Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 71 van 71
    Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard Magdalena

Op 8 februari zou een zekere Poolse Magdalena gespot zijn in YY. Midden dertig, type échte buurvrouw. GFE van de bovenste plank en geile seks erbij. Iemand meer info hieromtrent? Ze zou ook een beetje onwennig rondlopen omdat het haar eerste stappen zijn in deze clubwereld.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    5 januari 2025 @ 17:58
    Discussies
    15
    Thanks
    48

Standaard

Dat zal Magda (Klaudia 2) zijn. Zie haar recensies.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Magdalena is niet Magda

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Op 8 februari zou een zekere Poolse Magdalena gespot zijn in YY. Midden dertig, type échte buurvrouw. GFE van de bovenste plank en geile seks erbij. Iemand meer info hieromtrent? Ze zou ook een beetje onwennig rondlopen omdat het haar eerste stappen zijn in deze clubwereld.
    Heb Magdalena 9/2 nieuw gespot, is 'n ander als Magda.
    Ze staat niet op de presentielijsten van 14/2 en 16/2.
    We zullen zien of Magdalena nog opduikt in YY .
    Founding Member

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Magdalena (Polen) uit GT voldoet wel aan dit signalement. Alleen heeft zij al wel wat stappen in deze clubwereld achter haar rug. Wat volgens mij opvallend is aan Magdalena (uit GT) is dat zij voornamelijk engels spreekt in plaats van Duits.

Last Online
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Signalement Magdalena

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Magdalena (Polen) uit GT voldoet wel aan dit signalement. Alleen heeft zij al wel wat stappen in deze clubwereld achter haar rug. Wat volgens mij opvallend is aan Magdalena (uit GT) is dat zij voornamelijk engels spreekt in plaats van Duits.
    De leeftijd is 'n schatting, kan ook best 30 zijn:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale op 10/02/08 Bekijk bericht
    Magdalena (nieuw, P, lang bruin haar, 27, slank/B, 1.70, goede service),.....
    Kan een van de medebeertjes zich herinneren dat ze Engels spreekt ?
    Founding Member

Last Online
    Vandaag @ 22:52
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ight=Magdalena

Die van GT is ouder. Kijk naar een bericht waar wordt aangegeven dat ze 35 is. Ze spreekt wel wat engels.

:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Reden Stiffmobiel

Ja zondag werdt ik aangenaam verrast door een SMSje van Dupke die mij vroeg of de Stiffmobiel nog richting Roermond zou gaan, Stiffmobiel? je moet er maar opkomen, heb hem geantwoord dat ik inderdaad die kant op zou gaan en dat ik het leuk vondt om hem ook weer eens te zien.

Bij aankomst wederom liefdevol ontvangen en wat handjes geschud, ja echt waar Stiffie die daar zo langzamerhand al een VIP begint te worden Me gevechtskleding werdt aangetrokken en de strijd kon los barsten, eerst even wat gedronken en toen van de sauna en HWP gebruik gemaakt, lekker gedoucht en fris en monter weer aan de bar plaats genomen, waar Wendy mij van mijn drankje voorzag. toen even lekker op een rustbank plaats genomen en gekeken wie of wat er al was, zat er amper of Johnny99 kwam binnen, samen even bijkletsen en toen afgesproken even wederom naar het natte gedeelte te gaan. Handdoeken gepakt en op weg naar de sauna, daar zat ze de badnimf Miriam :D. Dus J99 alleen in de sauna en stiffler in de HWP, zeer discreet eerst alleen in zo`n tube gaan zitten, en even nlater na een half woord van Miriam was Stiffler al op weg naar kamer 12.

Oei, wat was dat weer lekker, wederom gedoucht en toe liep ik Dupke tegen het lijf, bijgeklets en intussen was J99 er ook weer bijgekomen, met zijn drieen wat gedronken en even wat wezen eten, ja de tijd moest goed worden besteed want Stiffler had natuurlijk nog wat afgesproken met een van zijn favoriete meisjes aldaar, en die zou om 18.00 uur acte de precence geven en dan moest het buikje van Stiffler al weer gevuld zijn. Nog even meegekregen dat er enkele ijsberen op 2 mei naar Bernds zouden gaan en me eigenlijk ook maar als vrijwilliger opgegeven om mijn geest eens wat te verruimen, heb gelezen dat het daar erg prettig is vertoeven dus dat moet Stiffler zelf dan maar eens ondervinden en nu er een aantal gaan kan het wederom erg gezellig daar worden, Bernds here we come.
    Na het eten met elkaar weer plaats genomen op de bank naast het dansgedeelte in afwachting van Ivonne, die natuurlijk zoals een dame van haar catagorie wederom op tijd arriveerde om voor een tijdje samen met Stiffler te worden opgesloten in kamer 15, brrrrr wat is ze lekker, later op de avond na een meer dan heerlijk samen zijn met Ivonne weer terug naar de bar waar J99 inmiddels was vertrokken en Dupke de liefde van deze dag had gevonden.

Nog samen wat nagepraat, en toen vondt Stiffler het weer tijd om thuis te zien te geraken, weer terug naar de omkleedruimte en wie kwam ik alweer tegen voor dat ik de deur uitging, inderdaad Dupke die nog even met een lieftallige dame, haar naam ben ik kwijt de kamer wilde inspecteren, afscheid genomen en de Stiffmobiel weer richting huis gereden, het was toch al met al weer een hele heftige dag geweest daar in YinYang, maar het vooruitzicht dat ik zo lekker kon slapen gaf me toch weer een heerlijk gevoel en vol goede zin reed ik naar huis, waar me wel een hele bijzondere verrassing stond te wachten . Jongedame Stiffmaster had het idee bedacht dat als Stiffmaster echt een Stiffmeister is dat hij na een dag plezier te hebben gehad in YY hij er maar voor moest zorgen dat zij er ook nog even haar voordeel van kon hebben, dus Stiffie heeft thuis nog even door mogen gaan met , om uiteindelijk rond de klok van 04.00 zijn ogen te mogen sluiten en deze dag af te sluiten in stijl te weten , Wat een dagje YY voor een mens kan doen :green_smi
    Laatst gewijzigd door Stiffmaster; 19 februari 2008 om 12:37
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Gisteren @ 21:32
    Discussies
    58
    Thanks
    2.761

Standaard Di 19 Feb

Rond 13:00 kwam ik aan in YY war het nog redelijk rustig was.
    Tegen 15:00 was het inmiddels een stuk drukker geworden en het is duidelijk dat veel bezoekers nog steeds dankbaar gebruik maken van de 35 euro inkom tot 15:00.
    Vreemd eigenlijk dat YY dat zelf niet meer op de website heeft staan.
    Na het ontbijt met Yvonne naar de kamer geweest en hoewel ik na het avondeten op zoek was naar een 2e ronde waren de dames die ik op mijn shortlist had staan weg.
    Of ze op de kamer zaten of al eerder naar huis waren gaan weet ik niet, maar feit is dat er gedurende de hele dag meer dames aanwezig waren dan mannen.

Last Online
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Presentielijst zaterdag 23/02/08

Gisteren weer met de vaste medebeertjes in YY; op tijd binnen voor het kortingstarief en ontbijtbuffet.
    's-Middags waren er 30 dames, 's-avonds 35. Totaal waren er over de hele dag 38 verschillende dames:

- 12x Duits: Lina (nieuw, rode bikini), Geraldine (lange blonde krullen, bril), Sofie, Alifia (terug, D/Por, zwart jurkje),
    Nadine (terug, blond buurmeisjes-typje), Jacqueline + Aliah (beide terug, D/Arab, topless-B, ex-GT), Angela (D/Tur, ex-LR),
    Kathy (terug, topless-A, ex-Kelly-PHG), Steffi (of Stefanie), Alex (= Tanja, topless-C) Sam (D/Cub, topless-C)

- 8x Hongaars: Suzy, Anita, Tia, Vivian (rode netkousen, rood setje), Marianne, Nicole, Cindy (roodbruin haar), Sara (ex-Ramona)

- 5x Pools: Martina (ex-PHG), Isabella, Veronika, Claudia (terug, blauw setje/kniekousen), Lila* (terug, blond, 21, C, oranje BH, bril)

- 3x NL: Ilona (nieuw, mooie blonde MILF !) Eva (nieuw, blond, wit setje/kousen, midden-20), Jasmine (donkere huidskleur)

- 2x Roemeens: Carmen (terug) + Sandra (terug, topless, nu C-siliconen)

- 2x Tjechisch: Simona (zwarte visnet-body, CD-siliconen, brunette), Jessie

- 1x Slowaaks: Kamilla*

- 1x Italiaans: Myriam

- 1x Jamaicaans: Kelly (donkere huidskleur)

- 1x Braziliaans: Debby (topless-B)

- 1x Thais: Nipa (ex-GT)

- 1x onbekend: Flinke dame die vaak lacht (rode babydoll)

*HM's keuzes waren Kamilla en Lila: beide goed TZ/PZC, Lila zelfs zeer goed .
    Personal TA's, looks & service: Martina, Claudia, Lila, Ilona, Kamilla, Myriam .
    Post later nieuwe paspoorten van Lila, Ilona en Eva maar ga eerst slapen .
    Founding Member

Last Online
    20 juli 2012 @ 11:13
    Discussies
    49
    Thanks
    0

Daumen hoch

Hollandmale mooie newsflash er zit wat roemeens bij kom ik weer spelen.

Last Online
    Vandaag @ 18:12
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Zaterdagavond naar der CD-release van een plaatselijke rock groep geweest en er een vriend motar tegen gekomen. Hoewel ik met anderen al had afgesproken om er zondag een tourrit dag van te maken, sprak hij me aan of we nu zondag eindelijk, samen, met de motor eens zouden yin yangen. Ik had zijn hoof gek gemaakt over YY, maar we waren er nog niet geraakt. Het klonk als muziek in mijn oren JA DUS.
    We zouden naar ginder cruisen, op het gemak dus, langs de kleine wegen, geen A-wegen. Daar YY op 13 u open gaat, en we er op die manier 3 uur zouden op rijden spraken we af om 9u30 zondag bij mij thuis.
    Enkele nummers en heel wat pinten verder werd alles nog even in detail besproken, mijn vriend zijn tong sloeg al dubbel van het teveel aan lekker bier, en eerlijk ik voelde de alcohol ook al goed aan.
    Zondag ochtend, 9u30, niemand te zien of te horen. Enkele SMS jes en telefoons later nam zijn vrouw eindelijk op, neen hij kon niet komen “hij lag in zijn bed met een houten kop, zijn ogen waren moeilijk te gebruiken, en in zijn hersenpan hoorde hij vogels fluiten van hopsafalderie hij voelde zich HOL”.
    Hop daar ging mijn dag YY.
    Dus maar naar die andere afspraak om samen de Ardennen onveilig te maken, enkelen stonden al op het gemeenteplein en ik sloot aan. Om 10 uur waren we met zijn 12ven tijd om te vertrekken; er was nog wat discussie of we nu gingen kiezen voor de putten en bochten uit Wallonië of de rechte vooral biljart vlakke banen in Zeeland. Uiteindelijk werd het Nederland Limburg. Zo reden we via Mechelen, st Katelijne, Lier (welke beer woonde hier weer?), Mol, Leopoldsburg, Peer en Bree richting Nederland.
    Enkel km over de grens ontstond wat onenigheid over welke richting we nu uit gingen, daar ze er niet uitkwamen en ik al een bordje ROERMOND-16 had gezien besloot ik om alleen verder te rijden richting paradijs. En zo gebeurde dat ik om 12u30 Roermond centrum binnen reed voor wat een namiddag YY zou worden.
    Iets te vroeg dus even afgestapt om iets te gaan drinken . Ik had ondertussen een SMS gekregen van seksenfun, dat hij onderweg was naar YY. Meteen terug gestuurd dat we elkaar dan wel zouden zien.
    Toen ik om 5 voor 1 de parking op draaide stond hij me op te wachten. Hij had mijn motor horen afkomen.
    Het bijna 300kg wegende monster voor de deur geploft en het paradijs binnen gestapt, hopende dat Mirjam er zou zijn.
    Met een lege maag, na het omkleden meteen een aanval gedaan op het spek met ei, en een douche verder stond ik aan de bar voor een eerste cola, het bier in YY is jammer genoeg niet te pruimen, en bovendien had ik er zaterdag al genoeg binnen.
    Caudia viel me op, in blauw setje, mmmmm lekker maar nog wat te vroeg, een blunder van jewelste want de rest van de dag heb ik ze nog nauwelijks opgemerkt. Dat is niet de eerste keer dat me dat overkomt. Volgens mede ijsberen zou er een en ander zelfs niet kloppen met Claudia. Het ging over heen en terug reizen naar Polen, moe zijn van de reis, en eigenlijk gewoon op een ander gaan werken. Ik verwacht vroeg of laat daar meer over, hier op het forum.
    Opmerkelijk minder dames dan op een andere dag toch, het is mijn derde zondag en telkens hetzelfde gevoel, wat is het hier verdomd rustig.
    Nu genoeg vrouwelijk om een namiddag te vullen dat wel. Dorothy opgemerkt maar vooral veel dames die er niet waren, tot mijn grote spijt was ook Mirjam niet aanwezig.
    Tussen de “onbekenden” vond ik niet meteen mijn gading, misschien wel doorat de tijd vrij kort was, en ik vandaag geen risico wilde nemen.
    Dus maar voor de altijd sympathieke Simona gekozen en niet beklaagd.
    Een sauna, dompelbad en whirlpool later terug zin gekregen. Claudia niet meer gevonden (te druk bezet). Dorothy was in gesprek met Seksenfun, en Mirjam nog steeds niet aanwezig dus maar even naar de Kino geweest waar Suzy lag geil te doen. Nadat een ijsbeer haar had afgewezen kwam ze bij mij gekropen, lap het was van patat, weerom in de kino.
    Na een douche 2de saunabeurt en 2de dompelbad was het 5 uur, tijd om nog iets te eten en huiswaarts te trekken. Al bij al een leuke YY dag met vooral bekende beren en minder dames.
    Ook de "duraceel konijntjes" zijn terug, inderdaad het "blonde konijn" met een C-*cup, maar mooi vind ik het niet te is te (mijn mening)
    Ik denk dat ik het in het vervolg toch nietmeer op zondag hou, maar ja, als de gelegenheid zich voordoet weet je nooit.

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard ha die zeppes

Zo zo, nu weet ik tenminste wat die Zeppos allemaal uitgestoken heeft in YY. Ik kwam er samen mee binnen, nog even mee in de brubbels gezeten met nog 2 bekende beren en nadien was hij foetsie, niet meer gezien :smile:.

Het valt me overigens op dat vele (vrijwel) dagelijkse dames op zondag afwezig zijn. Ik denk bijvoorbeeld aan Nipa, Steffie, Mirjam... Maar we kunnen weer 2 weken genieten van ons toppertje Dorothy.

Zoveel dames waren er gisteren niet, 's avonds wel heel veel beren, maar het waren dan wel grosso modo the toppertjes die present waren, kiezen was uiterst moeilijk, hoewel één en ander dan toch weer vergemakkelijkt werd voor mij.

Zeker nog een speciale aanwezigheidsvermelding waardig: Joy!, maar ook: Bettina (langer haar) en Janet.

Een leuke YY-dag gehad!
    Laatst gewijzigd door seksenfun; 25 februari 2008 om 14:02
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard zondag 24 maart

:smile:Ik moest er weer eens persé effe tussenuit. Er werd een stralende lentedag voorspeld maar het was zwaar bewolkt. Dus leek het me geen slecht idee om het zonnetje dan maar elders op te zoeken, in Nederland bij de noorderburen in het zuiden nogwel .

Ik was bijna bij het hek van YY en wat hoorde mijn oor (uiteraard ): het geluid van de moto van Zeppos, waarvan ik inmiddels via sms vernam dat hij om halfeen al in Roermond stond. Maar ik was hem dus toch nog voor :smile:.

Na het aantrekken van het berenvel schoot Zeppos als een razende wind naar boven, naar het restaurant. Alsof moto rijden zó vermoeiend is . Ik nam eerst een verfrissende douche beneden bij de kino, ik had wel al gegeten 's morgens. En wie was daar al lekker bezig met een beer: Suzy, ja ja :smile:. Ik bleef even kijken en hoewel het me zin in Turks fruit deed krijgen toch maar wat sandwiches gegeten, beetje spek gebakken met een appeltje erbij en een fruitkaasje om de eiwitproductie extra te bevorderen. Klaar om me in de strijd te werpen. Dus hup hup hup, barbatruc en in een mum van tijd stond ik beneden bij de bar . Een beetje kletsen met de medebeertjes.
    Plots verscheen er een dame. Niet zomaar een dame, nee, nee, in levende lijve en in al haar prachtig vrouwelijk schoon stond daar ineens Dorothy. Terug van een tijdje (veel te lang :smile weggeweest. Een knipoog, wat later een kusje, een kort praatje... waarna ze zei dat ze seffens weer bij me zal komen. Ze moest haar nog wat opmaken. Wel, wij mannen, vrouwen kennende... dat bleef en bleef duren. Ik ging dan maar wat broebelen. (vandaag zonder mijn broebeldames, die niet aanwezig waren :smile.
    Over de aanwezigheden viel het ondermeer op dat een aantal vaste toppertjes forfait gaven vandaag op deze eens te meer zeer rustige YY-dag. Maar de vrouwen die aanwezig waren behoorden grotendeels ook allemaal tot de top. Qua schoonheid wil ik speciaal Joy (nog geen formulierte van??) vernoemen. Qua gfe denk ik dan bijvoorbeeld aan Dorothy, Claudia en Kamilla. En wie pronkte er letterlijk (en ook figuurlijk natuurlijk :smile met haar nieuwe valse borsten: het blonde duracell konijntje. Helaas voor haar verandert de persoon en haar service hiermee natuurlijk niet en stond ze vaak meteen ook na te zien hoe andere dames veel meer kamerde dan zij. Vandaag ook vernomen dat alvast het bruine konijntje enkel halfuurtjes doet.

Maar eigenlijk was ik op weg naar de HWP. Na korte tijd werd het daar een onderonsje onder 4 bevriende ijsberen. Lekker wat bijpraten en info uitwisselen. Opeens verscheen daar Dorothy weer. Even later stond ik recht uit het broebelbad om naar de sauna te gaan. De mede-beertjes moesten eens goed lachen. Maar ik meende het en na een lekker kusje en een kort gesprekje zei ik ook tegen Dorothy dat ik in feite richting sauna aan het wandelen was. En dan doen we dat ook gewoon hè :smile:.

In de sauna maakte ik me wel een bedenking. Kwestie van daar te weten wat te doen in dat kwartier. Het is er zo stil en zo wárm immers. Laatste keer in LR liet ik een dame door mijn vingers glippen, omdat ik zo traag op ritme kom, een beetje zo'n oude stoomlocomotief uit 1933 of zo. Laatste keer in VV bijna van hetzelfde. Op den duur is nen mens zelf verplicht om in een saunaclub ritme te houden in zijn leven . Maar in elk geval, Dorothy zou ik vandaag niet laten ontsnappen.
    In de sauna hoorde ik haar praten met een mede-ijsbeer, die haar nog niet zo goed kende. Na het koude dompelbad zag ik nog een andere mede-ijsbeer met haar een praatje maken op een bankje in het natte gedeelte. Hmmm, dacht ik toen, Dorothy zijn we weeral kwijt voor een uurtje of twee. Want hij kent haar drommels goed.
    Ondertussen wat buiten gaan zitten met Dupke, in het stralende hemelse zonnetje. Hij vertelde me meteen waarom hij niet op kamer was met Dorothy, wat hij later op de dag toch weer wel heeft gedaan hoor :smile:. En ook John was niet weg met Dorothy.

Terug in de bar, bij het binnenkomen uit het natte gedeelte, zat daar rechts in de sofa Dorothy. Alleen met een appelsiensapje. Dat kon ik toch onmogelijk zó laten, zeg nu zelf :smile:. Ik ging erbij zitten en kreeg meteen een colaatje geserveerd van Dupke. Hoe kon hij het weten dat ik niet meer van haar weg te slagen zou zijn, sinds dat moment :smile: :smile:.

Ze was eigenlijk best tevreden dat ik naast haar kwam zitten. Een beetje praten, lachen, friemelen.... Ze merkte bovendien op (ik hou dat niet allemaal bij hoor) dat ik half januari haar laatste klant was en nu haar eerste zou worden. Zou worden? Hoe kon zij zo zeker zijn dat wij hoegenaamd zouden gaan kameren . Ach seksenfun, doe je zo sterk niet voor, je bent te zwak om haar niet om een sleutel te vragen. Het was dan ook weeral even geleden en ze komt niet zo vaak en lang.... Dus... hop naar kamer 18. De kamer met grote douchekabine, spiegels aan het plafond... wat wil je nog meer?

Zoals altijd met haar weeral een sessie boordevol gfe en geile seks. Ze weet als geen ander hoe een man heet te maken, hoe een man dol te krijgen. Evenals ze kan genieten als je haar prikkelt. Je kan er ook zo zalig mee wegdromen, gewoon heel lief dicht tegen mekaar liggen, zacht lieve strelingen, lekkere tonzoentjes.... Ja, je begint echt wel te denken dat je daar samen met je vriendin aan het genieten bent. Wat dat betreft nam ze touwens de woorden uit mijn mond. Voor het eerst in mijn 1-jarig clubbezoek droomde ik werkelijk al van een heel nachtje met haar samen (foei, foei, foeiiiiii) Nee, gewoon maar om aan te geven wat een gevoel zij kan creëren. Misschien wel nog net iets beter dan een doorsnee Taïse dame, die daar bekend om staan.
    Maar toch deze bedenking. Het gaat niet altijd zomaar van een leien dakje bij de dames, hoewel dat wel zo lijkt. Ze vertelde dat ze vanmorgen nog gewoon gekleed rondliep en hier nu zo ineens in haar ondergoed. Ze had het er best een beetje raar mee. Het leek alsof het haar dik meeviel dat ze haar eeste sessie kon delen met een beer waar ze eerder al mooie sessies mee maakte. Als extraatje kreeg ik voor het eerste een massage van haar. En ook dat kan ze. Op een hele aparte manier, maar zo goed. Haar knedende massages wisselden af met rakelingse vingertopstrelinkjes over mijn binnendelen van mijn lichaam, zo net op het kietelen af.
    Nog samen onder de doche, na innig nagenieten en na een tweede maal het rubbertje gevuld te hebben, de finaciën geregeld en dringend nood om op adem te komen. Ik had een duidelijk gevoel dat ik absoluut geen behoefte meer had om vandaag nog te kameren. En mijn gevoel bleek juist.

Inmiddels was het al flink vijf uur voorbij en had ik best wel trek gekregen in een goeie maaltijd. Nog een drankje besteld en met Dupke naar het restaurant. Genoten van de mooie vrouwen, genoten van mijn eten en wederom voldaan (op een andere manier dan) weer naar beneden, naar de bar. Nog steeds weinig vrouwen, wel veel toppertjes, het leek wel een homobar. Daar voel ik me zo niet in thuis dus ging ik nog maar eens naar de HWP, hélemaal voor mij alleen :smile: en de sauna in nadien. Na 7' hield ik de sauna voor bekeken. Veel te volle maag, ik hield het niet meer. En dorst dat ik had.

De rest van de avond de rustige sfeer in YY nog wat opgesnoven met veel, véél niet-alcoholische drank. De sofa strategisch uitgekozen om de vele mooie vrouwen te kunnen bewonderen . Zeker al die dames die verleidelijke danspasjes aan het opvoeren waren. Een showtje op zich. Ik liet aan Dupke al vallen dat ik Joy nog een optreden 'on the floor' zag geven vandaag. En dat gebeurde ook. Twee na mekaar nog wel. Bij de tweede gaf ze nog een privé-soort-lapdancje een aan beer. Wat zag ze er weer prachtig uit. Zowel met haar zwarte hoed als topless . Ook roodharige Cindy gaf nog een paaldansje weg. En toen, toen was het tijd om ook maar eens weg te gaan.

Weeral een dagje om niet snel te vergeten.

Last Online
    21 maart 2018 @ 13:25
    Discussies
    6
    Thanks
    104

Standaard

Zou Miss Ijsberenforum deze week aanwezig zijn? Graag info, gezien ik vrijdag op bezoek ga en haar de vorige keer gemist heb

Last Online
    6 augustus 2017 @ 19:56
    Discussies
    16
    Thanks
    0

Standaard Grijp je kans

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quitje Bekijk bericht
    Zou Miss Ijsberenforum deze week aanwezig zijn? Graag info, gezien ik vrijdag op bezoek ga en haar de vorige keer gemist heb

nog tot zaterdag

Last Online
    21 maart 2018 @ 13:25
    Discussies
    6
    Thanks
    104

Standaard

De kans zal met 2 handen gegrepen worden wees daar maar zeker van...

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Tenzij ze jou nog nét ontglipt, regelmatig durft ze enkele dagen vroeger vertrekken dan ze plant.

Last Online
    6 augustus 2017 @ 19:56
    Discussies
    16
    Thanks
    0

Standaard

Tenzij ze jou nog nét ontglipt, regelmatig durft ze enkele dagen vroeger vertrekken dan ze plant.
    is mij enkele keren al overkomen:angryfire, dat ik haar nog net alleen maar kon uitzwaaien:wink: gelukkig hoef ik maar 5 en geen 265 km te rijden en ze komt toch altijd weer terug.

Last Online
    Vandaag @ 18:12
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Pas maar op zondag dag ik dat ook, eerst een drankje halen en..... ondertussen was ze bezet
    Ga tegen opening en spreek ze meteen aan, meeste kans

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

:smile:Ik moest er weer eens persé effe tussenuit. Er werd een stralende lentedag voorspeld maar het was zwaar bewolkt.

Weeral een dagje om niet snel te vergeten.
    Die seksenfun, zo in de war van weer een dagje YY dat hij al in toekomst bezig is om te schrijven 24 MAART 2008??? :green_smi, geef niks hoor weet ik wat ik die kan gaan verwachten :teuflisch
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

allemaal Dorothy haar brave schuld

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten