Nationaliteit/Taal : Litouws, dacht ik, Duits en engels
Leeftijd : 26 jaar
Tatoeages/Piercings : niet gezien
Service : Goed: TZ, PZC, NMC
Bijzonderheden : Zaterdag in VV leren kennen. Haar eerste uur in de Villa, Bevriend ijsbeertje lonkte naar haar aan de bar.Ze kwam gewillig op ons aflopen. Maar toen ik hoorde dat ze net vers 1 uur binnen was in VV heb ik toch mijn veto moeten uitspreken. Het was mij gegund.
Kamertje in de kelder opgezocht, nr 11 ofzo. Ze was blij dat ze gelijk de goede had, kende immers de weg nog niet.
Begon gelijk na uitkleden heerlijk te TZ, ze heeft dan ook een mooi mondje en mooi gebit. Lekkere billen, goed gevormd. Mooie borsten. Ze begon lekker te pijpen, daarna wilde ze even genomen worden . Had ik ook wel even zin in maar neuk niet standaard met iedereen, omdat ik liever gesuckt wordt en finally , maar kon evenwel dat strakke velletje en 26jarige pasgeknipte kutje niet weerstaan. Wilde haar wel even in de Villa inrijden
Eerst Missionaris, daarna wilde ze gelijk doggy, wat om mij overkwam als een beetje standaard-program wat ze in haar hoofd had. Begon mijn aandacht te verliezen, dus verder ohne gummi und immer nur schon blasen, baby.
Christine lekker in haar mondje. Was lekker half uurtje.