Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Last Online
    22 maart 2017 @ 12:44
    Discussies
    23
    Thanks
    12

Standaard Verversrui 08/2, Jana

Haarkleur/-lengte : Zwart / Halflang
    Lengte dame : ± 1.70
    Postuur/Cupmaat : Slank / B (echt)
    Nationaliteit/Taal : Ukraïne / Engels
    Leeftijd : ± 23
    Tatoeages/Piercings : Nee /Nee
    Service: PMC, NMC meerdere positie's
    Voordelen: Vriendelijk, Goedlachs
    Nadelen: Geen ontdekt
    Tijdsduur : ± 20 min.
    Prijs : €50
    Extra’s bij het bezoek: Gezellige babbel.

Recensie volgt later, alvast paspoortje aangemaakt.

Grz Sub

Last Online
    22 maart 2017 @ 12:44
    Discussies
    23
    Thanks
    12

Daumen hoch

Afgelopen weekend nog eens bij een nieuwe Dame op bezoek geweest. Ze was me al enige tijd opgevallen vanwege haar uitbundige lach, en prachtige uitstraling. Ze lijkt qua gezicht, en glimlach ook erg veel op griekse Anna uit de VT. Vandaar dat we haar ook de "zus van Anna" noemden als we over haar spraken, dit is nu niet meer nodig aangezien we nu de naam van deze schoonheid kennen. Ze heet dus Jana, en komt uit de Ukraïne. Jana is erg slank, ongeveer 1.70m lang, en ik schat haar leeftijd ergens voor in de 20.

Tijdens het naar bovengaan, en tijdens het uitkleden gezellig gebabbeld over van alles en nog wat. Hierna werd me gevraagd bij haar op bed te komen liggen, waar zij inmiddels al zat te wachten.

Jana begon met lichtjes door mijn borstharen te strelen, en dan al snel af te zakken naar de geschoren regionen waar alleen nog een stevige wortel stond. Jana bracht toen al snel gedeeltelijk met haar mond en gedeeltelijk met haar hand een condoom aan, en begon zalig te pijpen. Dit deed ze zo zalig dat ik bijna geneigd ben om haar "de perfecte 10" te geven. Er zijn er slechts weinigen waar ik zo goed over te spreken ben. Jana pijpt zachtjes, meestal houd ik van het wat stevigere pijpwerk, maar Jana bracht lekker veel variatie aan. Dan weer redelijk diep, dan weer net alleen de eikel, dan weer met haar tong kringetjes draaien, en ga zo maar door. Terwijl zij zo bezig was kon ik wat met haar poes en met haar mooie natuurlijke borsten spelen. Ook ging Jana niet al te lang door, vaak gaan de Dames zo lang door, dat de kleine jongen zo keihard staat dat je zodra je gaat neuken eigenlijk meteen moet vechten om niet direkt klaar te komen. Bij Jana niet. Zij gaat lang door, en maakt hem goed hard, maar niet keihard. Dan vroeg ze welke positie ik wilde, gekozen voor Amazone. Zij maakte hier geen enkel probleem van, en kwam in Reverse Amazone op me zitten en begon heerlijk te rijden, met dat mooie kontje in mijn richting. Wat een uitzicht. Ook dit deed ze lekker en gevarieerd. Jana ging niet alleen op en neer, maar zat ook uitgebreid te wiegen en te draaien. Daarna bleef ze even stil zitten, om me af te laten koelen, dit lukte echter niet, omdat ik aan die mooie slanke rug en fraaie kont dacht in plaats van aan de werken aan de Brouwersvliet. Ik kwam dus op die manier zachtjes en rustig in haar klaar. Toen zij van mij af ging om een andere positie in te nemen, zag ze dit, en klonk teleurgesteld toen ze er een opmerking over maakte. Dat ga ik de volgende keer dus wel goed maken, ik ben nu al ongeveer 20 minuten binnen geweest, en Jana wilde dus eigenlijk nog doorgaan en een extra positie innemen. Er is dan ook geheel geen tijdsdruk.

Het enige nadeel vind ik dat ze iets te overdreven kreunde terwijl ze me bereed. Verder was het een zalige ervaring. Na afloop kwam ze nog even met haar gezicht op mijn borst liggen, en toen ze daar zo lag maakte ze nog een complimentje dat ik zo lekker rook, en was nieuwsgierig welk merk geurtje ik gebruikte. Zij bleek dus een vrouwengeurtje van het zelfde merk te gebruiken. Tijdens het wassen hier nog wat over verder gekletst, en na het aankleden met een goed en zalig gevoel buiten gestapt.

Grz Sub

Last Online
    18 februari 2022 @ 18:11
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Pfeil Jana terug op Verversrui 08/2 !

Ukrainische Jana al heel geruime tijd terug op Verversrui 08/2, dus deze schoonheid dan maar terug uit het archief naar Verversrui 08/2 !
    Anvers

Last Online
    18 februari 2022 @ 18:11
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Pfeil

Dame terug lange tijd niet meer gezien, dus best naar het archief tot deze schoonheid misschien nog eens terug komt !
    Anvers

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten