Naam : Sharon
Nationaliteit / taal : Nederlandse (op en TOP)
Leeftijd : 29 jaar
Haarkleur/lengte : Lang donkerkleurig haar
Lengte : 1.64 m
Postuur / Cupmaat : Normaal / B-cup
Tatoeage /Piercing : nada
Service : PMC, NMC, beffen, vingeren, uitdagen, spelen, GFE
Extra : zeer zeer lief en lekker, doet dit volgens haar voor de 'seks en fun', en mij hoor je het tegendeel NIET beweren :teuflisch
Opmerking: werkt enkel op zaterdag
Afgelopen zaterdag een topdag beleefd in een topclub met een tophollandse Meid.
Wat een vrijkaartje Villa Vertigo toch al niet kan doen met een mens.
Omstreeks vijf over één trok ik het ijzeren hek achter me dicht, na een afscheidszoen van Sharon, die me aan de uitgang uitzwaaide. Dat doet wat met een gevoelig man.
Die anderhalf uur in een sofa in de loft waren voor mij even gezellig als dat anderhalf uurtje (de tijd vliegt als twee mensen zich vermaken), maar uiteraard hebben jullie daar maar weinig aan
Tot zover de introductie, hier gaan we dan......
Lekkere douche was me dat, die me terug de kracht gaf om nog even uit te bollen na een gezellig, maar zeer vermoeiend anderhalf uurtje kamer 21 gedeeld te hebben met de Nederlandse Sharon.
Voorzien van alle luxe, een houten plankenvloer met vloerverwarming, gezellig licht, en een wel zeer luxueus en goed bed (met Sharon is zelfs een hooizolder en lekker bed hoor :teuflisch)
En zo goed als de kamer wel was, was ook de “beurt” die ik toebedeeld kreeg van deze prachtMeid.
Ik ben nog steeds onder de indruk, en het is echt niet om de moderatoren van dit forum te plezieren, wat ik vandaag al als verwijt kreeg op mijn verslag van afgelopen zaterdag.
Grow up, ga zelf een kijkje nemen, en geniet er zelf van, je zal zien dat er nog wat anders bestaat dan altijd op alles en iedereen kritiek te spuien. Dat effe tussendoor, het gaat me zeker niet uit mijn tophumeur halen, waar ik nog steeds in verkeer, nu bijna twee dagen na de feiten .
Ik ben trouwens zo onschuldig als de kinderhand die me het vrijkaartje heeft bezorgd, misschien ben ik zeer vlug tevreden, maar ik denk dat de oorzaak hier toch bij Sharon ligt, ze is zo schuldig als wat, grrrr. En ze bekent met plezier (wat ben ik toch een lekker ding :D)
Met een “ik kijk niet op de klok”van Sharon, maar omdat het ook al anderhalf uur lekkere sex was, en ik ook nog wou degelijk afscheid nemen, Moniek misschien intussen dacht dat ik haar buurmeisje gemolesteerd had, kwam ik voldaan tot een hoogtepunt dat anderhalf uur duurde, terwijl ik haar voetjes vasthield, ze wat optrok, en dat heerlijke kontje kon bewonderen, in platte doggy positie. Heerlijk ding, die Sharon
Kamasutragenieten dus (ook een fraudiaanse verwoording, Big). Beentjes lichtjes uit mekaar, een prachtgezicht op dat heerlijke lijf van haar. Zelf vindt ze dat ze een “te dikke kont” heeft, maar ik vind dat kontje gewoon lekker. En Sharon dit standje. Wie zijn wij dan haar niet haar zin te geven.
Zag ik Sharon nu genieten, haar handjes omklemden de kussens, en ze vroeg me telkens waarom ik toch stopte (om het anderhalf uur vol te houden, schatje, van hieruit kan ik dat geheim wel prijsgeven)
.
Even voordien de beentjes bij mekaar, dat lekkere kontje dat ze achteruit preste stevig vasthoudend, noem het babyvet (opgebouwd na 29 hete lentes), noem het lovehandletjes, ik noem het gewoon heerlijk. Hier geen blonde stoot die je de hemel op aarde belooft, en je hondsdol terug de kamer afstuurt. Hier een (h)eerlijke echte Hollandse, die me meer gaf dan wat ik er ooit van verwachtte
Heerlijke ongedwongen sex, waar ik in het kwadraat van genoten heb, en heb mij uiterste best gedaan ook het haar een beetje aangenaam te maken.
Als je dan ook nog tegen een prachtsnoetje aankijkt, je jezelf ziet pompen, dat tongetje uit dat mondje ziet komen, en je uitnodigend smaakt (of smeekt, amai, Sigmund is dichtbij dezer dagen :teuflisch) op/om getongzoend te worden, dan geef ik toe mijn uiterste best te doen om het haar ook een beetje naar haar zin te maken.
Lekker hoor, dat lang haar over haar lichaam hangend, terwijl ze je even terug pijpt, en haar tandjes over je aanhangseltje doet gaan, dreigt erin te bijten (je durft toch lekker niet).
Waarvoor we lekker taterend, tongzoenend, mekaars lichaam verkennend, zij wel heel erg uitdagend met zichzelf spelend, een heerlijke tijd bezorgde aan een wel heel erg gelukkige rplover.
Ik was al meer dan een uur van de wereld afgevallen, op planeet 21. Als dit mijn eindbestemming is, wil ik met plezier nu gaan, zonder uitstel.
Die doggypositie beviel haar wel, niet stoppen, dat tongetje, die oogjes spraken boekdelen, als ze zacht Miss Stone fluistert. Even schrikken, als ze dan haar hand naast het bed laat zakken (och, een grapje tussendoor hoor)
Een halfuurtje haar lekker mogen bereiden (lees wel degelijk: bereiden) in ons favo standje, kontje plat, achteruit, lekker omhoog, terwijl ze haar handen niet thuis kon houden, beentjes toe, beentjes open, af en toe een vinger of twee in haar mond glijdend, op de mijne bijtend, me lekker tongzoenend. Natte vingers alom, die dan verder haar lichaam natjes verkenden. En het mijne, mmmmm.
Heerlijk genieten van mekaar, en als Sharon je het gevoel geeft echt te genieten, terwijl ze met haar heerlijke zaligheid je in een 69 positie zacht dwingt, en zachte kreetjes haar pijpend de mond ontspruiten, en ze smaakt echt heerlijk. Ik kan een gevoel van gelukzaligheid niet bedwingen bij het herlezen op typfoutjes, hihi. Ik herlees en herlees
Spijtig van die houten bedrand, meldde ze me, anders had ik je erop gegooid, heerlijk als ze even voordien je een echte GFE bezorgd, staande op de bedrand je haast opeet, verorbert, met dat lekkere tongetje.
Gaat het kamer 21 worden? Vroeg ik haar nog, waarna de sleutel in het gaatje ging. Ja, hij past, zo groot is ie ook weer niet, hoeft voor mij ook niet, hihi.
Eindelijk hapte ze toe, anderhalf uur praten, met de hulp van enkel beertjes kwam mijn verlossende vraag, Sharon, een sleutel. Waarop ze zei: ik pijp wel niet zonder condoom, dat moet je gewoon weten. Wel Sharon, ik pijp ook niet zonder condoom, maakt je specialiteit, kussen, veel aangenamer
De jacht duurde me net ietsje te lang, en oooo, ze had in BB gewerkt EN is Nederlandse, dit lekker beestje (zo bleek nadien) werd me afgeraden door heel wat mensen aanwezig, maar ik volhardde in de boosheid. Geloekkig maar, dit was één der allerbeste ervaringen uit mijn wel heel lange wandelcarriere. Kon ik de tijd maar terugdraaien..... en dat doe ik enkele weken geleden, al is het op planeet 13
:wink: