Of toch niet? :D
Bij elke club staat ie wel, maar bij deze club helaas niet. Misschien komt dit nog eens?
Of toch niet? :D
Bij elke club staat ie wel, maar bij deze club helaas niet. Misschien komt dit nog eens?
Nou, ik doe mee hoor MiniMe!
Ik ben ook van de partij.
Gr.
LuckyP
Ich mache auf Verdacht auch mal mit... :D
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
Misschien is het net als met het eten van GT en trekken zij zich niets meer aan van de ijsberen.
Het zijn toch wel de nederlandse ijsberen geweest die deze club groot gemaakt hebben en er nog steeds in grote getalen rondlopen.........
Volgens mij is er tegen jou toch wel eens verteld dat je niet meer zo welkom was .....
:wink:
Laatst gewijzigd door Willem2; 10 februari 2008 om 17:09
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Nu is de vraag wat jij hier als administrator, opperhoofd van ons nietige ijsberen, aan gaat doen? Geen vrijkaartjes voor GT, ik voel mijn FNV-bloed borrelen (dit is bijna zo erg als geweigerd worden aan de poort van GT):D
Een paar tips ter overweging:
1. Goldentime als onderwerp schrappen op deze site (risico: er zal je door velen verweten worden dat je commercieel denkt, mmmm dat kunnen we natuurlijk niet hebben:D)
2. Massaal negatieve recensies gaan schrijven over GT (tja, dat is een optie, maar ik ben bang dat dat gaat opvallen, immers de nieuwe douches zijn prachtig mmmm dat kunnen we natuurlijk niet hebben:D)
3. Het onderwerp Goldentime verplaatsen en ergens neerzetten tussen "SOA-wetenswaardigheden en ideeenbus" (dat zal ze leren!)
4. De oprijlaan naar Goldentime opbreken en de ........ :o (dit was wel weer voldoende voor vandaag)
Ik denk dat jouw broer ,die immers deze topic is gestart , wel voor een vrijkaartje GT zal zorgen. ( doe een communicatie-onderzoek)
Voor de rest deelt GT wel eens kaarten uit aan ijsberen ( maar dus niet aan het forum) . Gewoon gaan bedelen zou ik zeggen .............
In de regel schrappen wij niet zo snel onderwerpen dus dit voorstel wordt verworpen.....Een paar tips ter overweging:
1. Goldentime als onderwerp schrappen op deze site (risico: er zal je door velen verweten worden dat je commercieel denkt, mmmm dat kunnen we natuurlijk niet hebben:D)
Het gaat niet om de douches maar om het eten2. Massaal negatieve recensies gaan schrijven over GT (tja, dat is een optie, maar ik ben bang dat dat gaat opvallen, immers de nieuwe douches zijn prachtig mmmm dat kunnen we natuurlijk niet hebben:D)
Jij hebt dat toch al eens geprobeerd deze tip ?
Feitelijk staat het daar nu ook, als je kijkt naar jouw opsomming3. Het onderwerp Goldentime verplaatsen en ergens neerzetten tussen "SOA-wetenswaardigheden en ideeenbus" (dat zal ze leren!)
Maar een verplaatsing of verandering zal ik meenemen naar de volgende vergadering als agendapunt :D
Dat is al eens gedaan door een uitgebrandde vrachtwagen.4. De oprijlaan naar Goldentime opbreken en de ........ :o (dit was wel weer voldoende voor vandaag)
Het gevolg was dat zwaar verslaafden ( little diablo :o ) door het bos en de achteringang kwamen.
Tip voor MY, MM en alle vaste GT-gangers:
Stel nu eens dat GT van hun vaste klanten te horen krijgt dat ze het niet leuk vinden dat hun favo clubje niets doet voor de schrijvende ijsberen.
Mits voldoende signalen van hun klanten zullen ze zich (héél misschien) geroepen voelen om ook iets te doen voor het forum.. en kunnen wij dan weer iets doen voor jullie...
Power to the people!
Cancel my subscription to the ressurection...
Hoi,
Dat is lang geleden als ik een vrijkaartje win dan ga ik maar weer eens naar GT.
bye
Ich glaube, da kommt bald etwas: :D
=> Golden Time (advertentie)
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
Goed te zien Willem2 dat je bezoek gisteren "vruchtbaar" is geweest, ik doe uiteraard mee! :D
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
..... Pizza !!!
Inschrijven maar weer :
https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...4512#post64512