Pagina 55 van 178 EersteEerste ... 54551525354555657585965105155 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.351 t/m 1.375 van 4427

Discussie: Babylon, Algemeen

Last Online
    Vandaag @ 14:16
    Discussies
    168
    Thanks
    6.030

Standaard

Er is dus nu ook een nieuw stoombad aanwezig : achter het bubbelbad. En het is heet! Minpunt is wel dat dit voor een beetje wateroverlast zorgt : slippers aanhouden!

2. Onderstaande 6 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

biged (24 maart 2019),Elmo3108 (24 maart 2019),hvdk52 (24 maart 2019),Kwant (24 maart 2019),lustman (24 maart 2019),pret (24 maart 2019)

Last Online
    Vandaag @ 14:11
    Discussies
    39
    Thanks
    813

Daumen hoch Babylon op vrijdag

Op vrijdag naar deze club gereden, met een leuk kortingskaartje van deze site, waarvoor dank ! Parkeren doen we netjes achter de club. Op de straat zelf zit je de plaatselijke ondernemers in de weg die liever zien dat de P-plaatsen door hun klanten worden gebruikt, ipv door een Babylon -bezoeker die urenlang wegblijft.

Binnen werd de korting meteen geaccepteerd.

Douchen doe ik liever in de kelder, heerlijke regendouche met lekker warm water. Vervolgens rondje club gemaakt. Het was vroeg in de middag en voor deze club best rustig met ijsberen. Aantal meisjes viel ook niet tegen. Helaas was 's morgens de AWL aangepast en zag ik dat Mary niet aanwezig zou zijn , en dat klopte. Jammer, maar dat had ook weer een positieve kant. Nu viel mijn oog op een ander fris meisje met halflang rood/paars haar. Eerst even een lekker tapbiertje gedronken en rondje gelopen....ook buiten was het weer aangenaam. Ligstoelen werden bezet, zwembad was open (nog net te koud om een duik te nemen).

Na een uurtje op zoek naar dat rood/paars harige jongedametje. Ik pikte haar op toen ze terugkwam van een kamer. Ze wilde een sigaretje roken en zo werd er een beetje heen en weer gekletst. Regelmatig werd ze toegezwaaid door bekende ijsberen. En dit dametje met de naam Julia bleek dus al een tijdje hier te werken en best wat 'vriendjes' te hebben, voor mij een goed teken (ze stond overigens niet op de AWL ) . Toen ik haar hand zag met tatoes, herkende ik dit, ik weet haast zeker dat ik al eens eerder met deze dame heb gekamerd. Na het sigaretje roken heb ik haar meegenomen naar de kamer. En dat was een groot genot, alles was heerlijk en met hoge mate GFE. De positieve recensies die ik achteraf lees bij haar kloppen wat mij betreft helemaal. Ik kon haar heerlijk opwinden en zij gaf mij ook een prima service.

Na deze kamergang weer een biertje genomen en me op een ligbed buiten begeven. Goed uit te houden zo . Uurtje later een hapje gaan eten, inmiddels was ook de BBQ ook weer in bedrijf genomen.

Sauna was zoals altijd hier ook prima, met jacuzzi en nu ook een stoomsauna (hiervan geen gebruik gemaakt).

Bijna alles wat een man zich kan wensen was voorhanden. Alleen vond ik het toch nog wel moeilijk een 2e ronde keus te maken. De dames van mijn smaak waren er niet of zeer beperkt. Claire was er, maar heb ik niet zo'n klick mee. Vlak naast Claire zat Aline, een jonge dame met mooie puffy tits. Ik wist me vaag te herinneren dat ik haar al eens had mee gehad naar de kamer en dat dat geen groot succes was. Ook viel me op dat ze weinig klandizie had, dat zegt eigenlijk dan voldoende voor een meisje dat al eventjes werkt in de club. Toch meegenomen naar de kamer....TZ was best in orde. En ik kon ook tot een 2e HP komen. Maar helaas is Aline zelf vrij inactief. Ze laat het allemaal een beetje over zich heen komen. Geeft overigens best een goede blowjob. Al met al niet super, maar wel een mooi meisje.

Opnieuw wat gegeten en een koffie gedronken. Inmiddels was het vroeg in de avond en het aantal ijsberen flink toegenomen. Ik denk dat veel mannen na hun werkweek hier het weekend komen inluiden , tja betere plek kan je je nauwelijks voorstellen om het weekend mee te beginnen.

Kortom het was een lekker dagje Babylon. Laat er nog vele mooie dagen met veel zon en lekkere meisjes volgen zou ik zeggen!!
    Laatst gewijzigd door Johnsonxxx; 24 maart 2019 om 11:43

4. Onderstaande 19 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (24 maart 2019),brombeerzuid (24 maart 2019),cheasehead ( 1 april 2019),duivenmelker (24 maart 2019),Eddy_V (24 maart 2019),Elmo3108 (25 maart 2019),forgetskinnyletsgetfatty (24 maart 2019),Goedemorgenallemaal (24 maart 2019),hvdk52 (24 maart 2019),Jooploop (24 maart 2019),Klatergoud (24 maart 2019),Kwant (24 maart 2019),le_belge (24 maart 2019),mechelen (24 maart 2019),Patjax (24 maart 2019),Schietgraagft (29 maart 2019),swazontneuf (24 maart 2019),waterrat (24 maart 2019),Wijze grijze (24 maart 2019)

Last Online
    Vandaag @ 14:11
    Discussies
    39
    Thanks
    813

Standaard

Het volgende merkwaardige tafereeltje nog vergeten te melden in mijn vorige recensie.

's Middags werd er op een barkruk aan de bar een Spaans aandoend meisje (bruine huid, lange krullende haren) geneukt door een 50+ loser. Wat een onsmakelijk, beschamend aanzien was dat. Als ik dit wil zien ga ik wel naar een 3e rangs club met live show op de Wallen, of naar een Partytreff club. Ongelooflijk dat Eddy een klasse club uitstraling wil hebben, met mooie sauna, zwembad etc. en dit soort beschamend gedrag toestaat. Wat een sukkel is die kerel die dat überhaupt ook doet, hoop dat ie het leest en een volgende keer het fatsoen heeft naar de kino of een kamer te gaan.

Toen het zich afspreelde heb ik zo snel mogelijk een plekje in de club gezocht waar ik dit niet kon zien, het was het aanzien letterlijk niet waard!

Last Online
    22 november 2024 @ 20:54
    Discussies
    2
    Thanks
    927

Standaard

Euhm openbare "actie" daar stond Babylon juist bekend om, maar zoveel gebeurd dat niet meer, ook ivm de nieuwe regels. De eerste keer dat Marina mij bij de bar een blowjob gaf moest ik ook even omschakelen, van wat gebeurd hier. Maar dat is alweer een tijd geleden en was Babylon nog maar klein (aber fein).

Dus als de acteurs je niet bevallen of niet kijken of inderdaad even een andere plek opzoeken.

7. Onderstaande 3 leden hebben Kwant bedankt voor deze bijdrage:

hvdk52 (24 maart 2019),Jan Verplancke (24 maart 2019),lustman (24 maart 2019)

Last Online
    13 augustus 2024 @ 17:17
    Discussies
    6
    Thanks
    311

Standaard

Solche Szenen finde ich auch eher abtoernend.
    Insbesondere weil man unfreiwillig damit konfrontiert wird. Im Kino ist es etwas anderes. Hier kann man entscheiden ob man zusehen will oder nicht. Das gleiche gilt im Garten bei gebührendem Abstand zum Publikumsgeschehen. DL sollten auch bedenken, dass ggf. mehr Kunden von künftigen Zimmerbuchungen abgehalten werden, als einem evtl. werblichen Effekt in Bezug auf Akquise von Neukunden gegenüber steht.

Last Online
    30 december 2023 @ 12:15
    Discussies
    10
    Thanks
    871

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnsonxxx Bekijk bericht
    's Middags werd er op een barkruk aan de bar een Spaans aandoend meisje (bruine huid, lange krullende haren) geneukt door een 50+ loser.
    Voor de vaste Babylon-gangers onder ons, de Viking (alias "de Zweed") was gisteren op bezoek en ging gisteren "en plein publique" tot drie keer toe in de barruimte los. Ronde 1 's middags met Gina, ronde 2 in de vooravond een "duo Penotti"-trio met Daniella en Chayna en gedurende de avond, ronde 3 met Daniella.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnsonxxx Bekijk bericht
    Ongelooflijk dat Eddy een klasse club uitstraling wil hebben, met mooie sauna, zwembad etc. en dit soort beschamend gedrag toestaat.
    Dan ken je Eddy toch niet goed genoeg, want die is groot voorstander van "publieke actie" in zijn club. Ik heb 'm zelfs een keer de slagroomspuit zien aanreiken om het bef- of pijpwerk wat op te leuken.

Ieder z'n ding, ikzelf zal het intieme genot altijd "achter gesloten deur" opzoeken. Zoals Kwant al stelt, niet kijken of ff een andere plek opzoeken.
    Salutations,

Swazontneuf

Last Online
    30 december 2023 @ 12:15
    Discussies
    10
    Thanks
    871

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fingerprint68 Bekijk bericht
    DL sollten auch bedenken, dass ggf. mehr Kunden von künftigen Zimmerbuchungen abgehalten werden, als einem evtl. werblichen Effekt in Bezug auf Akquise von Neukunden gegenüber steht.
    Daniella zum beispiel, hat sich gesternabend nach die beide Intermezzos mit "Der Viking" am jeden Fall geschäftlich nicht beklagt.
    Salutations,

Swazontneuf

11. Onderstaande leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

fingerprint68 (24 maart 2019)

Last Online
    Gisteren @ 23:55
    Discussies
    2
    Thanks
    1.908

Standaard

Zullen we maar zeggen:"Ieder vogelt op de manier die hem of haar lief is."
    Als je het niet wilt zien sluit dan de ogen en wandel een blokje om.

13. Onderstaande 3 leden hebben hvdk52 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (24 maart 2019),lustman (27 maart 2019),stimpy3 (29 maart 2019)

Last Online
    8 januari 2025 @ 22:54
    Discussies
    0
    Thanks
    4

Standaard

Is juist leuk vind ik, wat publieke actie. Ga anders zelf ergems anders zitten....

15. Onderstaande 3 leden hebben HeelHard bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (24 maart 2019),hvdk52 (25 maart 2019),lustman (27 maart 2019)

Last Online
    Vandaag @ 11:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Moet ik hier nu ingrijpen of niet ?
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

17. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

Das (25 maart 2019)

Last Online
    Gisteren @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Nee, laat dat grijpen maar aan de dames over. Die kunnen dat best zelf zonder hulp van derden.
    En Garde

19. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

hvdk52 (25 maart 2019),Jan Verplancke (25 maart 2019)

Last Online
    14 april 2021 @ 15:23
    Discussies
    3
    Thanks
    212

Standaard

Een saunaclub is om te seksen. Hoe meer publieke seks, hoe meer stemming er is en hoe meer je zelf ook zin krijgt. (= ook het succes van de Kino's)
    Want het spreekwoord zegt "zien eten doet eten" wat uiteraard ook voor de seks geldt.
    Wat is er in de zomer heerlijker dan aan het zwembad te kuieren en de seks activiteiten van andere koppels discreet te volgen. De max is eventueel een triootje.
    In Babylon is de eerste stap altijd al gezet omdat de dames al volledig naakt zijn nl : What you see is what you get.
    Als de dame dan ook nog deelneemt aan de publieke actie is het plaatje compleet.
    Dames die goed zijn maken daar handig gebruik van om andere mannen op te geilen zodat ze voor de rest van de dag verzekerd zijn van mannen die voor haar kiezen.
    Ik kan begrijpen dat sommige mannen niet zo openstaan voor een publieke actie. Dan kunnen zij de actie negeren of zich diplomatisch verplaatsen zodat ze zich terug goed voelen.

21. Onderstaande 4 leden hebben man bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (25 maart 2019),hvdk52 (25 maart 2019),le_belge (25 maart 2019),lustman (27 maart 2019)

Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Wo sind die sonst so liberalen und aufgeschlossenen Niederländer?
    Ich brauche die öffentlichen Aktionen nicht, weder zum an- noch abtörenen. Wer es mag, bitte. Ich war am Sonntag auch da, wenn es jemanden störte
    gab es genug Rückzugsmöglichkeiten wie die neue Dampfsauna, der nachmittägliche Sonnenschein im Garten...
    Auch hat das bestimmt nichts mit der Qualität eines Clubs zu tun. Wird das auch erst offiziell verboten, dann ist das Heulen und Aufschreien
    danach riesengroß.

vanKees

23. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (25 maart 2019),hvdk52 (25 maart 2019)

Last Online
    Vandaag @ 13:23
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door swazontneuf Bekijk bericht
    Dan ken je Eddy toch niet goed genoeg, want die is groot voorstander van "publieke actie" in zijn club. Ik heb 'm zelfs een keer de slagroomspuit zien aanreiken om het bef- of pijpwerk wat op te leuken..
    Ook Eddy heeft grenzen. Een stel werd aangemoedigd om verder te gaan door Eddy en de heer in kwestie wilde wel, maar dan zou Eddy de beurt moeten betalen aan de dame. Dat deed Eddy toch echt niet.
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

25. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

stimpy3 (29 maart 2019)

Last Online
    Vandaag @ 14:31
    Discussies
    173
    Thanks
    2.812

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    Wo sind die sonst so liberalen und aufgeschlossenen Niederländer? vanKees
    Hier . Bei nächster Gelegenheit lade ich Dich auf einen Gangbang ein .
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

Last Online
    Vandaag @ 11:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Ook Eddy heeft grenzen. Een stel werd aangemoedigd om verder te gaan door Eddy en de heer in kwestie wilde wel, maar dan zou Eddy de beurt moeten betalen aan de dame. Dat deed Eddy toch echt niet.
    Nog een keer...
    Het is als roken in een club, verplicht condoomgebruik en ga zo maar door. Tja er is nieuwe wetgeving ...
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Vandaag @ 13:23
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Je mag mijn verhaal laten staan, dat was een gebeurtenis voor de nieuwe wet inging
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

Last Online
    2 oktober 2019 @ 11:07
    Discussies
    3
    Thanks
    58

Standaard Woensdag 27 maart, ..Franceska All-In!! Deel 1

Woensdag 27 maart, met 2 vrienden en mijn maat carpooler HotHHarry!

Aangekomen 12:30 uur.

Het was nog rustig, zowel beren als dvps. Die 2 vrienden waren hier nieuw, dus even snel alle hoeken laten zien. Daarna eten, drinken, praten en kijken en nog meer kijken of staren naar alles wat moois rond liep. Er kwam een hele mooie dvp naast ons zitten bij de bankjes tegenover de bar. Ik zei tegen mijn maat, deze is niet slecht. Hij antwoordde, ja deze kan wel. Een andere maat kwam er later bij en die verkende haar lichaam lachend aan. Ik dacht toen, shit....hij heeft interesse, mijn andere maat heeft interesse en ook ik heb interesse. Wat gaan we doen. Niemand van ons zei wat en of probeerde iets te doen. Uiteindelijk de andere maat, die later kwam, ging met haar op de kamer. Naam weet ik niet, ze was jong, lang zwart haar en heeft een mooie koppie, zonder tattoo.

Even later zag ik een lang roodharige dvp drinken schenken. En die zocht ik telkens sinds mijn vorige ontmoeting. Ze wist meteen al dat ik interesse in haar had. Want ze maakte telkens kusjes en wenk gebaren naar mij. Ik liet mij nog niet zo snel verleiden, door haar. HOtHHarry ging weg en wij besloten ook maar elders te gaan verkassen.

Een tijdje later whirpool geprobeerd. Temperatuur was ok, mocht voor mij paar graden hoger. Hier kleine half uur gebleven met een maat van mij. Toen kwam mevrouw polizei (uhm...boven de 40, naam vergeten omdat het mij niet boeide) ook er in. Mijn maat stond meteen op. Ik dan maar ook. Marianna of Daria even geplaagd. Deze 2 dvp weet ik nooit goed te onthouden. Toen maar weer onze buikjes vullen. En ja hoor, wie zag ik daar...die roodharige weer. Ze gooide weer haar flirt technieken naar mij. Dat moest ze niet doen, want ik kon hier niet tegen. Ze ging voorstellen als Franceska. Ik zei dat we al deden bij onze voorgaande ontmoeting. Maar blijkbaar was ze het vergeten en ik trouwens ook. Maar goed, na het voorstellen stond ze achter mij, terwijl ik aan het eten was met mijn maat. Al gauw zei ik tegen haar, let's go.

Kamer 1 met Franceska.
    Even meteen iedereen waarschuwen. Bij haar moet jij zelf de tijd (als je horloge hebt) in de gaten houden of telkens aan haar vragen. Want zij laat de tijd doorgaan en voor dat je het weet zit je al op 1 uur kamertijd.

We begonnen met het voorspel. Zoenen daar en tongzoenen hier. Betreft zoenen en tz vond ik iets te terughoudend, in tegenstelling tot Lora (hier kom ik later op terug). Orale kunsten, was niet verkeerd. Maar ook hier kon beter, hoewel zij oogcontact maakte tijdens het pijpen, wat ik ontzettend geil vond. Mijn ballen werden ook lekker verwend. Waar ik totaal niet lekker vind, omdat de meeste te hard er aan spelen. Maar zij deed het precies goed en vroeg of het goed was. Ja, je kan zo door gaan zei ik. Daarna tz heen en weer. En dan de echte werk. Zij bovenop, hier vond ik totaal niks aan. Dus had snel aangegeven let's change. In missio gedaan. Super tevreden standje. Daarna doggy, godverdomme...haar grote kont, wat een uitzicht zeg. Van alle dvps in Bab, vond ik haar de beste body hebben en misschien ook wel de mooiste kop hebben. Hier heb ik niet kunnen klaar komen. Waarom? Te snel die Leffe weggewerkt. Dus eigen schuld. Dit was voor mij ook nieuw. De eerste kamer en de rubber niet kunnen vullen. Verdere details sla ik hier even over. Haar 1 uurtje afgerekend.

Mijn maten opzoeken en even ouwehoeren. Daarna ging ik weer eten en drinken (geen alcohol meer). En ja hoor, Franceska kwam langs. Flinke en langdurige aanrakingen hier en daar. Ondertussen zat ook een neds aan de tafel. Die kwam van belgie. Eten was klaar en we gingen naar ronde 2.

Kamer 2 met Franceska.
    Nog meer tz, dan de eerste kamergang. Dit keer nam ik de initiatief. Ik zat bijna overal aan haar bloedgeile lichaamsdelen. Ik merkte gauw op, dat zij supergevoelig is. Zo gevoelig, dat zij spontane schokbewegingen maakte. Groningen zou hier last van kunnen krijgen. Afijn. Overal kennis gemaakt, ook haar andere gaten. Was wel verbaasd, dat zij niks zei toen ik haar andere gat ging inspecteren. Hier bleef ik ook niet lang, is niet mijn ding. Daarna 69 gedaan. Ook niet mijn ding tenminste met haar. Maar vanwege haar grote mooie rondingen, kon ik het niet laten. Dus ik hield mijn mond. Wauwwwww, zij kan echt trillen. Nog harder dan een scheerapparaat. En haar natheid niveau...geen woorden hier. Er kwamen hevige witte golven naar buiten. Toen snel naar de echte werk gegaan. En hier kon ik gelukkig wel schieten. Ik kon zelfs niet geloven, dat ik zoveel had geschoten. Voor de grap zei ik tegen haar, kijk genoeg voor 10 kindjes. Ze ging lachend mij slaan.
    Kamer verlaten en haar een uurtje betaald.

Vanwege prive werkzaamheden, moet ik hier stoppen. Deel 2 volgt...

30. Onderstaande 8 leden hebben xLicker bedankt voor deze bijdrage:

biged (29 maart 2019),Das (31 maart 2019),duivenmelker (29 maart 2019),firstme (29 maart 2019),Schietgraagft (29 maart 2019),Sjeufke (29 maart 2019),VAZKOR (29 maart 2019),waterrat (29 maart 2019)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Verjaardagstour deel III (slot): Babylon - "Stormachtige verjaardag"
    10 Maart 2019

2 mooie dagen met slechts 2 kamers bleken ruim onvoldoende voor de jarige zwarte wolf: op de dag van d'echte verjaardag was geen ruimte voor relaxatie op dat gebied op een doorgaans 'rustige' Zondag in Babylon.

FAZIT
    1) Werkpunten
    - te korte looptijd van de douches bij de lockers, je moet te snel weer drukken.

2) neutraal
    - nieuwe haakjes bij de wellness: love them or hate them

3) Positief
    - erg mooi gebaar van de anders strenge theke van de club om me terug binnen te laten vanwege te slecht weer.
    - wellness, eten, mooie line-up met mij bekende dames, goede sfeer: alles was 100% ok
    - 3 erg goede stomende sessies beleefd

Kamergangen en overall service

Aangenaam verrast door de geboden service door de Imps en dat volgend op de vorige superdagen: ineens 3 kamergangen op een korte tijd met stormkracht volbracht!

1) LANA - Zachte GFE-Babe ****

2) SANDRA- De Succubus ****

3) LORA - Imp with love from Hell ****

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ****

CLUBVERSLAG
    1) Anreise - binnenkomst
    a) Rit en parking:
    Ik was eerst van zinnens om naar Living Room te gaan. Ongetwijfeld zou ik daar goede ervaringen hebben gehad maar had even geen zin meer om uit mij onbekende line-ups de goede dame eruit te vissen. In Babylon heb ik wel zekerheden te over. De rit vanuit het hotel nabij SixSens was een klein 3 kwartier en toen al was er een stevige wind. Ik voelde me niet gerust voor de terugrit. Afkappen zat er niet in want het zou gedurende de dag er alleen maar erger op worden. Dan maar schuilen en de storm uitwachten: waar kan dat beter dan in een saunaclub? Wacht eens, dat was het actieplan van deze dag van mijn verjaardag!

b) Ontvangst:
    Ik werd vriendelijk ontvangen door de theke. Op vertoon van mijn ID kon ik gratis binnen en werd ik na het omkleden tot Babyloniër ook vriendelijk begroet en gefeliciteerd door Eddy, personeel en een aantal dames. Voor alle duidelijkheid, hier vierde ik geen verjaardagsfeest met genodigden, dat was de dag ervoor in SixSens, zie deel II van het relaas.

c) In de lockerruimte:
    Ik propte alles in de kleine locker en ging de douches in. Nog steeds moet ik al te vaak op de knop drukken om terug waterstralen te krijgen. Hier gelukkig geen lauwe tot koude douches.

2) Algemene indruk
    a) Algemene sfeer:
    De typische familiaire sfeer van de club was een verwelkoming en ik kwam wat tot rust, dat in tegenstelling tot mijn libido, dat juist enorm op dreef kwam.

b) Line-up:
    Er waren nog niet veel dames zichtbaar aanwezig zoals meestal op Zondag maar dat weerhield me er niet van al enkele mooie deernes te spotten. Naarmate de dag overging in de namiddag waren er meer dames aanwezig en bij de late avond (na ca21u30) werd het snel weer minder en werd de club leger.

c) Drukte beren:
    De drukte op een zondag viel goed mee.

d) Club interieur en eventuele veranderingen:
    De club had nog geen dampruimte geïnstalleerd tijdens mijn bezoek, al wat ik van nieuws zag die dag waren weer andere haakjes bij de sauna en jacuzzi die klein zijn uitgevallen voor de grotere handdoeken. Ik zie ze die wel eens vaker veranderen, die haakjes in de wellness.

3) Club beleving doorheen de dag
    a) In de barruimte:
    Gezellig, rustig, wat familiariteit, het paaldansen van Mickey aanschouwen onder het genot van een Leffe blond wachtend op mijn eten,...: de gemütlichkeit was goed aanwezig en ik beleefde mijn typische babylonclubdag waar ik zo graag naar terug kijk.

b) Wellness:
    Sauna was goed warm en de jacuzzi is terug op betere temperatuur afgesteld dan vorige keer met de 2 standen in gebruik. Ik heb heel wat tijd in de wellness doorgebracht van waaruit ik soms het slechte weer buiten kon zien. Geen moment om het zwembad te benutten en slechts 1 ijsbeer was er in aan het zwemmen (maar niet voor lang).

c) Restaurant & eten:
    Als je à la carte bestelt moet je geduld hebben. Ik nam een kipfilet met zigeunersaus, rijst en als gewoonlijk met groente erbij. Ondertussen raakte ik in gesprek met 2 Walen uit de streek in de ardennen waar ik vaak ga wandelen. Na klein half uur had ik mijn eten en dat had goed gesmaakt met een Leffe erbij.

d) Contacten bezoekers:
    Zoals eerder gezegd die 2 walen en verder eigenlijk niet veel contact gehad noch bekannten gezien.

4) Line-up en kamergangen

Waar het de vorige dagen bij 1 bleef, waren het er nu 3. Ik dacht er 2 te hebben maar de 2de dame van die dag, Sandra had me verrast in de kino. Mij hoor je niet klagen, het was met alle drie een goede ervaring geweest. Dames die ik al langer ken of eerder zag waren aanwezig: Antonia, Denisa, Michelle, Barbie, Lora, Mickey, 2-tal zwarte parels, Roberta en nog andere. Een aantal waren nieuw zoals Lana. Barbie...ondanks haar gemaakte uiterlijk met die veel te grote valse borsten, zit er toch redelijk wat verstand in dat blonde hoofdje. Iedere keer zie ik haar lange gesprekken houden met klanten, het compleet omgekeerde van de doorsnee 'Go To Room!'-dames, deze Duitse stoot of hoe schijn enorm bedriegt.

De eerste dame van de dag viel me op door haar mooie uiterlijk en lieve ogen: Lana dus, ex-Neby naar eigen zeggen. Die club ken ik enkel van naam maar ze zullen daar aan haar nu een topdame minder hebben. Ik moest eerst een opdringerige Michelle weten te overtuigen dat het die dag echt niet wat ging worden met haar. Ik ging bij de mooie Lana zitten om kennis te maken en daarop volgde een mooie kamergang:

1) LANA - Zachte GFE-Babe****

Ondertussen was Lora binnen en ze herkende me direct, ik haar niet. De dame heeft nu haar haren in het zwart maar ziet er nog even gebruind en atletisch uit. Ik wist al zeker dat ik met deze dame niet de afspraak zal missen. Normaal kon ik de club al na mijn tweede dame Sandra voldaan verlaten maar het was de storm die er een stokje voor stak en me binnenhield zodat de afspraak met Lora doorging als gepland - en ja dat betekend dat ik daardoor over budget ging. Diezelfde storm was op zijn hevigst toen ik in de kino genoot van de stilte en rust in de club luisterend naar het geweld erbuiten en af en toe wat wegdoezelde. Soms kwam er een dame polsen naar mijn stormachtig verlangen maar ik scheepte er een paar af: ik was moe, ik wilde rusten....mar niet Sandra. Als een ware Succubus, Lilith's dienaressen, zoog ze aan me vast, geilde me genadeloos op en liet me gewoon niet gaan tot ze al mijn zaad had gestolen:

2) SANDRA- De Succubus ****

Nabevend van de opwinding erna ging ik me douchen en zette me met een pint voor het scherm met de voetbal op. Ik was behoorlijk tevreden, dit was zeker een sessie die me bijblijft vanwege de unieke situatie waarin die voorkwam en omdat ik sinds lang een sessie had die ook nog slaagde compleet zonder mijn normale kamerwensen van anders (laatste was in aca gold met Luciana). Was er nog wel een mogelijkheid voor een derde sessie? Ik ging rustig eten, wellnessen en zag het allemaal aan. Het weer bleef erg guur en ik ging dan toch voor de bijl voor de wildebras Lora. Zodoende kon de storm voor een derde maal losbarsten die dag:

3) LORA - Imp with love from Hell ****

Nu was ik echt wel voldaan en kon ik in de loop van de avond verder genieten van een pintje hier en een saunaatje daar vergezeld met de nodige vertwijfeling over het weer buiten. Uiteindelijk heb ik toch het allerslechtste moment van de dag weten te kiezen om dat te doen.

5) Einde van de dag

Nadat ik bevend met Lora de trappen op ging uit de benedenverdieping, haar betaalde en me douchte werd het gewoon relaxen, een pintje drinken en denken van naar huis toe te gaan...alleen dat weer, het zag er nog steeds niet best uit. Op het moment dat ik dacht dat het wel ok is om te vertrekken rond 21u, verliet ik de club met een glimlach en zei de theke dat het allemaal zeer goed was geweest. 10 minuten later kwam ik in het duister in een hevige onweersstorm met hagel terecht en reed daarop in de vliegende haast terug naar de club, het was immers nog niet zo ver dat ik nog kon terugkeren. Ik pakte snel wat gerief uit de wagen, belde aan en ik werd binnengelaten door het verbaasde personeel. Ik legde uit dat ik nog even wilde blijven tot het weer beter werd. Ze waren daar sceptisch over maar lieten me terug binnen en ik mocht nog blijven tot sluitingsuur waarvoor heel veel dank. Als dat geen goede geste was! Dit zijn dingen die ik zeker onthoud.

Terwijl het buiten guur weer bleef ging ik maar weer de jacuzzi en de sauna in waar Mickey lag . ik zei dat de sauna nu wel erg heet was, maar ze had 'm niet begrepen: 'of course, it is sauna'. Duh De weinige dames die er waren keken wat voor zich uit en waren van zinnens te stoppen want deze kerel ging geen kamer meer maken en de overige ijsberen vertrokken. Eenmaal het weer rond 23u veiliger was op de buienradars waagde ik het opnieuw te vertrekken, de kust was veilig en de rit naar huis over Antwerpen in plaats van Brussel verliep daarop redelijk vlekkeloos. Tevreden kon ik terug kijken op niet minder dan 5 sessies (Samya en SixSens included) die me enorm tevreden hebben gesteld. Zo kom ik nog graag terug gereden vanuit het wilde Westen naar het verre Oosten. Meer van dit!

6) Afsluitende video

Zo de storm buiten heftig rond de club waaide, zo stormachtig was het libido van deze wolf op zijn verjaardag, klassiekertje dabei dat de sfeer van de dag uitbeeld uit mijn oude favo muziekbibliotheek:

Laatst gewijzigd door VAZKOR; 29 maart 2019 om 17:33
    De zwarte wolf

32. Onderstaande 14 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Befke (29 maart 2019),biged (29 maart 2019),cheasehead (29 maart 2019),Das (30 maart 2019),duivenmelker (29 maart 2019),Jooploop (30 maart 2019),Kwant (29 maart 2019),lustman ( 2 april 2019),Schietgraagft ( 2 april 2019),Sjeufke (29 maart 2019),swazontneuf (29 maart 2019),waterrat (30 maart 2019),xLicker (30 maart 2019),yylover (29 maart 2019)

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    58

Standaard Woensdag 27 maart, Franceska All-in. Deel 2

Woensdag 27 maart, Franceska All-in. Deel 2

Na kamergang 2, weer bijtanken. Een andere maat kwam ook even tanken. Die nl zat daar toevallig ook. Wederom kwam Franceska als een magneet naar mij toe. Tijdens het eten was zij wederom achter mij aan het aan raken. En je raadt het al, na de volle tank, ronde 3 kon beginnen. Maaaaar, hiervoor was nog een aantal dingen gebeurd.

1. Daria kwam langs lopen en stopte plotseling. Ze keek boos en schuddend met haar hoofd naar mij en daarbij wees zij ook nog met haar vingers dat ik slecht was. Dit kwam mede door onze vorige ontmoeting. Helaas wil ik hier geen verdere details achterlaten.

2. Lora kwam langs lopen. Van alle beren rondom mij, ging zij precies naast mij staan. Dit was zeker geen toeval. Ik wist dat zij mij wou, omdat zij mij 2 keer zag weglopen met Franceska. Vanaf dat moment werden er toen Bulgaarse taalgebruik gegooid tussen haar, Franceska, Gina en Daniella (deze weet ik niet zeker. Kon ik maar Bulgaars verstaan. Terugkomend op Lora. Zij pakte spontaan mijn hand vast. Uhm hoelang.....heel erg lang. Ze wou volgens mij nooit los laten. Ondertussen kwam Sarah langs lopen en die keek ook vies naar mij. Franceska zag ik heen en weer langs lopen en zei wat in het Bulgaars tegen Lora. Afijn. Genoeg gehad met handje vasthouden met Lora. Ik zei maar tegen haar, dat ik zo met jou ga en dat ik jou wel kom opzoeken. Voordat zij weg ging, gaf zij mij een zoen, volop op mijn lippen. Onze handen waren trouwens nog steeds sterk vast gelijmd. Toen wou ze wel weglopen, maar ik hield haar tegen en pakte subtiel haar gezicht vast en ging volop tz. Zooo, ze gaat heel diep met haar tong. Qua tz technieken is zij voor mij veruit de beste. Na die tz, ging zij niet meer weg. Toen zei ik nogmaals, ik ga zo met jou en zij zei ok, zie je later.

3. Micky lange gesprekken gevoerd. Om het kort te houden ze wou mij en dit werd later bevestigd door Franceska. Ik dacht bij mijzelf, hoe wist jij dit over Micky en mij. Het zou dan wel kloppen.

4. Mariana keek ongeïnteresseerd naar mij en maakte ook geen oogcontact meer met mij. Vorige ontmoeting en begin van de dag was zij altijd vrolijk en plagend met mij.

Kamer 3 met Franceska.
    Even terugblikken. Ik had tegen Lora gezegd, dat ik zo met jou ga, maar uiteindelijk ging ik toch weer met Franceska. En weer wat Bulgaarse woorden uitgewisseld, maar dit keer schreeuwend naar elkaar. Dat waren zeker geen positieve woorden.

Een combinatie van ronde 1 en 2 werd ronde 3. Alleen dit keer ging zij langer met mijn ballen spelen en ik langer met haar kut. Haar gevoeligheid gepaard met haar gekreun, gehijg en die woorden die ze allemaal zei was zo tering geil, dat ik zo hard tekeer ging dat er liters zweet van mijn lichaam druppelde. Ik stopte even om een raampje open te doen. Ik kon beter niet stoppen. Want mijn kleine kon niet meer sterk worden!! Toen nam zij het over en ik was bijna pijnlijk bj klaargekomen. Verschillende standje nog geprobeerd, maar niks lukte. Dan maar zoenen en lepeltje spelen. Totaal in de kamer 1 uur en 20 min. Er was hier nog privé dingen gebeurd tussen ons. Bewaar ik lekker voor mijzelf. Afgerekend 1 uurtje.

Daarna weer bij tanken. Ik weet niet waarom, maar na elke kamer met haar had ik flinke trek. Lora kwam ook eten halen. Ik had haar nog aangesproken, en mijn excuses aangeboden en zei vandaag dat het niet meer zou lukken omdat Franceska mij kapot heeft gemaakt. Na het snelle eten, zag ik mijn mede beren aan het roken. Ik ging erbij zitten in die schoorsteenruimte, iets wat ik niet vaak doe. Binnen in zag ik ook die 4 dvps (Franceska, Lora, Gina en .....Daniella bij elkaar zitten, alsof zij continue een vergadering hadden. Ik maakte de deur open en Franceska gooide weer met haar flirt technieken naar mij toe. Ze zei kom in het Bulgaars, wat ik die avond geleerd had van hen. Ook die andere dvps zeiden kom binnen. Maar ik vond het te link, met 4 dvps in een kleine ruimte en nog wel een schoorsteenruimte. Er werden wederom Bulgaars taalgebruik toegepast onderling. Zo irritant was dit. Dus dan maar op afstand praten. Gina trok plotseling haar poes wijd open voor mij en speelde er mee. Ze zei nog, kom hier, wil jij met mijn poes spelen? Godverdomme zeg, natuurlijk wil ik dat. Ik keek Franceska aan en maakte let's go bewegingen met mijn hoofd. Zij deed dat terug. Haar vriendinnen reageerden allemaal heel boos tegen ons. Lora zei toen nog...are you horny?! Aan haar gezichtsuitdrukking, kon ik opmaken dat zij echt pissig was op mij en op ons. Logisch, als ik tegen haar zei dat ik vandaag kapot was en niet meer met jou op de kamer kon gaan. Maar vervolgens wel met Franceska! Niet 1 keer, maar 2 keer aan toe had ik valse beloftes gemaakt tegenover Lora. Afijn, op naar ronde 4!

Kamer 4 met Franceska.
    We waren naar boven gegaan, meteen de eerste kamer rechts. Lekker ruime kamer was dit. We hadden ondertussen wel bijna alles geprobeerd. Dus ik houd het kort. Er waren ongeveer zeker wel 30 min verstreken, dacht ik toen. Dus ik moest opschieten. Ik voelde dat ik zou klaar komen. Maar wat gebeurde er toen!!!!! Een of een andere kut beer/dvp maakte onze deur open en liet het ook open staan!!! Mijn concentratie was meteen weg en zei tegen haar, omg i'm done, i can't anymore. We verlieten de kamer allebei met een chagerijnig blik weg. Franceska ging naar de kino en vroeg aan Micky, wie onze deur opende. Rarara....wie zou dat zijn? Juist...Lora!! Wauw, wat een vieze bitch streek was dit om zoiets te gaan doen!!!!!!!!

Je raadt het al wat er toen gebeurde. Ik zei nog wel meerdere keren tegen haar, niet vechten...niet vechten. Ze stapte richting Lora af en Franceska was super saiyan Franceska geworden. Helaas wist ik niet wat er werden geschreeuwd. Maar de sfeer, uhmmm....was klaar voor een nieuwe oorlog. Franceska liep toen weg. Ik zat bij de eettafel, alweer mijn buik vullen. Lora kwam glimlachend langs en zei sorry, Please don't be mad. Ik zei natuurlijk niks terug. Maar hoe kan je lachend sorry zeggen. Ik dacht... ik pak je andere keer wel terug en dan echt heel hard terug...letterlijk heel hard terug. Daarna kwam Franceska naar mij toe. Heerlijk dicht tegen elkaar gedrukt en tz. Als ik niet weg moest, dan zou ronde 5 komen. Maar goed we namen afscheid van elkaar. Ik was best wel benieuwd hoe het afliep tussen Franceska en Lora. Want ik wist zeker nadat ik weg zou gaan, dat ze verder zouden gaan. Maar ja, ik vraag volgende keer wel aan haar.

Rond 22:00 uur, het pand verlaten.

Thanks aan HotHHarry!!

34. Onderstaande 4 leden hebben xLicker bedankt voor deze bijdrage:

Das (31 maart 2019),duivenmelker ( 1 april 2019),Schietgraagft ( 2 april 2019),VAZKOR (30 maart 2019)

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    58

Standaard

Even nog een melding. Rachel is uit de club gegooid. Bevestigd door meerdere dames.

Last Online
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Ja, die Lora is echt een 'Imp from Hell' maar niet altijd 'with Love' , zo blijkt uit dit relaas van xLicker. Lora blijft voor mij een topdame...maar die Franceska wauw, wat een prachtmeid en die heeft echt naar me gelonkt op mijn verjaardag. Ik wil zeker met haar gaan bij een volgend bezoek, dit verslag wakkert zeker en vast mijn interesse in haar nog meer aan. Ik heb zo nog eens mogen masseren ooit, een prachtige sexy body heeft ze! Hoop dan wel dat er niet zo'n scene zal gemaakt worden tussen die 2 als hier beschreven. Bulgaarse dames kunnen stikjaloers zijn op elkaar en voor je het weet deel je in de brokken met wraaksessies ofzo.

Iets anders: ik heb nog eens het Babylon-forum doorlezen zo goed als kan in mijn beperkte kennis van het Duits en kom hierop terecht: https://www.saunaclubs.org/saunaclub...-babylon.5949/

Volgende punten hadden mijn aandacht:

- Eintrittsregelung bleibt, der 11. Eintritt wird vergünstigt. (was dat niet na 10de bezoek?)
    - Geburtstagsgäste könnten zehn Euro mehr bezahlen. (geen slechte zaak me dunkt want de club is dan véél te druk soms)
    - Der Eintritt könnte ebenfalls um zehn Euro steigen. (wèl een slechte zaak: 70€ is toch wel een hoog bedrag, zeker op rustiger dagen, voer dan ook gelijk een happy hour in à la SixSens en YY toen het open was)
    - Die Anzahl der Mitarbeiter steigt auf über 30. (deze begrijp ik niet goed: aantal dames, minimale bezetting, ook op bvb maandagen?)
    - Eine neue Veranda wird gebaut für die kalte Jahreszeit. (naar mijn mening geen vraag naar)
    - Ein Dampfbad soll den Wellnessbereich erweitern. (reeds uitgevoerd, maar was daar vraag naar? hoor nu al: 'te heet'...'kan als bergplaats gebruikt worden bij onpopulariteit)
    - Eine Liebesschaukel soll irgendwo hin? (again is er vraag naar, en wat is dat eigenlijk?)

Last but certainly not least:
    "Und es soll Gäste und Frauen geben, die gerne eine höhere Taktung möchten, aber das ist ja sowieso deren Sache."
    Wat is een Taktung precies? Vermoed dat dat over de prijssetting van de dames gaat tegen tijdsduur in de kamer: bvb 20' invoeren (niet doen!), 30', 45', 60' zoveel € dat ook kan veranderen? Las zelfs ergens 70€/30' (maar geloven er zelf niet in?). Ja dan wordt bij mij hoofdzakelijk SS, PSR, LR, GT. Ik zou dat enorm spijtig vinden als de dames ineens zoveel mogen vragen boven op entrée van 70€. Als ik het goed kon lezen is een en ander gevolg van die nieuwe gehate klotewet. Hier kom ik toch zo graag en dan die prijsstijging.

Dus graag verduidelijking want zoals gezegd, mijn duits is niet optimaal en mogelijk lees ik een en ander verkeerd of zie ik wat over het hoofd.
    De zwarte wolf

37. Onderstaande 2 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker ( 1 april 2019),xLicker (30 maart 2019)

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    58

Standaard

Franceska is zeker een aanrader, ze is superlief en totaal niet opdringerig, maar houd wel zelf de tijd in de gaten. Volgens jou is Lora een topper?! Hmmm.....ok....maar las uit jouw belevingen dat ze is gek is. Dus een soort van 2e Rachel.

Last Online
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xLicker Bekijk bericht
    Franceska is zeker een aanrader, ze is superlief en totaal niet opdringerig, maar houd wel zelf de tijd in de gaten. Volgens jou is Lora een topper?! Hmmm.....ok....maar las uit jouw belevingen dat ze is gek is. Dus een soort van 2e Rachel.
    Nee eerder gek op een positieve manier, ik ben ook nog met Rachel geweest en over haar was ik alleen optisch tevreden, de service was ondermaats. Soit, ze is nu Babylonian history.
    De zwarte wolf

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    58

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    Nee eerder gek op een positieve manier, ik ben ook nog met Rachel geweest en over haar was ik alleen optisch tevreden, de service was ondermaats. Soit, ze is nu Babylonian history.
    Top, dan weet ik wat ik moet doen met haar

Pagina 55 van 178 EersteEerste ... 54551525354555657585965105155 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten