Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
    Last Online
    2 januari 2015 @ 14:52
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Frage Huisregels "Bernds" ?

In één van de reacties lees ik dat een "Programm" afgelopen is als je klaarkomt.
    Vandaar mijn vraag aan de meer ervaren bezoekers onder jullie : klopt deze info ? Start er een tweede "programm" als je daarna nog verder wil "spelen" ?
    Bijkomend vraagje : blijkbaar is het de gewoonte dat er al voor het kameren op de bank gestart wordt met een pijpsessie. Wat als je daar klaarkomt ? Wordt dit dan ook als een volledig programm van een half uur aangerekend ?

Het komt misschien belachelijk over, maar mijn "probleem" is dat ik de eerste keer zéér snel klaarkom en het jammer zou vinden om 50€ aangerekend te krijgen voor een minuutje pijpplezier.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 september 2007 om 17:39

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SIEDEAN Bekijk bericht
    In één van de reacties lees ik dat een "Programm" afgelopen is als je klaarkomt.
    Vandaar mijn vraag aan de meer ervaren bezoekers onder jullie : klopt deze info ? Start er een tweede "programm" als je daarna nog verder wil "spelen" ?
    Ja.

Bijkomend vraagje : blijkbaar is het de gewoonte dat er al voor het kameren op de bank gestart wordt met een pijpsessie. Wat als je daar klaarkomt ? Wordt dit dan ook als een volledig programm van een half uur aangerekend ?
    Ja. Katja had mij ook eens zover binnen 10 min, overigens 10 heerlijke minuten! Het goede nieuws: later nog eens met haar geweest, en toen waren we zeker 3 kwartier bezig. Zowel de 1e als de 2e keer 1 Programm. Ik was (zeer) tevreden beide keren.

Het komt misschien belachelijk over, maar mijn "probleem" is dat ik de eerste keer zéér snel klaarkom en het jammer zou vinden om 50€ aangerekend te krijgen voor een minuutje pijpplezier.
    Misschien bij de dame in kwestie aankaarten voordat de pret begint? Wellicht is ze genegen je 2x te laten komen voor 1 Programm als het echt zo snel gaat.

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Alles wat Randy schrijft bevestigt ook mijn ervaring in Bernds.

Bekijk het eens van deze kant: Als je de eerste keer snel klaarkomt ga er dan 'gewoon' van uit dat de eerste sessie je 100EUR kost. Op deze wijze leg je geen druk op jezelf ('ik mag vooral niet snel klaarkomen...) en geniet je wat relaxer van het hele gebeuren.

Een tipje uit de trucendoos van TSB: Als je voelt dat je al snel gaat komen en je bent bv nog maar 10' a 15' bezig aan de sessie, leg dan gewoon de dame even op haar rug en geef haar ook een lekkere orale verwenbeurt. Jij komt wat op adem, de dame kan het ook wat rustiger aan doen, vindt het misschien wel lekker, en jij kan dat daarna je halfuurtje volmaken en als afsluiter lekker knallen...

uw dienstwillige dienaar,

TSB
    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    13 december 2018 @ 23:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

voor een minuutje pijpplezier.

Ik zou thuis de ouderwetse handkar gebruiken (desnoods twee keer), zodat de (grootste) druk er af is als je daar bent. De dame tot rust manen is ook een optie. Beide opties kosten niks, zei de zuinige Nederlander...

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Je kan ook.....

.....de bank overslaan, bij je eerste sessie in het Hof.

Dat heeft 2 voordelen:
    - Je sessie duurt 'n half uur (omdat 'n Hof-dame de kamertijd behoort vol te maken)
    - Je bent nog steeds slechts 50 euro kwijt (op voorwaarde dat je slechts 1x spritzt)

Om te starten met 'n korte en lekkere FT op de bank is overigens niks mis.
    Kan je daarna altijd nog besluiten of je meteen weer 50 euro wilt uitgeven.
    Founding Member

Last Online
    2 januari 2015 @ 14:52
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

OK heren,
    Bedankt voor de bevestiging en de tips (en voor jullie snelle reacties).

Last Online
    Gisteren @ 18:01
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Als ik alles zo lees over Bernd's, dan denk ik dat je "probleem" ook mijn probleem zal worden. WEn we zullen vast niet de enige zijn....:D

Maar ik heb even doorgescrolld:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht

Om te starten met 'n korte en lekkere FT op de bank is overigens niks mis.
    Kan je daarna altijd nog besluiten of je meteen weer 50 euro wilt uitgeven.
    Niks mis mee :zauberkis

Last Online
    Gisteren @ 18:01
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Update na twee bezoeken... De dames weten zo vakkundig met hun mond te werken dat ze op tijd stoppen. Ik ben ook een vlugge, maar op de bank is het mij nog niet overkomen....
    Laatst gewijzigd door Willem2; 6 februari 2008 om 20:51

Last Online
    Gisteren @ 18:57
    Discussies
    34
    Thanks
    4

Standaard

Of wat dacht je van een andere tent, waar ze niet van ie domme regeltjes hebben.
    ik kan dat geen goede service noemen.
    voor mij een reden om niet naar bernds te gaan.
    Ach ja tenten zat.

.357 magnum

Last Online
    12 juli 2023 @ 21:43
    Discussies
    42
    Thanks
    819

Standaard overleg beren ....... lost zoveel op

Magnum,

Als je overleg pleegt met de dames is zelfs een 2de keer klaarkomen mogelijk als werkelijk blijkt dat je een "vlugge" bent.

Tevens sluit ik me aan bij "goedemorgenallemaal" dat die meiden zeer profi zijn en als je ze vooraf verteld dat je snel klaarkomt, zullen ze alles in het werk stellen om het zo lang mogelijk te trekken:D

't zijn een stel toffe meiden bij Bernds, very dedicated and eager to please

Last Online
    13 mei 2010 @ 23:35
    Discussies
    9
    Thanks
    0

Standaard

What the Fuck :teuflisch welke regels

Dat valt best wel mee zijn zoveel voordelen in het Hennefse dat als je te snel klaarkomt je alle regels als sneeuw voor de zon vergeten bent.

Maar jemmig als dat het ergste is :thefinger en letwel een goed gesprek vooraf maakt veel goed en dat geld voor alle CLUBS !

Gegroet,

De PaTThai Cock.
    De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten