Na 2 maandjes verlof zou ze terug zijn. Heb vorige week weer een heerlijk uurtje met haar gehad. Fijne meid waarmee je ook een goed gesprek kunt voeren.
Na 2 maandjes verlof zou ze terug zijn. Heb vorige week weer een heerlijk uurtje met haar gehad. Fijne meid waarmee je ook een goed gesprek kunt voeren.
Iemand Elena reeds terug gezien?
Nog niet, en kan best nog een paar weken duren denk ik
Zou deze week terugkomen voor een paar weekjes, maar ze heeft alsnog afgezegd, dus denk dat we haar niet meer zullen terug zien.
L'histoire se repete....
Komt wel weer opdagen, denk na de feestdagen.
Bachatero ( 7 november 2018),Daytripper ( 6 november 2018),hotmister1985 ( 7 november 2018),jansenroy ( 7 november 2018),krids70 ( 7 november 2018),pret ( 7 november 2018),Sjeufke ( 6 november 2018)
Gisteren was haar 1e dag weer, de mooiste borsten van SS zijn weer terug
Bachatero ( 9 november 2018),Daytripper ( 9 november 2018),krids70 ( 9 november 2018),Mr Bluenose (10 november 2018)
bedankt voor de tip hierboven heb ze weer gezien na 8 maanden en het weerzien was van twee kanten super leuk om weer eens met haar te spelen was weer topsport zeg maar hadt wat in te halen was weer mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
jansenroy (12 november 2018)
Hmmmm, dit verdient nader vergelijkend onderzoek.
Gisteren was het bijna zover, maar ze had een pannekoekbeer, dus zal het voor vrijdag zijn.
Wel al mee gesproken en ze blijft in SS tot ongeveer 10 januari..
jansenroy (13 november 2018)
ELENA (SixSens) - Een fijne herhaling
Bij deze recensie
Uiterlijk
Na 3 jaar vind ik ze gewoon in haar gezicht veranderd als ik weer eens goed naar haar kijk...of heb ik haar zo verward met de lookalike dame die ik irl ken dat ik zelfs geloofde dat ik hààr neukte in plaats van Elena? Ze blijft een naturel uiterlijk hebben en is nu een lookalike van een andere dame uit het heden en dat is wel een voordeel bij naturelle girls-next-door. Ik wou dat er meer waren van die doorsnee schoonheden: mooi, niet overdreven geschminkt, normaal gebouwd en prachtige lange haren.
Karakterschets
Een vriendelijke innemende dame die meeging in mijn kamerwensen waarvan ze nog alles wist. Wat profi en erg vriendelijk. Ze gaf me het gevoel dat ik mezelf kon zijn als ijsbeer.
Presales
Ze stond doorheen de dag het meeste aan de trap bij de lockerruimte samen met een andere dame en het is daar dat we dus in contact kwamen *duh*. Toen ik actief op zoek ging naar mijn eerste dame van de dag besloot ik zelf om met haar op herhaling te gaan na meer dan 3 jaar (cfr verslag 28/3/15 - ik heb het speciaal opgezocht). Ik had er een goed gevoel bij en vroeg een kamer boven en daarop was het best lang wachten. Lange wachttijden, dus lange 'presales' waar we elkaar vastnamen, ik met haar haren speelde, haar lijf streelde terwijl ze haar hand over m'n lichaam liet glijden.
Kamer
Kamer 4, een klein standaard kamertje in de bovenverdieping. De muziek werd gauw uitgezet en de lichten goed aan.
Kamersessie
1) Aard van de sessie:
Ik zei al dat ik in deze club kwam om stoom af te blazen van alle acclimatisaties en dat was waar deze sessie voor was: een ontlading ontketenen, pure optick lookalike fuck!
2) Duur:
Half uurtje dat werd vol gemaakt mits wat truuken van de foor om ze binnen te houden.
3) Voorspel:
Lang mooi voorspel waarbij ze me goed domineerde en teasde. Lekker spelen met haar mooi borsten en haar lichaam strelen. Ik moest herhaaldelijk vragen dat ze haar haren los liet hangen. Ik hou van loshangende haren en streelde die ook. Steeds hebben dames de neiging dat samen te binden.
4) Seks en naspel:
Seks was zeer goed, misschien allemaal wat te snel, stond oor erg geil natuurlijk. Ik kwam lang en zinderend klaar terwijl ze me zachtjes bereed. Naspel was strelen en wat Roemse nummertjes beluisteren nadat ze zich gedoucht had. Dat douchen doen die dames hier blijkbaar vaker en dan zijn ze bijna 5 min. weg. Kunnen ze dat niet achteraf doen? Ze deed ook haar lingerie weer aan voor ze naast me ging liggen, denkend dat we al de kamer zouden verlaten: niet met den dezen! Muziekje op, verder met de tieten spelen en samen genieten op de tonen van Mr. Salam en Printu De La Cluj...
5) Communicatie en klik:
Erg goede communicatie al moest ik assertief zijn op het einde. De klik was goed, wel niet de GFE-soort: is eerder afstandelijk naar het einde.
6) Ambiance-level / betrokkenheid:
Goede ambiance, ik heb mijn zin gehad en geen gevoel gehad van stage acting, ze deed in alles goed mee.
7) Extra vermeldingen:
Het is een lookalike-sessie en een van de belangrijkere van de dag.
Afhandeling en betaling
Netjes opgeruimd en in lockers haar felbegeerde geldbriefje gegeven.
Aftersales
Geen, drukke dame.
Fazit en Score beleving
Een behoorlijke sessie met een mooie vriendelijke dame, dat stoom afblazen was goed gelukt!
Belevingsscore: 1/2
De zwarte wolf
jansenroy (22 november 2018),mentholbear (23 november 2018),Mr Bluenose (22 november 2018),Schietgraagft (23 november 2018),waterrat (26 november 2018)
voor de liefhebbers ze is weer in ss gisteren gezien
een dag niet gewipt is een dag zonder fun
Weet iemand of Elena er momenteel weer is?
zo daar is een liefhebber
een dag niet gewipt is een dag zonder fun
Afgelopen zondag en de zaterdag een week daarvoor niet gezien.....
Elena is naar huis, over een week of drie maakt ze haar opwachting weer in SS.
Elena is een lieve vrouw, met mooie stevige borsten.
Heeft iemand Elena onlangs gezien? Ik ga morgenavond nog eens langs.
Ja hoor, is weer aanwezig
Ook Elena is sinds gisteren teruggekeerd, na een jaar en 4 maanden. Een beetje slanker en ziet er dus prima uit.
Een verwelkomingskamer zit er zeer binnenkort dus absoluut in...