Pagina 65 van 227 EersteEerste ... 155561626364656667686975115165 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.601 t/m 1.625 van 5671
    Last Online
    Vandaag @ 19:51
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azis Bekijk bericht
    om 15.51 kwamen er allemaal vriendinnen van Dani om het presentje te bekijken.
    om 15.52 vroegen verschillende vriendinnen van haar of ik de volgende keer ook voor hen een presentje mee zou brengen.

Vandaar dat ik presentjes zo veel mogelijk buiten zichtveld van andere DVPs probeer te houden.

Last Online
    Vandaag @ 19:27
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bachatero Bekijk bericht
    Roemeensen : …. Carmina,
    Een aangename gesprekspartner die (misschien te) rustig op de bank zit. Is er dan niemand die een draadje van deze sympathieke Roemeense kan opstarten ?

Last Online
    27 december 2019 @ 16:08
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Vandaar dat ik presentjes zo veel mogelijk buiten zichtveld van andere DVPs probeer te houden.
    Normaal gesproken als ik presentjes geef, geef ik ze op de kamer, hoewel dat niet altijd werkt, want de dames laten het vaak toch aan elkaar zien, maar dit keer was het bewust om het haar en public te geven Ik kon er wel van genieten, van al die aandacht

Last Online
    8 januari 2025 @ 18:50
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

Een mooie dag in Sixsens!

Enige tijd geleden kreeg ik een uitnodiging om een verjaardag bij te wonen!
    Daar had ik wel zin in en kijkend in de agenda, ja geen probleem.
    Rond 11.30 aangekomen op de parkeerplaats van SS. En daar zag ik een bekende auto ook de parkeerplaats oprijden.
    He ,die ken ik en bij de theke stond ook het feestvarken.
    Die Sjeuf al een heel tijd niet meer gezien!
    Kom ook niet meer zo vaak in SS,moest me daar ook weer ff overheen zetten.
    Wat perikelen met een dame daar gehad, zeg maar meer de donkere kant van een dvp!

Omkleden en aan het ontbijt een omelet besteld en daar zag ik graagn!
    Het werd een weerzien van diverse bekenden.
    Maar ook enkele nieuwe bekende schrijvende beren leren kennen.
    Je maakt je altijd een voorstelling hoe zal die persoon uit zien!
    Sjeufke zat bij zijn harem, waar Sofia er erg mooi uitzag!
    Met graagn,hkl1 en seksenfun wat bijgekletst!
    Het werd tijd om wat te roken, waar het mij opviel dat het nog rustig was.
    Toch hopend op een Tamara en Eliza, maar helaas!
    Na het roken ff met hkl1 en graagn naar de welness.
    Graagn wilde gelijk de stoombad in maar rade hem toch ff aan om eerst op te warmen in de jacuzzi!
    Daar zaten we in de jacuzzi en de een verhaal na de ander.
    Stoombad in en daarna afkoelen, waar onze wegen ff scheiden.

Na wat koffie naar onder de bar in waar ik Raisa van H7 zag, met haar nog een praatje gemaakt.
    Terug aan de bar nog wat rondgekeken en het begon te borrelen.
    Toch wel veel nieuwe gezichten onder de dvp’s, maar idd DVS de mooiste stond achter de bar!
    Met de een en ander nog wat gesproken en daar zat Raisa weer, hmm aangezien er niet veel bekenden dvp’s rond liepen waar ik zin in had,
    Ok, Adi zag er fantastisch uit, Magdelana en Eva.
    Maar op Adi na had ik in die andere geen interesse.

Dus op naar Raisa, die nu wat extensions had,
    Die meid 176 cm lang in H7 nooit gehad, dus moest het nu maar gebeuren.
    Een kort gesprekje met haar en hop naar een kamer.
    Wist wel het e.e.a van haar, maar ze verraste me volledig.
    Gewoon een mooie gfe met zoenen strelen en best een goede diepe en natte bj.
    Over op de duikvlucht, waar ik al zag dat ze zich pas geschoren had, het zag er een beetje rood uit en ja na een paar zachte likken van mij, merkte ik dat ze er last van had en verontschuldigde zich.
    Geen probleem meid zei, daar lag ze in mijn armen en de zoenen werden voorzichtige tz!
    Tijd om dat lange lijf met die lange stelten(die ondertussen al door mij betast waren) als amazone mij te laten berijden.
    Dat liep niet perfect, ook door de vele gel dat we het in een hj met nipplegame afgemaakt hebben.
    Vriendelijke lieve meid, kan je eigenlijk geen blauwtje met op lopen.

Bij de lockers was dvs zich aan het omkleden, hem een hand gegeven en ff onze meningsverschillen bijgepraat!
    Tijd om weer wat te roken en met cupido en een niet meer schrijvende beer wat bij gekletst.
    Daar ik ook eddy v leerde kennen!
    Daar kwamen de niet verwachte hapjes, want DVS kwam mij en andere daar op attenderen.
    Sjeuf had geen tijd die was met zijn harem op de kamer.
    Graagn teste de kippenvleugels uit en het was een gezellige boel.
    Daarna weer naar de bar en met graagn en een bekende wat bijgekletst.
    Wat rondkijkend waar ik ook nog Taylor zag, de volgende keer spreken wij ons.

Ik zag een donkere dame die mij wel aantrok!
    Waar ken ik die van?
    Zeg tegen graagn ken je die is het wat en hij zei daar kan je goed mee lachen op de kamer, hmmm.
    Ik naar haar toe en al snel lag ze in mijn armen, ff later wist ik het ze had nog ff in babylon gewerkt.
    Daar ook een tijdje met haar gesproken.
    Het voelde goed en ze ging de sleutel halen, zag in een oogwenk dat ze terug was en de kamer al voorbereide.
    Nou op de kamer met haar werd het onstuimig, wat een wervelwind het werd met de minuut beter.
    Zeg maar gerust geen taboe’s, veel diepe tz vingeren duikvluchten ,bj en zo maar door ff neuken en weer bj zeer goede nipplegame, het ging tegen kinky aan.
    Althans zo was mijn gevoel, het was van wie moet hier nu plezier hebben.
    Met een overvloedige eruptie van haar en mij klaargekomen, wat meer een doorgebroken stuwdam was!
    Het laken hoefde zonder water erbij te doen alleen wasmiddel in de wasmachine!
    Jeetje wat een natte boel, een uur was voorbij en zeker voor herhaling vatbaar, waar we al het een en ander over besproken hebben.

Kijken op mijn horloge , mijn alibi was voorbij en afscheid genomen van diverse en als de vliegende brandweer naar huis, zonder tussen stop!

5. Onderstaande 21 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (29 januari 2019),Bachatero (27 januari 2019),blauwebeer (27 januari 2019),cheasehead (30 januari 2019),dennisw (27 januari 2019),eikels ( 2 februari 2019),Flyerke (27 januari 2019),Giodude (27 januari 2019),goolfy69 (31 januari 2019),haantje (27 januari 2019),hasta la pasta (27 januari 2019),Jooploop (27 januari 2019),keesboz (29 januari 2019),Manureva (27 januari 2019),mentholbear (28 januari 2019),Mr Bluenose (27 januari 2019),Partycrasher (28 januari 2019),Patjax (27 januari 2019),Schietgraagft (29 januari 2019),shady (30 januari 2019),sofaking (27 januari 2019)

Last Online
    Gisteren @ 13:01
    Discussies
    28
    Thanks
    2.317

Standaard

Verjaardagsfeest Deket: een mooi weekend Diepe Zuiden

Aankomst.
    Op zaterdag de 19e van deze eerste maand van 2019 vierde onze gekende zuiderbuur zijn verjaardag in het mooie ss. Vorig jaar kon ik er niet bij zijn, nu had ik de uitnodiging op tijd binnen.
    Tussen twee en half drie 's middags naar binnen. Aan de theke mijn kortingscode ingeleverd. Dat scheelde weer mooi € 15,-. Dat maakte met de prijsverhoging een entree van 45 euri. Fijn dat ss dit doet met verjaardagen. Het nodigt uit.

Hmmmmmmmmm, lekker er weer 's te zijn.
    Ik merk toch dat ik er graag kom.
    Lambert gaf aan dat de jarige om 15 uur trakteerde in het restaurant. Omdat het inmiddels ruim half drie was geweest gauw naar beneden om me om te kleden.
    Eerst naar het restaurant: ik wilde ook lunchen.
    De jarige een hand gegeven. Snel bleek dat de meeste gasten de voorkeur hadden voor taart later op de dag.
    Dan eerst brood en soep om de innerlijke ijsbeer te sterken, je weet tenslotte nooit hoe snel actie vereist is

IJzeren geheugen.
    Aan de bar beneden trof ik de nodige bekenden. Dat leverde weer een aantal ontmoetingen en dito gesprekken op.
    Langzamerhand werd de ijsbeer wakker, en tussen de gezelligheid door vast wat rondspeuren....
    Er diende zich een fenomeen aan waar ik me vaker over verbaas:
    Het ijzeren geheugen van nogal wat van de dames. Op gegeven moment kwam een slanke niet eens erg opvallende blondine op mij af, die erover begon dat we een keer hadden gekamerd 5 jaar geleden in LR. In de kino.
    Ongelofelijk: het klopte precies.
    Ik ben zegge en schrijven 1 x in LR geweest, dat zal een jaar of 4 en half à 5 geleden zijn, in LR. Dat was mijn 1e verjaardag waar ik heen geweest ben. Twee kamergangen, beiden in de kino. Deze dame als 2e. Ik herkende haar aan haar vlekje boven haar ene mondhoek. Als ik goed heb gezien was dat een hele kleine piercing.
    Uiteraard bedoelde ze het nu als aanknopingsgesprek voor een - jawel - kino-gang. Laat ik dàt nou graag doen.
    Zelf gaf ze aan dat ze destijds Sissi heette, nu Melissa.
    Het werd een kino-gang zoals ik die graag heb: in de rustige verre hoek eerst een prima pijp-beurt. Je kunt goed merken dat Melissa ervaring heeft. Dat deed ze prima.
    Daarna rond gemaakt met een mooie missio. Ze was tenslotte m'n eerste.

Het leven komt voorbij.
    Tevreden de bar weer in.
    Na een tijdje weer lekker kletsen met de anderen gingen we met een heel stel naar het restaurant. Daar genoten we van de taart die Deket had meegebracht. Het was alweer ff geleden dat ik rijstevlaai op had.

In de bar. Drinken, kletsen. Op gegeven moment een lang serieus gesprek met een jonge mede-beer. Over religie en hoe je als mens in het leven staat. Middenin een club. Het leven komt in alle facetten voorbij.

Langzamerhand kroop er weer wat gezonde spanning tussen mijn oortjes: ik zag weer steeds meer interessante dames. Er werd wat gedanst door de dames. En dat op die hoge hakken.
    Ik kreeg op gegeven moment weer 's een trio aangeboden. Dat is op zich best verleidelijk, twee dames tegelijk.
    Aan de andere kant vond ik de opmerking van een mede-beer de vorige keer dat ik in ss was en onderaan de trap stond te twijfelen met twee fraaie dames met iedere hand in een bilspleet begraven ook weer waar: 'Je kunt er effectief toch maar 1 n**ken.'
    Daar dacht ik nu aan, en deed een spontane 'Iene-miene-mutte' met beide dames. Dat werkte op hun lachspieren.
    En ik vertrok even later met de ietwat stevig gebouwde donkerharige Roemeense Hélena naar de kamer.
    Ik twijfelde nog even of ze niet te vlot was, en dus de gang van zaken op de kamer 'wel 's even zou bepalen'
    maar ik kan niet anders zeggen dat haar vlotte manier van doen haar op de kamer wel heel lief maakte. Naast dat ze er mooi uitzag, wat ik haar ook te kennen gaf:
    redelijk flinke borsten maar volgens mij naturel. Een kont die mooi en niet al te groot was, een echte borstenvrouw dus. We belandden snel in standje 69 op bed. Hmmm, lekker een dame zo te likken, dat smaakte mij best. Daarna een doggy, waarbij ik niet te diep kon gaan. Daar pas ik me graag op aan, want aan het andere heb je beide niets.
    Ook weer zeer tevreden in dit geval de kamer verlaten.

Elkaar 4 jaar niet gezien.
    Het werd tijd voor avondeten. dat is dik in orde bij ss, en het smaakte.
    De tijd tikte in zijn ongenadigheid door.
    Maar ik had overnachting in de buurt, kon dus lekker lang blijven.
    Het gebeuren van praten, drinken, dames kijken, lol en 'dat het toch wel een beetje rustig was voor en zaterdagavond....' aldus sommigen. Langzamerhand nam het aantal bezoekers af. Of waren ze allemaal aan het kameren?
    De jarige had ik al enige tijd niet meer gezien.
    Toen ik al zat af te wegen om naar mijn logeeradres te vertrekken,
    kwam Melissa op me af met 'eine Freundin'.
    Hoewel niet de versie van 'de 2 zussen' werd me toch een trio voorgesteld. Met haar en een mooie gezette blondine die ik niet kende.
    Het eerdere indachtig sloeg ik ook deze af.
    Maar ik wilde toch wel een 3e dame uitproberen.
    Het werd de gezette dame.
    Het bleek Dani te zijn. 'ik werk hier al 4 jaar, maar ik heb jou nog nooit hier gezien.' 'Nee, ik jou ook nog nooit terwijl ik hier al zo'n vijf jaar kom. Dan hebben we elkaar nog nooit ontmoet.'
    Het werd een mooie kamergang. Ik kan kort zijn:
    JV had er duidelijk wat moeite mee. Ik heb na een goede pijpbeurt een missio geprobeerd, mar meneer was wat moe. Dani heeft echt nog haar best gedaan. Het werd een goede penis-massage met mondeling. Uiteindelijk kwam ik, dat was dan wel bevredigend.

En omdat ik genoeg gedronken had, en iedereen gesproken, en het feestje op zijn einde liep, ben ik gegaan.
    De stilte van Zuid-Limburg in.

Ja, het was een fijn bezoek aan deze gemoedelijke club. Met een mooie aanleiding.
    Deket bedankt.
    Drie goede dames gehad. Twee Bulgaarsen en een Roemeense.
    Weer fijn allerlei gesprekken met mede-ijsberen gehad. Lol samen.
    Het zwembad en de welness niet eens gezien. Geen tijd voor.
    ss bedankt en graag tot de volgende keer.

Johan
    Laatst gewijzigd door Johan35; 28 januari 2019 om 23:05

7. Onderstaande 24 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (29 januari 2019),Bachatero (29 januari 2019),cheasehead (30 januari 2019),deket (28 januari 2019),Eddy_V (28 januari 2019),Elmo3108 (29 januari 2019),forgetskinnyletsgetfatty (29 januari 2019),Giodude (30 januari 2019),jansenroy (29 januari 2019),Manureva ( 3 februari 2019),Meme Moo (29 januari 2019),mentholbear ( 4 februari 2019),Mr Bluenose (31 januari 2019),Partycrasher (29 januari 2019),Patjax ( 3 februari 2019),phoenix (28 januari 2019),rmjhexe (29 januari 2019),Schietgraagft (29 januari 2019),shady (30 januari 2019),Sjeufke (28 januari 2019),sofaking (28 januari 2019),Sphinx (28 januari 2019),VAZKOR ( 8 februari 2019),Wijze grijze (28 januari 2019)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Verjaardagsparty Sixsens 25 jan; een dag met mijlpalen

Klokslag 11 uur op de parking in Lemiers aangekomen.
    Met een uitstekend humeur ingecheckt. Een vrij entree en een gouden polsbandje. Ook de gasten op de lijst kregen vandaag zo'n bracelet doré! Ik wist toen nog niet waarom dit was. Dat werd me later pas duidelijk.

Omgekleed en voor een zwarte koffie richting de bar. Violetta, Eva en Sofia waren ook al binnen. De dag kon niet beter beginnen.
    Eerst met de meiden van een heerlijk ontbijtje genoten. Later met de meiden gezellig aan de bar gehangen. Niet mijn initiatief, maar de eerste vino's waren een feit.
    Langzaam vulde de bar zich met (bekende) ijsberen en met dames. De ene felicitatie na de andere. Er was immers een mijlpaal qua leeftijd te vieren. Tja, je kan het van twee kanten bekijken. Jammer dat je al zo'n ouwe lul bent Sjeuf......, maar van de andere kant: ik kan het meemaken. Ik zou anders tussen zes plankjes 2 meter onder de grond liggen.

In gezelschap van the Queen lekker bijkletsen met ijsberen. Zelfs met een ijsbeer die ik al 3 jaar niet meer had gezien. Prachtig dat deze ijsbeer 200 km aflegt om de verjaardag van deze Bourgondiër te vieren.
    Maar er waren meer ijsberen die acte de présence gaven, ondanks dat dat niet vanzelfsprekend was. Een ijsbeer vertrok die vrijdagochtend uit Finland, een tweede uit Spanje en een derde uit Berlijn. Allen checkten in aan het eind van de middag.
    Drie ijsberen gingen met Violetta en Sofia de conversatie aan op het scherpst van de snede. Dat werd nog een leuk spektakel. Dubbel gelegen van het lachen.
    Eén van deze ijsberen schaakte uiteindelijk beide meiden voor een trio. Later begreep ik dat de kino plaats delict is geweest met de nodige toeschouwers op de tribune. Het zal ongetwijfeld met de nodige herrie gepaard zijn gegaan.

De security bracht de felicitaties over van de clubleiding op een originele wijze. Top!

Het werd tijd voor de eerste kamer. Sofia had haar zinnen (weer eens) gezet op een trio. In eerste instantie had ik daar geen fiducie in, maar Sofia zou Sofia niet zijn als ze dat op haar geheel eigen wijze toch voor elkaar krijgt. Met Violetta en Sofia naar kamer 9. Beide meiden ken ik op mijn duimpje, ook in trio's. Een kamer met Sofia er bij, moet ook een kamer met venster zijn. Er moet een vluchtweg zijn. Kamer 9 heeft dat niet. Ik had er mee te dealen
    Alle gekheid, het werd een topkamertje. Aan baantjes trekken in de whirlpool zijn we niet toegekomen. Sofia had wat kuipjes honing in haar tasje. Die honing werd al snel tevoorschijn getoverd. Wist niet wat je nog allemaal meer met honing kunt doen, dan bijvoorbeeld mengen in een kopje thee, Ik liet het allemaal maar gebeuren. De meiden genoten er van......en Sjeuf ook Na een half uur was de druk van de ketel! Tijd om nog even na te genieten.
    Ineens gebonk op de deur. Daar stond vriend M voor de deur met een bordje warme hapjes en glazen sekt. Nu werd me duidelijk waarom de genodigden een gouden polsbandje kregen. In het restaurant werden de hapjes geserveerd met een glaasje bubbels. Weer een leuke verrassing van de club. Op de kamer samen met M, Violetta en Sofia genoten van de hapjes en het glaasje sekt.

WhatsApp Image 2019-01-26 at 08.22.43.jpg

Terug in de bar met Violetta, Sofia, Eva en een aantal ijsberen weer wat vinokes besteld. Eva gaat graag voor een Wodka-Sprite. Sixsens hanteert zeer nette prijzen voor de wijn en sterke drank. Alom een perfecte sfeer waar Sofia toch altijd weer de gangmaakster is. Dat was ze in Babylon al. Adrem, dat wel! Maar ze weet het spel met de gasten uitstekend te spelen. En haalt daar vervolgens ook haar kamertjes uit. Zo is gebleken op mijn verjaardag.
    Tegen 18 uur naar het restaurant met de meiden om de magen te vullen. De nodige glaasjes moesten worden geneutraliseerd. Het avondeten was weer tot in de puntjes verzorgd. Tijdens het diner kwam een ijsbeer naar mij toe die ik had uitgenodigd zonder hem ooit hebben ontmoet. Op basis van zijn recensies en clubverslagen moest dat wel goed zitten. Dat bleek ook zo te zijn. Geweldig dit!

De tweede kamer was een duo met Violetta! Who Else?! Met Violetta naar 3a. Deze kamer was een mijlpaal in het aantal kamers met the Queen. Big surprise van the Queen! Haar service is en blijft toch van de verrassingen. Zelden is een kamer hetzelfde! Ruim 2 jaar alweer sinds mijn eerste kennismaking.

Terug in bar moesten de beentjes van de vloer. Een ouwe van x0 die op Roemeense klanken de juiste pasjes moest zien neer te zetten. De meiden lagen soms dubbel. Soi......Sjeuf voelde zich ineens 30

Dan komt er ook aan een prachtige verjaardagparty een eind. Eerst nog een paar stukjes pizza! En dan afscheid nemen van de nog aanwezige ijsberen. Tegen middernacht checkte ik uit en betaalde ik de drankjes. De security informeerde nog of alles naar wens was geweest!
    Een fantastische party met leuke ijsberen, Eva, Sofia en Violetta. De 'gifts' van de clubleiding en vooral de relaxte sfeer!
    Op twee na zijn alle aangemelde ijsberen aanwezig geweest. En die twee hebben zich ook nog eens afgemeld. Klasse!

Sjeuf ging met een voldaan gevoel richting Sjengencity!

Illusion Plopp!
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

9. Onderstaande 35 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (29 januari 2019),Bachatero (29 januari 2019),Cat (29 januari 2019),Champollion (29 januari 2019),cheasehead (30 januari 2019),dbd67 (29 januari 2019),dennisw ( 6 februari 2019),duivenmelker (29 januari 2019),Eddy_V (29 januari 2019),eikels ( 2 februari 2019),Eric vb (29 januari 2019),Flyerke (29 januari 2019),forgetskinnyletsgetfatty (29 januari 2019),Giodude (30 januari 2019),hasta la pasta (29 januari 2019),jansenroy (29 januari 2019),JonnyFontane (29 januari 2019),Jooploop (29 januari 2019),lustman (30 januari 2019),Manureva ( 3 februari 2019),Mr Bluenose (31 januari 2019),Partycrasher (29 januari 2019),Patjax ( 3 februari 2019),PNM (29 januari 2019),pret (29 januari 2019),Reagen ( 1 februari 2019),rmjhexe (29 januari 2019),Schietgraagft (29 januari 2019),shady (30 januari 2019),Sjeng1960 ( 4 februari 2019),Sphinx (29 januari 2019),The Joker (29 januari 2019),VAZKOR ( 8 februari 2019),waterrat ( 2 februari 2019),Wijze grijze (29 januari 2019)

Last Online
    21 oktober 2019 @ 21:39
    Discussies
    1
    Thanks
    292

Standaard

Door het werk kon ik helaas niet aanwezig zojn bij de party van mijn (inmiddels "gepensioneerde") mentor. Ik heb aardig wat gemist zo te lezen... moet maar snel weer eens dat klere end overbruggen

Last Online
    Gisteren @ 18:19
    Discussies
    6
    Thanks
    626

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Verjaardagsparty Sixsens 25 jan; een dag met mijlpalen

......

Sjeuf ging met een voldaan gevoel richting Sjengencity!

Illusion Plopp!
    Het was zeker super ik zelf ben blij met mijn tweede isd waar door ik nog op moederaarde rond loop heb nieuwe vriend en groepje vriendinnen erbij en zal er vaker in ss zijn gr rabbiet het was mmmmmmm

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

Last Online
    Vandaag @ 20:52
    Discussies
    9
    Thanks
    99

Standaard

Ik ben er verleden week woensdag de 23e geweest en heb een sessie gehad met de tsjechische Martine. Was erg goed en ze is prettig gezelschap, voor herhaling vatbaar.

13. Onderstaande 2 leden hebben freek12000 bedankt voor deze bijdrage:

goolfy69 (31 januari 2019),housefreak5 (30 januari 2019)

Last Online
    26 juni 2024 @ 11:23
    Discussies
    3
    Thanks
    55

Standaard

Hey, heeft iemand Victoria nog gezien de laatste tijd?

Last Online
    15 december 2024 @ 19:39
    Discussies
    6
    Thanks
    4.158

Standaard

Victoria was afgelopen vrijdag ziek.

16. Onderstaande 2 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose (31 januari 2019),Sjeufke ( 1 februari 2019)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Vandaag was ik Sixsens. Victoria heb ik niet gezien. Daarbij wel aangetekend dat ik om 19 uur ben vertrokken en op kamer ben geweest. Dus ik kan haar zo maar hebben gemist.
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

18. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Giodude ( 2 februari 2019),Mr Bluenose ( 5 februari 2019)

Last Online
    Vandaag @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

SixSens - Verjaardagsparty Deket
    19 Januari 2019

Het had niet veel gescheeld of ik kon niet naar dit heftig decadent feestje van Deket afzakken. De dokter die van mijn hobby afweet gaf me in de loop van de week een stevig antibioticum mee zodat ik toch gezond en wel klaar was voor de strijd met al die DVP babes in de club en het gezellige geouwehoer met de andere ijsberen.

FAZIT
    1) Werkpunten / negatief
    - Die biefstuk was me echt veel te taai!
    - De douches waren meer koud dan warm
    - Ik was toch niet zo in vorm maar was normaal
    - Helaas géén kamer met Simona of Daniela ;((

2) neutraal
    - De club vraagt 5€ meer entreegeld. Maar zelfs aan 45€ wordt SS nog steeds 25€ goedkoper dan Babylon als ze dat idee doorzetten van die verhoging.

3) Positief
    - De wellness als altijd zeer goed
    - Zeer mooie dames aanwezig!
    - 2 supersessies met IRIS! )
    - Ambiance zeer goed vooral naar avond toe met een veel betere DJ dan vroeger!
    - Goedkoop hotel op 5 minuten van SixSens!
    - MONIKA IS TERUG! )

Kamergangen en overall service

Clubjaar 2019 begon op dezelfde wijze als vorig jaar met een Latijns-Amerikaanse klapper van formaat en tevens vriendin van Gabrieli: IRIS. Opnieuw begint een jaar met een zeer goede sessie met een dame uit de Dominikaanse Republiek.

1 en 2) IRIS - SUPER GFE GIRL

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: 5/5

CLUBVERSLAG
    1) Anreise - aankomst
    a) Rit ernaartoe en parking:
    De rit bracht me na dik 2u15min rijden eerst naar mijn geboekt Hotel net over de grens voorbij Lemiers waar ik mijn sleutel netjes uit een kluisje mocht halen; ze gebruiken namelijk hetzelfde systeem als het niet-rokers-hotel in Willich en ik kon mezelf dus binnenlaten zonder humane welkomst. De volgende dag kon ik die sleutel gewoon weer afgeven en de rekening meenemen zonder veel omhaal van een doodserieuze Duitser. Met een prijs gelijk aan die van de huidige inkom bij SixSens in Happy hour kan ik echt niet klagen en de kamer was zeer schoon en verzorgd. Deze zwarte wolf kon dus lekker uitslapen na zijn vrolijke avonturen in de club.

b) Ontvangst:
    Na 5 minuten stond ik van mijn hotel al op de parking van SixSens dicht bij de ingang geparkeerd tussen de sjieke wagens en werd ik vriendelijk onthaald: het hek ging zelfs al open voor ik maar kon aanbellen! De brief met de enorm voorspelbare 'geheime' code van de jarige Deket gaf me de beloofde korting van 15€. Een snelle blik werd door de theke in mijn plastiek zak vol puntgave dingen geworpen en goedgekeurd, zo kon ik met 2 steakbiljetjes in de hand afdalen naar de poel des verderf waar jong én oud mannenpubliek zich te pletter aan het neuken was en allerlei smeerlapperij uitvoerde met de sexy jonge mokkels die er weer zo lekker bijliepen.

c) In de lockerruimte:
    Zoals gewoonlijk de kastjes langs de ingang waar ik al met strakke blik door een oude bekende dame werd gekeurd: MONIKA IS TERUG!!!en werd hartelijk begroet door haar. Helaas, deze mooie pitspoes was minder bereikbaar later gedurende de dag: hard to get enzo. Ik was ook niet zozeer naar haar zitten uitkijken, zo. Ze zag er wel appetijtelijk uit in haar zwarte latex-achtige lingerie (dat is het toch?), alleen het zweepje en de kettingen ontbrak, vast tijdelijk ontnomen als straf voor te hard slaan. Haar grote siliborsten werden er wel minder door benadrukt wat ik spijtig vond. Ik wil tieten zien van deze MONIKA.

d) Prijsverhoging:
    De entree is dus verhoogd, wat is dat toch met die nieuwe jaren en het invoeren van prijsverhogingen overal? Je zou je eerder compleet gaan bezatten en crimineel zwaar in de zuip vliegen omdat het leven weer eens veel duurder wordt eerder dan om het begin van een nieuw jaar te vieren. De club verhoogt zijn entree wel na erg lang dezelfde prijspolitiek te hanteren en doet dat met slechts 5€, gelukkig maar. Nog steeds zal SS nog Babylon met gemak uit de markt prijzen als die echt zouden beslissen om naar 70€ gaan, een domme zet als je het mij vraagt want is niet minder dan 25€ verschil voor de inkom alleen. Elke prijsbewuste ijsbeer die hier aan zijn trekken komt (en je komt hier ook echt aan je trekken), heeft zijn keuze snel gemaakt, vrees ik hoe goed Babylon ook moge zijn als zogenaamde serviceclub maar daarover meer in mijn verslag van de volgende dag. Ikzelf zal de verhoging wel weer gaan betalen want ik kan dames als Adelina niet missen...

2) Eerste indrukken, club ambiance en sfeer gedurende de dag
    a) Algemene sfeer:
    Het was eerst gemoedelijk allemaal. Naarmate de dag vorderde werd het drukker en kwamen er meer dames bij. De sfeer werd er bij de avond zelfs goed ingebracht door de DJ en ze hebben daar nu eindelijk eentje gevonden die beter zijn vak verstaat: veel meer afwisseling, geen irritant gescratch al de tijd tussendoor en notabene zelfs nummers uit de tijden van de 60s en 70s voor al die ijsberen die lekker dansten met hun jonge deernes van plezier. Ik werd er zowaar nostalgisch van en zag een aantal DVP's zichtbaar genieten van de muziek dat eens voor de verandering ver van de Oost-Europese genres af stond al ontbraken die natuurlijk niet met de gebruikelijke nummers van Azis, Florin Salam en Co. Ik voelde me hier uitstekend en was compleet in de wolken na mijn eerste supersessie van het jaar met de hete IRIS.

b) Drukte ijsberen en indruk line-up gedurende de dag:
    Er waren heel wat ijsberen aanwezig die ik kende: eerst natuurlijk die in de kelderkamers ondergedoken jarige Deket met zijn Roemeense meiden Vicky en Isa. Verder Toetebel, Johan35, de olijke bende van Graagneuker, Bokito8 en Partycrasher, Pret, de surfende satanist , Sphinx, Forgetskinnyletsgetfatty en kennis gemaakt met Brilbeer.

Niet verwonderlijk dat dit een gezellig zooitje ongeregeld was. Er was een verjaardagsmoment in het restaurant waar de wijn rijkelijk vloeide en de taarten werden verdeeld.

c) Drukte ijsberen en indruk line-up gedurende de dag:
    De dames liepen er lekker heupwiegend rond te lopen en vallen de onbedachte ijsbeer aan met alles dat ze in huis hadden qua lijf en tieten. De keuzestress was reuze, toch bij de avond want toen ik rond kwart na 4 aankwam was er nog niet veel te zien, de truck met mokkels moest nog arriveren, zo leek het. Dat kwam ook goed gedurende de avond. De mooie bitchy Monika met haar prachtige tetten in Meesteressenlingerie en helaas wars van zweepjes, de Paris Hilton lookalike Micky, de mooie vriendelijke Gabrieli die me haar partner in crime IRIS op m'n schoot wierp met de niet te verstane boodschap dat ik me moest kapotneuken om al haar lusten te bevredigen...en er zelfs voor moest betalen ook. Deketmeiden Isa en Vicky, Simona zoals gewoonlijk onder de TV tegenover de bar met haar Bulgaarse partners loerend op klanten. Ik had er graag eentje willen zijn maar die Gabrieli had me werkelijk te grazen met de hete IRIS en ik zag Simona helaas niet meer terug, zo jammer! Ze heeft nog een seksbeurt te goed van 1 uur. Een van de andere ijsberen moet ze hebben geschaakt om er uren mee te spelen. Ach, er is altijd een volgende keer. Elena had me al erg snel herkend maar was niet opdringerig. De mooie MARA keek me verleidelijk aan en een vriendin van haar speelde letterlijk met m'n voeten terwijl ik aan het rusten was in de bar.

d) Club interieur en eventuele veranderingen:
    Geen echte grote veranderingen vastgesteld op eerst zicht.

e) Extra:
    Het verjaardagsmoment van Deket met een boel wijn en zijn vlaaien, super gezellig.

3) Wellness

Als altijd in orde hier: de jacuzzi was erg heet afgesteld. De sauna's waren goed op temperatuur wie immer en het Turks stoombad was idem als de jacuzzi: erg warm. Dan kon je nog een voordeel zien in de te koud afgestelde douches, een van de enige minpunten die dag. Als je wat wachtte, werd het water wel warm...maar je moest echt wel wachten.

4) Restaurant & Eten

Na de Zuid-Amerikaanse orkaan IRIS, was ik helemaal kapot en moest er veel gerust en gewellnest worden eer ik weer op krachten kon komen, doch uiteindelijk begint de magelijke honger te knagen en haalde ik de rozige vleeskleurige briefjes uit de locker, garant voor een steak. Welke soort koeien ze geslacht hebben om het vlees te importeren in deze keuken weet ik niet, again met die verdachte figuren die hier rondliepen weet je het gewoon nooit! Het gros van de steak was niet te vreten, didn't even try en na veel geklooi kon ik nog wat sappige stukken los snijden uit de vettige massa vol taaie knopen en zenuwen. Ik heb het op dat punt wel beter geweten hier voor 5€ minder entrée (een mens moet echt wat te zeiken hebben hé). Sphinx had hetzelfde issue voor met zijn deel van wie weet hetzelfde beest terwijl we bijpraten. Taai spul, die steaks en 2 vleesbriefjes zijn dan geen luxe om van 2 toch 1 stuk binnen te hebben. Ik heb het dan maar gecompenseerd met 2 borden groente want de dokter vond dat ik er toch al te weinig van at (*not!* maar allez soit).

5) Line-up en kamergangen

De line-up van de dames in de seksclub was eerder karig toen ik er in de bar aankwam en de plek overzag dat alle zonden samen zette. Nee ik vond dat het boenkvol van de mokkels moest zitten! In de avond was dat allemaal wel beter maar we gaan niet overdrijven, het mag voor hardwerkende geile ijsberen nog sexier wezen...of heeft Deket een grote hoop verstopt ergens in de club? Wel, het is zijn verjaardag after all natuurlijk. Ik had willen kiezen voor Monika maar die speelde uiteindelijk hetzelfde spelletje als Alexis in Babylon: hard to get...of niet? Ook Mickey was ineens onbereikbaar want al wachtend op een klant. Simona de koningin was van haar troon verdwenen, zelfde verhaal mogelijks.

Ik werd sterk in de gaten gehouden door de latinabende van de club: Gabrieli en IRIS. Daniela de dame met de supertieten was in geen velden of wegen te bekennen of het werd een nog hetere clubdag! Gabrieli stelde me voor aan IRIS en er ging ineens een lichtje branden: is dit niet mijn zoenkanon waarmee ik eens een bezoek in SixSens mee afsloot een jaar terug? Die me heeft overvallen in de kino zoals Daniela dat in November vorig jaar had gedaan? Deze dame zou trouwens hebben rondgelopen en dat ik die dikke tietendame niet zag, is echt niet te bevatten. Ja, ff dichter bij komen om beter die IRIRS te bekijken en dan klapt de vaginaval natuurlijk snel dicht en de wolf was gevangen in de omarming van de heetste latina van de club. Gabrieli liet ons alleen en duimde breed lachend. Yep de val was dus al klaar gezet en ik zat bij dit vrolijke latinameisje gevangen en klaar om helemaal ingepakt te worden. Nee, de kleine revolver onderaan had al besloten dat het schietklaar was om te vuren.

Later diep in de avond even voor elven, was ik weer op zoek naar een volgende dame. Ik zag haar weer langslopen langs andere ijsberen. Dan zag ze me en was ik weer gevangen in haar charmes. Geen ontsnappen aan, aan die warme latinaknuffels: het werd een tweede sessie!

=> IRIS - SUPER GFE GIRL

Na de kamer was ik helemaal op, ze had me behoorlijk ingepakt met een enthousiasme zoals ik zelden meemaakte: wat een heet mokkel!

6) Einde van de clubdag

Ik heb zoals gewoonlijk weer langer gebleven dan vermocht ondanks mijn zwakkere gezondheidstoestand dat weekend. Ik deed het zo rustig mogelijk als maar kon al is dat een hele opgave in zo'n ruige tent met latina's die je willen verslinden. Ik lag uitgeteld in de bar en zag een dansende wenkende IRIS. Ik stond op en ging er naartoe en werd weer verdronken in haar vurige omhelzingen. Wat een aftersales! Het was moeilijk om me los te maken, een derde sessie was bijna een feit maar het was te gewaagd met mijn vermoeidheid. Ik sleepte me naar de lockers en kleedde me maar moeizaam om, met een stijve dan nog wel. Toch was de vermoeidheid sterker.

Om half twee kon ik er niet meer tegen en kon met het klamme zweet in de handen en met de inspanning der goddeloze verlorenen de deur van de club achter me dicht zien klappen: ik was buiten, samen met Graagneuker en Partycrasher.

SixSens, tot een volgende.
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 2 februari 2019 om 19:07
    De zwarte wolf

20. Onderstaande 24 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 2 februari 2019),Bachatero ( 2 februari 2019),Befke ( 4 februari 2019),biged ( 3 februari 2019),BrulKoning (11 februari 2019),deket ( 3 februari 2019),dennisw ( 6 februari 2019),Eddy_V ( 2 februari 2019),Flyerke ( 3 februari 2019),Giodude ( 2 februari 2019),goolfy69 ( 9 februari 2019),housefreak5 ( 2 februari 2019),jansenroy ( 3 februari 2019),le_belge ( 3 februari 2019),Manureva ( 3 februari 2019),Meme Moo ( 2 februari 2019),Mr Bluenose ( 5 februari 2019),Opa Winfrie ( 5 februari 2019),Patjax ( 3 februari 2019),pret ( 3 februari 2019),Schietgraagft ( 4 februari 2019),Sjeufke ( 2 februari 2019),sofaking ( 4 februari 2019),Sphinx ( 3 februari 2019)

Last Online
    27 augustus 2021 @ 14:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

ik moest en zou ook sixsense eens proeven, zondag half een alles gezien, gehoord en fijn badjas aan en ja ik liep zo inde handen van een slanke afrikaanse dame, lily! ergens ver in mijn brein zou het moeten gaan rinkelen...nee dus, ik zei tegen haar even nog wat rondkijken ben er net, ik had haar borsten en billen al heerlijk mogen voelen , betasten, even wat later aan de bar, liep ik naar haar toe...ik kom bij je terug maar eerst sauna...nou dan ga ik toch met je mee...hmm wat een opdringerigheid...even daarvoor had ik vlaamse collega gesproken en hij verzekerde me een geile belevenis, en inderdaad , toen ik toestemde, begon ze nog voordat we inde sauna waren te tongen...

mijn blessure aan mijn tokus was voorbij, ik kan je zeggen je schrikt je dood als je toompje bloedende afscheurt tijdens ene pijpbeurt in aca gold en dan plots een aantal weken later als alles geheeld is een pijnlijk penis hebt door dat dat toompje er voor heeft gezorgd, na het scheuren, dat ik plots mijn eikel nauwelijks nog kon ontbloten zo strak...afijn , de blessure is voor bij , olie en handen een paar weken lang (t)rekken en de rek zit er weer in. Lilly kan pijpen, is heerlijk strak zoent als een dolle. Jammer dat ik dus een paar weken terug bij Deket niet kon komen, om de zojuist beschreven blessure...want toen was mijn oude favoriet christina nog aanwezig, helaas was dat die dag niet het geval.

Tweede ronde, wel kleine tent eigenlijk , in yin yang kan je nog eens ergens anders gaan zitten en is er veel meer licht, toch voel ik ook al na 1 keer dat er veel heel veel botergeile snollen rondlopen, ronde twee , uurtje of zeven in de avond, ik had cindy al een paar keer afgewimpeld geen zin..enige angst was me ook nog niet vreemd, maar wat een heerlijke mulata is dat, ze vreet je op pijpt langdurig, ze wipt echt als een salsadanseres en laat je niet extra dokken als het 35 minuten op de klok staat en daarom gaf ik haar 20 euro extra , wow wat een werelddame.., plots was ik toch weer geil en dacht ik intuïtief aan de ietwat pornachtige dame, met heel dikke siliconen, niks voor mij, maar schijt ...haar naam was Nancy, ik bleek een voltreffer te hebben, naast me op een bankje bij de bar warmde ze me op en begon de tokus na goed twee uur op volle oorlogssterkte haar aan te kijken, ze zou zich langdurig ontfermen met hand en zeer veel orale kwaliteiten, soort stofzuiger en heel nat, wat een inzet, gruwelijk lekker kan ze pijpen, ook squirten ging vrij snel; toen ik wat vaart maakte met de wip met haar on top..., ze hield maar niet op en in 25 minuten spoot ik voor de derde keer het rubbertje vol. Haar vriendin natasja kende ik van een snol die constant bezet was in acapulco gold destijds , alleen niet zo mijn type dacht ik toen, misschien dat ik haar toch ook eens probeer.

Om 22.00 inde avond was de tent bijna leeg en ook ik vetrok, het eten was trouwens prima in orde, maar kan qua prijs kwaliteit wel beter, aca gold doet het dan beter. Het personeel is trouwens vriendelijk en ik heb zeker een paar toppers gemist...toch is een luie zondag geen verkeerde keus als je naar deze club gaat....genoeg dames die ik graag nog eens wil douwen

22. Onderstaande 27 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 5 februari 2019),brombeerzuid ( 4 februari 2019),BrulKoning ( 7 februari 2019),deket ( 5 februari 2019),dennisw ( 6 februari 2019),Eddy_V ( 5 februari 2019),Elmo3108 ( 5 februari 2019),forgetskinnyletsgetfatty ( 4 februari 2019),hvdk52 ( 5 februari 2019),jansenroy ( 5 februari 2019),Klatergoud ( 5 februari 2019),le_belge ( 5 februari 2019),Manureva ( 9 februari 2019),mentholbear ( 5 februari 2019),Mr Bluenose ( 5 februari 2019),Patjax ( 5 februari 2019),peterp095 ( 4 februari 2019),pret ( 5 februari 2019),rmjhexe ( 5 februari 2019),rolo ( 5 februari 2019),Schietgraagft ( 6 februari 2019),schoolmeester ( 5 februari 2019),Sjeufke ( 4 februari 2019),sofaking ( 4 februari 2019),Uit-Drenthe ( 6 februari 2019),Wijze grijze ( 4 februari 2019),yylover ( 5 februari 2019)

Last Online
    Gisteren @ 18:19
    Discussies
    6
    Thanks
    626

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    ik moest en zou ook sixsense eens proeven, zondag half een alles gezien, gehoord en fijn badjas aan en ja ik liep zo inde handen van een slanke afrikaanse dame, lily! ergens ver in mijn brein zou het moeten gaan rinkelen...nee dus, ik zei tegen haar even nog wat rondkijken ben er net, ik had haar borsten en billen al heerlijk mogen voelen , betasten, even wat later aan de bar, liep ik naar haar toe...ik kom bij je terug maar eerst sauna...nou dan ga ik toch met je mee...hmm wat een opdringerigheid...even daarvoor had ik vlaamse collega gesproken en hij verzekerde me een geile belevenis, en inderdaad , toen ik toestemde, begon ze nog voordat we inde sauna waren te tongen...

mijn blessure aan mijn tokus was voorbij, ik kan je zeggen je schrikt je dood als je toompje bloedende afscheurt tijdens ene pijpbeurt in aca gold en dan plots een aantal weken later als alles geheeld is een pijnlijk penis hebt door dat dat toompje er voor heeft gezorgd, na het scheuren, dat ik plots mijn eikel nauwelijks nog kon ontbloten zo strak...afijn , de blessure is voor bij , olie en handen een paar weken lang (t)rekken en de rek zit er weer in. Lilly kan pijpen, is heerlijk strak zoent als een dolle. Jammer dat ik dus een paar weken terug bij Deket niet kon komen, om de zojuist beschreven blessure...want toen was mijn oude favoriet christina nog aanwezig, helaas was dat die dag niet het geval.

Tweede ronde, wel kleine tent eigenlijk , in yin yang kan je nog eens ergens anders gaan zitten en is er veel meer licht, toch voel ik ook al na 1 keer dat er veel heel veel botergeile snollen rondlopen, ronde twee , uurtje of zeven in de avond, ik had cindy al een paar keer afgewimpeld geen zin..enige angst was me ook nog niet vreemd, maar wat een heerlijke mulata is dat, ze vreet je op pijpt langdurig, ze wipt echt als een salsadanseres en laat je niet extra dokken als het 35 minuten op de klok staat en daarom gaf ik haar 20 euro extra , wow wat een werelddame.., plots was ik toch weer geil en dacht ik intuïtief aan de ietwat pornachtige dame, met heel dikke siliconen, niks voor mij, maar schijt ...haar naam was Nancy, ik bleek een voltreffer te hebben, naast me op een bankje bij de bar warmde ze me op en begon de tokus na goed twee uur op volle oorlogssterkte haar aan te kijken, ze zou zich langdurig ontfermen met hand en zeer veel orale kwaliteiten, soort stofzuiger en heel nat, wat een inzet, gruwelijk lekker kan ze pijpen, ook squirten ging vrij snel; toen ik wat vaart maakte met de wip met haar on top..., ze hield maar niet op en in 25 minuten spoot ik voor de derde keer het rubbertje vol. Haar vriendin natasja kende ik van een snol die constant bezet was in acapulco gold destijds , alleen niet zo mijn type dacht ik toen, misschien dat ik haar toch ook eens probeer.

Om 22.00 inde avond was de tent bijna leeg en ook ik vetrok, het eten was trouwens prima in orde, maar kan qua prijs kwaliteit wel beter, aca gold doet het dan beter. Het personeel is trouwens vriendelijk en ik heb zeker een paar toppers gemist...toch is een luie zondag geen verkeerde keus als je naar deze club gaat....genoeg dames die ik graag nog eens wil douwen
    Heren beren ik weet niet of het jullie is op gevallen dat bij Heerlen bijna ieder vrijdag een controle is op snelheid .
    Ik kom langs antwerpen dus kom daar dan langs op de snelweg .
    Ik vind het zonede van het geld .
    Ik zag op een rechtstuk weg autos voor mijn remmen en ik zag het toestel staan dus kijkuit groet kees

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

24. Onderstaande 5 leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

comcom ( 8 februari 2019),goolfy69 ( 5 februari 2019),hvdk52 ( 5 februari 2019),mentholbear ( 6 februari 2019),Sjeufke ( 5 februari 2019)

Last Online
    15 september 2024 @ 15:55
    Discussies
    4
    Thanks
    978

Standaard

A76 bij Heerlen hmp 10.9 staat elke dag controle.

26. Onderstaande 5 leden hebben dbd67 bedankt voor deze bijdrage:

hvdk52 ( 5 februari 2019),keesboz ( 5 februari 2019),mentholbear ( 6 februari 2019),pret ( 5 februari 2019),Sjeufke ( 5 februari 2019)

Last Online
    Vandaag @ 23:05
    Discussies
    42
    Thanks
    1.105

Standaard

Dat is ter hoogte van Schinnen/Nuth alwaar de grote turbo-rotonde ten behoeve van de aansluiting van de Buitenring Parkstad op de A76 wordt gebouwd.
    Hier geldt in beide richtingen een max. snelheid van 70 en er is inderdaad een permanente controle. Deze werkzaamheden duren nog tot augustus/september.

Verder wordt er ook regelmatig gecontroleerd ter hoogte van Voerendaal en op de N281 (de zogenaamde stadsautobaan door Heerlen) staan vaste flitspalen en af en toe een mobiele flitser ter extra controle (richting SS vlak voor de scherpe bocht naar links, waar de heg in de middenberm eindigt), ook bij de kruising van deze weg met de A76 bij de stoplichten staan in beide richtingen vaste flitspalen.

Het beste is dus gewoon aan de snelheid houden, een ontspannen dagje clubben begint tenslotte al op de heenreis en op de terugreis lekker ontspannen nagenieten natuurlijk.
    Alweer seizoen 9 en het gaat nog steeds goed met ons...

28. Onderstaande 15 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

blof ( 5 februari 2019),cheasehead (10 februari 2019),Ethan Cunt (11 januari 2022),Flyerke ( 6 februari 2019),goolfy69 ( 5 februari 2019),hvdk52 ( 5 februari 2019),Manureva ( 9 februari 2019),mentholbear ( 6 februari 2019),Opa Winfrie ( 5 februari 2019),phoenix ( 5 februari 2019),pret ( 5 februari 2019),rolo ( 6 februari 2019),Schietgraagft ( 6 februari 2019),Sjeufke ( 5 februari 2019),The Pussyhunter ( 5 februari 2019)

Last Online
    Vandaag @ 21:16
    Discussies
    0
    Thanks
    46

Standaard

Even kort: Net de deur achter me dicht gedaan. Voor een vrijdag een saaie sfeer, meer dames dan heren dat wel. Toch was het niet zoals ik misschien gehoopt had. Recentelijk naar yy en babylon geweest, beviel me veel beter. Ja dus ik baal dat yy dicht gaat. Toch 2 kamers, violetta (nice) en nog een andere, naam vergeten.

30. Onderstaande 2 leden hebben Staaltje bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 8 februari 2019),Sjeufke ( 8 februari 2019)

Last Online
    4 juli 2021 @ 17:24
    Discussies
    3
    Thanks
    8

Standaard

Tja, gister (vrijdag) voor het eerst naar Sixsens geweest. Ik moet zeggen dat het een gemengde ervaring was.

Zoals gewoonlijk lukte het me niet om op tijd weg te komen vanuit de thuisbasis, maar dat was nu ook weer niet zo'n ramp. Het scheelt 15 euro in de inkom en het is wellicht iets drukker op de weg, maar dat overleven we ook wel weer. Helaas was de eerste negatieve ervaring al meteen bij binnenkomst. De dame achter de balie die de badjassen en handdoeken uitdeelt was nu niet echt het toppunt van klantvriendelijkheid. Afrekenen, polsbandje om doen en dan zoek je het verder zelf maar uit. Ik stond in eerste instantie even verward om me heen te kijken. Waar waren de lockers precies en hoe werkte dat allemaal? Met een kort gebaar werd ik de trap naar beneden afgestuurd en daar zag ik inderdaad aan de linker kant de kluisjes. Snel omgekleed en gelukkig ben ik slim genoeg om een elektronisch systeem te begrijpen toen ik mijn kluisje wilde afsluiten. Toch had een beetje uitleg niet misstaan. Een mede bezoeker zag me zoekend rond kijken en vroeg of ik hulp nodig had met de kluisjes. Nee, maar waar vind ik hier in hemelsnaam de badslippers? Deze bleken net om de hoek van de volgende trap te staan. Volgens de kast waar ze in lagen zou maar 46 de grootste maat zijn, wat voor mij zeer slecht uit kwam wat die paste ik echt niet. Na wat zoekwerk kwam ik zowaar een setje in maat 48 tegen. Waarom hebben ze niet gewoon ergens een apart bakje met een paar sets grotere maten? Als ik niet zelf op zoek gegaan was zou ik er nooit achter gekomen dat ze verder gaan dan 46.

Nou ja, we zijn binnen en nu dus maar op verkenning. En helaas, daar liep ik met open ogen in de grootte beginnelingen val die ja maar kunt bedenken. En het ergste was nog dat ik het gewoon van kilometers afstand zag aankomen. Ik wist wat er ging gebeuren, maar geloofde nog steeds dat ik de situatie wel naar mijn hand kon zetten...niet dus. Terwijl ik langs de balustrade omlaag de bar in keek werd ik aangesproken door een dame. Ze zag er niet slecht uit, dus ging ik het gesprek aan. Daar maakte ik mijn eerste fout. Ik was maar amper binnen en liet me meteen al inpalmen door een van de dames. Nooit doen dus... Maar het hield niet op. Ze verzekerde me dat ze niet van plan was me zo snel mogelijk een kamer op te kijken, maar dat ze me gewoon even rond wilde leiden. Tja, dat is wel zo'n doorzichtige leugen dat ik eigenlijk meteen al zag wat haar werkelijke intenties waren. Ik was er echter van overtuigd dat een half uurtje met haar op zich geen straf zou zijn, dus ik liet haar de rondleiding geven. Helaas kwam de rondleiding niet verder dan een bankje in het gangetje naar het trappenhuis achterin. Daar ging ze zitten en begon ze me te paaien om toch een kamer op te gaan met haar. Zoals ik al zei, een hal;f uurtje met haar op een kamer zag ik niet echt als straf, dus ik accepteerde. Weer fout dus. Totaal onvoorbereid liet ik me overrompelen en ging met een dame naar de kamer terwijl ik er nog helemaal niet klaar voor was. En zo ging het van kwaad tot erger. Er werd niets van te voren afgesproken, geen tijd, geen prijs voor extra's, niets...Ze vroeg of ik een massage wilde? nou, doe maar was mijn reactie. Dus kreeg ik een massage. Niet echt iets waar ik enthousiast van wordt, maar ik liet haar haar gang maar gaan. Vervolgens seks...gelukkig geen gekke dingen. Ze vroeg niet of ik wilde dat ze me zonder condoom pijpte of anale seks wilde, anders was ik zo nog 100 euros extra kwijt geweest. Toen dat erop zat was de sessie afgelopen. Ik had geen idee hoe lang we op de kamer geweest zijn, maar vertrouwde op haar. Het koste me 150 euro. Ik vroeg nog even verbaast hoezo 150? waarop ze antwoordde dat het 100 euro was voor een uur op de kamer en 50 voor de massage. Had ik dat van te voren geweten zeg... Ze vroeg me vervolgens het geld te halen en op de kamer baan haar te geven. Dat verbaasde me ook wel, want dat is volgens mij niet hoe het normaal gesproken gaat. Maar helaas, ik was van verbazing al niet meer in staat om helder na te denken, dus deed maar gewoon wat me gevraagd werd. Helaas heb ik haar naam niet onthouden, want ik zou echt iedereen willen waarschuwen met een grote boog om haar heen te lopen. Achteraf kwam ik ook tot de ontdekking dat haar uur amper meer was dan een half uur, en dat de massage van de echte masseur een stuk goedkoper is dan haar prutswerk. Een slechte kamer kan iedereen gebeuren, maar dit gaat in mijn ogen verder dan zomaar een slechte kamer.

Gelukkig ging het vanaf dat moment beter. Gehard door deze negatieve ervaring wist ik de dames beter van me af te houden, ook terwijl ik in de bar om me heen zat te kijken. Vervolgens nog wat van de welness gebruik gemaakt. Helaas is dat toch ook niet 100%. De whirlpool is goed, niets op aan te merken. Sauna's zien er ook heel netjes uit, dus dat zal ook wel goed zijn. Vond het wel vreemd dat de deur naar het terras naar een trappenhuis leidt dat ook gebruikt wordt als opslagruimte. Leek totaal geen deel uit te maken van de club, maar de deur stond voortdurend open. Een ander probleem heb ik met de douches. Ik heb daar meerdere mannen over gehoord gister en mijn ervaring was eender. De temperatuur is erg slecht afgesteld. Het begint wel warm, maar wordt al snel weer koud, zelf als je als enige staat te douchen. Als de douche dan af slaat en je weer opnieuw activeert is het water wel weer warm, maar ook maar voor even. Hier zou ik als club zijnde toch echt wat aan doen.

Het restaurant zag er verder prima uit. Het buffet was niet heel uitgebreid, maar goed genoeg en iedereen kon goed eten geloof ik. Miste wel iets van een nagerecht, maar je kunt tenslotte niet alles hebben.

Uiteindelijk na een paar uur besloten de gok weer te wagen om te zien of ik nu wel een dame kon vinden die in de smaak valt. Al snel werd ik aangeschoten door een leuke, kleine dame. Beetje mediteraans uiterlijk. Gekleed in een jurkje in plaats van de alom vertegenwoordigde lingerie. Ze kwam goed over dus ik besloot dat ik met haar de gok wel wilde wagen. Dit keer ging alles wel zoals ik verwachtte. Van te voren een tijd afgesproken, samen op haar klokje gekeken (had ondertussen mijn eigen horloge ook omgedaan, maar dat even terzijde), afgesproken wat ze zou doen. Geen verrassingen dus. De seks was goed, wat je mag verwachten vind ik. Niet uitmuntend, maar een condoom zorgt bij mij altijd wel voor wat beperkingen, dus verwacht ook geen uitmuntend. Ze gaf aan al twee dagen geen seks gehad te hebben, dus wilde ze wat rustig beginnen. Ik ben redelijk geschapen, dus kon haar wel begrijpen. We hebben een aantal verschillende standjes geprobeerd. Uiteindelijk ging ze op me liggen en bracht zich (volgens haar in elk geval, ik zelf betwijfel het) zo naar een orgasme. Daarna was het mijn beurt en heb ik het op z'n hondjes afgerond. Alles bij elkaar een heel aangename ervaring. En netjes precies binnen het afgesproken half uur klaar. En netjes afrekenen bij de kluisjes, zoals het in mijn gedachte hoorde. Ik zou haar voor een tweede keer niet uit de weg gaan.

Daarna weer een klein anderhalf uur hersteltijd genomen. Wat gedronken, gebruik gemaakt van de wellness, de "mens room" (niet te verwarren met het toilet) bezocht, en daarna in de bar weer op zoek naar de volgende. Dit keer kwam ik een dame tegen die haast haar zus leek te zijn. Zelfde uiterlijk, ongeveer even groot, alleen anders gekleed. Het koste me wat moeite, maar uiteindelijk begreep ik dat ze zich voorstelde als Dominica, volgens haar de vrouwlijke versie van Dominic. Volgens mij een Italiaanse naam, dus dat zal vast haar eigen naam niet zijn. Ook met haar een kamergang gemaakt. Eigenlijk redelijk overeenkomstig met de vorige. Goede afspraken, netjes aan de tijd houden, lekker aandacht voor elkaar en geen gehaast. Wat mij aan gaat zou ik bij een volgend bezoek haar ook zeker niet uit de weg gaan.

En toen was het weer tijd voor de terugreis. Toch redelijk voldaan en een beetje teleurgesteld weer op huis aan gegaan. Over een maand of twee kom ik wel weer terug denk ik.

32. Onderstaande 26 leden hebben someone1981m bedankt voor deze bijdrage:

+to2xq1 ( 9 februari 2019),Agronymus1 (10 februari 2019),Bachatero ( 9 februari 2019),blof ( 9 februari 2019),BrulKoning (11 februari 2019),buttlover (10 februari 2019),cheasehead (12 februari 2019),Eddy_V ( 9 februari 2019),Elmo3108 ( 9 februari 2019),hasta la pasta (10 februari 2019),hvdk52 (10 februari 2019),Laatbloeier (10 februari 2019),Manureva ( 9 februari 2019),Mr Bluenose ( 9 februari 2019),Opa Winfrie ( 9 februari 2019),Patjax ( 9 februari 2019),phoenix ( 9 februari 2019),Schietgraagft (19 februari 2019),Sjeufke ( 9 februari 2019),sofaking ( 9 februari 2019),stimpy3 ( 9 februari 2019),swazontneuf ( 9 februari 2019),The Joker (10 februari 2019),Uit-Drenthe ( 9 februari 2019),Wijze grijze ( 9 februari 2019),yylover (10 februari 2019)

Last Online
    Vandaag @ 23:21
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Tja...,zie het als leergeld betalen want na je zeer slechte kamer kon je jezelf wel veel beter staande houden in het vrouwengeweld met als titel 'Hallo Schatzi ? '.
    Het verhaaltje van de douches herken ik wel want de temperatuurinstelling lijkt wel een gokkast want die gaat alle kanten op.
    Zeker een aandachtspunt voor de club om eens naar te kijken want de rest van de welness is dik in orde.

34. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (10 februari 2019)

Last Online
    Vandaag @ 01:10
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

De temperatuur van de douches zal nooit voor iedereen in orde zijn.
    Ik vraag me af waarom ze gewoon geen mengkraan op de douches zetten, dan kan ieder de temperatuur instellen die hij/zij wil.
    BTW de douche naast de normale douchruimtte daar kan je wel zelf de temperatuur instellen.

In By Night en bij Ome Bernds, om er maar een paar te noemen, is de temperatuur ook regelbaar, en de douches boven in SS zijn ook regelbaar.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

36. Onderstaande 5 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

Manureva ( 9 februari 2019),mentholbear (10 februari 2019),Mr Bluenose ( 9 februari 2019),phoenix ( 9 februari 2019),Sjeufke ( 9 februari 2019)

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    BTW de douche naast de normale douchruimtte daar kan je wel zelf de temperatuur instellen.

en de douches boven in SS zijn ook regelbaar.
    die douches boven in SS zijn me niet bijgebleven. Zit daar ook zeep? Dat is het nadeel van die douche naast de doucheruimte, het gebrek aan zeep daar. Wel weer lekker om af te koelen, zonder gelijk de bucket challenge te hoeven doen

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door someone1981m Bekijk bericht

Nou ja, we zijn binnen en nu dus maar op verkenning. En helaas, daar liep ik met open ogen in de grootte beginnelingen val die ja maar kunt bedenken. En het ergste was nog dat ik het gewoon van kilometers afstand zag aankomen. Ik wist wat er ging gebeuren, maar geloofde nog steeds dat ik de situatie wel naar mijn hand kon zetten...niet dus. Terwijl ik langs de balustrade omlaag de bar in keek werd ik aangesproken door een dame. Ze zag er niet slecht uit, dus ging ik het gesprek aan. Daar maakte ik mijn eerste fout. Ik was maar amper binnen en liet me meteen al inpalmen door een van de dames. Nooit doen dus... Maar het hield niet op. Ze verzekerde me dat ze niet van plan was me zo snel mogelijk een kamer op te kijken, maar dat ze me gewoon even rond wilde leiden. Tja, dat is wel zo'n doorzichtige leugen dat ik eigenlijk meteen al zag wat haar werkelijke intenties waren. Ik was er echter van overtuigd dat een half uurtje met haar op zich geen straf zou zijn, dus ik liet haar de rondleiding geven. Helaas kwam de rondleiding niet verder dan een bankje in het gangetje naar het trappenhuis achterin. Daar ging ze zitten en begon ze me te paaien om toch een kamer op te gaan met haar. Zoals ik al zei, een hal;f uurtje met haar op een kamer zag ik niet echt als straf, dus ik accepteerde. Weer fout dus. Totaal onvoorbereid liet ik me overrompelen en ging met een dame naar de kamer terwijl ik er nog helemaal niet klaar voor was. En zo ging het van kwaad tot erger. Er werd niets van te voren afgesproken, geen tijd, geen prijs voor extra's, niets...Ze vroeg of ik een massage wilde? nou, doe maar was mijn reactie. Dus kreeg ik een massage. Niet echt iets waar ik enthousiast van wordt, maar ik liet haar haar gang maar gaan. Vervolgens seks...gelukkig geen gekke dingen. Ze vroeg niet of ik wilde dat ze me zonder condoom pijpte of anale seks wilde, anders was ik zo nog 100 euros extra kwijt geweest. Toen dat erop zat was de sessie afgelopen. Ik had geen idee hoe lang we op de kamer geweest zijn, maar vertrouwde op haar. Het koste me 150 euro. Ik vroeg nog even verbaast hoezo 150? waarop ze antwoordde dat het 100 euro was voor een uur op de kamer en 50 voor de massage. Had ik dat van te voren geweten zeg... Ze vroeg me vervolgens het geld te halen en op de kamer baan haar te geven. Dat verbaasde me ook wel, want dat is volgens mij niet hoe het normaal gesproken gaat. Maar helaas, ik was van verbazing al niet meer in staat om helder na te denken, dus deed maar gewoon wat me gevraagd werd. Helaas heb ik haar naam niet onthouden, want ik zou echt iedereen willen waarschuwen met een grote boog om haar heen te lopen. Achteraf kwam ik ook tot de ontdekking dat haar uur amper meer was dan een half uur, en dat de massage van de echte masseur een stuk goedkoper is dan haar prutswerk. Een slechte kamer kan iedereen gebeuren, maar dit gaat in mijn ogen verder dan zomaar een slechte kamer.
    Heel hetkenbaar. Verdraaid, realiseer me net dat ik giga achterloopt met mn verslagjes. Maar even teruggebladerd, omdat die hel omschrijving me erg bekend voot kwam. Ik vermoed dat het of Isabella of Irina was geweest. Met beide een vergelijkbare ervaring, ook al geilde ik wel op ze.

39. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (10 februari 2019),keesboz (10 februari 2019),Sjeufke (10 februari 2019)

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Over Isabella geen slecht woord hè .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Vandaag @ 01:10
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Over Isabella geen slecht woord hè .
    A over IsabelA of Isabel A met al dat geil gedoe ben ik de kluts kwijt over lekker beest en zo
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Pagina 65 van 227 EersteEerste ... 155561626364656667686975115165 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten