Kent iemand "de cherrybar" (weet niet of het goed gespeld is) in Limburg, zou ergens in de grensstreek gevestigd zijn.......
Weet iemand het adres cq. heeft iemand ervaring met deze club????????
Kent iemand "de cherrybar" (weet niet of het goed gespeld is) in Limburg, zou ergens in de grensstreek gevestigd zijn.......
Weet iemand het adres cq. heeft iemand ervaring met deze club????????
De cherrybar ken ik wel, die ligt net op de grens met Arcen (NL)- Straelen (D).
Ik ben er wel eens geweest,een leuke en gezellige club,maar is niet meer zo mijn ding.
schorpion
zonder radio kan ik niet leven
daar zitten meestal poolse dames rond de 25 jaar niet verkeerd maar de kamers zijn wel krap je kunt net staan en dan val je al op bed wel niet duur daar
De cherry bar ligt net op over de grens dus het valt onder duitsland,idd kleine kamers en niet duur zijn een beetje de duitsen prijzen die ze er handhaven.
Adres is: Arcener strasse Auwel-holt (straelen).
zonder radio kan ik niet leven
De Cherry club is geopend tot 5 uur s'nachts, er zijn gemiddeld 6 a 7 vrouwen aanwezig.
zijn er prijzen bekend van deze club?
Zie,
https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ad.php?t=18117
30 min.-60E dla Ciebie jest 50% czyli 30E
45 min.-100E
60 min.-120E
60 min. w wannie-150E
60 min. w klubowym apartamecie 200E
Voor de duidelijkheid de club ligt dus in NRW niet in Zuid-Limburg
Big30
Laatst gewijzigd door Big30; 17 augustus 2009 om 17:29
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Voor de liefhebbers die een nieuwe uitdaging zoeken... Pand staat alweer enige maanden te koop.
(Ik kom er regelmatig langs maar ben nooit binnen geweest)
Op een bepaalde leeftijd betekent stilstand = achteruitgang...
DAT zal me toch zeker niet gebeuren!!!!