Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
    Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Daumen hoch Sharon (Nederlandse)

Naam : Sharon

Nationaliteit / taal : Nederlandse (op en TOP)

Leeftijd : 29 jaar

Haarkleur/lengte : Lang donkerkleurig haar

Lengte : 1.64 m

Postuur / Cupmaat : Normaal / B-cup

Tatoeage /Piercing : nada

Service : PMC, NMC, beffen, vingeren, uitdagen, spelen, GFE

Extra : zeer zeer lief en lekker, doet dit volgens haar voor de 'seks en fun', en mij hoor je het tegendeel NIET beweren :teuflisch

Opmerking: werkt enkel op zaterdag

Afgelopen zaterdag een topdag beleefd in een topclub met een tophollandse Meid.
    Wat een vrijkaartje Villa Vertigo toch al niet kan doen met een mens.
    Omstreeks vijf over één trok ik het ijzeren hek achter me dicht, na een afscheidszoen van Sharon, die me aan de uitgang uitzwaaide. Dat doet wat met een gevoelig man.

Die anderhalf uur in een sofa in de loft waren voor mij even gezellig als dat anderhalf uurtje (de tijd vliegt als twee mensen zich vermaken), maar uiteraard hebben jullie daar maar weinig aan

Tot zover de introductie, hier gaan we dan......

Lekkere douche was me dat, die me terug de kracht gaf om nog even uit te bollen na een gezellig, maar zeer vermoeiend anderhalf uurtje kamer 21 gedeeld te hebben met de Nederlandse Sharon.
    Voorzien van alle luxe, een houten plankenvloer met vloerverwarming, gezellig licht, en een wel zeer luxueus en goed bed (met Sharon is zelfs een hooizolder en lekker bed hoor :teuflisch)
    En zo goed als de kamer wel was, was ook de “beurt” die ik toebedeeld kreeg van deze prachtMeid.
    Ik ben nog steeds onder de indruk, en het is echt niet om de moderatoren van dit forum te plezieren, wat ik vandaag al als verwijt kreeg op mijn verslag van afgelopen zaterdag.

Grow up, ga zelf een kijkje nemen, en geniet er zelf van, je zal zien dat er nog wat anders bestaat dan altijd op alles en iedereen kritiek te spuien. Dat effe tussendoor, het gaat me zeker niet uit mijn tophumeur halen, waar ik nog steeds in verkeer, nu bijna twee dagen na de feiten .
    Ik ben trouwens zo onschuldig als de kinderhand die me het vrijkaartje heeft bezorgd, misschien ben ik zeer vlug tevreden, maar ik denk dat de oorzaak hier toch bij Sharon ligt, ze is zo schuldig als wat, grrrr. En ze bekent met plezier (wat ben ik toch een lekker ding :D)

Met een “ik kijk niet op de klok”van Sharon, maar omdat het ook al anderhalf uur lekkere sex was, en ik ook nog wou degelijk afscheid nemen, Moniek misschien intussen dacht dat ik haar buurmeisje gemolesteerd had, kwam ik voldaan tot een hoogtepunt dat anderhalf uur duurde, terwijl ik haar voetjes vasthield, ze wat optrok, en dat heerlijke kontje kon bewonderen, in platte doggy positie. Heerlijk ding, die Sharon

Kamasutragenieten dus (ook een fraudiaanse verwoording, Big). Beentjes lichtjes uit mekaar, een prachtgezicht op dat heerlijke lijf van haar. Zelf vindt ze dat ze een “te dikke kont” heeft, maar ik vind dat kontje gewoon lekker. En Sharon dit standje. Wie zijn wij dan haar niet haar zin te geven.

Zag ik Sharon nu genieten, haar handjes omklemden de kussens, en ze vroeg me telkens waarom ik toch stopte (om het anderhalf uur vol te houden, schatje, van hieruit kan ik dat geheim wel prijsgeven)
    .
    Even voordien de beentjes bij mekaar, dat lekkere kontje dat ze achteruit preste stevig vasthoudend, noem het babyvet (opgebouwd na 29 hete lentes), noem het lovehandletjes, ik noem het gewoon heerlijk. Hier geen blonde stoot die je de hemel op aarde belooft, en je hondsdol terug de kamer afstuurt. Hier een (h)eerlijke echte Hollandse, die me meer gaf dan wat ik er ooit van verwachtte

Heerlijke ongedwongen sex, waar ik in het kwadraat van genoten heb, en heb mij uiterste best gedaan ook het haar een beetje aangenaam te maken.

Als je dan ook nog tegen een prachtsnoetje aankijkt, je jezelf ziet pompen, dat tongetje uit dat mondje ziet komen, en je uitnodigend smaakt (of smeekt, amai, Sigmund is dichtbij dezer dagen :teuflisch) op/om getongzoend te worden, dan geef ik toe mijn uiterste best te doen om het haar ook een beetje naar haar zin te maken.
    Lekker hoor, dat lang haar over haar lichaam hangend, terwijl ze je even terug pijpt, en haar tandjes over je aanhangseltje doet gaan, dreigt erin te bijten (je durft toch lekker niet).
    Waarvoor we lekker taterend, tongzoenend, mekaars lichaam verkennend, zij wel heel erg uitdagend met zichzelf spelend, een heerlijke tijd bezorgde aan een wel heel erg gelukkige rplover.

Ik was al meer dan een uur van de wereld afgevallen, op planeet 21. Als dit mijn eindbestemming is, wil ik met plezier nu gaan, zonder uitstel.
    Die doggypositie beviel haar wel, niet stoppen, dat tongetje, die oogjes spraken boekdelen, als ze zacht Miss Stone fluistert. Even schrikken, als ze dan haar hand naast het bed laat zakken (och, een grapje tussendoor hoor)

Een halfuurtje haar lekker mogen bereiden (lees wel degelijk: bereiden) in ons favo standje, kontje plat, achteruit, lekker omhoog, terwijl ze haar handen niet thuis kon houden, beentjes toe, beentjes open, af en toe een vinger of twee in haar mond glijdend, op de mijne bijtend, me lekker tongzoenend. Natte vingers alom, die dan verder haar lichaam natjes verkenden. En het mijne, mmmmm.

Heerlijk genieten van mekaar, en als Sharon je het gevoel geeft echt te genieten, terwijl ze met haar heerlijke zaligheid je in een 69 positie zacht dwingt, en zachte kreetjes haar pijpend de mond ontspruiten, en ze smaakt echt heerlijk. Ik kan een gevoel van gelukzaligheid niet bedwingen bij het herlezen op typfoutjes, hihi. Ik herlees en herlees

Spijtig van die houten bedrand, meldde ze me, anders had ik je erop gegooid, heerlijk als ze even voordien je een echte GFE bezorgd, staande op de bedrand je haast opeet, verorbert, met dat lekkere tongetje.
    Gaat het kamer 21 worden? Vroeg ik haar nog, waarna de sleutel in het gaatje ging. Ja, hij past, zo groot is ie ook weer niet, hoeft voor mij ook niet, hihi.

Eindelijk hapte ze toe, anderhalf uur praten, met de hulp van enkel beertjes kwam mijn verlossende vraag, Sharon, een sleutel. Waarop ze zei: ik pijp wel niet zonder condoom, dat moet je gewoon weten. Wel Sharon, ik pijp ook niet zonder condoom, maakt je specialiteit, kussen, veel aangenamer

De jacht duurde me net ietsje te lang, en oooo, ze had in BB gewerkt EN is Nederlandse, dit lekker beestje (zo bleek nadien) werd me afgeraden door heel wat mensen aanwezig, maar ik volhardde in de boosheid. Geloekkig maar, dit was één der allerbeste ervaringen uit mijn wel heel lange wandelcarriere. Kon ik de tijd maar terugdraaien..... en dat doe ik enkele weken geleden, al is het op planeet 13

:wink:
    Laatst gewijzigd door rplover; 18 februari 2008 om 17:26 Reden: wat schreiffautjes eruit gehaalt, haha

Last Online
    26 november 2020 @ 14:40
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Mooie recensie van je rplover, zou dus niet verkeerd zijn om te stellen dat jij nu ook de gps richting de Villa zet in de toekomst ? want jou recensie doet mij blijken dat jij een top sessie gehad heb :D
    "I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy."
    Tom Clancy

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln jep

"Tina" zal me voorlopig enkel nog de weg wijzen naar VV (de weg naar VT ken ik uit het hoofd :teuflisch)

Maar wie is toch die "Tina"?

En ja hoor Roy, topexperience achter de rug, in een toptent

Last Online
    17 juli 2009 @ 13:36
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard Maar wie is toch die "Tina"? :hammer:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    "Tina" zal me voorlopig enkel nog de weg wijzen naar VV (de weg naar VT ken ik uit het hoofd :teuflisch)

Maar wie is toch die "Tina"?

En ja hoor Roy, topexperience achter de rug, in een toptent

tina is uniek luisterd slechts naar een baas... :teuflisch
    behandel haar goed en ze verteld je alles :D

Last Online
    26 november 2020 @ 14:40
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Bedankt voor je andwoord rplover, al moet ik toch eerlijk bekennen dat ik mijn twijfels heb of dit wel een objectieve recensie is gezien de dame in kwestie ook meeleest, aangezien dat idee mij persoonlijk sowieso niet aanstaat, om misschien wel onzinnige redenen, maar zo voel ik het nou eenmaal, plus ik denk dat na dit bericht een PM naar willem de deur uit gaat om een verzoek tot nickchange, mijn privacy komt in het geding door al die connecties die die vrouwen onderling in de clubs hebben waarvan je liever niet wilt dat zij soms de goede, en al zeker niet de slechte geschreven ervaringen te weten komt of voor anderen vertaald.

Vraag me dan ook hardop af of dit wel de bedoeling is van dit forum, En dit misschien niet beter was als je het had gehouden bij mail adressen uitwisselen.

Misschien kan een moderator mij corrigeren en vertellen waarom dit wel of niet een goed idee is?
    Laatst gewijzigd door r0y; 18 februari 2008 om 23:35
    "I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy."
    Tom Clancy

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln bijna helemaal juist

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r0y Bekijk bericht
    .......of is het sharon?
    EN Moniek (die Oblix lekker vindt) :D
    "Tina" brengt me telkens op een dwaalspoor, omgeving Heerlen, niet te vertrouwen :teuflisch. Maar haar stem is zo lekker

Last Online
    Vandaag @ 00:03
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Zeg dames ga eens ergens anders leuteren
    ( Daarmee bedoel ik ook de heren )
    Deze topic gaat over Sharon
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Gisteren @ 16:04
    Discussies
    22
    Thanks
    0

Daumen hoch

Leuke meid,

Moest toch een weten of RP lover wel de waarheid schrijft :thefinger

Geen spijt van gehad, ben nog steeds aan het nagenieten.
    en.........zeker voor herhaling vatbaar.

Binky

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden en of ik de waarheid schreef

Zaterdagmiddag, we schrijven 16.00u.
    Ik zit in een prachtige gerenoveerde villa, waar kosten noch moeite gespaard zijn om het me naar mijn zin te maken, temidden van lekkere Meiden en bevriende beertjes.
    Ik geniet van het hele gebeuren, laat alles op me afkomen, een zacht muziekje speelt op de achtergrond.
    Sharon ligt in mijn armen, en ik probeer door haar diepbruine ogen haar zieltje bloot te leggen, wat me dan ook nog aardig lukt.
    Ik verlies alle tijdsbesef, en voel me perfect gelukkig, perfect geluk voor één dag. Als het van mij afhangt, wil ik op deze manier dit tijdelijk bestaan voor het eeuwige ruilen.
    Af en toe komt Sharon met haar lippen tegen de mijne, en voel ik haar zachte tong mijn lippen beroeren, terwijl ze me toelacht, toefluistert en ook mij aan het lachen brengt. Ik droom weg, in een paradijsje, het voelt aan als mijn paradijsje voor een zaterdag.
    Soms heb ik een brede glimlach om mijn lippen, soms overheerst het gevoel dat dit sprookje vannacht alweer abrupt tot een einde komt.
    Big30 komt even recht tegenover ons zitten (dat is dus die nachtmerrie), en we knopen een gezellig gesprek aan, over koetjes en kalfjes, het leven, en uiteraard over de villa. Biggie moet ik alvast niet overtuigen dat dit de plaats moet zijn waar Adam en Eva de erfzonde hebben begaan. Ik bied ook Sharon deze appel aan (oei, ik val ff uit mijn rol:teuflisch)

Rond 18 uur zegt een wel zeer lieve Meid (in mijn geval Sharon), willen we eens een stukje gaan eten, lieverd?
    Intussen lopen er dertig Meiden rond, schaars gekleed, we verplaatsten ons langzaam naar de andere kant van een wel zeer luxueuze villa
    Ik voel me precies ten tijde van de Oude Romeinen en Grieken, het is 26 graden, je loopt in een bordeaux badjas, je krijgt aandacht van vrouwelijk schoon.
    De Meid in kwestie vraagt of je wat te drinken wil, en bedient je als een Koning.
    Dan gaan we samen rustig naar het 5-sterren-buffet, en scheppen heel wat lekkers op onze borden. De keuze is groot, en het ene is nog lekkerder dan het andere.
    Meestal zit er hier en daar wel een bekend beertje waar je plaats naast kan nemen, maar deze zaterdag is voor Sharon en mij, dus gaan we lekker ergens intiem aso apart zitten te doen (durf ik ook, niet Willem?:teuflisch).

Je geniet van mijn vrouwtje voor één dag, voel me de Koning te rijk.
    Het enige wat nog ontbreekt is dat ik aan tafel kan liggen, zoals ten tijde van Jezeke ( vrede zij met hem:smile.
    De eerste gang kan je niet van al dat lekkers proeven, je kan dus gerust en tweede keer gaan "buffetteren".
    Intussen kijk ik dus diep in Sharons ogen. Soms legt ze haar benen op de mijne, of haar hoofd op mijn schouder, terwijl ze zacht fluistert: wat ben jij lief
    De zitbanken nodigen uit om lekker lang te blijven genieten, tesamen, haar tong vindt de mijne, zacht plagend kussend.
    Intussen roep ik de barman van dienst, die meestal komt opdraven in de gedaante van een zekere Willem2, die dan een appelsapje en een colatje brengt, en ook wel eens een gekke bek trekt tussendoor.

Voor ik het besef is het alweer een half uur later, en is Sharon een dessertje gaan halen, nooit te versmaden in de Villa.
    Om de derde Michelinster te halen, ontbreekt enkel nog koffie in het restaurantgedeelte

Voor ik het besef is het al na 20 uur, tja, met Sharon gaat de tijd dan ook wondersnel. Gelijktijdig vragen we: en wat gaan we nu doen? Waarop we besluiten terug de loft op te zoeken, samen nog iets te drinken, gezellig met enkele beertjes babbelen alvorens een kamer in te duiken.
    Wonderwel slaagt ze erin me me goed te doen voelen, ongedwongen, maar toch die drang ook haar te doen genieten van deze dag, ook het haar zo aangenaam mogelijk te maken.
    Rond half tien heeft Sharon discreet een sleutel gehaald, maar nestelt zich nog eerst een kwartiertje tegen me aan. Samen roken we nog een peukkie, en trekken dan de ganse Villa door, op naar de bovenverdieping.
    Kamer 2, kamer 3, dat ik het bij god niet meer weet.
    Innig zoenend blijven we enkele minuten staan, die kleine lieve donder op de bedrand, en ik op de begane grond, zodat ik moeite moet doen om haar volle lippen te bereiken. Ik geef het op, en kus haar nek, haar schouders, en ga steeds lager. We verkennen mekaars lichaam alsof het de eerste keer is dat we mekaar mogen beleven, de vonken vliegen van Sharon af. Af en toe voel ik een nagel in mijn bil, rug.
    Liggend op bed gaat het spel verder, nod steeds heb ik mijn badjas aan, en zij wil die absoluut uit. Ik protesteer, neem haar beide handen beet en houdt die boven haar hoofd, terwijl ik met mijn tong en lippen haar ganse lichaam zowat opkus.
    Sharon sluit gedwee die prachtige diepbruine kijkers van haar, ze kan ook niet anders, ik heb haar in een houdgreep:D

Zowat een half uurtje later lig ik nog steeds gekleed bovenop haar, haar weinige attributen heb ik ergens naast het bed gegooid, en haar handen zijn intussen vastgemaakt met de koord van de badjas. Nu kan dat lieve kind toch geen enkele kant meer uit.
    Ik draai haar zachtjes op haar buik, en bijt zachtjes in haar billen, benen, rug, oortjes. Terwijl mijn handen verder hun noeste arbeid verrichten, dan weer liefkozen ze haar, dan weer knijp ik haar.
    Zalig om deze (letterlijk gebonden:teuflisch) Meid zo te tongzoenen, en haar ook zachtjes op haar tong te bijten.

Dan is de tijd om het beest los te laten, en me totaal over te geven aan haar. Langzaam maak ik de knoop los, en geef haar de vrije loop.
    Met de woorden, ik ben van jou, gebruik me, draag ik met graagte de fakkel aan haar over.
    Sharon geeft me wat ik met haar al enkele keren heb mogen meemaken. En tot mijn groot jolijt moet ik toegeven dat het iedere keer nog heviger, beter, intenser, genotsvoller wordt.
    Ze knuffelt, streelt, bijt zachtjes, zoent, pijpt me.
    En telkens draait ze haar lichaam zo, dat ik het in alle pracht kan bewonderen in de grote spiegel. Een man zou van minder verliefd worden
    Ik droom weg maar wordt al vlug door haar wakker geschud, ook ik moet haar blijven verkennen.
    Dan pijpt ze me weer, duwt haar borsten in mijn mond, bereidt (lees:berijdt) ze me in reverse cowboy stijl, terwijl ze plagend en lekker zuchtend diep in mijn ogen kijkt, om even later me weer verder te pijpen, mijn tepels te verwennen of me verder te zoenen.
    Ze geeft me de perfecte mix tussen zeer licht dominate GFE seks en plagende liefde. Een overheerlijk gevoel overmant me.
    Na anderhalf uur speels, plagend, neukend me gek te maken, vindt ze dat het tijd is voor haar favo standje. Hoe zij zich op haar knietjes nestelt, heb ik maar weinig meegemaakt.
    Zachtjes begeleidt ze mijn kleine jongen, en zachtjes bereid ik haar, de rollen zijn omgekeerd. Ik probeer haar hoofd te draaien, zoals ze op haar lippen bijt, die mond trekt, dat is genieten (toch voor mij:D).
    Langzaam maar zeker verplicht ze me van het tempo op te voeren, tot ik zo hard mogelijk en diep mogelijk in haar kan doorstoten, steeds wel op haar lekker ritme. Ik ben van haar, en voel langzaam aan een spetterend orgasme opkomen.
    Totaal uitgeput, en net op tijd dus ook, vul ik het condoompje, en Sharon voelt dit zo lekker aan, dat ze die overheerlijk kont ook nog eens naar achteren duwt.
    Moe maar voldaan puffen we uit, knuffelend, elkaar zoenend.

Na een weldoende douche betreden we samen terug het rijk der levenden, waar Biggie nog gedwee ons op zit te wachten.
    We kletsen nog wat bij, drinken nog wat, en hebben beiden spijt dat die zalige zaterdag alweer naar zijn einde loopt .........

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten