LENI werkte als SONJA in PSR en SIMONA werkte als LENI in PSR,had met SIMONA meestal kamer 1 met douche in PSR.
S&F zat altijd op de grond met een kleine dvp die zijn lul aan het berijden was.
LENI werkte als SONJA in PSR en SIMONA werkte als LENI in PSR,had met SIMONA meestal kamer 1 met douche in PSR.
S&F zat altijd op de grond met een kleine dvp die zijn lul aan het berijden was.
Voor de duidelijkheid de Queen of Love van Dalton is dus weer terug in PSR en dat is de dames van dit topic. Dan hebben we ook nog deze dame:
Lisa (Leni) ex- PSR Sonja (Bulgaarse)
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Sonia stond al heel lang op mijn todo lijstje, heb nog nooit met haar gekamerd, en ze was tijdens mijn laatste bezoeken, altijd afwezig.
Ik moest even 2x kijken, ze heeft haar haar geblondeerd. En ja, ik heb nu eenmaal een zwak voor blondines, ook al is het niet echt.
In de wellness samen ff knus op het schommelbed gelegen, en niet lang hierna de sleutel gehaald.
En het werd alleen maar bevestigd, een heerlijk uurtje met haar gehad.
Deze petite dame ziet er nog heel jong uit, maar is al bijna 30. En dat kleine strakke kontje...ohh man.
Zit al vele jaren in dit vak en dat was goed te merken. TZ, vingeren, 69, FT, ze vond alles prima.
Nog wat aanvullende informatie. Rond de avonduren verandert ze vaak haar outfitje, tot iets minimaals met alle inkijk, of zoals vandaag poedeltjenaakt.
Ze is veel afwezig en werkt slecht korte periodes van enkele weken. In de winter is ze zelfs van plan om 3 maanden thuis te blijven.
Laatst gewijzigd door yylover; 11 juli 2016 om 22:36
Agronymus1 (14 juli 2016),cheasehead (12 juli 2016),Manureva (12 juli 2016)
Is deze nog actief?
Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit
Manureva (20 november 2018)
In 2010 en 2011 flink wat keren stomende seks met deze schattebout gehad. 7 jaar later dus nog steeds aan de gang. Goede herinneringen aan deze zwerfkat daarnaast wel een zwak voor haar. Enerzijds een profi anderzijds een breekbaar schatje. Hopelijk heeft ze tegenwoordig wat meer spek op de ribben want toen was ze, naar mijn smaak, wat te mager.
Is die nog steeds aktief?
Sommigen stoppen blijkbaar nooit.
Een professioneel waar veel mogelijk bij was, is.
Nu dus in Babylon https://www.saunaclubs.org/modelle/s...abylon/373.php
Vandaag mee gekamerd, wat een heerlijke dame
https://www.ijsberenforum.com/forum/...762#post637762
brombeerzuid (13 december 2018),Husky (14 december 2018),Manureva (16 december 2018)
Goed advies Sonja
Ben binnenkort voor de eerste maal in PSR!
Nog meer goede tips omtrent dames?
Manureva (16 december 2018)
Mag dus verplaatst worden naar Babylon !!!
Manureva (16 december 2018)
Was maandag weer aanwezig in PSR.
Manureva (23 oktober 2019)
Ze is in ieder geval niet de QUEEN OF LOVE (SIMONA,LR en LENI,PSR) want die heeft prachtige groene ogen en is jonger dan 36 maar ik denk dat het LENI(LR) en SONJA in PSR is.
Die 2 kennen elkaar heel goed.
De QUEEN OF LOVE heeft mij zo'n kleine 6 jaar goed de sperma bij me verwijderd.
@ Dalton
Ga dat eens cotroleren. Krijg je eindelijk weer een keer goed te eten
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
LENI heeft geen keizersnee en SIMONA wel.
Gelukkig kunnen Dalton en ik ze wel uit elkaar houden. Ik hoop dat ze nog lang in het vak blijven. Kan ik er misschien ooit nog eens van profiteren.
pret (24 oktober 2019)