Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard Objectief of Subjectief

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r0y Bekijk bericht
    Bedankt voor je andwoord rplover, al moet ik toch eerlijk bekennen dat ik mijn twijfels heb of dit wel een objectieve recensie is gezien de dame in kwestie ook meeleest, aangezien dat idee mij persoonlijk sowieso niet aanstaat, om misschien wel onzinnige redenen, maar zo voel ik het nou eenmaal, plus ik denk dat na dit bericht een PM naar willem de deur uit gaat om een verzoek tot nickchange, mijn privacy komt in het geding door al die connecties die die vrouwen onderling in de clubs hebben waarvan je liever niet wilt dat zij soms de goede, en al zeker niet de slechte geschreven ervaringen te weten komt.

Vraag me dan ook hardop af of dit wel de bedoeling is van dit forum, En dit misschien niet beter was als je het had gehouden bij mail adressen uitwisselen.

Misschien kan een moderator mij corrigeren en vertellen waarom dit wel of niet een goed idee is?
    Beste Roy,

geen enkele recensie is objectief. Zo ook niet deze.
    Gevoel, de klik en tientallen factoren spelen bij de keuze van een Meid een rol.
    Ik schrijf mijn ervaring neer zoals het is, en dat een Meid in kwestie nu meeleest of niet kan mij de ballen schelen.
    Lees er mijn andere recensies eens best op na, vooraleer je me van zulke dingen beschuldigt (en ook daar lezen Meiden mee, het zijn niet enkel de buurvrouwtjes, echt niet).
    Doel van dit forum? Recensies schrijven, informatief, en dat probeer ik steeds in alle eerlijkheid te doen.
    En doel twee, een zo goed mogelijke service krijgen, zodat we als tevreden beren terugkeren.....
    Ik schrijf naar mijn gevoel, doe ik al twee jaar. En niemand zal me ervan weerhouden, en me al zeker niet de les komen spellen hoe "subjectief" ik wel schrijf.
    En ik ben niet bang van de "onderlinge connecties in de clubs", of hoe je het ook wil noemen.
    Laat ons je nick dan ook weten he
    Hoeveel Meiden lezen hier mee, en hebben hier een account, Roy?
    Dit is een open forum, waar iedereen welkom is, en ik maak geen onderscheid tussen mannen en vrouwen, misschien moeten net wat meer vrouwen meelezen, kan de sfeer tussen beertjes en Meiden alleen maar bevorderen.
    Als ik je reactie lees, vind ik dat je je verheven voelt, in een mannenclubbie zit waar we wel mogen schrijven over de Meiden, maar dat ze niet mogen weten wat er geschreven wordt.
    Je privacy in het gedrang? En wat met de privacy van de Meiden die we hier toch maar lekker in hun blootje zetten? Die hebben op zijn minst het recht dit te lezen, als ze er zich geroepen door voelen.
    En ik uitwisselen van mails? Wie weerhoudt mij te praten over mezelf, ik ga hen echt niet aanwijzen wie jij bent op het forum, zodat jouw privacy zeker niet in het gedrang komt.
    Ze dachten trouwens dat we een bende van hookers waren, en dat weze bij deze dus rechtgezet. Laat ons dus ook verdraagzaam zijn tegenover deze mensjes, en er niet een besloten mannenclubje van maken.

Waarom ik zo reageer? We leven in 2008, en zijn we bang misschien van de waaarheid neer te zetten op dit forum?
    Of ben je van oordeel dat de Meiden hier niet "mogen" lezen?
    Gaan we de hookerstoer op, waar er geldelijk gewin uit de Meiden moet geslagen worden, en ze zich dan wel mogen inmengen? Komaan, als ik iets te verbergen heb, schrijf ik niks.
    Als het zalig is, zoals in het in dit specifieke geval van Sharon ook was, pen ik dat neer zoals het was.
    Was het minder, had ze het ook gelezen.

Enkel my toughts, of course......

:wink:

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    En wat met de privacy van de Meiden die we hier toch maar lekker in hun blootje zetten?
    Daar is dan ook niet veel voor nodig, ze staan al in hun bijna-blootje te pronken .

Nee, even serieus. Iedereen is maar een mens. Wij, maar ook de dames. En tesamen moet je je toch maar een beetje goed voelen, het moet een beetje klikken, je ding zijn.... Maar dat kan tegenvallen natuurlijk.
    Een mede-ijsbeer en ik hadden een enorm gfe-ervaring, een héle toffe sessie met (gewezen) dame Sofie in YY. Een derde mede-ijsbeer vond het maar povertjes, in elk geval niets speciaals. Zo zie je maar. Wat voor de één perfect is, kan voor de ander toch tegenvallen. Ik ken hier nog een ijsbeer die steeds een supersessie beleefd met een dame, wel maanden geleden was mijn sessie met haar verrevan de beste. En zo kan ik nog minimaal 2 voorbeeldjes meteen neerschrijven. Overlaatst nog 2 sessies vrij kortelings na mekaar gehad met Nancy. De eerste sessie was heel tof, met wat kanttekeningen. De tweede sessie was uitstekend. Een andere ijsbeer zette vandaag een negatieve ervaring over haar neer....
    Je moet misschien best geen relatie beginnen met een dame, maar een klik moet er toch wel zijn om er meer dan een 7,5/10 aan over te houden, mijnsinziens.

Natuurlijk mogen de vrouwen meelezen. Sommige kunnen Nederlands, maar dat zijn er niet al te veel in de saunaclubs. En als ze een automatisch vertaalprogramma gaan gebruiken gaan ze zich nog een kriek lachen .
    Op een ander forum verschenen er zelfs recensies over de mannen. Dat moet kunnen, zolang beide partijen hoffelijk blijven, een scheldbarak mag niet geduld worden. Pijnlijke zaken moeten niet verteld worden. Privacy mag niet geschonden worden.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    ... Privacy mag niet geschonden worden.
    Ik volg je betoog S&F. Zelfs de stelling in de quote klopt,...maar tot op zekere hoogte. Als iedereen ook de inhoud van een kamersessie tot het privacydomein gaat beschouwen kunnen we hier de boeken dicht doen...

TSB
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Pijnlijke zaken moeten niet verteld worden. Privacy mag niet geschonden worden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Ik volg je betoog S&F. Zelfs de stelling in de quote klopt,...maar tot op zekere hoogte. Als iedereen ook de inhoud van een kamersessie tot het privacydomein gaat beschouwen kunnen we hier de boeken dicht doen...

TSB
    Effe de volledige zin van 'seksenfun' gequote, vergeef me, TSB
    Ik ben hier ook volledig mee akkoord, respectvol schrijven is perfect mogelijk, zelfs bij een mindere ervaring.
    Ik verklaar me echter volledig akkoord met je slotzin, dit blijft het doel en het bestaansrecht van het forum.
    Maar, en daar is die vervelende rplover weer, van mij mogen ze gerust weten wat ik over hen schrijf, ik heb daar helemaal geen problemen mee.
    Zal dan ook zo objectief mogelijk subjectief weergeven wat er tussen de lakens (lees: op de handdoek) gebeurt.
    Het lijkt wel of sommigen hier zo bang zijn van de Meiden (roddel en achterklap) dat ze zelfs daarvoor passen.
    Niet meer schrijven over je toppertje (verliefdheid en dergelijke toestanden), dat begrijp ik al helemaal niet. Als je verliefd bent, log dan uit en vergeet voor die periode het forum

Geen ervaringen meer delen staat inderdaad op gelijke hoogte met de boeken sluiten van dit mooie forum.
    Deze site draait voor mij niet om de paspoorten, maar om de (liefst tot de verbeelding sprekende, sappige) recensies. Anders kan ik net zo goed en technische fiche raadplegen, daar vind ik ook de maten en de gewichten van wat ik zoek.
    En we zijn toch mans genoeg te weten wat kan en niet kan vermeld worden, zo had ik laatst nog een zalige ervaring met een Meid, terwijl we samen een joint rookten (waarvoor dank, Patricia :teuflisch). Geen haar op mijn dom hoofd dat dat hier gaat vermelden (toch niet bij de Meid in kwestie).

Voila, ik heb mijn zegje weer eens gedaan, ik hoor het graag verder, jullie mening, objectief of subjectief, maakt niet uit, als jullie jullie mening maar weergeven (want ook daarvoor dient dit forum dus):D

voor ik de volle lading krijg, Patricia is een fictief personage

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    ...Maar, en daar is die vervelende rplover weer, van mij mogen ze gerust weten wat ik over hen schrijf, ik heb daar helemaal geen problemen mee.
    Van mij mogen ze dit ook gerust weten, ware het niet dat ik hier mijn eigen belang ook een beetje in het oog hou. Eénmaal je bij de dames bekend staat als 'schrijver' betekent dit vaak ook een rem op de contacten die je met hen hebt. Of we het nu leuk vinden of niet, dames stellen niet altijd op prijs dat er over hen geschreven wordt, zelf al is het positief.
    Laatst heb ik nog één en ander mogen uitleggen aan een dame in VV. Ik heb er ook niet altijd zin in om mijn motieven voor het schrijven te verduidelijken, vandaar dat ik vaak liever 'incognito' blijf.

Maar goed, dit leidt ons een beetje af van de obj/subj discussie.

Cancel my subscription to the ressurection...

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten