Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 65

Discussie: Sofia (Roemeense)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesboz Bekijk bericht
    in 2019 denk dat ik er met sleufe zijn verjaardag er ben als ik uitgenoging wordt
    Je bedoelt Sjeufke?
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Last Online
    Gisteren @ 18:19
    Discussies
    6
    Thanks
    626

Standaard

sjeuke dat bedoel ik ook maar ik ben nooit goed geweest in talen en ik heb heel lang niet geschreven en ik vergeet ook wel ,,,,,..... maar ik doen het ook gewoon want ik ben er ook gekomen .
    en ik ben niet perfect maar ik doen mijn best en je ben pas de best en de liefste maar dan ben je dood en zo lang ik leef ook al is het niet perfect .heb ik het best naar mijn zin in ss of yy of gt en babylon maar groet kees

Last Online
    Vandaag @ 23:32
    Discussies
    27
    Thanks
    1.351

Standaard

Iemand Sofia al terug gespot ?

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterp095 Bekijk bericht
    Iemand Sofia al terug gespot ?
    De verwachting is dat sofia volgend weekend weer terug is. Eva begint morgen weer.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

5. Onderstaande 4 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (19 januari 2019),mentholbear (18 januari 2019),peterp095 (18 januari 2019),pret (18 januari 2019)

Last Online
    3 augustus 2022 @ 18:37
    Discussies
    1
    Thanks
    135

Standaard

Ze was weer lekker in topvorm, wederom een goede kamergamg gehad ������

7. Onderstaande 3 leden hebben indo ijsbeer bedankt voor deze bijdrage:

keesboz (26 januari 2019),mentholbear (27 januari 2019),Sjeufke (26 januari 2019)

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    626

Standaard

heb gisteren sofia ontmoet en niet aan een kamer toe gekomen .
    omdat ze er geliefd is bij de heren maar ze heb de beschrijf er van ,
    gelezen maar als je haar wat langer ken dan gaan het beter ,want ze kom op mijn te doen lijst maar voor ik weg ging wel een leuke praatje mee gehad en je moet ze beter kennen .maar over een week of wat gaan ik terug naar ss en krijg nog een kus want ze ken mijn nu .maar ik horen van haar en de dames groepje dat ik wel al eens was opgevallen want ze vertelde wie mijn pannekoek dame is (was ) .heb ze ook verteld hoe ik aan mijn bijnaam kom en ze lagen in een duk van het lachen en ze zie you are funny

next time kan eigenlijk niet wachten
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

9. Onderstaande 5 leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

JPtoo (27 januari 2019),Manureva (27 januari 2019),mentholbear (27 januari 2019),Schietgraagft (29 januari 2019),Sjeufke (26 januari 2019)

Last Online
    Vandaag @ 20:25
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Vandaag voor het eerst met haar gekamerd.

Na een eerdere drama sessie, die ik met een kleine 10 minuten heb afgebroken en waarvan ik beklag heb gedaan bij de theke liep ik een beetje doelloos door de club.

Sofia sprak me kort aan en plaatste zich daarmee bovenaan de todo-lijst.
    Ik had nog even nodig om de dramasessie uit mijn systeem te krijgen, maar omstreeks de klok van 15:30 liep ik sofia tegen het prachtige lijf en vroeg haar een sleutel te halen.

Over de kamerprestaties van Sofia kan ik kort zijn: FENOMENAAL

Herhalingsgevaar dan ook absoluut 100%

11. Onderstaande 8 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (10 februari 2019),goolfy69 (10 februari 2019),indo ijsbeer (10 februari 2019),jansenroy (10 februari 2019),keesboz (10 februari 2019),mentholbear (14 maart 2019),Schietgraagft ( 7 maart 2019),Sjeufke (10 februari 2019)

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    626

Standaard

ja na begin van het jaar om sofie heen draaien gisteren toch de dag van sofie te gaan rollebollen
    het was net voor 11.00 uur en ik zetten de auto netjes achteruit voor de deur van ss
    en al wachten op de tijd dat het open zou gaan kwam daar sofie en eva aan karen met de auto dus het was partytime
    na binnen komst omgetoverd tot ijsbeer en op zoek naar de dame in crime en ze zat jn de bar en een na de cappuccino waar ik na een doche aan beging
    ik aan de kamergaan toen ook nog eva er bij kwam en tegen zo veel vrouwlijkschoon wordt in verlegen waardoor ze ook het voorsteld van een trio kwam
    en ik daar niet tegen op kan overstag ging met een buske slagroom naar kamer 19 met twee schone dames
    en ik heb al meer trio mee gemaakt deze gaan de boek in als de beste tot nu toe de servies van de dames is FEOMEAAL
    was eigen een beetje bang dat mijn sicd af zou gaan maar dat zou een mooie dood zijn met twee engeltjes op de kamer was eigenlijk al in de haven op aarde
    maar dat gebeurde niet maar wat er allemaal kan met slagroom stond ik van te kijken
    het was een uur maar die vloog als een f16 voorbij
    en heren sofie heb een ijsmuurtje om haar heen maar als je op de muur zit slag ze van haar af en je kan eraf vallen maar kom je over de muur wat mijn is gelukt en je heb een andere sofie een engeltje van goud ,
    ik bij nu 3 jaar saunaclubbezoeker maar zo engeltje zou ik het liefs voor mijn eigen houden
    maar als ik ze zie geniet ik er van want zo als sofie die zijn echt uniek
    ik ben nog aan het nagenieten herhalingskans 1000% ze is echt mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmm

13. Onderstaande 12 leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (10 maart 2019),Bachatero ( 3 maart 2019),brombeerzuid ( 3 maart 2019),duivenmelker ( 3 maart 2019),Eddy_V (14 maart 2019),Flyerke ( 3 maart 2019),indo ijsbeer ( 3 maart 2019),Manureva (17 maart 2019),mentholbear (14 maart 2019),Mr Bluenose ( 3 maart 2019),Schietgraagft ( 7 maart 2019),Sjeufke ( 3 maart 2019)

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    626

Standaard

hallo heren kom net van ss en was op herhaling met sofie
    en had de pech dat eva op vakantie is en violetta was vrij
    dus alleen met sofie de kamer op maar er was geen raam om te vuchten
    maar dat wil je ook niet en dat ik ze alleen kan kon daar stond ik van te kijken maar het is een schatje en heb de tijd van mijn leven
    ja als je ze helemaal ken is het een super lieve dame
    en de seks is buitengewoon super
    ben op de terug weg van 180km met een glimlach van oor tot oor naar huis gereden kijk al uit naar de next time

15. Onderstaande 7 leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (14 maart 2019),duivenmelker (14 maart 2019),Flyerke (14 maart 2019),jansenroy (15 maart 2019),Manureva (17 maart 2019),mentholbear (14 maart 2019),Sjeufke (14 maart 2019)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Op een druilerige vrijdag maar weer eens afgereisd naar mijn tweede huis in het heuvelland.
    Ik wist dat van mijn vaste trio the Queen en Eva afwezig waren! Kortom, Sofia stond op het programma.
    Bij binnenkomst in Sixsens ging Sofia juist een collega ijsbeer behagen. Kwam goed uit! Eerst wat socializen, sauna en nog wat van die dingen.

Gek genoeg ben ik vaak met Sofia op kamer geweest. Echter, het laatste half jaar alleen in trio met Violetta of Eva. Sofia in een trio is een aanrader overigens. Ik heb even teruggekeken. Het was 8 maanden geleden dat we samen voor het laatst in duo de lakens hebben gedeeld. Kortom, ik had er zin in!

Het was nog best even wachten uiteindelijk, maar toen ze terug in bar verscheen lag ze meteen naast me in de sofa. Vinoke er bij en het feestje kon beginnen. Aan spraakwater geen gebrek! Een gezellige fuivende losbol. Perfect voor d'n Sjeuf! Want clubbezoek is een dagje op stap, eten, drinken, slap ouwehoeren en natuurlijk een lekkere pot seks!
    Na een tijdje hebben we ons terug getrokken in Zimmer Deux in de nok van Sixsens. Douche naast de kamer. Dus eerst samen ff lekker afsoppen en alle onnodige bacteriën via het afvoerputje weggespoeld. Zelfs dat douchen is al ondeugend lekker . Sofia IS een feestje op zich.
    Sofia is een cuddly bear en Sjeuf houdt er ook van. 1 + 1 = 2.

Het kamertje duurde vééééééééééééééél langer dan ik aanvankelijk voor ogen had. Maar ja gezelligheid kent geen tijd. De intieme capriolen waren weer zoals het heurt! De caloriemeter sloeg op tilt. De komende week kan ik de sportschool best overslaan. Tussen de intieme capriolen door ging Sofia regelmatig de lege vinoglazen vullen in de bar. Een afwisseling van Spielerei!

Kort samengevat: Topservice, met veel lol, vooral heel veel lol!

Illusion Plopp!

17. Onderstaande 13 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (17 maart 2019),Bachatero (17 maart 2019),Elmo3108 (17 maart 2019),Flyerke (16 maart 2019),jansenroy (16 maart 2019),keesboz (16 maart 2019),Manureva (17 maart 2019),mentholbear (17 maart 2019),Mr Bluenose (17 april 2019),Schietgraagft (21 maart 2019),Spandex (17 maart 2019),swazontneuf (16 maart 2019),waterrat (17 maart 2019)

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    626

Standaard

bonfkont

19. Onderstaande leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (17 maart 2019)

Last Online
    Vandaag @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

SOFIA (SixSens) - De verjaardagsmeesteres
    Bij deze recensie

Weherabouts

Sofia had nog in Babylon gewerkt waar ik ze reeds had ontmoet, dacht dat het toen ook mijn verjaardag was 2 jaar terug. Ze weigerde omdat ze te moe was en wilde me liever geen slechte sessie bezorgen. We zijn 2 jaar later en nu is het er eindelijk van gekomen!

Uiterlijk

Een Roemeense dame met haar helgroene ogen als belangrijkste kenmerk, wat gebruind, zwarte haren en mooi figuur. Tijdens de stoeipartij kon ze me altijd erg stout aankijken met die ogen en ineens wist ik aan wie ze me nog deed denken: Paula ex-Babylon en Miruna deze dag niet aanwezig, beide ook met die erg opvallende ogen. Ik kan me voorstellen dat een trio met Sofia en Miruna een perfecte combo zou zijn. Heb ik nu al 2x over een trio gesproken? Damn sure I did! Ik ben nochthans geen zo'n trioman als Deket.

Karakterschets

Dit is een ondeugende dame waarmee je ook een goede babbel mee kunt slaan. Ze heeft voor mij de felgewenste dominante karaktertrekjes en de gespeelde bitchy attitude die me zo aantrekken om m'n wildste fantasieën te kunne uitspelen. Ze kon alles goed uitspelen zonder dat je de indruk hebt van acting en ze doet al helemaal geen overacting. Alles was goed, was correct met tijd, betoonde respect. Ik kan alleen lovend zijn hier.

Presales

Wel ze zat bij me voor m'n verjaardagsmoment, verder kort wat praten achteraf maar wou graag met haar de kamer op, weg van de drukte.

Kamer

10: een ruime mooi ingerichte jacuzzikamer met groot bed, tafeltje, een speciale vuurrode bank, jacuzzi (duh...) . Belichting kan bijgesteld en muziek zacht gezet of uitgeschakeld. Het was er erg warm en Sofia vroeg iemand om de klimaatregeling aan te leggen. Dan nog zweette ik nogal: wat een hete meid en ik was zo nerveus als een beginner die zijn eerste spannende avontuur beleefde en dat komt vast omdat de herinnering aan scorpiogirl Nancy een rol in speelde vanwege de fles wijn en de prachtige kamer. Ooit was SS nog een privéclub onder een andere naam en dat zie je nog in kamers als deze.

Kamersessie

1) Aard van de sessie:
    SM-achtige kinky sessie: PSE, OFE en wat GFE al lag de nadruk niet zo op zachte vriendinnenseks hier.

2) Duur:
    1 uur

3) Communicatie en klik:
    Die was erg vlot, ze heeft een vlotte babbel, scherpe tong en niet dom. We hadden van bij het begin een goede klik die steeds beter werd. Uiteindelijk is ze een nieuwe dame ik haar nieuwe klant al wist ze al veel van me via de DVP-geruchtenmolen.

4) Betrokkenheid:
    100% betrokken en ze leerde me zelfs nieuwe zaken zoals het feit dat ik graag wat geslagen werd door haar geïmproviseerde 'zweep' op m'n rug. Ze deed mijn kinks als de beste en heeft daar Beatrice van de dag ervoor ver mee overtroffen. Ze is een natuurtalent in domineren en een seksgodin!

5)Sessie:
    De jacuzzi werd bij het begin van de sessie gevuld maar zag er van af: er was domweg te weinig tijd. Wie dit erbij neemt, moet zeker tot 2u op kamer blijven. We dronken eerst nog van onze wijn en ik liet ze me plagen door zich langzaam uit te kleden. Daarbij gebruikte ze op gegeven moment een kledingstuk als 'zweep' en sloeg me ermee op de rug waarbij ze haar dominante zelf was. Voor mij een aha-moment waarbij ik vaststelde dat ik dat erg leuk vond. Dit is dan een verborgen kant dat ik ontdek à de 40+ leeftijd en dat geeft wel wat gemengde gevoelens als ik daarnaar terugkijk. In ieder geval is de sessie hiervoor alleen al eentje om goed te onthouden. Ik wist nog niet dat er de volgende dag nog zo een sessie zou volgen voor een gans andere reden en op een andere manier in Babylon: dat is voor deel III. Ze beloofde me er een volgende keer wat rond verder te doen.

Na de plagerijen hadden we erg goede seks met haar boven me. Op sekstechniek niks aan te merken en ik kwam 2x goed klaar en later nog eens in doggy waarbij ik met een brul kon komen. Er werd tussendoor verder geplaagd, gepraat, wijn gedronken: het was super!

Uiteindelijk was het tijd om op te ruimen en we hadden daar nog extra tijd voor na het uur. Ik had nog wijn over en deze staat thans nog in de koelkast om bij gelegenheid te drinken.

6) Extra vermeldingen:
    Zoals vermeld wekte de sessie herinneringen aan mijn eerste keer in een priveclub: de vriendelijke baas, de goede klik met de dame, de bijzondere kamer en die fles wijn erbij deden het hem geloof ik waardoor ik weer even 25 was. Wat gaat de tijd toch veel te snel!

Afhandeling en betaling

100€ voor de goede kamergang met deze klassedame Sofia, ik had helaas geen kleiner geld bij anders gaf ik nog een kleine fooi.

Aftersales

Ja ze kwam vaak bij me vragen of alles goed was, we dansten wat op de muziek en we namen afscheid toen ik weg ging.

Fazit en Score beleving

Deze stomende sessie smaakt naar meer, veel meer! Sofia is een talent in de dominantie en met haar opvallende groene ogen die me recht aan kunnen kijken is ze een opvallende dame die me nog lang bij blijft en niet zal vervagen in de herinnering zoals andere dames.

Belevingsscore: *****
    De zwarte wolf

21. Onderstaande 11 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (22 maart 2019),Bachatero (22 maart 2019),Das (22 maart 2019),Flyerke (22 maart 2019),keesboz (22 maart 2019),Manureva (13 april 2019),mentholbear (22 maart 2019),Ryuhayabusa (21 maart 2019),Sjeufke (21 maart 2019),Spandex (22 maart 2019),waterrat (22 maart 2019)

Last Online
    Vandaag @ 19:51
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Vandaag weer es na lange tijd Sofia wezen verwennen. Tja, wat kan er na bovenstaande uitgebreide beschrijving nog gezegd worden dan alles +1, op de kinky stuff na. Heerlijke meid, kan niet wachten tot een volgende keer

23. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

keesboz (22 maart 2019),Sjeufke (22 maart 2019)

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    626

Standaard

wat er boven gezegd wordt is waar en in mijn loop baan van sauna bezoeker heb ik nog geen een gevonden als sofia een engeltje met bitchie lieve lach
    voordat ik ze goed kende was ik er een beetje bang van ,maar das over
    groet van rabbiet sofia is top en mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm lekker

25. Onderstaande leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (22 maart 2019)

Last Online
    24 december 2023 @ 09:19
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    100€ voor de goede kamergang met deze klassedame Sofia, ik had helaas geen kleiner geld bij anders gaf ik nog een kleine fooi.[/B]
    @ Vaskor:
    Ik snap je probleem niet, ze aanvaard ook grote fooi hoor!

27. Onderstaande 5 leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

freshmaker (22 maart 2019),keesboz (22 maart 2019),Meme Moo (22 maart 2019),VAZKOR (22 maart 2019),yylover (22 maart 2019)

Last Online
    Vandaag @ 21:49
    Discussies
    151
    Thanks
    9.390

Standaard

The One With The Killer Eyes

Tijdens mijn verkenningsronde door de club zag ik Sofia lopen. Gehuld in een zwart lederen/lak rokje, een fishnetje waar haar twee prachtige borsten makkelijk in konden ademen en het geheel afgemaakt met zwarte kousen. Deze aanblik zorgde er al voor dat mijn bloed uit mijn hoofd wegstroomde. Later lag ze ietwat verveeld maar uitdagend op een bankje en toen ik voorbij liep draaide ze haar hoofd naar me toe en met haar grote killer eyes keek ze me indringend aan.

Ik stond een tijdje later met Hasta la Pasta bij te praten in de bar. Met mijn rug naar en mijn hand leunend op het bankje waar Sofia zat. Met mijn Spidey Senses merkte ik dat haar hand richting mijn hand/arm ging en greep achterwaarts de hare. Dit probeerde ze nog enkele malen maar telkens was ik haar te vlug af. Om haar een andere bezigheid te geven bood ik haar de keuze uit een aantal Chupa Chups. Ze koos er twee uit en net terwijl ik me wilde omdraaien om mijn gesprek HLP voort te zetten nodigde Sofia me uit bij haar te komen zitten. Tsja die keuze is niet moeilijk en ik zei haar dat ze de verkeerde kleur had gekozen. Natuurlijk wilde ze weten wat ik bedoelde. Ik zei haar dat als ze de groene had gekozen ik "verplicht" was met haar naar de kamer te gaan. Ad rem antwoordde ze dat als ik met haar naar de kamer wilde ik dit gewoon kon zeggen. Ik legde uit hoe het werkte en ze vroeg me de Chupa Chups weer te pakken. Natuurlijk graaide ze meteen de groene eruit.

Waar de meeste dames deze meteen zouden inwisselen nam ze rustig de tijd voor een kennismakingsgesprekje. Ze was benieuwd of ik ook dacht dat ze agressief en arrogant overkwam zoals ze vaak te horen kreeg. Ik zei haar dat mensen zelfverzekerd vaak als arrogantie aanzien en ik wel houd van een dame met uitstraling. De nodige plagerijtjes werden uitgewisseld en ze stelde voor om samen een sigaretje te gaan roken. Lieflijk hield ze mijn hand vast. Ik stelde hierna voor om ons maar af te gaan zonderen en vroeg wat ze wilde drinken. Water was haar antwoord. Toen ze zag dat ik een Red Bull bestelde wilde ze er ook wel een en gewapend met extra vleugels en een tussenstop bij Linet werd 3A de plaats waar we de volgende stap in onze kennismaking zouden maken.

Wat volgde waren 90 minuten top amusement. Sofia is speels, prettig gestoord en weet feilloos een perfecte GFE neer te zetten. De wedstrijd eindigde in een gelijk spel en we waren het meteen eens dat er later op de avond een rematch moest volgen om een winnaar te bepalen.

Ik had me geen betere partner kunnen wensen om mijn 100e sessie in SixSens mee te beleven. Door omstandigheden moest ze echter eerder weg en het siert haar dat ze via via haar verontschuldiging daarvoor aanbod. De rematch zal er zeker van komen en Sofia heeft ook al bepaald dat ik me aan een trio moeten onderwerpen als Eva terug is van vakantie.

Wat rest is de vraag of ik me zorgen moet maken over mijn mentale gesteldheid als je door Sofia als crazy wordt bestempeld.
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

29. Onderstaande 15 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (25 maart 2019),freshmaker (25 maart 2019),Giodude (25 maart 2019),jansenroy (25 maart 2019),JonnyFontane (25 maart 2019),keesboz (26 maart 2019),Kwant (25 maart 2019),Manureva (13 april 2019),mentholbear (25 maart 2019),Mr Bluenose (25 maart 2019),phoenix (25 maart 2019),Pierke69 (13 februari 2020),Schietgraagft (25 maart 2019),Sjeufke (24 maart 2019),waterrat (25 maart 2019)

Last Online
    Vandaag @ 23:14
    Discussies
    112
    Thanks
    1.425

Standaard

"Walking like a man, hitting like a hammer,
    She's a juvenile scam. Never was a quitter,
    Tasty like a raindrop, she's got the look.
    Heavenly bound cause heaven's got a number
    when she's spinning me around
    Kissing is a colour, her loving is a wild dog
    she's got the look.

She's got the look. (She's got the look.) She's got the look. (She's got the look.)
    What in the world can make a brown-eyed girl ice blue.
    When everything I'll ever do I'll do for you
    and I go: la la la la la she's got the look."

Eigenlijk is het een beetje queen Vio's schuld dat ik Roxette in mn kop krijg, want tijdens onze wachttijd kwamen ook een aantal muzikale voorkeuren langs. The Look van deze Zweedse band uit mn jeugd past goed bij Sofia, want toen ze me een half jaar geleden strak aankeek en vroeg waar we elkaar eerder hadden gezien, werd ik een beetje gegrepen door die ijsblauw gekleurde ogen, al schrok ik daardoor ook een beetje terug.

Zaterdag bleek dat dat soort overpeinzingen zeer overbodig waren. Ik sprak haar aan kort voor het avondeten, wachttijd ongeveer een kwartier. Ondertussen probeert een tweede dame te vissen waar ik haar van ken, een derde probeert er een dreier uit te slepen, maar ik ben door Sofia's karakter geïnpireerd en zeg dat ik een grote egoïst ben en haar voor mezelf wil houden Het heeft me wel het idee gegeven een andere keer een trio te proberen, maar dan Sofia en Vio gecombineerd ofzo.

Het is een rustige maar zeer geslaagde basistest geworden, een mooie tegenstelling ook van Vio, die me steeds meer actief bezig probeert te houden. Sofia ging idd meer de knuffelige kant op en dat kwam me niet slecht uit eigenlijk; haar kus en pijpkwaliteiten zorgden er snel voor dat ik weer op oorlogssterkte kwam. Na 90 minuten kneep ze met vrolijk fanatisme motorplof twee eruit, BENG.

Laatst gewijzigd door Sphinx; 11 april 2019 om 23:50
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

31. Onderstaande 10 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (13 april 2019),Giodude (12 april 2019),jansenroy (12 april 2019),ju52 (17 april 2019),Manureva (13 april 2019),mentholbear (13 april 2019),Mr Bluenose (11 april 2019),Schietgraagft (12 april 2019),Sjeufke (11 april 2019),VAZKOR (16 juni 2019)

Last Online
    Vandaag @ 19:51
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Vandaag weer met deze dolle meid op kamer geweest voor een heerlijk potje verwennerij.

We hadden het weer es over haar koele kijkers en welke benamingen er van de revu zijn gepasseerd.
    Laat je niet afschrikken door die kille blik. Eenmaal over de drempel legt ze je in watten

Of ze laat je alle hoeken vd kamer zien. Het is maar waar je van houdt

33. Onderstaande 6 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

BrulKoning (18 juni 2019),duivenmelker (17 april 2019),jansenroy (17 april 2019),ju52 (17 april 2019),keesboz (17 april 2019),Mr Bluenose (17 april 2019)

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    626

Standaard

wat MB zeg is waar ik was in het begin een beetje bang van haar maar nu is het beste wat mijn in ss mijn is overkomen gewoon een toppertje volgende week weer eens met sofie rollenbollen met dit engentje dikke kus van rabbiet

35. Onderstaande 3 leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

jansenroy (17 april 2019),ju52 (17 april 2019),mentholbear (17 april 2019)

Last Online
    21 januari 2022 @ 07:55
    Discussies
    0
    Thanks
    194

Standaard

Sofia is gewoon een heel leuke meid.
    Hoewel ze inderdaad in de club een wat strenge uitstraling heeft, is ze heel plezierig op de kamer.

Ik heb een tijdje geleden 1 keer met haar apart gekamerd en 2x met haar vriendin Eva erbij, maar telkens zorgt ze met haar opgewekte mentaliteit voor een vrolijke noot en kom ik gewoon goedgezind de kamer uit.

Aanradertje

37. Onderstaande 3 leden hebben freshmaker bedankt voor deze bijdrage:

jansenroy (21 mei 2019),keesboz (20 mei 2019),mentholbear ( 3 juni 2019)

Last Online
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

SOFIA (SixSens) - De knetterlekkere meid
    Bij deze recensie

Presales

Ze lag al heel lang op de relaxstoel en we spraken nog eens over mijn verjaardag, het weer, hoe het was en wat andere algemeenheden. Ik kan ook niet zeggen dat alles zo spontaan en vloeiend verliep, maar ikzelf ben ook niet de meest boeiende prater, en introvert zijnde heb ik bij zo'n dame nooit m'n woorden klaar, zelfs na zo lang niet. Na zekere tijd besloot ik de sleutelvraag te stellen gezien zij het nog niet deed. Ze ging er niet meteen om, later deed ze dat en kwam met de melding dat de wachttijden hoog waren en of we de jacuzzikamer niet konden nemen. Ik speelde even met het idee maar vroeg toch om te wachten.

Kamer

Tegenwoordig is het een gok in welke kamer je beland en ik vind dat een groot nadeel, gezien ik een liefhebber van een rustige kamer, zonder overbodig geboenk van buiten om het zo intiem mogelijk te houden. We kwamen in kamer 12 terecht op de verdieping van de lockers. Gezien het vroeg in de namiddag was en het feest boven doorging, was het hier nog rustig. Dit is een standaard (te ) warme kleine kamer.

Kamersessie
    1) Aard van de sessie:
    Stomende sessie met een dame die ondertussen weet wat ik wil en me alle redenen geeft terug naar haar service te hunkeren bij een volgende keer. Zeer goede klik!

2) Duur:
    Het bleef ditmaal bij 30 minuten al scheelde het niet veel voor die verlenging. Ze wou snel dineren, dus daar gaat haar volgende 30 minuten gezien ikzelf eigenlijk al erg tevreden was. Zeer goede ervaringen doseer ik nu, er is steeds een volgende maal.

3)Sessie:
    Deze verliep even goed als de vorige en ik kan er moeilijk wat bij toevoegen: het voorspel was erg goedmet die knetterlekkere dame en ze voelde me steeds goed aan. De seks was heel lekker en mijn eerste orgasme bleef lang nazinderen. Ik denk nog steeds met groot genoegen terug aan die kamergang: een vervolg, wie weet terug voor een uur, staat zo goed als vast. De communicatie en klik waren terug goed en ze was is alles erg betrokken, geen gevoel van acting. De dame gaf me geslaagde service en ik kan haar aanprijzen.

4) Afhandeling - betaling:
    Tijd is quasi vol gemaakt en een correcte afhandeling volgde.

Aftersales

Er was niet bepaald aftersales, vanwege de drukte vermoed ik. Ik zag haar samen met Violetta zitten eten, en ik hoop met die laatste ook eens mee te kameren.

Fazit en Score beleving

Sofia is voor mij een superdame en ik keer zeker en vast terug, wellicht op het einde van de maand als het kan!

Belevingsscore:
    De zwarte wolf

39. Onderstaande 12 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (16 juni 2019),BrulKoning (18 juni 2019),cheasehead (12 september 2019),jansenroy (16 juni 2019),ju52 (16 juni 2019),keesboz ( 6 augustus 2019),Manureva (17 juni 2019),Ryuhayabusa (16 juni 2019),Schietgraagft (18 juni 2019),Sjeufke (16 juni 2019),Sphinx (16 juni 2019),waterrat (18 juni 2019)

Last Online
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

SOFIA (SixSens) - Overschaduwd!
    Bij deze recensie

Karakterschets

Ze was weer haar dominante zelf als steeds. Ze was losser dan vorige keer, mogelijk een effect na al meer kamers te hebben gedeeld, dit is al de derde dit jaar.

Presales

Niks presales, ze zat aan de bar en ik heb ze direct meegenomen. Bloedgeil was die wolf!

Kamer

3a, een mooie kamer in de bovenverdieping. De raam kan open en de kamer was zodoende voldoende verlicht.

Kamersessie
    1) Aard van de sessie:
    Wild en lekker, alleen mijn vermoeidheid dreigde stokken in de wielen te steken.

2) Duur:
    Dik half uur.

3)Sessie:
    een uitstekende sessie als steeds, ze weet me goed te domineren en te bespelen en is er steeds beter in. Het enige nadeel betrof mezelf. Ik had al een redelijk heftige sessie opzitten met Denisa in Babylon de vorige dag en dat liet zich nog goed voelen. Ik was niet helemaal uitgerust en zodoende was het moeilijk klaar te komen. We deden meerdere posities en ik kwam uiteindelijk tot orgasme in doggy. Sofia heeft het wel gemerkt en ik legde het uit. Ze ging haar verjaardag vieren de komende week tijdens het ijsberenfeest, ik kon echter niet komen. Zoiezo niet met de uitgaven in het verschiet.

4) Afhandeling - betaling:
    Zoals steeds correct.

Aftersales

Geen echte aftersales, druk.

Fazit en Score beleving

Een sessie die herhalenswaard is, ooit komt het nog tot een uur.

Belevingsscore:
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 5 augustus 2019 om 22:46
    De zwarte wolf

41. Onderstaande 10 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 6 augustus 2019),brombeerzuid ( 5 augustus 2019),jansenroy ( 6 augustus 2019),keesboz ( 6 augustus 2019),mentholbear ( 6 augustus 2019),Mr Bluenose ( 6 augustus 2019),Pedro2000 ( 6 augustus 2019),Schietgraagft (20 augustus 2019),Sjeufke ( 6 augustus 2019),waterrat ( 7 augustus 2019)

Last Online
    Vandaag @ 17:20
    Discussies
    94
    Thanks
    5.242

Standaard

Sofia stond al langer op mijn lijstje en gisteren ging ik dus voor de bijl.
    Een beetje gek buiten de kamer, maar op de kamer een hele lieve meid.
    Plan was 30 min , aangezien dat het zo goed was gelijk verlengd tot 1u zodat ik extra kon genieten van haar kunsten.

Zeer tevreden de kamer verlaten

43. Onderstaande 13 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 5 september 2019),Bachatero ( 5 september 2019),brombeerzuid ( 5 september 2019),freshmaker ( 5 september 2019),Husky ( 5 september 2019),jansenroy ( 5 september 2019),JonnyFontane ( 5 september 2019),Jooploop ( 5 september 2019),ju52 (11 september 2019),keesboz ( 5 september 2019),Manureva ( 8 september 2019),Sjeufke ( 5 september 2019),yylover ( 5 september 2019)

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    626

Standaard

gisteren weer eens gerold .bij binnen komst net voor 14.00uur en net nog in de 50euro entree ja samen met mijn maat is dat toch 20 euro de benzine zeg maar
    maar bij binnen komst gelijk gespot door deze spetter en zie moes wel eff kijken want ik was ziek geweest en zij op vakantie dus een tijdje niet gezien maar je ben het echt mr rabbiet want zo mond ze mijn en niet normaal wat ben je afgevallen zeg zie ze ja 20kg is echt te zien
    in hadt gelijk een paar veren in mijn gat maar keer na ons omgetoverd naar ijsbeer eff naar de serre wat bij praten en ijsbeer met sofia aan elkllaar voor gesteld en ons gesprek ook door andere ijsberen opgevalen en ze lol om mijn uitspraken want ik zat op mijn praat stoel maar uit het niks kwam bella er ook nog bij dus het 4tall was compleet en sofia weet wat een man lekker vind dus ik zie wie gaan naar de kamer voor dat ik door mijn badjas heen schiet
    wij naar kamer 9 waar wij vaker zijn geweest ok met eva er bij maar ze was alleen van de k3 dames maar ik hadt mijn handen vol aan al dat moois
    het was weer een super rollebolparty met sofia
    en sorry heren zal ook wel niet de laatste zijn met deze tijger

45. Onderstaande 4 leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (11 september 2019),cheasehead (11 september 2019),ju52 (11 september 2019),Sjeufke (11 september 2019)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Afgelopen vrijdag met Sofia op kamer geweest. Knetterdeknetter.

Enfin, met Sofietje naar de kamer. Standaard service, maar wel van een uitstekende kwaliteit. Ik zou graag eens het plafond met haar willen witten, dat zit er niet in. Weer veeeeeeel te lang op kamer geweest, maar het is dan ook bere-gezellig. Een vluchtweg, kamer met venster, is niet meer nodig........!
    Later op de avond nog een tweede kamer met Sofia gemaakt.
    Ik kijk al weer uit naar het volgende trio met Violetta er bij. Daar zal ik nog even op moeten wachten.

Zowel de duo- als triokamers met Sofia zijn zoals het 'heurt'!
    Doet wat ze beloofd en geen sneaky behaviour. Best een veel geboekte dame! Haar attitude is haar visitekaartje. Ze maakt sfeer, lult als een raket en is vooral een vrolijk type. In een gesprek altijd een weerwoord en vooral het laatste woord.
    Ze wordt wel eens vergeleken met de dames van K3. Mmmmm, nee....in mijn beleving

47. Onderstaande 14 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (12 september 2019),Bachatero (11 september 2019),brombeerzuid (11 september 2019),cheasehead (11 september 2019),delaplace1 (11 september 2019),dirkje36 (11 september 2019),jansenroy (11 september 2019),JonnyFontane (11 september 2019),Jooploop (11 september 2019),ju52 (11 september 2019),keesboz (11 september 2019),Mr Bluenose (11 september 2019),schoolmeester (11 september 2019),Viscamessi (12 september 2019)

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten