Pagina 48 van 178 EersteEerste ... 384445464748495051525898148 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.176 t/m 1.200 van 4426

Discussie: Babylon, Algemeen

Last Online
    28 november 2024 @ 08:18
    Discussies
    0
    Thanks
    67

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bart_007 Bekijk bericht

Ben ook benieuwd hoe de vernieuwde kino er nu uit ziet.
    Zal zeker niet meer zijn zoals hier https://xhamster.com/videos/german-s...9661#mlrelated wat op zich ook al niet meer de allerlaatste uitvoering van de kino was ;-)
    De kino is niet veel veranderd. Maar las dat deze nu ook wordt gerenoveerd

Last Online
    26 juni 2021 @ 07:52
    Discussies
    6
    Thanks
    513

Standaard

Vandaag heerlijk dagje gehad in Babylon. Was redelijk druk, maar denk dat de meesten voor de Weihnachtsparty morgen zullen komen.
    Zelf hou ik er meer van als het wat rustiger is. Alles weer goed geregeld in Elsdorf. 1e dame een matige sessie met een Bulgaarse mooie dame, maar echt afwerken.(dat voor het eerst volgens mij in deze club).
    Na 2e maal sauna whirlpool ingegaan, en een zeer mooie dame kwam bij mij in bad zitten. Dit was de Bulgaarse Sonja, heerlijke alleenstaande MILF(2 kids) van 34 jaar met een stunning figuur. Gaf haar aan dat ik nog aan het herstellen was van mijn vorige sessie. Ze wilde gemasseerd worden in bad, nou wie ben ik om dan nee te zeggen . Ze kwam op mij zitten en kleine Rod werd meteen weer Hot
    Tijdje lekker geflikflooid in het water. Echt zeer goede sessie op de kamer volgde. Mijn vaste schatje Denisa te laat getroffen helaas, de pijp was nu echt leeg helaas....... Next Time

PS kent iemand deze Sonja van andere club? zie nog geen paspoortje staan https://www.saunaclubs.org/modelle/s...abylon/373.php

3. Onderstaande 8 leden hebben hotrod68 bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (13 december 2018),cheasehead (13 december 2018),duivenmelker (13 december 2018),Jooploop (13 december 2018),Manureva (16 december 2018),mentholbear (15 december 2018),Schietgraagft (18 december 2018),Viscamessi (15 december 2018)

Last Online
    Gisteren @ 19:41
    Discussies
    57
    Thanks
    5.133

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hotrod68 Bekijk bericht
    PS kent iemand deze Sonja van andere club? zie nog geen paspoortje staan https://www.saunaclubs.org/modelle/s...abylon/373.php
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...)-(Planet-Eden)
    Pluk de dag of een bloemetje

5. Onderstaande leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

hotrod68 (13 december 2018)

Last Online
    26 juni 2021 @ 07:52
    Discussies
    6
    Thanks
    513

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hasta la pasta Bekijk bericht
    Thx Ze zij me inderdaad dat ze bij PSR had gewerkt.

Last Online
    Gisteren @ 18:08
    Discussies
    151
    Thanks
    9.381

Standaard

Babylon (B)engeltjes

Het oorspronkelijke plan om naar SixSens te gaan werd door een speling van de natuur in de vorm van een windvlaag die mij van de A73 op de A74 deed belanden te niet gedaan. Het lukte me uiteindelijk bij afslag 18 op de 61 uit de ban van de wind te geraken.

Bezocht op: za 8/12
    Aankomst: 13.00 uur
    Vertrek: 23.15 uur

Aanwezige bekende beren:
    Hasta la pasta, Nlnu en Reagen

Aanwezige mij bij naam bekende dames:
    Adina, Alesia, Alexis, Amalia, Bella, Bianca, Cristina, Dolli, Franceska, Gina, Kashida, Lora, Lucy, Monika, Roberta, Roxana, Tanja. De overige usual suspects van gezicht plus een drietal voor mij nieuwe naakte lijfjes waarvan twee een zonde waard waren.

Dames in aantal: ergens rond de 40.
    Dames optiek: behoudens een enkele stunner 13 in het dozijn gnd's.
    Eten: voldoende variatie in voederbakken en mogelijkheid tot à la carte.
    Hygiëne: club is schoon en netjes, lakens zijn aan vervanging toe.
    Kamers: buiten kamer 1 (honeymoonsuite) simpele neukhokken zonder poespas.
    Sfeer: gezapig voor Babylon begrippen.
    Wellness: dik in orde. Temperatuur jacuzzi ditmaal beter als vorige keren.

The day in soundbites
    * Grappig om te zien hoe snel een dame zich kan verplaatsen op die hoerenstelten zodra ze je zien binnenkomen.
    * Temperatuur in de club deed de naam saunaclub alle eer aan.
    * Er was natuurlijk weer eens een Duits verjaardagsfeestje.
    * Tussen de bedrijven door zeer aangename gesprekken gevoerd met hasta la pasta.
    * De derde sessie was de 69e met een Roemeense dit jaar. Het zorgde ervoor dat ik de oorsprong van the Rivers of Babylon ontdekte.
    * Kleine duiveltjes die vragen worden overgeslagen.
    * Helaas Bianca telkens op de verkeerde momenten getroffen waardoor haar verrassing (Heute kein sex im Mund und kein sex im Muschi) een vraagteken bleef.

Sessies
    Kamergang 1 & 3: Tanja (Roemeense)
    Duur: 60 minuten & 90 minuten
    Algemene beoordeling dame: ongeleid projectiel
    Presales: spint vakkundig een web waaruit ontsnappen niet mogelijk is
    Aftersales: regelmatig komt ze voorbij of nodigt je uit bij haar te komen zitten.
    Optiek: lolita lichaampje met een guitig GND koppie
    Hygiene: uitstekend
    Gecombineerd parental guidance explicit lyrics verslag kamergangen: https://www.ijsberenforum.com/forum/...780#post637780
    Herhalingsgevaar: ook al zou ik willen dan is ontsnappen aan Tanja voor mij onmogelijk. Als een balletje in een flipperkast gaat ze alle kanten uit en telkens weer vraag je je af welke richting ze uitgaat. Haar onvoorspelbare karakter en gekte is een rollercoaster waar ik in de toekomst ook nog de nodige ritjes mee zal maken.

Kamergang 2: Adina (Roemeense)
    Duur: 60 minuten
    Algemene beoordeling dame: lid van de Academica Oralsky
    Presales: ze had al eerder een vluchtige poging gedaan en nam nu de tijd
    Aftersales: geen, maar lag niet aan haar. Ik lag aan de ketting bij Tanja
    Optiek: zeer aparte haardracht (wit, lichtblauw, violet), beugelbekkie en gepimpte boobs
    Hygiene: uitstekend
    Expliciet verslag van dit experiment: https://www.ijsberenforum.com/forum/...838#post637838
    Herhalingsgevaar: de eerste kennismaking was boven verwachting. Oraal begaafd waarbij de hele rambam aan variaties voorbij kwam. Als liefhebber van het betere slobberwerk daarom zeker een optie voor toekomstige encounters.

Conclusie
    Volgend jaar maar eens kijken of het me lukt om Babylon op een doordeweekse dag te bezoeken. Heb het wel gehad met de Duitse verjaardagsfeestjes die het stereo type beeld van de Duitser boven de vijftig bevestigen.
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

8. Onderstaande 28 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (15 december 2018),buttlover (15 december 2018),cheasehead (15 december 2018),claudius (17 december 2018),Devante (15 december 2018),duivenmelker (17 december 2018),Eddy_V (17 december 2018),Elmo3108 (15 december 2018),Firehawk (15 december 2018),forgetskinnyletsgetfatty (15 december 2018),Giodude (15 december 2018),hasta la pasta (15 december 2018),Jooploop (15 december 2018),Klatergoud (15 december 2018),le_belge (15 december 2018),Manureva (16 december 2018),mechelen (15 december 2018),mentholbear (15 december 2018),Mr Bluenose (15 december 2018),Partycrasher (15 december 2018),Pierke69 ( 2 mei 2022),pret (15 december 2018),Schietgraagft ( 8 januari 2019),Sjeufke (15 december 2018),swazontneuf (15 december 2018),waterrat ( 4 januari 2019),Wijze grijze (15 december 2018),yylover (15 december 2018)

Last Online
    6 januari 2025 @ 20:39
    Discussies
    23
    Thanks
    685

Standaard

Normaal gesproken probeer ik feesten en partijen in saunaclubs te vermijden. Mij te druk meestal. Maar ik wilde graag nog een keer naar Babylon en de enige mogelijkheid was 14 december, kerstfeest in Babylon. Toch maar gegaan en eigenlijk viel de drukte ook wel mee. Een aantal dames met een kerstsetje aan, maar toch ook best wel veel gewoon naakt. Zo zie ik ze eigenlijk ook het liefst. Wel stond de muziek vrij hard de hele dag. Het werd eigenlijk best een leuke dag op een klein incidentje na.
    Ik was er al op tijd en eerst maar eens flink de wellness ingedoken. Dat is toch wel echt goed voor elkaar daar in Babylon. Ik voelde de stress bijna verminderen. Als iedere keer kreeg ik bezoek van Kaschida terwijl ik in de wellness was. Ze zou toch inmiddels moeten weten dat ik echt niet met haar naar een kamer ga.
    Na de wellnes en een bakje koffie maar eens op zoek naar een leuke meid. Ik zocht naar Dolly, maar ik zag haar niet. Meestal begint ze iets later maar het was inmiddels bijna half twee. Dus het werd Carla, net binnen na een maand afwezigheid en zij had echt zin in sex. Nou, ik ook, dus dat kwam prima uit. Mooie meid om te zien: slank, b-cup, girl next door zonder tattoos. Carla is een meid die er echt iets van weet te maken. Beetje een praatje, lekker zoenen, gewoon een fijne vrijpartij eindigend in een knallend orgasme voor beiden. Voor mij niet zo moeilijk: de druk was best hoog en zij was echt strak dus ik hield het niet zo heel lang vol. Echt aan te raden deze Carla.

Wat gegeten en het was prima verzorgd voor de kerst. Beetje uitkijken niet teveel te eten, want dat is niet goed voor de sex. Maar weer eens op zoek naar Dolly en inmiddels was zij er. Ze zat op haar min of meer vaste plekje in de lounge. Echt vrolijk zat ze niet te kijken. Na een praatje naar een kamertje vertrokken waar ze echt helemaal geen zin bleek te hebben. Zeg dat dan liever meteen. Ze voelde zich gebruikt door al die mannen en haatte het werk, zei ze dan. Niet echt bevorderlijk voor de sfeer. Ik heb mooie momenten met haar gehad, normaal blijf ik een uur of langer met haar op een kamer, maar vandaag heb ik na 20 minuten de kamer verlaten, zonder seks. Ze is nu naar Roemenie en komt pas eind januari terug. Ik hoop met weer wat meer zin en een beter humeur, maar ik denk niet dat ik nog eens met haar ga kameren.

Dan maar op zoek naar iemand die er meer plezier in heeft. Dat was niet zo moeilijk Op de bank bij de bar zat Denisa. Ze begon meteen te zoenen. Precies zoals ik het graag wil. Al snel een kamertje op gezocht en het werd heel mooi. Ik ben al vaker met haar geweest en dan weet je een beetje van elkaar wat je prettig vindt. Het werd ongeremde lekkere seks, eindigend in missio. Het was genieten, voor beiden. Jammer van de tattoos, zonder zou ze mooier zijn, maar als ik eenmaal met haar op een kamer ben valt het wat minder op.

Inmiddels was het een uur of half vier en dat is altijd het moment waarop ik mij af vraag of ik naar huis zal gaan of nog zal blijven. Het werd blijven en daarmee tijd voor een leffe blond. Wat prettig toch dat ze dat daar hebben. Na de leffe maar weer eens naar de wellness. In de lounge stond een lange tafel met een bordje ‘personal only’. Zouden ze een kerstdiner hebben met alleen de meiden? Is er nog iemand die meegemaakt heeft wat er gebeurd is aan die tafel?

Al meerdere keren was mijn aandacht getrokken door een meisje met blonde krullen, die eigenlijk voortdurend bezet is. Al een paar keer aangesproken, maar steeds geen tijd. Het is ook een vriendinnetje van Michaela en die is eigenlijk ook altijd bezet. Maar wat later zei ze tegen mij dat ze een afspraak had en dat we konden afspreken daarna of als die niet kwam opdagen. Ze had nog een paar keer gekeken of ze die afspraak zag, maar na 10 minuten concludeerde ze dat hij niet kwam opdagen en kwam bij mij zitten. Het was denk ik haar vriendelijke lach die mij zo aansprak. Ik vind het soms wel fijn om met een duits meisje te praten: het is toch vaak best lastig communiceren met die roemeense meiden.
    We vertrokken naar een kamer en zetten het gesprek daar voort. Maar uiteindelijk werd het toch zoenen wat ze uitzonderlijk lekker doet. Ze heeft erg kleine borsten, eigenlijk bijna alleen maar tepels, maar die zijn dan wel weer heel mooi. Jammer weer van de ontsierende tattoo die haar hele arm bedekt.
    Ne een tijdje kreeg ik een condoom om en mocht ze van mij op haar rug gaan liggen. Wat een lekkere seks werd dat. Bezweet ging een tijdje lager naar de douche. Heerlijk, aan te raden.
    Nog maar een leffe gedronken, maar nu een ‘dunkel’. Op de terugweg naar huis zag ik dat de diesel in Duitsland inmiddels duurder is dan in Nederland, dus daar ben ik voorbij gereden. Jammer dat het zo ver is, maar het was een heerlijke dag.

10. Onderstaande 22 leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (16 december 2018),biged (18 december 2018),brombeerzuid (16 december 2018),cheasehead (17 december 2018),claudius (17 december 2018),deket (18 december 2018),duivenmelker (17 december 2018),Eddy_V (17 december 2018),Elmo3108 (17 december 2018),fg22 (18 december 2018),Giodude (16 december 2018),Jooploop (17 december 2018),Klatergoud (17 december 2018),le_belge (17 december 2018),lustman (17 december 2018),mechelen (16 december 2018),mentholbear (17 december 2018),pret (17 december 2018),Schietgraagft ( 8 januari 2019),swazontneuf (18 december 2018),waterrat (18 december 2018),Wijze grijze (16 december 2018)

Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Citaat fervent:
    " Sie hat sehr kleine Brüste, eigentlich fast nur Nippel, aber sie sind dann wieder sehr schön. Eine Schande über das entstellende Tattoo, das ihren gesamten Arm bedeckt."

Du meinst bestimmt Daisy, oder?

vanKees

12. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (18 december 2018),mentholbear (17 december 2018)

Last Online
    6 januari 2025 @ 20:39
    Discussies
    23
    Thanks
    685

Standaard

Ik bedoel inderdaad Daisy. Zie nu pas dat ik vergeten ben haar naam in mijn recensie te zetten. Dank van Kees.

14. Onderstaande leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (18 december 2018)

Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fervent Bekijk bericht
    Ik bedoel inderdaad Daisy. Zie nu pas dat ik vergeten ben haar naam in mijn recensie te zetten. Dank van Kees.
    Vir my Nederlandse vriende altyd graag!

vanKees

16. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

fervent (17 december 2018),fg22 (18 december 2018)

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Fervent, je moet die Carla, wanneer je bent klaargekomen en aan het recupereren, je eens laten masseren. Die gaat met haar voetjes op jou. Speciaal fijn gevoel.
    Ze houdt wel erg veel van geld en zal altijd een sessie in tijdsduur willen laten verlengen

18. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (18 december 2018)

Last Online
    Vandaag @ 10:53
    Discussies
    4
    Thanks
    25

Standaard

Ze houdt wel erg veel van geld en zal altijd een sessie in tijdsduur willen laten verlengen
    "

Zijn er dan andere, die daar niet van houden....

20. Onderstaande 3 leden hebben bref-jefke bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (18 december 2018),Goedemorgenallemaal (18 december 2018),Sjeufke (18 december 2018)

Last Online
    27 december 2019 @ 16:08
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

Drie Dolle Dagen in Babylon

Dag 1, vrijdag 14 december, Weihnachtsparty in Babylon
    Vrijdag 14 december kwam ik in de middag aan in Babylon. Het was er al redelijk druk. De club was volop versierd. In tegenstelling tot het gebruikelijke FKK, liep een deel van de dames nu rond in leuke, veel al rode, lingerie. Sommige dames hadden er echt werk van gemaakt en liepen rond als halve kerstvrouwen, zoals Kaschida. Niet echt mijn type, maar wel een aardige vrouw. Ik kom haar vaak tegen in de sauna en heb daar af en toe een praatje met haar. Meestal “jaagt” ze niet op mij, maar dit weekend waagde ze toch een poging. Haar netjes aangegeven dat dat er niet in gaat zitten en daarna heeft ze het ook niet meer geprobeerd. Een plaatje om te zien was Lori, één van de bardames. Ze had een hele mooie strakke lange rode jurk aan.

Achterin de bar naar de wellness, stonden een paar lange “picknick” tafel met bankjes. De Weihnachtsparty had ook betrekking op 't personeel van Babylon, want aan deze tafels mochten alleen personeelsleden (keukenpersoneel, schoonmaakpersoneel, barpersoneel, etc.) zitten. Eddy had voor hun een soort bedrijfsfeestje georganiseerd. In eerste instantie keek er een beetje raar tegenaan, want de club was gewoon open voor klanten, maar ik kon het ook wel begrijpen. De club is op geen enkele dag gesloten (muv 24, 25, 26, 31 december en 1 januari), dus is er niet echt een mogelijkheid om een personeelsfeestje te organiseren. Leuk dat Eddy op deze manier aan z'n personeel denkt.

En dat doet hij ook aan de dames. Speciaal voor de dames heeft hij een mannelijke stripper laten invliegen die er een mooie show van maakte. Deze stripper pakte verschillende dames om er een showtje mee te doen en na de tijd wilde bijna elke dame met 'm op de foto.

Gina liep rond in een engelenpakje met vleugeltjes op de rug en fladderde daarmee regelmatig in de danspaal. Aan het eind van de avond stal ze de show, door met 2 dronken (ex)personeelsleden te worstelen. Ze trok hen de broek van de kont en bij de kerel zelfs z'n onderbroek. Dat ging niet zachtzinnig, want je kon het textiel horen scheuren.

Dolli
    Dolli mocht het spits afbijten. Al weer twee maanden geleden dat ik met haar was en vond het wel weer tijd voor een kamer. Dolli is altijd een gezellige meid en spreekt beter Engels dan menig saunaclubbezoeker. Met haar even een tijdje in de bar gesproken en daarna vertrokken naar een kamer. Daar weer een meer dan prima sessie met haar gehad. Na de sessie haar betaald. Ze nam het geld aan en we gaven elkaar nog een paar zoenen. Daarna ben ik naar de sauna gegaan. In de sauna realiseerde ik me ineens dat ik haar te weinig had betaald. Ik dacht, ik zoek haar later wel even op om het recht te zetten. Na de sauna en de jacuzzi probeerde ik haar op te zoeken, maar ze was waarschijnlijk op de kamer. Een paar uur later kwam ik Dolli bij toeval tegen bij de lockers. Ze wenkte me gelijk en zei dat ze even met me moest praten. Ik zei: “ik weet precies waar het over gaat”. Ik verontschuldigde mij bij haar en zei dat het geen opzet was. Ze zei: “No problem, can happen to anyone. Atleast you are a correct person”. We gaven elkaar nog een zoen en vervolgden onze weg.

Naam: Dolli
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
    Leeftijd: 25
    Haarkleur/-lengte: Bruin
    Lengte dame: 1,63 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 48 kg, maat 34 / A-cup

Roberta
    Roberta is een meid, waar ik de laatste tijd erg van kan genieten. Ze heeft een lekker iets romig lichaam met een stel heerlijke borsten en voor GFE ben je bij haar aan het goede adres. Helaas is haar Duits niet heel erg goed, maar de gesprekken worden steeds beter. In het begin kan Roberta wat timide zijn, voor wat betreft het communiceren. Dit compenseert ze dan weer met veel tongzoenen Roberta is ook een dame die er zelf van kan genieten. Ook dit keer duurde het minder dan 5 minuten voor ze een orgasme had Dit keer zonder blinddoek De rest van de tijd heeft ze aan mij besteed en heb daar volop van genoten.

De volgende dag heb ik nog een tweede sessie met haar gedaan. Ook weer een heerlijke GFE, waarbij we beide weer een orgasme hadden

Naam: Roberta
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
    Leeftijd: 21
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,62 mtr
    Postuur/Cupmaat: Normaal, 50kg, maat 36/ B-cup

Dag 2, zaterdag 15 december
    Ik had een hotelletje geboekt in de buurt van Elsdorf en was 's morgens al vroeg wakker. Daardoor kwam ik ook vroeg aan in Babylon, iets voor 11 uur. Toch maar op de bel gedrukt en werd zonder problemen binnen gelaten. Ik was de eerste mannelijke bezoeker, want een aantal dames was er al. Gauw omkleden en een ontbijtje nuttigen. Daarna de sauna even opgezocht.

Het was jammer dat het de gehele dag relatief rustig bleef. Veel dames hadden hierdoor weinig klandizie. Het viel me op dat Dolli en Alexis relatief veel kamers nog hadden. Roberta helaas wat minder. Jammer, want ik vind haar één van de betere dames in Babylon.

Eigenaar Eddy was ook weer van de partij. Blijkbaar had hij geen kater aan de avond ervoor overgehouden. Aan het begin van de avond kwam ik met 'm aan de praat. Hij was toen al behoorlijk teut. We zaten aan de grote tafel tegenover de bar, samen met een Duitse stamgast. Het was wel lachen met hem, vooral toen ie allerlei dames bij zich riep, zoals de mooie blonde Kellie. Hij zei tegen haar: “Kellie, komm Mal her! Kellie, wir haben ein Problem mit dich”, waarop Kellie schrik in de ogen kreeg. Eddy vervolgde: “Kellie, du bist zu schön. Das können wir nicht akzeptieren. Du machst uns verrückt mit deiner schönheit” en begon te lachen. Kellie begon ook opgelucht te lachen en probeerde weg te komen Eddy deed het bij nog een paar dames, waaronder Karla, maar die kennen Eddy al langer en waren er niet meer zo erg van onder de indruk. Kellie is nog vrij nieuw in Babylon.

Met Dolli nog even gesproken en me bij haar nogmaals verontschuldigd over wat er gisteren was gebeurd. Ze kon er wel om lachen en we hebben nog een tijdje verder leuk gekletst.

Alexis, kinky sessies
    Alexis was weer terug aus dem Urlaub. Ik had haar de vorige dag ook al even gesproken en toen aangegeven dat ik alleen op zondag een kamertje met haar ging doen, maar kwam daar dezelfde avond nog op terug en zei dat ik ook zaterdags een kamertje met haar wilde gaan doen. Hoe ik me vrijdag heb kunnen inhouden om geen kamer met haar te doen, is me nog steeds een raadsel. Wat is dit een heerlijke meid. Het is geen topmodel, maar wel een mooi meid met een heerlijk figuurtje en haar kwaliteiten op de kamer zijn subliem. Alexis is een meid die er plezier in lijkt te hebben en bij de juiste klik ook wil experimenteren. Een aantal weken geleden hebben we over allerlei zaken gesproken en vandaag wilde ik een aantal van die zaken eens uitproberen bij haar. En ze wilde het zelf ook, want ze stond er heel open in. Haar dus maar een blinddoekje voor gedaan en daarna met haar gespeeld. Wat we precies hebben gedaan, is tussen haar en mij, maar het was wel kinky en volgens haar zeggen is ze 3 keer klaargekomen tijdens de sessie. En dat wil ik best geloven, want ze lag te kronkelen van genot op 't bed

Haar even laten bijkomen. Ze heeft zich nog even opgefrist en daarna was het mijn beurt om te genieten. Niet kinky, maar wel heerlijk GFE seks

De dag er na deden we alles nog eens dunnetjes over, alleen nog een tikkeltje ruiger Dit keer overigens in kamernummer 1, mijn favoriete kamer in Babylon.

Naam: Alexis
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
    Leeftijd: 23
    Haarkleur: blond
    Postuur/Cupmaat: normaal, 56Kg, maat 36/ B-cup

Dag 3, zondag 16 december
    Dag 3 bleek een erg rustige dag te worden in Babylon. Ook dit keer draaide Alexis haar kemertjes wel, maar het gros van de dames had het een stuk moeilijker. Ik vermoed zelfs dat er dames bij waren die geen enkele kamer hadden die dag. Op zo'n rustige dag is het wel lekker ontspannen in de wellness. Weinig gasten, weinig lawaai en af en toe een dame die komt buurten of alle gasten zich hier zouden bevinden, om daarna teleurgesteld terug te keren naar het bargedeelte. In de middag kwamen zelfs 2 dames (Lana en Chris(tina) “mij vergezellen” in de jacuzzi. Ze hebben een behoorlijk lang gesprek gevoerd met elkaar in de jacuzzi, maar kon van al dat Roemeens niets verstaan Beide hebben wel een leuk koppie en het viel me op dat Chris(tina) wel hele mooie borstjes heeft. Naar de kamerkwaliteiten van beide dames ben ik wel benieuwd. Die zal ik zeker binnenkort eens gaan beoordelen.

Isabella
    Maar het is eerst de beurt aan Isabella. Een aantal weken geleden heb ik haar beloofd dat ik weer een kamer met haar zou doen. Vrijdags zocht ik haar al even op om een praatje te maken met haar. Haar aangegeven dat ik dan zondag een kamer met haar zou doen, omdat ze één van de weinige dames is die op zondag werkt. Dolli werkt nooit op zondag en Roberta zou in eerste instantie ook niet werken op zondag.

Isabella is een erg leuke meid. Ze spreekt geen Duits maar wel Engels. Haar Engels is niet zo goed als dat van Dolli, maar goed genoeg om een goed gesprek te voeren. Pluspunten van Isabella zijn haar mooie, puur natuur borsten en uiteraard haar service. Met haar een leuke GFE-sessie gehad, met veel (tong)zoenen. Omdat het de derde dag was, ging het dit keer niet meer zo makkelijk, maar Isabella heeft erg goed werk verricht

Isabella ken ik nog maar sinds oktober, maar inmiddels al 3 kamers met haar gedaan. Volgend jaar zal ik zeker met haar nog wel een paar kamertjes gaan doen.

Naam: Isabella
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels
    Leeftijd: 22
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat: Normaal, 52kg, maat 36/ B-cup

Met Alexis had ik nog een laatste kamer en vooraf had ik niet gedacht dat ik nog een keer zou kunnen komen, maar Alexis wist me zo op te geilen, dat ze de laatste druppeltjes uit me wist te persen

Na de sessie met Alexis heb ik haar vriendin Franceska nog een stevige massage gegeven en ben daarna, rond de klok van 8 uur voldaan naar huis gereden.

Het volgende bezoek aan Babylon en Alexis staat gepland op vrijdag 28 december Dolli, Isabella en Roberta zijn alle drie im Urlaub, dus misschien dat ik een nieuwe dame ga proberen

22. Onderstaande 25 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (22 december 2018),biged (23 december 2018),ButtinSky (22 december 2018),Chauffie (22 december 2018),cheasehead (22 december 2018),dennisw (28 december 2018),duivenmelker (22 december 2018),Elmo3108 (22 december 2018),Firehawk (22 december 2018),Giodude (25 december 2018),Goedemorgenallemaal (25 december 2018),Husky (23 december 2018),JonnyFontane (23 december 2018),Jooploop (22 december 2018),Klatergoud (23 december 2018),Kwakje (28 december 2018),le_belge (22 december 2018),Manureva (28 december 2018),mentholbear (22 december 2018),Orlando F (22 december 2018),ruikertje (23 december 2018),Schietgraagft ( 8 januari 2019),stoetel (22 december 2018),taka22 (22 december 2018),Wijze grijze (22 december 2018)

Last Online
    30 december 2023 @ 12:15
    Discussies
    10
    Thanks
    871

Standaard

Op de 27e dag van de maand december mijn 27e bezoek (in 2018 wel te verstaan) aan Eddy's Eldorfse Sündenpuhl gebracht. Rond het middaguur, samen met mijn vaste wandelkameraad, ingecheckt bij Theke Tina. Een rondje door de jachtvelden gemaakt en allereerst vastgesteld dat de kans op een gloeiend hete sauna net zo groot zou zijn als een ijsbeer die verwacht tussen Kerst en Oud op Nieuw een kwantitatief volwaardige line-up in een saunaclub aan te treffen.

De niet functionerende sauna, een tegenvallertje; de line-up niet. Kwestie van simpelweg je verwachting vooraf managen.

De AWL suggereerde (op Tweede Kerstdag) een line-up op de 27e van 37 engeltjes, maar géén haar op mijn hoofd die deze AWL serieus nam. Er stonden sowieso al een drietal elfjes op de AWL die er normaliter niet zouden kunnen zijn omdat ze voor Kerst naar hun thuisland waren afgereisd en hun terugkomst pas voor ergens in de loop van januari hadden aangekondigd bij mij. Nu is niks veranderlijker dan de agenda van een DVP, maar het zou wel heel, heel, heel toevallig zijn dat deze drie elfjes allen hun agenda in ene male zouden hebben bijgesteld.

Ik heb geen hoofdelijke telling uitgevoerd, maar ik schat het aantal aanwezige dames op zo'n 20 à 25. Van alles wat, van de “granny's” Kashida en Aylin tot “babe” Roxana, van Duitse Daisy tot Roemeense Rachel, van dames met bril (Alesia, Gina en Rebekka) tot dames zonder bril (waar onder Alexis, Franceska, Klara en Tanja). Kortom, voor elk wat wils.

Dit 27e bezoekje wilde ik met een ‘high’ laten eindigen en met de wetenschap dat vele van mijn vaste Elsdorfse DVP’s op vakantie zijn, kon dat wel eens tricky gaan worden. Op zeker gaan met Daisy was een optie, maar “iets” in mij zei, ga eens met Alesia aan de wandel.

De stoute schoenen aangetrokken en naar haar vaste flex-plek getogen. De inleidende schermutselingen waren van dien aard dat ik heel snel overtuigd was dat ’t wel eens “achter gesloten deuren” een leuk vervolg zou kunnen krijgen. Een uurtje stoeien en ravotten in de gewelven van de Sündenpuhl bevestigde dat goede gevoel vooraf. Een prima GFE sessie met vooral hoogwaardig trompet spel van haar kant. Dit éénvrouwsblazersensemble blies er op los alsof het haar lust en haar leven was en met grote regelmaat moest er even aan hele vervelende dingen worden gedacht. Voorzien van vers rubber, naar later bleek, de laatste stint van 2018 ingezet en vlak voor het uur “on a high” gefinished. After sales is bij deze dame op orde, hetgeen het herhalingsgevaar alleen maar groter maakt.

Zevenentwintig bezoekjes aan Babylon in 2018 gebracht en met twintig verschillende DVP’s het bed mogen delen. Geen “zeperds” gehad, dus mijn gevoelsspriet heeft mij het afgelopen jaar niet in de steek gelaten. Bij dertien van deze twintig dames is het uiteindelijk wel in 2018 bij een “one night stand” gebleven. Klinkt veel dramatischer dan dat het in werkelijkheid is, want de aantekening moet worden gemaakt dat een groot aantal van deze “ééndagsvliegen” in 2018 Babylon weer hebben verlaten (al dan niet tijdelijk) of dat zij de boute pech hadden dat één of meerdere van mijn favoriete dames “in house” waren. En ja, dan gaat Champions League voor Europa League en voor Bundesliga.

Op naar 2019!!
    Salutations,

Swazontneuf

24. Onderstaande 16 leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (28 december 2018),biged (29 december 2018),Bluebear ( 1 januari 2019),brombeerzuid (28 december 2018),cheasehead (28 december 2018),Devante (29 december 2018),duivenmelker (28 december 2018),Firehawk ( 2 januari 2019),forgetskinnyletsgetfatty (28 december 2018),Jooploop (28 december 2018),Kwakje (28 december 2018),le_belge (28 december 2018),Manureva (28 december 2018),mentholbear (29 december 2018),pret (28 december 2018),Schietgraagft ( 8 januari 2019)

Last Online
    Gisteren @ 18:01
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

AWL zakte in de loop van gisteren uiteindelijk tot 19 aanwezige dames.. Ik weet niet we hem bij houdt maar ik zie wel eens dames afgevoerd worden waarvan je dan toch een recensie leest of van jezelf heel zeker wete dat je er mee gekamerd hebt. Misschen dat ze real time dames afvoeren als ze na je kamerbeurt alvast gaan omdat het toch niet beter wordt
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

Last Online
    5 november 2024 @ 13:30
    Discussies
    109
    Thanks
    1.595

Standaard

Bedoel je niet dat er dames van de AWL verwijderd worden, omdat ze die dag toch niet komen? Afvoeren klinkt zo Stasi dan wel Gestapo achtig, zo van: “voldoet niet, er uit met die handel”.
    met vroegpensioen

27. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

hvdk52 (29 december 2018)

Last Online
    Vandaag @ 03:47
    Discussies
    1
    Thanks
    229

Standaard

Eerste bezoek Babylon Elsdorf.
    Omdat ik een kortingskaart voor Babylon heb ontvangen van wiIllem2 (bedankt) heb ik besloten om deze club te bezoeken op woensdag 19-12.
    Ik was er rond 17:45, Babylon ligt aan een doorgaande weg in een dorp, met weinig parkeer plaatsen, en heeft zelf drie parkeerplekken bij de ingang die waren allemaal bezit natuurlijk, om te parkeren moet je terug rijden en de eerste straat rechts af, en dan nog een keer rechts af en dan kom op een parkeerplaats, een beetje omslachtig vond ik dat.
    Bij Binnen komst was het vrij druk met beren, de kortingskaart werd probleemloos geaccepteerd, moest nog € 30 bijbetalen omdat de entree prijs € 60 is, inclusief eten en gratis frisdrank, koffie en bier.
    Ik heb twee handdoeken gekregen, geen badjas de receptiedame zij dat ze dat niet doen omdat het een FKK club is???, er werd mij verteld dat er 35 dames aanwezig zijn, de kleedkamer is bij de ingang met daarachter de douches, € 50 voor 30 minuten bij de dames, exclusief “extra’s”. Boven is een porno kino en een paar kamers, en beneden is er een zogenaamd “fitness” ruimte, en beetje verwaarloosd en ook een paar kamers.
    De kastjes in het kleedhok zijn vrij klein, en de sleutel zit aan een grote hanger met bier reclame erop, die moet je om je nek doen, vrij zwaar en onhandig.
    Na uitkleden ging ik de boel verkennen, tegenover de receptie is het eetgedeelte, er is maar een hoge tafel met een paar stoelen erom heen als je wil eten, even doorlopen en dan heb je de bar, en rechts daarvan is de rookruimte, de deur daar naartoe staat altijd open!!!!. Links even doorlopen kom je bij de zitgedeelte met televisie wat lijkt op de wachtruimte in een vliegveld, er achter zit de sauna, doucheruimte en bubbelbad, en een buiten zwembad.
    De 35 dames kon ik helaas niet vinden, er zaten 3 dames bij het bargedeelte, een stuk of 8 in de wachtruimte, en er liepen een paar rond, ik denk dat er hooguit 20-25 waren.
    De line-up was doorsnee, de meerderheid natuurlijk uit Romania, er was een donkere dame, en eentje aan de leeftijd ik schat haar op 50-55 jaar, en nog een blonde dame eind 30, de rest waren allemaal 20ers het is een FKK club dus de dames lopen naakt rond.
    Ik heb een kopje koffie genomen, en om bij te komen van de lange rit, en de dames te bekijken, er waren veel Nederlanders en Belgen, maar geen Turken!. Rond 7 uur heb ik besloten om te gaan eten, er is schnitzel, kippenpoten, macaroni, groente en sla, er was geen plek om die tafel natuurlijk, en de in de rookruimte wou ik niet zitten, dus ik ging aan de bar zitten eten!!.
    Ik heb van tevoren een paar dames gezocht via de website en de AWL maar die waren er niet, dus maar wat anders zoeken in de vlieghal, ik heb praatjes gemaakt met Franceska, Sarah, Roberta en Diana maar het klikte niet. En dan zag ik een dame ze zat de hele tijd in de vlieghal onder de televisie, zag er leuk uit, lange zwarte haren in een staart, dus ik ging naast haar zitten om een praatje te maken, ze heet Isabella 23 jaar, lange zwarte haren, kleien tatoo op de arm, B cups, ze is heel vrolijk meteen glimlachen en over alles en nog wat praten eerst in het Duits, en dan in het Engels omdat het voor haar makelijker is, en toen heb ik gevraagd of zij een sleutel kan halen, dat heeft zij gedaan wij naar kamer 19 naast de zitbanken in de vlieghal, toen zij een stap naar binnen heeft gedaan, is zij gelijk omgedraaid, en zei dat ze een andere kamer ging vragen, dat heeft een paar minuten geduurd, en toen ze terug kwam heeft ze gezegd dat alle kamer waren bezit!, en dat we toch deze kamer moeten gebruiken, toen ik binnen kwam wist ik meteen waarom ze van kamer wou wisselen, er zaten namelijk vlekken op de lakens, dus heeft ze haar meegenomen laken eroverheen gelegd, het was een kleine kamer met allen een bed en twee kleine nacht kastjes, geen spiegels, stoel en zelfs geen kleding haak om je handdoek op te hangen.
    De service van Isabella was goed, alles mag behalve anaal, TZ goed, BJ lekker gevarieerd, 69, pussy lekken, vingeren ook anaal, voet sex mag ook, ze ging ook zelf masturberen voor mij, ze heeft mij een massage gegeven, heel lekker, ik heb haar ook gemasseerd, daarna heeft ze veel glijmiddel op het condoom gedaan en ging op mij zitten met haar gezicht naar mij toe, zij heeft een hele kleine poesje, zelfs met glijmiddel was het heel strak binnen, we hebben ook doggy en missio gedaan, na het schoonmaken en knuffelen, was een uur snel voorbij, afrekenen heel correct 100460. Ik kan Isabella van harte aanbevelen.

Conclusie: Babylon is een redelijk kleine club, ik vind de entree van €60 erg hoog voor een club zonder eigen parkeerplaats voor de deur, geen badjas, geen plek om te eten, de bediening aan de bar duur te lang, frisdrank krijg je in plastic bekers, koffie moet je zelf pakken van een automaat, als je dat vergelijkt met andere clubs zoals Oceans, Düsseldorf met een groot eigen parkeerplaats, een restaurant(a la carte) met bediening, top bar bediening, grote wellness ruimte, geavanceerd afrekensysteem, je krijgt een polsbandje en daar kan je alles mee afrekenen, en de kledingkast ook mee openen (je hoeft niet de hele tijd met een zware sleutelhanger om je nek te lopen) komt Babyloon heel slecht af, ik denk dat een entree van € 30 meer op zijn plaats is, zoals bijvoorbeeld Acapulco Gold in Ratingen.

29. Onderstaande 16 leden hebben taka22 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 2 januari 2019),biged ( 2 januari 2019),blauwebeer ( 2 januari 2019),cheasehead ( 3 januari 2019),duivenmelker ( 3 januari 2019),Eddy_V ( 3 januari 2019),Elmo3108 ( 2 januari 2019),Firehawk ( 2 januari 2019),Giodude ( 2 januari 2019),mechelen ( 2 januari 2019),Patjax ( 2 januari 2019),pret ( 2 januari 2019),Schietgraagft ( 8 januari 2019),Sjeufke ( 2 januari 2019),swazontneuf ( 2 januari 2019),waterrat ( 4 januari 2019)

Last Online
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

taka, je hebt een privéparking achter de club,dat lijkt de eerste keer omslachtig maar ga je na de tweede maal gewoon worden
    een vroegere stamclub van mij in Duitsland beschikt zelfs over geen parking.

de entreeprijs zonder korting is in Duitsland de courante prijs.
    het tijdstip van jouw bezoek,kerstperiode en op een woensdag,lijkt me betreffende lineup in zowat elke club wat minder

31. Onderstaande 6 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker ( 6 januari 2019),Manureva ( 6 januari 2019),Mooiejoke ( 3 januari 2019),Schietgraagft ( 8 januari 2019),Sjeufke ( 3 januari 2019),stimpy3 ( 6 januari 2019)

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

Vrijdag 28 december, verjaardag van Henk Westbroek in Babylon. Om en nabij de 50 verjaardagsgasten stonden er op de AWL en ook bijna 40 DVP's op de AWL van Babylon. 50 gasten heb ik niet gezien en ook geen 40 DVP's. Was het er daarom minder gezellig in Babylon? Zeer zeker niet. Me erg goed vermaakt met oa Firehawk, Piet Plezier en z'n neef, Reagen, Vazkor, de Duisburgspesjalist, etc. en niet te vergeten, de dames uiteraard

Wel heel erg jammer was dat de sauna defect was :( Qua wellness bleef dus alleen de jacuzzi over, want het buitenbad is in de wintermaanden niet verwarmd. Een keer of 3 er gebruik van gemaakt, maar is toch anders als je niet eerst in de sauna hebt gezeten.

Jammer was ook dat er geen a-la-carte was. Dat doen ze meestal niet meer tijdens verjaardagen, vanwege de drukte. Heb ook niet veel gegeten van 't buffet. Een schnitzel met wat friet en een paar bekertjes yoghurt. 's Morgens had ik al een goed ontbijt gehad in Babylon, met veel eieren en een broodje gerookte zalm.

Lori stond weer achter de bar, maar deed “een beetje chagrijnig”. Ze zei dat ze haar dag niet had, maar een uurtje later leek er niets meer aan de hand. Volgens mij was het meer spel dan dat ze werkelijk chagrijnig was Erg leuke meid en samen met Daniela de leukste bardame in Babylon.

Alexis
    Met Alexis had ik de eerste kamer. Ik kwam haar beneden in de kelder al tegen. Ze was zich aan 't op tutten in het toilet. Haar daar een poosje gezelschap gehouden en wat liggen friemelen en (tong)zoenen. Alexis had het vandaag erg druk en had al wat afspraakjes staan, maar dat is niet erg bijzonder voor haar.

Met haar weer een uitstekende kamer gehad. Dit keer niet kinky, op een blinddoek na dan Later op de dag Alexis nog regelmatig even gezien en telkens neemt ze even tijd voor me. In het begin van de avond haar gezelschap gehouden, toen ze wat ging eten en aan 't eind van de avond toen het rustig werd/was. Ze had toen eigenlijk haar zinnen gezet op Firehawk, die eigenlijk niet meer wilde kameren, maar met Alexis ga je door de knieën. Die weet je wel zo op te geilen dat je heel erg sterk in je schoenen moet staan, wil je haar dan weerstaan.

Naam: Alexis
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
    Leeftijd: 23
    Haarkleur: blond
    Postuur/Cupmaat: normaal, 56Kg, maat 36/ B-cup

Aan het begin van de avond kwam er nog een opvallende verschijning binnen. Een flink opgedirkte dame kwam rond een uur of 6 nog werken. Toen ze zich had omgekleed vielen er 2 dingen in het bijzonder op, haar borsten. Enorme silis. Ik ben geen expert met silis, maar 1000cc waren ze wel. Ze moest zich goed met 2 handen aan de leuningen van de trap vasthouden als ze de trap afliep, anders zou ze zo voorover naar beneden kukelen Volgens mij is haar naam Barbie, want er staat een dame op de website van Babylon met deze naam en er staat ook dat die dame een cupmaat “I” zou hebben en dat kan wel kloppen Ze had ook opgespoten lippen en flink wat tattoos, kortom niet echt mijn type. Ik denk dat Megaboob zich wel kostelijk zal vermaken met haar Meer een dame voor hem. Ze zal best een aardige meid zijn, maar ik houd niet van al dat nep. Doet me een beetje denken aan een Toyota MR2 met Ferrari bodykit. Het blijft een Toyota en vaak kloppen de verhoudingen niet meer.

Lana
    De tweede dame van de dag was Lana. Ik twijfelde een beetje tussen haar en Roxana. Beide echt totaal verschillende meiden qua optiek. Lana is een wat stevigere dame, maar een erg lief gezichtje en Roxana juist een erg slank poppetje. De keuze werd makkelijk, omdat Lana, op dat moment beschikbaar was en Roxana steeds bezet. Niet dat Lana geen klandizie had die dag, integendeel, maar ik had het geluk dat ze nu wel beschikbaar was.

Met haar een leuk gesprek gehad op de sofa's achterin. Erg prettige dame die heel relaxt is en niet pushed om naar de kamer te gaan. Nadat we op de sofa even met elkaar hadden ge(tong)zoend, zijn we naar een kamer gegaan. Daar een leuke tijd met haar doorgebracht en alles gedaan wat je je maar kunt wensen om een goede GFE te hebben.

Na de tijd nog wat nagepraat en dat was zo gezellig dat we iets over de tijd zijn gegaan. Ze maakte daar geen probleem van, want we hadden vooraf een tijd afgesproken. Ik gaf haar wel wat extra, want vond het een erg goede kamer. Ik sluit niet uit dat ik in de toekomst nogmaals met haar op een kamer zal belanden.

Naam: Lana
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels
    Leeftijd: 22
    Haarkleur: bruin
    Postuur/Cupmaat: normaal, 69Kg, maat 38/ B-cup

's Avonds begon ik erg last van hoofdpijn te krijgen. Eigenlijk had de hele dag al wat last van hoofdpijn, maar dat viel wel mee, maar 's avonds begon het steeds erger te worden. Heb toen alleen nog maar aan de grote tafel tegenover de bar gezeten met Firehawk, totdat ie met Alexis naar de kamer vertrok.

Meest opvallende detail aan het eind van de avond was dat één van de keukenmedewerksters haar gezicht aan één kant open had liggen, maar gewoon doorwerkte. Wat er precies gebeurt is, weet ik niet, maar vermoed een keukenongelukje.

Op de hoofdpijn en de kapotte sauna na, was het weer een geslaagde dag in Babylon. Van de hoofdpijn ben ik nu gelukkig af, hoewel die de dag daarna in Sixsens weer opspeelde. Ik hoop dat bij mijn volgende bezoek aan Babylon de sauna weer is gerepareerd.

33. Onderstaande 18 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 3 januari 2019),biged ( 3 januari 2019),ButtinSky ( 3 januari 2019),cheasehead ( 4 januari 2019),Devante ( 4 januari 2019),duivenmelker ( 6 januari 2019),Elmo3108 ( 4 januari 2019),Firehawk ( 3 januari 2019),forgetskinnyletsgetfatty ( 4 januari 2019),Giodude ( 6 januari 2019),Klatergoud ( 4 januari 2019),Manureva ( 6 januari 2019),mentholbear ( 4 januari 2019),Mr Bluenose (10 januari 2019),Patjax ( 5 januari 2019),Reagen ( 4 januari 2019),Schietgraagft ( 8 januari 2019),Viscamessi ( 7 januari 2019)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

BABYLON - Laatste clubbezoek 2018
    28 December 2018

Het jaar is bijna weer ten einde en zoals vorig jaar ga ik opnieuw naar Babylon, deze keer voor 1 dag mits er een stapmaat met me mee rijd naar de plek der zonden. Ik heb een wisselende ervaring gehad deze keer, probeerde er het beste van te maken en kon gelukkig het jaar met een superkamer af te sluiten. Qua sessies moest 2018 kwantitatief wel vele voorgaande jaren laten voorgaan, kwalitatief was dit tot mijn verrassing mijn beste jaar ooit met een cum laude cijfer van 8/10 voor de dames in totaal en dat is niet verkeerd. Benieuwd maar de trend voor 2019 maar iets langere en mindere kamers is wellicht een mogelijkheid. Langer wachten tot het bezoeken van een club loont in hoe je alles beleeft: make clubbing great again' om het met de leuze van de mad president te illustreren...maar niet deze clubdag...

FAZIT
    1) Werkpunten / negatief
    Sauna kapot, de 2 andere beneden bleven uit: ofwel willen ze die niet aanzetten ofwel kunnen ze het echt niet.
    Gayclubtaferelen vooral in namiddag, bij de avond beterde dat.
    zwembad was wel heel erg koud
    wellness al om 0u dicht, vroeger was die pas 0u30 dicht.
    weer zo druk

2) neutraal
    2 dames speelden 'hard-to-get' welke ik nu iets moeilijker kon appreciëren gezien de damesschaarste.
    1 matiger sessie
    Jacuzzi iets frisser dan anders
    rekken bij jacuzzi voor de handdoeken aan de muur bevestigd neigen scheef te hangen (zeurpiet, I know...)

3) Positief
    3 uitmuntende sessies waarvan ook de laatste van het jaar 2018 om in schoonheid af te sluiten
    ambiance trok traag op gang, maar ze was er ten minste tegen de avond
    eten goed
    vele bekenden
    jacuzzi terug 2 standen mogelijk
    hotel ok, ontbijt ok
    kino heeft een verandering ondergaan: langere rode ligbanken, ander kleur en de kamers 2 & 3 verbouwd
    nieuwe voordeur (waar een mens allemaal op let...)

Kamergangen en overall service

Op een na waren al mijn sessies van de dag zeer goed te noemen met de dames waar ik al eens mee ben geweest. De uitzondering was een voor mij onbekende dame en dat eerder vanwege een communicatieprobleem.

1) ADELINA - Ster van de dag - *****

2) GINA - Crazy lady - ***1/2

3) RACHEL - Optick fick - **1/2

4) MICHELLE - De mooie laatste sessie van 2018 - ****

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ***1/2

CLUBVERSLAG
    1) Anreise - aankomst
    a) Rit ernaartoe en parking:
    Dit is het laatste clubbezoek van het jaar en deze keer nam ik stapmaat Marcus69 mee. We hebben bijgepraat en voor je het weet sta je al in Babylon! Rond 20 na een reden we de parking op en konden nog voldoende plaats vinden. Bij aankomst zag ik al de eerste verandering, ze hadden nl. een nieuwe voordeur en bel. Helaas leverden de nieuwigheden geen fantastische erehaag met allemaal naakte dames op wat achteraf gezien niet verwonderlijk is met de scheve situatie daarbinnen.

b) Ontvangst:
    De theke nam onze kaarten aan en was wat in de war omdat ik van de verjaardagsuitnodiging van Henk Westbroek gebruik maakte en hij een gewonnen reductiekaartje van het ander forum dat hij van mij kreeg, dus: enkel mijn naam diende geschrapt Na de sleutels te hebben ontvangen van lockers en de hotelkamers ons daar geïnstalleerd en dan terug naar de club. Ook de 2de maal helaas geen dames die ons staan op te wachten...schade! Dat prachtige Duitse woord zou ik in gedachten meermaals mogen aanwenden die dag over meerdere zaken.

c) In de lockerruimte:
    Voor de eerste maal sinds erg lang mocht ik terug de kelderverdieping mijn locker gaan opzoeken. De lockers waren achter de relax-zetel en zijn van het American high school type. Met die mooie jonge meiden om je heen kan je jezelf inderdaad weer schools jong voelen al zag ik niet direct zo veel van die jonge snollen rondhuppelen... wat dacht ik dan, dit is op een drukke verjaardag op het einde van het jaar! De high school locker was voldoende om zelfs mijn coole VR-Bril in te plaatsen, een nieuw speeltje om aan de dames te tonen en ook enkele ijsberen mochten eens zien wat het zoal vermag.

2) Eerste indrukken, club ambiance en sfeer gedurende de dag
    a) Algemene sfeer:
    In de eerste uren was het geen vette temeer omdat er nauwelijks dames rondliepen en het vol verjaardagsberen zat: gayclubsfeer en dat is maar saai. Dit veranderde gelukkig naarmate de namiddag overging op de avond en ik meer dames zag rondlopen terwijl het aantal beren licht daalde. Toch bleef ik het geheel enigszins als bedrukt ervaren en de ambiance in de barruimte kwam voor mij traag op gang: hoogtepunt van de dag was pas bij het verjaardagsmoment in de avond en als Gina een keertje aan de paal danste *na lang wachten op een geschikt muzieknummer* waarna ik ze snel heb geschaakt met de tientjes en een rietje nog tussen haar billen. Ik heb eerder al de jarige gefeliciteerd en meegedronken en wat van de taart gegeten.

b) Drukte beren en indruk line-up gedurende de dag:
    Alweer veel te druk en buiten was het te koud dus stel je dat eens voor: het lijkt GT wel! Op bepaalde momenten van de dag zag ik enkel beren en dat is voor mij zeldzaam hier en vond ik niet gezellig. De weinige dames, geloof een aantal van maximum 25 dames, waren hoofdzakelijk in de kamers en de meer populaire dames waren nauwelijks of zelfs niet te boeken zoals ik zelf mocht ondervinden bij Alesia en Alexis :( Dit heb ik nog nooit zo meegemaakt en was bijna een domper geweest. Niet getreurd, er waren nog meiden genoeg zoals Adelina die ik meteen kamerde als ik ze zag: een wijs besluit al zeg ik het zelf. Het is natuurlijk te verwachten bij deze periode van het jaar en toch kan ik me herinneren dat het zelfs vorig jaar zo erg niet gesteld was en toen bezocht ik deze club op de 29ste en 30ste December. Op het einde van 2019 ga ik wellicht niet meer een club in en stop halverwege de maand ergens.

Als ik voor mezelf mag spreken, ik vond het overall minder, vond moeilijker m'n draai en mistte de gezelligheid van anders die dag. Een club waar je nauwelijks een DVP ziet rondhuppelen tussen een berenoverschot is niet zo leuk.

c) Club interieur en eventuele veranderingen:
    De club heeft weer een aantal veranderingen doorgevoerd en de eerste daarvan vermeldde ik reeds: een mooie nieuwe voordeur (letterlijk). Daarnaast was de kino onder handen genomen geweest tijdens de 3 maanden dat ik er niet meer ben geweest. Het ziet er beter uit, de ligbanken in rode kleur zijn helemaal uitgebreid en de aangrenzende kamers 2 en 3 zijn fors verbeterd. Er is daar nu slechts een scheiding aan het venster. Er rest nu dus kamer 6 als meest ongewenste donkere kamer van de club.

3) Wellness

Over de wellness was ik bij dit bezoek minder blij: naast het manke evenwicht beren vs dames bleek ook de sauna buiten gebruik. Ze denken er ook niet aan de sauna beneden aan te steken; of het is dat dit technisch niet meer mogelijk is, ik weet het niet. Zo zit je in een saunaclub met 3 sauna's waarvan geen één werkt: bizar! Het zwembad was die dag niet verwarmd, iets dat SixSens wel kan maar die is wel uniek hierin: zoek maar eens een andere club waar dat ook zo is...not! Dan houd de jacuzzi nog over en die voelt net iets te fris aan, helemaal onbehagelijk was het ook weer niet maar je wil dan wel graag snel de sauna in kruipen daarna en net dat was helaas niet mogelijk. De rekken bij de jacuzzi zijn ook veranderd t.t.z. ze zijn aan de muur bevestigd en die is niet tegen teveel handdoeken ineens bestand want dan hangen ze scheef aan de muur. Ja ik ben een die misschien teveel op de details ziet maar toch, je begint het bij mekaar te tellen die dag.

Aan de plus zijde was het feit dat eindelijk beide standen van de jacuzzi werken: de rustige en de bubbelende. Ik heb toch vaak in de jacuzzi gaan zitten en o.a. bijgepraat met Taylor, ook een fervent wellness-liefhebber die de kapotte sauna erg spijtig vond.

De wellness werd reeds rond middernacht afgesloten, dat vond ik wel erg vroeg, eerder was het nog rond half een. Laten ze a.u.b. niet de YinYang tour opgaan waar ze dat rond 23u al sluiten! Opvallend was dat ik nu nauwelijks een dame in de wellnessruimte zag komen, laat staan dat ze in de jacuzzi gingen.

4) Restaurant & Eten

Als ik me niet vergis, was de à la carte die dag niet mogelijk. Het eten uit de warmhoudbakken was wel lekker en voldeed ruimschoots dat gemis. I at kip, groenten en champignons in een saus en daarbij een blonde Leffe. Over het eten ben ik erg tevreden die dag.

5) Contacten bezoekers

Er waren weer veel mij bekende beren aanwezig naast Marcus69 die met me mee was waaronder Piet Plezier, Firehawk, Taylor, Toetebel, natuurlijk de jarige Henk Westbroek die ik nog niet kende, Bokito8, de Duisburg spesjalist, Ricardo Banana, Bredero en nog anderen. Op dit punt was het weer gezellig en dat mocht wel als er ineens een damestekort heerste anders ware het maar heel erg saai tussen enkel onbekende beren en nauwelijks dames.

6) Line-up en kamergangen

De line-up beloofde mooi te zijn als je op de AWL kijkt. In de praktijk was het heel andere koek en waren er maar een stuk of 20, max 25 dames doorheen de dag en ze bleven veelal op kamer wat een DVP-arm beeld schiep doorheen de dag zoals reeds aangegeven. Het beterde wel maar het was duidelijk dat de meer populaire dames van de club het voor het kiezen hadden met wie ze het liefst hun geld wilden verdienen en zelfs lekker een hard-to-get spelletje van maken t.o.v. de anderen. En al trek ik me er normaal niks van aan, met de huidige bezetting zat het me ineens helemaal niet zo lekker. Beide voornoemde dames Alesia en Alexis b.v.b. worden dan ook niet benaderd bij de volgende bezoeken: zo'n teken aan de wand moet niet genegeerd, nietwaar want de kamergang zou wel eens erg falikant afgelopen kunnen zijn wegens geen klik! Ik heb het wel nog niet zo bont meegemaakt, moet ik zeggen. In dat opzicht mag ik me gelukkig stemmen met de dames waarmee ik wel wist de kameren en dat waren er 4 ondanks de magere jaareindebezetting van de laatste feestdagen van 2018:

a) Adelina:
    Ik was in gesprek met Marcus69 die nieuwsgierig was naar Adelina en daar stond ze ineens. Ik vatte de imp bij de horens en ging meteen voor een kamergang nu ze vrij was. Geen twijfels, geen uitstel wat ik gewoonlijk doe zoals eerst de wellness opzoeken, dan dit dan dat, spanning verhogen etc. Ik was vast van plan meteen voor een uur te gaan want de 'nieuw werk party' was nog niet over...en wie weet wordt dit een trend met vaste waardes langer te kameren.

=> ADELINA - Ster van de dag

b) Gina:
    De mooie Gina stond klaar om aan de paal te dansen, handen reeds met witte stof bedekt (wat is dat eigenlijk?) waarmee ze beter kan paaldansen. Ze moest wel lang wachten eer er een nummer werd gespeeld en toen dat uiteindelijk kwam, had ze succes met haar mooie nummertje. Achteraf kreeg ze er geld voor en ik heb ze dan ineens aangesproken voor een kamertje te maken:

=> GINA - Crazy lady

c) Rachel:
    Een zeer mooie dame, dat wel, maar ze riep twijfels bij me op. Eens ging ik bijna op de avances in, liep dan te zoeken naar een van die hard-to-get-dames, kwam dan maar met hangende pootjes naar haar terug voor een nummertje omdat ik toch al geil stond van haar lekkere lijf, een zuivere optick fick. Later zag ik ze weer zitten in de bar, mooi te wezen. Ik werd er warempel weer geil van maar goed, ik spaar dan liever m'n geld voor een laatste kamertje met een vaste waarde want er was natuurlijk nog Michelle, ma belle.

=> RACHEL- Optick fick

d) Michelle:
    Het werd dus Michelle, ma belle en in het laatste uur vòòr sluiting beleefde ik nog een half uurtje puur plezier met een meid die weet wat ik wou en dat is wellicht de verstandigste keuze geweest die ik maakte dag om het jaar mee af te sluiten, dat ben ik nu 100% zeker.

=> MICHELLE - De mooie laatste sessie van 2018

Nog het vermelden waard is een megaboob-meisje dat er rondliep: gigantische sili's, Duitse komaf luisterend naar de naam BARBIE. Sacha zag er mooi uit maar vond at ze te zeer kwaad kijkt de ganse tijd. Ook Denisa was een mooie lieve verschijning.

7) Einde van de clubdag

Wel de wellness was al dicht, en in de laatste 20 minuten kon niet veel meer gebeuren. Ik en Marcus69, kleedden ons om en gingen naar onze hotelkamers. Er werd nog nagepraat over de dag en liet hem ook eens een demonstratie geven van de VR-Bril net zoals Taylor en Firehawk eerder die dag.

8) Ontbijt (Babylon)

Een karig maar goed ontbijt volgde met pistolets, lekkere koffie, een glas fruitsap en omelet terwijl de dames zich opmaakten voor de volgende dag. Beetje weemoedig werd ik bij de gedachte dat dit soort leuke dagen zo snel voorbijvliegen, een jaar weer weg is maar het is niet anders. En guess what, deze jongen blijft nog steeds een veel te hoog libido hebben

Ik ben nu erg nieuwsgierig hoe 2019 gaat evolueren in deze branche. Wordt de kwalitatief goede trend 2018 gevolgd, wordt kwantitatief topjaar 2017 met 74 kamers naar de kroon gestoken? We'll see.

9) Afsluitende video

Een typisch Babylon nummertje dat ik er vaak hoorde draaien!

Laatst gewijzigd door VAZKOR; 4 januari 2019 om 14:29
    De zwarte wolf

35. Onderstaande 20 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 5 januari 2019),biged ( 4 januari 2019),cheasehead ( 4 januari 2019),Devante ( 4 januari 2019),duivenmelker ( 6 januari 2019),Eddy_V ( 5 januari 2019),Elmo3108 ( 4 januari 2019),Firehawk ( 4 januari 2019),Giodude ( 6 januari 2019),Jooploop ( 4 januari 2019),lustman ( 6 januari 2019),Manureva ( 6 januari 2019),mechelen ( 4 januari 2019),mentholbear ( 5 januari 2019),Mr Bluenose ( 4 januari 2019),Patjax ( 5 januari 2019),Reagen ( 4 januari 2019),RobOpzoek ( 4 januari 2019),swazontneuf ( 4 januari 2019),Viscamessi ( 7 januari 2019)

Last Online
    30 december 2023 @ 12:15
    Discussies
    10
    Thanks
    871

Standaard

Het wandeljaar 2019 gisteren afgetrapt in Babylon. Een weekje eerder als origineel in gedachte, maar ja het bloed kruipt…
    Rond 11.30 uur ingecheckt bij theke Anita en bij de lockers mijn vaste wandelmaat aangetroffen.
    Even later en gehuld in de bekende rode badhanddoek, Jooploop ontwaart aan de bar en elkaar, onder het genot van een Kölsch, het allerbeste gewenst voor 2019!!

Twee Geburtstagparties, één Duits en één Belgisch (Waals). De lunchtafel in handen van de Duitsers, het bargedeelte ter hoogte van de muziekinstallatie in handen van de Walen.

Ieder zijn ding, maar ik heb ’t niet zo met die verjaardagsparties. De dames blijkbaar ook niet, want er stonden wat gezichtjes op onweer. Als ik een Oscar mag uitreiken aan de dame met het grootste onweersgezicht, dan is deze met glans gewonnen door Sascha. Zo’n mooie dame, maar met zo’n “bokkenpruik”-uitstraling, gaat zelfs Stevie Wonder niet overstag voor een kamergang!

Mijn gezicht ging trouwens in “standje onweer” toen ik in de wellness ruimte moest vaststellen dat de sauna nog steeds defect was. Een saunaclub zonder een werkende sauna (en dat al vanaf Kerstmis), het is en blijft een aparte gewaarwording.
    De jacuzzi bubbelde gelukkig wel, maar ik merkte wel na elke jacuzzi-gang en de daaraan gekoppelde douches, dat mijn ogen zwaar in de fik stonden. De aandelen Glorix (of daaraan gelieerde producten) zullen ongetwijfeld op de aandelenbeurzen naar recordhoogtes stijgen. Nu zijn er gelukkig in Elsdorf een groot aantal schaars geklede verpleegsters werkzaam, dus met de ogen is het goed gekomen.

Zo’n 30 “verpleegsters” in huis en dat is voor een eerste weekend van het nieuwe jaar eigenlijk een kwantitatief normale line-up. Kwalitatief, vanuit mijn perspectief bekeken, leverde mij deze line-up zelfs nog enige keuzestress op. Uiteindelijk gekozen om mijn eerste hoogtepunten van 2019 te delen met Chris(tina) en Inna, dames waarmee ik in het verleden en meermaals puike (pancake)-sessies heb mogen beleven. Met de ogen is het goed gekomen…..….met de rest van lijf en leden dus ook!

Al met al, een solide aftrap van het wandeljaar 2019!!
    Salutations,

Swazontneuf

37. Onderstaande 22 leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 9 januari 2019),biged ( 8 januari 2019),brombeerzuid ( 6 januari 2019),cheasehead (10 januari 2019),duivenmelker ( 6 januari 2019),Elmo3108 ( 6 januari 2019),fervent ( 6 januari 2019),forgetskinnyletsgetfatty ( 7 januari 2019),hasta la pasta ( 6 januari 2019),jansenroy ( 6 januari 2019),Jooploop ( 6 januari 2019),Klatergoud ( 7 januari 2019),Manureva ( 6 januari 2019),mechelen ( 6 januari 2019),Mr Bluenose ( 7 januari 2019),Patjax ( 6 januari 2019),pret ( 6 januari 2019),Schietgraagft ( 8 januari 2019),stimpy3 ( 6 januari 2019),VAZKOR ( 6 januari 2019),Viscamessi ( 7 januari 2019),Wijze grijze ( 7 januari 2019)

Last Online
    22 november 2024 @ 20:54
    Discussies
    2
    Thanks
    927

Standaard

Vanmorgen besloten om richting Elsdorf te gaan, zo'n zondag is toch lekker rustig en helemaal als ik nu van Swazontneuf begrijp dat het zaterdag weer erg druk was, ook wel te zien aan de wallen onder de ogen bij sommige dames. Sarah komt bij mij met stip op 1 van favoriete dames, wat kan zij lekker zoenen, dat lijkt me verder voldoende info. Verder wist Kashida tijdens haar pogingen om een kamer te scoren te melden dat de monteur met het bestelde onderdeel van de sauna morgen verwacht wordt, sociale dame maar helaas voor haar wil ik voor het oog ook wat. Ook nieuwe info misschien: het spaarsysteem is veranderd nu bij de 10e keer 30 euro korting ipv vrij entree, zat net op 8 grmbl.

39. Onderstaande 6 leden hebben Kwant bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker ( 7 januari 2019),Mr Bluenose (10 januari 2019),pret ( 7 januari 2019),satanic surfer ( 7 januari 2019),Schietgraagft ( 8 januari 2019),swazontneuf ( 7 januari 2019)

Last Online
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

swazontneuf, de meiden hebben het niet begrepen op de meeste partys,maar niet op alle verjaardagsfeestjes
    betreffende Sasha;zo ken ik haar niet,weliswaar lang gelden dat ik nog in Babylon was,een mens kan op korte tijd veranderen,maar het was misschien haar dagje niet
    die heeft wel mooi naturell tieten,als die zo schommelen wanneer je ze doggyof als ze op je zit te neuken,,,,,neen laat maar,niet aan denken nu

41. Onderstaande 4 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker ( 7 januari 2019),Klatergoud ( 7 januari 2019),lekkersfan (10 januari 2019),Manureva (13 januari 2019)

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Daumen hoch

De sauna in Babylon werkt gelukkig weer

43. Onderstaande 5 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

bettman (11 januari 2019),cheasehead (10 januari 2019),Kwant (10 januari 2019),mentholbear (17 januari 2019),pret (10 januari 2019)

Last Online
    2 november 2024 @ 20:57
    Discussies
    1
    Thanks
    11

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azis Bekijk bericht
    De sauna in Babylon werkt gelukkig weer
    Hiepperdepiep hoera !!!!!!

lekker relaxen volgende week vrijdag
    Tussen de sex door

45. Onderstaande 2 leden hebben Macandrew bedankt voor deze bijdrage:

azis ( 9 januari 2019),keesboz (10 januari 2019)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:51
    Discussies
    17
    Thanks
    2.035

Standaard

Sasha ken ik eigenlijk ook alleen maar als een lieve dame die zich gewillig goed laat omploegen. en de man goed weet te verwennen.
    Overigens is Isa (Golden Time)mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...

47. Onderstaande leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (10 januari 2019)

Pagina 48 van 178 EersteEerste ... 384445464748495051525898148 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten