Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
Recensie : ......De naam van deze dame is Andrea. Dat is ook het enige wat ik heb kunnen verstaan. Ik dacht eerst dat ze uit Bulgarije kwam, maar een andere ijsbeer wist mij later te vertellen dat het hele groepje uit Hongarije komt. Dus daar laat ik het maar op. De rest van de conversatie ging ook erg moeizaam. Een echte conversatie kon ik het niet noemen. Ik vroeg wat in mijn gebrekkige Duits en zij antwoorden maar op goed geluk ja of nee. Nadat ik door al mijn Duitse woorden heen was, had Andrea nog een woord Zimmer. Dat verstond ik wel en aangezien ze er goed uitzag ben ik op dit aanbod ingegaan. Op de kamer aangekomen, die er overigens goed uitzag, begon ze me overal nat te zoenen. Behalve op de mond, want haar lippen hield ze dan stijf op elkaar. Nadat we op het bed gingen liggen ging ze daarmee verder en begon ook aan mijn ballen te likken. Toen ze mij wilde pijpen, kwam er een rubber tevoorschijn die ze keurig over mijn jonge heer deed. Ik was nogal verbaasd, want dit behoort normaal gesproken tot de standaard service. Maar ik respecteer de keuze van het meisje om het pijpen met condoom te doen. uiteindelijk heb ik het afgemaakt op z´n hondjes. De tijd heb ik niet in de gaten gehouden, maar volgens mij ben ik zo´n 20 minuten op de kamer geweest.....
Laatst gewijzigd door Willem2; 16 februari 2008 om 09:04