half richting trap om te kijken of de onbekende Babylon-dame boven rond hangt, als ik ineens een mij heel bekende ex-Babylon dame in haar hoekje naar me zie zwaaien: Violetta. Ik moest afgelopen week naar Utrecht per spoor en schrok wel even toen een jongedame tegenover me kwam zitten in de stiltecoupe die echt sprekend op haar leek. Maar de Gooise "Rrrr" die ze eruit gooide hielp me vrij rap uit die dagdroom Dit was echter geen fata morgana, geen geestverschijning. Ook geen stamgast die er omheen hangt, dus toeslaan. We zitten een tijd te kletsen als Sofia en Eva me zo eens aankijken en ons vragen waar ze me eerder gezien hebben: "Babylon?? Nee dat kan niet" zie ik ze denken, al versta ik geen woord Roemeens. Lynn zegt intussen ook vriendelijk goedendag en zo ligt ineens de hele dag alweer vast haha. Vio krijgt nl rond 19u een stamgast voor de rest van de dag, dus ik maak graag gebruik van de circa anderhalf uur die ze nog over heeft. Grappig contrast, afgelopen zomer troffen we elkaar in een van de heetste weken van het jaar, nu in een van de koudste tot nu toe. Dus zorgen we er zelf maar voor dat we het wat sneller warm krijgen. Het werd weer een mooie mix in negentig minuten waarbij ze me in het begin heel geleidelijk op wist te warmen met haar rustige afwisseling in zoenen en pijpen. Om me vervolgens halverwege helemaal gek te maken met een langzame cowgirlrit, die haar zelf ook niet onberoerd liet want in missio mocht het ineens een heel stuk sneller en precies na 90 minuten knalde in doggy het eerste Renaultje van de dag eruit. De blessuretijd hebben we nog even volgekletst en daarna was het afrekenen en een laaange zoen als afscheid want haar stammi wachtte al. Waarom ineens Johnny Hates Jazz bij me opkomt als ze nog een keer zwaait? Simpel, kunnen we dit niet nog eens overdoen?

Darkness falls across the land, midnight hour close at hand

Deze racebeer loopt de trap af en wordt onder meteen door twee jagertjes aangesproken. De vraag waar ik heen ga beantwoord ik zo eerlijk mogelijk: Dankje voor het navragen.
    ik gaat zowel heel tevreden als een tikje weemoedig douchen en daarna eten na twee uur heerlijke sex met Violetta (ok ik overdreef, sue me). Niet helemaal wat ze hadden gehoopt misschien maar goed. De steaks waren even op maar frieten met salade en twee flinke kipfilets met champignons is ook heel goed weg te knagen. Halverwege komt Lynn al bij me zitten, maar ik weet inmiddels hoe de hazen lopen. Ze houdt me tot een uurtje na avondeten gezelschap in de bar en ineens zie ik daar toch die donkere Babylon-dame langs paraderen. Ze zwaait even naar Lynn, want ze kennen elkaar. "Dat is Gabriela" Blijkbaar hebben de twee al eens een trio met elkaar afgewerkt, en op mijn navraag loopt Lynn er even achteraan. Ze zal zich na haar eigen avondeten en pauze bij ons voegen. Uiteindelijk liggen we in de kino als er twee dingen tegelijk gebeuren. De DJ speelt voor het eerst sinds vier bezoeken eindelijk muziek die deze racebeer ook goed vind (Ray Charles, Eagles, Bee Gees en een complete Michael Jackson medley die met dit nummer begint) en Gabriela komt met een vrolijke glimlach naast me liggen. "Lynn says we gonna kill you" klinkt het met een grappig Caraïbisch accent en ze geeft me idd een roofdierachtige zoen, waarop uit een hoekje wat scheldwoorden in het Spaans komen. Gabriela kaatst de bal vrolijk terug, vindt dat de Dominicaanse dame in kwestie dan zelf maar een vent moet gaan zoeken.

Michael Jackson gaat intussen met een moderner nummer verder, waar Gabriela ook lekker op gaat. "I love Michael", waarop ik even Vincent Price's regels uit Thriller erbij pak, mwuhahaha. We landen op nummer 11, een kamer die ik nog ken van een ontmoeting met Tamara en een nukkige douche. Aan die douche is niks veranderd, ook Gabriela en Lynn lopen er mee te klooien. Dan word ik echter onder de attenties van beide dames bedolven en heeft deze racebeer inderdaad alle moeite om het er levend vanaf te brengen. Ze zijn vast van plan me helemaal op te laten branden, al vergeten ze gelukkig zichzelf ook niet. Gabriela heeft zowel een heel rustige sensuele kant die ik in het eerste halfuur leer kennen (ze zoent heerlijk en pijpt verdomd diep) maar dan spoort Lynn haar veel wildere kant op als ze even kort en heftig een cowgirltestje doet. Ze vertrouwt haar condooms niet zo, maar Lynn had gelukkig iets dat beter pastte en test dat ook gelijk zelf langdurig uit, tot ze met een plof afgaat: wow. Gabriela wil dat meteen ook en komt even boven me hangen, zodat ik pas na 45 minuten even pauze heb. Van muziek komen we bij de geschiedenis van de Caraïben en waarom Portugal het in die tijd slimmer aanpakte dan Spanje zonder meteen onnodig geweld te gebruiken. Dan vinden beide dames het tijd me nog eens te laten fitnessen voor de centen en na wat orale stimulansen van Lynn is Gabriela aan zet. Cowgirl is iets minder heftig dan die "testvlucht" van straks, en in missio klemt ze zich vrij strak om me heen, tot ook Renaultje twee er aan is voor de moeite. Beng, zijn we echt twee uur verder. Snotverdree, turn back time

Memories of a minimoog

Beneden blijkt de DJ nog steeds leuke muziek te draaien en na afrekenen, douchen en een snackje sta ik nog even met Gabriela te gekken als Ray Charles weer langskomt. Het is de laatste stuiptrekking, want na Lou Bega staat Tarkan al te wachten en neemt de Manele MEGAFOON het weer over. Ik weet genoeg en neem afscheid van beide dames: een powerplay nominatie gaat naar een Koreaans/Caraïbisch duo. Omkleden, bandje afgeven en wegwezen. In de auto dit keer NPO Start met een documentaire "Planet Electro" waarin Leo Blokhuis heel mooi de ontstaansgeschiedenis van de electronische muziek aanstipt, inclusief de geboorte van de Minimoog. Rick Wakeman typeert de draagbare synthesizerbanken met klavier nog het best: een instrument dat dwars door beton snijdt en met een volume van 10 gitaristen onder de knop overal bovenuit klinkt. Toch had producer Giorgio Moroder nog bedenkingen. Hij vondt het geluid van zo'n ding, hem geleend door een Oostenrijkse componist, wel mysterieus en donker maar ook saai. Toen de eigenaar weg was, vroeg hij technicus Robby Wedel die er aan zat te prutsen "wat kan dit ding nog meer". Wat de man hem liet horen heeft Moroder overtuigd om Donna Summer te bellen om een discoplaat met hem te maken, waarbij Wedel het meest bekende Moog-basloopje uit de discoscene liet ontstaan.

"When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

25. Onderstaande 26 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (28 november 2018),Bachatero (28 november 2018),Befke (28 november 2018),biged (29 november 2018),BrulKoning (29 november 2018),cheasehead (29 november 2018),duivenmelker (28 november 2018),Eddy_V (28 november 2018),Eric vb (28 november 2018),Flyerke (28 november 2018),forgetskinnyletsgetfatty (27 november 2018),haantje (14 december 2018),hasta la pasta (29 november 2018),jansenroy (28 november 2018),le_belge (28 november 2018),mentholbear (28 november 2018),Mr Bluenose ( 2 december 2018),Partycrasher (30 november 2018),Patjax (28 november 2018),pret (28 november 2018),satanic surfer (28 november 2018),Sjeufke ( 2 december 2018),The Joker (28 november 2018),VAZKOR (29 november 2018),waterrat (28 november 2018),Wijze grijze (28 november 2018)

Last Online
    Vandaag @ 09:00
    Discussies
    1
    Thanks
    58

Standaard

Dilaria (Delaria?) is haar naam, Duitse van Turkse komaf. Nog geen topic over haar gevonden, die zal vast al ergens bij een andere club zijn aangemaakt maar ik had geen behoefte aan gesprekken over haar werkverleden.
    DILARA. Heeft vroeger gewerkt in YY, PSR, Samya, ... onder verschillende namen : DINA, LATOYA, MONA, ..... Ben ooit met haar op kamer geweest in SS. Slechte ervaring. Herhalingsgevaar 0,001 %
    Aantal (slechte) recensies op youppie : https://youppie.net/forum/showthread...-turque-brune)

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bebert Bekijk bericht
    DILARA. Heeft vroeger gewerkt in YY, PSR, Samya, ... onder verschillende namen : DINA, LATOYA, MONA, ..... Ben ooit met haar op kamer geweest in SS. Slechte ervaring. Herhalingsgevaar 0,001 %
    Aantal (slechte) recensies op youppie : https://youppie.net/forum/showthread...-turque-brune)
    Thanks!
    Dan heeft zij nu in Sixsens haar leven verbeterd of ik heb ontiegelijk veel mazzel gehad.
    Of dit betreft toch een andere, want ze is nog niet zo lang in Sixsens, volgens haar zelf. Ik had haar ook nog niet eerder gezien (maar dat zegt niets zal ik zelf maar snel schrijven!)
    Een volgende keer zal ik het zeker weer proberen met Dilara, als het ervan komt ter afwisseling van al die leuke GMC meiden.
    En Garde

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    58

Standaard

Of dit betreft toch een andere, want ze is nog niet zo lang in Sixsens, volgens haar zelf. Ik had haar ook nog niet eerder gezien (maar dat zegt niets zal ik zelf maar snel schrijven!)
    Het is zeker en vast dezelfde. Ze was er vorige zaterdag en ze is bij mij gekomen om mij een kamer voor te stellen. Ze heeft zich voorgesteld als Dilara. Ze was al lang in Sixsens. Ik heb met haar ongeveer 6 of 8 maanden geleden gekamerd (of misschien één jaar al). Daar ben ik zeker van. Maar ze was er de laatste maanden niet meer en ze heeft haar look een beetje aangepast. Maar niet genoeg om me in de val te lokken

Last Online
    15 december 2024 @ 19:39
    Discussies
    6
    Thanks
    4.158

Standaard

Ze was er gisteren, en bleef tot en met vandaag vertelde ze. En dan weer naar huis, waar dat dan ook mag zijn.

Last Online
    15 juli 2021 @ 10:53
    Discussies
    3
    Thanks
    73

Standaard

gisteren weer de speeltuin (snoepwinkel) bezocht wat is de line up voor mij althans verbeterd vernieuwd ,, Ben met een meid geweest die haar kontje was alleen al 50€ waard om er na te kijken ))) pfff (en ik heb er mee gespeeld(en er tussen gelikt ....mmmm ) dat allemaal in de speelkamer) heerlijk was het , Maar waar je iets positief vind vind je soms ook iets negatiefs ,Bij deze mooie roemeense (naam weet ik niet meer ,sprak alleen Engels (blond) had zwarte lange kousen aan en een bilnaad string (als je gister daar was MOET je haar gezien hebben )(dat kontje echt waar) zoenen niet tot bijna niet , pijpen een 7 (komt meerdere keren met dat doekje om je voorvocht weg te poetsen ... (niet leukkk) Maar goed ga natuurlijk nog eens terug (was eigenlijk getipt door vriend om eliza eens te verwennen ) maar heb haar niet gezien , al met al na ook nog een controlle van 3uur ,was het een mooie dag avond ,bedankt SS

31. Onderstaande 6 leden hebben bram57 bedankt voor deze bijdrage:

BrulKoning ( 2 december 2018),Eddy_V ( 2 december 2018),Husky ( 2 december 2018),mentholbear ( 8 december 2018),Mr Bluenose ( 2 december 2018),Sjeufke ( 2 december 2018)

Last Online
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

En wat was haar werknaam Bram57?

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    58

Standaard

En wat was haar werknaam Bram57?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bram57 Bekijk bericht
    (naam weet ik niet meer)

Last Online
    28 december 2021 @ 17:46
    Discussies
    1
    Thanks
    54

Standaard

Dat krijg je dan van dat zo goed als alcohol vrij bier van de tap...

Last Online
    30 maart 2020 @ 11:42
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Hallo, Domenika zou deze week op vakantie naar thuisland vertrokken zijn heb ik vernomen via via, klopt dit?

grtz

Last Online
    Vandaag @ 19:51
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

VLINDERS IN DE WINTER

Op de 2e dinsdag van vorige maand weer van de glijbaan gerold en na een paar rotondes de oprit van SixSens bereikt.
    Die helling zal met vorst geen pretje zijn...

Maar dat zijn zorgen voor later. Eerst was het genieten met de vele dames in SS. Ruimschoots op tijd met Happy Hour kwam ik met het schappelijke tarief van 40 euro binnen. Ik snap niet waarom deze club niet platgelopen wordt. Bij een normale sauna betaal je al gauw zo een 30 euro entree (OK, Dagobearen vinden wel weer acties...), maar een lunch is zo 10 euro en een avond maal makkelijk 20 euro. Daar komt nog drinken bij van 2 a 3 euro per glas.
    Ik begin steeds beter te begrijpen waarom sommige heren niet eens komen om te kameren in een SC

En met name ook SS waar het eten wat mij betreft zo goed als altijd in orde is. Helaas alleen deze ene keer 1 ding niet. De haring die ik had gepakt was niet goed meer. De keren erna wel weer in orde, dus was een incidentje.
    Gelukkig lag er nog genoeg andere keus, dus de inwendige mens was verder dik tevreden.
    Dus na het omkleden richting het restaurant gegaan, onderweg spotte ik een blonde dame met een groepje dames en hoorde er eentje de blondine begroeten met Hey Kinga! Dus dat is de dame met de vele recensies. Eentje om in het achterhoofd te houden.
    Na het ontbijt maar even in de mens room liggen uitbuiken dacht ik zo. Terwijl ik langs het goed verwarmde overdekte terras gluurde ik naar binnen en spotte gelijk de 2 dames die ik in gedachte had. Eva en Sofia zagen mij ook en de 1e wuifde me om het terras in te komen. Even twijfelde ik. Tussen 2 van die lekkere dames te gaan zitten of alleen in de mens room...
    Nam dus plaats tussen de 2 meiden in voor een praatje. Na een poosje vertrok Eva en ging het amicale gesprek met Sofia verder. Tot m'n verbazing ging ze verzitten in een wat relaxtere houding met haar fraaie benen op m'n schoot.
    Ik weet niet hoe andere beren dat ervaren, maar dit was voor mij 1 van de zeldzame keren dat een dame zo spontaan relaxt bij me zit. Ik ben niet zo een socializer, en zit meestal braafjes naast een dame die me al dan niet probeert te interesseren voor een kamertje. Maar dat een vrouw zo ontspannen bij je zit en je haar benen rustig kunt strelen terwijl jullie verhalen en avonturen uitwisselen, maak ik dus zelden mee. Soms zie dat wel bij andere beren, en dan denk ik wat een bofkont. Nu zat ik ineens aan de andere kant van de lijn en zag ik de blikken van een andere beer die volgens mij hetzelfde dacht.
    Zelfs Kinga die met een vriendin schuin naast ons zat, zag ik zo nu en dan kijken van, wat is er met dat mannetje dat deze dame zich zo op d'r gemak naast zit. Ik kreeg het er warm van. Hoe een vrouw je een man kan laten voelen...

Na een poos hintte ik naar de kamervraag die Sofia gelijkt oppikte. Zij sleutel halen, en ik me ff gauw opfrissen. In de kamer friste zij zichzelf even op.
    Details hou ik uit respect voor de dames voor me, maar ik had genoten van een geweldige kamergang. Waarna zij zich overigens ook weer opfriste.
    Nadien zei ik dat ik in de auto wat voor haar ging halen, omdat ik naar aanleiding van een van haar verhalen een presentje wist die toepasselijk zou zijn.
    Dus niet veel later nam ze die aan. En hoewel ik ook de andere keuzes die ze mocht maken liet zien, bleef ze bij mijn perfecte keuze voor haar.
    Haar ook nog iets gegeven wat zij als magie bestempelde, en daarna scheidde onze wegen zich.
    Ik in het restaurant de nodige vocht aanvullen en daarna in de wellness wat relaxen.

Later op de middag kwam The Joker in de club aan en samen even een hap met hem gedaan (what else met die jongen...) in het restaurant en bij zitten kletsen.
    Zie ik ineens Sofia om het hoekje komen op een pasje en met een blik dat ze mij moest hebben. Ze kwam naast me zitten en zei dat ze een vraagje had. Wat bleek, die klapeksters kwebbelen alles met hun vriendinnen rond, en nu wou Eva ook heel graag een presentje. In het bijzonder 't presentje wat ik in eerste instantie als enige de club mee naar binnen had genomen. Oef, daar stelde ze me voor een dilemma, en verteld dat ik geen cadeautjes zomaar uitdeel aan een dame, omdat anders ook de hele meute een kado wilt, of erger op eist. Ik legde uit dat ik daarom alleen een presentje geef aan een dame na een kamergang.
    Nou simpel kaatste ze terug, dan neem je haar toch mee op de kamer. In gedachte dacht ik aan mijn andere regel: 1 club en 1 dame per week, maar dacht ook aan de Joker die ik op zak had, nee nee nee... niet The Joker die onder m'n badjas graait voor snel geld
    Maar ik bedoel een troefkaart om voor uitzonderlijke gevallen een uitzondering te maken om nog es de kamer op te gaan.
    Die zou ik voor Eva in kunnen zetten. Maar eigenlijk had ik hartstikke meer zin in Sofia en zei haar dat ook. Ze keek verwonderlijk op, en ik vervolgde dat we daarna wel wat konden regelen. Maar nu zat ik even met Joker aan tafel en we spraken af om elkaar later op de avond rond een uur of 8 nogmaals te treffen. Tevreden nam ze afscheid en ging waarschijnlijk gelijk het goeie nieuws 'door eksteren'.
    The Joker zei heel scherp: Nou jongen, dat betekent dat we em vandaag om 7 uur gaan peren...

De rest van de dag verliep heel gemoedelijk met wat ouwehoeren met Joker, sauna en jacuzzie rondjes gemaakt, vol lopen proppen, en van werken kwam weinig terecht.

En toen het tijd was om mijn belofte na te komen, kwam ik Sofia snel genoeg tegen. En een deja vu van de ochtend voltrok zich op de kamer, ditmaals in de kelder.
    Nadien overhandigde ik Sofia het gewenste presentje. Zij had een goed idee om Sofia mee te verrassen en ik leerde weer wat nieuws. Wat blijkt, de dames ruilen hun kluissleutel om voor een kamersleutel, elke keer wanneer ze zich met een man terug trekken. Dus wij naar de receptioniste, die in eerste instantie niet begreep waarom we Eva's sleutelbos wilden. Maar na een korte uitleg mochten we Eva verrassen wanneer ze van de kamer terug kwam.

Na afscheid van Sofia genomen te hebben nam ik voor vertrek nog een laatste bubbelbadje om even uit te rusten voor de lange weg terug.
    Omgekleed weer terug de trapjes op om m'n kluissleutel af te geven. Onderweg liep ik stomtoevallig Eva met een klant tegen het lijf. Kort bedankje van haar gekregen en voldaan de club verlaten.

Buiten was het al donker en guur. Dat deerde me allemaal niet. Tijdens de rit zat ik namelijk nog lang na te genieten van de dag, met vlinders in m'n buik van Sofia...

37. Onderstaande 22 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 8 december 2018),Bachatero ( 8 december 2018),Befke ( 8 december 2018),buttlover ( 8 december 2018),cheasehead ( 8 december 2018),Devante ( 8 december 2018),duivenmelker ( 8 december 2018),Eddy_V (10 december 2018),Eric vb ( 8 december 2018),Flyerke ( 8 december 2018),haantje (14 december 2018),Husky ( 8 december 2018),hvdk52 ( 9 december 2018),jansenroy ( 8 december 2018),Jooploop (16 december 2018),le_belge ( 8 december 2018),Meme Moo ( 8 december 2018),Mr Bluenose (10 december 2018),Sjeufke ( 8 december 2018),sofaking ( 8 december 2018),Wijze grijze ( 8 december 2018),zeppos58 ( 8 december 2018)

Pagina 59 van 227 EersteEerste ... 94955565758596061626369109159 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten