Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
    Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard Palace op 9 februari tijdens de Ambiente Messe

Ik had me voorgenomen naar Goldentime te gaan op 9 februari. Maar Lara had me op vrijdagavond laten weten dat ze in Palace was. Op vrijdagavond nog een ICE-ticket van Amsterdam naar Frankfurt en hotel geboekt.

Er was een Messe gaande in Frankfurt. Palace was druk, maar ook weer niet geheel vol. Er waren veel mannen (waaronder zeer veel Italianen), en ongeveer 120 vrouwen. Dit is wat Lara zei.

Met 25 kamers in Palace was de wachttijd later in de avond 15 minuten. Maar al met al viel de drukte toch wel mee. Het was gezellig in Palace, en zeer veel mooie vrouwen.

Tijdens het eten was de rij wat langer, maar het duurde nooit langer dan 20 minuten voordat je je eten had.

Al met al is het bezoeken van Palace gedurende een Messe nog niet eens zo slecht.

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door horneymike Bekijk bericht
    120 Vrouwen

Echt nice, wat was je nou kwijt, nachtje hotel en ICE ticket ? als ik vragen mag...
    Als je 1-2 weken van tevoren boekt, kost een retour ICE-ticket 78 EUR, maar omdat ik de avond van tevoren boekte, betaalde ik 159,20 EUR.

Het hotel is buiten de Messe-periode 49 EUR, maar dit keer betaalde ik 159 EUR omdat tijdens de Messe alle hotelprijzen omhoog gaan, daarnaast had ik ook nog eens de avond van tevoren geboekt, want als je 2 weken voor de Messe boekt, kost de hotelkamer tussen de 100 en 130 EUR tijdens de Messe.

Hier zijn de hotels waar ik altijd via boek:
    http://www.ibishotel.com/ibis/ficheh...he_hotel.shtml
    http://www.mercure.com/mercure/fiche...he_hotel.shtml

Veel mensen raden af Palace te bezoeken tijdens de Messe omdat de dames dan veel afwerken, maar ik heb Palace nu tijdens 3 Messen bezocht, en de dames bieden gewoon goede service. Daarnaast zie je werkelijk de mooiste vrouwen rondlopen.

Ook tijdens de Messe werken veel meiden uit andere clubs in Palace, ik zag bekende gezichten van Goldentime, Oase, Livingroom, World, en dat maakt het ook wel leuk, want dan heb je al die meiden in een club. Bijvoorbeeld Lara uit Goldentime was er ook, en nog vijf andere vrouwen van Goldentime waarvan ik de namen niet ken.

Al met al ik kan het zeker aanraden om Palace tijdens een Messe te bezoeken. Hier is de Messe agenda:

http://www.messefrankfurt.com/corpor...frankfurt.html
    Laatst gewijzigd door bergm550; 11 februari 2008 om 12:42

Last Online
    Vandaag @ 21:05
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    ....Ja, dus met andere woorden het was een duur weekend. Voordat ik uberhaupt Palace binnenstapte, was ik al 300 EUR kwijt, dus ik mijd de Messe dagen in Frankfurt liever, ................

Al met al ik kan het zeker aanraden om Palace tijdens een Messe te bezoeken. Hier is de Messe agenda:

http://www.messefrankfurt.com/corpor...frankfurt.html

Euh ik heb natuurlijk maar lukraak wat geknipt uit je bericht Waarvoor mijn excuses Maar de enige reden dat jij er dus heenging was het feit dat je dacht veel dames aan te treffen.
    Ik raad mensen af om tijdens een Messe daarheen te gaan want de kans op een "golddigger" is enorm groot :o. Je bent er uiteraard zelf bij :o maar soms denken ijsberen met een ander deel van hun lichaam en hebben ze dan achteraf toch spijt

:wink:

PS Dit geldt ook voor een Messe in de buurt van andere clubs
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    10 januari 2012 @ 00:13
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

Beste beren,

Ik was naar de bewuste beurs gegaan en was daarna op vrijdag om ca 17.00 uur binnen, mijn eerste keer aldaar, ik moest 75.00 euro entree betalen de tent bestond geloof ik 4 jaar en er was een brasil party die avond, ik weet niet of de entree daarom zo hoog was, aardig ontvangen alleen de badjassen waren op, wel vreemd om 17.00 uur maar na even wachten kwamen er toch een paar tevoorschijn, omgekleed, gedoucht en naar binnen, ik was nog geen 10 meter binnen of ik werd al aangerand door 2 dames, met hun moest ik meegaaan vonden ze, maar beleefd gezegd dat ik pas net binnen was en eerst wilde rondkijken ( kijken niet kopen ) . aan de bar maar een cola besteld want bier etc hebben ze niet, alleen dure champagne, om de 5 min; kwamen er 1 of 2 dames op bezoek, schoten onder mijn badjas om te voelen of ik een jongetje was, vroegen na 4 zinnen of ik mee ging.
    Ik moet zeggen het is een mooie zaak maar het gedrag van de dames spreekt me niet aan er was ok weinig sfeer maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik vroeg was.
    Het eten was om 20.00 uur en daar maar even op gewacht, ik was ook nog even in het ronde bad met weinig bubbels geweest maar dat stonk vond ik en het was niet echt warm dus er maar snel uit. Nog voor het eten dan toch maar 2 x met een dame geweest, de eerste keer met ik dacht Nathalie, russische met gigantische (hang) stuiters, en daarna met een braziliaanse waarvan ik de naam niet meer weet, beide keren geen succes, veel te snel afwerken en de brasil lady wou ook nog 100 hebben ze zei omdat ze het rustig aan had gedaan ?!?! Ik zei dat we dat dan maar met de chef moesten gaan overleggen en toen was het ineens maar 50 euro maar ze wou wel wat extra's hebben voor de 3 minuten massage , om er vanaf te zijn heb ik dan maar 20.00 euri gegeven.
    ik ben om ca. 20.30 weg gegan en toen waren er hoogstens 35-40 vrouwen en geen 120 zoals hierboven word vermeld maar mijn bezoek was op vrijdag dus. Toen ik naar buiten ging stonden er wel een paar brasil girls met veren op hun hoofd dus misschien begon het pas laat, ik vond het wel best zo.
    Conclussie: mooie tent alles goed verzorgd , niet veel op aan te merken op het interieur dan, er waren inderdaad veel Italianen, weinig sfeer, veel jaagwerk, een aantal aardige dames ook een paar uit GT herkend.
    Toch ga ik hier niet meer terug, ik mis mijn biertje en de gezelligheid van GT of PHG mijn normale paleisjes, te veel gejaag en ook nog snel afwerken.
    Maar goed ik kan weer zeggen dat ik er ben geweest, ik moet altijd alles zien dat wel.

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door argentis Bekijk bericht
    Toch ga ik hier niet meer terug, ik mis mijn biertje en de gezelligheid van GT of PHG mijn normale paleisjes, te veel gejaag en ook nog snel afwerken.
    Maar goed ik kan weer zeggen dat ik er ben geweest, ik moet altijd alles zien dat wel.
    Hallo Argentis,

Jij was er op vrijdag. Ik had begrepen dat er op vrijdag een soort feest was voor het zoveel jarig bestaan van Palace. Ik was er op zaterdag, en toen waren er absoluut meer dan 40 meiden.

Daarnaast was de sfeer op zaterdag zeer zeker beter dan wat jij beschrijft. Dus wellicht heb je een keer pech gehad.

Ik zou als ik jou was nog eens Palace bezoeken als er geen messe is op een zaterdag, want ik moet toch zeggen dat het er heel leuk kan zijn.

Inderdaad de meiden animeren een stuk meer als in Goldentime, maar op zaterdag moet ik zeggen dat het wel mee valt. Als er weinig mannen zijn, wordt er een stuk meer geanimeerd, is mijn ervaring.

Over de entreeprijs, 75 EUR is de standaard entreeprijs.

Natuurlijk ben ik met je eens dat Goldentime toch wel de beste club is in Duitsland, maar Palace heeft ook wel iets. Althans de zaterdagen dat ik er was, heb ik altijd een goede tijd gehad.

Bergm550

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Twee berichten met de booschap dat er in PAlace veel gejaagd wordt t.o.v. GT, en dat terwijl ik zelf GT nogal als 'jachtig' ervaar. Palace is dus geen club voor TSB...die woensdag een BLue Note gaat verkennen

Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Twee berichten met de booschap dat er in PAlace veel gejaagd wordt t.o.v. GT, en dat terwijl ik zelf GT nogal als 'jachtig' ervaar. Palace is dus geen club voor TSB...die woensdag een BLue Note gaat verkennen

Hallo thesickboy,

Als ik naar Palace ga, dan ga ik altijd op zaterdag. Op zaterdag wordt er haast niet geanimeerd, omdat er dan genoeg mannen voor de vrouwen zijn.

Ik ben een keer op dinsdag geweest, en dan is het qua mannen rustig, en dan wordt je nog wel eens onder je handdoek gegrepen. Maar ik zeg altijd gewoon snel nee, en vervolg mijn weg. Tenzij het een mooie dame is met wie je wel naar de kamer wil, dan is het heel opwindend als ze je streelt onder je handdoek.

Zoals ik al zei, ik heb nog geen slechte avonden meegemaakt in Palace. De dames zijn wel wat duurder dan Goldentime. 100 EUR voor 1 uur, en alle extra's zoals FT zijn 50 EUR.

De meiden zijn er verder niet mooier als in Goldentime, maar de club op zich ziet er goed uit. Een soort Orientaalse sfeer. Het eten is ook goed en de muziek ook. Er wordt alleen geen alcohol geserveerd.

Nogmaals Goldentime is veruit de beste club in Duitsland, maar Palace heeft ook wel wat, en kan voor de afwisseling heel leuk zijn.

Bergm550

Last Online
    10 januari 2012 @ 00:13
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

de oplossing : het interieur van de palace en de sfeer van GT dan zijn we er

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Hallo thesickboy,

Als ik naar Palace ga, dan ga ik altijd op zaterdag. Op zaterdag wordt er haast niet geanimeerd, omdat er dan genoeg mannen voor de vrouwen zijn.

Ik ben een keer op dinsdag geweest, en dan is het qua mannen rustig, en dan wordt je nog wel eens onder je handdoek gegrepen. Maar ik zeg altijd gewoon snel nee, en vervolg mijn weg. Tenzij het een mooie dame is met wie je wel naar de kamer wil, dan is het heel opwindend als ze je streelt onder je handdoek.

Zoals ik al zei, ik heb nog geen slechte avonden meegemaakt in Palace. De dames zijn wel wat duurder dan Goldentime. 100 EUR voor 1 uur, en alle extra's zoals FT zijn 50 EUR.

De meiden zijn er verder niet mooier als in Goldentime, maar de club op zich ziet er goed uit. Een soort Orientaalse sfeer. Het eten is ook goed en de muziek ook. Er wordt alleen geen alcohol geserveerd.

Nogmaals Goldentime is veruit de beste club in Duitsland, maar Palace heeft ook wel wat, en kan voor de afwisseling heel leuk zijn.

Bergm550

Thnx voor de aanvullende info!

Cancel my subscription to the ressurection...

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten