Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
    Last Online
    22 mei 2008 @ 18:11
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Daumen hoch Rozenhofke, Grobbendonk, An

Ben op zoek naar ervaringen met An in 't Rozenhofke in Grobbendonk. Vind geen gegevens op de site,misschien werkt ze er nog niet zo lang. Ze heeft zwart haar, ze is klein, ongeveer 1,60 cm, half lang haar, soms opgestoken haar, met een Italiaans accent, zou in Italië gestudeerd hebben, is enorm sexy met een wespentaille die ze graag toont. Ze danst geregeld heel erotisch in 't Rozenhofke en dat doet ze schitterend. Maar ik heb dit allemaal van horen zeggen! Wanneer komt ze daar? Wie geeft mij informatie?? Heel veel dank!
    Laatst gewijzigd door picasso; 4 januari 2008 om 02:54 Reden: fout geschreven

Last Online
    22 juni 2009 @ 13:10
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

ik heb met haar een ervaring opgedaan en nooit meer!! ze is uit op je centen elke minuut meer is bijbetalen en heel onhygienisch dat noemen ze schoon van ver,verren van schoon!! er is geen verslavingsgevaar bij an

Last Online
    27 december 2009 @ 03:00
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

An is een toffe, het is echt de moeite waard!

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Wat Nonkel000 verteld klopt helemaal niet!!!!!!
    Waarschijnlijk afgewezen door An, vandaar zijn reactie ;-)

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbeertje Bekijk bericht
    Wat Nonkel000 verteld klopt helemaal niet!!!!!!
    Zo te horen heb je ervaring met deze dame, wil je deze ook delen met ons?

mvg,

TSB
    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Daumen hoch

Ik heb inderdaad al enkele ervaringen gehad met An (Anneke) werkzaam in 't Rozenhof in Grobbendonk. Vermits er nog een An Anneke werkzaam is, maar dan meestal achter de toog, toch maar beshrijven: ze is van Italiaanse ouders maar in belgië opgegroeid, lang zwart haar, grote ogen, een brede glimlach, middelgroot, een natuurlijke gevulde c-cup, een ongelooflijke wespentaille waar ze haar kleding aan aanpast, lange benen, dus super vrouwelijk figuur en verleidelijk. Bij de eerste kennismaking was ze heel vriendelijk, heeft inderdaad gestudeerd in Italië en in België (dat merk je) en kan over alles gemoedelijk meepraten. Dus geen onzin als je eerst een glas met haar drinkt. Ze doet dit werk nog niet lang en volgens haar (kan het best geloven) doet ze het niet niet alleen voor de euro's, maar ook omdat ze er echt plezier aan beleeft. Ze is niet de goedkoopste in het Rozenhofke maar beloofde me heerlijke dingen toen we nog beneden waren. 100 euro betaald voor een half uur en die waren het meer dan waard ! Echt waar. Ik ben nieuw op dit forum, maar ben een geregelde wandelaar en zoals An ben ik nog nooit iemand tegengekomen.

Bovengekomen begon ze onmiddellijk een heerlijke tong te draaien en dat deed ze met volle overtuiging alsof ze mijn beste vriendin was. Ze waste mijn jongeheer op zo'n sensuele manier, waarbij ze geile praat vertelde over wat ze deed en wat ze voelde en dat was een heerlijke belevenis. Toen ze me tijdens het wasssen ook op verschilllende plaatsen begon te zoenen, moest ik me al inhouden om niet klaar te komen, zo geil kan ze een jongeheer wassen.
    Ik was de eerste keer erg verrast door die heerlijke diepe natte tongzoenen met geile praat ertussen, maar wist toen niet dat het lekkerste nog moest komen. Na de wasbeurt kon ik haar lichaam bewonderen. In de manier waarop ze zich uitkleedde kwamen duidelijk haar Italiaanse roots naar boven, super verleidelijk ! En ze droeg ook heerlijk verleidelijke lingerie die haar wespentaille en vrouwelijke charmes nog ondersteunden. Geloof me of niet, ik wil hier geen reclame maken voor deze DVP, want daar hebben de wandelaars niets aan, maar voor wie van slanke en echt vrouwelijke vormen met wespentaille houdt is dit een echt hoogstandje.

Nog belangrijker voor mezelf is het feit dat ik een aantal verschillende mogelijkheden aangereikt krijg en dat hield niet op! Toen ze begon te pijpen zonder condoom, toonde ze dat ze echt diep kon gaan. Ze pijpte me aan alle kanten, liet geen plekje droog, speelde met haar speeksel op mijn harde paal en bekeek me ondertussen met haar donkere geile ogen. Dit kan ze zomaar niet spelen als een toneeltje, deze DVP geniet er zelf van, dat kan niet anders.

Ondertussen probeerde ze mij nog meer op te geilen door te vragen naar wat ik allemaal lekker vond terwijl ze sappig tekeer ging op mijn jongeheer waarbij ik enkele keren moest vragen om eventjes te stoppen, of ik had mijn lading al lang verschoten. Ik bef graag en had het nog maar net uitgesproken of ze zei: oh, ja, dat heb ik graag! Dat moest ze mij geen twee keer zeggen. Vermits ze een prachtig en vooral heerlijk hygiënisch lichaam heeft met een super vrouwelijk kutje, sabbelde ik na enkele seconden aan haar schaamlipjes. Wat ze zei was waar: ok, ik deed echt wel moeilte om lekker te beffen, maar de reactie die er kwam was ongelooflijk. Ze had nochtans al enkele klanten gehad die dag, maar ik ben er zeker van dat ze er intens van genoot. Ze kronkelde niet alleen over de lakens en neep in mijn armen en mijn rug, ook dit was zo echt dat ik moeilijk kan geloven dat ze hierbij fakete. Het kan geen faken geweest zijn, omdat ik met mijn tong tussen haar kutlipjes voelde hoe ze haar spieren in het begin af en toe spande en na vijf minuten het bloed in en uit haar kutje pomptje. Dat was voor mij het hoogtepunt, hoewel het nog niet stopte.

Ik moet eerlijk zijn. Ik heb die eerste keer zelf gevraag om te beginnen met neuken omdat ik het niet meer kon uithouden. Ondertussen was ze zo lekker nat geworden dat ik met een zuigend gevoel mijn paal in haar kutje stak. Ze liet me niet zo, want ze begon intens mee te neuken terwijl ze zei: hé kerel, je hebt me echt heet gemaakt! Ondanks mijn nat beffen was ze nog heerlijk strak, ze heeft echt een vreselijk spannend kutje, waarbij ik het gevoel had dat ik in een strak kontje aan het neuken was. Al na enkele minuutjes kon ik me die eerste keer niet meer inhouden. Maar ondertussen was ze zo heerlijk aan het meegenieten dat ik dacht: die meid staat echt vreselijk geil ! En op het moment dat ik liet merken dat ik ging klaarkomen, riep ze enkele keren: nog verderdoen, nog verderdoen! en ze is toen, nog voor ikzelf mijn zakje volspoot, schokkend, bevend over haar hele lichaam en nijpend met haar spannende kut, bewegend met haar hele lichaam en onderbuik klaargekomen, zodat ik een hoogtepunt kreeg waar ik nu nog altijd aan terug denk.

En voor de wandelaars die denken dat ik hierbij overdrijf, ook mijn volgende ontmoetingen met haar waren even intens, zodat ik een vaste bezoeker geworden ben. Twee van mijn vrienden zijn ook al met An gegaan en die hebben mij hetzelfde verhaal verteld. Deze DVP is iemand die ECHT geniet en ECHT geil staat, dat kan niet anders. Letterlijk de opwindendste DVP die ik ook heb meegemaakt. En elke keer als ik er buiten stap heb ik de indruk: heerlijk, zo'n geile vriendin hebben, waar je af en toe naartoe kunt gaan.

Ga stoppen, want anders denken de wandelaars zeker dat dit een reclameboodschap is, en dat is het echt niet. Over mijn tweede en derde ervaring moet ik nog wat kwijt, maar dat zal voor de volgende keer zijn, want elke keer vindt ze andere opwindende hoogstandjes uit.

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

...Ga stoppen, want anders denken de wandelaars zeker dat dit een reclameboodschap is....
    En als het allemaal niet waar is... dan is het in elk geval goed verzonnen!:D:D:D

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ik begrijp je reactie, geachte moderator, omdat er misschien niet veel uitvoerig uitgeschreven besprekingen op het forum staan. Toch zou ik je aanraden om mijn verhaal uit te testen want er is geen woord van verzonnen! Je reactie komt waarschijnlijk door het feit dat ik in mijn leven al een meer dan 25 boeken heb geschreven, vandaar misschien mijn schrijfstijl die anders is dan een gewone wandelaar. Maar die boeken handelden over exacte wetenschappen, dus daar wordt niets bij verzonnen en die handelen zeker niet over seks ! Bovendien mag een schrijver of een saaie wetenschapper toch ook zijn gevoelens hebben als wandelaar ? Uittesten dus en je zult merken dat ik honderd procent de waarheid vertel !

Last Online
    13 juli 2024 @ 13:45
    Discussies
    11
    Thanks
    712

Standaard

Soms kan je in het Rozenhofke (en ook in de Rio) wel degelijk een heel goeie ervaring hebben. Het gebeurt misschien eerder uitzonderlijk, maar bvb met Kelly (en Nigella) heb ik ook heel goeie ervaringen gehad.

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

...Uittesten dus en je zult merken dat ik honderd procent de waarheid vertel !

Ik laat deze kelk graag aan mij voorbijgaan maar geef je met graagte het voordeel van de twijfel!

TSB, die ook wel eens meegeschreven heeft aan een boek

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten