Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 41
    Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard Maggy (Poolse, blond voorheen Lisa GT)

Naam : Lisa

Haarkleur/-lengte : Blond, tot op/over de schouders, stijl

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : slank, cup A/B

Nationaliteit/Taal : Pools / Duits

Leeftijd : 24 jaar

Tatoeages/Piercings : navelpiercing

Service : NMC ,PZC, beffen, zoenen

Extra's: knuffelberinnetje

GT 19 december

Een nieuw Pools sterretje, een echte optick fick zoals ze er uit ziet. Doet me sterk denken aan Nicole. Hoogblond, zonnebankbruin, heel fraai koppie. Was met een vriendinnetje (Mila) dat al langer in GT is. Lisa is een heel lief meiske, dat enthousiast te werk gaat, en een hoog knuffelgehalte heeft. Na wat oraal vuurwerk bij beide partijen nog wat standjes doorgenomen, en het uur afgesloten met een heerlijke massage. Herhaling verzekerd.

Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Daumen hoch

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy
    Afblijven!!! Ze gaat alleen met nette mannen mee! :thefinger
    Te laat:teuflisch mmmmmmmm dat wordt 29dec weer met haar:p Ze heeft inderdaad wel wat weg van Nicole maar Nicole zet ik niet met een hand op de cowgirlride:D en deze wel. Een lekker beweeglijk half uurtje met haar gehad. Overal beide flink van genoten en wat een uitzicht heb je op haar met de doggystyl. Daarom op dat moment flink tot ontploffing gekomen. Mooie fijne meid

Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    mmmmmmmm dat wordt 29dec weer met haar:p
    's Kijken wie haar 't eerste vangt... :teuflisch

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

:teuflisch :teuflisch :teuflisch

Geintje, ik heb haar gisteren ook niet gezien. Vermoedelijk met de Poolse bus meegereisd. Hopelijk in 2007 weer aanwezig.

Last Online
    9 januari 2025 @ 22:07
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard heel kort

Ik heb zo,n voorgevoel dat dit weer een een dags vlieg was Dat zou jammer zijn:o Maar we wachten af

Saluti L Diablo
    Ik heb haar ook alleen vorige week ff gezien. Ze zag er verdomde lekker uit.
    Hopelijk is ze volgend jaar aanwezig
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Frage

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy
    :teuflisch :teuflisch :teuflisch

Geintje, ik heb haar gisteren ook niet gezien. Vermoedelijk met de Poolse bus meegereisd. Hopelijk in 2007 weer aanwezig.
    Er waren wel weer wat poolse terug,maar deze zat er niet bij

Saluti L Diablo

Last Online
    4 juli 2009 @ 23:24
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

ze is weer terug:teuflisch en oh wat is ze toch mooi:D

Saluti L Diablo
    Hoe is Lisa te herkennen? Dat blondje dat vrijdag zo een kleurrijk rokje aanhad misschien?

Last Online
    6 augustus 2017 @ 19:56
    Discussies
    16
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pzcaddict
    Hoe is Lisa te herkennen? Dat blondje dat vrijdag zo een kleurrijk rokje aanhad misschien?

Ze heeft vaak ofwel een stropdas of een rose strik om

Verder is ze vrij klein en duidelijk een van de mooiere dames daar en daarom ook vaak slechts kort te bewonderen in de bar.

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pzcaddict
    Ja ze had een roze rokje aan met kartels en liep topless,hele mooie ronde borstjes:p

Saluti L Diablo

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Ja ze had een roze rokje aan met kartels en liep topless,hele mooie ronde borstjes:p

Saluti L Diablo
    Ik kijk nu dromerig voor me uit en geniet van herinneringen...

Hopelijk is ze er 12 april ook...

*zucht*

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard Lisa, poolse , blond

Afgelopen vrijdagochtend moest ik toevallig in Venlo zijn. Waarom ik er ook al weer moest zijn en waarom het toevallig was weet ik niet meer, maar ik dacht dat als ik daar toch toevallig ben, kan ik net zo goed even langs GT rijden. Zo gezegd, zo gedaan. Het was 14.00u. toen ik aankwam.
    Het was niet druk met auto’s. Er was nog plaats op de parkeerplaats en ook daarbuiten was het geen enkel probleem je auto goed te parkeren.

Toen ik op de bel drukte bedacht ik mij dat ik graag nader fysiek kennis wilde maken met Cindy uit Kazastan. Cindy had ik de week er voor voor het eerst ontmoet, maar wat eigenlijk had moeten gebeuren was niet gebeurd. Maar niet getreurd. Wij gingen voor de herkansing.

Ik stapte binnen en legde mijn geloofsbrieven (in de vorm van een € 50;= biljet) op de balie. Deze transactie was net gaande en Poolse Lisa stapte voorbij en keek mij verleidelijk aan. Al moet ik eerlijk zeggen dat als ze mij gewoon aankijkt ik al te verleiden ben. Lisa zou zeker mijn bedgenoot worden. Dat wist ik zeker. ......

Met Lisa ging ik naar de kamer. Toen ik Lisa voor het eerst ontmoette was ik een beetje bang dat ze met haar uitzonderlijke goede looks een beetje een slechte service zou hebben. Ik zal niet zeggen dat ze de beste service heeft die ik ooit heb meegemaakt, maar de combinatie van haar verschijning en de service doen mij telkens weer naar haar wederkeren. Het begon echter redelijk zakelijk. “Wir bleiben eine halbe stunde.” Het klonk weinig romantisch.
    Ze kleedde zich uit en ik was gelijk haar zakelijke start vergeten. Voorzichtig gingen wij op onze knieen op het bed zitten en streelden elkaar. Het zoenen was erg voorzichtig. In mijn belevingswereld was het zoenen terughoudender dan de vorige keren. Langzaam ging ze likkend naar beneden om mijn eikel te likken en mijn penis te likken. Na dit gelik zette ze haar mond op mijn penis en slurpte hem in haar mond. Dat deed ze goed en het woord terughoudend was ik al weer vergeten. Tijdens het gepijp gingen wij liggen en ik besloot ook haar lichaam (terwijl zij mij pijpte) te verkennen. Ik kwam uit bij een mooi poesje, al had ik wel de indruk dat de verzorging iets beter had mogen zijn. Nonchalance zullen wij maar zeggen. Terwijl Lisa mij pijpte begon ik haar te beffen. Dat had ook het gewenste effect. Haar poesje werd nat en klets nat. Haar poesje bewoog lekker op het ritme van mijn tong, terwijl Lisa mij goed pijpte. Om niet gelijk al mijn kruid te verschieten ging ik na een minuut of tien voor haar liggen om verder te beffen. Gezucht en gesteun waren nog de enige geluiden die hoorbaar waren. Ineens trok ze haar poesje weg en ik dook er weer bovenop. Mijn hoofd werd weggetrokken. Ik liet het er niet bij zitten en ik ging door. Even leek het erop dat Lisa zich liet gaan, maar ze trok haar poesje weer weg en ging gelijk zitten. Ze begon te praten, maar ik begreep niet goed wat ze bedoelde. Volgens mij duurde het allemaal wat te lang, gezien de tijdsplanning van een half uur. Lisa keek mij lachend aan en gaf mij een kus en praatte maar door. Nog steeds had ik niet door wat ze bedoelde, maar toen er ineens een condoom om mijn penis zat, werd mij wel duidelijk wat er van mij werd verwacht. Ik ging op haar liggen en mijn penis zakte in haar klets natte poesje. Ik had direct het tempo erin, en dat beviel Lisa wel, want zo zou het einde snel naderen. Toen dat ook leek te gebeuren, trok ik mijn penis er direct uit en zette haar op haar knieeen. Ik ging achter haar zitten en begon aan mijn tweede standje. Het was een schitterend gezicht, zeker toen ik opzij in de spiegel keek. Maar zoals gezegd, zou zo het einde snel naderen en dat voelde ik ook zo. Ik rolde nog snel het condoom van mijn penis en Lisa pijpte mij klaar. Mijn sperma verdween letterlijk in haar mond.
    Het was een goede sessie, maar het was niet zo goed als de vorige keren. Herhaling zal zeker nog plaatsvinden, maar of dat al weer de volgende keer is weet ik niet zeker.......

...... Ik was gewoon even lekker tussendoor naar GT geweest voor sex. Het waren geen topsessies, maar de volgende keer: een nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik stapte in mijn auto, reed weg de horizon tegemoet, terwijl ik neuriede: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home….”
    Laatst gewijzigd door Willem2; 14 mei 2007 om 13:45

Last Online
    8 maart 2011 @ 01:07
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard poolse lisa!

where the hell is poolse lisa gebleven met pukel boven haar lip en meestal in het zwart gekleed??

Last Online
    6 augustus 2017 @ 19:56
    Discussies
    16
    Thanks
    0

Reden lisa

she was back yesterday, looking good as ever.:D

Last Online
    3 september 2017 @ 08:10
    Discussies
    10
    Thanks
    0

Standaard

Ik ben wel een paar keer met dit meisje geweest. Heel mooi figuurtje, prachtige borsten die ze ook laat zien. Service op de kamer is redelijk, niet uitbundig goed maar wel leuk. Omdat ze zo mooi is ga ik afentoe wel naar haar terug.

:wink:

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pim Bekijk bericht
    Ik ben wel een paar keer met dit meisje geweest. Heel mooi figuurtje, prachtige borsten die ze ook laat zien. Service op de kamer is redelijk, niet uitbundig goed maar wel leuk. Omdat ze zo mooi is ga ik afentoe wel naar haar terug.

:wink:
    Ik vond Lisa misschien wel de mooiste de dame van GT (zo heb ik haar ooit omschreven) en ik beaam de ervaringen van Pim inzake haar serviceniveau. Toch vond ik haar afgelopen donderdag er minder goed uitzien. Zie mijn citaat van mijn bezoek van afgelopen donderdag:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    ......Lisa (Polen, in mijn ogen was ze iets teveel afgevallen, iets wat mij 3 weken geleden niet was opgevallen)......

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard lisa

ik hoop dat ze in living blijft want dan ga ik zeker deze week nog!!

Last Online
    22 februari 2024 @ 08:38
    Discussies
    21
    Thanks
    366

Standaard

Ik had niet gedag gezegd tegen Jana toen Lisa voorbij kwam. Diegene die bijde kennen weten dat ze op mekaar lijken totdat je ze naast elkaar ziet staan, dat zal dat o zo geile blonde sluike haar wel zijn.

Stja, twee keer van het zelfde? Ik wist het niet? Tot ze me zag, ja ja ben al heel wat meer keer met haar meegeweest, en alleen zo,n ondeugende blik gaf.
    Ik wist het meteen, ik ging ervoor.

Ze is slank en heel soepel, de schouders iets naar voren buigend en een loopje waarbij ze het hele bekken draait als ze een stap zet. Een echte blonde panter op jacht! Dan een look die echt gewoon zalig brutaal is en waarbij ik meteen het gevoel krijg dat ze altijd de controlle lijkt te hebben over wat ik kan en mag met haar. Dat vind ik wel prettig want ze lijkt eeeeerg strak en dan kan ik beter haar laten leiden bij deze penetratiedans dan dat ikzelf de aanval leid, daarna is het hek van de dam en ben ik iedere keer weer aangenaam verrast dat de lat toch nog hoger gelegd kan worden

Wat moet ik zeggen over het kamergeweld? Het was mijn derde keer dus dan hoef ik niet bang te zijn dat ik onverwachts de controlle over mijn explosie verlies. Lisa bied voor mij een overweldigende mix van dat roofdierachtige en
    toch tederheid en al dogiestylende de sessie beeindigd, want dat super strakke kontje wat diep voorovergebogen in de hoogte steekt maakt me compleet gek

Al met al een bijzonder meisje waarmee jullie vooral niet mee naar de kamer moeten gaan want ze kan leiden tot ernstige verslavingsverschijnselen, en ik geen zin heb om de volgende keer naar aanleiding van mijn postieve berichtgeving in de rij moet gaan staan

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard lisa

je hebt het over lisa met moedervlek boven haar lip? mooi he!

Last Online
    Discussies
    21
    Thanks
    366

Standaard

Jazeker, zij is degene die ik bedoel, en vind haar heeeeeeeel mooi.

Dat vlekje of liever een bobeltje dat precies in het midden op het randje van haar bovenlip zit lijkt net een natuurlijk pearcingknopje, overigens heeft ze nog meer natuurlijke knopjes die het vinden waard zijn

Wat ik erg lief vond was dat ze me redde van twee nogal opdringerige collegaatjes die me direct na de seccie/douce besprongen. Ze zag me ontwijkende handelingen uitvoeren waarop beide collegaatjes alleen maar overtuigender onder mijn badjas grabelde. Ze dacht waarschijnlijk dat ik het alleen niet afkon dus kwam direct dwars door de bar met grote snelle passen op ons af, schouders ligt voorover en klaar voor de aanval, en snauwde die twee in niet mis te verstaan duits toe ´lass der mann in ruhe, er ist gerade bei mir fur dritte mal fertig gekommen´ :wife_2[1] Waarop beide meteen hun heil elders zochten.

Toch leuk om bevrijd te worden door een jong meisje dat o zo intimiderend kan overkomen.

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

jij (en je avatar) bent (zijn) er nog helemaal van ondersteboven zie ik :D

Last Online
    Discussies
    21
    Thanks
    366

Standaard bobeltje

Heb gisteren nog eens goed gekeken maar het natuurlijke paircing-bobeltje zit op haar ONDERLIP. Dus iedereen die bovenlippen aan het afturen is dient zijn blikveld 1cm lager in te stellen, sorry voor alle ongemak :D

Met enige zelfoverschatting dacht ik weer een kamerbezoekje aan haar te brengen maar ze had nog even behoefte aan een pauze met haar poolse vriendinnen o.a. Iza, ok dat kan ik begrijpen dus afgesproken dat ze me ong 15min later met een sleutel zou afhalen bij de speelautomaten

1h later nog niemand gezien , heb Lisa zelf ook nergens meer gezien, ik troost me met de gedachte dat polen moest voetballen en ze waarschijnlijk dat is gaan bekijken in haar hotel of zo. Ja,ja, ik moet beter weten temeer Iza me wel 5 keer naar de kamer heeft proberen te lokken, volgende keer beter.

Last Online
    20 december 2009 @ 00:17
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

ik heb haar gezien deze week en ze is wel heel erg mager geworden, toch blijft het wel een mooi meisje, maar behoort echt niet meer tot de top in de gt.

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard lisa

heb ik ook al tegen haar gezegd! als jij het nou ook nog een keer zegt,doet ze er misschien nog wat aan! ken haar al bijna 3 jaar.

Last Online
    15 februari 2024 @ 07:20
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolo Bekijk bericht

1h later nog niemand gezien , heb Lisa zelf ook nergens meer gezien.
    Dat vind ik dus een slechte zaak en zal haar naam geen goed doen....ze had ook gewoon ff nee kunnen zeggen. Misschien niet leuk om te horen, maar je weet tenminste wel waar je aan toe bent...

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolo Bekijk bericht
    ...dus afgesproken dat ze me ong 15min later met een sleutel zou afhalen bij de speelautomaten

1h later nog niemand gezien , heb Lisa zelf ook nergens meer gezien, ...

Is mij met deze schoonheid ook al eens gebeurd. Is niet persoonlijk bedoeld, sommige dames doen af en toe (!) wat anders dan je verwacht. Houdt het spannend. :D

Gewoon volgende keer weer opzoeken.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten