Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 83 van 83
    Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard schrijven maten.

Ik heb gisteren in GT het verhaal van Rex en Picasso gehoord waar mee ze willen winnen.
    Nou ik moet zeggen dat het wel een prijsje waard is het is ook een echte s(ke)let deze dame

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard PHG zat 23.02

Gisteren getwijfeld naar PHG of Villa Vertigo af te reizen. Na een sms'je van een niet forumlid besloten dat de eerste het zou worden. Pas later in de middag aangekomen, waar het relatief rustig met dames en ijsberen was. Maar eens begonnen met een verkenningsronde, ronde koffie een goede saunasessie en in de middag beetje voetbal kijken op het grote scherm. ('s avonds boxen) Nog in gesprek geraakt met een zweed die samen met een paar vrienden extra uit Stockholm was komen overvliegen voor PHG. Al doende vloog de tijd voorbij en voor ik het in de gaten had was begin van de avond de club alweer behoorlijk gevuld met dames en beren, maar nog steeds in de juiste verhouding. Durf het niet met zekerheid te zeggen maar ik schat rond de 40 dames aanwezig, waarvan een belangrijk deel Roemeens. Mijn clubafspraak verdween met Poolse Paulina (zusje van Kinga) op de kamer en was ondanks enkele beperkingen behoorlijk tevreden.

Speciaal voor JackD: Vergeet Alina en neem mijn advies: Moni

Speciaal voor SirWankalot: Het eten was weer uitstekend, met 2 soorten vlees aangevuld met kip, rijst, bami, aardappelen en verschillende schalen met salade, en natuurlijk 's avonds pizza! (scheelde weer een ritje Duisburg)

Het was weer een mooie dag die werd afgesloten door Putzman Janusch die voor de gelegenheid was omgedoopt tot DJ. Dat hier een vaste set van de harde schijf speelde en dan ook nog 2 keer achter elkaar mocht de pret niet drukken. In ieder geval een lekkere set (met de stevige donkerbruine baselines in de Timo Maas' stijl) Gelukkig werd dit langdurig luister bijgezet door 4 Roemeense dames die keurig synchroon allerleid danspasjes opvoerden. Dit kon ik als stand-in voor JackD eens mooi van dichtbij meemaken. Tevens gadegeslagen dat sommige dames (wat oudere garde en geenszins mijn doelgroep) dit meewarig met een lang gezicht aankeken. Kinderverjaardag (Grace was jarig) of niet, het brengt in ieder geval stemming in de brouwerij, want ik heb zelfs Janine zien lachen, en dat zegt wat...

Last Online
    Vandaag @ 02:43
    Discussies
    1
    Thanks
    226

Standaard

Ik heb gisterenavond mijn Tombola vrijkaartje verzilverd.Ik was na een zware nacht bekaf, en had minstens 2 saunagangen en 2 maal zwemmen nodig om weer een beetje mannelijke krachten in mij te bespeuren.Na een dutje ,een mooie voetbalwedstrijd ( Madrid-Getaffe 0-1)en een Hamburger op zoek gegaan naar Kyra....Na een half uurtje zag ik haar op haar vaste plekje aan de kop van de bar.Opnieuw werd ik geraakt door haar blik,haar stijl, en haar aardigheid. Ik schreef in mijn vorige bericht al dat zij wat kilootjes erbij heeft gekregen.Gelukkig maar,het staat haar erg goed.Het kamerbezoek was natuurlijk ook weer een zalige ervaring.
    Kortom een fijne avond gehad met wat mij opviel een erg hoog allochtoongehalte,maar dan wel van de elegantere soort.De Modedagen in Duesseldorf bleken debet te zijn aan dit hoge opkomstpercentage .
    Nogmaals dank aan de organisatie en het medewerkende bedrijf.....
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 11cc Bekijk bericht
    Na een half uurtje zag ik haar op haar vaste plekje aan de kop van de bar.
    = Südkurve :D
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    13 juni 2024 @ 13:16
    Discussies
    278
    Thanks
    15

Standaard

Afgelopen vrijdag naar phg geweest was er gezellig met mooie (voor mij veel nieuwe) dames en niet te veel collega beren twee kamer bezoeken gehad met Perla en Victoria zoals ik beschreven heb bij de dames was vooral Victoria helemaal super daar wil ik zeker nog een keer voor terug naar PHG en dan heel de avond met haar een kamer op minimaal 4 uur of zo echt een topper.
    de hoeren lusten er wel pap van

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door horneymike Bekijk bericht
    Wili wo sind Sie?
    Hier! :wink:
    oder mindestens, wissen Sie ist brooke noch im Da House ?
    Ja, Brooke ist noch da, aber unregelmäßig.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    16 april 2017 @ 22:16
    Discussies
    20
    Thanks
    89

Standaard Vrijkaartje verzilverd

Afgelopen zondag gebruik gemaakt van mijn gewonnen 'vrijkaartje'. Heb me uitstekend geamuseerd in Happy Garden. Lekker ontbijtje genomen, helaas geen gebakken eieren dit keer. Super-sessie gehad met Selena. Ik kan alleen maar beamen wat al in de recensie over haar is geschreven. Nog even gezellig met Picasso1 gebabbeld en weer bijtijds huiswaarts gekeerd.

't Was leuk en nog bedankt voor de gratis entree!

Last Online
    Gisteren @ 21:42
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Hier! :wink:

Ja, Brooke ist noch da, aber unregelmäßig.
    Im Moment ist Brooke sogar sehr regelmäßig da - teilweise schon am späten Nachmittag. Nach eigener Aussage hat sie im Moment viel Zeit fürs

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten