Afgelopen zaterdag was Gina in elk geval in de Elsdorfse Sündenpuhl aan het werk.
Afgelopen zaterdag was Gina in elk geval in de Elsdorfse Sündenpuhl aan het werk.
Salutations,
Swazontneuf
Sjeufke (17 oktober 2018)
Gisteren vertelde mij de Bulgaarse Pamela dat Gina niet meer werkt in Babylon en haar geluk nu weer beproeft in Belgie.
pret (19 oktober 2018)
In het schipperskwartier?
Heb zelf al sinds december geen contact meer met deze dame
Staat gewoon weer de hele week op de awl...
Agronymus1 (23 oktober 2018),spirou (24 oktober 2018)
GINA (Babylon) - Crazy lady
Bij deze recensie
Uiterlijk
Gebruinde dame die duidelijk haar lichaam aftraint, van het buikje in de zomer zag ik niks meer. Haar haren bindt ze in een staart.
Karakterschets
Beetje gekke dame die spontaan wat zots uitkraamt, soms en graag haar tongetje uitsteekt. Steeds heel vriendelijk en speels.
Presales
Nu, ik wéét wel dat ik de paaldans niet als presale mag rekenen maar toch... Ze moest lang wachten op haar nummertje. Na de mooie dans benaderde ik haar dat ik met haar op kamer wilde. Presales was nu niet iets dat je veel zag die dag overigens.
Kamer
Nr. 4 boven, nu beland ik nu dus terug in die specifieke kamer met deze Gina.
Kamersessie
1) Aard van de sessie:
Bovengemiddeld, goede seks met vrolijke meid, wat aan de korte kant naar m'n gevoel.
2) Duur:
Half uur (nog niet toe)
3) Voorspel:
Goed voorspel, goed fysiek contact en speelt m'n kamerwensen goed uit.
4) Seks en naspel:
Prima seks: zij boven me, dan doggy lekker klaargekomen en wat napraten en spelen.
5) Communicatie en klik:
Communicatie was vlot en er was een goede klik maar niet zo sterk als bij m'n vorige dame uiteraard.
6) Ambiance-level / betrokkenheid:
Heel hoog ambiance-level gezien al haar vrolijkheid en goede betrokkenheid
7) Extra vermeldingen:
Wou wat zeuren met de tijd of was het wat uit het oog verloren waardoor 20min plots 40 leken. Niet met mij. Dan was het ineens wat sneller voorbij.
Afhandeling en betaling
50€ voor klein half uur
Aftersales
Klein beetje, ze had het druk met verder gek doen, natuurlijk )
Fazit en Score beleving
Het was zeker een geslaagde kamer geweest, daar niet van maar heb de indruk met haar de tijd in het oog te moeten houden.
Belevingsscore: ***1/2
De zwarte wolf
Mr Bluenose ( 4 januari 2019)
ik heb ze vorige week van dichtbij mee mogen maken in babylon
Het is wel een toppertje hoor
Wat kan die mokkel pijpe
1 kut is sterker dan 10 paarden.
doe wat je moet doen.
voor 50 euro kun je,
je vrouw toch niet lastig vallen
genoeggezwetsnueersteenkouweklets
Gina is een prima meid en lacht ook veel: deze meid heeft al veel nare dingen meegemaakt maar ik vind ze gewoon sympathiek. De seks met haar is ook zeker goed te noemen, ze doet haar best en kan inderdaad heel goed pijpen. Ik hoop haar volgende week te zien bij een bezoek aan Babylon!!
Agronymus1 ( 6 januari 2019),pret ( 6 januari 2019)
Ik raak van alles kwijt....
Behalve gewicht
Manureva ( 6 januari 2019)
Gina is na haar vertrek als dvp uit Antwerpen in de zomer van 2016 alleen nog maar als toerist terug in België geweest.
Onze vriend deket was iets te voorbarig in zijn veronderstelling. Maar Gina werpt zelf ook wel eens een rookgordijn op omtrent haar verblijfplaats.
En Garde
Heul slim
Ik raak van alles kwijt....
Behalve gewicht
zoals ik ze vroeger kende was het dat dit meisje vooral vaak plannen had,die ze dan weer wijzigde en dan weer naar haar eerdere plannen overging etc,,,
Agronymus1 ( 7 januari 2019)
Maar ze heeft een goed hart moet ik zeggen en Gina heeft het ook niet makkelijk in het leven: dat durf ik gerust te zeggen zonder in details te treden!!
Rino 123, ik beweer ook niet het tegendeel,
maar vergis je niet,de meeste meiden hebben wel een geschiedenis met minder fraaie dingen,
wie droomt er in haar kindertijd voor een carriere als dvp?
indien je er teveel over nadenkt krijg je geen stijve meer
Agronymus1 (14 januari 2019),brombeerzuid (14 januari 2019),pret (15 januari 2019)
beetje of topic, maar als bovenstaande (geschiedenis met minder fraaie dingen ?) voor dames geldt, gaat dat dan ook voor heren op ? Ik ben in ieder geval wel enorm belazerd door een vrouw waardoor ik helemaal geen zin meer in een relatie had. Daardoor veel meer naar de dames gegaan en inmiddels toch wel soort van "verslaafd" aan de pay seks snoepwinkel!
Laatst gewijzigd door lekkersfan; 14 januari 2019 om 22:42
Overigens is Isa (Golden Time)mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...
housefreak5 ( 1 februari 2019),Manureva (20 januari 2019),schoolmeester (15 januari 2019)
Gisteren voor de eerste keer naar Club Babylon geweest..., winterbandjes opgelegd, vloeistoffen bijgevuld en om 11:30 uur thuis vertrokken.
Na 1,5 uurtje rijden aangekomen aan de club... eerst een woordje uitleg gekregen van theke, waarna ze een meisje riep voor een korte rondleiding
te geven... douchke genomen, handdoekje om en klaar voor de strijd. Eerst rustig in de zeteltjes gaan zitten en het duurde niet lang vooraleer
er een dame bij mij kwam zitten, het was Micky, een mooie Mexicaanse meid met een vlotte babbel en zeker niet opdringerig... ze spreidde haar benen
meermaals waardoor ik een goed uitzicht had op haar poesje, mmm, ik wou eerst nog even de kat uit de boom kijken en ze vond het prima.
Daarna ff in het saunacomplex gaan rusten op de ligstoelen, na een half uurtje rusten kwam ze dan "Gina" Onmiddellijk zei ze tegen mij gaan we naar
de kamer, waarop ik zei "later misschien" Ze kwam toch bij mij zitten op de ligstoel en begon wat te praten, ff erna kwam ze naast mij liggen en
begon mij te strelen en kussen, van het een kwam het ander en ik had wel goesting gekregen in haar omdat ze wel lief en gewillig was... Hop, maar naar
de kamer met haar, in de kamer ging alles vlotjes verder en ik had het zeer naar mijn zin, in details zal ik niet gaan
Daarna afgerekend en ik zette mijn dag verder... Later op de dag na mijn tweede kamergang met Jenny tussen haakjes, kwam Gina terug bij mij zitten en
begon mij opnieuw op te geilen aan de toog, ik was tevreden van de eerste keer en ben dan maar opnieuw met haar naar de kamer geweest.
Het is een zeer leuke, grappige meid, heb goede pre-sales en after-sales gehad van haar. Het was precies mijn vriendin voor vandaag
HHG voor mij is zeer groot...
Mijn eerste dag in Babylon was top en eentje om niet vlug te vergeten...
Agronymus1 ( 1 februari 2019),duivenmelker ( 3 februari 2019),Elmo3108 ( 1 februari 2019),Husky ( 1 februari 2019),jansenroy ( 1 februari 2019),Kwakje ( 4 februari 2019),lekkersfan ( 2 februari 2019),le_belge ( 1 februari 2019),Manureva ( 2 februari 2019),pret ( 1 februari 2019),Sjeufke ( 1 februari 2019),spirou (23 april 2019)
Ja Gina is een heel aparte dame, ik ken ze van Sixsens en ze is zeker ook grappig!! Inmiddels is ze wat uitgedijt, tenminste dat was de laatste keer dat ik haar in Babylon zag. Ik vind haar ook echt leuk en het is een aparte ervaring om seks met haar te hebben, zeker weten!!
Agronymus1 ( 3 februari 2019),Manureva ( 3 februari 2019)
spirou ( 5 februari 2019)
Heeft iemand Gina de laatste tijd nog gezien?
Yep... afgelopen zaterdag was ze, zoals gebruikelijk, in Babylon werkzaam.
Salutations,
Swazontneuf
Gestern am Sonntag war Gina auch da und als "Wassernixe" im Pool alle Ehre gemacht.
VanKees
Al een zeer lange tijd zat Gina op de fruitautomaat te spelen, geflankeerd door een Antwerpenaar, maar verder gebeurde er niets. De arme kerel heeft zeker 1 uur naast haar gestaan, maar ik had de indruk dat zij hem wilde lozen.
Na alle goede commentaren hier op het forum wilde ik ook eens met haar de kamer op. Mooie meid, klein guitig koppie, en lekkere tietjes.
Omdat het verder niet opschoot daar aan de fruitautomaat, haar gezegd dat ze me maar op moest zoeken als de slotmachine al haar geld had geslikt. Zo gezegd zo gedaan, en na enige tijd kwam ze bij me staan in de bar.
Ze leek niet heel erg goed geluimd, maar eigenlijk tegen beter weten in, ben ik toch met haar naar de kamer gegaan.
Daar bleek ze een humeur te hebben om te schieten, waar het aan lag wilde ze niet vertellen. iig werd het een slechte kamer, mechanisch, zonder enige inzet van haar kant.
Uiteindelijk door de optiek, en het gevoel van haar lekkere lijfje bovenop mij toch nog lekker afgeschoten.
Voor mij echter de laatste keer met deze dame, HHG 0%. Dan heb ik bij de andere twee kamers van vandaag, en voorgaande bezoeken heel iets anders als Babylon-standaard leren kennen.
Agronymus1 (27 mei 2019),Eddy_V (27 mei 2019),hasta la pasta (27 mei 2019),jansenroy (28 mei 2019),pret (27 mei 2019),Schietgraagft (29 mei 2019)
Waterrat, je zou beter moeten weten: 2 waterratten binnen gaan ook niet samen... tenzij je in het water met d’r gaat dollen!
En Garde
waterrat (27 mei 2019)
blauwebeer (27 mei 2019)