Beste Roy,
geen enkele recensie is objectief. Zo ook niet deze.
Gevoel, de klik en tientallen factoren spelen bij de keuze van een Meid een rol.
Ik schrijf mijn ervaring neer zoals het is, en dat een Meid in kwestie nu meeleest of niet kan mij de ballen schelen.
Lees er mijn andere recensies eens best op na, vooraleer je me van zulke dingen beschuldigt (en ook daar lezen Meiden mee, het zijn niet enkel de buurvrouwtjes, echt niet).
Doel van dit forum? Recensies schrijven, informatief, en dat probeer ik steeds in alle eerlijkheid te doen.
En doel twee, een zo goed mogelijke service krijgen, zodat we als tevreden beren terugkeren.....
Ik schrijf naar mijn gevoel, doe ik al twee jaar. En niemand zal me ervan weerhouden, en me al zeker niet de les komen spellen hoe "subjectief" ik wel schrijf.
En ik ben niet bang van de "onderlinge connecties in de clubs", of hoe je het ook wil noemen.
Laat ons je nick dan ook weten he
Hoeveel Meiden lezen hier mee, en hebben hier een account, Roy?
Dit is een open forum, waar iedereen welkom is, en ik maak geen onderscheid tussen mannen en vrouwen, misschien moeten net wat meer vrouwen meelezen, kan de sfeer tussen beertjes en Meiden alleen maar bevorderen.
Als ik je reactie lees, vind ik dat je je verheven voelt, in een mannenclubbie zit waar we wel mogen schrijven over de Meiden, maar dat ze niet mogen weten wat er geschreven wordt.
Je privacy in het gedrang? En wat met de privacy van de Meiden die we hier toch maar lekker in hun blootje zetten? Die hebben op zijn minst het recht dit te lezen, als ze er zich geroepen door voelen.
En ik uitwisselen van mails? Wie weerhoudt mij te praten over mezelf, ik ga hen echt niet aanwijzen wie jij bent op het forum, zodat jouw privacy zeker niet in het gedrang komt.
Ze dachten trouwens dat we een bende van hookers waren, en dat weze bij deze dus rechtgezet. Laat ons dus ook verdraagzaam zijn tegenover deze mensjes, en er niet een besloten mannenclubje van maken.
Waarom ik zo reageer? We leven in 2008, en zijn we bang misschien van de waaarheid neer te zetten op dit forum?
Of ben je van oordeel dat de Meiden hier niet "mogen" lezen?
Gaan we de hookerstoer op, waar er geldelijk gewin uit de Meiden moet geslagen worden, en ze zich dan wel mogen inmengen? Komaan, als ik iets te verbergen heb, schrijf ik niks.
Als het zalig is, zoals in het in dit specifieke geval van Sharon ook was, pen ik dat neer zoals het was.
Was het minder, had ze het ook gelezen.
Enkel my toughts, of course......
:wink: